Nie czytaj, zaciagnij do polecanego mechanika
az. ś. kolejność zapłonu 1-3-4-2 1- 1 2- 3 3- 2 4- 4 Przecież to są podstawy mechaniki.
wina uszczelki Trochę niepoprawne określenie. Wątpię, żeby uszczelka była czemuś winna. Jak mechanik ją założył tak siedziała i tego są skutki, więc jak już to wina mechanika.
Witam. Wałkowane już wiele razy. To nie mechanik a wymieniacz. O prawdziwych mechaników teraz ciężko. A wymieniaczy na pęczki jak tych z szyldem "mechanika" aż do tych co myślą że są bogami bo robią w ASO. Pozdrawiam.
Ale jak pedał siada to nie wina linki tylko bebechów w środku. Linki sie nie tyka latami jak jest wszystko ok z mechaniką.
Dlaczego po prostu nie spytasz mechanika który rozbierał silnik?
Coś się zepsuło mniej-więcej to /..... , jedź do mechanika !
Ja bym pojechał do mechanika.
jak się nie znasz to lepiej jedz do mechanika.
Zmień swój opis, bo takie pytania to hańba dla mechanika.
Oddane do mechanika
Benzyna... Zagwozdka spora dla mechanika.
Przy jakim kolwiek rozbieraniu czegoś pamietaj wszystkie śruby i inne części muszą zostać założone w takiej kolejnosci jak zostały rozkręcone. Co do rozrządu jedź do mechanika ustawienie rozrządu nie jest prostą sprawą trzeba wiedzieć które zębatki jak i gdzie były. Udaj się do mechanika
Nie mam pojecia, w ktorym miejscu. Wiec albo wymiana MAF w ciemno, albo dochodzenie u mechanika..
czy ja jestem w stanie sama to naprawić, jakieś wskazówki? czy szukać jednak lepszego mechanika?
Do sprawdzenia np jak wyciągnięty jest łańcuch rozrządu nie potrzeba żadnego programu, wystarczy podstawowa wiedza mechanika.
W sobotę muszę poprawić opaskę przy przegubie bo spadła. Po wymianie mam zamiar odwiedzić innego mechanika.
Zmień mechanika.
Wizyta u mechanika bezwzględnie
Te dane są nie warte kompletnie nic.Albo log albo wykres i patrzysz.Dalej jest podejrzany MAF albo lewizna w dolocie.Moja dobra rada to oddać do mechanika.
Poziom twojego pytania i opisu problemu sugeruje, że najlepiej udać się na diagnozę do mechanika, co tez zalecam.
ostatnio robiłem taki silnik, kupowałem wał i korbowody używane ale w stanie idealnym, remont silnika wyszedł taniej niż zakup używanego, polecam zmienić mechanika
Zamykam temat, problem rozwiazalem sam. - pojechalem do mechanika :)
Myslalem nad sprawdzeniem cisnienia ale chcialem sie jeszcze upewnic. Mysle ze opaski nie wchodza w gre poniewaz wszystkie sa zacisniete. Postaram sie jutro to sprawdzic u jakiegos mechanika.
No jakos jej sie udało wlac. Ale juz samochod poleciał do mechanika
Cosik puko w tym silniku. To nagranie jest niewiele warte ,jak już to trzeba było nagrywać rozruch zimnego silnika a nie pracującego. Do mechanika ,niech posłucha silnika zmierzy ciśnienie oleju itd. A sprzedającemu nie wierzyć na słowo. Masz jakieś papiery na ten rozrząd że wymieniany?
sprawdzone u mechanika: potencjometry i pompa - wszystko ok przyczyny nie znaleziono :(
Proponuje na początek zmienić warsztat i mechanika. Jest jeszcze druga możliwość - złóż reklamację i czekaj. W drugim przypadku, po tym co się dowiedziałem z twoich postów, nie wróżę sukcesów.
