tablicę wymontowywuje się prosto Sciągasz cały dashboard-dwie srubki za zaslepkami głosników i jedna na srodku Poderwać,i schodzi.Tablica się odsłania. <E>
W DP0/AL4 największym problemem są zawory . Przed przystąpieniem do jakiej kolwiek naprawy diagnostyka!
Więc auto jest uszkodzone, teraz czas na diagnostykę.
Kolego jedż do warsztatu na porządną diagnostykę
Teraz jadąc zauważyłem nagły spad obrotów przy zmianie biegów na mniejszy nawet do zera
Ciśnienie sprężania mierzyłeś? Wstaw fotkę tej kontrolki bo nie kojarzę. Diagnostykę robiłeś?
Możesz sprawdzić ciągłość wszystkich połączeń i przewodów i sprawność czujników o ile nie masz co robić . Jedź na diagnostykę.
W google wpisz hasło "Clip",chyba że masz ochotę jeszcze coś wymienić przed diagnostyką.
Dziwne uszkodzenie . Wygląda na problem z przełącznikiem przy kierownicy . Diagnostyka i sprawdzenie czy UCH rozpoznaje włączenie przełącznika przy kierownicy .
Naładuj dobrze akumulator i wtedy sprawdź, czy cykanie będzie nadal występowało. A jak tak, to otwórz maskę i zlokalizuj na słuch skąd to cykanie dochodzi i z jakiego elementu, przekaźnika itp. Wtedy np fotka i próba zlokalizowania od czego jest ten element cykający i dalsza diagnostyka.
Diagnostyka?
najpierw diagnostyka
Spalisz hamulce, nie zasymulujesz takiego obciążenia. Poza tym na tym polega diagnostyka komputerowa, więc czemu miałby się nie zgodzić na przejażdżkę... jeśli mu za to zapłacisz.
Tanim wszystkiego nie zdiagnozujesz.
Witam serdecznie. to jest bankowo zawór. Ja w mojej Thalii 1,5 dCi 2003 rok też miałem ten sam problem.
Jedno słowo klucz...diagnostyka.
Wracaj do nich. Poco ci niepełna diagnostyka
Niestety ale tu pomoże tylko diagnostyka komp..
Nie masz dostępu do clipa.wszelakie inne zabawki nie lubią renaulta za bardzo jeśli chodzi o diagnostykę.
No to jeszcze zasilanie w kostce kalkulatora sprawdź, przejście między gniazdem diagnostycznym a kostką kalkulatora.
Błędy na drugim miejscu. Diagnostyka to podstawa.
A kolega niech czyta ze zrozumieniem tam nie pisze o filtrze paliwa a powietrza. Potwierdzam najpierw porządna diagnostyka.
Diagnostyka komputerowa była robiona?
synchronizator rozrządu? Ciekawa teza gdzie to wyczytałeś? Odpowiedź masz wyżej najpierw porządna diagnostyka dopiero diagnoza.
Pierwsza sprawa to diagnostyka, błędy/parametry.
Diagnostyka rozwieje wszelkie wątpliwości . Wystarczy że nie łączy kostka " pętli indukcyjnej" i auto nie zapali .
W starych renòwkach były dwa,tu jest jeden do wszystkiego.Zròb jakąś diagnostykę-ciśnienie paliwa,obroty- dowiedz się co ma a czego mu brakuje,że nie pali.
U mnie podczas jazdy wszystko zgasło silnik też tylko awaryjne,postojowki i radio dzialalo. Z forum dowiedzialem sie o bezpiecznikach za akumulatorem i byly 3 z 5 zjedzone. Wyciagnełem całą listwe wyczyściłem, i wszystko ok i to w centrum Gdańska na aleji zwycięstwa. Przy okazji abs stop i serwis sie naprawił bo wszystko sie paliło od roku a diagnostyka...
