kolego sprawdz czujnik cieczy chłodzącej
Tam najczęściej padały oringi na przepustnicy .Podciśnienie powinno być około 450 mb chyba że czujnik oszukuje .
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Mnie kiedyś w Clio padł czujnik cisnienia oleju, komputer dostawał sygnał o za niskim ciśnieniu i podwyższał obroty silnika żeby "podpompować". Wymiana czujnika i z bani.
Jak chcesz mogę Ci podać spossób sprawdzenia czujników, urządzeń wykonawczych itp.
A ktoś sprawdził czujnik temperatury silnika.
Najpierw podaj czym to diagnozowałeś bo przy 244 obrotach jak piszesz pokazuje obroty bez startu silnika ,,, to nie czujnik . jeszcze raz co to za urządzenie?
na poczatek sprawdz czujnik temp płynu chłodzacego...
Nie przepustnicva to to w niebieskim kółku pozdro i daj znać oc i jak. ----------------------------------------... no więc ja to już dzisiaj poczyściłem i dalej nic...jak gasł tak gaśnie... Sprawdziłem że jak mi gaśnie to czujnik temperatury pokazuje ok 3kohm czyli jakieś 20 oC może za wcześnie pokazuje ze sie ciepło robi?
Czujnik położenia . Koszt 20 zł więc można wymienić
Zabrudzenie przepustnicy i silnika krokowego daje objawy destabilizacji obrotów tj.pływania. Wyczyść w/wymienione,jeśli to nie pomoże,będziemy zastanawiać się dalej.
Skoro byłeś u elektryka i został stwierdzony czujnik temperatury silnika-to trzeba było wymienić-a czy pomoże to inna sprawa.
W tym temaCIE ZASUGEROWANO MI CZUJNIK TEMPERATURY SILNIKA LUB CZUJNIK OBROTÓW WAŁU !!!! MOŻE KTOŚ TO PRZERABIAŁ?
Dobrze poszukam
temat rozwiązany uszkodzony był czujnik położenia przepustnicy.
Ten czujnik znajduje się(stojąc przed silnikiem)przy łączeniu silnika ze skrzynią biegów taki „motylek "pod puszką podłączoną do filtra powietrza i poniżej czujnika temperatury. Sam na pewno dasz rade Na allegro części używane czujnik obrotów – zobacz jak wygląda bo są dwa rodzaje wkręcany I na płaskowniku na dwie śruby mocowany. Dodano...
One mają 750 obrotów na jałowym, jak masz jakiekolwiek problemy z pracą silnika to sprawdź luz zaworowy, ten silnik ma regulowalny, i jest cholernie czuły na anomalie w jego obrębie. Czujnik podciśnienia jest taki sam jak w oplu, i nie uszkadza się .
Silnik krokowy nic nie dał coś wyczytałem że może to być jakiś czujnik chyba "położenia wału korbowego"
Pierwszy podejrzany to czujnik wału. Puje się często.
Nie będzie błędu czujnika, Ale za to nie będzie widział obrotów.
Jakie wskazania czujnika map na wolnych?
problem leży w regulacji na zimnym silniku z tego co piszesz po nagrzaniu jest ok na jałowym i żadnych dodatkowych objawów? Do sprawdzenia czujnik temperatury w czasie pracy od zapalenia do nagrzania czyli temp... i silnik krokowy.
Sprawdź, czujnik MAP jest na grodzi i przewód podciśnienia, silnik krokowy, czujnik temperatury i powinno chodzić, najlepiej podstaw z drugiego auta
Myślisz altek przydusza silnik.
Klimatyzacja manualna. Był błąd czujnika temperatury silnika i czujnika wałka rozrządu. Ja tego nie widziałem, odczytał mechanik.
witam najpierw potrzebna jest diagnostyka silnika jezeli duzo pali to prawdopodopnie padł jakis czujnik cewki wymienisz jak sie zepsuja a co do klimy to trzeba sprawdzic filtr przeciwpyłowy, moze byc juz zapchany i trzeba go wymienic ew. przedmuchac sprezonym powietrzem. raz na dwa lata nalezy wymienic czynnik w ukladzie klimatyzacji i olej ktorym jest...
