tablicę wymontowywuje się prosto Sciągasz cały dashboard-dwie srubki za zaslepkami głosników i jedna na srodku Poderwać,i schodzi.Tablica się odsłania. <E>
Ad 1. Nie wszyscy szukający pomocy na tym forum są elektrykami :) Obstawiałem że przekaźnik i środkowy bezpiecznik dotyczą dmuchawy od nawiewu i może tam jest podawane +12V tylko kiedy webasto chce ją odpalić :) Dla pewności: tak - powinno być cały czas czy tak - podczas pracy? Ad 2. [url=http://www.roverki.pl/zrob-to-sam/5...
W DP0/AL4 największym problemem są zawory . Przed przystąpieniem do jakiej kolwiek naprawy diagnostyka!
Więc auto jest uszkodzone, teraz czas na diagnostykę.
Kolego jedż do warsztatu na porządną diagnostykę
Przydała by się diagnostyka komputerowa i przynajmniej odczytanie błędu z pełnym opisem.
Teraz jadąc zauważyłem nagły spad obrotów przy zmianie biegów na mniejszy nawet do zera
Ciśnienie sprężania mierzyłeś? Wstaw fotkę tej kontrolki bo nie kojarzę. Diagnostykę robiłeś?
Możesz sprawdzić ciągłość wszystkich połączeń i przewodów i sprawność czujników o ile nie masz co robić . Jedź na diagnostykę.
W google wpisz hasło "Clip",chyba że masz ochotę jeszcze coś wymienić przed diagnostyką.
Dziwne uszkodzenie . Wygląda na problem z przełącznikiem przy kierownicy . Diagnostyka i sprawdzenie czy UCH rozpoznaje włączenie przełącznika przy kierownicy .
Zdecydowanie z elektrykiem. W pierwszej kolejności diagnostyka komputerowa, chociaż nie sądzę, żeby się połączył ze sterownikiem silnika. Bezpieczniki sprawdź!
Do czego ten schemat potrzebny ? patrząc na rocznik to ten sam schemat do każdego czujnika: masa, zasilanie i CAN Sprawdź na początek komunikację czyli podstawowa diagnostyka.
Naładuj dobrze akumulator i wtedy sprawdź, czy cykanie będzie nadal występowało. A jak tak, to otwórz maskę i zlokalizuj na słuch skąd to cykanie dochodzi i z jakiego elementu, przekaźnika itp. Wtedy np fotka i próba zlokalizowania od czego jest ten element cykający i dalsza diagnostyka.
Diagnostyka?
Tanim wszystkiego nie zdiagnozujesz.
najpierw diagnostyka
Co pokazała diagnostyka komputerowa?
Witam serdecznie. to jest bankowo zawór. Ja w mojej Thalii 1,5 dCi 2003 rok też miałem ten sam problem.
Spalisz hamulce, nie zasymulujesz takiego obciążenia. Poza tym na tym polega diagnostyka komputerowa, więc czemu miałby się nie zgodzić na przejażdżkę... jeśli mu za to zapłacisz.
W Vivaro z tym adblue często pada sterownik adblue.
Jedno słowo klucz...diagnostyka.
Wracaj do nich. Poco ci niepełna diagnostyka
Co jeszcze mogę wykonać samodzielnie Nic.
Niestety ale tu pomoże tylko diagnostyka komp..
No to jeszcze zasilanie w kostce kalkulatora sprawdź, przejście między gniazdem diagnostycznym a kostką kalkulatora.
Błędy na drugim miejscu. Diagnostyka to podstawa.
A kolega niech czyta ze zrozumieniem tam nie pisze o filtrze paliwa a powietrza. Potwierdzam najpierw porządna diagnostyka.
Diagnostyka komputerowa była robiona?
synchronizator rozrządu? Ciekawa teza gdzie to wyczytałeś? Odpowiedź masz wyżej najpierw porządna diagnostyka dopiero diagnoza.
Pierwsza sprawa to diagnostyka, błędy/parametry.
Daj drugi akumulator, twój ma już chyba dosyć, to nie człowiek idący na emeryturę kiedy mu każą. n Może podpiąć drugi i trzeci i nic mu to nie da jak nic nie sprawdzi. Rozrusznik mógł wyzionąć ducha. A poza tym przede wszystkim Diagnostyka.
Czego brakuje gdy odpalić nie chce? Paliwa czy iskry? Jakaś diagnostyka komputerem wykonana?
Diagnostyka rozwieje wszelkie wątpliwości . Wystarczy że nie łączy kostka " pętli indukcyjnej" i auto nie zapali .
