Nie czytaj, zaciagnij do polecanego mechanika
az. ś. kolejność zapłonu 1-3-4-2 1- 1 2- 3 3- 2 4- 4 Przecież to są podstawy mechaniki.
wina uszczelki Trochę niepoprawne określenie. Wątpię, żeby uszczelka była czemuś winna. Jak mechanik ją założył tak siedziała i tego są skutki, więc jak już to wina mechanika.
no stan rozrządu trzeba sprawdzić ile ma tyś km? Czasami jest napinacz wadliwy i nie napina dobrze albo przez niego ucieka olej i na wolnych ma za niskie ciśnienie. Sam nic nie zrobisz do mechanika trzeba.
Ale jak pedał siada to nie wina linki tylko bebechów w środku. Linki sie nie tyka latami jak jest wszystko ok z mechaniką.
Przy jakim kolwiek rozbieraniu czegoś pamietaj wszystkie śruby i inne części muszą zostać założone w takiej kolejnosci jak zostały rozkręcone. Co do rozrządu jedź do mechanika ustawienie rozrządu nie jest prostą sprawą trzeba wiedzieć które zębatki jak i gdzie były. Udaj się do mechanika
jak się nie znasz to lepiej jedz do mechanika.
Nie mam pojecia, w ktorym miejscu. Wiec albo wymiana MAF w ciemno, albo dochodzenie u mechanika..
Do sprawdzenia np jak wyciągnięty jest łańcuch rozrządu nie potrzeba żadnego programu, wystarczy podstawowa wiedza mechanika.
czy ja jestem w stanie sama to naprawić, jakieś wskazówki? czy szukać jednak lepszego mechanika?
Witam. Wałkowane już wiele razy. To nie mechanik a wymieniacz. O prawdziwych mechaników teraz ciężko. A wymieniaczy na pęczki jak tych z szyldem "mechanika" aż do tych co myślą że są bogami bo robią w ASO. Pozdrawiam.
W sobotę muszę poprawić opaskę przy przegubie bo spadła. Po wymianie mam zamiar odwiedzić innego mechanika.
Coś się zepsuło mniej-więcej to /..... , jedź do mechanika !
Ja bym pojechał do mechanika.
Zmień swój opis, bo takie pytania to hańba dla mechanika.
Myslalem nad sprawdzeniem cisnienia ale chcialem sie jeszcze upewnic. Mysle ze opaski nie wchodza w gre poniewaz wszystkie sa zacisniete. Postaram sie jutro to sprawdzic u jakiegos mechanika.
Oddane do mechanika
Benzyna... Zagwozdka spora dla mechanika.
Dlaczego po prostu nie spytasz mechanika który rozbierał silnik?
Zmień mechanika.
W tym wypadku nie należy myśleć o stacji diagnostycznej tylko o bezpieczeństwie. w przypadku kiedy widoczna jest korozja na przewodach hamulcowych nalezy je wymienić na nowe. Warsztaty wymieniają przewody na miedziane. najbardziej narażone na korozję sa przewody w miejscach niewidocznych dlatego należy raczej skorzystać z okazji i wymienić wszystkie...
Te dane są nie warte kompletnie nic.Albo log albo wykres i patrzysz.Dalej jest podejrzany MAF albo lewizna w dolocie.Moja dobra rada to oddać do mechanika.
ostatnio robiłem taki silnik, kupowałem wał i korbowody używane ale w stanie idealnym, remont silnika wyszedł taniej niż zakup używanego, polecam zmienić mechanika
te Twoje kody są niezupełnie poprawne 61 to D+ czyli problem z alternatorem - może to jest przyczyna wszystkich problemów? Trzeba sprawdzić alternator u elektryka Za kody nie odpowiadam, skopiowałem bezpośrednio z wydruku z Opla. W alternatorze też grzebano i wymieniono łożysko, bo podobno huczało. W Oplu tylko mi niedawno zczytali błędy, wszystko...