Jaki przebieg samochodu?Sprawdz przekaznik pompy paliwowej i samą pompę,może się zacina. Świece wymieniane?czujnik położenia przepustnicy dobry?
to jest czujnik położenia wału miałem to w swojej Megi wymieniłem i jest ok
W końcu udało połączyć się z autem ,niem błędów jedynie aktywna blokada zapłonu w sterowniku oraz przy kręceniu nie pokazuje obrotów silnika chociaż czujnik wału podstawiałem drugi.
Czujnik "na dole" inaczej zwany jest czujnikiem prędkości obrotowej, zaś ten "u góry" to inaczej czujnik fazy - to lepiej oddaje, który za co odpowiada. Jeśli sterownik nie widzi pracy rozrusznika/obrotów silnika to wyłącza pompę paliwa.
Sprawdź czy nie jest pęknięty wężyk od czujnika ciśnienia kolektora ssącego(czujnik przymocowany jest na ścianie grodziowej)
sprawdziłbym czujnik temperatury powietrza zasysanego koszt około 40zł
Posprawdzać spadki napięć na silniku i sterowniku. Zobaczyć czy zasilania czujników są stabilne.
Bardziej przwdopodobye że to czujnik tęperatury silnika uszkodzony dając stałą oporność dla tęperatury ok 40 stopni (brak podwyższonych obrotów dla zimnego, za wysokie obroty na ciepłym)
Witam mam problem z wolnymi obrotami a mianowicie przy ZIMNYM silniku obroty wskakuja automatycznie na 2tys obr/min podczas jazdy samochod sam przyspiesza badz utrzymuje predkosc, zalezy na jakim biegu sie jedzie i z jaka predkoscia, dodam takze ze podczas jazdy jak wrzuce na luz to faluja obroty. Wszystkie dolegliwosci mijaja gdy silnik sie nagrzeje....
czujnik położenia wału. podepnij pod komputer i sprawdź czy sterownik widzi obroty silnika.
W jakim momencie było to ciśnienie, w czasie jazdy (jakie obroty?) na postoju?. Jeżeli na postoju to szwankuje czujnik bądź regulator.
A sprawdzałeś czujnik temperatury silnika? - sterownik na zimnym silniku powinien zwiększać dawkę paliwa, ale musi wiedzieć że silnik jest zimny...
Podstawa do odpalenia tego silnika to, EDC musi widziec obroty wału i na CR musi byc 220 barów minimum, oraz sprawny mechanicznie silnik i odpala.
lewe powietrze jest chyba najczęstszym powodem.obejrzyj wężyki przy przepustnicy. Przeczyszczona została przepustnica i silniczek krokowy - jest lepiej, ale zdarza się, że gaśnie na benzynie. Na gazie jest znacznie gorzej Niestety ciagle jest to samo. Przewody i wężyki - OK. Zdecydowana większość opinii na ten temat winą za takie objawinia silniczek...
Witam miałem ten sam problem na zimnym silniku obroty wachały się od 700 do 1000 na wyższych było ok można było jeździć problem zaczynał się przy hamowaniu np przed skrzyżowaniem gdzie trzeba było zdiąć nogę z gazu. Gdy spadał do 1500 tys obr. to szarpnął obrotami i gasł, czasami po tym był problem z ponownym uruchomieniem silnika. W moim przypadku...
mozesz sprawdzic dzialanie sondy, masy, oraz czujniki silnika. ale najlepiej by bylo podpiąć urzadzenie diagnostyczne które naprowadzi na powód niesprawności
mam problem z autem kiedy trzymam go na wyższych równych obrotach zapala się żółta kontrolka i automatycznie silnik nie osiąga więcej niż 3 tys obrotów.Czy czujnik konta wtrysku paliwa na pompie wtryskowej mógł to spowodować czy coś innego???
Zwykły czujnik indukcyjny około 800-900 ohm niecały minimetr od koła fonicznego zalecam wymianę czujnika jeśli komp nie widzi obrotów. Mimo że jest synchro czy go nie ma musi widzieć obroty
Co do gaśnięcia silnika ja bym przyjżał się czujnikowi położenia wału najprawdopodobniej jest to jego wina znana usterka w megankach i nie tylko koszt czujnika około 90zł. A co do niestabilnych obrotów warto sprawdzić regulator biegu jałowego,lepiej sprawdź diagnostyke silnika co do obrotów,po co wydawać niepotrzebnie kasę.
