Bez regulatora to się nie da. W regulatorze do silnika szczotkowego wcale nie jest potrzebny mikroprocesor. W tym linku :arrow: http://www.stefanv.com/rcstuff/escbec.ht... masz wszystko co potrzeba do zrobienia dobrego regulatora. Układ jest na tyle prosty (i sprawdzony w działaniu) że nie powinieneś mieć z nim problemów. A na dokładkę elementy są dostępne...
https://www.subito.it/accessori-moto/reg... 60Euro , polski nie zaddziała jako dynastarter ,nie ma opcji 0 190 215 015 bosch jak co zamienia sie 350netto
To jest alternator 6 diodowy z mechanicznym regulatorem, nie ma tam diod wzbudzenia.
Nie wiele wiemy , brak wielkości i zakresu temperatury. Szukaj w" mechanicznych regulatorach temperatury" do pieców i bojlerów. Może to ci pomoże. https://czujnikisterowniki.pl/pl/p/Regul...
Jeśli jest mechaniczny regulator temperatury to jest on do sprawdzenia, jeśli elektronik to czujka temperatury.
Musiała by być z regulatorem PWM. Można by zrobić Upgrade wyrzucić mechaniczny regulator i zastąpić elektronicznym z wyjściem PWM na SSR można by nawet odpalić i wystroić regulator PID tak by trzymał zadaną temperaturę.
Na szybko to jak będziesz przy urządzeniu sprawdź czy kręcąc regulatorem temperatury masz charakterystyczne sprężynowe "prztyknięcie" termostatu lub czy regulator kręci się jak potencjometr. Najpewniej to zajrzeć trzeba pod obudowę. Dodane: Znalazłem zdjęcia wnętrza, widać zwykły mechaniczny regulator plus chyba neonówki/ledy kontrolne. Powinno to chodzić...
To elmot i mechaniczny regulator napięcia. Należy skorzystać z tego podłączenia: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
D+ - 15 DF - 67 D- - masa
W książce napraw fiata 125p są dwa typy alternatorów: starszy z 6 diodami w alternatorze i nowszy z 9 diodami . W obydwu jest mechaniczny regulator i w starszym zacisk 15 regulatora idzie przez stacyjkę na plus akumulatora, a w nowszym idzie na wyprowadzenie dodatkowych trzech diodek z alternatora. Zacisk 67 w obydwu typach idzie przez szczotkę na wirnik.
SP8JUX przedstawił dobry projekt, jednak dla początkujących może być wystarczający mechaniczny regulator z oryginalnej wkrętarki, wystarczy połączyć cięgnem z serwem. Jak kto woli, wybór należy do Ciebie.
Pytam jaki termostat dobrać do posiadanej grzałki. Masz już na to odpowiedź: zwykły mechaniczny termostat. Pełno tego na allegro za jakieś 30-40zł Nie jestem pewien ale chyba taki byłby OK https://allegro.pl/oferta/termostat-mech...
jak zastąpić mechaniczny regulator temperatury w kilkuletnim bojlerze elektrycznym, regulatorem elektronicznym. Czy jest możliwe samodzielne wykonanie takiego regulatora, który miałby wyświetlacz aby można było widzieć ustawioną temperaturę.
tam jest regulator mechaniczny (dobrze pamiętam)?
Ta czarna puszka to elektro-mechaniczny regulator napięcia. Ten alternator ma prąd znamionowy 25A, zrób jak kolega wyżej radzi. Będzie chyba taniej, prościej i niezawodnie no i większy prąd ok 50A, co przy akumulatorach 180Ah i całodobowej jeździe na światłach ma znaczenie.
