Witam. Może tak z innej mańki. Modele mazdy ge, gf mają problem z tylnymi zaciskami, a mianowicie zapiekają się. Być może zam tkwi problem. Poniżej lekura http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic... Pozdrawiamy mazdaspeed :)
witam podaj numery alternatora,taki regler jest do kupienia nówka max.100zł dam ci adres to sobie zamówisz i przyslą.Jak nie chces nowego to można zaadoptować taki jak jest w maluchu lub polonezie orginał elmot kosztuje 19 zł.Ten typ alternatora jest wzbudzany masą pozdrawiam
A zegary od paliwa i temperatury tez szaleją?,jeśli tak, to regulator napięcia (taka mała czarna kosteczka z trzema wyjściami pod deską rozdzielczą.-20 zł.w sklepie elektronicznym)
Aleks, ja robiłem rozeznanie i Mazda 2 ma sterowanie z ECU. Choćby był sterowany GFUH/hg/5645 to musi mieć regulator. Z opisu autora wynika że jest sztywny (13,1 V). Sugerujesz że jak sterowane LIN, COM to już się nie psują ? Jak dla mnie to uszkodzony regulator. Jeżeli wtyczka 3-pinowa to po wyjęciu jej napięcie powinno ustawić się na około 13,7 V...
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
Ładowanie za duże wymień regulator napięcia w alternatorze i powinno być ok
w instrukcji od mazdy 323 piszą że zakres napięcia alternatora to14.1-14.7 na biegu jałowym przy prętkości obrotowej silnika 2500...3000 obr/min a jeżeli jest większe to regulator do wymiany w maździe 323 moc alternatora 60-65A, przy max. napięciu 14V daje to moc 840 lub 910 W
To LS, patrz co masz na styku S, i jak jest zgodnie to wymieniaj regulator i mała uwaga- nie trzeba oryginału za parędziesiąt zeta a wystarczy regulator od malucha, Jezpol najlepiej. I to śmiga.
Witam. 2.6 A w sposób ciągły ? Jeśli tak to usterki proszę szukać w alternatorze, regulator napięcia lub co bardziej prawdopodobne przebita lub przebite diody prostownicze. Cała reszta stacyjką jest odcinana poprzez przekaźnik.
Jak jesteś urodzony pod szczęśliwą gwiazdą to masz do wymiany tylko szczotki, jak któryś przytomnie zauważył. Podchodzą tam szczotki od starych alternatorów Boscha, wymiar poprzeczny 5 x 8 mm. Aby je wymienić trzeba wymontować regulator- dwa wkręty plus odlutowanie łaczników idących do mostka. Nie utopisz tego transformatorówką, tylko lutownicą kolbową....
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Nie spotkalem sie jeszcze z takim alternatorem , ktory na stale mialby zamontowany regulator poprostu musi byc sprytnie schowany japoncy lu bia sie bawic w takie wynalazki , ale polak potrafi wszystko.Jak poluzujesz pasek klinowy kolo pasowe alternatora musi swobodnie obracac sie w ulozyskowaniu powinno byc slychac tylko lekki szum lozysk i oczywiscie...
Jeżeli wyłącze wszystkie odbiorniki tj. radio, nadmuch, ogrzewanie szyb i lusterek nadal jest to samo... a jaki jest alternator na to pytanie nie odpowiem, ponieważ nie znam sie na tym...pozatym wszystkie styki przepsikałem wd40 - nie pomogło
A jak sprawdzić czy alternator otrzymuje dobre sygnały, i czy da się w razie czego naprawić ECU.
Szczotki, tak - ale może masz jeszcze regulator napięcia "padnięty".
