D+ - 15 DF - 67 D- - masa
Poszukaj w sklepie z częsciami do ciezarówek elektronicznego regulatora do autobusu Autosan.Ma on zaciski D+...DF ....D-. Podłącz D+ do zacisku stacyjki zasilanego po włączeniu DF do szczotki alternatora D- do masy pojadu. Sterowanie kontrolką: Zacisk (oznaczony czerwona strzałką) podłącz do przekaznika 12V zacisk 85. Zacisk 86 do masy Zacisk 30 masa....
czyli rozumiem ze prawy styk regulatora pelni role wylacznika ladowania z pradnicy gdy akumulator jest w pelni naladowany tak aby go nie przeciazac... Ten styk pojedynczy który u ciebie działa pełni rolę wyłącznika, ale nie wtedy gdy akumulator jest naładowany, tylko wtedy gdy prądnica daje niższe napięcie od tego które jest na akumulatorze. Chodzi...
propozycja Tomasz.W jest najprostszym z rozwiązań , faktem że 1 kierunkowe gdybyś zastosował aparaturę 3-kanałową to nie ma problemu ponieważ 3 kanał można wykorzystać do zmiany kierunku jest możliwa budowa regulatora 2-kierunkowej ale to chyba ponad Twoje możliwości pomysł z rezystorami ograniczającymi wiąże się z niepotrzebnym marnowaniem energii...
tam jest regulator mechaniczny (dobrze pamiętam)?
Jeśli to alternator 9 diodowy (możesz to sprawdzić miernikiem, pomiędzy zaciskiem z pytajnikiem a łbami śrub w tych plastikowych koszyczkach) w jedną przejście, w drugą przerwa, to zacisk z pytajnikiem to D+ do regulatora i lampki ładowania, szczotka do zacisku DF 67 regulatora, D- regulatora do masy
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Uzwojenie jednego jest wpięte szeregowo ze wzbudzeniem. Przynajmniej tak mi się coś przypomina regulator mechaniczny Denso. Ten powyżej jest inny. Jeden stycznik podaje plus na wzbudzenie i zbocznikowany jest rezystorem, drugi całkiem obniża napięcie wzbudzenia do masy. Proponuję regulator podpiąć do zasilacza laboratoryjnego i sprawdzić.
https://www.subito.it/accessori-moto/reg... 60Euro , polski nie zaddziała jako dynastarter ,nie ma opcji 0 190 215 015 bosch jak co zamienia sie 350netto
Panowie akumulatory nie mają tu większego znaczenia tak samo jak obroty.Podejrzewam ze jest tam regulator mechaniczny i pewnie ładowanie jest za duże, dlatego wykończyło poprzednie akumulatory. Jeżeli będzie założony elektroniczny regulator z ogranicznikiem napięcia /a prawie wszystkie 24V mają/ to nie będzie żadnego problemu.P
Przyznam, że przedmówcy idzie pięknie wyjaśnić na czym to polega, ale zamontowanie regulatora mechanicznego to nie koniec, bo jak już pomierzone są wzbudzenie i z białego (nieoznaczonego wyjścia) alternatora wydobywa się napięcie, to regulator trzeba jeszcze skontrolować, ew. wyregulować. Robi się to tak, że daje się gaz w podłogę aż w wyniku przyciągnięcia...
Czy ma ktoś schemat ECAS do IVECO Euro Tech zawieszenie pneumatyczne z tyłu bez sensorów elektrycznych tylko z regulatorami mechaniczno pneumatycznymi ?
~ jest w regulatorze elektronicznym niewykorzystane. Zapominasz o jego istnieniu. Koniec. Kropka. Patrz tu: http://forum.redmotorz.eu/viewtopic.php?... I tutaj masz kopalnię wiedzy: http://www.goodkarmaproductions.com/HTML...
