Mechanik oddał ci auto, które nie odpala? To na pewno był mechanik?
Jedź do warsztatu. Żarnik wymieni ci każdy mechanik.
tak stwierdził mechanik
Masakra , oczywiście że to wina poprzedniego mechanika - przecież nie twoja , powinien sprawdzić stan zacisków i prawidłowo wszystko zamontować. I też sądzę że źle są dobrane części , na 3 zdjęciu od konca widać że klocek jest dużo za mały do tarczy , ale to wszystko powinien zobaczyć mechanik , przecież miał stare do porównania. Szok. Dodano po 16...
Gdzie ten czujnik się mieści dokładnie ? Raczej jie skrzynie zmieniał mechanik
Niestety nadal jestem w kropce. Byłem na analizatorze spalin i ... spaliny są idealne (tak powiedział mechanik)
Nie mamy jeszcze odsłuchu audio, proponuję żeby posłuchał mechanik.
tak tylko właśnie nie wiem kto ma w mojej okolicy Najbliższy mechanik Peugeot/Citroen :) Nawet nie ASO
na razie zrobiłam tak dwa razy , gdy samochód stanął w środku miasta na światłach i nie chciał ruszyć, mam nadzieje, że to nie był o raz za dużo:) Jak będę po naprawie na pewno napisze co powiedział mechanik:)
Witam. Dla tych co mają problem x SCR - AdBlue naprawia serwis Citroen Clasic w Warszawie ul. Mechaników 8. Koszt przystępny w porównaniu z wymianą całego zbiornika. W moim przypadku uszkodzony był warystor, jego koszt to 60 zł. Naprawa 1.000 zł. Naprawa w dwa - trzy dni. Żeczowe podejście serwisu, miła obsługa. Polecam - Citroen Clasic Warszawa ul....
No wiadomo że jak"kastka" "wgl" to filtr paliwa. Zobacz najpierw czego mi brakuje, czy widzi obroty. Ale skoro pytasz to nie masz czym zobaczyć. Wiec mechanik.
Cewki i świece wymienione, cewki były na wykończeniu. A główny winowajca to moduł bsm, pokruszony lut. Dopiero teraz mechanik mi powiedział :)
No to co Nam zawracasz 3 jak mechanik naprawia samochód?
Ten sterownik zabudowany na wentylatorze znajduję się w środkowej części wentylatora, tj. na jego osi?, coś tam widać ale jest utrudniony dostęp z góry, a nie mam kanału aby zajrzeć od spodu, więc zostaje albo zakup używki albo zaprzyjaźniony mechanik. Dziękuję.
Problem zlokalizowany przedwczoraj. Okazało się że pęk jeden oring i urwała się jakaś śrubka trzymająca ten taki filterek podający paliwo. I przez to nie zamykał się dopływ paliwa. Tak stwierdził mechanik.
Te zdjęcia co pokazujesz wskazuje na nieszczelność pompy Wysokiego Ciśnienia (WC). Warto pomyśleć także o pasku rozrządu, bo mechanik będzie musiał wyciągnąć pompę do uszczelnienia.
Prawdopodobnie uszkodzony przegub. Tylko nie wiadomo czy zewnętrzny czy wewnętrzny. Jeżeli dzieje się to przy skręcie to obstawiam zewnętrzny. Mechanik, dobry!
Ale mechanik sprawdzał ładowanie i było OK.
Doświadczony mechanik ręką bujnie i lepiej oceni stan amortyzatorów niż te maszyny na SKP.
Moze mechanik popełnił błąd przy składaniu ? Nie "moze". Na pewno. Moze nie przestawil rozrzadu, ale np. czegos nie dokrecil jak nalezy, pozostawil cos wewnatrz, nie wymienil czegos, co wymienione byc powinno, itp. Przyczyn moze byc duzo, ale dla mnie jest oczywiste, ze wine ponosi mechanik.
Jedynie kto ci pomoże to mechanik z diagnostyką tam jest BSI wiec bez podpięcia się nie obejdzie.
