Pytanie do automix: Mam scenica 2002 1.9DCI w automacie. Dałem go do warsztatu, żeby wymienił mi olej w skrzyni-no i po wymianie zaczęły się problemy ze skrzynią. Ale po kolei: "mechanik" pomylił korek wlewu oleju i odkręcił śrubę, która znajduje się po prawej stronie od tego korka. Po wlaniu oleju (Dextron II) auto nie nadawało się do jazdy (zapaliła...
Więc auto jest uszkodzone, teraz czas na diagnostykę.
Kolego jedż do warsztatu na porządną diagnostykę
Ciśnienie sprężania mierzyłeś? Wstaw fotkę tej kontrolki bo nie kojarzę. Diagnostykę robiłeś?
Możesz sprawdzić ciągłość wszystkich połączeń i przewodów i sprawność czujników o ile nie masz co robić . Jedź na diagnostykę.
W google wpisz hasło "Clip",chyba że masz ochotę jeszcze coś wymienić przed diagnostyką.
W starych renòwkach były dwa,tu jest jeden do wszystkiego.Zròb jakąś diagnostykę-ciśnienie paliwa,obroty- dowiedz się co ma a czego mu brakuje,że nie pali.
Nie masz dostępu do clipa.wszelakie inne zabawki nie lubią renaulta za bardzo jeśli chodzi o diagnostykę.
Czym robiłeś diagnostykę?
Jak się pali check to zrób diagnostykę to podstawa. Zrób wykasuj błędy i zobacz czy wrócą. Wtedy wróć z błędami.
Żaden komunikat w samochodzie mi nie wyskakuje. Diagnostykę Clipem ?
-50st.C minus? Clipem robiłeś diagnostykę?
Zacznij od odpięcia sterownika poduszek powietrznych i rób diagnostykę
Zanim coś wymienisz wybiesz się na komputerową diagnostykę silnika.
Tutaj u ciebie może być padnięta też i sama blokada. Pasuje zrobić diagnostykę kolego.
a zrób że diagnostykę
Widzisz rocznik 1999? Synchronizacja przyciskiem CPE była tylko w modelach do sierpnia 1998, kiedy to transmisja była TIR (podczerwień). Po sierpniu 98 nie ma już kodu awaryjnego, transmisja jest drogą radiową i ponowne ustawienie transmisji polega na innych czynnościach. Tak masz rację...programowanie tylko przez diagnostykę
Czy naprawdę w dzisiejszych czasach i trochę przeglądając to forum nie masz świadomości ze trzeba przynajmniej zrobić porządną diagnostykę dedykowanym sprzętem aby cokolwiek zacząć....
I jak postępy. doszedł ktoś do czegoś? To jakaś zmora, u taty w samochodzie zrobiło się to samo. Tzn z tego co mi mówił przez telefon to uruchamia się też wentylator i wycieraczki i nie ma komunikacji z diagnostyką.
ok Dzięki za pomoc :) a wiesz moze ile bedą chcieli za taką diagnostykę ?
i można temu sprzęgłu zrobić diagnostykę komputerową???żałosne!
Wymień pokrowce na fotelach, albo pędź na diagnostykę
W ciemno chcesz wymieniać? Zrób diagnostykę modułu.
dwie grzeją 2i 3 a 1.i 2 nie, O tym ile grzałek i kiedy mają być zasilone decyduje ECM. Zrób diagnostykę czymś co wiarygodnie zdiagnozuje to auto bo jak dotąd jesteś w lesie
Diagnostykę to clipem zrób
Tak sądzę, że w dzisiejszych czasach to nie jest wiedza tajemna, że trzeba zrobić diagnostykę komputerową jeśli śię świeci taka kontrolka bo nie jest ona tylko od świec....
Dobra dzięki będe się odzywał po diagnostyce komputerowej
Bez diagnostyki to jak wróżenie z fusów. Może przepustnica, może silniczek krokowy, może potencjometr pedału gazu. Zrób diagnostykę będzie wiadomo coś więcej.
Diagnostykę trzeba zrobić, na jakiej podstawie wykluczasz immo?
Może być dużo,ale najlepiej pojechać na diagnostykę komp.,a tych mechaników pogoń
Pokopane coś w sterowniku, zrób diagnostykę i zobacz parametry bo teraz to loteria i nie wiadomo czy wysypany czy ubity, obstawiam uszkodzenie bo podłączony blokuje wspomaganie. Brak kontrolki check to brak aktywności sterownika.