Silniczka nie rozbierałeś? Siedzi tam oryginalny? Oświetlenie wnętrza działa właściwie? Sygnalizacja zamkniętych drzwi działa? Co mówi diagnostyka Clipem (parametry)?
W starych renòwkach były dwa,tu jest jeden do wszystkiego.Zròb jakąś diagnostykę-ciśnienie paliwa,obroty- dowiedz się co ma a czego mu brakuje,że nie pali.
Problem może być w wiązce, sprawdziłbym główne zasilania, bezpieczniki wysoko prądowe i ich gniazda, masy. Drugi podejrzany, akumulator, uszkodzenie wewnętrzne. Trzecia możliwość alternator. Ot i cała tajemnica diagnostyki.
Nie masz dostępu do clipa.wszelakie inne zabawki nie lubią renaulta za bardzo jeśli chodzi o diagnostykę.
Witam, auto to Megane 2 z 2003 1.6 16V. Czy ktoś spotkał się z problemem braku możliwości przyuczenia UCH? Autel, Lauch, Clip, Renolink nic tego nie rusza. Diagnostyka jest wszystko działa a jednak nie można przyuczyć ponownie. Potrzebuję to do wyłączenia TPMS bo tego też nie ma możliwości zmiany w konfiguracji.
Diagnostyka albo w ciemno czujnik pedału hamulca .
To jest reno więc pierwsze co to diagnostyka potem snucie tematu.
U mnie podczas jazdy wszystko zgasło silnik też tylko awaryjne,postojowki i radio dzialalo. Z forum dowiedzialem sie o bezpiecznikach za akumulatorem i byly 3 z 5 zjedzone. Wyciagnełem całą listwe wyczyściłem, i wszystko ok i to w centrum Gdańska na aleji zwycięstwa. Przy okazji abs stop i serwis sie naprawił bo wszystko sie paliło od roku a diagnostyka...
Czy może to być usterka wyłącznie rozrusznika czy może jakaś grubsza sprawa z elektryką I to, i to. :cry: Dokładnie co się dzieje podczas próby rozruchu - jakieś odstępstwa od normalnego zachowania - dźwięki, kontrolki, komunikaty, itp. A najlepiej jeszcze jakaś diagnostyka. :D
A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
duże literki :) WŁAŚNIE TO :) Zdradzisz jeszcze który rok autka i jaki przebieg, diagnostyka jakaś była robiona?
-50st.C minus? Clipem robiłeś diagnostykę?
Na początek diagnostyka, albo na forum wróżek.
zobacz na plaku jak będzie palił to diagnostyka a możesz i immo wywalić co jest w tych autach mega problem
Nie temperatura i nie świeca, silnik pracuje awaryjnie. Diagnostyka prawdę Ci powie.
Żaden komunikat w samochodzie mi nie wyskakuje. Diagnostykę Clipem ?
Czym robiłeś diagnostykę?
diagnostyka przede wszystkim, stawiam na czujnik położenia wału
Samo immo jest w UCH, ta czarna skrzynka z bezpiecznikami i wtyczkami koło kolan. Jak ktoś grzebał w elektronice i wyłączył Ci immo to może to tłumaczyć czemu pilot się nie synchronizował. Po sprawdzeniu rzeczy oczywistych jak bezpieczniki i wtyczki koło miejsca pracy przy rozruszniku pozostaje tylko diagnostyka komputerowa.
w pierwszej kolejności sprawdź przepływomierz. Najczęściej to może być przyczyna. Potem wtryskiwacze. W pierwszej kolejności, to trzeba się podłączyć i sprawdzić, co diagnostyka pokaże.
I jak postępy. doszedł ktoś do czegoś? To jakaś zmora, u taty w samochodzie zrobiło się to samo. Tzn z tego co mi mówił przez telefon to uruchamia się też wentylator i wycieraczki i nie ma komunikacji z diagnostyką.
Zacznij od odpięcia sterownika poduszek powietrznych i rób diagnostykę
Zanim coś wymienisz wybiesz się na komputerową diagnostykę silnika.
Witam finał był taki diagnostyka komputerowa - wymiana presostatu - problem z głowy. Temat zamykam
Tryb serwisowy u mnie w megane II phI: zapłon wyłączony, wkładam kartę i przytrzymuje przycisk START bez sprzęgła ani hamulca na jakieś 5-10 sekund, załączają się kontrolki. Zobacz u siebie w książce serwisowej w części diagnostyka. Jak nie masz ściągnij, są dostępne.