A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
Czy może to być usterka wyłącznie rozrusznika czy może jakaś grubsza sprawa z elektryką I to, i to. :cry: Dokładnie co się dzieje podczas próby rozruchu - jakieś odstępstwa od normalnego zachowania - dźwięki, kontrolki, komunikaty, itp. A najlepiej jeszcze jakaś diagnostyka. :D
duże literki :) WŁAŚNIE TO :) Zdradzisz jeszcze który rok autka i jaki przebieg, diagnostyka jakaś była robiona?
Na początek diagnostyka, albo na forum wróżek.
zobacz na plaku jak będzie palił to diagnostyka a możesz i immo wywalić co jest w tych autach mega problem
Nie temperatura i nie świeca, silnik pracuje awaryjnie. Diagnostyka prawdę Ci powie.
diagnostyka przede wszystkim, stawiam na czujnik położenia wału
w pierwszej kolejności sprawdź przepływomierz. Najczęściej to może być przyczyna. Potem wtryskiwacze. W pierwszej kolejności, to trzeba się podłączyć i sprawdzić, co diagnostyka pokaże.
Czym robiłeś diagnostykę?
I jak postępy. doszedł ktoś do czegoś? To jakaś zmora, u taty w samochodzie zrobiło się to samo. Tzn z tego co mi mówił przez telefon to uruchamia się też wentylator i wycieraczki i nie ma komunikacji z diagnostyką.
Witam finał był taki diagnostyka komputerowa - wymiana presostatu - problem z głowy. Temat zamykam
Co mozecie mi doradzic? Proszę Was o pomoc. Z góry dziękuję i liczę na jakies wskazówki Odczyt błędów z ECU i diagnostyka w momencie gdy nie zapala
myślisz że diagnostyka uchroni od wydania na remont skrzyni?
Tutaj u ciebie może być padnięta też i sama blokada. Pasuje zrobić diagnostykę kolego.
[url=https://autokult.pl/11649,wolne-kol... temat o sprzęgłach alternatora. Jest pełny opis wraz ze sprawdzeniem.
Myślę ,że w tym sprzęcie będzie gażnik IKOVA.? Sprawdz ciśnienie paliwa , diagnostyka , która wykonałeś tego nie łapie.
Diagnostyka na początek, gdyż bez wskazówek z ECU będzie to niemożliwe.
a zrób że diagnostykę
Dobra dzięki będe się odzywał po diagnostyce komputerowej
Diagnostyka. Ale często - Main Relay - słaby kontakt, przewody.
Podstawa to dobra diagnostyka a nie wymiana na pałę. Trzeba podpiąć porządny diagnoskop ale nie jakąś zabawkę za 30 zł i posprawdzać parametry podane powyżej.
na pewno diagnostyka wywaliła czujnik ciśń. o czym kolega nie napisał
W ciemno chcesz wymieniać? Zrób diagnostykę modułu.
Przede wszystkim porządna diagnostyka komputerowa. Może być wszystko - od bezpiecznika do sterownika. Sprawdź może gdzieś masa oberwana?
Wymień pokrowce na fotelach, albo pędź na diagnostykę
Czy naprawdę w dzisiejszych czasach i trochę przeglądając to forum nie masz świadomości ze trzeba przynajmniej zrobić porządną diagnostykę dedykowanym sprzętem aby cokolwiek zacząć....
Miałem podobny problem 1,6 16v metodą prób wymieniałem cewki i udało się naprawić 2 uszkodzone po rozmowie z mechanikiem stwierdził że delikatne uszkodzenie cewek powodowało ogłupianie komp co powodowało wskazywane awarii diagnostyka stwierdziła błędy zasilania
Diagnostykę to clipem zrób
Po kilku dniach walki co prawda z doskoku przez prace i inne obowiązki udało się osiągnąć zamierzony cel. Obrotomierz działa :) Usterka była dość prosta. Brak połączenia z ECU(120)szara - GR kostka współrzędne 4D pin H7 kabel biały - BA i białą lub kryształową - CY kostką R34 znajdującą się pod skrzynką bezpieczników w komorze silnika. Dodatkowo brak...