Dzięki wszystkim za pomoc. Akumulator okazał się być w porządku. Pękło łożysko i wałek w alternatorze. Niestety nie obyło się bez wizyty u mechanika.
Przyczyną takiej pracy silnika jest źle przeprowadzona wymiana rozrządu. A jeśli Chcesz porady to: zmień mechanika. Pozdrawiam
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki
Czas oddać do mechanika. Nie wiem co można tam popsuć.
Dobre rady są nie zrozumiane. Sonda nie jest przyczyną, tylko skutkiem. Mało kto to pojmuje z ,,szoferów,, Naj lepiej niech wymieni to co błedy wskazują. I niech nie mówi że ma mało inteligentnego mechanika.
ale musi wiedzieć jakie ma mieć wartości (w omach, czy vatach) Proponuję jednak zmienić mechanika.
Witam wszystkich Opel corsa c 1.0 2001r. Poszukuję rozrządu i dobrego mechanika (nie z ASO). saxi(at)op.pl
Auto wróciło do mechanika. O rezultatach będę informował.
prawda.
W tym wypadku nie należy myśleć o stacji diagnostycznej tylko o bezpieczeństwie. w przypadku kiedy widoczna jest korozja na przewodach hamulcowych nalezy je wymienić na nowe. Warsztaty wymieniają przewody na miedziane. najbardziej narażone na korozję sa przewody w miejscach niewidocznych dlatego należy raczej skorzystać z okazji i wymienić wszystkie...
Vgate iCar Pro przy użyciu Car Scanner, polecany przez mechanika do "domowej" diagnozy.
Omijaj tego mechanika, bo bzdury gada.
Czy na tym forum nie ma zadnego mechanika do opla?
Niech Ci się nie wydaje, tylko podepnij Corse do jakiegoś skanera diagnostycznegbo lub sam zczytaj kody błędów. A co do tylnych hamulców - udaj się do porządnego mechanika.
Nafta strzykawką jak kolega 50-100ml ,potem dajesz bez swiec na rozrusznik tylko szmatą przykryj bo zapryskasz wszystko. I olej po uprzednim wlaniu płukanki. Wlej 5w30 botaki powinien być do tych silników i ceratec liquymoly. Jeśli te czary nie pomogą to juz pozostaje niestety mechanika.
sam nic nie zrobisz, trzeba do mechanika i rozrząd pruć
te Twoje kody są niezupełnie poprawne 61 to D+ czyli problem z alternatorem - może to jest przyczyna wszystkich problemów? Trzeba sprawdzić alternator u elektryka Za kody nie odpowiadam, skopiowałem bezpośrednio z wydruku z Opla. W alternatorze też grzebano i wymieniono łożysko, bo podobno huczało. W Oplu tylko mi niedawno zczytali błędy, wszystko...
Jak bym tak do znajomych z fachu powiadywał to by mnie wyśmiali na dzień-dobry z kolejna, ale mniejsza każdy ma swoje. Jedz do konkretnego mechanika i tyle w temacie.
Otwieranie i zamykanie to pewnie zawory więc wytarte regulatory lub wałek. Mogła też się zatkać sama odma ale nie wiem czy dzieje sie to w tym silniku... bez rozkręcenia chociaż pokrywy zaworów i sprawdzenia co tam się dzieje nie dowiesz się niczego. Warto zajrzeć na rozrząd może przeskoczył i kompresja bije? Radze jechać do mechanika..
Wydaje mi się że jest to corsa 1.3 cdti. Wszystko zależy jakiego masz mechanika, czy ma pojęcie czy po prostu działa metodą może to a może to. Zacząć od diagnostyki komputerowej. Jeżeli jest brak jakichkolwiek usterek zapisanych w sterowniku to doprowadzić pojazd do tego momentu aż nie będzie odpalać. Podłączyć sprzęt diagnostyczny tech 2 , auto com...
Może problem z masą? Zbyt dużo problemów od razu po wizycie u mechanika. Sprawdź mase nadwoźia.
