witam ,moim zdaniem to jedyny sposób to znaleźć jakiś otwór na łączeniu silnika ze skrzynią i zablokować śrubokrętem koło zamachowe ,to jest sprawdzone na innych markach i niezawodne, odpisz jak dadsz rade, Picu
Nie trzeba wyciągać. Wystarczy odkręcić śrubkę (jeśli się da), zastosować większe podkładki (pod osłoną i nad nią) i gotowe. Wiem, że tam kolektor wydechowy jest od strony przegrody i dostęp jest fatalny. Miałem podobną sytuację w Nissan Micra i śrubka się nie chciała wykręcić, więc tą osłonę po prostu przyspawałem migomatem, bo wiedziałem, że i tak...
Kolektor ssący nie ma tam kanału chłodzącego.
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
W02 niczym sie nie różni konstrukcyjnie od W03. Co ja polecam? Ja biore z hurtowni "toito(i)" przymierzam, montuje, stroje, oddaje auto i nadmiarowy kpl wtrysków. Wiercenie takie sobie, jeździć bedzie ale widać, ze ten element nie byl zdejmowany. Pytanie co ci sie zmieści pod kolektor bo ja takie konstrukcje wierciłem od boku w kanał i wtedy barracudy...
To się sprawdza, czy jest napięcie na bezpieczniku ALIM UCH.
są dwie jedna biała i czarna i tak samo na cewkach, a samych cewek nie ma możliwości zamiany miejscami ,inaczej nie pasują .
Na ostatnim obrazie możemy zobaczyć silnik z kolejno zaznaczonymi: 1.Czerwona podwójna strzałka - kolektor dolotowy (plastikowy) 2 Żółta podwójna strzałka - przepustnica 3.Zielona podwójna strzałka - obudowa filtra ( ślepa kiszka) 4.Niebieska linia - miejsca diagnostyki uszkodzonych uszczelek ( patrz dalej opis)
Odkopię troszkę temat, czy dmuchanie z wlewu oleju to spory powód do niepokoju? auto to Megane 1 1.4 16V silnik K4J, mechanik czyścił kolektor dolotowy i mówi, że był bardzo zabrudzony olejem, rzucił hasło, że silnika ma spore przedmuchy i faktycznie dmucha powietrze zarówno z wlewu oleju jak i z bagnetu. Ale gdzieś czytałem, że to normalne zjawisko,...
Witam, mam dość złożony problem z samochodem Renault Megane 3 kombi 1.2 TCE 115KM 2013r Zaczęło się od delikatnego szarpania silnikiem przy jeździe na tempomacie przy prędkości 50-60 km/h. Denerwowało na tyle, że sprawdziłem własnymi możliwościami wszystko w układzie powietrza i paliwa. Wymieniłem świece, sprawdziłem cewki, kable oraz czujniki powietrza....
W Megane II uszkodzony elektrycznie EGR wywala błąd na desce. Skoro czyściłeś EGR to należało też wyczyścić intercooler i kolektor dolotowy. Konieczna diagnoza Clipem.
może kolektor wydechowy pękł
W 1.6 bedzie 66mm i to jest srednica kolnierza pod filtr - srednica klapki przepustnicy jest 55mm. Sam mam 1.6 16V BCB i z takiego silnika mozesz szukac lub opcja tania i dzialajaca (kilka osob z for VAG juz uzywa) to przepustnica z Renault Megane 3 1.6 16V - pasuje plug&play na kolektor i filtr, trza zaslepic krociec podcisnienia w niej .Oprocz tego...
Hej, mnie to wygłąda na zapchany katalizator.... Dodano po 4 ja bym poluzował kolektor tak aby byla przerwa okolo 0,5cm i zobaczył czy chodzi normalnie, jezeli tak, to katalizator jest do wycięcia. daj znać czy pomogło
Sprawdzałeś pod względem szczelności kolektor (map , evap , przewód serwa itd.) ?
dzisiaj rozmawiałem w warsztacie specjalizującym naprawą wydechów .....odkręcenie sondy Lambda która jest pod kolektorem w aucie 12 letnim kończy się na ogół zerwaniem gwintu i uszkodzeniem kolektora :cry: :cry: kalkulując ; sonda około 200, kolektor około 200, robocizna raczej a chyba na pewno powyżej 100 PLN .....do tego zerwać się może któraś szpilka...
nieszczelny kolektor ssący,lub przewód serwa.
