Witam. Proszę sprawdzić czujnik położenia wału korbowego.
Witam mam taki sam problem po wypięciu kostki z czujnika stopu zapłon gaśnie. Ponowne wpięcie powoduje włączenie zapłonu bez kluczyka jak rozwiązać ten problem w scenicu?
Pomimo odciętego kabelka do ECU "wróciło"? A jeśli do podsufitki gdzie jest immobilizer dostała się woda to może być przyczyną? Czyli w tej sytuacji wymiana sterownika silnika? A może to czujnik położenia wału korbowego?
Witam chodzi o samochod Renault megane 1 1.4 16V 2000 rocznik.od kilku dni przestał odpalać od kiedy został uszkodzony przewód wspomagania.Został wymieniony przewód świece zapłonowe też czujnik walu również i dalej nic z tego proszę o podpowiedzi Dziękuję.
Jesli to nie pomoże to trzeba zajać się immobilajzerem Normalnie jak konie z klapkami na oczach, przecież napisał że kontrolka gaśnie po włączeniu zapłonu, czyli immo zostało zdezaktywowane rozruch możliwy. ale wtyczka okazała się minimalnie różnić od oryginalnej. Tak zgadza się, specjalnie to zrobili aby wtyczkę również wymieniać, należy kupić jeszcze...
Impulsator to jest czujnik położenia wału inaczej zapłonu – po prostu zaczął szwankować „zawiesza się” jeśli autko zimne lub rozgrzane nie chce odpalić wystarczy poruszać kostką lub lekko postukać nawet pomaga odpięcie klemy – tak czy inaczej wymienić koszt do 150 zetów samemu w warsztacie 200 zł – komputer wykryje usterkę...
To ważne by ustalić gdzie zatrzymała się procedura włączania zapłonu. Przecież pisał że steering not locked, a więc tam się zatrzymało. Czujnik na zasuwie blokady mówi że blokada zamknięta więc na rozruch nie zezwala.
Mój megane 2,0 8v stuka przy przyspieszniu,Czy jest możliwe że czujnik detonacji jest popsuty i nie daje sygnału do opóżnienia zapłonu.Jak sprawdzić czy działa opóżnianie zapłonu.Dzięki za podpowiedż./rzeczy mechaniczne sprawdzane OK/
0,02A Czyli do rozładowywania akumulatora w czasie postoju, nie powinno dochodzić Na jednym zagranicznym forum znalazłem opis podobnego problemu i tam powodem rozładowywania był czujnik położenia wału. Nie jestem elektronikiem samochodowym, ale czujnik położenia wału, sądzę, ze może być aktywny, po włączeniu zapłonu .
przekaźników nie sprawdzałem i nie wyciągałem ale wilgoci tam raczej nie było, mam takie jeszcze pytanie co jeszcze oprócz czujnika położenia wału ma bezpośredni wpływ na wytwarzanie impulsów do modułu zapłonu przez ECU?
Sygnał z czujnika idzie bezpośrednio na wtyczkę kompa? Jeśli tak, to na jakie piny? Zakładam nieciągłość przewodu. Może ktoś podrzuci schemat. Gdyby sterownik silnika nie widział sygnału z czujnika to nie sterowałby wtryskami. On ma tylko informacje z czujnika wału więc bez tego nie będzie iskry ani wtrysku. Piny sterownika silnika: 20, 79 a jak się...
WItam! Przy Megane czujnik bezwładnościowy się kasuje przez wciśnięcie, a może to przekażnik pompy lub układ wyłączania zapłonu.
Może być winny czujnik położenia wału ale najpewniej byłoby podłączyć samochód pod komputer i odczytać czy zapamiętał usterki.
Koledzy rozrusznik w automacie dzisała na położeniu "P" i trzeba zrobić tzw. mostek. Ponadto o ile sie oriętuje konieczna jest wymiana koła zamachowego i czujnika zapłonu na odpowiedni narazie więcej niemoge napisać jestem w pracy
http://megane.com.pl/uploads/imgs/hostin... Czy to ta skrzyneczka? Tam opis. U mnie wygląda inaczej, ma inny kształt i inaczej umiejscowione bezpiczeniki. Ale oznaczenia się zgadzają więc być może jest to ta sama 2 co u mnie. "Zasilania po włączeniu zapłonu elektronicznego urządzenia sterującego systemu sterowania silnika,...
Kod jest jakiś dopisany do sterownika ale podobno czasem wywala na tym wtrysku wypadanie zapłonów. Wtryski na przelewy OK, auto chodzi też niby równo ale chciałem dokodować ten wtrysk.