Zdaniem mechanika jest zwarcie na instalacji
Auto leci do znajomego mechanika, ale części kupuję sam, stąd pytanie o długość, bo potem nie będę miał jak kupić.
Teraz w samochodzie w ogóle nie włącza się turbina. Mam problem z podjechaniem pod górki, obroty na luzie spadły z 900 na 800. Dosyć podobny problem miałem gdy miałem nieszczelność w dolocie i/lub rurkach podciśnienia. Podobny objaw też dawał zapchany filtr paliwa. Owszem, całkowicie inny samochód, ale może Cię coś naprowadzi. Nie mniej jak nie masz...
Jak masz samochód u mechanika to po co ci forum? Zaufaj mechanikowi.
Jak miałem jeszcze Fiata to winna była jednak uszczelka pod głowicą, przy takich objawach. A co do testu od mechanika to nie wiem co Ci poradzić, może kiepski test, albo źle wykonany, jedź może do innego mechanika z tym problemem.
Co się nie otwiera? Bez sprawdzenia ile pompuje turbo to można wróżyć ze szklanej kuli. Mechanika zmień, co do tego nie ma wątpliwości.
Podpowie mi ktoś jak odpowietrzyć układ? dam rade zrobić to sam czy bez mechanika się nie obędzie?
z reguły czarny to masa, czerwony to plus. Sterowanie idzie z przekaźnika pompy, który dostaje sygnał z "czujnika" ciśnienia paliwa. Namierz przekaźnik wyjmij go i zrób zworę między "grubymi" stykami. Pompa powinna pracować wtedy na okrągło (tylko do testów). Przekaźnik powinien klapnąć na sekundę po włączeniu zapłonu aby pompa uzupełniła paliwo przed...
mechanika sprężyna
spaliny wyszły lekko zawyżone dokładnej wartości nie znam. temat chyba w odpowiednim miejscu umieściłem...? nie jestem mechanikiem ale znam się trochę na mechanice... wiem że mechanicy kasują wiele pieniędzy za nic nierobienie więc chciałem poszukać informacji tutaj, co mogę sam naprawić, zanim oddam samochód do mechanika.
Nie wiem czemu mnie tak traktują. Może dlatego, że po prostu jestem kobietą a z założenia kobiety nie znają się na mechanice. Kto nie był nigdy kobietą u mechanika, ten nie zrozumie, o co chodzi ;)
Witam, posiadam Opla Corsa C z litrowym silnikiem, 43 KM z 2002r. Chciałbym poprawić osiągi samochodu a wiem ,że sportowe tłumiki, filtry powietrza czy sportowe świece nie wiele dają. Zastanawiam się nad wymianą silnika na coś z szeregu 1,4. Szukać silników od innych oplów corsa czy może inne będą pasować ? Na allegro gołe silniki są w granicach 800...
Witam, dzisiaj obrotomierz i predkosciomierz nie chce działać, nic się nie podnosi, wczoraj wszystko bylo ok, czy to może być wina bezpiecznika? Dodam, że kilka dni temu auto wyszło od mechanika, miało remont silnika.
Specjalizacja: "mechanika samochodowa" "Mam dwa problemy do rozwiązania w tym samochodzie" Aha....
Jutro jestem umówiony u mechanika. Samochód normalnie hamuje tylko piszczy.
Ta kontrolka nie tylko jest od czujnika wału...oddaj auto do mechanika, bo samochody to nie twoja branża....
Być może. Ty ratuj jak jest atak klonów i bądź czujny. Potrafisz dobić jednym, niepełnym zdaniem. Ale to forum, Samochody Mechanika, prawda? Pozdrawiam serdecznie.
jestem kobietą więc dlatego pytam była bym mechanikiem to bym się nie pytała Ok więc jedź do mechanika lub lepiej do elektryka. PS. Nie mów mu co wiesz niech sam się pomęczy w diagnozie usterki.