Wczoraj robiłem głowicę w 1.4 16v benzynie, jak miałem ściągnięta pokrywę głowicy, wyszła z problemami, nie wyobrażam sobie demontażu tego, jak na głowicy jest kolektor ssący i obudowa odmy.
kolego koszt turbiny z kolektorem wydechowym to granice na allegro góra 400zł + 40zł kolektor wlotowy, bez intercoolera a to sterowanie turbiny to co to jest
Dobra dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem. Wałki powinny być jak rusek wkładał oraz jak wystawił zdjęcie Pan m789. Już tydzień temu mogłem mieć go złożony lecz ja głupi założyłem tylko pokrywa + rozrząd, a że strzelało ogniem z ssącego to ja go drugi raz rozbierałem myśląc że coś na ch.. złożyłem. Okazało się że łapał przez to lewe powietrze...
a jezeli jest nieszczelny układ wydechowy... jest przetarcie na takim kolanku pod autem? A ten kolektor gdzie może mieć nieszczelność?
Witam ponownie Niestety nikt z was nie mial racji:). Problem tkwił w tym, ze katalizator byl zapchany a także kolektor był pekniety. pozdrawiam
przewody sprawdzałem tysiąc razem, są oki, a dokładnie w moim aucie idą dwa... Kolektor ssący <-> serwo hamulca oraz od przepustnicy do zaworu regulujacego pary paliwa... i to wszystkie przewody w tym motorze... jest to jednostka 1.4 16 V 72kw....
Witam, w moim: Renault Megane II 1.4 2005 rocznik w benzynie, dopiero przy 3000 obrotów widać że chce mu się jechać, ale strasznie zamula do tych 3000, przy 2500 tak samo słaby jak przy 2000. Co jest grane ? Wiem że to tylko 1.4 silnik ale bez przesady żeby był tak słaby. Ja osobiście wymieniłem tylko świece i wyczyściłem dość mocno zanieczyszczony...
Powiedz tak szczerze, włożyłeś głowę pod maskę? Zanurkowałeś rączkami tam głęboko do tego rozrusznika? Bo jak czytam co piszesz to bardzo w to wątpię.... Tam nie trzeba być mechanikiem, tam myśleć wystarczy. Włożyłem i próbowałem się dostać od góry ale przeszkadza kolektor ssący. Wjechałem też na kanał oraz podnosiłem samochód, ściągałem koło i plastikowe...
W Świdnicy wymienili czujnik temperatury, uszczelki pod kolektorem, uszczelki na przepustnicy jednak nic to nie pomogło, nie ma żadnych błędów ani żadne wartości nie odbiegają od normy, pomimo tego obstawiają przepustnice. Podobno cały kolektor dolotowy był zaolejony, to już chyba kres sensu inwestowania w to auto
tak jak pisałem, nie mogli dojść czemu gaśnie po paru km wiec ruszyli pompe paliwa, odme i skonczyło sie na wtryskach czy wtrysku który mi wymienił na jakiś inny jak to powiedział akurat miał.. ale sprawdzałem to u innego mechanika mówią że ok. Teraz zaczynają się chyba zawory tłuc delikatnie i coś rzęzić s z przodu przy dodawaniu gazu ale to inna bajka.....
świece wymienione a kabe wymieniał poprzedni własciciel miesiac temu ale chyba nie WM nie znam sie zreszta po czym to sprawdzic czy WM Dodano po 53 ale czy zalezało by to od kabli jak jest zimny jest ok a jak temperatura wzrasta wtedy zaczyna się szczelanie w kolektor
Witam, mam od wczoraj problem z moim małym busikiem. Tak po prostu stracił siłę i słychać tak jak by działał na 3 a nie 4 cylindry, z tym że podkreślam tylko tak słychać, a słychać jak bym jechał traktorem, a na wolnych obrotach szarpie całym samochodem. Posprawdzałem cewki zapłonowe, i wszystkie są dobre, świece suche. Kolektor wydechowy jest ok, nie...
a co to za kłopoty? dłużej kręci? strzela w kolektor odpala za którymś razem? jaki silnik 16v czy 8v
odkręcałem kolektor wydechowy żeby sprawdzić czy odezwie się lecz to też nie poskutkowało
koledzy jest to jak napisalem silnik 1.6 55kw 75km byly takie silniki a ich oznaczenie to k7m 720 byly one produkowane na rynek niemiecki jeszcze jedno mialem tez pekniety kolektor wydechowy ale nie bylo przedmuchu ale i tak go pospawalem mam jeszcze jedno pytanie czy przyczyna tych stukow moze byc zly olej bo jak go kupilem gosc sam nie wiedzial jaki...
