gmeranie w skrzynce pod maską Dokładnie sprawdzić tę podstawę przekaźników bo tam często właśnie są korozje, w dalszej części wiązki na okoliczność przetarć i gnicia. Warto też sprawdzić wtyczkę połączenia pompy paliwa.
Witam dzięki za pomoc w skrzynce tak zasiedziało że maskara zamówiłem inną skrzynke:P piny wyciągałem razem z wtyczką :P
Znalazłem informacje na necie, że gdy nie ma komunikacji z poduszką z powodu przerwania taśmy w kierownicy to też meganka nie zapali ze względów bezpieczeństwa. Tak podobno ten typ ma. Czy to prawda? Bzdura jakiej już dawno nie słyszałem :shocked!: Rozebrałem blokadę, wszystko mechanicznie sprawne, silniczek sprawny (wyjęty i przetestowany w 2 kierunkach...
A tester podłaczałeś? Jakieś błędy? Parametry?
Z dnia auto rzuciło palenie? Czy coś się działo, coś było robione? Najlepiej by było zacząć od diagnostyki, co każdy tutaj na początku Ci zaleci, niż wymieniać ślepo graty. Później sprawdzenie rozrządu, kompresji...
Dzis wyjechałem z serwisu, postał 4 godziny i dalej nie odpala za 1szym razem plus do tego wyskoczył mi komunikat CHECK INJECTION. Reklamacja.
Czujniki położenia wału i temperatury płynu chłodniczego do sprawdzenia.
No to działaj, usterkę znalazłeś więc temat uważam za zamknięty.
Człowieku całe szczęście że ci w paliwie nie odpala, przecież mógłbyś go spalić i jeszcze tobie krzywda by się stała. Moja rada - wyprowadź go z tego paliwa, umyj, wysusz i dopiero spróbuj odpalać. Tak z ciekawości to do jakiej wysokości zanurzyłeś go w paliwie ?
Bez programatora nie zrobisz. Trzeba kupić emulator i zmienić zawartość pamięci w komputerze lub kupić zestaw startowy (UCH, komputer, klucz) lub komputer z usuniętym immo. Najlepiej wstawić do elektronika i niech najpierw odczyta błędy i po tym będzie wiadomo co robić dalej. Reszta w aucie działa - centralny zamek z pilota, kierunkowskazu itp?
Od zabawki pasuje świetnie. Też właśnie takie zakładałem i działało.
sam sterownik
Tak bez diagnostyki to można by jeszcze sprawdzić czy chodzi pompa paliwa .
Tak kolego
Albo kostka stacyjki albo rozrusznik i okablowanie. Trzeba na krótko sprawdzić rozrusznik, ale jak jesteś laikiem to lepiej tego sam nie rób bo mogą iskry pójść.
Było milion razy o tym. Serio. Wystarczy wpisac w szukajkę frazę PLIP i już masz. Poza tym rocznik 1999 nie był już na podczerwieni. Chcesz konkrety pisz konkrety!
Bezpieczniki są dodatkowo między akumulatorem a prawym błotnikiem . Zerknij jest tam mała czarna puszeczka . Najlepiej widać po zdemontowaniu akumulatora .
Przy lampce sufitowej masz odbiornik podczerwieni, często zdarza się że dostaje się do niego woda przez antenkę, trzeba go wysuszyć i oczyścić, następnym częstym przypadkiem jest urwana dioda nadawcza w pilocie, jeżeli to nie pomoże trzeba zdobyć kod blokady zapłonu (tylko w ASO) i spróbować przyuczyć kluczyk. Używając kodu blokady zapłonu można odpalać...
Miałem podobny problem z Kangoo,po odłączeniu akumulatora na noc ,rano było już dobrze.
W UCH oznaczony chyba ALIM UCBIC 5A
Kolego grzegorz_sk, nie chce mi się szukać, ale o podobnym problemie (jeżeli nie takim samym) pisałem dotyczącym mojej corolli. W pewnym sensie znalazłeś na to radę w poście zakładającym temat, ale bez ciągu dalszego. Według mnie masz "zleżałe paliwo w baku", tzn. w duzym stopniu pozbawione najbardziej lotnych składników, które ułatwiają zapłon. Winien...
na 52 powinien być tylko gdy kręcisz rozrusznikiem!!! Dodano po 1 Przekaźniki posprawdzane? Dodano po 1 Masz tu 30 punktów, zassij schemat a nie pytasz o każdy kabelek!
Zwykła kontrolka 12 V do bezpieczników. Załaczasz zaplon wypinasz wtyczke od wtryskiwacza i patrzysz czy masz zasilanie. Sprawdz przy okazji wszystkie bezpieczniki.
Witam. Mam idendyyczy problem. Jakie było rozwiązanie co do usunięcia usterki?
kasujesz crash w airbag, bledy w ecu i ma palic
Jeżeli ciężko Ci odpala przy ujemnych temperaturach, ale jak odpali to zwróć uwagę czy na początku równo Ci silnik pracuje (przez kilka sekund). Jeśli nie, to któraś świeca do wymiany. Przy okazji wymień wężyki przelewowe wtryskiwaczy, koszt w moim przypadku wynosił 5zł. Przez to też mogą być problemy bo może zasysać przez te wężyki powietrze. Przerabiałem...