Jak uszczelnisz układ paliwowy to będziemy dyskutować. Niewielkie bąble mogą powodować dymienie, bo są wtryskiwane z paliwem i zakłócają pracę wtryskiwacza. Rozrzedzają też paliwo w pompie, przez co wpływają na inne działanie regulatorów mechanicznych. Co do dźwięku to jest diesel, więc ma klekotać, a na wolnych obrotach nie dymić.
Tak co tam się ustawia i gdzie. I jak to wygląda. Jak naprawić świece żarową, jak wygląda i gdzie jest. Prądnicy nie naprawiałem nigdy a alternator przerabialem na regulator mechaniczny od poloneza. Świece żarową możesz tylko wymienić (zacisk wystaje z kolektora dolotowego) jeśli jest trafiona.
Witam. Niedawno zakupiłem motor iża . Mam problem z ładowaniem prądnicy w tym motorze . Podobno kiedyś działała ale teraz nie chce. Jak mam sprawdzić prądnice czy ładuje i jest w rzeczywistości sprawna fizycznie.Wiem ze na masie ma plus i jakie napięcie mam podać na wzbudzenie żeby muc stwierdzić fakt czy owa prądnica jest sprawna??Lub jak najprosciej...
Tutaj masz podłaczenie alternatora ze zintegrowanym regulatorem , jeśli masz regulator osobno to wstawię rysunek dla drugiej wersji https://obrazki.elektroda.pl/8493779400_... Dodano po 1 Jeśli masz alternator ze zintegrowanym regulatorem to ten "stary" pomiń. Dodano po 36 Tu masz kolego wersję z regulatorem zewnętrznym. https://obrazki.elektroda.pl/3521354500_...
Musi być wymagane ciśnienie gdyż przestawiacz działa na zasadzie przeciwciśnień.Więc jak się zdarzy że np.filtr się zapcha to też wystąpi ten błąd. Dodano po 3 Takiego niskiego ciśnienia nie mają nawet Tdi z pompą vp37 (5-7bar).3 bary to miały pompy VE z regulatorem mechanicznym.
To opowiedz w jakich okolicznościach zdechło. Typ ciagnika, alternator czy prądnica, jaki regulator mechaniczny czy elektroniczny , czy na ciągniku albo narzędziu przypiętym było coś spawane?
To jest alternator 6 diodowy z mechanicznym regulatorem, nie ma tam diod wzbudzenia.
Musiała by być z regulatorem PWM. Można by zrobić Upgrade wyrzucić mechaniczny regulator i zastąpić elektronicznym z wyjściem PWM na SSR można by nawet odpalić i wystroić regulator PID tak by trzymał zadaną temperaturę.
Jeśli pierścienie mają bicie promieniowe, to mogą dziać się cuda. Miałem też wirnik, gdzie strzelił jeden z przewodów na pierścieniu i przy wyższych obrotach, siłą odśrodkową, rozwierał się. Regulator mechaniczny ustawiasz według danych z tabeli (musisz sobie znaleźć, aktualnie nie mam pod ręką), naciągając sprężyny i regulując ograniczniki. Ogólnie...
Rozbierałem kiedyś taki alternator. Pod ta pokrywka jest szczotko-trzymacz i regulator napięcia taki sam jak w oryginalnym alternatorze od T-25. Ten który ja rozbierałem tez już miał inny regulator założony.
Np prądnica DC w maluchu nawet taka była. Zero diod tylko regulator mechaniczny (na cewkach).
Nie wiele wiemy , brak wielkości i zakresu temperatury. Szukaj w" mechanicznych regulatorach temperatury" do pieców i bojlerów. Może to ci pomoże. https://czujnikisterowniki.pl/pl/p/Regul...
Możesz go zastosować ale musisz trochę przerobić instalację więc grube czerwone mostkujesz razem i izolujesz, do M-regulatora DF, do R regulatora 61, do 15/54 zasilanie po zapłonie i oczywiście masa.P
A jaki masz tam silnik serii 500 z regulatorem obrotów sterowanym powietrzem od wentylatora z koła zamachowego,czy regulatorem mechanicznym wbudowanym wewnątrz w silniku?