Super :) dzięki wielkie, wiesz co nie mam już eagle ale ściągnę tylko z tego co pamiętam to nie bardzo go czaiłem:P jakbyś miał te płytki mógłbyś je wrzucić jakoś do pdfa? Potrzebuje tych regulatorów bo robię czołg :) Dodano po 16 Jeśli mógłbyś dać mi spis elementów to było by git :)
W elektronicznym regulatorze oporniki sa na 100%, ale nie takie o jakie ci chodzi. On działa na prostszej zasadzie, choć budowę ma bardziej skomplikowaną. Odnośnie opornika i regulatora elektronicznego. W opisach/instrukcji/na stronie producenta/itd. powinna być informacja czy wywalić opornik przy prądnicy czy nie. Jeśli nie ma inf, to wywalamy.
czyli rozumiem ze prawy styk regulatora pelni role wylacznika ladowania z pradnicy gdy akumulator jest w pelni naladowany tak aby go nie przeciazac... Ten styk pojedynczy który u ciebie działa pełni rolę wyłącznika, ale nie wtedy gdy akumulator jest naładowany, tylko wtedy gdy prądnica daje niższe napięcie od tego które jest na akumulatorze. Chodzi...
Tutaj masz podłaczenie alternatora ze zintegrowanym regulatorem , jeśli masz regulator osobno to wstawię rysunek dla drugiej wersji https://obrazki.elektroda.pl/8493779400_... Dodano po 1 Jeśli masz alternator ze zintegrowanym regulatorem to ten "stary" pomiń. Dodano po 36 Tu masz kolego wersję z regulatorem zewnętrznym. https://obrazki.elektroda.pl/3521354500_...
Ostatnio na forum było kilka wątków o utrzymaniu jednostajnych obrotów w silnikach spalinowych. Zasada działania jest ta sama - pomiar częstotliwości (tam impulsów zapłonowych, tutaj prądu) na wejściu i mechanizm poruszający przepustnicą.
Jeśli to alternator 9 diodowy (możesz to sprawdzić miernikiem, pomiędzy zaciskiem z pytajnikiem a łbami śrub w tych plastikowych koszyczkach) w jedną przejście, w drugą przerwa, to zacisk z pytajnikiem to D+ do regulatora i lampki ładowania, szczotka do zacisku DF 67 regulatora, D- regulatora do masy
Witam. Miałem kiedyś MZ-tkę 250/Trophy i tam był właśnie taki regulator mechaniczny napięcia. Dość sporo czasu upłynęło, ale co pamiętam to są tam dwa styczniki. Jeden chyba dwustykowy, załancza prądnicę do układu, po osiągnięciu pewnych obrotów przez silnik i wystąpieniu ok 12,5 volta na alternatorze- prądnicy. Drugi jest jak pamiętam chyba trzystykowy...
https://allegro.pl/oferta/termostat-mech... + zasilacz ,lub lepiej mały aku. + buzer
Witam. Sprawa dotyczy regulatora napięcia. Jelcz od początku był na regulatorze mechanicznym RC1/28, ale jego żywot dobiegł końca. Czy zamiast niego, mogę podłączyć elektroniczny REO-28 ? Czy to nie spowoduje uszkodzenia REO-28 lub alternatora ? Czy będzie tak samo działał jak na RC1/28 ? Dziękuję i pozdrawiam.
Znalazłem, jak ktoś chce schemat na zwykły przełącznik, bez żadnych lamp kierunków stopów itd to piszcie :p. Mam na zwykłym mechanicznym regulatorze
~ jest w regulatorze elektronicznym niewykorzystane. Zapominasz o jego istnieniu. Koniec. Kropka. Patrz tu: http://forum.redmotorz.eu/viewtopic.php?... I tutaj masz kopalnię wiedzy: http://www.goodkarmaproductions.com/HTML...
To do tego wystarczy tylko przekażnik z odpowiednio dobraną sprężynką. Tak kiedyś pracowały mechaniczne regulatory napięcia.
Jak masz mechaniczny regulator to po zdjęciu obudowy zewrzyj palcem wyłącznik samoczynny. Sprawna prądnica będzie się kręcić. Co więcej w ten sposób ją namagnesujesz.
Z mojej laickiej wiedzy mieliśmy kilka epok: - prądnica komutatorowa z mechanicznym regulatorem - do lat 70 tych XX wieku - alternator diodowy z regulatorem mechanicznym - lata 70-80 XX wieku . ....z elektromechanicznym regulatorem. Elektromechanicznym, czyli takim, gdzie czynniki elektryczne wpływają na urządzenie mechaniczne. W regulatorach mechanicznych...