Co mozecie mi doradzic? Proszę Was o pomoc. Z góry dziękuję i liczę na jakies wskazówki Odczyt błędów z ECU i diagnostyka w momencie gdy nie zapala
myślisz że diagnostyka uchroni od wydania na remont skrzyni?
Wtyczka jest jedna, glosniki z tylu ktos podłaczył nowymi kablami Każesz sięgać pamięcią jakieś 20 lat i 4 wersje modelu wstecz :D Nie zaprzątaj nią sobie uwagi. Kojarze że były wersje że była instalacja pociągnięta do jednego głośnika a do drugiego nie . Takie oszczędności . :D Wyszedł mi jeszcze jeden problem,odpala juz od razu, jednak na benzynie...
Tutaj u ciebie może być padnięta też i sama blokada. Pasuje zrobić diagnostykę kolego.
Myślę ,że w tym sprzęcie będzie gażnik IKOVA.? Sprawdz ciśnienie paliwa , diagnostyka , która wykonałeś tego nie łapie.
[url=https://autokult.pl/11649,wolne-kol... temat o sprzęgłach alternatora. Jest pełny opis wraz ze sprawdzeniem.
Jeden z elektrowtryskiwaczy do wymiany raczej, przelewy sprawdziłeś ? chyba nie odłączałeś ich zasilania w trakcie pracy silnika? Jakaś diagnostyka była czy żadna tylko na słuch ?
a zrób że diagnostykę
Dobra dzięki będe się odzywał po diagnostyce komputerowej
Diagnostyka na początek, gdyż bez wskazówek z ECU będzie to niemożliwe.
Clio albo Megane ACTIĄ - na głowę ktoś upadł ??
Widzisz rocznik 1999? Synchronizacja przyciskiem CPE była tylko w modelach do sierpnia 1998, kiedy to transmisja była TIR (podczerwień). Po sierpniu 98 nie ma już kodu awaryjnego, transmisja jest drogą radiową i ponowne ustawienie transmisji polega na innych czynnościach. Tak masz rację...programowanie tylko przez diagnostykę
Diagnostyka. Ale często - Main Relay - słaby kontakt, przewody.
Podstawa to dobra diagnostyka a nie wymiana na pałę. Trzeba podpiąć porządny diagnoskop ale nie jakąś zabawkę za 30 zł i posprawdzać parametry podane powyżej.
W ciemno chcesz wymieniać? Zrób diagnostykę modułu.
na pewno diagnostyka wywaliła czujnik ciśń. o czym kolega nie napisał
Wymień pokrowce na fotelach, albo pędź na diagnostykę
Czy naprawdę w dzisiejszych czasach i trochę przeglądając to forum nie masz świadomości ze trzeba przynajmniej zrobić porządną diagnostykę dedykowanym sprzętem aby cokolwiek zacząć....
Przede wszystkim porządna diagnostyka komputerowa. Może być wszystko - od bezpiecznika do sterownika. Sprawdź może gdzieś masa oberwana?
Po kilku dniach walki co prawda z doskoku przez prace i inne obowiązki udało się osiągnąć zamierzony cel. Obrotomierz działa :) Usterka była dość prosta. Brak połączenia z ECU(120)szara - GR kostka współrzędne 4D pin H7 kabel biały - BA i białą lub kryształową - CY kostką R34 znajdującą się pod skrzynką bezpieczników w komorze silnika. Dodatkowo brak...
Pompa powinna zadziałać chwilę po włączeniu zapłonu i wyłączyć się, potem startuje w momencie kręcenia rozrusznikiem. Diagnostyka z ECM jest, ,,spirala i kranik,, zapalają się?
Miałem podobny problem 1,6 16v metodą prób wymieniałem cewki i udało się naprawić 2 uszkodzone po rozmowie z mechanikiem stwierdził że delikatne uszkodzenie cewek powodowało ogłupianie komp co powodowało wskazywane awarii diagnostyka stwierdziła błędy zasilania
Diagnostykę to clipem zrób
Bez diagnostyki to jak wróżenie z fusów. Może przepustnica, może silniczek krokowy, może potencjometr pedału gazu. Zrób diagnostykę będzie wiadomo coś więcej.
kompresor sprawny. Skąd przekonanie, że sprawny? Ten kompresor nie ma sprzęgła, jest sterowany z UPC za pomocą sygnału PWM. Moim zdaniem diagnostyka klimy zrobiona nierzetelnie albo przez kogoś z niedostateczną wiedzą.
witam najpierw potrzebna jest diagnostyka silnika jezeli duzo pali to prawdopodopnie padł jakis czujnik cewki wymienisz jak sie zepsuja a co do klimy to trzeba sprawdzic filtr przeciwpyłowy, moze byc juz zapchany i trzeba go wymienic ew. przedmuchac sprezonym powietrzem. raz na dwa lata nalezy wymienic czynnik w ukladzie klimatyzacji i olej ktorym jest...