Hamowanie z rezystorem to nic innego jak wytracanie na nim energii zgromadzonej w elementach wirujących przez zmianę pracy silnika w tryb generacji (silnik zamiast pobierać energię to ją wytwarza). Następuje wtedy wzrost napięcia na szynie DC (falownik nie możliwości oddać tej energii do sieci a szkoda). I aby nie przekroczyć dopuszczalnego napięcia...
Jeśli jest mechaniczny regulator temperatury to jest on do sprawdzenia, jeśli elektronik to czujka temperatury.
PBK dziekuje za odpowiedz z tego co sie orientowalem to sa klopoty z zakupem elektroniki .poslucham twojej podpowiedzi.pozdrawiam
Na szybko to jak będziesz przy urządzeniu sprawdź czy kręcąc regulatorem temperatury masz charakterystyczne sprężynowe "prztyknięcie" termostatu lub czy regulator kręci się jak potencjometr. Najpewniej to zajrzeć trzeba pod obudowę. Dodane: Znalazłem zdjęcia wnętrza, widać zwykły mechaniczny regulator plus chyba neonówki/ledy kontrolne. Powinno to chodzić...
Z mojej laickiej wiedzy mieliśmy kilka epok: - prądnica komutatorowa z mechanicznym regulatorem - do lat 70 tych XX wieku - alternator diodowy z regulatorem mechanicznym - lata 70-80 XX wieku . ....z elektromechanicznym regulatorem. Elektromechanicznym, czyli takim, gdzie czynniki elektryczne wpływają na urządzenie mechaniczne. W regulatorach mechanicznych...
To elmot i mechaniczny regulator napięcia. Należy skorzystać z tego podłączenia: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Witam.! Chciałbym wiedzieć jak podłączyć elektroniczny regulator prądnicy motocykla "MZ" typ RP-15t w miejsce starego regulatora mechanicznego. Zaciski starego mechanicznego regulatora nie mają żadnych oznaczeń. Proszę o schemat.
"mam problem z alternatorem i regulatorem napięcia" czytając można mieć problem z czym jest problem ,tą puszeczkę to można otworzyć ? bo jak to jest regulator mechaniczny to można go ustawić ale nie wiadomo w czym problem ale chyba z "bardziej chodzi mi o zepsuty regulator którego juz nie dostane" jeśli mechaniczny to nie koniecznie zepsuty
Czyli do nowego regulatora jeżeli ma zasilanie bateryjne lub jest to regulator mechaniczny bez zasilania to podłączasz tylko przewody czarny i brązowy do zacisków CON i NC Żyłę niebieską oraz zółto-zieloną pozostawiasz niepodłączone w regulatorze. Muszą być zaizolowane, a najlepiej odpięte od tej kostki w puszce. Odpięcie jest banalnie proste, bo podłączone...
Obawiam się, że będzie miał kolega tylko kłopot z zainstalowaniem takiego kabla. W zupełności wystarczy taki, jak stosowany jest w samochodach z podobnym alternatorem. Niedorzeczne jest łączenie alternatora z rozrusznikiem kabelkiem takim, jak prowadzony jest do przednich lamp. Takie coś zrobił mechanik usuwając grubszy przewód. Na prąd C/10 czyli 16,5A...
Z sześciodiodowego nie nadaje się do dziewięciodiodowego. Niemniej można próbować uruchamiać ten alternator z regulatorem od innego alternatora. Jeśli jedna ze szczotek jest umasowiona, to działać będzie regulator napięcia z poloneza. Mechaniczny lub elektroniczny. Schematy i obrazki podłączeń są ogólnodostępne, choćby w grafikach google. Regulator,...
najlepszy/najprostszy w obsłudze dla starszych ludzi Tzn wszystkie te regulatory są zasadniczo bezobsługowe i działają dokładnie tak samo, tylko trzeba je na wstępie zaprogramować (mają te same funkcje i parametry). Niektóre starsze osoby nie będą potrafiły ich zaprogramować samodzielnie, choć nie jest to trudne mając instrukcję obsługi. W takim wypadku...