Ale gdzie w Mistu mam kupić pisać do przedstawicielstwa na Polskę czy sklep jest jakiś czy mam do salonu iść? Możesz podać jakieś namiary?
alternator, regulator szukaj w nim przyczyny
Dzień dobry, Mazda 3 BL 1.6 TDI MZR-CD rok 2009, aku BOSCH S4 70AH 630A S4026 młodszy niż rok. Nie potrafimy dojść do tego co jest usterką, sądziłem że aku padł po roku ale na drugim ten sam problem - auto na dwóch różnych akumulatorach młodszych niż rok nie odpala, zaczęło to się mniej więcej na początku listopada (myślałem że przez wstępne mrozy),...
mam podobne objawy.tzn jak podłączam kostke to nie ma ładowania.dałem + na wzbudzenie ładowanie się pojawiło ale dziwnie się zachowuje.po odpaleniu silnika powoli zaczyna rosnąć i nie przestaje tzn wyłączyłem silnik gdy napięcie doszło do 15 V.może to być wina przewodu z kontrolki ładowania czy regulatora.jak to można sprawdzić. prosze o pmoc bo boje...
Koledzy mam taką prośbę ;) czy mógł by ktoś kto posiada mazda 6 przed liftem 1,8 lub 2.0 w benzynie i ma jakiś interface diagnostyczny elm 327 lub jakikolwiek albo choćby multimetrem, sprawdzić jakie ma napięcie ładowania na wolnych obrotach czy utrzymuje stałe napięcie czy jest zmienne ( jeśli jest zmienne to jakie to są wartości ) czy się zmienia...
Niestety zdarza się że jest to mando lub Valeo Korea i części nie są dostępne. Trzeba kupić inny alternator. Nie żartuj sobie, wszystkie części są dostępne. czy jeżeli padła ta jedna dioda to jest duża szansa na to że regulator też będzie do wymiany? Najpierw podstaw nowy mostek, regulator sprawdzisz na testerze, prawdopodobnie jest dobry.
P0140 to: Czujnik O2 (Bank 1, Czujnik 2) – brak aktywności. Obwód grzałki czujnika tlenu O₂ może być zwarty. (Zazwyczaj wymaga wymiany bezpiecznika obwodu grzejnika, również w skrzynce bezpieczników). Zwarcie w obwodzie sygnałowym czujnika tlenu O₂. Stopienie złącza wiązki lub wiązki przewodów w wyniku kontaktu z układem wydechowym. Woda dostała się...
Regulator intensywności oświetlenia kokpitu jeżeli takowy istnieje .
U mnie nie ma kontrolki Check Engine. Odłączałem aku, podłączałem znowu i nic. Odłączałem gaz (ktoś mi sugerował, że może przepala gaz i benzynę) i też nie ma poprawy. Instalację gazową mam taką: sterownik Stag-300-4, reduktor Tomassetto AT09, wtryskiwacze Valtek czerwone 3ohm. Kombinując na własną rękę podmieniłem przepływomierz, regulator ciśnienia...
Regulator napięcia jest do wymiany
Na pewno na jednym pinie regulator ciśnienia paliwa musisz mieć 12v.
mozliwe ze zarowki sprawdz tez bezpieczniki i regulator oswietlenia
Czy w tej Mazdzie jest regulator typu PD ?
Sprawdź też regulator napięcia.
Zmierz miernikiem wychyłowym (wskazówkowym), regulator do wymiany...
kolego a sprawdzałeś regulator napięcia????
wymieniał regulator i szczotek by nie zauważył że są podjechane
obstawiam regulator napięcia
Odświeżę temat, ponieważ znajomy w Maździe 6 z 2006r. z silnikiem 2.0 diesel 143KM RF7J ma identyczny problem z takimi samymi objawami jak autor tematu, czyli nieodpalający silnik oraz błąd P0628. Silnik startuje na plaku, po zaprzestaniu podawania plaka gaśnie. Sytuacja wygląda, jakby paliwo docierało do wtrysków a poza nie już nie. Ciśnienie na pompie...
Witam mam duzy problem z alternatorem-podlo mi ladowanie - wstawlem wczoraj nowy regulator i dalej alternator nie laduje, wszystko w nim jest ok - diody uzwojenia itd - byc moze kupilem nowy wadliwy regulator napiecia - moje pytanie - jak go sprawdzic? czy jesli podlacze go do zasilacza o napieciu np 20v obnizy on do 14?Regulator wstawilem z malucha-...
w trakcie jazdy spada napiecie pradu do tego stopnia ze gasna lampy , a wycieraczki praktycznie sie zatrzymuja. Czy to alternator czy regulator napiecia?
