Dobry mechanik wywnioskuje z uszczelki dość dużo ona nie musi być przepalona. Korek w zbiorniczku jest ok trzyma ciśnienie takie jakie ma być? Węże wystarczy dotknąć i od razu wiadomo czy puchną czy nie.
może rozrząd ,albo uszczelka pod głowicą.
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Płaszczyzna bloku do obróbki lub kiepskiej jakości uszczelka. pozdr
Może wywalać odmą, czasem wyłazi olej z otworów na śruby mocujące dekiel ale wtedy trzeba go podnosić i uszczelniać całość.Dekiel wałków to nie głowica, jakby puściła uszczelka pod głowicą to by Ci lało na blok, nie na dekiel
Może być wszystko. Blok, głowica, uszczelka.
Jeszcze nie wiem, ale dzisiaj wieczorem się zorientuję, bo mam podobny problem, ale nie w takim stopniu. Moim Renault Megane 1,4 8V jeszcze da się jeździć, ale to kwestia czasu. Węże już twardnieją i przestaje grzać, ale jeszcze nie dymi na biało. Tester wykazuje śladową obecność spalin w płynie. U ciebie to ewidentne jak dymi na biało i nie ma co sprawdzać....
To teraz głowica do zdjęcia, splanowania, masz do kupienia nową uszczelkę i nowe szpilki.
Kawa pod korkiek to nie tylko uszczelka ale też i zima
Oczywiście wadliwa była uszczelka pod głowicą.
podciśnienia założone? map sensor podpięty? zawory kiedy regulowałeś, po założeniu głowicy czy przed?
uszczelka pod głowica??
jeśli otworzysz korek umiejętnie to się nie poparzysz,a dowiesz się czy jest ciśnienie w układzie świadczące o przedmuchach spalin do układu chłodzenia czyli potencjalnie walniętej uszczelce pod głowicą
Test na obecność spalin w układzie chłodzenia powinien wyjaśnić dlaczego leci, bo prawdopodbnie problem z uszczelka głowicy. Wentylator pracuje?
Kolego gimak możesz przedstawić troszkę jaśniej jak wygląda ten test z butelką? Tutaj jest opis [url=http://megane.com.pl/megane-i-phi-d...
To zależy... Progi zdrowe? Jakieś uszkodzenia?
Robiłem silnik gdzie trzeba było mocno splanować blok. Szlifierz skrócił tłoki o tą samą wartość . Poszła nominalna grubość uszczelki pod głowicą.
Tzn ?? Wymiana uszczelki pod głowicą??
Kolejność dokręcania i momenty będziesz miał opisane z nową uszczelką pod głowicę.
Prawdopodobnie walnięty termostat. A jak pojawiają się bąbelki w zbiorniczku namiarowym lub wywala z niego chłodziwo to uszczelka pod głowicą.
Coś mi się wydaje że głowica padła lub jej uszczelka .
W czasie testu można sprawdzić ciśnienie w przewodach wodnych. Jak będą twarde jak diabli to raczej uszczelka głowicy.
myślę, że to uszczelka pod głowicą. Zrób gazometrię.
Witam czy ktoś posiada instrukcję dokrecania śrub głowicy w Renault Megane 1,4 16V z 2004r. Zawsze była ulotka razem z uszczelką, niestety u mnie jej brak. Pozdrawiam
Sprawdz czy kat nie zapchany i uszczelki między kolektorem a głowicą nie dmuchneło.
Witam. Potrzebuję pomocy. Padła uszczelka pod głowicą w moim Scenicu. Wymieniłem pasek rozrządu, uszczelkę pod głowicą - głowica była planowana - no i ją złożyłem. Kół od rozrządu nie ruszałem. Ładnie poskładałem ustawiłem zawory a tu klapa. Kręci ale nie odpala. Świece zalane i jakby tego było mało zapaliła się kontrolka od sekcji wtrysku. Czy może...
Informacyjnie moge podać Tobie ze uszczelka do Renault Megane 1.4 kosztowala mnie 50zł. Robocizna u mechanika 150zł+ 50zł(planowanie głowicy).