A jak ma niby być zbudowany. Nikt tam Ameryki nie odkrywał od nowa :D . Komputer wtrysku steruję pracą wtryskiwaczy i cewek zapłonowych według informacji otrzymywanych z czujnika położenia wału ( GMP) , czujnika cisnienia kolektora dolotowego, pozycji przepustnicy , temperatury wody, temperatury powietrza zassanego, czujnika sspalaania stukowego oraz...
Sprawdz czujnik na kole zamachowym , bardzo częsta usterka w Meganach z tego co pamietam mam miec cos kolo 280Ω ale uwaga !!! często uszkodzony czujnika miał dobrą oporność ,więc to nie jest wyrocznia. Czujnik kosztuje coś kolo 100zł
Proponuję sprawdzić czujnik położenia wału korbowego tz. impulsator który znajduję się na kole zamachowym , to na popstawie jego sygnałów następuje przeskok zapłonu na poszczególne cylindry.
Witam Od pewnego czasu męczę się z renówką nie mogę jej odpalić po wypadku zadziałał wyłącznik przeciążeniowy ale po włączeniu obwód działa. Sprawdziłem czujnik obrotów wału - działa. Ciśnienie paliwa ok komputer odłącza wtryski kontrolka immo miga ok. Objawy to po włączeniu zapłonu przez chwile jest napięcie na cewkach później jest odłączane i jak...
W końcu udało połączyć się z autem ,niem błędów jedynie aktywna blokada zapłonu w sterowniku oraz przy kręceniu nie pokazuje obrotów silnika chociaż czujnik wału podstawiałem drugi.
Masz czym podglądnąć sygnał z czujnika? Podglądnij jak zmienia się wyprzedzanie zapłonu. Objaw typowy dla źle ustawionego rozrządu lub zamocowania koła na wale.
A wloz karte i bez sprzegla i hamulca przytrzymaj przez 10 sekund. Powinien sie wlaczyc zaplcn (wspomaganie, szyby itd). A czy czujnik przy pedalach sprzegla i hamulca sa sprawne? Bo jak nie nacisniesz ich i trzymasz to podobnie reaguje system.
jak lekko czarne to że olej spala - chociaż przy gazie ... bo ja wiem, ale ogólnie - jak spala olej to świece mają czarny nalot - jaki masz przebieg ? hmmm nowe świece - moze to coś z zapłonem nie tak - sprawdz zapłon (moze jakis czujnik obrotow padł) :)
Czyli mam rozebrać rozrząd? ?czy od czego zaczac Panowie bo słabo znam sie więc po ludzku poproszę 😄dzięki wogóle za podpowiedzi.co do sporta na pewno ma zmienne fazy i łańcuch Dodano po 17 A może to czujnik spalania stukowego,choć wyszlo by to na clipie..a moze wtryski tylko co z lpg bo tez zapłon wypada na lpg???...
Panowie silnik w megane 1,6 8V nie ma kopułki ani palca, nie można też przestawić zapłonu bo jest on ustawiany elektronicznie przez urządzenie sterujące na podstawie sygnałów z czujników. Myślę, że należy zacząć od świec następnie przewodów WN tak jak radzi "autopl" - najlepiej w nocy. Może być to też wina jednej z cewek.
Panowie logika to podstawa.Jeśli nie zapłon to podawanie paliwa nic nie słyszę aby po włączeniu zapłonu bzyczała pompa paliwa.Na sterowniki jest czas na końcu.A poza tym kto Was nauczył takiego słowa w przedszkolu?
Z licznikiem miałem takie same problemy wymieniłem cały licznik i nic dalej nie działał .No i znalazłem przyczynę brak masy na czujnik choć miernik pokazywał że jest masa ale to była fałszywa masa jak dołączyłem masę bezpośrednio z pominięciem kabla czarnego ( został przecięty ) licznik ruszył szary sprawdziłem czy nie jest przetarty i daje sygnał do...
Jest to samo na gazie i benzynie , to czepiał bym się zapłonu /świec/ lub czujnik wału. Jak mam rozumieć "potencjometr przepustnicy dobry" , czym sprawdzałeś i jak? , nie ma na ścieżce oporowej drobnych przerw?
O rany Boskie. Słuchaj, aby piszczek piszczał to UCH musi stwierdzić że są warunki do wysterowania go, a więc -klucz zapłonu wyjęty -właczone światła -otwarte drzwi Jezeli któryś z tych warunków będzie z jakichś powodów niespełniony, np zgnity czujnik drzwi ( co jest nagminne w megane) to siłą rzeczy piszczek się nie odezwie.