Bez diagnostyki to jak wróżenie z fusów. Może przepustnica, może silniczek krokowy, może potencjometr pedału gazu. Zrób diagnostykę będzie wiadomo coś więcej.
kompresor sprawny. Skąd przekonanie, że sprawny? Ten kompresor nie ma sprzęgła, jest sterowany z UPC za pomocą sygnału PWM. Moim zdaniem diagnostyka klimy zrobiona nierzetelnie albo przez kogoś z niedostateczną wiedzą.
witam najpierw potrzebna jest diagnostyka silnika jezeli duzo pali to prawdopodopnie padł jakis czujnik cewki wymienisz jak sie zepsuja a co do klimy to trzeba sprawdzic filtr przeciwpyłowy, moze byc juz zapchany i trzeba go wymienic ew. przedmuchac sprezonym powietrzem. raz na dwa lata nalezy wymienic czynnik w ukladzie klimatyzacji i olej ktorym jest...
Sygnał na kostce licznika jest? Diagnostyka widzi prędkość? Czujnik prędkości i wiązka sprawdzone? Tam pewnie tkwi problem.
W tym silniku K4M mam Lovato Fast. Częstą awarią jest właśnie czujnik położenia wału (czy jak go tam zwał). Więc może jest uszkodzony- sprawny powinien mieć chyba około 200 omów, ale to tylko diagnostyka bierna.
W tych pieniądzach to przemyśl 6 razy zanim kupisz i nie licz że kupisz luks igłę jeśli chodzi o blachę. Jęśli blacha będzie dobra to albo autko leciwe albo silnik do kapitalnego remontu. Małe spalanie, hmm astra g 1.4 zjada 9-10 PB95 w mieście (Łódź). Może ewentualnie z tego wszystkiego to Golf bo i części używanych dużo i diagnostyka też prosta ale...
Przedewszystkim spróbowałbym zrobic odczyt usterek i podejrzeć parametry clipem. Zdarza się, że nawet dobra diagnostyka ale uniwersalnym sprzętem potrafi coś pominąć. Podłącz pod clipa i sprawdz.
Nikt nie odpisuje ale opisze co dalej poczyniłem z klimatyzacją. Niestety padła diagnostyka na zawór w sprężarce i osuszacz ale niestety klimatyzacja nadal działa w kratkę.. raz działa raz nie..
Sterownik poduch w tym sprzęcie nie blokuje silnika. Oczywiście, że nie blokuje, jak jest czujnik uderzeniowy . Ale tu brakuje zasilania. Albo przewód ugnity, albo bezpiecznik. Napisał, że brak kontrolki silnika. I diagnostyka wywali błąd połączenia ze sterownikiem silnika.
Diagnostykę trzeba zrobić, na jakiej podstawie wykluczasz immo?
dwie grzeją 2i 3 a 1.i 2 nie, O tym ile grzałek i kiedy mają być zasilone decyduje ECM. Zrób diagnostykę czymś co wiarygodnie zdiagnozuje to auto bo jak dotąd jesteś w lesie
Może być dużo,ale najlepiej pojechać na diagnostykę komp.,a tych mechaników pogoń
Nie mozna wykluczyc, bycmoze wypadanie zaplonow. Kiedys mialem polo z wypadaniem na wolnych,nierowna praca etc. a na wyzszych bylo miod. Ale wniosek z tego,ze porzadna diagnostyka u kogos ze sprzetem i dobra glowa potrzebna!
Mam problem w sceniku z prędkościomierzem - nie pokazuje prędkości, kilometrów. Podstawiłem drugi licznik i nic, podstawiłem moduł ABS (o takich samych nr) i też nic. Wie ktoś, co to może być za przyczyna? Diagnostyka-w parametrach zobaczysz czy sygnał wychodzi i które sterowniki go "widzą".