Witam. Posiadam mazdę 6 z 2006r silnik 2.0 pb 147km. Chcę zmodyfikować CAR AUDIO i potrzebuję więcej prądu min 200A Fabrycznie jest 100A a alternator sterowany sygnałem analogowym PD Co do rozwiązań jest opcja wrzucić altek z zew. reg. napięcia ,ale co z lampką ładowania jak jej uniknąć? Lub druga sprawa ,tak sobie rozmyślałem, jest opcja włożyć inny...
tyle to wiem tylko czy to regulator czy szczotki?
ja stawiam na regulator cisnienia na listwie wtryskiwaczy ktory reguluje cisnienie paliwa moze on przepuszcza i tak sie bedzie dzialo sprawdz cisnienie na pompie a pozniej ten regulator
Miałem podobny problem w swoim samochodzie, w moim przypadku winowajcą okazał regulator napięcia w alternatorze. Jeśli po naładowaniu akumulatora samochód Ci odpali, to sprawdź multimetrem ładowanie alternatora oraz napięcie podczas rozruchu
P i d to sterowania że sterownika silnika. Podejrzewam że zamontowano nie właściwy regulator lub masz przerwę w kablach.
Żartujesz z tym ładowaniem? Powinno być 14.2V - 14.4V. Aku masz niedoładowane. Jedź do elektryka niech sprawdzi alternator, regulator ładowania. Podładuj aku prostownikiem.
O tej porze roku mamy temperatury tak niskie, że gdzie się nie obejrzysz to każdemu z wydechu leci na biało. Nie wiem co będzie w zimę, chyba codziennie po powrocie z pracy będę zakładać temat, że mocno kopci na biało. A że gaśnie to żaden regulator ani czujnik.
a jak polaczyc ten regulator z zasilaczam i zarowka? z tego co pamietam od regulatora wychodzi 6 albo 8 nozek. Dzis postaram sie wymontowac go i opisze dokladnie jak wyglada regulator
Witam Mierząc prąd ładowania alternatora miernikiem ustawionym na skali do 20V wskazuje od 14,60 do 15,59 po przełączeniu miernika na skale do 200V wskazuje 21,2 do 25,5V a zmiana na mierniku na 600V wyświetla ponad 50V. Ten sam miernik podpięty do innych samochodów zachowuje się prawidłowo. W alternatorze został wymieniony regulator i mostek prostowniczy,...
To ta żarówka robi jako zabezpieczenie?? Podłączając alternator bez tej Żarówki mogłem coś spalić w nim? Dodano po 4 diody sprawdziłem miernikiem wszystkie sprawne. Mając zasilacz mogę sprawdzić regulator napięcia?? Jak się da mógł by ktoś podpowiedzieć jak go podłączyć?
Sprawdź czym fizycznie kręcisz, przełącznikiem czy enkoderem. Schematy są dostępne ale jest dużo wersji i można się pogubić, może zrób foto panelu to będzie łatwiej coś podpowiedzieć bo tu nawet nie wiadomo czy pokrętło i regulator są oryginalne czy ktoś tam już grzebał. Takie są uroki kupowania samochodu od majsterkowicza.
To nie zawór tylko regulator ciśnienia, jest taka opcja dlatego wtedy najlepiej podejrzeć parametry.
Witam, Mam podobny problem i szukam pomocy, bo elektryk samochodowy nie znalazł rozwiązania w mojej Mazdzie 626 DiTD . Mam nowy akumulator (stary wysiadł właśnie niedawno) a podczas jego zakładania stwierdzono, że coś jest nie tak z ładowaniem. Po włączeniu świateł, wentylatora i klimatyzacji napięcie spada poniżej 12V. Na 3000 obr/min jest wszystko...
Regulatory były wymieniane/podmieniane w celu sprawdzenia. Nie dawało to żadnego efektu. Czy możliwe jest żeby pompa paliwowa sama generowała takie ciśnienie? Moim następnym posunięciem miało być jej wyciągnięcie i oddanie do regeneracji ale nie wiem czy to ma sens... Regulator ciśnienia na pompie a czujnik ciśnienia na listwie to dwa osobne elementy.
