Miałem podobne w Carisma GDI, wejściowe 3atm, wyjściowe szaleje od 16 do 46, podłożyłem trzy pompy wysokiego ciśnienia, kombinowałem z uszczelkami pod nimi, cieńsza, grubsza aby krzywka na wałku bardziej lub mnie naciskała na rolke popychacza, podkladałem dwa regulatory, a problem robił potencjometr przepustnicy, fałszował zasilanie na regulator ciśnienia.
Uszkodzony regulator lub niewłaściwy zamontowany (regulator) MUSI być orgniał (tu pewnie Valeo).
No nie można.........stopił się plastki. Dodano po 6 Można zamknąć....regulatory są takie same.
Może też zacierać się łożysko w sprężarce. Opór się zwiększa (ale nie przy każdym obrocie) i silnik próbuje to zrekompensować za mocno otwierając regulator biegu jałowego
Ten czujnik pozwala ustalić kąt wtrysku,jak ECM go nie widzi to nie działa regulator kąta wtrysku na pompie.Silnik pracuje w trybie awaryjnym.
Dziękuję za odpowiedzi. Regulator oryginalny zamówiłem. Chodziło mi o tymczasowe podłączenie innego, bo auto jest mi niezbędne. Pomysł na podłączenie innego regulatora po prostu wpadł mi do głowy i byłem ciekawy czy się da. Wydawało się to logiczne, że po drobnych modyfikacjach i kilku dodatkowych przewodach będę miał ładowanie tymczasowe. Kilku mądrych...
miler80 -mój sterownik jest całkiem inny od tego o który pytasz Dodano po 3 Strumien swiadomosci swia -To nie chodzi o to aby kupić przylutować -tylko wykorzystać te części które na obecną chwilę posiadam Dodano po 11 Dziwie się dlaczego konstruktor tego sterowania połączył ze sobą dwa tranzystory bez żadnych oporników o ile wiem do takiego połączenia...
To opowiedz w jakich okolicznościach zdechło. Typ ciagnika, alternator czy prądnica, jaki regulator mechaniczny czy elektroniczny , czy na ciągniku albo narzędziu przypiętym było coś spawane?
regulator ciśnienia paliwa- ?
W twoim aucie jest inteligentne zarządzanie napięciem czyli wszystkim steruje komputer. Co to znaczy dla elektryka dobre napięcia i dla Ciebie? Podaj jakieś wartości. Polecam ci naprawić wszystko czyli airbag lampe co tam jeszcze i wtedy pojechać do elektryka na diagnostyke - plus zależy gdzie był pęknięty może kabel może masa może regulator może kabel...
Wita. I jak udało się zrobić ? Co było problem ? U mnie tez jest 12 bar do pompy. Czujniki zmienione regulator zmieniony i dalej jest przerywanie
moze zepsuty regulator cisnienia paliwa
Filtr paliwa jest zatkany. Zatkane przewody paliwowe. Wydajność pompy paliwowej nie mieści się w zakresie specyfikacji. Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony. Uszkodzona pompa paliwowa. Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa Wiązka przewodów czujnika ciśnienia paliwa jest otwarta lub zwarta Niewłaściwe połączenie obwodu elektrycznego czujnika ciśnienia...
Jesteś strasznie zakompleksiony automix przecież nikt nie podwarza twoich umiejętności czy wiedzy, moja uwaga na temat sterowania elektrozaworami to tylko sprostowanie a nie a nie twierdzenie, że nic na ten temat nie wiesz. Jak mi dasz wsad do eproma to sam sobie go wgram i podzielę się uwagami, zapewne wiesz na czym polega problem downloadingu softu...
Nie zdarzyło się u mnie usterka tego bsm, ale jeśli chodzi o światła mijania to jest złączka fabryczna na wiązka elektryczna z bsm do lamp. Chyba zielone kable, trzeba demontować zderzak. Złączka łączy żarówki mijania oraz regulator lampy.
Renault z ACC Ostatnio na autostradzie, z włączonym aktywnym tempomatem, pojawił się błąd: „Aktywne hamowanie wyłączone”, „Skontroluj regulator prędkości”. Nastąpiło wyłączenie tempomatu. Radar działa poprawnie, pokazuje odległości od przeszkód. Clip pokazuje błędy „ImpossibleBraking” oraz „ACCLeadtimeControlNotCoherent”. Czy ktoś się z czymś takim...
filtr paliwa to nie będzie bo zasilanie paliwa dałem z butelki . Został tez umyty w myjce regulator wysokiego ciśnienie i dalej to samo .