Jedz do mechanika, który grzebał ostatni i przedstaw mu problem.
Szczerze nie widziałem mechanika z kluczem dyna poza głowicami silnkików. Tym bardziej jeszcze że klej stosujesz.
w weekend będe miał możliwość podłączenia auta pod komputer, a nie chce płacić u mechanika Pewnie diagnoza jakimś elm i smartfonem
Mysle, ze sa to zawory. Moze dlatego, ze nowe auto. Cos nie wyszlo i trza po przejechaniu "paru" kilometrow je podregulowac. Zajedz do jakiegos zwyklego mechanika, zobaczymy co na to powie. Pozdrawiam.
Ok dzięki, no tak czy tak muszę jechać do mechanika i przygotować się na spory wydatek :(
prosze o pomoc nie dziala mi licznik ani podlicznik kilometrow czy impulsator moze powodowac takie usterki?predkosciomierz dziala bez zarzutow a na kompie u mechanika nic nie pokazalo
Brak błędów na diagnostyce, już byłem.. We wtorek umówiłem się na wymianę świec, muszę jechać do mechanika z tym, bo nie mam klucza..
Niestety przekładnia razem z drążkami nie wyjdzie bo na środku samochodu jest wspornik skrzyni biegów który przeszkadza w tym aby przekładnię bezpośrednio na dół. A spłaszczenia na klucz niestety nie ma, upewniałem się kilka razy bo sam w to nie wierzyłem. Przekładnia nie jest już niestety oryginalna i to może być powód tego faktu. Mam jeszcze jedno...
Oddaj do mechanika. Sprawdzi kable WN, świece, filtr paliwa itd.
Dziś było ciepło i samochód zapalił. Odstawiam go do porządnego mechanika. Napisze jak się sprawa zakończyła. Pozdrawiam
Polecam odwiedzić mechanika, jeżeli nie chce się czytać instrukcji obsługi auta. Pozdrawiam.
Ciężko o pewnego sprawdzonego mechanika, a oddając do tego myślałem że będzie ok - w dodatku to diagnosta. Dziś jak mi się uda tym co mam manometrem sprawdzić ciśnienie będę wiedział, ewentualnie poszukam mechanika z terminem wolnym. A odnośnie tej obudowy filtra oleju powinno go tam być aż tyle że się wylewa? Bo to mi nie pasuje z tym co kiedyś miałem
Skoro masz wymienić rozrząd to się wszystko wyjaśni, a może nawet załatwi usterkę W tym silniku można by napisać, że nic się nie reguluje, sterowanie jest "automatyczne", ale mechanika ma być prawidłowo zrobiona...
ale nie jestem mechanikiem Więc zgłoś się do mechanika tylko kumatego. Tak tez podejrzewam, że to coś łatwego, taniego, tylko trudne do wykrycia Kto tak powiedział? Napewno jakiś kabelek odpięty albo przepalony bezpiecznik.
Dziękuje wszystkim za porady. Samochód był na warsztacie u mechanika okazało sie że paliwo jest trefne.
Wilgotne są. Nowe więc to standard, słyszałem od znajomego mechanika ze te silniki są nie naprawialne i lepiej wymienić jednostkę....
Oatatecznie oddałem auto do mechanika aby się tym profesjonalne zajął. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Czyli poluzować te metalowe przewody przykręcone od góry wtrysku tak ale nie odkręcać ich całkiem ? Luzy były mierzone szczelinomierzem przez mechanika, ale przy pomiarze mnie nie było.
Jak chrupnęło to przywaliły tłoki w zawory. Nie ma co czekać na wypowiedzi. Załóż pasek i zobacz czy będzie kręcił lekko czy będzie czuć kompresję to wtedy będziesz miał pewność. Naprawa głowicy to kilka stówek. Do tego uszczelki, płyny + robota. U mechanika jakieś 800 zostawisz.