Sory że odgrzebuje temat ale mam problem z autkiem. Mam podobne objawy, mianowicie zapala jak chce, czasami zapali normalnie kilka razy z rzędu a czasami trzeba z 10 razy wciskać start a na wyświetlaczu zapala się service i stop i nawet nie furknie za to załącza się wentylator dmuchawy. Dziś to rozbebeszyłem i poczyściłem, jak złożyłem do kupy i chciałem...
nie widzi tylko sterownika silnika? Dodano po 54 bo skupiłes sie moze tylko na tym ze nie odpala
Nie kojarzę w tym modelu przekaźnika chyba go już tam nie ma.
Niedawno wypaliłem cały płyn AdBlue, a następnie zalałem nowy, świeży płyn. Po przejechaniu około 1000 km pojawił się komunikat o odliczaniu do unieruchomienia pojazdu. Teraz mam już komunikat "0 km – uzupełnij zbiornik AdBlue" i auto nie chce się uruchomić. Czy ma sens ściąganie zbiornika AdBlue? Nie . Czy możliwe, że czujnik poziomu płynu jest zabrudzony?...
Renault Megane DCI 1,5 nie odpala na zimnym silniku , Ma ktoś jakiś pomysł z komuptera nic nie wyszło a auto dziś już musiałem na plaka odpalać bo kreciłem z 4 razy i nic , myslałem że to swiece ale komputer nie pokazał błędów czy Meganka ma może jakis zawór zapobiegajacy cofaniu sie paliwa do zbiornika ?
Kup czystą blokadę i ją załóż, sama się przyuczy i będzie git
Witam mam problem z 1.5 dci silnik kręci ale nie odpala, zrobiłem diagnostykę Delphi ds150 i mam błąd DF053 - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie , więc wymieniłem zawór w pompie wysokiego ciśnienia i dalej to samo, jak sprawdzam ciśnienie na listwie CR na żywo to coś mi nie pasuje bo po włączeniu zapłonu mam na listwie 1bar, zaczynam kręcić rozrusznikiem...
Problem rozwiązany, okazało się że przewód pomiędzy BCM a ECM był uszkodzony. Kontrolka od immo sygnalizowała prawidłową pracę. A komputer nie otrzymując sygnału startu od BCM, odcinał sygnał z czujnika obrotów. Zwykłe obejście linii rozwiązało sprawę. Po średnicy przekroju poprzecznego przewodu wnioskuję że to musi być częste zjawisko w tych samochodach....
No właśnie , ale nie dochodzi mógłbyś mi powiedzieć który jest do niego bezpiecznik, lub przekaźnik ? Z góry dziękuje.
Tak sądzę, że w dzisiejszych czasach to nie jest wiedza tajemna, że trzeba zrobić diagnostykę komputerową jeśli śię świeci taka kontrolka bo nie jest ona tylko od świec....
Któryś z tych największych.
Na forum megane.com.pl masz dokładnie rozpisany ten problem. Podsumowując czeka Cię powrót do mechanika, który wymieniał Ci rozrząd a nie umiał tego zrobić poprawnie w tym silniku.
Przycisk to w zasadzie wyłącznik bezwładnościowy w razie wypadku odcina dopływ paliwa/ wyłącz pompę/ jest prawdopodobie pod maską silnika przy nadkolu/strona kierowcy/w plastikowej puszce. Mało prawdoodobne żeby on zadziałał przy wjeździe do garażu .Masz alarm?
Wciśnij wyłącznik udarowy!
auto nie odpala i nie kreci rozrusznikiem, karte czyta włącza zapłon, pokazuje poziom oleju ok ale nie kręci, Światła mocno przygasają czy po prostu brak reakcji na przekręcenie kluczyka do pozycji rozruchu? Kontrolka immobilizera jakieś niecodzienne zachowanie okazywała?
Witam ale nie ma zasilanie na cewke w momencie kręcenia rozrusznikiem i komputer nie widzi obrotów wału. Jak kontrolka od immo gaśnie to czy jest pewność że immobiliser jest ok.
Równie dobrze padł wtryskiwacz tu test na przelewy lub zablokowany EGR. Obie rzeczy łatwo sprawdzić.
Widać blokada uszkodzona
Temat rozwiązany brak komunikacji z immo . Dzięki koledze z forum było immo off i autko naprawione . Dodatkowo założony sterownik centralnego zamka . Pozdrawiam
Problem rozwiązany ,serwis aso wymiana modułu blokady na inny ,używany i zaprogramowanie go,druga sprawa to wymiana wiązki kabli która wskutek tarcia się przecięła Dzięki za pomoc ;)
A jak to naprawić, bo ja się trochę średnio znam. Po krótkiej przejażdżce po mieście, nie wyłączałem silnika bo bałem się, że potem nie odpalę. Auto po wyłączeniu silnika już na parkingu i ponownym uruchomieniu, auto na początku nie chciało odpalić potem zaskoczyło i teraz odpala już za każdym razem bez problemu. Także kurcze nie wiem
Akumulator nie jest przyczyną nie odpalania.
A jak nie pompa paliwa to może coś z czujnikiem położenie wału... Mój kumpel miał podobna sytuacje i się okazało że to ten czujnik trzeba było wymienić..
Oringi plus samostart i obydwie palą bez problemu.
megane odpala megane kręci odpala megane odpala razem
mastercook mikrofal numery naklejce sterować pompa wspomagać kierownica
schemat pilota creative inspire p5800 dodge avenger
Drukarka WiFi nie drukuje z jednego komputera - rozwiązania Skoda Roomster - Niedziałający licznik: przyczyny i rozwiązania