Witam.! Chciałbym wiedzieć jak podłączyć elektroniczny regulator prądnicy motocykla "MZ" typ RP-15t w miejsce starego regulatora mechanicznego. Zaciski starego mechanicznego regulatora nie mają żadnych oznaczeń. Proszę o schemat.
Sprawdzałeś albo wymieniałeś już coś? Masz miernik? W MZtkach często uszkadzał się mechaniczny regulator napięcia, ale nie zaszkodzi sprawdzić: -diód w prostowniku(jest ich 9)-mają przewodzić w jedną stronę -wirnika- opór pomiędzy pierścieniami powinien wynosić kilka ohmów, wirnik nie może mieć zwarcia do masy -stojan- opór pomiędzy fazami powinien...
Urządzenie przedstawione na zdjęciu odpowiada za początek tłoczenia.Jest to mechaniczny odśrodkowy regulator wyprzedzenia kąta wtrysku. Jeżeli on jest uszkodzony, nie ma tych sprężyn, powoduje zbyt wczesny początek tłoczenia. Te urządzenie napewno jest przyczyną Twojego problemu z białym dymem. Miałem to już wcześniej zasugerować.
Możesz go zastosować ale musisz trochę przerobić instalację więc grube czerwone mostkujesz razem i izolujesz, do M-regulatora DF, do R regulatora 61, do 15/54 zasilanie po zapłonie i oczywiście masa.P
zapewne jest to regulator napięcia Być może. Bo zapewne starsi użytkownicy forum, powinni pamiętać, ze takowy, podobny mechaniczny regulator napięcia posiadał duży fiat. Fiat 125p. Ale, faktycznie. Po bliższym przyjrzeniu się jest to chyba faktycznie "opornica" Opornik.
Jeśli odrobinę znasz się na elektryce wstaw od starej lodówki zwykły czujnik z mechanicznym regulatorem temperatury i problem masz z głowy na lata.
Raczej nic do wymiany tylko do regulacji. Jest tam taki prosty, mechaniczny regulator obrotów, ale przede wszystkim gaźnik musu być czysty, wyregulowany i uszczelki całe.
Hamowanie z rezystorem to nic innego jak wytracanie na nim energii zgromadzonej w elementach wirujących przez zmianę pracy silnika w tryb generacji (silnik zamiast pobierać energię to ją wytwarza). Następuje wtedy wzrost napięcia na szynie DC (falownik nie możliwości oddać tej energii do sieci a szkoda). I aby nie przekroczyć dopuszczalnego napięcia...
Przyznam, że przedmówcy idzie pięknie wyjaśnić na czym to polega, ale zamontowanie regulatora mechanicznego to nie koniec, bo jak już pomierzone są wzbudzenie i z białego (nieoznaczonego wyjścia) alternatora wydobywa się napięcie, to regulator trzeba jeszcze skontrolować, ew. wyregulować. Robi się to tak, że daje się gaz w podłogę aż w wyniku przyciągnięcia...
Regulator napięcia znajduje się w kabinie. Pod prawą pokrywą, obok deski rozdzielczej. Może być elektroniczny , jak na zdjęciu, albo mechaniczny.
Uzwojenie jednego jest wpięte szeregowo ze wzbudzeniem. Przynajmniej tak mi się coś przypomina regulator mechaniczny Denso. Ten powyżej jest inny. Jeden stycznik podaje plus na wzbudzenie i zbocznikowany jest rezystorem, drugi całkiem obniża napięcie wzbudzenia do masy. Proponuję regulator podpiąć do zasilacza laboratoryjnego i sprawdzić.
Panowie akumulatory nie mają tu większego znaczenia tak samo jak obroty.Podejrzewam ze jest tam regulator mechaniczny i pewnie ładowanie jest za duże, dlatego wykończyło poprzednie akumulatory. Jeżeli będzie założony elektroniczny regulator z ogranicznikiem napięcia /a prawie wszystkie 24V mają/ to nie będzie żadnego problemu.P
Z alternatorem? Trzeba by przebic diody i mechaniczny regulator. Cofka
Z sześciodiodowego nie nadaje się do dziewięciodiodowego. Niemniej można próbować uruchamiać ten alternator z regulatorem od innego alternatora. Jeśli jedna ze szczotek jest umasowiona, to działać będzie regulator napięcia z poloneza. Mechaniczny lub elektroniczny. Schematy i obrazki podłączeń są ogólnodostępne, choćby w grafikach google. Regulator,...