Podpięte zostało pod komputer i nic nie wykazało. Wyczyściłem również czujnik położenia wału i wymieniłem filtr paliwa dalej nic ...
Dodam jeszcze ze na cieplym silniku mialem obroty 1200 i odpiolem wtyczke od nastawnika biegu jalowego i obroty wzrosly i podpiolem od nowa i byly na 1200 , tak sie zastanawiam czy moze byc to wina czujnika temp powietrza dolotowego ?
Ten czujnik czasem wystarczy stuknąć - auto zapali. Przy diagnostyce, trzeba patrzeć czy sterownik widzi obroty silnika przy rozruchu - wtedy wiadomo od razu.
Kasowanie nie naprawia. Branie oleju raczej nie ma nic wspólnego z LPG. Przebiera i słabo pali bo ma problem z czujnikami. Zobacz czy widzi obroty silnika. Trzeba sprawdzić czy czujnik wału jak i wałka mają zasilanie, podają sygnały i czy instalacja pomiędzy ECU a czujnikami jest sprawna.
Diagnostyka się kłania. Chyba że chcesz powymieniac wszystkie, dość drogie czujniki silnika na ślepo. Skąd pomysł że to czujnik wału?
Jeżeli w silniku 1.4 16v wymieniłeś egr to gratuluje bo tam go nie ma :)
sprawc wezyk od kolektora ssacego do czujnika cisnienia bezwzglednego ma on o ile pamietam zielony konektor powinien sie znajdowac po prawej stronie sciany oddzielajacej komore silnika od kabiny
Witam, mam problem z renault megane 1.6 8v 75KM 1996rok, mianowicie chodzi o to że gdy silnik jest zimny, megane ma za niskie obroty około 0,5 tyś, a gdy sie nagrzeje dochodzą aż do 2tyś na biegu jałowym, silnik krokowy+czujnik położenia przepustnicy wymieniłem, podciśnienia też są ok, dodam jeszcze że po odłączeniu silniczka krokowego silnik nie reaguje,...
Mam nadzieje ze wielu Wam pomogę . Witam Wszystkich serdecznie . Miałem podobny problem . RENO SCENIC 1.9 DCI 102 KM 2002 .Ruszam auto dochodzi do ok. 2000 obrotów i traci moc nie reaguje na pedał gazu nie gaśnie i zostaje na jakieś 1000 obrotów . W serwisie powiedziano mi ze potencjometr gazu do wymiany . Oryginalny 400 zł i sto wymiana . Zadowolony...
Impulsator to jest czujnik położenia wału, inaczej zapłonu. Po prostu zaczął szwankować ?zawiesza się? jeśli autko zimne lub rozgrzane nie chce odpalić. Wystarczy poruszać kostką lub lekko postukać, nawet pomaga odpięcie klemy ? tak czy inaczej wymienić samemu, to koszt do 150 zetów, a w warsztacie 200 zł. Komputer wykryje usterkę wtedy jak coś nie...
Sygnał z czujnika idzie bezpośrednio na wtyczkę kompa? Jeśli tak, to na jakie piny? Zakładam nieciągłość przewodu. Może ktoś podrzuci schemat. Gdyby sterownik silnika nie widział sygnału z czujnika to nie sterowałby wtryskami. On ma tylko informacje z czujnika wału więc bez tego nie będzie iskry ani wtrysku. Piny sterownika silnika: 20, 79 a jak się...
To dopowiem swoje. Jak ktoś się decyduje na 105KM z silnika 1,5 Diesel to sam sobie kaszę warzy. Nawet w benzynie to jest trudne do osiągnięcia, przy dobrej dynamice niekoniecznie obrotach szlifierki.
Jeśli odpalił na pych to przyczyną może być rozrusznik(mimo iż bez obciążenia kręci),słaby akumulator lub czujnik obrotów wału(nieraz doraźnie pomaga wypięcie i wpięcie wtyczki gdyż śniedzieją piny) albo słaba "masa" silnika.
