miler80 -mój sterownik jest całkiem inny od tego o który pytasz Dodano po 3 Strumien swiadomosci swia -To nie chodzi o to aby kupić przylutować -tylko wykorzystać te części które na obecną chwilę posiadam Dodano po 11 Dziwie się dlaczego konstruktor tego sterowania połączył ze sobą dwa tranzystory bez żadnych oporników o ile wiem do takiego połączenia...
Zacznij od regulatora jasności oświetlenia.
No nie można.........stopił się plastki. Dodano po 6 Można zamknąć....regulatory są takie same.
Uszkodzony regulator lub niewłaściwy zamontowany (regulator) MUSI być orgniał (tu pewnie Valeo).
Miałem podobne w Carisma GDI, wejściowe 3atm, wyjściowe szaleje od 16 do 46, podłożyłem trzy pompy wysokiego ciśnienia, kombinowałem z uszczelkami pod nimi, cieńsza, grubsza aby krzywka na wałku bardziej lub mnie naciskała na rolke popychacza, podkladałem dwa regulatory, a problem robił potencjometr przepustnicy, fałszował zasilanie na regulator ciśnienia.
regulator ciśnienia paliwa- ?
Może też zacierać się łożysko w sprężarce. Opór się zwiększa (ale nie przy każdym obrocie) i silnik próbuje to zrekompensować za mocno otwierając regulator biegu jałowego
Przypuszczam że to wina tego potencjometru czy przełącznika. może słabo styka i wariuje. Trzeba by go wyjąc i przeczyścić a może i wymienić na nowy.
Witam. Mam dwie Renault Megane 1.5 DCI z 2010 roku na systemie wtrysku Delphi. Obydwie zapalały normalnie, jedna z nich szarpała na wolnych obrotach (ciśnienie paliwa spadało do 150 bar), wymieniłem regulator ciśnienia paliwa od tej działającej dobrze i auto zaczęło normalnie pracować, więc kupiłem używany regulator ciśnienia, po założeniu do tej Megane...
Uszkodzony regulator.
a moze wymienic ten regulator
Witam Szukam informacji na temat elementu T1829 Motoroli w regulatorze obrotów wentylatora w Renault Megane 1996 r W środku są dwie sztuki . Wentylator chodzi tylko na maksymalnych obrotach. Czym to zastąpić ? Czy BDX66 darlington PNP to dobry wybór ? Pozdrawiam Sławek 8)
moze zepsuty regulator cisnienia paliwa
Wilgoć podeszła.
Witam zastosuj sciemniacz PWM ,jezeli podswietlenie zegarow i przelacznikow dzialalo razem to ograniczysz sie tylko do podmiany regulatora i wlasnej inwencji jak zamontowac by wygladalo jak orginal.Pozdrawiam
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
Regulator do wymiany.
Witam. Moim skromnym zdaniem regulator zgubił masę. Pozdrawiam.A.
W jakim momencie było to ciśnienie, w czasie jazdy (jakie obroty?) na postoju?. Jeżeli na postoju to szwankuje czujnik bądź regulator.
No dobra,w tytule wpisałem opornica bo tak to popularnie nazywają,ale w poście wyrażnie napisałem o regulatorze.
Mam podobny objaw z moim Meganem. Też myślałem, że będę musiał wymienić pompę, bo w Pandzie też miałem podobny objaw i tam nie da się wymienić tylko o-ringu. Dobre rozwiązanie z tym regulatorem ciśnienia w tej Megance.
Ten czujnik pozwala ustalić kąt wtrysku,jak ECM go nie widzi to nie działa regulator kąta wtrysku na pompie.Silnik pracuje w trybie awaryjnym.
Witam . Fakt że kontrolka gaśnie ,to nie oznacza że jest ładowanie. Należy zrobić pomiar na alternatorze i akumulatorze,by wykluczyć złe połączenie wyjścia alternatora zacisk(B+) z akumulatorem .Należy również sprawdzić naciąg paska klinowego lub wielorowkowego.Gdy nadal nie będzie ładowania należy sprawdzić alternator ,gdyż może być uszkodzony.Sama...
Trzeba się przyglądnąć ciśnieniu paliwa CR. Wygląda mi to na regulator ciśnienia .
No to dlatego kazuje mu wykręcić regulator.
Nie zdarzyło się u mnie usterka tego bsm, ale jeśli chodzi o światła mijania to jest złączka fabryczna na wiązka elektryczna z bsm do lamp. Chyba zielone kable, trzeba demontować zderzak. Złączka łączy żarówki mijania oraz regulator lampy.