Miałem Lagune I z 1999r z sinikiem 1.6 16V ,była tam jedna sonda lambda umieszczona za katalizatorem ,tylko że tam były dwa katalizatory ,jeden zintegrowany z kolektorem wydechowym i na końcu tego była wkręcona sonda lambda,drugi katalizator był dalej w tunelu. Więc może oto chodzi w tej instrukcji. Tylko że ten kolektor lubił pękać na zgięciach ,i...
miałem też podobny problem z obrotami w mojej megi, jeżdziłem po mechanikach ale ilu doradców to dwa razy tyle rad, po kolei eliminowałem je i w końcu znalazłem !!!! Była to sonda , u mnie jest jedna przed katalizatorem, była tak zalepiona że podawała błędne odczyty do komputera. Umyłem ją i cyka. Sprawdż także czy kolektor dolotowy nie łapie lewego...
jeżeli na biegu jałowym masz podciśnienie 40kpa i nagle dodasz gazu to owo przez chwilę musi przyjąć wartość niemal równą wartości ciśnienia atmosferycznego, gdyż otworzyłeś kanał powietrza ale silnik jeszcze nie zdążył zwiększyć obrotów. Zgadza się, 95kpa ciśnienia atmosferycznego - 45kpa ciśnienia w dolocie = 50kpa podciśnienia czy to zbyt mało?...
Uszkodzi, bo przy tak bezsensownym połączeniu rezytorów podasz mu na bramkę 14 V. Dwa rezystory 10k szeregowo pomiędzy kolektor npn i +12, a z pomiędzy nich podłącz się do bramki PMOS.
Kolektor wymieniany ok 9 miesięcy temu. Jeden z mechaników stwierdził, że silnik swoje już przeszedł. Drugi, ze ma spalanie stukowe.
Luz zaworowy był regulowany jade sprawdzić cisnienie na poszczególnych tłokach może to mi coś powie. Wymieniałem też pomke paliwową to w zbiorniku (kupiłem zamiennik) i zastanawiam się czy może mieć to cos wspólnego bo na gazie jakby troszke równiej pracował. Nadmienie, że ta nierówna praca nie jest ciagła czasmi silnik pracuje wmiare równo, a czasami...
Witam, auto to Renault megane I 2000r. 1.6 16v. automat z LPG. Problem to buczenie przy dodawaniu gazu, silnik wchodzi na obroty 1-2sec po wciśnięciu gazu w podłoge, albo gaśnie. Czasem przy max wciśnięciu gazu delikatnie strzeli. Jak juz wejdzie na obroty to pracuje normalnie. Na wolnych obrotach pracuje idealnie. Błedów na komputerze nie ma. Sonda...
Głowica, kolektor ssący (jeżeli jest podgrzewany cieczą chłodzącą) lub obudowa termostatu. Rezystancja czujnika 2-3kΩ przy 20°C.
Witam! Mam taki problem jestem posiadaczem samochodu jak w temacie Renault Megane Coupe 1.6e 90km benzyna. Problem pojawił mi się taki że niedawno wyjechałem normalnie na miasto poszedłem do sklepu a kiedy wróciłem samochód nie chciał odpalić tj. w 1 i 2 fazie przekręcania kluczyka w zapłonie zaświeciły mi się wszystkie kontrolki ale przy 3 fazie rozruchu...
nic nie bylo robione - auto przywiezione z Francji odkrecilem katalizator aby wykluczyc zapchanie bez katalizatora - tosamo turbo lekko sie obraca, kolektor ssacy szczelny moim zdanie wszystko wskazuje na pompe , a moze czujnik we wtryskiwaczu ?
To nie kolektor spryskałem plakiem i zero reakcji a że coś jest nie tak z ciśnieniem paliwa wątpię bo nie ma ubytków mocy
Wiesz co kolektor był zdemontowany patrzyłem gdzie się dało mam nadzieję że nie A gdzie tam kable ida jest tam z tylu coś od paliwa z wtyczka pod osłonami potem widzę Klime nie wiem czy tam coś jest A powiedz nie było by błędu i czy coś może mieć jeszcze wpływ na to że ta sonda ma takie skoki może coś ja do tego zmusza pytam bo nie jestem mechanikiem...