Otwieranie i zamykanie to pewnie zawory więc wytarte regulatory lub wałek. Mogła też się zatkać sama odma ale nie wiem czy dzieje sie to w tym silniku... bez rozkręcenia chociaż pokrywy zaworów i sprawdzenia co tam się dzieje nie dowiesz się niczego. Warto zajrzeć na rozrząd może przeskoczył i kompresja bije? Radze jechać do mechanika..
Zamykam temat, problem rozwiazalem sam. - pojechalem do mechanika :)
No jakos jej sie udało wlac. Ale juz samochod poleciał do mechanika
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki
Dzięki wszystkim za pomoc. Akumulator okazał się być w porządku. Pękło łożysko i wałek w alternatorze. Niestety nie obyło się bez wizyty u mechanika.
Wizyta u mechanika bezwzględnie
Dobre rady są nie zrozumiane. Sonda nie jest przyczyną, tylko skutkiem. Mało kto to pojmuje z ,,szoferów,, Naj lepiej niech wymieni to co błedy wskazują. I niech nie mówi że ma mało inteligentnego mechanika.
ale musi wiedzieć jakie ma mieć wartości (w omach, czy vatach) Proponuję jednak zmienić mechanika.
Witam, posiadam Opla Corsa C z litrowym silnikiem, 43 KM z 2002r. Chciałbym poprawić osiągi samochodu a wiem ,że sportowe tłumiki, filtry powietrza czy sportowe świece nie wiele dają. Zastanawiam się nad wymianą silnika na coś z szeregu 1,4. Szukać silników od innych oplów corsa czy może inne będą pasować ? Na allegro gołe silniki są w granicach 800...
Poziom twojego pytania i opisu problemu sugeruje, że najlepiej udać się na diagnozę do mechanika, co tez zalecam.
Nafta strzykawką jak kolega 50-100ml ,potem dajesz bez swiec na rozrusznik tylko szmatą przykryj bo zapryskasz wszystko. I olej po uprzednim wlaniu płukanki. Wlej 5w30 botaki powinien być do tych silników i ceratec liquymoly. Jeśli te czary nie pomogą to juz pozostaje niestety mechanika.
Niech Ci się nie wydaje, tylko podepnij Corse do jakiegoś skanera diagnostycznegbo lub sam zczytaj kody błędów. A co do tylnych hamulców - udaj się do porządnego mechanika.
Niestety przekładnia razem z drążkami nie wyjdzie bo na środku samochodu jest wspornik skrzyni biegów który przeszkadza w tym aby przekładnię bezpośrednio na dół. A spłaszczenia na klucz niestety nie ma, upewniałem się kilka razy bo sam w to nie wierzyłem. Przekładnia nie jest już niestety oryginalna i to może być powód tego faktu. Mam jeszcze jedno...
Przyczyną takiej pracy silnika jest źle przeprowadzona wymiana rozrządu. A jeśli Chcesz porady to: zmień mechanika. Pozdrawiam
Czy na tym forum nie ma zadnego mechanika do opla?
spaliny wyszły lekko zawyżone dokładnej wartości nie znam. temat chyba w odpowiednim miejscu umieściłem...? nie jestem mechanikiem ale znam się trochę na mechanice... wiem że mechanicy kasują wiele pieniędzy za nic nierobienie więc chciałem poszukać informacji tutaj, co mogę sam naprawić, zanim oddam samochód do mechanika.
sprawdzone u mechanika: potencjometry i pompa - wszystko ok przyczyny nie znaleziono :(
Vgate iCar Pro przy użyciu Car Scanner, polecany przez mechanika do "domowej" diagnozy.
Omijaj tego mechanika, bo bzdury gada.
Czas oddać do mechanika. Nie wiem co można tam popsuć.
Auto wróciło do mechanika. O rezultatach będę informował.