Sprawdzić ciśnienie paliwa oraz czy nie leje wtryskiwacz/ regulator ciśnienia
Sprawdz wężyk regulatora paliwa.
Wita. I jak udało się zrobić ? Co było problem ? U mnie tez jest 12 bar do pompy. Czujniki zmienione regulator zmieniony i dalej jest przerywanie
Cześć Komputer Ci głupieje. Ale najprowdopodobniej winą jest tzw. regulator prędkości.
pewnie masz zkręcony na minimum regulator oświetlenia
Wymień regulator ze szczotkami
Dziękuję za odpowiedzi. Regulator oryginalny zamówiłem. Chodziło mi o tymczasowe podłączenie innego, bo auto jest mi niezbędne. Pomysł na podłączenie innego regulatora po prostu wpadł mi do głowy i byłem ciekawy czy się da. Wydawało się to logiczne, że po drobnych modyfikacjach i kilku dodatkowych przewodach będę miał ładowanie tymczasowe. Kilku mądrych...
To opowiedz w jakich okolicznościach zdechło. Typ ciagnika, alternator czy prądnica, jaki regulator mechaniczny czy elektroniczny , czy na ciągniku albo narzędziu przypiętym było coś spawane?
Mogles przez przypadek zewrzec przewody i uszkodzic regulator. Musisz go wyciagnac i polaczyc na krotko zeby sprawdzic czy beda dzialaly zarowki bez regulatora.
To właśnie to. To jest regulator prędkości dmuchawy.
rezystor dmuchawy do naprawy A skąd wiesz, że ma rezystor a nie tranzystorowy regulator obrotów?
Kolego ja na twoim miejscu nie robil bym takich pomiarów nie wolno odłaczac akumulatora ppodczas pracy silnika jak nie chcesz pozegnać sie z regulatorem lub prostownikiem. Tak jak koledzy radzili sprawdź upływ prądu a take sprawdź jak bardzo spada napiecie na rozruszniku podczas kręcenia i podaj do ilu spadnie
filtr paliwa to nie będzie bo zasilanie paliwa dałem z butelki . Został tez umyty w myjce regulator wysokiego ciśnienie i dalej to samo .
coś nie tak z regulatorem napięcia
Pewnie końcówka szczotek albo wypalone piny na regulatorze nawiewu. Temperatura to pewnie inna sprawa.
Jest możliwe że regulator w kulki leci.
Tak ten regulator na listwie wymień go.
Witam! W Izbizie 1.4 z 1997 roku zaprzestał działać regulator obrotów wentylatora wewntętrznego. Wentylator działa tylko na na najwyzszych obrotach. Miałem kiedyś podobny przypadek W Megane. Uszkodzne były tranzystory regulatora. Czy ktoś wie jak to jest rozwiązane w Ibize ? Też przez regulator impulsowy, czo może przez rezystory mocy włączene w szereg?...
https://as-pl.com/p/A3175 pokaż mi regulator COM/LIN tutaj..
porównanie z transformatorem jakoś mnie nie przekonuje. Innymi słowy nie spotkałem się w żadnym aucie z tym. A ja w kilku No i co dalej bo na pewno nie jest to normalne. Silnika nie słychać przez to wycie. Ładowanie w normie, pasek nie drży i wygląda dobrze. Pytanie moje dotyczy przyczyny tego wycia. Może regulator?
ten silnik bez elektroniki pracuje całkiem sprawnie. tps w tym aucie ma za zadanie dac informacje czy jest na jałowym czy nie. na jałowym działa regulator biegu jałowego (przez niektórych nazywany krokowcem), a po wcisnieciu gazu nie. sprawdz czy dziala regulator
A jak sprawdzić regulator
Sprawdź (i ew. przeczyść) regulator obrotów biegu jałowego .
Nie wiem jak w clio, ale w megane I jest bezpiecznik między stacyjką a regulatorem. Jest w przedziale silnika. Sprawdziłeś?
Ten co idzie do szerszej złączki to lampka, zresztą na regulatorze jest napisane zółtą czcionką L. Sprawdził bym wpierw czy są dokręcone śruby mocujące regulator, na torxa T25
Czy ja coś w swoim poprzednim zdaniu niewyraźnie napisałem? Masz parametry czytać, a nie błędy. Wtryski na przelewy sprwdzić, oraz regulator na pompie.