W sumie wystarczy Maluch przed Elegantem z prądnicą i regulatorem mechanicznym. Temat jest o autach produkowanych w latach 90-00.
żeby sterować serwo musisz miec aparature proporcjonalna. Do skretu w takich zabawkach stosuje sie silniczki ze wzgledu ceny appy.(potem odbiornika i regulatora). Njatanszy model z pelna appa i plynna regulacja predkosc to x-mods(ok 100zeta). Mam taka zabawke jak piszesz i mam 3 pozycje. Max do przodu polowa mocy i do tylu. Wszystko jest zrobione elektronicznie...
Proponuję wymienić regulator na elektroniczny "Magneton". Mechaniczny, prawdopodobnie nie będzie dostępny. Konstrukcyjnie czeskie regulatory dopasowane są do alternatorów. Jeżeli chce się założyć inny regulator, to trzeba dołożyć dodatkowy przekaźnik do kontrolki ładowania albo dokładać dodatkowy mostek trójdiodowy wewnątrz. A to się wiąże z przeróbkami...
Do czego gościu zmierzasz, niedziela ci nie pykła? Ja się wychowałem na starych regulatorach mechanicznych jak np w 125P gdzie altek był 6-diodowy i ładowanie gaszone przekaźnikiem i o tym wspomniał kolega majster do czego się odniosłem Pyknąć się możesz w .... ja wychowałem się na regulatorach mechanicznych w 125p i polonezie itp. gdzie występowały...
Zaglądnij czy twój regulator jest mechanicznie identyczny zanim go zamówisz. Warto także sprawdzić czy poszczególne sekcje grzałek są sprawne.
SP8JUX przedstawił dobry projekt, jednak dla początkujących może być wystarczający mechaniczny regulator z oryginalnej wkrętarki, wystarczy połączyć cięgnem z serwem. Jak kto woli, wybór należy do Ciebie.
Najlepiej tu by pasował regulator od "Poloneza", wyjście D+ do wyjścia 15 regulatora i dalej do kontrolki, wyjście DF do 67 regulatora. Sprawdź w tym mechanicznym od "Fiata" jaką ma literkę (B czy D). Jeżeli D to będzie się nadawał.
mam problem z podłączeniem regulatora napiecia w jawie z prądnicą 6V 75W stary regulator był mechaniczny i sie rozleciał kupiłem nowy elektroniczny i nie mam pojecia jak go podłączyć ponieważ na nim są inne oznaczenia w starym byłu kolejno oznaczenia " D, M, B " a w nowym jest " szcz, +6V, wzb " prosze o pomoc bo nie chce spalic tego regulatora o ile...
Kable się topiły bo jakiś mądry napisał kiedyś poradnik jak przemagnesować prądnicę, w poradniku tym radził by zewrzeć styki w regulatorze odpowiedzialne za przekazanie napięcia z prądnicy do akumulatora co wiązało się z sklejeniem tych styków i wtedy pozostaje tylko kable rwać bo instalacja płonie, oczywiście można to zrobić ale przy pracującym silniku...
To jest regulator mechaniczny czy elektroniczny? Mechaniczny można ustawiać/ regulować.
Cześć, kalibracja nie jest możliwa gdyż to chyba pasek ten wewnąrz przekładni przeskakuje i wszystko zgrzyta, myślę żeby wymienic sam pasek nie fortuna a się upewnie a jak nie to całą uzywana przekładnię założę a błąd mam 4823EA regulator mechanicznego wspomagania kierownicy nie wyregulowany. Dodano po 3 byłem u dobrego elektronika i widać że czujnik...
Pytam jaki termostat dobrać do posiadanej grzałki. Masz już na to odpowiedź: zwykły mechaniczny termostat. Pełno tego na allegro za jakieś 30-40zł Nie jestem pewien ale chyba taki byłby OK https://allegro.pl/oferta/termostat-mech...