Sprawdź ustawienie rozrządu
Biały dym w zimie to coś normalnego, W innym przypadku, zwłaszcza gdy chcemy koniecznie aby była to awaria, a przy okazji ubywa nam płyn chłodzacy, a pod korkiem oleju robi sie zółty szlam to wskazuje na przepaloną uszczelkę pod głowicą.
Panewki, szlif wału, uszczelka pod głowica, szlif cylindrów na początek.
Też byłbym skłonny do osądu, że to uszczelka pod głowicą, strata mocy, ubytek płynu, biały dym, wszystko wskazuje na uszczelkę.
Jezeli wymieniałeś nowa uszczelke pod głowicą , zazwyczaj do uszczelki dołaczona jest instrukcja z momentem jak i kolejnością dokrecania szpilek.
auto już pali przerwa była w przewodzie czujnika ciśnienia kolektora do komputera teraz auto pyrkocze, słabo wchodzi na obroty, a przy pełnym gazie ma ich nieco ponad 2k. - te zjawiska sprawdzane były na luzie. Kopci jak cholera. Wydaje się, że ubywa płynu chłodniczego. Czy to oznacza uszczelkę pod głowicą?
Po zdjęciu głowicy okazało się że poszła uszczelka. Dziwi mnie tylko dlaczego, ponieważ w ciągu ostatnich 3 lat ta sama awaria powtórzyła się 3 krotnie co około 30tys km. Dodam że przed każdym ponownym założeniem nowej uszczelki głowica była splanowana.Wiec dlaczego do chodzi do uszkodzeń owej uszczelki ???
Sprawdź temperaturę diagnoskopem i termometrem, miałem już przypadek z Clio, że część sterująca wskaźnikiem pokazywała prawidłowo a część do sterownika zaniżała temperaturę i uszczelka pod głowicą puściła płyn.
Rozrząd ma gdzieś 40 tys. przebiegu, za wcześnie na wymianę. Nie za wcześnie. Ja też kiedyś myślałem podobnie i po zrzuceniu głowicy, wymianie uszczelki w Megane 1 założyłem ten sam pasek. Nie miał 30 000 km. Założyłem stary pasek i zrobiłem niecałe 1500 km jak się zerwał. Narobiłem sobie tylko dużych kosztów, a chciałem zaoszczędzić. Nie warto. Wymień...
Przepływomierz powietrza zapewne znajduje się na pograniczu filtra i rury od filtra.Jeśli zgasł jak krokowy odłączyłeś to działa więc to odpada.Ale że dymi na biało to czasem nie masz uszczelki walniętej pod głowicą?
No ja mam przejechane 169 tys. Wszystko się sypało jak ją kupiłem i dlatego wymieniłem naprawdę sporą część samochodu :) Uszczelniacze zaworowe i uszczelka pod głowicą jest nowa.
Witam. Uszczelka pod głowicą kanał olejowy do układu chłodzenia nie komora spalania do układu chłodzenia, dlatego nie ma ciśnienia. Jedź do mechanika warsztatu, bo tak na odległość to ciężko. Pozdrawiam.
Witam wszystkich. Bardzo proszę o pomoc. Mam problem z ustawieniem rozrządu w renault megane 1.4. A mianowicie chodzi mi o to że nie mogę napiąć paska rozrzadu. Przy próbie napięcia rolka napinająca obraca sie w koło na mimośrodzie a pasek pozostaje luźny. Co może być tego powodem? Dodam jeszcze że zdejmowałem głowice (bo poszła uszczelka pod głowica)...
Mam już rozebrany rozrząd ale olej jest wszędzie i tak naprawdę to nie wiadomo z kąd cieknie Czy masz zablokowany blokadami silnik? Wymieniasz komplet uszczelek, na wałkach, na wale na górnej pokrywie rozrządu, sprawdzasz odme i jej wężyk, uszczelka misy olejowej. Mam nadzieje że nie wywaliło ci uszczelki pod głowicą.
Uszczelka identyczna jak wcześniej. Głowica zebrana 0.1mm. A do GMP brakuje z 3mm.