Cosik puko w tym silniku. To nagranie jest niewiele warte ,jak już to trzeba było nagrywać rozruch zimnego silnika a nie pracującego. Do mechanika ,niech posłucha silnika zmierzy ciśnienie oleju itd. A sprzedającemu nie wierzyć na słowo. Masz jakieś papiery na ten rozrząd że wymieniany?
sam nic nie zrobisz, trzeba do mechanika i rozrząd pruć
Proponuje na początek zmienić warsztat i mechanika. Jest jeszcze druga możliwość - złóż reklamację i czekaj. W drugim przypadku, po tym co się dowiedziałem z twoich postów, nie wróżę sukcesów.
Jak masz samochód u mechanika to po co ci forum? Zaufaj mechanikowi.
Na początek, to proszę w miejsce czujnika wkręcić manometr i sprawdzić jakie jest ciśnienie w arterii. Mechanik mówi by oddać auto i musi nim jeździć żeby zdiagnozować Dać sobie spokój z tym mechanikiem!
Jak bym tak do znajomych z fachu powiadywał to by mnie wyśmiali na dzień-dobry z kolejna, ale mniejsza każdy ma swoje. Jedz do konkretnego mechanika i tyle w temacie.
Może problem z masą? Zbyt dużo problemów od razu po wizycie u mechanika. Sprawdź mase nadwoźia.
Zdaniem mechanika jest zwarcie na instalacji
witam ponownie, byłem dzisiaj u mechanika który stwierdził że te stukanie na ciepłym silniku nie jest spowodowane przez rozrząd tylko popychacze.... koszt wymiany 1/5 ceny całego samochodu.... Co Wy na to? czy rzeczywiście powodem stukania na rozgrzanym silniku są popychacze? dodam że metaliczny stukot słychać przy przyśpieszniu badź obciążeniem, przy...
Jak miałem jeszcze Fiata to winna była jednak uszczelka pod głowicą, przy takich objawach. A co do testu od mechanika to nie wiem co Ci poradzić, może kiepski test, albo źle wykonany, jedź może do innego mechanika z tym problemem.
Witam wszystkich Opel corsa c 1.0 2001r. Poszukuję rozrządu i dobrego mechanika (nie z ASO). saxi(at)op.pl
Podpowie mi ktoś jak odpowietrzyć układ? dam rade zrobić to sam czy bez mechanika się nie obędzie?
Witam serdecznie, problem tak jak w temacie. Co już sprawdziłem? : 1. Sprawdziłem bezpieczniki - jeden był spalony, wymieniłem. 2. Sprawdziłem czy lampy są spalone/nie działają - nie. Podejrzewam, że to coś z kablami, ale szczerze mówiąc, nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Sprawdzać probówką, czy jest prąd? Jeśli tak, to czy potrzebuję specjalnych...
Co się nie otwiera? Bez sprawdzenia ile pompuje turbo to można wróżyć ze szklanej kuli. Mechanika zmień, co do tego nie ma wątpliwości.
Witam, dzisiaj obrotomierz i predkosciomierz nie chce działać, nic się nie podnosi, wczoraj wszystko bylo ok, czy to może być wina bezpiecznika? Dodam, że kilka dni temu auto wyszło od mechanika, miało remont silnika.
ale nie jestem mechanikiem Więc zgłoś się do mechanika tylko kumatego. Tak tez podejrzewam, że to coś łatwego, taniego, tylko trudne do wykrycia Kto tak powiedział? Napewno jakiś kabelek odpięty albo przepalony bezpiecznik.
mechanika sprężyna
Być może. Ty ratuj jak jest atak klonów i bądź czujny. Potrafisz dobić jednym, niepełnym zdaniem. Ale to forum, Samochody Mechanika, prawda? Pozdrawiam serdecznie.
Cóż pozostaje zmiana z magików na na prawdziwych mechaników.
Teraz w samochodzie w ogóle nie włącza się turbina. Mam problem z podjechaniem pod górki, obroty na luzie spadły z 900 na 800. Dosyć podobny problem miałem gdy miałem nieszczelność w dolocie i/lub rurkach podciśnienia. Podobny objaw też dawał zapchany filtr paliwa. Owszem, całkowicie inny samochód, ale może Cię coś naprowadzi. Nie mniej jak nie masz...
prawda.