Potencjometr przemierzyłem jest ok.Dodam że jak auto sie toczy na luzie gdy dodam gazu wystepują te same objawy wcisne gaz wkreca sie puszcze musi zejsc do 1500obr/min żeby mógł znowu sie wkręcić natomiast gdy stoi nie ma tego problemu może jakiś czujnik prędkości ,strzelam tylko bo już mnie ta "Renówka" Dobija ,zwykły monowtrysk i takie komplikacje...
Witam przepraszam że temat już dawno poruszany ale mam to samo renault megan 1.4 8v 99 rok komputer nie widzi obrotów wału i brak iskry po przekreceniu zapłonu pompke słychać w zbiorniku około 3 sek na cewke w tym samym momencie podaję też zasilanie te 3 sekundy a po kręcenia rozrusznikiem nie ma zasilania na cewke podmieniona czujniki wału i nic kabelki...
Przepraszam, że nie odpisywałem ale nie zajmowałem się samochodem do tej pory... Postanowiłem sprawdzić jeszcze raz wszystko. Prąd dochodzi do czujnika oraz do sprężarki. Załączyłem sprężarkę na krótko, klima chłodzi. Podłączyłem czujnik ciśnienia i postanowiłem sprawdzić jego napięcie. Bez zapłonu na czujniku 0V Z zapłonem 0V Zapłon + klima 5V Zapalony...
znam elektryka z serwisu , stwierdził uszkodzenie czujnika , byłem dzisiaj z na sprawdzeniu komputera ( wszystko ok ) gość twierdzi że nie ma synchronizacji pomiędzy czujnikami ponieważ jest pierwsza iskra ( pierwszy sygnał z czujnika ) i potem ginie . oddaję auto do sprawdzenia rozrządu . słyszałem wcześniej że silnik powinien działać na jednym czujniku...
KRISSPROT: Piszesz że został wymieniony olej ?cytuje twój wpis. ".W aucie nie był wymieniany olej w skrzyni i był również wyciek , zaprowadziłem auto do mechanika z instrukcją z serwisu jak zmienić olej i olejem ELF Renaultmatic D3 SYN 6 litrów" Rozumie że wymienił ci statycznie czyli około 3,5 litra oleju ci wlał tak? (at)piotrek_ir4 , kupiłem auto...
nie ma znaczenia ilosc paliwa - machalem plywakiem reka bo wyciagnolem go ze zbiornika. To machaj dalej :D tylko problem w tym ,ze wskaźnik po zapłonie reaguje tylko na spadek poziomu paliwa w zbiorniku, jak zaczniesz lać wachę na włączonym zapłonie to wskazówka nie ruszy się nawet o milimetr, pokaże poziom dopiero po ponownym włączeniu zapłonu. Machając...
Witam, jest problem ze starym Renault Megane z benzynowym silnikiem 1,6. Auto zrobiło rano bezproblemowo jakieś 50 km, zostało zostawione do wieczora i juz nie odpaliło. Silnik kręci, ale nie odpala. Świece suchutkie, ale pompa paliwa załącza się. Iskry też nie ma. Pierwsza diagnoza to standardowo - czujnik położenia wału. Wymieniony na używany i dalej...
Czytałem na forach megane ze da sie z czujnikiem
2 przekaźniki są łącznie 3 przewody, czyli albo masę, albo +12V mają wspólne? Oba przekaźniki: pompy paliwa i wtrysków mają wspólny "+". Czy ten wspólny może "iść" od wyłącznika uderzeniowego? Uderzeniowy nie ma zasilania ze wspólnego. Czujnik uderzeniowy odcina zasilanie "+" na pompie paliwa, które idzie od przekaźnika pompy paliwa. Ten sam przekaźnik...
Kontrolka nie jest bezpośrednio połączona z czujnikiem, tylko z UPC, dopiero on przez sieć CAN zapala kontrolkę. Po włączeniu zapłonu następuje test ważnych kontrolek, ciśnienie gaśnie bo UPC nie dostaje masy z czujnika. To, co opisujesz, to prawidłowa reakcja auta i wszystko wydaje się być w porządku. Nie jesteś pewien to zmierz ciśnienie manometrem.
Impulsator to jest czujnik położenia wału, inaczej zapłonu. Po prostu zaczął szwankować ?zawiesza się? jeśli autko zimne lub rozgrzane nie chce odpalić. Wystarczy poruszać kostką lub lekko postukać, nawet pomaga odpięcie klemy ? tak czy inaczej wymienić samemu, to koszt do 150 zetów, a w warsztacie 200 zł. Komputer wykryje usterkę wtedy jak coś nie...