Podobne objawy lecz w innym aucie powodował uszkodzony regulator napięcia. Było chwilami do 17v.
Mogą być diody wzbudające, ale równie dobrze regulator (kabel czerwony to 15).
A nie warto by podać typ alternatora? Nie rozumiem jeszcze dlaczego zastosowano regulator od F 126. Chyba, że ze względu na oszczędność. Ale efekty widać. Jak widać w nagłówku twój sprzęt jest D więc z alternatora wychodzi sygnał do obrotomierza (chyba bowiem rocznika też nie znajduję). Możliwe, że nominalnie urządzenie pracuje lecz nie jest dostosowane...
Skoro komputer nie jest informowany ani o stanie alternatora (sprawności elektrycznej) ani o jego temperaturze pracy , to co powoduje to "inteligentne" ładowanie ?? Czy to sam alternator jest tak inteligentny ??Rozbierałem nie jeden alternator i ten w mojej M 6 też rozbierałem po szoku jakim był spadek do 12,9 V. Przemierzyłem wszystkie podzespoły i...
Uszkodzony regulator napięcia który zespolony jest ze szczotkami alternatora.
Witam wszystkich auto to mazda 2 de 2009 r z silnikiem 1.6 hdi psa 90km przebieg 200tys moj problem polega na ciśnieniu paliwa na listwie cr na wolnych obrotach pokazuje ok 180bar z tego co czytalem to minimum to 200 bar ale moze ten typ ma miec mniejsze nigdzie nie moge znalezc konkretnych informacji dodam ze ta mazda dobrze zapala zimna ale nie chodzi...
Witam. Rozrząd jest na miejscu delphi nie ma opcji zczytania czujników wałka i wału. Ciśnienie na listwie przy kreceniu ok 6bar więcej nie nabija. Regulator ciśnienia w pompie i czujnik ciśnienia w szynie zmieniony dałem na krótko przez filterek ropę do pompy cr pod ciśnieniem ręczna gruszką i dalej nie nabija ciśnienia w szynę ani nie otwiera wtryskow....
Hej, Jesli moge cos Ci podpowiedziec, to podlacz oscyloskop (najlepiej cyfrowy z mozliwoscia zapamietywania przebiegU) i podlacz sie pod czujnik cisnienia paliwa i regulator cisnienia . Zaobserwuj jak szaleje cisnienie od czego sie zaczyna, czy idzie najpierw zmiana wysterowania zaworu cisnienia paliwa a za tym wzrost na czujniku, czy np sam czujnik...
Uszkodzony okazał się regulator - po wymianie, piękne 14,7 V :) Dziękuje za pomoc.
Mazda Tribute/Ford Escape 3.0 v6 24v 2001-2005
Witam! Chciałbym wymienić alternator w swoim samochodzie mazda 323f bg 1.6 16v88km na alternator z BMW 5 220A. Sytuacja jest taka, że ja mam samochód z normalnym regulatorem napięcia. Chciałbym ten regulator przełożyć do tego z bmw. Jak to zrobić? Czy to będzie działać? I czy mój motor da radę uciagnac taki alternator. Z tego co się orientuję to on...
tak posiada wlasnie sobie wybuchlo i nowy przeplywomierz jest i jeszcze taki regulator termiczny obrotow jalowych tez jest wymieniony.
Witam Mam problem z kontrolka ładowania co jakiś czas mi się zapala i gaśnie razem z kontrolką poziomu wody w filtrze paliwa. Ale już wiem,że jak mam z ładowaniem to się zapalają obydwie kontrolki. Alternator wydaje mi się,ze jest ok bo akumulator mi się nie rozładowuje. W momencie zapalenia się kontrolek napięcie ładowania wynosi aż 15,2 V a przy normalnej...