Klekocik 1.9 był w opinii szwagrów i kumpli w problemach paliwowych, zmieniałem w zimie filtr paliwa itd.... Rzeczywistym problemem była regulacja zaworów, profesjonalny mechanik to prawidłowo ocenił
Miałem podobnie w VW kupa dymu i nierówna praca silnika. Turbina była do regeneracji. Mechanik powiedział, że z mojego turbo tylko obudowa została, reszta do wymiany była.
Diagnostyka to nie tylko błędy. Akurat to auto kapitalnie wystawia na obd to co ma i czego chce. Wystarczy dobry interfejs i kumaty mechanik.
Byłem u mechanika z tym problemem stwierdził, że jednak cewka padła. Wymienił i nadal to samo. Tym razem pokazuje na trzecim cylindrze wypadanie zapłonu na drugim nie wyskoczyło ani razu. Kody błędu to 1336 i 1339. Stwierdził, że to albo wtryskiwacze albo pompa cisnienia paliwa silnika czy coś w tym stylu bo nie pamiętam dokładnie pełnej nazwy. Ktoś...
Załóżmy że jest słabe ciśnienie paliwa, czy podmiana pompy paliwowej coś zmieni ? Czy po drodze jeszcze coś jest ? Mechanik wymieni dobre na dobre :) tacy mechanicy..
Tutaj mechanik jest do wymiany. Nie zna się na elektryce.
witam mam taki problem od pewnego czasu raz na tydzień albo 2 nie chce mi odpalić muj citroen berlingo 1,9 d z 2001 roku wymieniłem niedawno filtr paliwa świece olej i filtr powietrza co zauważyłem że jak odpalam to jak nie chwyci za 1 razem to krece nawet z 10 minut oczywiście z przerwami po ściagnięciu osłony z silnika i przyciśnięciu ręcznej pompki...
filtr paliwa wymieniłeś???? On tez może zamulać,poprzez mały przepływ 1,9D PSA jest bardzo żywotny i ciężko ubić ten silnik, to jest muł do roboty, olej bierze ???? A jeśli chodzi o punkty rozrządu to ma, jak każdy francuz. Nie powiem ci jakie, musisz poszukać schematu, z tego tylko co pamiętam z 2,5D to na pompie na kole zamachowym i na kole rozrządu,...
Niby bezpiecznik sprawdził mechanik 70a jest dobry
Obawiam się że mechanik może mieć rację.
No to pompa paliwa, ale niech jeszcze jakiś zawodowy mechanik się wypowie.
W ASO można kupić zestawy naprawcze (pakowane po 2 sztuki).jedno zazwyczaj zostaje .pytaj mechaników.
Dziękuję, na czwartek mechanik na szczęście.
na komputerze dziwnie też pokazuje: temperatura powietrza zasysanego pokazuje -40 stopni Nie wiesz co to znaczy, oddaj samochód mechanikowi.
Wygląda na to ,że padł ci rezystor dmuchawy i musisz go wymienić . Jeżeli dobrze pamiętam to znajdziesz go pod schowkiem , ale musisz pofatygować się i zajrzeć do auta albo zlecić to mechanikowi.
Ginekolog patrzy w oko, a powinien....okulista. Co ma mechanik z tym wspólnego?
Poszukuję normy zużycia oleju wskazanej przez producenta pojazdu Jeżeli chodzi o zużycie oleju to producent tych danych nie podaje tu jest fajnie wyjaśnione tam masz opisy EP6 a i dodam zacytuję /przetłumaczone/ z forum mechaników Peugeot / Citroen jeżeli ktoś ma inne zdanie to Ok ale mam kolegę ma Cytroena właśnie z tym silnikiem i też ma problem...
dziękuję tytan rozwiązało mi to problem z mechanikiem pozdrawiam
Hej, Mam saxo 1.1 98 rok i również borykam się z podobnym problemem... płyny filtry wymienione w listopadzie na rozrządzie zrobione jakieś 15 tyś.. auto dymi białym/jasno szarym dymem nie ma mocy (tzn. na 1-3 ciągnie wyżej już się męczy) ale najgorsze jest spalanie obecnie na 14 litrach robię tylko 130km!!!!! Może ktoś z kolegów zna powody bo nie chce...