Auto leci do znajomego mechanika, ale części kupuję sam, stąd pytanie o długość, bo potem nie będę miał jak kupić.
Jutro jestem umówiony u mechanika. Samochód normalnie hamuje tylko piszczy.
Ta kontrolka nie tylko jest od czujnika wału...oddaj auto do mechanika, bo samochody to nie twoja branża....
prosze o pomoc nie dziala mi licznik ani podlicznik kilometrow czy impulsator moze powodowac takie usterki?predkosciomierz dziala bez zarzutow a na kompie u mechanika nic nie pokazalo
z reguły czarny to masa, czerwony to plus. Sterowanie idzie z przekaźnika pompy, który dostaje sygnał z "czujnika" ciśnienia paliwa. Namierz przekaźnik wyjmij go i zrób zworę między "grubymi" stykami. Pompa powinna pracować wtedy na okrągło (tylko do testów). Przekaźnik powinien klapnąć na sekundę po włączeniu zapłonu aby pompa uzupełniła paliwo przed...
Wydaje mi się że jest to corsa 1.3 cdti. Wszystko zależy jakiego masz mechanika, czy ma pojęcie czy po prostu działa metodą może to a może to. Zacząć od diagnostyki komputerowej. Jeżeli jest brak jakichkolwiek usterek zapisanych w sterowniku to doprowadzić pojazd do tego momentu aż nie będzie odpalać. Podłączyć sprzęt diagnostyczny tech 2 , auto com...
Jedz do mechanika, który grzebał ostatni i przedstaw mu problem.
Nie wiem czemu mnie tak traktują. Może dlatego, że po prostu jestem kobietą a z założenia kobiety nie znają się na mechanice. Kto nie był nigdy kobietą u mechanika, ten nie zrozumie, o co chodzi ;)
Co oznacza ,że przestaje grać? Jest całkowicie martwe czy nie odbiera tuner? Najlepiej radio sprawdzić w innym samochodzie lub odpowiednim zasilaczu. Może być to kwestia tz. zimnych lutów. Jeśli problem polega na braku odbioru skierowałbym się ku antenie (zgniłe połączenie masy, kabel, ewentualny wzmacniacz). Zaproś jakiegoś elektronika nie mechanika....
Mysle, ze sa to zawory. Moze dlatego, ze nowe auto. Cos nie wyszlo i trza po przejechaniu "paru" kilometrow je podregulowac. Zajedz do jakiegos zwyklego mechanika, zobaczymy co na to powie. Pozdrawiam.
Ok dzięki, no tak czy tak muszę jechać do mechanika i przygotować się na spory wydatek :(
Skoro masz wymienić rozrząd to się wszystko wyjaśni, a może nawet załatwi usterkę W tym silniku można by napisać, że nic się nie reguluje, sterowanie jest "automatyczne", ale mechanika ma być prawidłowo zrobiona...
Jak chrupnęło to przywaliły tłoki w zawory. Nie ma co czekać na wypowiedzi. Załóż pasek i zobacz czy będzie kręcił lekko czy będzie czuć kompresję to wtedy będziesz miał pewność. Naprawa głowicy to kilka stówek. Do tego uszczelki, płyny + robota. U mechanika jakieś 800 zostawisz.
w weekend będe miał możliwość podłączenia auta pod komputer, a nie chce płacić u mechanika Pewnie diagnoza jakimś elm i smartfonem
Szczerze nie widziałem mechanika z kluczem dyna poza głowicami silnkików. Tym bardziej jeszcze że klej stosujesz.
Dziś było ciepło i samochód zapalił. Odstawiam go do porządnego mechanika. Napisze jak się sprawa zakończyła. Pozdrawiam
Po pierwsze zmień mechanika, bo to jest jakiś magik. Jedź do kogoś kumatego z interfejsem i podłącz autko pod komputer. Odczytanie błędów to pierwsze co się robi jak kontrolka check engine świeci. Podanie kodów błędów pomoże naprowadzić mechanika na trop usterki.