Mam dwa regulatory mechaniczny o ozmaczeniach D+, D-,DF.51,61 ten rozgryzłem przy podłaczaniu jka na schemacie ma zwarcie Wziąłem elektroniczny oznaczenia szcz, 6V, wzbudz. jak to podłaczyć? gdzie podłączyć kabel z akumulatora i td.
Wyrzuć ten regulator (albo zostaw sobie na pamiątkę) i zamontuj jego elektroniczny odpowiednik - MZ ES ma na tyle kiepskie ładowanie że zabawa z 50-letnim regulatorem mechanicznym jest z góry skazana na porażkę
Jakiego rodzaju jest ten silnik? Jeśli to typowy silnik stacjonarny to powinien mieć regulator mechaniczny. Zespoły prądotwórcze tej mocy mają regulatory mechaniczne np. PAD-36/400, ich dokładność jest zupełnie wystarczajaca. Praktyczna wskazówka - jeśli jest tam sprawny regulator mechaniczny to nie da się ustawić bardzo niskich obrotów jałowych bo...
jak zastąpić mechaniczny regulator temperatury w kilkuletnim bojlerze elektrycznym, regulatorem elektronicznym. Czy jest możliwe samodzielne wykonanie takiego regulatora, który miałby wyświetlacz aby można było widzieć ustawioną temperaturę.
Ta czarna puszka to elektro-mechaniczny regulator napięcia. Ten alternator ma prąd znamionowy 25A, zrób jak kolega wyżej radzi. Będzie chyba taniej, prościej i niezawodnie no i większy prąd ok 50A, co przy akumulatorach 180Ah i całodobowej jeździe na światłach ma znaczenie.
Super :) dzięki wielkie, wiesz co nie mam już eagle ale ściągnę tylko z tego co pamiętam to nie bardzo go czaiłem:P jakbyś miał te płytki mógłbyś je wrzucić jakoś do pdfa? Potrzebuje tych regulatorów bo robię czołg :) Dodano po 16 Jeśli mógłbyś dać mi spis elementów to było by git :)
Jaki jest regulator mechaniczny czy elektroniczny.P
Regulator mechaniczny spięty z serwem załatwi sprawę ? http://www.rc.info.pl/zdjecia/regulatory... http://www.rc.info.pl/regulatory/regulat...
Regulator mechaniczny czy elektroniczny?
Przesyłam Ci skany schematu połączenia alternator z regulatorem mechanicznym i elektronicznym.
Regulator mechaniczny to archaizm, skoro się palą elektroniki to jest coś uszkodzone. Zwarcie z szczotkotrzymaczu lub brak dobrej masy.
Regulator mechaniczny. Teraz kolega odpowie jak regulator ma utrzymać napięcie w instalacji skoro nie ma akumulatora?
gdyż pierwsze Polonezy miały regulator mechaniczny , Przypominam że piszemy o PLUSIE i nigdy przenigdy pierwsze polonezy plusy nie miały mechanicznych regulatorów.
Jeśli prądnica ma regulator mechaniczny to przed uruchomieniem silnika trzeba ją przemagnesować w przeciwnym przypadku prądnica wzbudzi się ze swoją "starą" biegunowością i przebiegunuje akumulatory.
Znalazłem taki zamiennik, jak go przerobić aby pasował do mojego orbitreka? [url=https://afservice-shop.pl/pl/p/Regu... regulatora
W elektronicznym regulatorze oporniki sa na 100%, ale nie takie o jakie ci chodzi. On działa na prostszej zasadzie, choć budowę ma bardziej skomplikowaną. Odnośnie opornika i regulatora elektronicznego. W opisach/instrukcji/na stronie producenta/itd. powinna być informacja czy wywalić opornik przy prądnicy czy nie. Jeśli nie ma inf, to wywalamy.