Szczotki przykrótkawe. Wymienię regulator i dam znać czy pomogło
posiadam renault megane 1,6 z 1996 . Dmuchawa działa tylko na czwartym biegu [dmuchawa 4 zakresowa ]. Gdzie w tym modelu znajduje się regulator obrotów . Czy trzeba rozebrać podszybie od strony kabiny czy też od strony silnika . Pozdrawiam i czekam na rychłą i konkretną odpowiedż.
Renault Megane III 1.5dci system Delphi P0002 - za niskie ciśnienie paliwa - faktyczne przy obciążeniu poniżej wymaganego Teraz zgłupiałem i pytam, wtryskiwacze na przelew są nienajgorsze, ale pytanie - stawiam na pompę ciśnienia, po odpięciu wtryskiwaczy i regulatora powinna dawać maks ciśnienie? Wydaje mi się że tak - u mnie nie dobija do 600bar,...
Regulator ciśnienia paliwa lub podciśnienie dają ciała.
Szajsowaty alternator, słabe połączenia, regulator napięcia.
Zamienniki: CA1627IR ORAZ: CA1661, koło CG234994 CA1645 28-3891, 283891 28-4614, 284614 437208 DELCO REMY: DRA4148 934148 LUCAS LRA01990 MITSUBISHI: MW30638577 NISSAN: 23100-00Q0A, 2310000Q0A 23100-00QAK, 2310000QAK 23100-00QAM, 2310000QAM 23100-00QAL, 2310000QAL OPEL: 4403540 4411316 4430591 9111540 93160665 93161425 93198179 RENAULT: 7700426849 7711134316...
Dzięki za odpowiedź, przyjmuję z pokorą. Wnioskuję że trzeba poluzować tą śrubę, liczyłem obroty ile razy wykręcałem i wkręcałem ale to jedyna którą ruszałem. popróbuję. Odkręcałem ją bo za pierwszym razem kiedy naprawiałem sterownik jeden z wałków(te małe zawory) był zapieczony i trzeba było go przepolerować. Kupiłem auto do naprawy i uparłem się że...
Podepnij miernik i sprawdź pobór prądu przy wyłączonych odbiornikach , co do ładowania możesz mieć zwarcie między zwojowe tego raczej nie wyłapiesz bez stołu probierczego. Ostatecznie któraś dioda fiksuje lub regulator ma dość.
Po mojemu to będzie obwód (w domyśle elektryczny) regulatora ( lub nastawnika), ale co dalej to nie wiem.
Jest dziura w kolektorze trzeba ją znaleźć. Albo regulator b.j. nie pracuje,albo rozrząd źle.
Do sprawdzenia - szczelność dolotu - regulator dawki powietrza biegu jałowego - przewody WN
Jeśli błąd jest powtarzalny to szukałbym w instalacji paliwowej. Na pierwszy rzut pompa paliwowa. Może zużycie, może zatkanie filtra, może regulator ciśnienia? Mowa o silkimu k4?
a ja myslałem że regulator napięcia,zgodnie ze swoją nazwą,reguluje napięcie....
Zmierz napięcie przed i za regulatorem, wtedy się przekonamy czy jest sprawny czy nie
Oznaczenia to T4 43 E Google nic sensownego nie pokazuje. Po podłączeniu 12v z jednej strony układu jest napięcie, z drugiej nie. Multimetr pokazuje 0,5v spadku w teście diody, więc wszystko wskazuje na diodę. Pytanie, czy to rzeczywiście jest dioda. Na brytyjskim forum spotkałem się ze stwierdzeniem, że to regulator napięcia, ale to mi zupelnie nie...
Idą z regulatora obrotów, czarny to masa, po drodze jest przekaźnik.
Witam!! Przeczyscilem regulator i przeputnice i narazie jest ok!!!! Serdecznie dziekuje!!!
4 biegowa bo masz oprnik zamiast regulatora. A w ogóle ci działała kiedykolwiek klima?
Witam. Pozwolę sobie trochę odgrzebać ten temat. Mianowicie jeżdzę Renault Megane 98r z motorem 1.9 D Eco 64 KM. Układ wtryskowy na pompie rozdzielaczowej Bosch EP/VE. Problem dotyczy rozruchu na zimnym silniku. Po przekręceniu kluczyka ciężko odpala i szarpie prze kilkanascie sekund po czym pracuje równomiernie. Po zgaszeniu go i powtórnym odpaleniu...
Prawdopodobnie uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa [trzeba go wymienic] .Sprawdzić działanie emulatora LPg.