Cewki zapłonowe są ok skoro iskra jest to jest corsa b 1.0 12v tu nie ma palca rozdzielacza ani kopułki czy jakich kolwiek kabli do swiec Dodano po 2 Rozwiń swą myśl o co ci chodzi nie jestem mechanikiem
Czyli poluzować te metalowe przewody przykręcone od góry wtrysku tak ale nie odkręcać ich całkiem ? Luzy były mierzone szczelinomierzem przez mechanika, ale przy pomiarze mnie nie było.
Oddaj do mechanika. Sprawdzi kable WN, świece, filtr paliwa itd.
Dziękuje wszystkim za porady. Samochód był na warsztacie u mechanika okazało sie że paliwo jest trefne.
Brak błędów na diagnostyce, już byłem.. We wtorek umówiłem się na wymianę świec, muszę jechać do mechanika z tym, bo nie mam klucza..
jestem kobietą więc dlatego pytam była bym mechanikiem to bym się nie pytała Ok więc jedź do mechanika lub lepiej do elektryka. PS. Nie mów mu co wiesz niech sam się pomęczy w diagnozie usterki.
Witam, czy wymienić sam napinacz? Autko ma przejechane jedynie 15tys po wymianie i rozrząd dzwoni jak diesel. Olej GM-5W. Słyszałem że są jakieś sposoby na ten napinacz(cyt.) " PATENT MECHANIKA -PODKŁADKA(NAKRĘTKA) POD NAPINACZ"
Podjedz to auto moto centrum w Psarach tylko powiedz że już byłeś z tym u 5 mechaników.
Polecam odwiedzić mechanika, jeżeli nie chce się czytać instrukcji obsługi auta. Pozdrawiam.
Do autora tematu! Kolego wez lepiej i podjedz do warsztatu samochodowego o specjalizacji w naprawach Opla! Czytając twoje wypowiedzi oraz bardzo ciekawe i interesujące podpowiedzi "specjalistów" to raczej samodzielnie nie zdiagnozujesz tej usterki a tym bardziej jej nie usuniesz! Także bez urazy ale namawiam na wizytę w prawdziwym warsztacie samochodowym...
Oatatecznie oddałem auto do mechanika aby się tym profesjonalne zajął. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Czy któryś z Panów mógłby mi podsumować to wszystko, żebym mniej więcej wiedziała, czego się spodziewać przy jutrzejszej wizycie u mechanika, bo się na takową wybieram...
Czytam czytam i czytam. Nic konkretnego nie pisze. Mam problem ze szarpaniem podczas jazdy na małym gazie. Corsa 1.0 Lpg/benz. przeczytałem całe forum i nie ma odpowiedzi a użytkownicy z milionami punktów i moderatorzy piszą same bzdury, najczęściej '' jedź do mechanika'' to ja pytam po co to forum???? dla Mechaników??? Z corsa byłem dwa razy podpięcie...
A schemat czego przepraszam ? Elektryki, czy przekrój mechaniki ?
Auto oddałam do mechanika. Zobaczymy czy uda mu się ustalić przyczynę. Corsa ma przejechanie 210 tys km. Więc teoretycznie już od 80 tyś km powinna być na złomie. Jak do tej pory nie miałam z nią większych kłopotów.
Wilgotne są. Nowe więc to standard, słyszałem od znajomego mechanika ze te silniki są nie naprawialne i lepiej wymienić jednostkę....
nie chce mi się rozbierać auta kilka razy dlatego chciałem poświecić dzień -2 i zrobić wszystko To w czym problem, po 5km chłodnica nie powinna być ciepła . Sprawdź przy jakiej temperaturze otwiera się termostat,węża masz od strony rozrządu do chłodnicy . Żeby wymienić termostat trzeba rozebrać rozrząd, i najlepiej złożyć już nowy. Najlepiej to jedź...
corsa mechanika mechanika rozrząd corsa mechanika samochodowa
poziom hałasu wentylatora peugeot ekspert martwy pendrive
Brak oświetlenia drzwi i bagażnika w Golf 6 2009 Brak prądu na świecach żarowych: diagnostyka i przyczyny