Ten alarm jest bezpośrednio podłączony do akumulatora. Po odpaleniu samochodu i próbie odcięcia klej przestaje wyć ale równocześnie silnik gaśnie czyli ma odcięcie zapłonu. Dodano po 1 Ten alarm jest bezpośrednio podłączony do akumulatora. Po odpaleniu samochodu i próbie odcięcia klej przestaje wyć ale równocześnie silnik gaśnie czyli ma odcięcie zapłonu....
Witam, Od pewnego czasu mam problem z moim autem. Temat dotyczy Megane II kombi z 2005r. z silnikiem 1.6 z LPG. Co jakiś czas nie chce odpalić. Podczas zapłonu nie załącza się pompa. Trzeba kilkanaście razy szybko załączyć i wyłączyć rozruch tak, żeby tylko przekręciło rozrusznikiem. Czasami taka operacja pomaga a czasami nie. Potem auto stoi kilka...
Witam, samochód znajomego, w jego rękach już z 10lat. Pojechał do pracy i po nocce nie odpala. Sholowałem na podwórko. I tak pompka paliwa nie włącza się po przekręceniu stacyjki. Kontrolka od immo mruga normalnie, sprawdzane na drugim kompie bez immo też nie odpala. Prąd na styczniku stały jest i po przekręceniu stacyjki jest. Dojście plusa i masy...
A czy istnieje taka możliwość ze pasek przeskoczył i zmieniła by się faza zapłonu ?? kolega mi tak podpowiedział-A co do tych zaworów jak mam je wyregulować ?przecież to nie mały fiat 126p.
Dzięki temu w takich samochodach jeszcze nikomu nie rozsadziło chłodnicy czy przewodów. Ten włącznik termiczny jest permanentnie zasilany, jeżeli ma spełnione warunki do zadziałania, to ma gdzieś kierowcę, jego kluczyk i pozycję zapłonu. A i jeszcze coś, wciąż tu się pisze o czujniku. To nie jest żaden czujnik, nigdy nim nie był i nigdy nie będzie....
Witam Auto to: RENAULT MEGANE 2 2005r,1.5 dci silnik K9K 722 82kuce,układ wtryskowy DELPHI Mam następy problem,wczoraj auto pokazywało ciśnienie na listwie 790 Kpa,wogóle się nie zmieniało nawet przy kręceniu i nabiciu ciśnienia,i przy pustej rampie. Całą ekektrykę wywaliłem,przeleciałem wszystkie kable,wszędzie przjeście jest,nic już nie jest zaśniedziałe....
Witam, szukam pomocy w rozwiązaniu problemu. Renault Megane Scenic '97 1.9DT silnik F8Q pompa wtrysk. Lucas, na zimno odpala ładnie, na gorąco - nie. Żeby bez problemu odpalił na gorącym silniku - podpompowanie paliwa gruszką /powietrza w przewodach brak - mam przezroczyste/, lub, po włączeniu zapłonu - czekam aż zgaśnie immo i kontrolka świec żarowych...
Impulsator to jest czujnik położenia wału inaczej zapłonu – po prostu zaczął szwankować „zawiesza się” jeśli autko zimne lub rozgrzane nie chce odpalić wystarczy poruszać kostką lub lekko postukać nawet pomaga odpięcie klemy – tak czy inaczej wymienić koszt do 150 zetów samemu w warsztacie 200 zł – komputer wykryje usterkę...
Brak błędu o wypadaniu zapłonu cewki oczyszczone kontaktem świece roczne oczyszczone gniazda wcześniej wydmuchane podczas jazdy jak się dlawil dziś pokazało że sonda 1 parametr minus 100 procent po czym jak jechał ok to pokazuje 0 sonda nowa ngk I czujnik położenia walka nieciagly przerwa w natężeniu sygnału tyle pokazuje
witam auto nie miało dzwona, trafiło do serwisu w Niemczech z objawem ciężko zapalającego silnika. Wymienili tam czujniki pomierzyli kompresje i tyle. auto zostało sprzedane i trafiło do mnie. silnik, skrzynki USM/UCH/UPC są z tego auta i VIN sie zgadza. Jedyna dokładaną rzeczą był emulator immo robiony w firmie specjalizującej sie w tego typu rzeczach....
Na oko widzę że iskra jest za słaba a świecę wkładam wprost na kabel z cewki. Teraz nawet już nie przelatuje przez kopułkę. Efekt jakby ciągle był zalewany. Zamówiłem czujnik położenia wału oryginał. Analizując sprawę to wychodzi na uszkodzoną cewkę lub komputer. Muszę znaleźć sposób jakim impulsem wyzwalać iskrę z cewki na warsztacie. Mam interfejs...