Witam wszystkich Właśnie mam tą renowke bo to jest córki I problem jest taki że na wszystkich biegach brak mocy może to turbina padła Odpala od razu Co o tym myślicie Dziękuję Wszystko będzie wróżeniem z fusów. Trzeba zrobić diagnostykę i będzie wiadomo, bez niej, tym bardziej bez wiedzy której nie posiadasz jak sam przyznałeś nic nie sprawdzisz. Ja...
On chyba nie ma takiego programu żeby to sprawdzić. A gdzie mogę zdobyć taki program? A choćby tu. https://www.olx.pl/oferty/q-clip-renault... https://allegro.pl/kategoria/diagnostyka...
Renault megane 3 1.6 16v benzyna Powiem tak ogólnie ciężki ten program fakt ale coś tam potrafi 😀 kodowanie kart itd . Ale do diagnostyki może być lipa fakt. Skanowałem moduły i nie chce się połączyć z injetction a podejrzewam że tam będą błędy odnośnie silnika . Odnośnie info mało jest w sieci tematów . Chyba trzeba będzie jakiegoś taniego elma 237...
Witam mam problem wyskakuje mi kod błędu C121F1 przy diagnostyce komputerowej Renault Megane II 1.6 16v benzyna 2005 nie można go skasować komputerem czy ktoś może mi pomoc i podpowiedzieć co to może być może się spotkał z takim już błędem na necie tez nie mogę znajsc tej usterki z góry dziekuje pozdrawiam
Wiązka została wyjęta sprawdzona i okazało się, jeden kabel plusowy od kompa zaśniedziały aż była przerwa w obwodzie dwa kabelki dziwnie porozrywane wstawione w tych miejscach nowe kable wlutowane i dzisiaj pora na diagnostykę jadę na kompa bo auto nadal niema mocy mam nadzieje że teraz będzie można połączyć się z komputerem później napisze co wyszło...
na początek kolego to diagnoza komputerem bo tam na pewno wyjdzie co i jak boli. Może być kąt wtrysku przestawiony a może być wiele innych rzeczy wróżyć możemy ale diagnostyka powie co i jak jaśniej. Więc pędź na kompa
Może to być sterownik Fenix 5 lub Syrius 32. W tym drugim na 100% można podejrzeć w diagnostyce czy dotarł sygnał immo z UCH i czy został rozpoznany. W pierwszym nie pamiętam. W obu sterownikach można wyłączyć opcję immo. Jak pisałem wyżej, szukaj kogoś kto jest zaznajomiony z tematem, a samochód odpali.
Diagnostyka przede wszystkim! Dodano po 1
Zrobić diagnostykę. Zapalenie tej kontrolki może mieć kilkanaście przyczyn. Nie możemy pomóc.
Mistrzu, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów... są też parametry bieżące. Zamiast wymieniać na próbę pół auta, udaj się do polecanego diagnosty.
Wymieniłem już pompę paliwa, filtr paliwa, świece - bez rezultatu. A nie lepiej zrobić diagnostykę ? a nie wymieniać w ciemno ?
1999 Dodano po 2 prześwietliłem czujniki multimetrem sprawdziłam kable w większości bezpieczniki odczyściłem i sprawdziłem, Ktoś wie co ten błąd który mi się pojawia w diagnostyce oznacza?
Pokopane coś w sterowniku, zrób diagnostykę i zobacz parametry bo teraz to loteria i nie wiadomo czy wysypany czy ubity, obstawiam uszkodzenie bo podłączony blokuje wspomaganie. Brak kontrolki check to brak aktywności sterownika.
Trzeba podpiąć jakiś tester i zrobić diagnostykę bez tego będzie ci ciężko znaleźć przyczynę.
Cześć! Ten migający ekranik przy lewarku i błąd „otwarty obwód czujnika” w Megane IV z 7-biegową EDC to pewnie coś z elektroniką skrzyni. Schematy automatycznych skrzyń (np. EDC) są trudne do zdobycia, bo Renault rzadko udostępnia takie detale publicznie – zwykle trzeba iść do ASO lub szukać w bazach typu Renaultbook albo Haynes, ale spróbuję pomóc...