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
a moze wymienic ten regulator
Witam. Mam dwie Renault Megane 1.5 DCI z 2010 roku na systemie wtrysku Delphi. Obydwie zapalały normalnie, jedna z nich szarpała na wolnych obrotach (ciśnienie paliwa spadało do 150 bar), wymieniłem regulator ciśnienia paliwa od tej działającej dobrze i auto zaczęło normalnie pracować, więc kupiłem używany regulator ciśnienia, po założeniu do tej Megane...
Witam posiadam samochod marki renault megane 1.6 16v 1999 r kombi . przekrecam kluczyk zapalaja sie kontrolki i po chwili gasna procz kontrolki ladowania . po odpaleniu kontrolka ladowania gasnie lecz ladowania nie ma sprawdzalem miernikiem ( zreszta padl mi regulator napiecia ktory juz wymienilem ) czy ktos z was spotkal sie z takim problemem ? Ja...
Trzeba się przyglądnąć ciśnieniu paliwa CR. Wygląda mi to na regulator ciśnienia .
posiadam renault megane 1,6 z 1996 . Dmuchawa działa tylko na czwartym biegu [dmuchawa 4 zakresowa ]. Gdzie w tym modelu znajduje się regulator obrotów . Czy trzeba rozebrać podszybie od strony kabiny czy też od strony silnika . Pozdrawiam i czekam na rychłą i konkretną odpowiedż.
Regulator do wymiany.
Witaj ptys6, czy rozwiązałeś może swój problem? Mam to samo w Megane II 1.5DCi K9K 722 82km 2003r Układ Delphi. Wtryski regenerowane rok temu, kilka dni temu sprawdzane w serwisie Bosch, leją jakieś 7ml więc jak z fabryki. Filtr wymieniany co pół roku, pompa nie opiłkuje - podczas rozruchu daje jakieś 350-360Bar wiec ciśnienie na pompie ok. Regulator...
Sprawdzić ciśnienie paliwa oraz czy nie leje wtryskiwacz/ regulator ciśnienia
Witam. Zapewne taki temat już gdzieś się pojawił, albo podobny z tym że u mnie jest troszkę inaczej chyba. Przed zimą autko ( Megane 1 Coupe 1.6 16v k4m +lpg) dostało nowy rozrząd. Podczas wymiany znajomy mechanik zadzwonił do mnie że stary rozrząd miałem przestawiony o 1 ząbek, i oni go ustawiają wedle znaków tak jak ma być. Po wszystkim silnik ok..pali...
regulator ciśnienia się zacina , ciśnienie które pokazało było za duże, aa ostatecznie czujnik ciśnienia przekłamuje, ale to pierwsze. Pozdrawiam
rezystor dmuchawy do naprawy A skąd wiesz, że ma rezystor a nie tranzystorowy regulator obrotów?
Oznaczenia to T4 43 E Google nic sensownego nie pokazuje. Po podłączeniu 12v z jednej strony układu jest napięcie, z drugiej nie. Multimetr pokazuje 0,5v spadku w teście diody, więc wszystko wskazuje na diodę. Pytanie, czy to rzeczywiście jest dioda. Na brytyjskim forum spotkałem się ze stwierdzeniem, że to regulator napięcia, ale to mi zupelnie nie...
Witam. Moim skromnym zdaniem regulator zgubił masę. Pozdrawiam.A.
Cześć Komputer Ci głupieje. Ale najprowdopodobniej winą jest tzw. regulator prędkości.
https://as-pl.com/p/A3175 pokaż mi regulator COM/LIN tutaj..
Wymień regulator ze szczotkami
Inny jest bo scenic ma na kolanami pasażera. Wyciąg regulator obrotów ( dostęp od strony akumulatora), wysuń i włącz na chwile wiatrak, zobacz jak bedzie wiało z dziury po regulatorze. Nie kładź regulatora na metalowej częci karoserii.
ten silnik bez elektroniki pracuje całkiem sprawnie. tps w tym aucie ma za zadanie dac informacje czy jest na jałowym czy nie. na jałowym działa regulator biegu jałowego (przez niektórych nazywany krokowcem), a po wcisnieciu gazu nie. sprawdz czy dziala regulator
To właśnie to. To jest regulator prędkości dmuchawy.