1,5 mies. temu To nie dawno, jak widzisz po postach przyczyn może być kilka. Pomocy co to może być i ile zostawię mechanikowi? Niestety naprawa zapewne będzie polegała na ponownym rozebraniu góry w gorszym przypadku i dołu jeżeli to uszczelki tulei a więc nowe uszczelki, śruby głowicy być może olej. Przed naprawą może okazać się że, nie zdiagnozują...
Jeżeli są to cylindry koło siebie to być może uszczelka pod głowicą między cylindrami się wypaliła. Sprawdź ciśnienie na cylindrach.
Skoro ubywa płyn chłodzący, to wygląda na wypchana uszczelkę pod głowicą, zawsze możesz sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach
Na nowych uszczelkach jest zawsze dokładny opis-kolejność i momenty.
Kompresji nie mam czym zmierzyć, ale jeśli nie rzuca olejem spod uszczelki głowicy na zewnątrz to gdzie mogłoby się tak dziać? chyba że do środka, a tak to wygląda, no bo czemu jest tam olej Biorąc pod uwagę że jest teraz słaby o połowę. Mnie to wygląda jednak na uszczelkę z pod głowicy. Tak ja to widzę.
Z rozrzadem to trzeba skrócić interwały i jest spoko Tak też czytałem na forach. Tam też był problem z przegrzewaniem silnika i uszczelką pod głowicą. Silnik to francuskie HDi Nie,to całkowicie inne silniki.
Problem wygląda tak: -przed wymianą uszczelniaczy brał 1 l oleju na 1000km -po wymianie bierze 1l na 500km Przy "okazji" zmieniany był rozrząd. Pali dobrze, zużycie 6l/100km - jak nigdy. W czym może tkwić problem. Myśle o uszczelce pod głowicą. dZIĘKI ZA POMOC
i układ zapowietrza się.Możliwe że uszczelka pod głowicą. Bardzo chaotycznie kolega to opisał, ale sentencja umieszczona w cytacie raczej trafna - przedmuchy do układu chłodzenia, ale nie koniecznie uszczelka pod głowicą, może być również pęknięty blok (tujeja cylindra) lub głowica. To czy są przedmuchy może kolega sprawdzić moim sposobem opisanym...
Witajcie, Czy biała maź pod korkiem moży być objawem czegoś grożnego? Uszczelka pod głowicą? Drugie pytanie- jak najłatwiej podłączyć centralkę czujnika cofania?
Jeśli wymieniona została uszczelka bez sprawdzenia głowicy ,bez planowania jej to masz takie efekty, przykro ale powtórna robota i nie u tego mechanika!!!!!!!!
Przedmuchu do układu chłodzenia, ponieważ nie bardzo chce mi się drugi raz pisać więc odsyłam do mojego postu na forum megane, może się przydać. http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=152... Odnośnie szczelności układu też długo ich szukałem, ale wylazły, jak do zbiorniczka wyrównawczego podpiąłem powietrze pod ciśnieniem 1 atm (1bar) - reduktor...
Witam Posiadam Renault Megane 1.4 osiem zaworów z 1998 r. Po wymianie uszczelki pod głowicą zaczął mi świrować wskażnik temperatury cieczy chłodzącej silnik raz jest dobrze w momęcie spada o dwie/trzy kreski za chwile znowu wraca itd. Wskazuje to ewidentnie na słaby styk ba :?: ale gdzie tego szukać . Może ktoś wie i podzieli się tą informacją . Będę...
Witam otóż mam taki problem a mianowicie auto miało dość konkretnie podlany olejem silnik przez co zdecydowałem się zdjąć głowicę ponieważ zakładałem uszkodzenie uszczelki ((Auto renault megane scenic I (silnik 1.6e k7M a7 /02)). Po demontażu okazało się iż uszczelka nie wygląda na uszkodzoną ALE za to po oczyszczeniu głowicy okazało się że ktoś ją...
Uszczelka pod glowica.Raczej pewne.
Kolego jak chcesz mi wciskać UPG to daj se spokój,to było 1 podejrzenia sprawdzone na kilka sposobów i wykluczone podstawowe objawy,brak szlamu pod korkami oleju i płynu chłodzącego,nie dymi,niczego nie ubywa ani nie przybywa,test wykonałem korek na zbiorniczek wyrównawczy i do niego plastikowa rurka taka jak do wina,i taki niebieski płyn,miał on zmienić...