Czy ma ktoś schemat ECAS do IVECO Euro Tech zawieszenie pneumatyczne z tyłu bez sensorów elektrycznych tylko z regulatorami mechaniczno pneumatycznymi ?
Olej go. To stary alternator z osobnym, mechanicznym regulatorem napięcia, jeśli się nie mylę bezszczotkowy który na wolnych obrotach w ogóle nie ładuje.
A tam nie był czasem taki mechaniczny regulator napięcia, którego można było sobie samemu odrobinę podregulować?? tak dokładnie kolego jest tam mechaniczny regulator a w jaki sposób można go podregulować?
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
c64club Może masz i rację , bo nawet litr oleju to nie taka ogromna kasa. Dziś musiałem kupić bańkę oleju bo w lesie na pniaku urwałem przedłużkę z korkiem spustu paliwa w misce olejowej. No i dlatego nie będzie fotki z grubością blachy zbiornika. Mam tylko fotkę mojej sprężarki. Popatrzyłem i od spodu mam dwa korki a nie trzy, i już zaślepione zwykłymi...
O popatrz, zawsze myślałem że ciśnienie na listwie jest stałe, a tylko czasem (i ewentualnie ilością na cykl) wtrysku się steruje. W sumie to tłumaczy czemu jest tam elektrozawór, a nie mechaniczny regulator.
Witam, Miałem ten sam objaw z brakiem mocy w Astrze o tym samym silniku. Objawiało się to "dziurami" w pedale gazu jak poziom paliwa w baku spadał poniżej 1/4. Po wymontowaniu pompy okazało się że pęknięty był oring przy mechanicznym regulatorze. Usterka naprawiona, auto chodzi bez zarzutu.
Witam. Czy wie ktoś jak podłączyć elektr. reg. prądnicy "Jawa" typ RP-15t do motocykla cz 175? Chodzi mi o pewne, działające podłączenie. Na forum był o tym temat ale regler był podłączany na kilka sposobów i nie wiem w końcu jaki jest właściwy. W załącznikach zdjęcia z podłączenia org. mechanicznego regulatora.
To jest stary Modal czyli elektronika osobno. Jaką tam masz konfigurację? Ile czujników ABS, zawór Colas? Sił hamowania w tym nie programujesz. Za to odpowiedzialny jest mechaniczny regulator. Właśnie odbudowuję pacjenta z takim systemem:D Może to Ci w czymś pomoże
A jaki masz tam silnik serii 500 z regulatorem obrotów sterowanym powietrzem od wentylatora z koła zamachowego,czy regulatorem mechanicznym wbudowanym wewnątrz w silniku?
Porządny zasilacz powinien mieć warystory na wejściu. bałbym się podłączać/odłączać inne obciążenia podczas pracy, właśnie przez wahania napięcia, które to powoduje. I tu jest clue sprawy!!! Szczególnie chodzi o zdjęcie jakiejś części obciążenia. Zanim zareaguje AVR, a jeszcze później mechaniczny regulator RPM silnika przez przymknięcie przepustnicy...
To typowo mechaniczny regulator o bardzo niewielkiej dokładności. Może się więc okazać, że przestawienie pokrętła nie rozwiąże problemu. W tej sytuacji, najprostszym rozwiązaniem będzie po prostu fizyczne odłączenie tej pompy od zasilania, szczególnie jeśli nie jest akurat potrzebna.
Witam. Niedawno zakupiłem motor iża . Mam problem z ładowaniem prądnicy w tym motorze . Podobno kiedyś działała ale teraz nie chce. Jak mam sprawdzić prądnice czy ładuje i jest w rzeczywistości sprawna fizycznie.Wiem ze na masie ma plus i jakie napięcie mam podać na wzbudzenie żeby muc stwierdzić fakt czy owa prądnica jest sprawna??Lub jak najprosciej...