Pewnie musiał byś wymienić mostek prostowniczy z diodami wzbudzenia i dać inny regulator , Wyprowadzić inaczej przewody , włączyć w to kontrolkę . Możesz też zbudować generator fali prostokątnej ( nie pamiętam jakie wypełnienie i częstotliwość ) wlutować go przed regulatorem i będzie działać . Ja wolał bym przerobić na ( normalny ) a nie ( PD)
Kolego jak długo z tym walczysz, to spróbuj zastosować regulator od fiata 126p, przedłuż kable i wyciągnij go nawieszch, tam gdzie jest alternator panują za wysokie temp. Testowane u znajomego, który wcześniej wymienił 2 regulatory i dopiero taka przeróbka dała radę.
Ogólnie to regulator sprawdza napięcie wyjściowe, jak za wysokie, to odcina wzbudzenie, jak za niskie, to odwrotnie. Posprawdzać połączenie żawórką 21W.
nie orietuje się jak jest zapłon (aparat zapłonowy czy czujnik)?? Aparat zapłonowy w Mazdzie z 1997 roku :D Kpisz se ? A co w tym dziwnego? Aparat zapłonowy = przerywacz + regulator odśrodkowy, a w zasilaniu gaźnik. Mazda to nie maluch że w 2000 roku technologia była z lat niepamiętnych...
a wiesz gdzie moze znajdowac sie ten regulator gazu:D no bo swiece i tem filterk mysle ze odpada co ?
Witam Miałem podobną sytuację z autem przy odpalaniu go. Sprawdź miernikiem napięcie ładowania akumulatora (u mnie było prawie 17V) , winny alternator , a dokładnie regulator napięcia. Pozdrawiam
Witam ponownie! Sytuacja wygląda następująco - auto stoi u mechanika, wyjęty alternator mam jego numer. Zadzwoniłem do sklepu co się zajmują regeneracją alternatorów Pan po podaniu numeru który jest na naklejce mówi, że to jest alternator sterowany z ECU i że takich nie regenerują bo nie mają możliwości tego sprawdzić "na stole" czy działa jedyną możliwością...
A więc tak: -ładowania na wolnych obrotach nie było, mimo iż kontrolka ładowania się nie świeciła -uszkodzony był sam regulator napięcia -wymiana regulatora to w zakładzie zajmującym się regeneracją koszt 200zł, do tego trzeba doliczyć koszty demontażu i montażu Problem rozwiązany. Temat zamykam.
Sprawdź kolego diody prostownicze w alternatorze i regulator napięcia. Oraz przeglądnij instalację pod kątem zwarcia bo albo takie alternatory albo coś faktycznie je uszkadza. Nie pamiętam dokładnie czy w tym aucie sterownik silnika tak jak w fordach nie ma nic do ładowania jako że to mazda ma dużo wspólnego z fordem wszystko jest możliwe musisz zgłębić...
|Dopiero odpowiadam niemiałem wcześniej czasu . Otóż jak się okazuje niektóre mazdy z tego okresu posiadają alternator samowzbudny z elektroniczną regulacją do której sygnał podawany jest poprzez urządzenie sterujące , które zbiera informacje o parametrach pracy urządzeń takich jak : podgrzewanie szyby , abs , klimatyzacja, tcs, system wtryskowy silnika....
Witam Masz uszkodzony regulator napięcia, skutkiem czego jest podwyższone napięcie ładowania oraz wygotowanie się elektrolitu z akumulatora. Regulatory w większości przypadków montowane są do obudowy alternatora, niekiedy razem ze szczotkami. Wymień i będzie po kłopocie. Do akumulatora zawsze dolewa się wodę destylowaną a nie elektrolit. Pozdrawiam
witam chcę jeszcze zapytać, jak odłączyłem (na ciepłym silniku) czujnik temp. płynu chłodzącego to powinno się coś dziać? wydaje mi się że tak. a u mnie zero reakcji. to by mogło znaczyć że czujnik padnięty? dobrze kombinuję? Co do akumulatora to jeszcze nie sprawdzałem, myślę że warto jeśli już sprawdzić czy ładuje dobrze. Bo może regulator napięcia...