Winny okazał się regulator. Jednak na pin d+ należało wpiąć napięcie np. przez żarówkę podpieta do +12. Co jeszcze ważnego - pin ten musi mieć w stanie początkowym stan gnd. Jeśli jest inaczej to najprawdopodobniej przyczyna tkwi w regulatorze. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Zawsze przy takiej "niewiadomej" warto i trzeba zacząć od próby odtworzenia/narysowania schematu ideowego układu. Jeżeli są stosowane rezystory, zawsze będą one połączone w szereg z silnikiem za pomocą przełącznika. Tu jest schemat regulacji czterobiegowej w Octavii 1, odrysowany "z natury", nie z jakiejś książki czy schematu fabrycznego: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
W alternatorze nie ma komutatora, to są pierścienie ślizgowe. A co to za alternator? Bo jak Valeo 120A (Audi, Passat, Megane/Scenic) to masz popuszczony koszyczek i pręty utrzepie. Druga sprawa- gdzie to niby się upala? Bo jak alternator Visteon (Mondeo) to tam trzeba pręty do pierścieni lutować wysokotemperaturowym spoiwem. Grzeje się tam jak diabli,...
Filtr paliwa jest zatkany. Zatkane przewody paliwowe. Wydajność pompy paliwowej nie mieści się w zakresie specyfikacji. Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony. Uszkodzona pompa paliwowa. Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa Wiązka przewodów czujnika ciśnienia paliwa jest otwarta lub zwarta Niewłaściwe połączenie obwodu elektrycznego czujnika ciśnienia...
Na mój rozum to wygląda na przebitą jedną z diód dodatnich głównych lub bardzo silne zanieczyszczenie które powoduje upływność. Prąd płynie przez tę diodę i diodę od wzbudzenia i potem przez regulator. Odpięcie regulatora powoduje przerwę w obwodzie i zanik prądu.
uki9 wracajac do tego falowania to regulator nap, tylko zanim go wymienisz sprawdz polaczenia i zaciski akumulatora jesli beda ok (sprawdzaj dokladnie) to wymien regulator.zycze sukcesu.
Żaden. Albo idzie na opornicę, jak masz przełącznik 4-ro pozycyjny, albo na regulator tranzystorowy, jak masz przełącznik o sześciu pozycjach.
Witam, posiadam alternator od renault megane 2004r. Czy podlaczajac pod zacisk d+ na wylaczonym silniku zarowke - z drugiej strony podlaczona do akumulatora zacisku + powinna sie ona zaswiecic?? Alternator 9-cio diodowy. D+ to zacisk katod diód pomocniczych, podłączony tam jest zacisk regulatora napięcia - jego zasilanie i żarówka kontrolna ładowania,...
Wciąż nie wiadomo jaka instalacja nawet, bo "Tomasseto" elektroniki nie spotkałem. Może wtrysk benzyny lub regulator ciśnienia przeciekać, może też emulator któregoś z wtrysków nie przełączać.
Metodą prób i błędów udało się podłączyć prawidłowo alternator tak aby było ładowanie. Wszystko wychodziło prawdiłowo z pinów, wadliwy okazał się NOWY regulator napięcia. Po wymianie na inny alternator ładuje ok.
Jak ma sześciostopniową regulację to nie ma opornicy a regulator tranzystorowy. Trzeba sprawdzić czy jest zasilanie (gruby czerwony kabel).
Pomiędzy regulator ciśnienia wstaw wakuometr i powiedz jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym.ok.
Podszybie całe wyjazd, wycieraczki wyjazd, czynnik z układu klimatyzacji wyjazd, mieszalnik wyjazd, wtedy wyciągniesz upragniony wentylator. Zanim jednak zabierzesz się za to, sprawdź kostkę w regulatorze nawiewu. Użyj opcji "szukaj", hasło dla Ciebie: nie działa nawiew renault
Po pierwsze po co wymieniany rozrząd skoro producent zaleca po 120 tys km? Ale wolno. Sugerowałbym sprawdzenie przpływomierza (MAPP sensor) oraz regulatora ciśnienia paliwa. Rozumiem, że autodiagnostyka w porządku.
Następnie proponował bym sprawdzenie i wyczyszczenie gniazd bezpiecznikowych. Ja bym natomiast proponował zaprzestać pisania o rzeczach, o których ma się mgliste pojęcie. To nie "syrenka 105" z elektromagnetycznym regulatorem i prądnicą. To alternator z dość zaawansowaną elektronika w regulatorze, komunikującą się magistralą LIN ze sterownikiem silnika...