Tam nie ma żadnej elektroniki. Jest to mechaniczny regulator z kapilarą, sprężarka z kondensatorem i nic więcej
Jak uszczelnisz układ paliwowy to będziemy dyskutować. Niewielkie bąble mogą powodować dymienie, bo są wtryskiwane z paliwem i zakłócają pracę wtryskiwacza. Rozrzedzają też paliwo w pompie, przez co wpływają na inne działanie regulatorów mechanicznych. Co do dźwięku to jest diesel, więc ma klekotać, a na wolnych obrotach nie dymić.
Tak też zrobiłem. Wymieniłem mechaniczny regulator napięcia na elektroniczny. Kierunkowskazy błyskają aż miło. :D
Najlepiej tu by pasował regulator od "Poloneza", wyjście D+ do wyjścia 15 regulatora i dalej do kontrolki, wyjście DF do 67 regulatora. Sprawdź w tym mechanicznym od "Fiata" jaką ma literkę (B czy D). Jeżeli D to będzie się nadawał.
gdyż pierwsze Polonezy miały regulator mechaniczny , Przypominam że piszemy o PLUSIE i nigdy przenigdy pierwsze polonezy plusy nie miały mechanicznych regulatorów.
"mam problem z alternatorem i regulatorem napięcia" czytając można mieć problem z czym jest problem ,tą puszeczkę to można otworzyć ? bo jak to jest regulator mechaniczny to można go ustawić ale nie wiadomo w czym problem ale chyba z "bardziej chodzi mi o zepsuty regulator którego juz nie dostane" jeśli mechaniczny to nie koniecznie zepsuty
Nie. Czy to maluch z prądnicą? Jeżeli tak, to źle ustawiony mechaniczny regulator napięcia.
JaroFon, działanie mechanicznych regulatorów temperatury się kłania, akurat tam panuje ciśnienie około 4 atmosfer.
Tak co tam się ustawia i gdzie. I jak to wygląda. Jak naprawić świece żarową, jak wygląda i gdzie jest. Prądnicy nie naprawiałem nigdy a alternator przerabialem na regulator mechaniczny od poloneza. Świece żarową możesz tylko wymienić (zacisk wystaje z kolektora dolotowego) jeśli jest trafiona.
Faktycznie, ten alternator może mieć plus na korpusie. A wtedy nie nadaje się do ciągnika. Zapomnij też o mechanicznym regulatorze napięcia i od razu kup elektroniczny. Ale najpierw sprawdź, biegunowość tego alternatora.
Na listwie wtryskowej masz regulator ciśnienia paliwa, odłącz wężyk powrotny paliwa idący od niego do zbiornika i wsadź do jakiejś butelki, próbuj odpalić, jak paliwo leci z regulatora, to jego ciśnienie jest właściwe (raczej na pewno, tak nie wykluczysz usterki mechanicznej regulatora, która zdarza się niezmiernie rzadko )
To opowiedz w jakich okolicznościach zdechło. Typ ciagnika, alternator czy prądnica, jaki regulator mechaniczny czy elektroniczny , czy na ciągniku albo narzędziu przypiętym było coś spawane?
Musisz tylko wiedzieć, że w obecnych samochodach kontrolowanie lampki nie pochodzi z mechanicznego regulatora napięcia jak w traktorze z lat '60. Oczywiście że obecnie nie jest to sterowane żadnym mechanicznym regulatorem. Jeśli przeanalizowałbyś schemat dowolnego alternatora z elektronicznym regulatorem napięcia (a szczególnie sam schemat regulatora)...
Witam. Chciał bym zakupić zamrażarkę skrzyniową do 1100zł, przeglądając rynek jest tyle firm że ciężko coś wybrać, dotychczas przeglądałem Kernau KFCF 2003.1 niby z 5 letnią gwarancją lecz nie wiem czy to nie jakiś krzak z tą gwarancją i ELECTRO-LINE BD-150Q czy są one warte zainteresowania?, może jakieś inne godne polecenia, z góry dzięki za pomoc....
Ten rocznik ma mechaniczny regulator zewnętrzny.P
Witam, Czy takie podłączenie wzmacniacza 12V pod instalacje 24V jest dopuszczalne?. Akumulatory podłączone szeregowe, mechaniczny regulator ładowania. pozdrawiam
Np prądnica DC w maluchu nawet taka była. Zero diod tylko regulator mechaniczny (na cewkach).