Carismę ma sąsiad-taksówkarz, do tego na gaz. Tylko raz widziałem, jak coś przy niej robił - padło ładowanie, o ile pamiętam uszkodził się regulator napięcia. Poza tym nic, auto zarabia na niego już trzeci czy czwarty rok.
regulator na listwie to tłumik pulsacyjny-wymieniony,jak można pomieszać przewody paliwowe na benzynie?,świece nowe,przepływomierz ok,temperatura ok,na wolnych obrotach chodzi w miarę problem zaczyna się powyżej 2tyś.obr.
klemy były czyszczone i nasmarowane na jesień, ładowanie sprawdziłem jeszcze raz, jest w porządku, korki wszystkie czyściutkie.Prawdopodobnie będzie regulator napięcia, albo silniczek, krokowy, też to obstawiałem. Reset zrobiłem, nie pomogło. Ten silniczek krokowy najpierw wymienie bo wysłużony jest i jego czas już nadszedł, ale na razie jeżdżę drugim...
regulator ciśnienia sprawdza się w rezystancji (1.5Ω do 3Ω) i czy nie zwiera któryś pin do obudowy pompy zasilanie 5 v lub 12 v na listwie jest czujnik ciśnienia paliwa zasilanie 5 v pin z sygnałem (środkowy) zakres od 0v do 5v powinno być 1v do 1,5v
no to jednak będzie to nieco bolała. Czyli jedna z poniższych usterek: 2. Wyciek, lub nieszczelność obwodu hydraulicznego dla tego biegu 3. Jeśli nie to długo nie wymieniałeś oleju w skrzyni i filtra. Mogły się zapchać kanaliki i nie ma wystarczającego ciśnienia 4. Zużyta pompa oleju 5. Zatarty regulator ciśnienia 6. Zatarty zawór dla 4 biegu, lub uszkodzona...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Graty gazowe, to sterownik Stag 300, reduktor Tomasetto AT09, a wtryskiwacze, to nie wiem, nie ma na nich marki, albo nie znalazłem. Na benzynie nie jest dobrze. Też wolne obroty falują i jak się rozgrzeje, to szarpie, nie wkręca się na obroty. Jak auto odpalę w trybie awaryjnym na gazie, to wszystko chodzi jak w zegarku. Na gazie samochód jedzie super....
Ja miałem podobny problem w Fordzie. Przyczyną był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, który miał przedziurawioną membranę i zasysał "lewe" paliwo. W fordzie jest to urządzenie w kształcie małego bączka umieszczonego na listwie paliwowej gdzieś przy wtryskach. Jego zadaniem jest utrzymywanie właściwego ciśnienia w szynie paliwowej. Jest ono sterowane...
Witam. Co to może być?, a mianowicie alternator ładuje prawidłowo wg. pomiaru wykonanego miernikiem, regulator utrzymuje napięcie 13,77V przy każdych obrotach silnika, natomiast kontrolka od ładowania świeci się cały czas jasnym normalnym światłem. Po wyciągnięciu kostki z przewodami (dwa przewody) z alternatora kontrolka pali się cały czas oczywiście...
tyle znalazłem. Wskaźnik kodu błędu: 1. Między zacisk bieguna dodatniego akumulatora i FEN wtyczki diagnostycznej przyłączyć diodową lampkę diagnostyczną. 2. TEN wtyczki diagnostycznej połączyć z masą. 3. Włączyć zapłon. 4. Na diodowej lampce kontrolnej pojawiają się kody błędów. 5. Test zakończony. Kasowanie sterownika silnika: 1. Wyłączyć zapłon....
Hehe, z mojego doświadczenia to mogę Ci powiedzieć Mozesz powiedzieć że jesteś wyjątkiem potwierdzajacym regułę. 18 lat jeździłem Wartburgiem 453 de lux z 1970 r (w rodzinie od nowości) i zero napraw poza wymianami eksploatacyjnymi ( szczęki, tarcza sprzęgła, amortyzatory, aparat zapłonowy, żarówki, akumulatory, opony) i jednym remontem silnika (szlif...
witam,wstyd się przyznać ale mechanik potrzebuje pomocy otóż auto jak w temacie,jezdziło tylko na lpg-wtryski zabite,pompa nowa lecz odcinał ją immobiliser dokładany,więc wtryski wyczysciłem impulsami w ropie i uruchomiłem prace na benzynie. problemem jest-jak depniesz w podłoge z jałowych to wkręci się na 2 tys. i koniec tak jak by na więcej nie starczyło...