Dzień dobry. Mam prośbę do osób pracujących na WinOLS-ie lub innym programie do obróbki wsadów. Ja tego nie robię i proszę o pomoc tych którzy się znają. Sprawa dotyczy Renault Megane II 1.6 16V na sterowniku Sagem S3000 z sekwencyjną instalacją LPG. Potrzebuję podnieść obroty biegu jałowego na gorącym silniku z 705 na 800-850 obr. Myślałem że clip...
Po pierwsze: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/fa... 3.1.13. (10.9, 15) Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych. Po drugie: regulacja zaworów, czyszczenie przepustnicy i silniczka, może obroty się ustabilizują. Skąd płyn leci? Z okolic kolektora wydechowego? Jeśli...
Sprawdź połączenie map-sensor - kolektor dolotowy. Możliwe, że wężyk jest gdzieś pęknięty i Twoje autko łapie lewe powietrze, przez co komputer myśli, że przepustnica jest cały czas otwarta soo... Mam nadzieję, że pomogłem :)
Nie wiem jak w 2.0 ale u mnie nie w 1.6 uszczelki pod kolektorem dolotowym puściły a jak wziąłem uszczelkę od przepustnicy to się skruszyła w rękach. Stan uszczelek sprawdza się sprayem np do czyszczenia świec przy włączonym silniku. Jeśli pryśniesz na przepustnice lub wokół uszczelek a samochód przygaśnie lub zgaśnie. No to możesz wymieniać. Zestaw...
Jeśli wymieniasz na silnik o podobnych parametrach to wydaje mi sie że komputer będzie chodził w porządku,robiłem taką przekładke przy silniku 1.2 w kangoo.Komputer nie sprawiał problemów jedynie mocowanie poduszki i kolektor wydechowy
może byc i tak a może i dziurka w intercoolerze i w kolektorze
Witam wszystkich zainteresowanych tym tematem ponownie! Dziękuję w kolejności ; koledze (at)pitool - za celną informację na temat zaworu EGR, faktycznie był zabity nagarem i nie domykał się ok. 3 mm. Po moczeniu w nafcie przez kilka godzin oraz oczyszczeniu przylgni, prowadnic i grzybków - zawór pracuje idealnie ! W między czasie umyłem również cały...
Skusiłem się i zrobiłem z tym olejem i efekt jest taki I efekt jest taki, że dodatkowo masz do wymiany przyrząd do pomiaru kompresji. Jeżeli nie masz przyrządu do pomiaru szczelności można to zrobić w prosty sposób. Dorób na tokarce imitację wtryskiwacza albo świecy żarowej z przejściem na kompresor. Ustaw dany cylinder w górnym martwym punkcie. Podłącz...
<<INSTALACJA LPG>> Kilka dni temu "gazownik" zamontował mi w Renault Megane (2000 r., 16V, plastykowy kolektor ssący) włoską instalację LPG firmy "Zavoli" (z sekwencyjnym wtryskiem gazu). Pierwsze odczucia są jak najbardziej pozytywne (nie odczuwam spadku mocy, kultura pracy silnika również nie uległa pogorszeniu, nie śmierdzi w żadnym wypadku...
No nic, przyszła wiosna, więc problem zniknął...jak co roku... Natomiast miesiąc temu na przeglądzie wyszło HC=300 i CO 1,2%. Czyli lipa na maksa. Obstawiam sondę lambda, bo spalanie też wydaje mi się jest o jakieś 1-1.5l za duże (w mieście do 12l/100km, nigdy tak dużo nie było). Niestety wymienić w Sceniku sondę lambda to karkołomne zadanie jest, bo...
Autko ostatecznie dostało reduktor Lovato RGE92 + inny mikser, zakładany na sztywno bezpośrednio na kolektor dolotowy (poprzednio to była jakaś zwężka zamocowana w rurze gumowej dolotu, która lubiła się przekrzywić i robił się bałagan). Po zmianie i regulacji auto śmiga jak ta lala.
To masz na pewno plastikowy kolektor ssacy. I najlepsza instalacja bylby wtrysk gazu. Z tego co wiem to koszt ok 4000zl. Tak wiec oblicz czy to Ci sie bedzie oplacac bo ja mysle ze jak tak malo jezdzisz to tak szybko Ci sie nie zeroci te 4000. Pozdrawiam.