Witam wszystkich forumowiczów poszukuję orginalnego softu do RENAULT MEGANE II , 2.0 DCI - ECU : EDC16CP33 ------------------------------------ VIN Number : VF1EMSK0638642914 Renault Hardware Number: 8200791430 Renault Software Number : 8200791459 Nozzel Codes : 888O6EH-AR825EG-AIHYASH-A1H631H ----------------------------------------... Dodam że pojawił...
Witam, zahaczyłem i obrysowałem ostatnio meganke o siatke z prawej strony, podczas tego incydentu samochód zgasł i juz ponownie nie odpalił. Na przełączonej benzynie licznik obrotów na zapłonie pokazuje blisko 2 tyś. obrotów, na gazie wskazówka ustawiona jest na 0. Ponadto mryga kontrolka od poduszek powietrznych. Sprawdzony został czujnik wstrząsowy...
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
Pacjentka - Renault Megane 2 1.5 dci 2003 r. na osprzęcie Delphi. Sytuacja ma się następująco, dokładnie miesiąc temu oddałam auto do mechanika w celu wymiany pompy CR i całego osprzętu w związku z opiłkującą pompą CR. Kupiłam cały zestaw: pompa (bez tych 2 czujników na pompie, listwa z czujnikiem, wtryski, bak, przewody, filtr paliwa). Po całej wymianie...
Witam, Mała aktualizacja. Wtryski sprawdzone testerem – wyciągnięta listwa I każdy po kolei do słoika, pompa paliwa uruchamiana CLIPem co by ciśnienie było, tester wymuszał otwarcie wtrysku na różne okresu czasu I w różnych częstotliwościach. Jak dla mnie wzór mgiełki był na każdym taki sam. Korzystając ze sposobności wymoczyłem je I przedmuchałem...
Witam. Pacjent to Renault Megane Scenic 99r silnik 1,6 16v (bez LPG) Problem polega na tym iż jadąc (nie ważne czy silnik ciepły czy zimny) w pewnym momencie auto zaczyna hamować tak jak by silnik zgasł. Jednak po wciśnięciu sprzęgła nie gaśnie, tylko spadają obroty, po chwili się normują ale dalsza jazda jest niemożliwa. Dodawanie gazu powoduje duszenie...
Sprawdź może wiązkę elektryczną w komorze silnika. Wszystkie przewody mam w plastikowych peszlach. Nie sądze aby sie gdzieś przetarły. Jeszcze to sprawdze. Sprawdź czy sterownik świec nie dostaje napięcie( na cienkich przewodach) przy wyłączonym zapłonie. Tak jak napisalem bez włączonego zapłonu świece juz grzeja (stacyjka jest przekręcona w pozycji...
Mała aktualizacja, jeszcze raz wszystko rozebrałem, bo musiałem się dostać do bezpieczników pod UPC, żeby jeszcze raz je sprawdzić. Przemierzyłem każdy miernikiem w teście diody, jeszcze raz obejrzałem, wszystko ok. Górne te w UPC sprawdzone probówką i miernikiem, tak samo te na klemie. Wszystko ok. Bezpieczniki w kabinie ok. Wszytsko jeszcze raz umyłem...
Witam, nie mogę sobie poradzić z moim Francuzikiem... Postawiłem auto pod sklepem, a po wyjściu już nie odpalił. Rozrusznik kręci ale nie odpala. Po przerwanej próbie na komputerze wyświetla się komunikat steering not locked. Dodam że blokada działa normalnie podczas właczenia tego tzw twardego zapłonu. Kontrolka immo gaśnie. Na dwóch kartach tak samo....
Witam Wszystkich, Będę wdzięczny za każdą podpowiedź. Mam problemy z zapalaniem meganki 1,4 16v r.2002. Po pierwsze w ASO zasugerowano wymianę czujnika zapłonu (wymieniłem), sprawdziłem akumulator (jako, że było go tylko 50%-wymieniłem). Problem objawia sie na zimny silniku, ale nie za każdym razem (co 4-5 raz) przekręcam kluczyk, kręci ale nie zapala....
Podejrzany czujnik położenia wału (najczęstrza przyczyna w tych autach), swiece i cewki zostaw w spokoju, a najlepiej to kompa podłączyć czytać usterki, albo czytać parametry wtedy gdy silnik nie daje się uruchomić.
Chodzi o to, czy rozgrzewa się dość szybko i w jakim zakresie pracuje. Możliwe, że grzałka w sondzie padła i sonda nagrzewa się od ciepła spalin, a to dłużej trwa. Trochę teorii. Sterownik silnika do rozruchu potrzebuje trochę "wiadomości" z czujników. Pierwsze to czujniki położenia wału korbowego i wałka rozrządu żeby wiedział na który cylinder podać...
zakladam alarm CORADO VERSUS P do meganki z 96r. wszystko jest ok procz 2 rzeczy: nie jestem pewien ale czujnik otwarcia tylnej klapy nie jest chyba podprowadzony zadnym przewodfem do przodu auta i musze zrobic to sam poprawcie mnie jesli sie myle nie wiem ktory kabel przeciac w kabinie przy bezpiecznikach zeby zrealizowac odciecie zaplonu lub paliwa...