Winna turbina. Po ponownym demontażu turbiny okazało się że wąż od spływu oleju był lekko zagięty. Mechanik założył z innego auta. Problem rozwiązany auto śmiga.
Jak diagbox to usterka trafna, mogą być kable lub pedał? trzeba sprawdzić , aby mechanik był uczciwy. Pozdrawiam
Jak pisał wyżej kolega wyciągnij koszyk ze zbiornika z twojej opowieśći wynika że masz ślimaka-gluta w koszyku. Wystarczy umyć. Twój mechanik lub ty może to stwierdzić po pływaniu ciśnienia.
Bo to taki nasz Polski mit, do diesla grubsza bo planowane i tak musi być, ale dlaczego? Bo tak się robi, ale nie wiem dlaczego :lol: Ale po tych 10% procentach które nam zostają nie ma potem takich postów na elektrodzie, w ogóle śmiech na sali żeby klient musiał sam szukać przyczyny po mechaniku.
Kto wymieniał? Jak mechanik, to reklamować usługę. Proste.
Kolego jeżeli piszesz że wyskoczy błąd to musi być on zapamiętany w komputerze, a po drugie to podłączenie pod komputer to nie tylko sprawdzenie i wykasowanie błędów ale tak że podgląd parametrów silnika. Jeśli twierdzisz że byłeś w serwisie i nie dają rady podjedz do innego serwisu może mają lepiej doświadczonych mechaników.
Kto przyjmie auto po rzeźbieniu przez 15 mechaników taką usterkę od razu zgłaszasz po zakupie sprzedającemu. Ktoś kto chce zarobić 15x :D I takie powinny być stawki po takim rzeźbieniu.Tak czy tak ten silnik jest bardzo prosty.Co tam jest skomplikowanego?Jak ten jego mechanik sobie nie poradzi to będzie już dramat.
Mechanik to widzę że nie wie od czego zacząć.Trzeba sprawdzić czy wogóle jest komunikacja z tym modułem bezpieczniki masę i kostki czy któraś nie jest wypięta.Ten mechanik na pewno nie poradzi sobie z dopisaniem drugiego BSI jeśli wystąpiła by taka konieczność.A ceny zależą od rejonu u was to na pewno ceny warszawskie.
Niech mechanik zamiast kasować błędy zdiagnozuje i naprawi auto , albo zmień mechanika. Jakie błędy zgłasza auto.???
Sprawdź bezpieczniki od ECU, ABS, Rozrusznika. Poza tym podaj tu jakimi błędami sypie, jakiś pracujący mechanik będzie miał łatwiej przeanalizować wszystko.
Tak zdiagnozowalismy. Dobra robota ;-) Ale wiązka ciągle też może być przyczyną tyle że już czujnik masz więc najprościej będzie go wkręcić i spróbować. Na zdjęciu powyżej masz lokalizacje gdzie jest zamontowany i cokolwiek stoi na drodze ograniczając do niego dostęp trzeba wykręcić... :-( Równie dobrze przyczyną może słaby styk w kostce ale to okaże...
W C5 jest taka klapka i sie ręcznie zwalnia awaryjnie hamulec, ale to może być zatarty tłoczek hamulcowy zacisk itd. Tylko mechanik. Tył czy przód?
Proba olejowa to kontrola cisnienia sprezania pozwalajaca stwierdzic czy przyczyna nizszej kompresji na cylindrze jest zespol cylinder-tlok-pierscienie czy tez glowica. Jest to standardowe postepowanie w przypadku stwierdzenie braku kompresji na ktoryms z cylindrow. Kazdy mechanik to zrobi.
Pomocy pilne!!! Dzisiaj w czasie jazdy wszystko padło! citroen jumper 2005r. 2,2hdi.auto odpala jeździ.Brak kierunkowskazów, świateł z przodu i z tyłu,zegary deski rozdzielczej przestały wskazywać i nie świecą kontrolki,wycieraczki nie działają tak jak powinne. Może coś w stacyjce ,włącznik świateł??? Bezpieczniki dobre. Nie mam pojęcia, mechanik nie...
niestety nie.. każdy mechanik rozkłada ręce i chyba po-prostu moje autko za długo na LPG śmiga ..