Szczotki przykrótkawe. Wymienię regulator i dam znać czy pomogło
Witam A może mi pomożesz, mam megane scenic I 1.6 8V i pali mi dużo, w mieście nawet 12-14 litrów, na trasie 9, wymieniłem: mapsensor, termostat, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, sonde lambda, wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa, regulowałem zawory. Co powinienem jeszcze sprawdzić, może wymienić regulator ciśnienia...
Jestem szczęśliwym posiadaczem Renault Megane 96r: - wersji z klimą (0-6) nie wiem jak naprawić nawiew, który niegdyś chodził na biegach 1-6 później po drobnej naprawie (ruszanie kabelkami w skrzynce z bezpiecznikami) chodził na biegu 6, a teraz całkiem padł i nie wiem co jest grane, ktoś może podpowie bo już całe auto rozbieram i nie wiem o co biega,...
Jeśli błąd jest powtarzalny to szukałbym w instalacji paliwowej. Na pierwszy rzut pompa paliwowa. Może zużycie, może zatkanie filtra, może regulator ciśnienia? Mowa o silkimu k4?
Sprawdź czy regulator ciśnienia na listwie wtryskowej nie przepuszcza ci paliwa w dolot. Miałem tak w lagunie. Sterownik nie radził sobie z wyregulowaniem dawki i odcinał wtrysk na sekundę.
Pacjent Megane 3, 1.5DCI z 2014 r, 90 KM. Problem: Komunikat: Możliwa awaria silnika. Silnik pracuje, auto się porusza. Sprawdzone launchem, błąd w sterowniku wtrysku DF053 (w załączeniu zdjęcie) błąd z Clipa być może będzie DTC008923, ale nie mam pewności, dodatkowo pojawia się błąd w ESC odnośnie momentu obrotowego, w tym samym czasie, wygląda, że...
Cześć Od kilku tygodni borykam się z problemem niskiej jasności świateł przednich. Całe szczęście auta używam jedynie po mieście jako autko do pracy i nocami w ogóle nie jeżdże. Ale chociażby w garażu widać, że oświetlenie z przodu jest mizerne, szacuję że działa na 30%. Kiedy próbuję znaleźć podobny temat 99% wyników dotyczy brudnej/wypalonej soczewki...
Jest możliwe że regulator w kulki leci.
uki9 wracajac do tego falowania to regulator nap, tylko zanim go wymienisz sprawdz polaczenia i zaciski akumulatora jesli beda ok (sprawdzaj dokladnie) to wymien regulator.zycze sukcesu.
Zapewne było tak że skończyły się szczotki i mechanik zamiast wymienić szczotki (Valeo svx7) zamontował regulator z as.pl i stąd problemy - chińska produkcja źle komunikuje się z autem. Rzadko zdarza się że jest uszkodzony kabel cienki fioletowy z alternatora do bsm.
No i wyciągnąłem cały alternator, teraz będę trochę złośliwy, Najbardziej śmieszą i jednocześnie denerwują mnie informacje które nie są prawdą a dodają nam tylko dużo pracy , nie mówiąc o straconym czasie. Powiem krótko żeby zdjąć regulator wcale nie trzeba wyjmować całego alternatora!!! Nie uważam że takie informacje są złośliwe, ale proszę- nie piszcie...
Tak ten regulator na listwie wymień go.
Sprawdź (i ew. przeczyść) regulator obrotów biegu jałowego .
Napewno wymontowac sam regulator i polaczyc na krotko.
A jak sprawdzić regulator
Czy ja coś w swoim poprzednim zdaniu niewyraźnie napisałem? Masz parametry czytać, a nie błędy. Wtryski na przelewy sprwdzić, oraz regulator na pompie.
Wciąż nie wiadomo jaka instalacja nawet, bo "Tomasseto" elektroniki nie spotkałem. Może wtrysk benzyny lub regulator ciśnienia przeciekać, może też emulator któregoś z wtrysków nie przełączać.
Megane co za herezje 3 ampery na D+?.Do wzbudzenia mA a prąd wirnika regulator załącza z B+.
Jak myślicie czym spowodowana jest taka praca silnika? Wydaje mi się że masz uszkodzony regulator biegu jałowego. Można spróbować go ustawić, albo wymienić i wtedy ustawić.
Regulator ciśnienia paliwa lub podciśnienie dają ciała.