Czujnik położenia wału owszem, ale jest jeszcze pompa paliwa w baku słychać ją po przekręceniu kluczyka? Może się zacina dużo jeździsz na rezerwie? Może to być problem z przepustnicą z cewkami zapłonowymi/zapłonem. W momencie gdy nie chce zapalić sprawdź iskrę, to przynajmniej zapłon wyeliminujesz. Auto ma LPG? Mam Renaulta 1.6 16V i podobną sytuację...
Wyłącznik odcina pompę. Popraw styki czujnika wału. Tam wszystko wygląda jak nowe, ale gdy odpiąłem wtyczkę, to podczas kręcenia było czuć paliwo, a u mnie gdy nie odpala paliwa nie czuć. Czy tan wyłącznik na pewno odcina tylko pompę, a może też robi coś z zapłonem?
Witajcie! Mam Megane 1,4 8V 97 +LPG oczywiscie problem ten sam - brak wolnych obrotów(biegu jałowego) na zimnym silniku! zrobilem juz prawie wszystko o czym piszecie.. probloem wciaz jest a wiec nowy... blok przepustnicy silniczek krokowy przewody swiece sonda L katalizator czujnik temp czujnik podcisnienia regulacja zaworów wszystko czysciutkie pozostają...
Witam. Posiadam renault megane scenic 19.DCI 2000r. Jakieś pół roku temu samochód zaczął mieć problem z odpaleniem. Męczyłem się z tym aż do momentu wymiany czujnika położenia wału korbowego. Problem zniknął na jakiś tydzień, może dwa a potem powoli zaczął wracać. Obecnie samochód raz odpala raz nie (i nie ma wpływu na to temperatura - raz nie odpala...
Podpowiem ci kolego jest soft co sie nazywa DDT2000 i prosty fejs na maxie ci będzie z tym autkiem gadał. Podszkolisz francuski bo jest co prawda wersja angielska softu ale błędy i tak po francusku :) Komputer SIMENS SIRUS 32 ??? A kolego powiedz mi czy czasami immo ci nie blokuje zapłonu bo rozumiem ze iskry nie ma jako tako. Możesz na przykład nie...
Mam pytania dotyczące działania Immo w Ecu Siemens Fenix 5 z Megane I Coupe do silnika F7r (2l, 16V, 147KM) Zamontowałem powyższy silnik w Volvo 480 (zamiast B20F - F3r) musiałem wymienić całą elektrykę silnika. Zanabyłem komputer z "ponoć" bez immo. Choć guma jest cała i nie nacinana. Nie posiadam podułu Immo. Przewód ten nie jest podłaczony. Wszystkie...
Trafiłeś na ciekawy problem. Niektóre auta zasilają radio plusem stałym i ten jest grubszy a plus po kluczyku służy tylko i wyłącznie jako czujnik włączenia zapłonu i jest w aucie z bezpiecznikiem 5A a w innych autach głównym zasilaniem radia jest plus po kluczyku i jest to ten sam plus który zasila zapalniczkę, z reguły zabezpieczony bezpiecznikiem...
Kod immo da się wygenerować na podstawie VIN i wpisuje się go poprzez przycisk zamka centralnego w kabinie, licząc mignięcia kontrolki. Był gdzieś program na forum, był też cały opis procedury wpisywania; teraz nie mogę znaleźć. Działać działo, wiem z doświadczenia. Obawiałbym się tylko, że program dekodujący PIN może nie działać na systemach > WinXP....
Witam. Mam poważny problem z autem megane 99rok 1.4 16v benzyna. Podczas jazdy na biegach 2,3,4,5 jak wcisnę gaz do dechy powyżej 4tys obrotów, silnik nie ma w ogóle mocy wręcz się dławi dopiero gdy puszczę gaz a obroty spadną do ok 3tys silnik znowu ma moc ale tak jak wyżej pisze do 4tys... dodam że na 1 auto jedzie aż do odcięcia i na postoju silnik...