Witam RG15c to regulator mechaniczny A ja potrzebuje schematu elektronicznego regulatora o tym oznaczeniu
Mam alternator firmy "ELMOT" typ A12JF2 - 14V. Z kolei nie wiem jaki mam zastosować regulator napięcia do tego alternatora. Alternator chcę zastosować w ciągniku rolniczym C-360.3P. Mam regulator mechaniczny RC2/12B prod. polskiej.
Jeśli regulator działa impulsowo, a tak działa regulator mechaniczny, to dla prądnicy lepiej jeśli częstotliwość załączania będzie stała, a zmieni się wypełnienie przebiegu.
Tu popieram Kolegę, regulator elektroniczny zwłaszcza przy próżnicy to dobre rozwiązanie. Ustawienie regulatora mechanicznego jest trudne, w porónaniu z regulatorem altetnatora.
Wynika z tego że jest to zwykły regulator mechaniczny - wejście i wyjście? Jeśli tak, to do wymiany.
:janekwzk - wyjaśnij mi w czym tkwi wyższość regulatora mechanicznego nad elektronicznym?
Jaki regulator elektroniczny czy mechaniczny widocznie zalany wodą i jak kolega wyżej.P
Prądnica jes napewno sprawna. Poniewaz jak podłanczam stary regulator mechaniczny na krutko i wszystko działa.
Regulacja płynnej prędkości wysuwu za pomocą sygnału elektrycznego tylko rozdzielaczem/regulatorem proporcjonalnym. Inaczej nie ma, albo zawór proporcjonalny albo regulator mechaniczny (ręczny)
Witam. Sprawa dotyczy regulatora napięcia. Jelcz od początku był na regulatorze mechanicznym RC1/28, ale jego żywot dobiegł końca. Czy zamiast niego, mogę podłączyć elektroniczny REO-28 ? Czy to nie spowoduje uszkodzenia REO-28 lub alternatora ? Czy będzie tak samo działał jak na RC1/28 ? Dziękuję i pozdrawiam.
"Jak sobie wyobrażasz zmianę kierunku przepływu prądu w uzwojeniu wzbudzenia?" takie było twoje pytanie więc na nie odpowiedziałem. I zgadzam się z tym co kolega napisał poprzednio. Poza tym wydaje mi się że można zastosować oryginalny regulator mechaniczny, tylko trzeba go odpowiednio podłączyć.
Witam Bliska osoba poprosiła mnie o pomoc. Sprzęt jak w temacie z alternatorem Bosch o nr 0120400606 zaciski D+ D- DF czyli standard (występuje w Mercedesach z lat 50/60). Problem z przeładowaniem. Czyszczenie i regulacja regulatora mechanicznego pomaga na krótko. Poszukuję regulatora elektronicznego, który będzie kompatybilny. Czy ktoś doradzi który...
Nie mam możliwości . Mam same regulatory mechaniczne .
Regulator mechaniczny ma tą zalete że jest prosty i może regulować gazem płynnie
Akumulator nie ma nic do rzeczy jest to regulator mechaniczny więc jeżeli ładuje za dużo mając dobrą masę należy go przeregulować.P
Mój regulator "niebieski" już dawno poszedł do elektrośmieci. Mam jeszcze ETZ i tam wstawiłem regulator Jezpol-2. Działa świetnie. Mam w TS podregulowany regulator mechaniczny i po oledowaniu TS-ki jest OK. Nawet się dowiedziałem, że ten (mechaniczny) regulator w TS-kach ma jedną zaletę nad elektronicznymi. Jaką? Chodzi o spadek napięcia. Na mechanicznym...