Sygnał na kostce licznika jest? Diagnostyka widzi prędkość? Czujnik prędkości i wiązka sprawdzone? Tam pewnie tkwi problem.
W tym silniku K4M mam Lovato Fast. Częstą awarią jest właśnie czujnik położenia wału (czy jak go tam zwał). Więc może jest uszkodzony- sprawny powinien mieć chyba około 200 omów, ale to tylko diagnostyka bierna.
Przedewszystkim spróbowałbym zrobic odczyt usterek i podejrzeć parametry clipem. Zdarza się, że nawet dobra diagnostyka ale uniwersalnym sprzętem potrafi coś pominąć. Podłącz pod clipa i sprawdz.
W tych pieniądzach to przemyśl 6 razy zanim kupisz i nie licz że kupisz luks igłę jeśli chodzi o blachę. Jęśli blacha będzie dobra to albo autko leciwe albo silnik do kapitalnego remontu. Małe spalanie, hmm astra g 1.4 zjada 9-10 PB95 w mieście (Łódź). Może ewentualnie z tego wszystkiego to Golf bo i części używanych dużo i diagnostyka też prosta ale...
Nikt nie odpisuje ale opisze co dalej poczyniłem z klimatyzacją. Niestety padła diagnostyka na zawór w sprężarce i osuszacz ale niestety klimatyzacja nadal działa w kratkę.. raz działa raz nie..
Diagnostykę trzeba zrobić, na jakiej podstawie wykluczasz immo?
dwie grzeją 2i 3 a 1.i 2 nie, O tym ile grzałek i kiedy mają być zasilone decyduje ECM. Zrób diagnostykę czymś co wiarygodnie zdiagnozuje to auto bo jak dotąd jesteś w lesie
W temacie napisałeś coś o światłach STOP, doprecyzuj to w treści wątku... Szarpie zapalają sie stopy i gasnie Nie ja myślę że jest problem z myciem stóp i potem się zapalają :| :?: albo Bo taki jest jedn stop silnika i drogi napis stop poprstu jest za drogi napis stop i brakuje już na benzynę i auto gaśnie . :shocked!: Wiem że bredzę :crazyeyes: ,...
Sterownik poduch w tym sprzęcie nie blokuje silnika. Oczywiście, że nie blokuje, jak jest czujnik uderzeniowy . Ale tu brakuje zasilania. Albo przewód ugnity, albo bezpiecznik. Napisał, że brak kontrolki silnika. I diagnostyka wywali błąd połączenia ze sterownikiem silnika.
Może być dużo,ale najlepiej pojechać na diagnostykę komp.,a tych mechaników pogoń
Sprawdziłem przed chwilą na drugim laptopie - działa diagnostyka ECU. Czy w tym modelu jest możliwość kontroli lub zmiany parametrów UCH?
Wiązka została wyjęta sprawdzona i okazało się, jeden kabel plusowy od kompa zaśniedziały aż była przerwa w obwodzie dwa kabelki dziwnie porozrywane wstawione w tych miejscach nowe kable wlutowane i dzisiaj pora na diagnostykę jadę na kompa bo auto nadal niema mocy mam nadzieje że teraz będzie można połączyć się z komputerem później napisze co wyszło...
A co w aucie nie działa? Może to tylko błąd testera diagnostyki.
Witam wszystkich Właśnie mam tą renowke bo to jest córki I problem jest taki że na wszystkich biegach brak mocy może to turbina padła Odpala od razu Co o tym myślicie Dziękuję Wszystko będzie wróżeniem z fusów. Trzeba zrobić diagnostykę i będzie wiadomo, bez niej, tym bardziej bez wiedzy której nie posiadasz jak sam przyznałeś nic nie sprawdzisz. Ja...
Nie mozna wykluczyc, bycmoze wypadanie zaplonow. Kiedys mialem polo z wypadaniem na wolnych,nierowna praca etc. a na wyzszych bylo miod. Ale wniosek z tego,ze porzadna diagnostyka u kogos ze sprzetem i dobra glowa potrzebna!
diagnostyka megane renault megane diagnostyka diagnostyka silnika megane
schemat zasilania klimatyzacji lustro prądowy uszkodzi czujnik spaliny
przyłącze prądu przyłącze prądu
Rysunek techniczny ekspresu Siemens EQ6 Różnica między obrotami wirnika a wrzeciona w wiertarce