Witam serdecznie. Z falowaniem wolnych obrotów walczę już od jakiegoś czasu, ale bez większych efektów. Zbieram więc informacje i rady. Problem pojawia się gdy silnik się rozgrzeje. Obroty zaczynają falować w przedziale ok.700-200 kiedy jadąc puszczam auto na "luz". Po zatrzymaniu obroty uspokajają się i trzymają ok 500. Bywa też że po puszczeniu na...
Witam Mam problem z meganką. Silnika na zimno zapala obroty w granicach 1100 -1200 a po lekkim rozgrzaniu 750. Gdy tylko wskaźnik temperatury podejdzie jedną kreskę silnik gaśnie i bardzo trudno jest go zapalić, z reguły z gazem do dechy, poczym popracuje 5 min i gaśnie i sytuacja się powtarza.Również silnik gaśnie kiedy próbuję utzrymywać wyższe obroty...
Miałem podobny przypadek w megance 1.4- 16V z 1999 r. z silnikiem K4J. U mnie falowanie występowało przy niskich temperaturach otoczenia, na zimnym silniku i zanikało w miarę nagrzewania się silnika (zanikało przy temperaturze silnika 50-60*C. Problem ten wystąpił w momencie po wymianie sondy lambda przed katalizatorem. Wymieniłem silniczek krokowy,...
iskra jest w punkcie Czego to się człowiek nie dowie...:) Iskra jest na wszystkich świecach i cały czas jak kręcisz rozrusznikiem ? Podepnij komputer i sprawdź parametry pracy silnika będzie wiadomo czego szukać. Weź oscyloskop w rękę i posprawdzaj sygnały z czujnika obrotu wału, z wtrysków, sprawdź czy sterownik silnika na pewno ma wszystkie zasilania...
Do piotrek_ir4 pisałeś błędzie na czujnik prędkości,pamiętasz jaki to był błąd?U mnie w megance przy prędkości około 70 km/h wyświetla DF 230.I jeszcze jeno pytanie,jakie macie obroty silnika przy przełączaniu z 2 na 3 przy delikatnej jeżdzie.Bo u mnie przełącza dopiero przy 2600 .Pozdrawiam.
To na 100% jedna z trzech rzeczy: -przewód podciśnienia (sprawdź wszystkie te cienkie, nawet jak ,,na oko" dobry zdejmij i powyginaj może być trzaśnięty) -kabel masowy od komputera do silnika (sprawdź oczko przy silniku, często tam ginie masa) -czujnik położenia przepustnicy
Na styk , oznaczony przez Ciebie jako nr.2 sterownik silnika zapina masę - w chwili włączenia na zapłon / ok.2 sek/, a pózniej w czasie kręcenia silnikiem. Sterownik , w czasie kręcenia silnikiem , otrzymuje informację z czujnika wału.
znajdz przyczyne braku komunikacji z komputerem moze przez to komputer zle steruje ... jezeli juz wszystko powymieniales i dalej jest problem w tym moze ktwic przyczyna przychodzi mi namysl jeszcze czujnik temperatury silnika(ten ktorego sygnal idzie do kompa nie na deske rozdzielcza) ten czujnik steruje wolnymi obrotami w zaleznosci jak nagrzany jest...
Pozwolę sobie wrzucić cytat z automotoserwis: Kiedyś trafiła mi się Laguna I dti, w której silnik wkręcał się tylko do 1500obr/min i gasł. Też pojawiał się błąd od czujnika obrotów. Przyczyną okazało się namagnesowane koło foniczne. Po wymianie problem już nie wystąpił
Witam Mam problem z Megane 1.6 16V coupe z 2000r Paliwo dochodzi, kontrolka od immo gaśnie, po podłączeniu komputera nie widzi błędów. W wartościach rzeczywistych wszystko wydaje się być w porządku oprócz czujnika obrotów silnika i tu nie jestem pewny. Podczas kręcenia rozrusznikiem pokazuje cały czas 0 obrotów. Czy podczas kręcenia powinien pokazywać...