..... Było by prościej go zdemontować i dać sprawny ........ Jeżeli uważasz że naprawa ASB polega na wymianie elektrozaworów to oznacza że jesteś użytkownikiem C5 a nie mechanikiem od ASB.
znajomy mechanik twierdzi że nie. Bezpieczniki i sama dmuchawa jest podobno ok.
W roczniku 2005 będziesz miał pompę wysokiego ciśnienia z wbudowaną pompą zasilającą. Elektryczna pompka paliwa była w pierwszych rocznikach silników HDI (z komputerem BOSCH). Zazwyczaj problemem są nieszczelności w przewodach paliwowych, filtrze paliwa itp. Jeśli OBD nie łączy się z ECU to możesz mieć problem z zasilaniem ECU (BSI, BSM). Sprawdź jeszcze...
Sterownik widzi że silnik zimny i wzbogaca mieszankę. Pali więcej i przytopiony nie odpala na ciepłym. typowy objaw, mechanik powinien dać rade
Na wszystkie zakupione przedmioty jest roczna gwarancja, nigdzie nie jest napisane, że części musi montować mechanik . Takich co się nazywają "mechanikami" dobrze znam z własnego doświadczenia.
W takim samym modelu miałem podobnie, co parę tygodni krótkotrwały zanik mocy + kontrolka Check. Profilaktycznie mechanik wymienił świece i listwę wtryskową. Pomogło.
To oddaj auto do serwisu jak mechanikom nie wierzysz
turboprof w sosnowcu też dało warunki jakie muszę spełnić aby mieć gwarancję na 12mies... mechanik mi to wszystko wymienił :)
W Xanti nie ma typowego BSI jak ma to w C5. Czym ten mechanik diagnozował? W citroenie immo blokuje na początku, jak zablokowane immo to nie odpali. Jest kontrolka na desce rozdzielczej. Jak po nagrzaniu gaśnie to szybciej bym obstawiał problemy w elektryce czy też z czujnikiem położenia wałka. Znam przypadek że po nagrzaniu znikał + do pompy paliwa...
Odczytac mozesz tylko na odpowiednim sprzecie niekoniecznie w serwisie wystarczy dobry mechanik ktory taki sprzet posiada.
Problem rozwiązany okazało się że bezpieczniki były zaśniedziałe po wymianie kontrolki zniknęły :) dzięki wszystkim za dobre rady :) będę wiedział na przyszłość jakie mogą być powody ale co mnie to nerwów kosztowało to szok co mechanik to inna wersja :)
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... Do kolegi od piekarni ... wyżej napisałem że taką opcje stwierdził mechanik a was się doradzam
Akurat jest olej nowy nalany a warsztaty u mnie boją się jak ognia tego auta. Mam dokumentacje jak się dostac do regulatora i jego weryfikacje le u mnie warsztaty tylko niemcy i klocki. Cholery można dostać mechaników juz nie ma
Witam wszystkich użytkowników, mam problem ze skrzynią biegów mpc w Citroenie C4 Grand Picasso 2.0 benzyna z 2007 roku. Przy zmianie biegów wyczuwalne jest szarpnięcie. Wymienione zostało sprzęgło, olej w skrzynce, olej w robocie, przyuczono kilka razy i nic się nie zmienia. Przy przyuczaniu wszystko jest ok do momentu dynamicznej zmiany biegów. Nie...
Co to za mechanik, że tego nie zauważył przy diagnostyce?
Kupiłem samochód uzywany Citroen Berlingo 1,9 D z 2000 r. przedtem jeżdzilem samochodem benzyna +gaz. Jeżdże nim dopiero 2 m-c i zaczynam się niepokoić.W czasie jazdy na niskich prędkościach /do 60-70 km/h/ drugi bieg i trzeci,czasem i czwarty ---czuję jakby silnik przerywał,jakby się coś zatykało.Jeszcze nie byłem z tym u mechanika, brakuje czasu /mechanik...