Witam Wałkowałem swój problem na forum megane, ale niestety nikt mi nie pomógł - mało tego. Nikt nie odpowiedział niczego konkretnego. Szukam więc rady na elektrodzie. Problem jest następujący: Po odpaleniu rozgrzanego auta, ale trochę juz schłodzonego silnika silnik momentalnie gaśnie. Posprawdzałem czujnik położenia wału, który najczęściej odpowiada...
A ja mam renault megane z 1999 roku 1.6 16V Ma przejechane 108 tyś i niedawno robiłem duży przegląd czyli paski oleje płyn hamulcowy pompa płyn chłodniczy i wymieniłem termostat świece, filtr paliwa i powietrza. Tuż przed wymianą zauważyłem że samochód gdy jest zimny i dodam gazu to nie chce mi schodzić z obrotów np przyspieszam potem daje na luz i...
więc instalka zwróci się tobie po 2-3 latach. czy to warto? w tym czasie może zmienić się 1000 przepisów i okaże się że założysz gaz bez potrzeby. Nie jestem przeciwnikiem ale daj spokój a na pewno nie słuchaj głupot o sekwencji jak już 2 generacja i wystarczy! Głupot to niech kolega nie pisze. Przy IIgen kolektor ssący może się rozlecieć gdy dojdzie...
auto nie odpala po nocy albo długim postoju. trzeba kilka razy kręcić żeby załapało. jak już odpali to z tłumika idzie biały dym i czuć benzynę obroty falują. po rozgrzaniu wszystko jest w miarę ok jednak obroty biegu jałowego utrzymują się w granicy tysiąca. oprócz tego dużo pali benzyny 2x tyle co powinien .auto ma założony gaz od niecałych dwóch...
Piszesz, że cewek nie ruszasz. A masz pewność, że są sprawne? Potencjometr położenia przepustnicy sprawdzony? Zawór powietrza (tzw krokowiec) sprawny. A może nawet kolektor ssący nieszczelny. czyściłem pompkę paliwa . Ciśnienie paliwa odpowiednie? tylko rozrząd czeka I tutaj przygotuj się bowiem możesz marnie skończyć. Ale skoro kłopoty zaczęły się...
Hallo No niestety skończyło się zdemontowaniem wtrysku i założeniem instalacji II generacji. Ale to nie był koniec problemów. Po założeniu II generacji też nie było dobrze. Męczyłem się jeszcze kilka tygodni z tym, aż pojechałem do gazownika którego polecił mi kolega. Ten pogmyrał przy silniku i stwierdził że to nigdy dobrze działać nie będzie :). Okazało...
Tak, zacznij od uporządkowania instalacji , nawiertki w kolektor to sprawa trudna do przecenienia, a zastosowany sposób ustawienia wtryskiwaczy druciarski , popatrz jak to ma wyglądać : http://www.alltop.pl/AC_wytyczne.pdf zwróć uwagę , że wkrętki strzelają gazem wprost na zwór ssący - warto zainwestować w uszczelkę , zdziwisz się jak to wpłynie na...
przyczyn może być wiele w pierwszej kolejności należy sprawdzić: czy zawór EGR nie zablokował się najlepiej wyczyścić - silnik 1,9 silnik 2,2 oraz warto wyczyścić także kolektor czy nie jest pękniety IC - wymiana zawór sterowania turbina nie brzęczy - czyszczenie czy nie ma rozszczelnienia dolotu zacięte kierownice spalin w turbinie czy przepływka jest...
Witam mam problem z pewną rzeczą. Silnik który był w tej meganie po nagrzaniu utrzymywał obroty w granicach 1500-2000/min,szukałem problemu,lecz silnik uległ uszkodzeni (wypadła pastylka regulująca luz zaworu , zblokowała wałek rozrządu pękł pasek) i w tym momencie wymieniłem silnik.Różnił się on jedynie kolektorem dolotowym i przepustnicą więc unikając...
Dziś posprawdzam co się da, dzięki za podpowiedzi, czujnik położenia wału już sprawdziłem, opór miał 238 Ohm czyli w normie, był wprawdzie nieco zabrudzony jakimś smarem ale po przeczyszczeniu bez zmian. Kable, którymi dochodzi prąd do cewek leżą praktycznie otwarte (bez peszla) tak jakby opadły na blok silnika lub kolektor i je upaliło.. wprawdzie...