Jak ma iskrę, to czujnik wału odpada, czyta obroty. Zobacz czy pasek napędu osprzętu sie nie wystrzępił, w tych silnikach uwielbia to robić i wkręca się pod pasek rozrządu
To na pewno, że tak, a jeśli byłbym fachowcem (mechanikiem samochodowym), to bym tu nie pisał 😉. Tak poza marginesem, to sprawdziłem elektrozawór, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik wału, wymieniłem świece. Samochód nie pokazuje żadnych błędów, tamten wcześniej, co napisałem, zginął już, znalazłem spaloną żarówkę stopu tylko. Jedyny mankament,...
Pomocy.. Dlaczego tak się dzieje? Czy te obroty nie są może za niskie? A jeśli są, to co? Nic tam bez sprzętu nie da się sprawdzić, co najwyżej wtopisz kilkaset zł w niepotrzebne wymiany części. Przyczyny opisywane na forum wielokrotnie - od czujnika temp. silnika począwszy, na nie wiadomo czym skończywszy.
Problemy z czujnikiem są zapisywane w pamięci usterek. Jeśli chcesz sprawdzić go, do podepnij komputer wtedy gdy zapalić nie chce, sprawdzisz w parametrach czy widzi obroty silnika.
Jesteś pewny na 100% ze go wymienili a może tylko był czyszczony. Na początek, jeśli nie chce odpalić – poruszaj kostka czujnika lub postukaj po nim i uruchom silnik, jeśli odpali możesz go wykręcić i przemyć końcówkę benzynom ekstrakcyjną powinno po mórz na dłuższy czas. Ten czujnik znajduje się(stojąc przed silnikiem)przy łączeniu silnika ze...
Witam! Podepnę się pod temat. Też mam taki problem. Podczas jazdy prędkościomierz pokazuje większą prędkość niż jadę dzieje się to tylko gdy obroty silnika są troszkę poniżej 2 000 i 3 000. Przy jeździe na luzie i puszczeniu pedału gazu prędkościomierz pokazuje prawdziwą prędkość. Czasem jak się nagrzeje silnik to znikają objawy i wszystko działa dobrze....
Przebicia iskry na silnik koniecznie usunąć,czyli wymienić przewody.za regulację biegu jałowego odpowiada zawór regulacji biegu jałowego i czujnik temperatury.
Miałem megane coupe z tym silikiem palił do 7 litrów, chodził fajnie. Sprawdź czujnik temp. może on kłamie i dlatego pali Ci więcej. Mój kolega ma zwykłą meganke z tym silnikiem i też nie pali więcej.
Ja natomiast neguję uszkodzenie czujnika wału. Jak jest ciepły nie ma problemu. To falowanie obrotów i zachowanie na zimnym silniku , może wskazywać na czujnik temp./podwójny/ lub silnik krokowy. Jak piszecie , diagnoza kumatego diagnosty da miarodajną odpowiedz.
Megana 1.6 rocznik 1996 benzyna. Oczekuję na informację od kogoś kto miał podobny problem a nie ogólne uwagi. Podejrzewam jeden z czujników lub element wykonawczy. Zastanawia wyrazny wpływ temperatury na objawy. Gdy jest ciepło problem z brakiem obrotów na luzie znika.
Witam, potrzebuje pomocy w naprawie meganki. Na wolnych obrotach nierówno pracuje,któryś cylinder kuleje lub cylindry-sam nie wiem Sprawdzone i podmienione i wymienione: świece, cewki na beru i inne, czujnik wału Kompresja 13,5 -14,3 Dodatkowa masa na silnik Jutro podciągnę masę do pinów sterownika 3, 28, 33
Czujnik temp. paliwa również zmienia swoją rezystancję podczas nagrzewania. Przy odczycie błędów został wyświetlony błąd czujnika temp. cieczy chłodzącej. Temp. paliwa -50C (ale nie jako błąd) pokazała się w parametrach. Czujnik temp. cieczy został podmieniony na nowy - nic się nie zmieniło. Odpinanie wtyczki z czujnika pozwala na odpalenie auta (świece...