Nie mam numeru błędu, tak wyświetliło się mechanikowi na komputerze. Mechanik twierdzi, że będę musiał dać auto do elektryka, ponieważ nie potrafi zdiagnozować przyczyny.
Widzę , że nie ma tu żadnego zainteresowani moim problemem. Więc wyjaśniam, że po wizycie u dobrego mechanika samochodowego okazało sie, że miałem źle zamontowaną przez poprzedników górną poduszkę amortyzatora. Mechanik wymienił i prawidłowa zamontował tę poduszkę. Teraz jest wszystko O.K. Tym samym zamyka, temat.
Skoro przepływomierz działa prawidłowo to skąd ten błąd przepływomierza (stały) ? Na jakiej podstawie mechanik ocenił że przepływomierz działa poprawnie ?
Nic nie robiłam, bo mechanik mi powiedział, że uzupełnienie oleju to błaha sprawa, dopiero od kilku dni zaczął mi szarpać itp
Mam dosyć serwisów i mechaników w tej okolicy.
Tylko pomiar sprężania. Dodano po 4 Muszę uniknąć sytuacji że po zdjęciu głowicy mechanik zacznie wymieniać To jedź do takiego co umie robić francje dobrze, ja np. umiem. PO co szklanki mienciać jak nie klepią??? No po co?
Za granica tez sa mechanicy ze sprzetem...
Mogą być poduszki pod zespołem napędowym wszystko stoi krzywo i wywala mechanizm różnicowy. Powinien to obejrzeć kumaty mechanik bo możesz utonąć w kosztach.
preparat do uszczelniania chłodnic - NIE wymiana oleju na gorszy - NIE mechanik który się zna na HDI - TAK
Miałem okazje poprawiać po mechanikach z aaa W citroenie c3 w przodzie tak zamontowali łącznik stabilizatora że przetarł elastyczny przewód hamulcowy na wylot Nie wiem co za idiota montował łączniki z drugiej strony przewodu hamulcowego Po telefonie właścicielki usłyszała że proszę z holować samochód-> poprawimy- nie zdecydowała się i zrobiła u nas...
Hamulce odpowiadają za bezpieczeństwo i maja działać od razu!!! Po wymianie samych klocków mogą być małe powtarzam małe ubytki w skuteczności hamulców, tak że tego nawet nie zauważysz w normalnej jeżdzie miejskiej. Dzięki za odpowiedź, też tak myślę, będę musiał zareklamować usługę tylko co to da skoro mechanik wydał takie auto twierdząc że jest ok!?
Witam. Moja znajoma z pracy ma podobny problem w C1. Mechanik jej powiedział że ma uszkodzony komputer sterujący wspomaganiem.
Skoro to mechanik to dlaczego nie wpadł na to aby zmierzyć ciśnienie sprężania?
Pewnie tak będę musiał zrobić. Dodano po 3 Wymiana w ciemno już była. To może czas zacząć od porządnej diagnostyki z podglądem wszystkich parametrów pracy silnika w czasie jazdy? Przepływomierz zepsuty podejrzewał mechanik z Citroena to go wymieniłem.
Powalczyłem jeszcze z tym autkiem i w końcu znalazłem przyczynę. Mechanik który przede mną naprawiał auto wymieniał pompkę zasilającą w zbiorniku i założył coś co nawet zamiennikiem nie było, wina leżała po stronie tej pompki zasilającej: podawała ciśnienie ale zbyt małe aby pompa wtryskowa mogła zacząć pracę. Po wymianie tej pompki na taką jaka powinna...
Witam. Jak w temacie co sądzicie o Cytrynie C5 pierwszej generacji czy warto się interesować? Interesują mnie wyłącznie silniki benzynowe 1,8 lub 2,0 (nie HPI). Jak wygląda eksploatacja takiego auta a zwłaszcza zawieszenie hydractiv 3? Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi zwłaszcza użytkowników samochodu i mechaników. Pozdrawiam.