Tak patrze na rure i powiem Ci szczerze, ze ona miala prawo sie urwac/peknac. Siedziala tam na slowo honoru :-) Nie masz szans na odszkodowanie. Na allegro jest pelno zamiennikow i za okolo 350zl mozna zlozyc ladny, caly nowy tlumik. Nie widze tam zdrowej blachy wiec spawanie nie wchodzi w gre. Co do uszczelki pod kolektor to nie ma takiej bo jest nie...
Co do uszczelki pod głowicą , dość często się ona przepala ponieważ kolektor wylotowy jest bardzo blisko bloku (2 razy wymieniałem, i za każdym razem to samo , wypalona od przedniej strony, mniej więcej po środku ). Co do wolnych obrotów, sprawdz przewody i zawor pochłaniacza par paliwa ( nad wtryskiwaczami). Mialem urwany króciec i efekt był taki sam,...
Witam, chciałbym poprosić o pomoc w diagnozie usterki w Megane IPHII silnik 1.4 16v 2000r - identyczny problem spotkałem też w 1.6 16v. Problem polega na tym, że silnik "kuleje", na wolnych obrotach słychać "furkanie" z wydechu, obroty nie falują, ale gwałtownie spadają i się podnoszą, średnia trzyma się w okolicach 700-750. Wygląda to jakby gubił gdzieś...
Jesli masz wypadanie zaplonow tak jak ja w moim 307 to mozesz zaryzykowac wymiane cewki, musze cie jednak ostrzec ze mozesz wydac kase na marne, ja wymienilem takze czujniki od zaplonu, sa 2 jeden na kole zamachowym drugi na rozrzadzie(najwazniejszy, pozycji silnika), nic nie pomoglo. Z tego co piszesz to komputer nie ma kodow bierzacych. U mnie siadl...
Raczej obstawiam głowicę i uszczelkę. jak bierze ci olej to wymień uszczelniacze na zaworach-przypadłość 1.4 eco, sprawdź czy nie ma wycieków spod pompy wody, głowice daj do planowania i zainwestuj w dobrą uszczelkę pod głowicę np. gatesa lub jakąś lepszą-najlepiej popytaj w sklekpie o firmę która robi najlepsze uszczelki pod głowicę i kup, nawet jak...
Mam pytanie dotyczące instalacji gazowej w megance 1.6 96r. Planuję pod koniec tygodnia założenie LPG i prosiłbym o opinię użytkowników tego typu samochodów mających na pokładzie gaz o rady dotyczące instalacji. Zdecydowałem się na najprostszą wersję instalacji za 1700zł Człowiek w serwisie sprawdził czy mam metalowy kolektor i stwierdził że w zupełności...
Może wywalać odmą, czasem wyłazi olej z otworów na śruby mocujące dekiel ale wtedy trzeba go podnosić i uszczelniać całość.Dekiel wałków to nie głowica, jakby puściła uszczelka pod głowicą to by Ci lało na blok, nie na dekiel
Witam, mam problem, niedawno wymieniałem olej w silniku, wymieniam go co 10.000 km. Zauważyłem od tamtej pory coraz to głośniejszą prace silnika przy przyspieszaniu. Myślałem, że wydech się rozszczelnił, faktycznie po zdjęciu osłony pod maską było trochę sadzy, więc odkręciłem wszystko, na blok założyłem nową uszczelkę, kolektor dokręciłem jak należy...
Jak w temacie kupie kolektor wydechowy do Renault Megane 96r. pojemnosc 1.6
Szukaj nieszczelności w kolektorze po podciśnieniu widać że jest dziura .
Najprawdopodobniej będzie uszkodzony lub nie taki czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, miałem podobny przypadek w twingo
Witam ja na twoim miejscu sprawdził bym szczelność kolektora ssącego psiuknij plakiem jak wyrówna to będziesz wiedział gdzie podsysa obce powietrze
Primo wymiana 6 uszczelek kolektora i przepustnicy.
Nieszczelność między przepustnicą a głowicą, np pęknięty przewód od podciśnienia, uszkodzone uszczelnienie między przepustnicą a kolektorem, ewentualnie brak/uszkodzony oring na przewodzie podciśnienia wchodzącym w przepustnicę. pozdr
Sprawdz sobie czy nie jest dziurawy wezyk od czujnika cisnienia w kolektorze ssacym. Czujnik ten jest podpiety za pomoca gumowego wezyka z kolektorem ssacym i jest zamocowany na przegrodzie silnika. Jesli dostaje lewe powietrze to szaleje i zaswieca sie kontrolka wtrysku. Pozdrawiam.