Witam, mam dokładnie taki sam problem w mojej Megane 1.4 16v 2000r. Na zimnym silnik kangurzy, na ciepłym już mniej. Utykanie jest na całym zakresie obrotów silnika. Dłubiemy to z moim pobliskim elektrykiem już od miesiąca co jakiś czas podkładając inne elementy (czujniki). Nic nie przyniosło skutku. Czy to może być wina oprogramowania? może wina wtrysków?
To zastanów się nad czujnikiem obrotów wału i jego okolicami. Kluczem są wskazania obrotomierza. Czemu masz przekłamany sygnał i wywala błąd. Dla mnie to masz gdzieś gubioną masę lub zasilanie na 100%. Dla pewności możesz podmienić czujnik wału... Dodano po 4 Pomierz spadki napięć w momencie kręcenia rozrusznikiem. Zwłaszcza masa silnika, masa na czujnik...
Witam mam taki problem z autem po przekroczeniu 2500 obrotów silnik gaśnie. Po podłączeniu komputera podał uszkodzenie czujnika położenia wału korbowego, po wymianie na nowy gaśnie przy około 3000 obrotów. Komputer podał jeszcze jeden błąd nie znany kod błędu 8753 i nie wiem co to jest.Silnik zapala normalnie komp nadal pokazuje na czujnik.
tak tylko na wolnych obrotach a szczególnie jak zchodzi z wysokich Dodano po 3 a gaśnie tylko przy włączonej klimatyzacji bo bez klimy nic się nie dzieje czy może być przyczyna w żle podłączonym czujniku ciśnienia ponieważ była w nim ingerencja była urwana kostka a nowa została przylutowana na czuja
Witam. Mam poważny problem z autem megane 99rok 1.4 16v benzyna. Podczas jazdy na biegach 2,3,4,5 jak wcisnę gaz do dechy powyżej 4tys obrotów, silnik nie ma w ogóle mocy wręcz się dławi dopiero gdy puszczę gaz a obroty spadną do ok 3tys silnik znowu ma moc ale tak jak wyżej pisze do 4tys... dodam że na 1 auto jedzie aż do odcięcia i na postoju silnik...
Najprawdopodobniej następuje za wczesne przełączanie na LPG. Parownik odrazu po odpaleniu samochodu nie jest jeszcze dostatecznie nagrzany. Pozatym nowe membrany przez jakiś czas wymagają "ułożenia się". Proponuję domontować czujnik temperatury na reduktor, dzięki któremu sterownik będzie przełączał na zasilanie LPG biorąc pod uwagę nie tylko obroty...
Rozrusznik nie zakłóca czujnika? jeżeli immo by trzymało to wcale byś nie odpalił Pisałem o immobiliserze tylko dlatego, że mam Renault Megane 1.6 8V, a to niemal identyczny samochód. Immobiliser, nawet zablokowany, pozwala na wypalenie jakiejś tam porcje paliwa (po prostu jest iskra i pracuje wtryskiwacz), co właśnie daje sporadyczny efekt odpalania...
Witam wszystkich. Od miesiąca borykam się z problemem podwyższonych i falujących obrotów w mojej Megance, ale od początku. Samochód to Renault Megane Classic 98r 1.6 8v + gaz Brc Just II generacji. Problem powstał podczas jazdy. Zaświecił się zygzak i zaraz obroty podwyższyły się na 1500. Po przejechaniu jakiś 5 km zatrzymałem się zgasiłem samochód...
Witam posiadam megane cupe z 2001r silnik 1.9DCI mam problem zapala mi sie bład na niskich obrotach gdy jade na biegu bez gazu zapala mi sie bład na komputerze pokazało ze to jest czujnik 2 akceleratora nie wiem co to jest i gdzie tego szukac
Chłopie w czujniku jest stabilizator napięcia.... tak to jest skoro się nie wie że napięcie mostka tensometrycznego musi być zasilany stabilnym napięciem bez wachań inaczej by pokazywał faktycznie bzdury. Co się w kompie resetuje ? a no parametry czyli odczytuje czujniki i ich parametry względem temperatury silnika. Iglica jest zasilana napięciem nie...