Zrobić diagnostykę. Zapalenie tej kontrolki może mieć kilkanaście przyczyn. Nie możemy pomóc.
Renault megane 3 1.6 16v benzyna Powiem tak ogólnie ciężki ten program fakt ale coś tam potrafi 😀 kodowanie kart itd . Ale do diagnostyki może być lipa fakt. Skanowałem moduły i nie chce się połączyć z injetction a podejrzewam że tam będą błędy odnośnie silnika . Odnośnie info mało jest w sieci tematów . Chyba trzeba będzie jakiegoś taniego elma 237...
Wiązka została wyjęta sprawdzona i okazało się, jeden kabel plusowy od kompa zaśniedziały aż była przerwa w obwodzie dwa kabelki dziwnie porozrywane wstawione w tych miejscach nowe kable wlutowane i dzisiaj pora na diagnostykę jadę na kompa bo auto nadal niema mocy mam nadzieje że teraz będzie można połączyć się z komputerem później napisze co wyszło...
Filtr powietrza warto wymienić. Żarty...nie śmieszne.... Zrobić diagnostykę, sprawdzić stan świec żarowych...
Wymieniłem już pompę paliwa, filtr paliwa, świece - bez rezultatu. A nie lepiej zrobić diagnostykę ? a nie wymieniać w ciemno ?
Czym diagnostykę mogę zrobić, czy tylko w serwisie?
Może to być sterownik Fenix 5 lub Syrius 32. W tym drugim na 100% można podejrzeć w diagnostyce czy dotarł sygnał immo z UCH i czy został rozpoznany. W pierwszym nie pamiętam. W obu sterownikach można wyłączyć opcję immo. Jak pisałem wyżej, szukaj kogoś kto jest zaznajomiony z tematem, a samochód odpali.
Na gumach stabilizatora nie stwierdziłem luzu. Na diagnostyce też nie ale sprawdzę ponowie. Myślę czy nie może być coś pęknięte ? Np przekładnia kierownicza? Luzu nie ma a większych przegięciach coś się łamie ?
Trzeba podpiąć jakiś tester i zrobić diagnostykę bez tego będzie ci ciężko znaleźć przyczynę.
Diagnostykę zrobić, pewnie przepływomierz nie taki lub problemy ze szczelnością dolotu .
Z tą trzecią to taki żart, skoro gość w 2 poście wie że to cewka (chyba ma szklaną kulę), to zgaduję że trzecia. A teraz poważnie - jedź na diagnostykę, ona prawdę powie.
Zrób diagnostykę komputerową. Sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza.
W Renault mówią, że cylinder 1 jest od skrzyni? I dobrze mówią. Zrób porządną diagnostykę i podaj numer z opisem błędu
Ad.1 - Jak byś zajrzał od spodu w te bezpieczniki to byś już wiedział że tak.I ten fakt uniemożliwia diagnostykę. Ad.2 - Nie, możesz coś sam stworzyć. Ad.3- Da się ;)
Dotyczy to pedału gazu- jest on wyposażony w dwa zintegrowane potencjometry, otrzymują one odpowiednio zasilanie i masę i odpowiednio wysyłają sygnały do ecu. Łatwo sprawdzić poprzez diagnostykę
tablicę wymontowywuje się prosto Sciągasz cały dashboard-dwie srubki za zaslepkami głosników i jedna na srodku Poderwać,i schodzi.Tablica się odsłania. <E>
Dzięki za pomoce,spróbuję jeszcze tej metody ze zmniejszeniem przerwy na świecach.Samochód odpala od dotyku,tylko że na dwa cylindry.W najgorszym wypadku gdy nic nie znajdę trzeba jechać na diagnostykę komputerową.
Kolego najpierw zrób diagnostykę układu airbag,i na podstawie diagnozy będzie można namierzyć uszkodzenie(wycięcie)
Diagnostykę zrób clipem. 3.1.2-3.1.3. Nie używaj wielu kont na forum. Takie działanie powoduje zdezorientowanie użytkowników oraz niewłaściwe prezentowanie statystyk. .
diagnostyk megane renault megane diagnostyk diagnostyk silnik megane
agregat napięcie oporność głośnik wymiana grzałki
transformator przewijanie fnirsi 2c53t
Lokalizacja przekaźnika skrzyni biegów Skoda Superb 1 2.5 V6 Traktorek kosiarka MTD - ręczny rozrusznik nie odpala