Witam! Ja bym zmierzył cisnienie paliwa.To wyeliminuje wszelkie problemy z pompką. co do paliwa, to miałem przypadek z Mazda 121 "jajo" z silnikiem 1.3 B3 na monowtrysku-brak mocy, nierówna praca, paliwo z rury, a nawet brak możliwosci uruchomienia. Przyczyna tkwiła w paliwie z hipermarketu Auchan w piasecznie k. wawy. Samo nitro! Po podłaczeniu zamiast...
Mam duży problem z zapłonem w w/w mazdzie może najpierw opiszę co się działo od początku, a mianowicie: auto miało jakby zaniki mocy w różnych zakresach obrotów , następnie przy jeździe chodził tak jakby bez jednego cylindra, przy sprawdzaniu na którym nie chodzi (zdejmowanie przewodów zgasł i już nie odpalił) ISKRA BYŁA, paliwo dostawał, jedyny błąd...
Numer Mitsubishi może się zaczynać: MB..., MD..., MR..., MZ..., ME...+zawsze 6cyfr. A skąd. Jeżeli chodzi o alternatory to numer mutsubischi ( inaczej-Melco) zaczyna się od literki A poźniej jest cyfra, litera T, kolejna litera i cyfry. Przykład A2TB0091 ( mazda 323), lub A5TA6292 ( do peugoet/citroen) Numery Mitsubishi to generalnie osiem znaków....
Po wypięciu tego ustrojstwa łączymy B,R i R/Y razem.
Nie trafiła mi sie awaria regulatora wToyocie. Mazda, Ford tylko i rzadko. Ten sam typ alternatora.
Wymiana regulatora pomogła? Pozdrawiam.
Moim skromnym zdaniem to po prostu ktoś (użyszkodnik) podłącza pod rozruchówke ze zbyt wysokim napięciem lub ewentualnie na rozładowanym aku rozjeżdża się regulator. Może przy okazji zapytać, czy nie ma za częstego palenia żarówek (wiem, prozaiczne ale może wiele wyjaśnić. pozdrawiam
Myślałem, że ściągasz bezpośrednio.P
Dymi bardzo? A może to benzyna z regulatora ciśnienia...
Miernik w ręce i podłącz na odpalonym aucie. Odpalasz i miernik i mierzysz, włączasz światła i patrzysz czy jest spadek. Jeśli nie to ok, jeśli spada napięcie to szukał bym winy po stronie alternatora bądź regulatora.
Rozebrałem i okazało się, że podczas składania rozleciały się szczotki. To jeszcze pikuś, gorzej wygląda pochodzenie alternatora jest to typ mitsubishi, najbardziej podobny jest regulator napięcia mazda, ford, z tym że u mnie nie ma tej wtyczki występującej na regulatorze. Teraz mam dylemat czy kupić nowy (znaczy się używany) czy może zainwestować w...
witam, wznawiam post, po wielu badaniach wylądowałem na tej stronie. Piszę z Włoch i ten wzmacniacz jest fabrycznie montowany w kilku modelach Alfy Romeo. to co mi przywieźli do naprawy to zamontowane na alfie romeo Mito, małym sedanie o sportowym charakterze zbudowanym na bazie Fiata Grande Punto ale też na modelu Giulietta, mam nadzieję, że ten post...
Hello. Czy ktoś ma to urządzenie do pomiaru alternatora? A gdzie można kupić i za jaką cenę? Dziękuję Peter http://www.autoelektrika.cz/novinky/test... - Tester może testować nowe rodzaje kontrolerów COM, Lin i DFM - Można sprawdzić alternator w samochodzie lub z badania kału - Czy jest w stanie przetestować i oddzielenia regulatorów - Obsługiwane...
regulator mazda regulator alternatora mazda mazda regulator paliwa
działać wentylator toyota microsoft windows ultimate sygnał prędkość pojazd
crunch wzmacniacz crunch wzmacniacz
Instrukcja obsługi zegara ElectroNIXclock 4xZ573M USB Nederman DFC-08M "CLEANING OFF" Status – How to Reset Pulse-Jet Cleaning