Nie widzę związku przyczynowego trudności z odpaleniem zimnego silnika z czujnikiem wału - chyba że jest wrażliwy na temperaturę. Prędzej podejrzewałbym układ zapłonowy. Silnik zagrzany, lepsze odparowanie benzyny, lepsze warunki do przeskoku iskry w cylindrze. Dla sprawdzenia zmniejsz szczelinę na świecy np na 0.5mm. Jeżeli będzie poprawa to przyczyny...
megane 1.6 8v silnik K7M problem: samochód nie zapala. sprawdzone: czujnk położenia wału ok 250 Ω czujnik położenia przepustnicy ok czujnik podciśnienia ok rezystancja silnika krokowego ok (nie sprawdzone czy daje napięcie) cewki dobre, są zasilane przekaźniki mocy są zasilane załącza się pompa (nie sprawdzone ciśnienie) spostrzeżenia: nie ma iskry...
Witam mam problem z renówka z silnikiem k7m720 na sterowniku fenix5 mianowicie po włączeniu zapłonu strzela przekaźnik pompy paliwa z dużą częstotliwością i nie można odpalić samochodu(brak sterowania wtryskami oraz iskra)sprawdzone zostały masy na sterowniku pin 2, 3, 18, zasilania pin 32 i 24 czujnik położenia wału 33, 34(rezystancja 200 ohm przy...
Witam! Opiszę pokrótce problem z autem RENAULT MEGANE COUPE 97r. 1,6 90 KM Kilka miesięcy temu padł mi prędkościomierz ( raz działał, raz wariował a innym razem w ogóle nie działał - tak jest do dziś ) auto poza tym było sprawne więc uznałam, że nie potrzebuję naprawiać tej usterki ;) miesiąc temu w trasie włączyła mi się kontrolka od elektrycznego...
To jeszcze inaczej,włącz zapłon, uruchom na kròtko rozrusznik i zobacz czy zapali. Rozumiem,że czujnik sprzęgła i luzu sprawdzony?
Chodzi o model z 97r. silnik K7M 1.6 wskazówka prędkościomierza szaleje podczas zmiany prędkości obrotowych silnika. Nawet na postoju potrafi po przegazowaniu silnika skoczyć pod 40km/h w czasie jazdy zachowuje sie różnie - czasem wskazuje ok czasem lata po skali jak szalona. przeprowadziłem poniższe testy: wymontowałem czujnik na skrzyni biegów, połączyłem...
Witam! Przez zapomnienie zostawiłem na noc ładowarkę zestawu głośnomówiącego w gnieździe zapalniczki (po wyłączeniu zapłonu dioda na ładowarce gaśnie więc nie zakładam żeby pobierała prad ). Rano samochód nie chce odpalić - nie uruchamia się rozrusznik (tak jakby aktywował sie immobilizer). A Akumulator nie rozładowany, teoretycznie wszystko sprawne...
Witam serdecznie ! Proszę o pomoc bo nie wiem gdzie szukać przyczyny a może ktoś z drogich Grupowiczów się z czymś takim spotkał.. Mam Megankę 2000r, 1.4 16V (silnik K4J750) Benzyna. Żadnej benzyny zza wschodniej granicy itp nie lałem. Od niedawna zaczęła przy mocniejszym wciśnięciu gazu prychać, szarpać kiedy silnik jest bardziej obciążony (na 3,4...
W autku jak w temacie pływa wskaźnik od temperatury. Po załączeniu zapłonu wskazówka od temperatury wskazuje poziom oleju a po chwili przełącza się na wskazanie temperatury i zaczyna pływać to znaczy szybko zmieniać swoje położenie. W miarę jak się silnik nagrzewa to pływanie staje się jeszcze większe. Czujnik który odpowiada za ten wskaźnik (brązowy)...
Zakupiłem taki oto kabelek na portalu aukcyjnym "RENAULT Dacia INTERFEJS dla DDT2000 + VAG KKL PL" oferujący : Interfejs obsługuje modele na K-LINE Grupa RENAULT 1997 - 2007 RENAULT: Avantime, Clio, Espace IV, Kangoo, Laguna, Laguna II, Modus, Megane & Scenic, Megane II, Master, Mascott, Safrane, Traffic, Twingo, VelStatis NISSAN: Almera, March-Micra,...
Czujnik temperatury silnika sprawdz .
Od scenica II będzie pasować idealnie (masz to na filmie). Tam potrzebujesz dać tylko gruby + i - oraz cienki zapłon. Wszystkie czujniki masz już w kolumnie. Na aledrogo można już kupić od 150 zł. mam wspomaganie od megane 3 podobno to samo co scenic. mam pytanie na który pin dać zapłon ?
Panowie, dzięki serdeczne za podpowiedzi - problem jest już prawdopodobnie rozwiązany! Odnośnie zasady działania instalacji LPG z sekwencyjnym wtryskiem rację ma oczywiście "Student" oraz "emeryt" (który bardziej szczegółowo to wyjaśnia), pisząc: Instalacje gazowe z wtryskiem (gazu) działają w ten sposób, ze rozruch zawsze jest na benzynie (...). Po...