Auto oddałam do mechanika. Zobaczymy czy uda mu się ustalić przyczynę. Corsa ma przejechanie 210 tys km. Więc teoretycznie już od 80 tyś km powinna być na złomie. Jak do tej pory nie miałam z nią większych kłopotów.
Trzeba zmienić mechanika i pomyśleć o zmianie auta.
Po pierwsze zmień mechanika, bo to jest jakiś magik. Jedź do kogoś kumatego z interfejsem i podłącz autko pod komputer. Odczytanie błędów to pierwsze co się robi jak kontrolka check engine świeci. Podanie kodów błędów pomoże naprowadzić mechanika na trop usterki.
Jutro będę u mechanika który to montował to spróbuję się dowiedzieć szczegułów i wtedy napisze dokładniej.
Ok ale czy nie egr nie ma nic wspólnego z emisja spalin ??? Jesli tak to wymontowanie go spowoduje większą ilość emisji spalin i wtedy autko raczej przeglądu nie przejdzie .... Ktos mi powiedział że takie objawy wystepują przy rozregulowanych zaworach ale ja nawet niewiem czy moja corsa b 1.0 benzyna 98 rok ma automatyczna regulacje czy nie . Pojade...
Dziękuję za porady. Auto idzie do mechanika może tym razem uda się naprawić na dobre. Pozdrawiam
Od pompy są takie grubsze dwa wiek które i spróbuje bezpośrednio pod aku podłączyć. Oddałem auto do mechanika ile powinienem zapłacić za naprawę tego tak mnie więcej
Witam, czy wymienić sam napinacz? Autko ma przejechane jedynie 15tys po wymianie i rozrząd dzwoni jak diesel. Olej GM-5W. Słyszałem że są jakieś sposoby na ten napinacz(cyt.) " PATENT MECHANIKA -PODKŁADKA(NAKRĘTKA) POD NAPINACZ"
Czy któryś z Panów mógłby mi podsumować to wszystko, żebym mniej więcej wiedziała, czego się spodziewać przy jutrzejszej wizycie u mechanika, bo się na takową wybieram...
A schemat czego przepraszam ? Elektryki, czy przekrój mechaniki ?
Ok, coś już wiem, teoretycznie, sterownik od LPG musi mieć napięcie żeby odpalił na pb. Z moich oględzin wynika, że wszystko jest tak jak powinno być. Po rozmowie z Gaziarzem, dowiedziałem się, że raczej się tego nie opłaca naprawiać, taniej będzie wymienić na instalację polskiej firmy. Szkoda, no ale cóż. Jak zacholuję auto do mechanika to będę wiedział...
Witam serdecznie, problem tak jak w temacie. Co już sprawdziłem? : 1. Sprawdziłem bezpieczniki - jeden był spalony, wymieniłem. 2. Sprawdziłem czy lampy są spalone/nie działają - nie. Podejrzewam, że to coś z kablami, ale szczerze mówiąc, nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Sprawdzać probówką, czy jest prąd? Jeśli tak, to czy potrzebuję specjalnych...
dziekuje za pomoc ,jutro bede wszystko sprawdzał u mechanika dam znac jak sie dowiem co i jak .
Jednak było coś źle. Po wyjeździe od mechanika zawróciłem po paruset metrach. Na wyższych obrotach sprzęgło się ślizgało. Poprawili i jest cud od długiego już czasu. Źle wyregulowali linkę :) A ile się nasłuchałem o zasadzie działania sprzęgła od miłego Pana mechanika, który już jest na emeryturze (właściciel zakładu) :)
mechanika rozrząd corsa fabia mechanika mechanika samochodowa
zmywarka bosch schemat monitor matryca uszkodzona czujnik polozenia przepustnicy astra
hewalex sterownik hewalex sterownik
Fiat Panda II - Zbyt wysokie napięcie w sterowniku wspomagania Programming Star PA05 Swing Gate Controller