Jak pan rozwiązał problem z tym wentylatorem, bo ja w moim Citroenie C4 z 2010 r. 1,6 VTi, 120 KM mam taki identyczny problem. Najpierw była naprawiana klima (był wymieniany parownik) i było okej, a potem za na 2 miesiące zepsuł się alternator i po jego wymianie chodzi non stop wentylator zaraz po włączeniu silnika, a po jego zagaszeniu również się...
Takie kody podał mi mechanik, więc nie miej do mnie o to pretensji. Jak jest to autel czy inny podobny, to przy kodzie musi być opis. A jak nie ma to od tego jest lexia.Do tego trzeba określić jaki to system bo z domysłów to BSI? A po trzecie radzę ci szczerze zmień mechanika bo mechanik co nie umi zdiagnozować prostego auta i klient musi szukać po...
Dzięki Panowie za błyskawiczne odpowiedzi! Auto Citroen C4 Picasso 1.8 benzyna 2008. Jestem już po krótkiej rozmowie z mechanikiem i nie słyszę optymizmu w Jego głosie. W poniedziałek do Niego pojade wstawić auto i dam znać jak wygląda sytuacja.
Termostat był zamknięty a wentylator włączał się co jakiś czas, a temperaturę na wskaźniku jak nie pokazywało tak nie pokazuje. Sam mechanik po wymianie tych czujników zgłupiał jaka może być przyczyna.
U mnie mechanik twierdzi że rezystory biały i czarny są OK.
Załóżmy że wydech ok, to np. obudowa filtra lub rura która doprowadza powietrze do filtra. Twój mechanik wróżbita niezły. :D
Przecież wyrażnie piszę, że nie kreci tylko o tak jak by powiedział z 1 raz słowo "łu". Czyli chciałby ale nie da rady. Akumulator nowy wyciągłem z auta żony i jest OK więc po co pytasz o napięcie? Co do "fachowców" ie jestem mechanikiem lecz informatykiem...
Ok o 21 mam podjechać i sprawdzi mi mechanik co i jak. Wyczytałem że taki objaw w Citroenach daje też słaby akumulator, trasy mam bardzo krótkie, a teraz mróz był dosyć mocny
Już sam nie wiem. Mechanik kazał przejechać 2k i przyprowadzic auto. Powiedział że jak bedzie coś nie tak, wszystko bierze na klate. Wtryski były zamieniane. Zawsze +6 jest na jednym garku.
Mechanik podszedl z kompem ale nie byl w stanie sie podlaczyc do auta. Auto odpalilo na plaku ale po zabraniu plaka zgaslo. Jutro wyciagam bsi i sprawdzam czy jednka cos tam nie padlo Myślę ze nie padło ale udało ci się zrobić porządny reset taki full
Witam serdecznie, mam problem z klimatyzacją w Citroen C3 Picasso 1.6 hdi to znaczy nie załącza się, bo stwierdził mechanik że zbyt niskie napięcie jest na cewce i poinformował mnie że to wina jakichś układów na komputerze. Podpowiedzcie coś na ten temat. Czy ktoś już miał podobny problem?
Pewno nic. Zauważ, że sporo tu trafia po miesiącach jazdy po mechanikach. Tylko tu są najlepsi.
Witam Podłączam się pod temat mam podobny problem co jakiś czas włącza mi się nagle kontrolka ręcznego i /Esp (foto złącznik) plus napis serwis na pomarańczowo, walczymy z mechanikiem ale nie wiele pomaga wymienione kostki czujnik pod pedałem generalnie auto jeździ ok przy wyrzuceniu błędu jedynie czego brakuje to blokady ruszania pod górę wtedy ona...
volvo mechanik atego mechanik radio mechanik
simson ładowania ustawienie anteny warszawa pralka samsung bęben stukać
pralka electrolux reset ir2153 bramy
Chrysler Voyager - lewa lampa mijania nie działa w nocy Brak łączności HDMI w Pioneer DVR-645H-S: Diagnostyka i rozwiązania