Przeczytałem cały ten post i moje przemyślenia są takie. Zająłbym się testem przelewowym wtryskiwaczy i testem wydajności pompy CR. Test wtryskiwaczy wszyscy dają sobie rade, ale jest jeszcze test dla pompy - odpięte elektrycznie wtryskiwacze, odpięta wtyczka z regulatora ciśnienia i zamiast regulatora wpięta do wtyczki oporność zastępcza - np. żarówka...
Pragnę ustosunkować się i zarazem wyjaśnić problem "gaśnięcia silnika podczas dojazdu do skrzyżowania". Zacznijmy od zasady działania silnika benzynowego. W kazdym samochodzie "na benzynę" są trzy układy sterujące pracą silnika: paliwowy, powietrzny i elektyczny. Jeśli samochód, jedzie to wszystkie układy działają prawidłowo. Podczs dojazdu do skrzyżowania...
Podepnij miernik i sprawdź pobór prądu przy wyłączonych odbiornikach , co do ładowania możesz mieć zwarcie między zwojowe tego raczej nie wyłapiesz bez stołu probierczego. Ostatecznie któraś dioda fiksuje lub regulator ma dość.
Witam, posiadam alternator od renault megane 2004r. Czy podlaczajac pod zacisk d+ na wylaczonym silniku zarowke - z drugiej strony podlaczona do akumulatora zacisku + powinna sie ona zaswiecic?? Alternator 9-cio diodowy. D+ to zacisk katod diód pomocniczych, podłączony tam jest zacisk regulatora napięcia - jego zasilanie i żarówka kontrolna ładowania,...
Przeszukując wieczorem znalazłem taki film na yt. https://www.youtube.com/watch?v=KmdPX2H8... I rozwiązanie problemu. Elastyczne połączenie między kolektorem wydechowym a katalizatorem było zardzewiałe i zerwane, nie na tyle, aby zobaczyć dym, ale zerwane. Z powodu złego położenia nie może być zmienione w domu przez jedną osobę - silnik musi przesunąć...
http://obrazki.elektroda.pl/3147112000_1... http://obrazki.elektroda.pl/5923029200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3400454700_1... Pierścienie i regulator wyglądają ok. A co do sprawdzenia tych diód to kolego czy mógłbyś mi jak krowie na miedzy wytłumaczyć jak mam to sprawdzić w moim przypadku? Bo nie...
Witam, dziękuje za zainteresowanie, ale dalej nic nie wiem. Auto to 1 Megane/Scenik, mam schemat, a chcę zastosować alternator od Laguny. Problem, że w aucie jest jeden kabel, choć na schemacie ewidentnie są 2. Pomijam zasilający akumulator, bo w obu alternatorach jest tak samo. Laguna ten sprawny ma dwa kable, dodatni od wzbudzenia doprowadzę bez problemu,...
Szajsowaty alternator, słabe połączenia, regulator napięcia.
Witam ponownie dziś byłem na kompie sprawdzić błędy i nic nie było z błędów ale mechanik sprawdził jeszcze inne parametry silnika i stwierdził ze ciśnienie paliwa skacze (z resztą sam widziałem wykres idealnie rytmiczne się waha ciśnienie) i mechanik powiedział że albo któryś wtrysk albo regulator ciśnienia w pompie siedzi ale raczej wtrysk. I poradził...
Witam. Zainteresowanym jest maciuś1 który coś się swoim postem NIE interesuje Oj tam zaraz nie interesuje się :wink: Praca i okres świąteczny .... ale do tematu. Na zdjęciach parametr PR090 też nie mieści się w widełkach wskazanych przez producenta ( -12 do +12). Ale spokojnie już zdążyłem dowiedzieć się że do -41 korekcja działa prawidłowo i wartość...
Do sprawdzenia - szczelność dolotu - regulator dawki powietrza biegu jałowego - przewody WN
Witam!! I z gory przepraszam milczenie do tej pory brakowalo czasu zeby zajzec,ale ustosunkowujac sie do wczesniejszych odpowiedzi to tak jak kolega napisal u mnie w megance jest regulator predkosci obrotowej biegu jalowego a nie krokowiec jutro zabieram sie do roboty i jak dokonam przelom to napisze niezwlocznie. Na front robot wysylam przepustnice...
Jest dziura w kolektorze trzeba ją znaleźć. Albo regulator b.j. nie pracuje,albo rozrząd źle.
a ja myslałem że regulator napięcia,zgodnie ze swoją nazwą,reguluje napięcie....