Witam Alternator jest z samochodu Dacia,alternatory tego typu tylko z innymi szczotkami pracowały w spychaczach gąsienicowych produkcji Runuńskiej .Stosowany był regulator mechaniczny,który mozna zastąpić regulatorem 6B z Poloneza jak wspomniał kolega VCC. Pozdrawiam.
fabrycznie byl regulator mechaniczny lata temu zmieniony na elektroniczny , teraz sprawdzilem i nowy alternator jest w 100% bez wbudowanego regulatora
Reglerem nazywano regulator mechaniczny przekaźnikowy a ten jest elektroniczny. Do tego D+ podłączony jest plus instalacji a minus pochodzi z masy metalowej obudowy alternatora.
Ten który idzie na regulator miałem gdzieś schemat instalacji jak znajdę to ci podesle. Mam jest z regulatorem mechanicznym ale mniej więcej ci to zobrazuje co jak połączone.
Mało który bizon ma dwa sprawne akumulatory i stąd się biorą później problemy. Regulatory mechaniczne sterują się prądem a elektroniczne napięciem.
https://allegro.pl/oferta/termostat-mech... + zasilacz ,lub lepiej mały aku. + buzer
Agregat podłączyłem do regulatora mechanicznego a termostat do sprawdzenia. Nie ma znaczenia jak ustawię załącza automatycznie sprężarkę.
Kolego to jest arcytrudne inżynieryjne wyzwanie. Jedyne co mi na myśl przychodzi to wykorzystać regulatory PiD. Sama kwestia sterowania mechanicznego to kolejny problem.
Sądze ze wystarczy regulator mechaniczny silnka, a bez AVR-a sie obejdzie.
Witam, szukam schematu lub jakiegos kicza do regulatora obrotów silnika na prąd 7,2V i tak do 20A, chodzi o jakis regulator mechaniczny do modelu zdalnie sterowanego, poniewaz elektroniczne kosztuja w granicach 100zl, to wole zalozyc tanszy mechaniczny regulowany za pomoca serwa.
Można poszukać coś z używek. Na oko czujnik miał taki sam kształt a mocowanie "regulatora" na pewno da się dostosować. Zakres w pralkach powinien być identyczny od 30°C do 90°C. Jak chcesz to mogę poszukać w swoich zapasach ale regulatorów mechanicznych jest coraz mniej.
Pierwsze słyszę żeby smarować szczotki ale nie będę sie kłócił z bardziej doświadczonym kolegą ;-) ogólnie te agregaty tak sie zachowują i nić z tym nie zrobisz choć po podłączeniu żarówki napięcie powinno sie ustabilizować na jednym poziomie chyba ze regulator mechaniczny obrotów silnika coś nawala i wyraźnie słychać jak skaczą obroty
Włącz szeregowo diodę 1A w obwód przewodu od kontrolki, białym paskiem w stronę alternatora D+. Jaki masz regulator, mechaniczny czy elektroniczny ?
Znalazłem, jak ktoś chce schemat na zwykły przełącznik, bez żadnych lamp kierunków stopów itd to piszcie :p. Mam na zwykłym mechanicznym regulatorze
Albo dolutowac 3 diody i zalozyc polski i tani regulator lub poszukac stary regulator mechaniczny i bedzie chodzic.Tylko jak to bedzie wygladac.
Z tym regulatorem to była pomyłka, są ich dwa rodzaje w tych silnikach , mechaniczne i pneumatyczne. Zasugerowałem się brakiem łopatki regulatora przy kole zamachowym. Masz w swojej kosiarce regulator mechaniczny więc jej nie będzie. Tak dla pewności, do czego jest zaczepiony drugi koniec długiego drutu idącego od przepustnicy. Problem jest tylko w...
Jaki powód wymiany regulatora napięcia? Jak wygląda obecny regulator, czy jest mechaniczny, czy elektroniczny. Zrób zdjęcie regulatora.
mechaniczny regulator mechaniczny regulator silnika regulator temperatury mechaniczny
iskrownik ustawić amplituner instrukcja uszczelka podgrzewacza
zgrzewarka transformatorowa wymuszenie gwarancji
Bezpiecznik świateł cofania Renault Scenic 2001 diesel Krups EA8908 - komunikat "Odłączyć i ponownie"