Jeszcze od czerwca męczysz bułę z tym rozrządem????
Nie ma opcji oparów z kolektora tam jest podciśnienie. Ma wyciek paliwa raczej.
Df 012 napiecie zasilania czujnika nr 2: – czujnik temperatury powietrza, – potencjometr pedału ścieżka 2, – czujnik ciśnienia czynnika chłodniczego, – czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. To wiem.
To jest ten czujnik temperatury powietrza doprowadzanego do kolektora ssąceg?
Przyszła odwilż problem sam zniknął. Dzięki
Rocznik 2000. złączka 4-przewodowa pod kolektorem ssącym.
Sołtysie, to sprawdźcie co mu brak jak nie pali. Iskra jest? Swiece zalewa? A może suche, to sołtys chlapnie z kielonka benzyny do kolektora.
Sprawdz czy kat nie zapchany i uszczelki między kolektorem a głowicą nie dmuchneło.
Sprawdź czy nie jest pęknięty wężyk od czujnika ciśnienia kolektora ssącego.
o ile dobrze pamiętam, to z prawej strony w kolektorze ssącym
Jeśli jest terkot podczas ruszania to przyjrzałbym się układowi wydechowemu w okolicach plecionki. Weź kumpla ze sobą, odpal auto i zatkaj ręką wylot tłumika i zobaczy czy się wytworzy cisnienie. Jeśli nie to poproś kumpla o zatkanie rury, idź do przodu i obsłuchaj połączenie między kolektorem i rurą szczególnie w okolicach plecionki czyli połączenia...
Ja właśnie rozwiązałem problem u siebie w Renault Clio 2 (2001) 1.4 16V ze skrzynią DP0. Objawy : - szarpanie przy zmianie biegów na zimnym - późna redukcja z 2 na 1 przy zatrzymywaniu na światłach - zmiany biegów w górę i w dół w nie odpowiednim czasie Przyczyna : - silnik łapał lewe powietrze w okolicy przepustnicy, co powodowało że komputer skrzyni...
No to co się czaisz? Odkręć rurkę zapakuj mu blaszkę i jazda. Tam nie ma takiego egra jak jest w scenicu/megane. Jest połączenie kolektorów tą badziewną rurką z opaską. Czkam na zaślepkę, albo zaspawam rurke od środka.
Jeśli się tyczy dostępu to jestem pełen podziwu dla konstruktorów 1.6 w Megane I. Zwłaszcza kolektory i rozrusznik. Na szczęście większość już się rozsypała blacharsko. Zresztą amortyzatory w Mondeo II też sobie z jakiegoś powodu życzą serwisowych kluczy (udziwnień) lub dorabianych :D. Fusion i śruby mocowania gniazd tylnych amorów (jak się zapieką...
W kolektorze wylotowym jest wkręcona.
A skąd. Pewnie zaklinowała się przepustnica ( np zatarta linka) albo dura w kolektorze ssącym.
Nie bardzo. Jako tranzystor wykonawczy w nadajniku prędkościomierza siedzi smdziak o prądzie kolektora 100mA
Podepne się pod temat bo mam podobny problem mam meganke 1.4 16v z 2003 ,walczę z nierówną pracą silnika ,powiem tak na obrotomierzu tego nie widać za to czuć że silnik trzęsie. Pierwsze co to wymieniłem świece ,jest poprawa ale w odpalaniu wczesniej kręcił pare sekund zanim zapalił ,a teraz od razu pali. Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego ,wszystko...
A jak ma niby być zbudowany. Nikt tam Ameryki nie odkrywał od nowa :D . Komputer wtrysku steruję pracą wtryskiwaczy i cewek zapłonowych według informacji otrzymywanych z czujnika położenia wału ( GMP) , czujnika cisnienia kolektora dolotowego, pozycji przepustnicy , temperatury wody, temperatury powietrza zassanego, czujnika sspalaania stukowego oraz...
megane kolektor wydechowy renault megane kolektor megane uszczelka kolektor
monitor czestotliwosci układ scalony tesla x18xe schemat
radio merces alpine radio merces alpine
Normy testu przelewowego wtryskiwaczy Bosch, Delphi, Denso, Siemens – wartości referencyjne i interpretacja wyników Kody do pilota Horizon UPC dla telewizora Manta – lista, programowanie, modele Vestel/TCL