Metodą prób i błędów udało się podłączyć prawidłowo alternator tak aby było ładowanie. Wszystko wychodziło prawdiłowo z pinów, wadliwy okazał się NOWY regulator napięcia. Po wymianie na inny alternator ładuje ok.
Można jeszce sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym i regulator ciśneinia w instalacji paliwowej oraz szcelność instalacji paliwowej, zawory wtryskowe i uszczelki oraz wydetek paliwa w poszczególnych zaworach wtryskowych. Trzeba też spawdzić sondę lambda i podgrzewanie sondy lambda.
Dzięki. Pewnie się dowiem. Tylko z tego, co wiem ten regulator jest "schowany" dość głęboko. Więc zanim wypruję pół komory silnika wolałby poradzić się kogoś bardziej doświadczonego. Np. jakich wartości rezystorów się tam spodziewać ? Jak są przełączane rezystory ? - przekaźnikami ?
Żaden. Albo idzie na opornicę, jak masz przełącznik 4-ro pozycyjny, albo na regulator tranzystorowy, jak masz przełącznik o sześciu pozycjach.
Regulator ciśnienia raczej dobry a brak plusa na wtryskiwaczach. Odepnij wtyczkę wtryskiwacza, podepnij jeden przewód miernika pod masę auta a drugi do wtyczki wtryskiwacza, włącz zapłon a dla pewności zakręć rozrusznikiem. Przełącznik ustawiony na PB. Ma pojawić się 12V. Jeżeli brakuje to przełóż przewód miernika pod drugi pin we wtyczce do wtryskiwacza....
Przecież na górnym zdjęciu regulator elektroniczny współpracujący z sześciostopniowym przełącznikiem, zaś na dolnym drabinka rezystorowa po 4-ro stopniowy przełącznik.
Jak ma sześciostopniową regulację to nie ma opornicy a regulator tranzystorowy. Trzeba sprawdzić czy jest zasilanie (gruby czerwony kabel).
W tym regulatorze (FOOM) wymieniłeś szczotki? Jak je dolutowałeś do aluminiowych płaskowników? A jeżeli rzeczywiście masz taki regulator i taki problem to go wymień, są tanie zamienniki z Cargo.
Rozumiem, od 29 lat naprawiasz podświetlenie desek w megane. Jakichś dziwnych, bo zaręczam ci żaden stabilizator i żadne diody nie mają nic do tego. W załączniku schemat, z bezpiecznika idzie ma manetkę (S6), z manetki na żarówki oświetlenia deski (E11, zaznaczona tylko jedna) i z zarówki zamyka się na mase poprzez regulator intensywności oświetlenia...
Zacznij od regulatora jasności oświetlenia.
Wydaje mi sie że Bosch nie robi sobie jaj i sprawdził wszystkie elementy które mu dostarczyłem czyli pompa wysokiego ciśnienia kompletna, listwa kompletna razem z regulatorem mechanicznym ciśnienia na listwie i wszystkie wtryski. Regulator o którym piszesz był zmieniany 3-krotnie. Pomiary wykonane na KTS i CDiF 2. Porównywałem ciśnienia rzeczywiste...
Pomiędzy regulator ciśnienia wstaw wakuometr i powiedz jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym.ok.
Wtryski potrafią paść nawet po 1 tankowaniu złej jakości paliwa, więc przebieg ma się nijak do stanu wtryskiwaczy. Wychodzi że pada jedna z trzech części układu wtyskowego :pompa wys. ciśnienia, regulator ciśnienia paliwa lub najpewniej właśnie wtyski.
Witam Mam megane scenic I 1.6 8V i pali mi dużo, w mieście nawet 12-14 litrów, na trasie 9, przewertowałem różne fora i do tej pory nie rozwiązałem problemu. Wymieniłem: mapsensor, termostat, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, sonde lambda, wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa, regulowałem zawory. Co powinienem jeszcze...
no skoro nie ma ładowania to raczej elektronika i inne rzeczy typu alternator niedziałaja jak trzeba , sprawdz tez regulator napiecia a najlepiej jak juz bedzie działał silnik to voltomierzem
Problem wystepuje od kilkunastu miesiecy. auto wczesniej bylo naprawiane - bez skutku. teraz tez. regulator ciśnienia wymieniony, wtryski regenerowane kilka tysiecy kilometrow temu zostaly zregenerowane ponownie(3 sztuki), ponoc poprzednio jakies podkladki byly zle zalozone, jeden zostal skorygowany elektronicznie, EGR ponoc byl mokry, mowa byla jeszcze...