Zrób kolego diagnostykę. Sprawdź parametry. Chyba że chcesz w ciemno podmieniać czujniki itp. A to bez sensu jest
Witam, chciałbym poprosić o pomoc w diagnozie usterki w Megane IPHII silnik 1.4 16v 2000r - identyczny problem spotkałem też w 1.6 16v. Problem polega na tym, że silnik "kuleje", na wolnych obrotach słychać "furkanie" z wydechu, obroty nie falują, ale gwałtownie spadają i się podnoszą, średnia trzyma się w okolicach 700-750. Wygląda to jakby gubił gdzieś...
Jeśli robiłeś to na zapłonie to prawidłowo że zapisywał błędy.
Wyczuj moment kiedy nie ma wstecznego i przy włączonym zapłonie sprawdż, czy jest napięcie na bezpieczniku F36. Jeśli jest, to idź dalej po przewodzie.
Witam serdecznie. Na wstępie opisze trochę historii mojego autka, gdyż uważam że jest to istotne. Megankę sprowadzono z holandii miała fabryczną instalacje gazową, oczywiście jak to bywa w naszym kraju - na butle nie było homologacji. Więc musiałem ją zdemontować "fachowiec" gazownik teoretycznie wpiął się w istniejącą instalację i jakoś to jeździło...
Witam Jak włączy stacyjkę to radio automatycznie się załączy (lecz to nie jest dla mnie aż tak ważne). Jak wyłączy stacyjkę to radio nadal gra, ale jak wyjdzie z samochodu to radio się automatycznie wyłączy (nie musi zakluczać drzwi- centralny nie ma z działaniem radia nic wspólnego, tylko zamkniecie drzwi). Oczywiście jak stacyjka jest załączona i...
wspomaganie 1546 Mój drogi - 1546 to włączniki przy kierownicy . Wspaomaganie ma numer1232 - masz to opisane na twoich zdjęciach z testów CLIP - integralność sieci multipleksowej. Działanie wspomagania na zapłonie bez odpalonego silnika jest działanie prawidłowym wspomagania- tak działa w każdym Megane II i Scenic II . Masz poniżej schemat wspomagania...
Taaaa, a w tablicy żarówki sprawdziłeś? Przelotkę między klapą a karoserią sprawdziłeś? A zwarłeś piny w kostce czujnika wstecznego na włączonym zapłonie? A żarówki od wstecznego sprawdziłeś? Coś słabo przebiegła ta diagnoza Panie "mechanik".
Brak sprzętu to prosta metoda czy jakiekolwiek ciśnienie jest. Pomierzyłem ciśnienie manometrem i daje do 3.5 bara na zapłonie a podczas pracy skacze cały czas wskazuwka czujnika wpiętego przy listwie od 3.2 do 4.2 BAR. Dodam, że pompke paliwa mam z Megane. Listwa wtryskowa - https://www.youtube.com/edit?o=U&video_i... Ciśnienie paliwa - https://www.youtube.com/edit?o=U&video_i...
W niektórych modelach znajduje się za zbiornikiem płynu chłodzącego https://megane.com.pl/topic/58011-czujni... Poczytaj komentarze. Jeśli to on jest przyczyną to wystarczy go wcisnąć.
z tego co wyczytałem dwa piny na sterowniku plus i minus oraz po zapłonie. Tylko czy potrzebny jest czujnik kąta skrętu ten na maglu ? czy magiel może zostać oryginalny ? Bez czujnika pozycji wału na maglu wspomaganie nie ruszy więc magiel musi być odpowiedni. Oprócz zasilania sterownik wspomagania potrzebuje jeszcze sygnału pracującego silnika, i...
Na styk , oznaczony przez Ciebie jako nr.2 sterownik silnika zapina masę - w chwili włączenia na zapłon / ok.2 sek/, a pózniej w czasie kręcenia silnikiem. Sterownik , w czasie kręcenia silnikiem , otrzymuje informację z czujnika wału.
Odcięty z kompa czujnik wału korbowego.Nie ma błędów na wyswietlaczu. Sterowanie najlepiej zrobić przy przycisku zamkij otwórz (masa na jednym kabelku) Pozdrawiam sytuacja opanowana
zapłonu megane megane zapłonu wypadanie zapłonu megane
makro grupowanie renault częstotliwość programator amica kuchenka
termet silver instrukcja serwisowa termet silver instrukcja serwisowa
Luzy zaworowe Honda Forza 125: wartości i regulacja Zmiana głośności alarmu w piekarniku Amica: czy to możliwe?