Proszę poczytaj kolego może tu znajdziesz rozwiązanie i test całego HF http://renaultlaguna.pl/forum/Dzialanie-... Co prawda od laguny ale to samo
Mogę tylko dodać że testy licznika sprawdziłem w 4 różnych typach renówek i działało! Znikąd to nie spisałem! Centralny zamek i alarm sprawdzany był na megane i scenic i działa ! Witam ponieważ zablokowano temat bez mojej zgody nic nie poradzę
Zrób diagnostykę komputerową. Sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza.
Dzięki za pomoce,spróbuję jeszcze tej metody ze zmniejszeniem przerwy na świecach.Samochód odpala od dotyku,tylko że na dwa cylindry.W najgorszym wypadku gdy nic nie znajdę trzeba jechać na diagnostykę komputerową.
Co stwierdziła diagnostyka komputerowa że wymieniali elektrozawory i selekcjoner, teraz znowu selekcjoner i komputer sterujący. Może przy montażu płyty zaworowej źle ustawili wybierak selekcjonera (częsty przypadek).
Z pewnością nie jedną sztukę a poza tym będzie to gotowy interfejs dla zainteresowanych diagnostyką Renault różniący się od innych interfejsów
Byłem na diagnostyce clipem. Pokazuje błedy tego co niesprawne i tyle. Sam mam tylko auto coma
Witam, Mam problem z Renault Megane IV 1.5 dCi, rocznik 2018. Auto nigdy wcześniej nie wyświetlało komunikatów dotyczących AdBlue. Niedawno wypaliłem cały płyn AdBlue, a następnie zalałem nowy, świeży płyn. Po przejechaniu około 1000 km pojawił się komunikat o odliczaniu do unieruchomienia pojazdu. Podczas dalszej jazdy dolewałem dwa razy po 2 litry...
Kolego najpierw zrób diagnostykę układu airbag,i na podstawie diagnozy będzie można namierzyć uszkodzenie(wycięcie)
Kolego lepiej żebyś się dowiedział albo zrób ponownie diagnostykę bo tak nic ci nikt nie podpowie gdyż przyczyn może być wiele
Witam, Mam problem z Renault Megane IV 1.5 dCi, rocznik 2018. Auto nigdy wcześniej nie wyświetlało komunikatów dotyczących AdBlue. Niedawno wypaliłem cały płyn AdBlue, a następnie zalałem nowy, świeży płyn. Po przejechaniu około 1000 km pojawił się komunikat o odliczaniu do unieruchomienia pojazdu. Podczas dalszej jazdy dolewałem dwa razy po 2 litry...
Bo na forum pisali żę .......... Kolego najpierw jak strumień radzi diagnostyka . Może licznik padł może kablomania . Nie piszę że fora są złe bo sam niejednokrotnie z nich korzystam . Zrobiłeś sobie niepotrzebne koszta . Odpowiedz na pytania zadane wyżej .
Podjedź na diagnostykę komputerową niech sprawdzą parametry,błędy w sterowniku silnika to wiele wyjaśni. Pozdrawiam
Następnie proponował bym sprawdzenie i wyczyszczenie gniazd bezpiecznikowych. Ja bym natomiast proponował zaprzestać pisania o rzeczach, o których ma się mgliste pojęcie. To nie "syrenka 105" z elektromagnetycznym regulatorem i prądnicą. To alternator z dość zaawansowaną elektronika w regulatorze, komunikującą się magistralą LIN ze sterownikiem silnika...
diagnostyka megane diagnostyka renault renault diagnostyka
instrukcja amplituner panasonic dobrać tranzystory sterujące przebieg mercedes
sharp 40bg4e firmware sharp 40bg4e firmware
Jak wyciągnąć złamany grot z młotowiertarki? Blaupunkt NY 800 - Instalacja Androida: Możliwości i Ograniczenia