Megane co za herezje 3 ampery na D+?.Do wzbudzenia mA a prąd wirnika regulator załącza z B+.
jak się okazało padł regulator, zostały wymienione także szczotki, jednak coś chyba poszło nie tak, ponieważ prędkościomierz teraz ani drgnie
Schemat przedstawia w zasadzie kompletny układ napędowy. Prostokąt podpisany TRP Megam (tyrystory, układ regulacji, ...) to jest konkretne urządzenie. Jest to Tyrystorowy Regulator Prędkości produkcji Megam Gdańsk, schemat pochodzi wprost z karty katalogowej tego sterownika. Służy do płynnej regulacji prędkości silników pierścieniowych w napędach dźwignic.
Niestety samochód megane II z 2006r. i już zaczęły się problemy z elektryką . Najpierw zgasło podświetlenie jednego regulatora wentylacji później zgasły wszystkie podświetlenia trzech regulatorów. Niestety zgasło również podświetlenie przycisku podnoszenia szyb na drzwiach prawych. Pewnie już ktoś się z tym spotkał i może poradzić jak wybrnąć z tej...
Jak myślicie czym spowodowana jest taka praca silnika? Wydaje mi się że masz uszkodzony regulator biegu jałowego. Można spróbować go ustawić, albo wymienić i wtedy ustawić.
1) Zbyt mała ilość oleju w hydraulicznym układzie wspomagania kierownicy. 2) Zapowietrzona przekładnia kierownicza i układ hydrauliczny. 3) Załamujące się chwilowo lub zgniatane przewody hydrauliczne przekładni kierowniczej lub pompy wspomagania 4) Zatykający się czasami króciec wylotowy (zasysanie pompy) zbiorniczka oleju 5) Przejściowo zbyt mały wydatek...
Wtryski potrafią paść nawet po 1 tankowaniu złej jakości paliwa, więc przebieg ma się nijak do stanu wtryskiwaczy. Wychodzi że pada jedna z trzech części układu wtyskowego :pompa wys. ciśnienia, regulator ciśnienia paliwa lub najpewniej właśnie wtyski.
No i co z tego że nie wymienił tylko umył, jeśli umył dobrze to nie ma znaczenia. Ja znajomemu umyłem przewody i bak, wszystko działa. Zastanawiające jest ciśnienie -5 na szynie, to stawia pod znakiem zapytania wiarygodność sygnałów z czujnika. Natomiast działanie pompy można sprawdzić oscyloskopem, mierzy się falowanie ciśnienia. Można też zrobić inaczej,...
Przecież na górnym zdjęciu regulator elektroniczny współpracujący z sześciostopniowym przełącznikiem, zaś na dolnym drabinka rezystorowa po 4-ro stopniowy przełącznik.
I co da odpięcie wtyczki? To że alternator nie będzie ładował, jeżeli kontrola się pali to oznacza problemy z ładowaniem. Ila auto ma przejechane? Jak dużo to wypada wyjąć już alternator i zrobić łożyska. I wymienić np. pierścienie jeżeli są zużyte, szczotki, albo inne uszkodzenie pozostałych elementów. Jeżeli jest uszkodzonego coś innego jak szczotki...
no skoro nie ma ładowania to raczej elektronika i inne rzeczy typu alternator niedziałaja jak trzeba , sprawdz tez regulator napiecia a najlepiej jak juz bedzie działał silnik to voltomierzem
ja sie na tym wogole nie znam... ale to co trzeba wymienic... na innych forach pisza o regulatorze napieciu... jeśli jest tak jak piszesz ze to tylko ten kabel od masy to wystarczy go tylko wyczyscic??
Witam A może mi pomożesz, mam megane scenic I 1.6 8V i pali mi dużo, w mieście nawet 12-14 litrów, na trasie 9, wymieniłem: mapsensor, termostat, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, sonde lambda, wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa, regulowałem zawory. Co powinienem jeszcze sprawdzić, może wymienić regulator ciśnienia...
regulator obrotów megane regulator napięcia megane regulator nawiewu megane
rozruch transformatora rezystor cewka zapłonowa kosztorysy elektryczne
sharp lodówka lampy miniaturowe
Słuchawki bezprzewodowe: wyciszanie i buczenie - przyczyny i rozwiązania Zwarcie wewnętrzne kanału 2 głośników w Mercedesie - co oznacza?