Hej wszystkim, W "Kasce" zrobiło się mi jakieś zwarcie w instalacji i popaliło wszystkie żarówki, więc była okazja, żeby w końcu sprawdzić niebieski regulator. Zwarcie usunąłem, podłączyłem niebieski i podobnie jak w MZ, nie działa, lampka ładowania nie gaśnie, ładowania nie ma. Podłączyłem mechaniczny to znowu dzieją się takie cuda, że lampka przy...
RP 15t to współczesny zamiennik mechanicznych regulatorów do prądnic. Da się go rozebrać, sprawdzić i naprawić. 8V to zdecydowanie za dużo, 7-7.4V jest OK
Zaglądnij czy twój regulator jest mechanicznie identyczny zanim go zamówisz. Warto także sprawdzić czy poszczególne sekcje grzałek są sprawne.
Witam. Też polecam założenie alternatora. Za 100 zł można mieć alternator A124 z nowymi szczotkami, łożyskami i regulatorem napięcia. Natomiast chińska podróba mechanicznego regulatora prądnicy kosztuje 30 zł (ale jest nic nie warta), oryginał Elmot to koszt około 70 zł. Z kolei regulatorem mechanicznym ze złomu w ogóle nie warto zawracać sobie głowy...
Musi być wymagane ciśnienie gdyż przestawiacz działa na zasadzie przeciwciśnień.Więc jak się zdarzy że np.filtr się zapcha to też wystąpi ten błąd. Dodano po 3 Takiego niskiego ciśnienia nie mają nawet Tdi z pompą vp37 (5-7bar).3 bary to miały pompy VE z regulatorem mechanicznym.
Jeśli masz mechaniczny regulator to normalka,zmień na elektronika!
Już pierwsze Fiaty 125 posiadały alternatory Ale niestety dość długo z zewnętrznym, mechanicznym regulatorem .Pozdrawiam
Jesli masz mechaniczny regulator, zamien na elektroniczny. Bez regulacji sie obejdzie. Prad ladowania do 14,5v.
Raczysz się mylić z alternatorem i proponuję sobie przejrzeć schematy. We Fiacie był alternator 6D ale z wyprowadzeniem ze środka gwiazdy, kontrolką i pogmatwanym regulatorem. Tego w UAZie nie ma bo Rusy uprościły to do granic bólu. Nie spotkałem jeszcze UAZa z mechanicznym regulatorem (a ja mam gnojka jeszcze z instalacją migającego stopu jako kierunkowskazu),...
Witam. To bardziej takie luźne rozważania. Mechaniczny regulator kąta wtrysku powiązany z obrotami silnika. Czy da się coś takiego zbudować i zamontować przed pompą wtryskową, jakieś pomysły? Bo utknołem na budowie regulatora jak to powiązać z obrotami
Przecież tam jest mechaniczny regulator obrotów silnika więc żadnego wpływu mikrofali na niego nie widzę.. Może natomiast mieć wpływ na moduł zapłonowy.
Skoro to praska, to czy siłownik zostanie mechanicznie zablokowany, czy wytrzyma, nie połamie przekładni? Czy ma jakieś zabezpieczenia (mechaniczne, elektryczne?), czy przewidujesz ograniczenie prądowe?
Dzięki. Może spróbuję. A jeśli będe chciał zostawić ten stary mechaniczny regulator to podłaczać go jako do 6 czy 9-cio diodowego alternatora? Jaki to jest alternator????
To RB-1 rozbebeszone to nie regulator tylko przekaźnik kontrolki ładowania i automat blokujący włączenie rozrusznika kiedy motor już pracuje dlatego na tych dwóch kablach masz 23V bo to jest prąd przemienny pociągnięty z uzwojenia twornika altka czyli nie wyprostowany i nigdzie go nie podłączaj bo coś tam piszesz o zacisk 2 . A to z przodu na serwie...