Uszkodzony regulator obrotów, jest zaraz koło silnika nawiewu, poszły spać tranzystory. Temat był przerabiany na forum.
Obciążony i 12V to za mało powinno być minimum 13.8V.Pierwsze co zrób to wymień regulator prądu razem ze szczotkami,i zobacz czy coś się zmieniło.
Jeśli chcesz sprawdzić czy jest ładowanie uruchom samochód, do klem akumulatora podłącz woltomierz. Wskazanie woltomierza powinno wynosić ok 14,4V. Jesli tak jest to ładowanie jest OK, pozostaje wymiana żaróweczki w desce rozdzielczej. Jeśli nie ładuje to uszkodzony jest regulator napięcia, sczotki albo uład diod w alternatorze.
Tam nie ma opornika a regulator na tranzystorach, i tam jest wada. Napewno nie uszkodzone tranzystory, a coś innego, wystarczy lekko cyknąć lutownicą.
Problem jest tego typu że wymieniłem już tyle rzeczy w układzie wtryskowym že powinno być ok , po każdej wymianie był kasowany błąd i auto zapala i chodzi po prostu wzorowo aż mechanicy się dziwią. Ale po 2-3 dniach zapala się check injekcjon i jest problem z odpaleniem auta po nocy bo później jako tako zapala , co może być powodem tego. Wyniki diagnostyczne...
Wymontuj regulator i zobacz na szczotki.Tyle możesz zrobić samemu o ile masz ochotę... A jak nie masz to do elektryka. Pozdrawiam Janusz
Objawy: -trudności z odpaleniem na benzynie (na lpg jest ok) zwłaszcza rano -podczas jazdy tak jak by mu mocy brakowało szarpie i się dławi A regulator ciśnienia paliwa sprawdził kto?
Co do gaśnięcia silnika ja bym przyjżał się czujnikowi położenia wału najprawdopodobniej jest to jego wina znana usterka w megankach i nie tylko koszt czujnika około 90zł. A co do niestabilnych obrotów warto sprawdzić regulator biegu jałowego,lepiej sprawdź diagnostyke silnika co do obrotów,po co wydawać niepotrzebnie kasę.
Witam, Nie działa podświetlenie licznika. Wszystko inne się świeci, regulator jasności chyba sprawny bo reszta podświetlenia na niego reaguje. Ten wyświetlacz na którym jest przebieg jest podświetlony tak samo wszystkie kontrolki na liczniku działają, wskazówki również funkcjonują tylko brak podświetlenia. Czytałem wątek na forum Megane i po lifcie...
masz prawde jest to regulator predkości biegu jałowego miałem z nim problem ale po wyczyszczeniu problem ustal jest tez czujnik połozenia przepusnicy tez jest dobry bo nowy a jaka kość ??
Da się zrobić. Najprostsza metoda to odpowiednio dobrany rezystor połączony szeregowo z silnikiem. Ma tą wadę, że na rezystorze traci się dużo mocy w zależności od prądu pobieranego przez silnik. Inną metodą jest regulator PWM. Jest bardziej skomplikowany ( dla niewprawnego) ale można płynnie regulować obroty silnika i nie traci się mocy na grzanie...
Dzisiaj spróbuję wymienić wszystkie przewody paliwowe plastikowe na gumowe ponoć te końcówki na na przewodach na zatrzask często przepuszczają dam znać później a pry kręceniu pokazało mi zaledwie 20bar. Czy jest jakiś sposób zeby sprawdzić czy regulator ciśnienia paliwa który jest na pompie jest sprawny bez jego wymiany? Dodano po 3 Jeszcze nie wymieniłem...
Błąd był DF053 2 def regulator open i jeszcze od swiecy żarowej. Gdyby nie zapisany błąd to po zachowaniu auta nie szukałbym przyczyny w układzie paliwowym ale nie mam innego punktu zaczepienia ( co prawda nie mam zbyt dużego doświadczenia w autach francuskich). Dzis przejechałem nim dosyć dynamicznie i ze zmiennym obciążeniem ok 20 km i usterka nie...
megane regulator regulator obrotów megane regulator napięcia megane
rozkład losowy junkers zespół wodny wrp11 jowisz kineskopy
dcb118 dewalt mitsubishi outlander
Strzelanie w głośnikach po czyszczeniu Sony TA-F690ES Beretta Exclusive Green - Jak zresetować kocioł?