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
Witam. Mam problem z samochodem Renault Megane Scenic z roku 1998 z silnikiem 1600 benzyna 8 zaworów 90 KM Jak w tytule podczas pracy na postoju wolnych obrotach jest ok a przy próbie startu już na pierwszym biegu występuję dławienie czy nazwijmy to przyduszenie z trudem przekładamy na drugi bieg i dalej duszenie przynajmniej do 3000 obrotów. Wymieniony...
Wiadomość dla Kukasza z Elbląga. Mój Megane 1,6 16 V r. 2004 od początku tracił moc przy przyspieszaniu - wypisz wymaluj identyczne sprawa jaką ty opisujesz. Dodatkowo silnik skacze na wolnych obrotach "na zimno".Walczyłem 2 lata z ASO i bez skutku. Podobno sprawdzili wszystko co można i na koniec "spece" z R. Polska napisali mi taką samą bzdurę jak...
Immo działa jak należy, iskra na świecach jest, czujnik obrotów wału działa. Jedyne co mi przychodzi na myśl to to, że jest przestawienie na kole zamachowym, które wymieniałem, i że czujnik daje sygnał w złym momencie (np. przestawienie typu tłok robi wydech i wtedy przypada iskra), ale to tylko przypuszczenia, bo aż tak dokładnie to koła zamachowego...
Witam. Więc, tak jak w temacie, jak silnik jest zimny ciężko pali, tzn przy temp. 0 stopni to około 10 obrotów silnika, potem odpala i chodzi ładnie, nie ma żadnego podejrzanego dymu (nigdy nie było), na ciepłym jest ok. Silnik ma przejechane ok.70 tys, (wiem że liczniki się koryguje, ale to jest przebieg realny) 2007 rok produkcji, no i nie wiem co...
Witam. Mam taki problem z Meganką II 1.6 16.v (K4M) że trochę trzęsie silnikiem na wolnych. Nagrałem filmik z parametrami pracy. Czy ktoś może mi powiedzieć czy jakiś parametr jest po za normą ? MAP chyba jest trochę za wysoki 35 ale czujnik od gazu pokazuje 30-31 i może tu jest problem? link do filmu https://youtu.be/_RrR-vzS470
Przyczyn usterki moze byc kilka. Moga ci wypadac zaplony - do wymiany swiece, przewody WN, Czujnik obrotow walka rozrzadu. Mozesz miec uszkodzony przeplywomierz lub sonde lambda (ale tu bym jej raczej nie podejrzewal). Na poczatek wymien swiece i przewody. A jeszcze jedno,zacznij od zresetowania ECU.
Witam Reanult Megane 2000 1.4 16V silnik k4j +GAZ Wentylator chłodnicy przestał się załączać. Sprawdziłem sam silnik wentylatora (śmiga ładnie aż mi paznokcie wyszlifował). Kiedyś startował natychmiast po zdjęciu kostki z czujnika wkręconego po prawej stronie głowicy nad slrzynią biegów (połączonego z silnikiem krakowym i wskażnikiem temperatury o ile...
Dzień dobry. Mam prośbę do osób pracujących na WinOLS-ie lub innym programie do obróbki wsadów. Ja tego nie robię i proszę o pomoc tych którzy się znają. Sprawa dotyczy Renault Megane II 1.6 16V na sterowniku Sagem S3000 z sekwencyjną instalacją LPG. Potrzebuję podnieść obroty biegu jałowego na gorącym silniku z 705 na 800-850 obr. Myślałem że clip...
Miganie światełek to zapewne wynik wynik zużycia panewek i zarazem spadku obrotów silnika (czyli typowy spadek ciśnienia). Wzrost temperatury silnika z podobnym skutkiem. Ale spróbuj upewnić się jak działa czujnik temperatury silnika. O ile kojarzę jest tam czujnik podwójny. Być może sterownik silnika otrzymuje fałszywe informacje i zmniejsza dawkę...
megane czujnik obrotów czujnik obrotów megane megane sygnał obrotów silnika
urwany kabel cewki samsung model matrycy próżnia temperatura
wierza philips toyota skrzynia
Naprawa potencjometru ALPS w Sony STR-GX70ES Wpływ instalacji fotowoltaicznych na sieć niskiego napięcia