W jaki sposób silnik zwiększa obroty skoro jest jedna i ta sama dawka paliwa. Myśle o starym prostym silniku z mechanicznym regulatorem obrotów np.w ursus c 360
ktoś wczesniej wymieniał ci grzałkę i miał tylko taką więc załozył poszukaj regulatora i sprawć czy rozłacza prawdopodobnie jest tam mechaniczny regulator
Dzięki za odpowiedzi. Czytałem, że można prądnicę przemagnesować, ale ten regulator elektroniczny chcę wykonać do użytku tymczasowego, ponieważ stare mechaniczne regulatory będę naprawiał, gdyż mam dwa takie regulatory, ale mają spalone uzwojenia. Ja tylko chcę założyć tymczasowo ten elektroniczny regulator, który chcę zrobić samemu tak, aby możliwy...
Dzięki. Zamontowałem i ładuje. Wyrzuciłem ten przewód "W" oraz mechaniczny regulator i wszystko hula. Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam.
Jeśli pierścienie mają bicie promieniowe, to mogą dziać się cuda. Miałem też wirnik, gdzie strzelił jeden z przewodów na pierścieniu i przy wyższych obrotach, siłą odśrodkową, rozwierał się. Regulator mechaniczny ustawiasz według danych z tabeli (musisz sobie znaleźć, aktualnie nie mam pod ręką), naciągając sprężyny i regulując ograniczniki. Ogólnie...
Hamulce odśrodkowy wynaleziono już na potrzeby maszyn parowych. Pozwolę sobie lekko zaprotestować - w przypadku maszyn parowych, to urządzenie nie jest ani nigdy nie było hamulcem - to nazywa się mechaniczny regulator odśrodkowy - z punktu widzenia automatyki jest to regulator obiektu o sterowaniu proporcjonalnym (P), a biorąc pod uwagę inercję obracających...
Poszukuję schematu elektronicznego regulatora napięcia do lokomotywy Sm30 Regulator ten był produkowany przez ZWAR Warszawa Lokomotywa którą uruchamiamy ma stary mechaniczny regulator oarty na stosach węglowych,który nie nadaje się do naprawy.Poszukuję dtr,schematu oraz samego regulatora ARP49/60 w dobrej cenie
Dzięki wielkie kolego, niestety nie skorzystałem. Powodem był zepsuty mechaniczny regulator, podłączyłem elektroniczny ( chyba od trabanta ) I ładowanie jest idealne :D !!
Serwisówki: https://125stradali.com/manuali-gilera-1... Chodzi o to, że nie działa sterowanie? W manualach mam sterowanie mechaniczne (regulator odśrodkowy), jednak nowsze modele miały też sterowanie elektryczne.
Raczej nie stopi, bo dmuchawa chłodzi... I NIE JEST to silnik, tylko siłownik z prądem dobranym tak, aby się nie przegrzewał... Czy nie prościej użyć oryginalnego, mechanicznego regulatora ciągu?
mam problem z podłączeniem regulatora napiecia w jawie z prądnicą 6V 75W stary regulator był mechaniczny i sie rozleciał kupiłem nowy elektroniczny i nie mam pojecia jak go podłączyć ponieważ na nim są inne oznaczenia w starym byłu kolejno oznaczenia " D, M, B " a w nowym jest " szcz, +6V, wzb " prosze o pomoc bo nie chce spalic tego regulatora o ile...
Masz na niego gwarancje? Jak nie to go rozbierz i będziesz widział może regulator się skopcił. On był nowy czy regenerowany. Bo jak regenerowany i przystosowany był do mechanicznego regulatora to ktoś może nie odmasował jednej szczotki. Najlepiej jak byś zapodał jakieś zdjęcia jego
Masa na pompę idzie przez wyłącznik wstrząsowy, jest nad środkowym tunelem, za nagrzewnicą (od strony pasażera wsadzisz łapę i naciśnij gumowy grzybek) To nie działa tak jak myślisz, pompa pracuje cały czas gdy silnik jest uruchomiony, za utrzymywanie prawidłowego ciśnienia odpowiada jego mechaniczny regulator
regulator mechaniczny mechaniczny regulator silnika regulator temperatury mechaniczny
radiotechnika schematy zalany xiaomi zimnego nawiewu
Płytka wzmacniacza Proel Wave 15A - diagnostyka i naprawa Schemat podłączenia motoru elektrycznego 80W