Jest to Renault Megane 2 1.5 dci Disel , rozrusznik z tyłu. Mam trudne zadanie silnik się przegrzał, bierze olej. Muszę zmienić pierścienie tłokowe, uszczelkę pod głowicą, rozrząd. Jest trudny dostęp, ale myślę, że da się to jakoś zrobić nie wyjmując silnika. Będę wdzięczny za wszelkie porady. Z góry dziękuję.
Witam. Przeszukałem całe forum ale nieznalazłem momentu dokrecania głowicy,pokrywy zaworów,pompy wody,obudowy termostatu,kolektorów. Niestety w serwisówce nic niepodają,tak wiem że razem z uszczelką głowicy powina być karta.Jutro odbieram wszystkie cześci i chciałbym złożyć to dobrze. Renault Megane kombi 1999 1.6 16v k4m 700 .Dzięki za odpowiedzi i...
witam. mam problem z moją megane 1.6 8V. po jeździe gdy odkręce korek to około 5 minut powietrze wychodzi przez zbiorniczek wyrównawczy lecz płynu nie ubywa. wymieniłem już termostat, zrobiłem uszczelkę pod głowicą, wymieniłem pompe wody bo delikatnie juz ciekła, wymieniłem chłodnice ponieważ myślałem ze przypchana jest i juz mi sie pomysły skończył....
Sprawdź okablowanie czujnika a w szczególności jego kostkę czasami przewody na zgięciach się uszkadzają i i nie ma odpowiedniego styku stąd wskaźnik może głupieć. Czytałeś ze zrozumieniem? W nawiewie też czuć zmianę temperatury powietrza Ciekawe rozumowanie, ale nieprawidłowe, bo przez złe wskazania termometru (wskaźnika temperatury) nie będzie się...
iskra jest w punkcie Czego to się człowiek nie dowie...:) . Nie jest to takie głupie! To gwarowe określenie, podobnie jak "rozrząd siedzi w znakach" Wykręcasz świecę, drut czy cokolwiek-tłok u góry, robisz znak na kole (jak nie ma), sonda lampy na przewód, kręcisz i patrzysz kiedy błyska. Jak się ktoś na czymś nie zna to lepiej się nie wypowiadać....
Kolego leciał olej z pod uszczelki głowicy,więc wymieniłem uszczelkę i przy okazji cały rozrząd.Ustawiam tak jak piszesz i pali ale na wszystkich nie pracuje nie ma wolnych obrotów i strasznie zawory grają.Może coś mi jeszcze podpowiesz?
Jak są z jednego kompletu to tak. No i jeżeli sprawny. w tym który nie działa przez kilka tygodni były rozładowane baterie , ale dwa tygodnie temu auto stało u mechanika z uszkodzoną uszczelką pod głowicą od tego czasu ten działający otwiera i zamyka raz na kilka kliknięć a z elektryką nic nie robili !
Maź w zbiorniku wyrównawczym to nic innego jak olej dostał się układu chłodzenia. Jeśli się nagrzeje i gaśnie, to może być przegrzany(tłoki puchną i silnik staje), czy stan oleju był sprawdzany ? Uszkodzona uszczelka pod głowicą też da takie objawy. Ciśnienie oleju jest większe i dlatego przedostaje się do układu chłodzenia. Co dokładnie się stopiło?
Jestem użytkownikiem Renault Megane 2 1,5 dci. Nie jestem mechanikiem, ale przystępuję do remontu silnika, który wcześniej został przegrzany. Mam zamiar zmienić pierścienie tłokowe, uszczelkę pod głowicą, rozrząd. Już teraz natrafiłem na problem związany z bardzo trudnym dostępem np. do paska rozrządu. Nie wiem czy w przypadku takiego remontu muszę...
Wiadomo iż uszczelka jest najprostsza usterka ale czasami jeszcze pęknięcie głowicy lub tulei w bloku mają takie objawy ale nie strasze tylko informuję :-) pamiętaj jak zdejmiesz czapkę żeby starannie obejrzeć uszczelke oraz płaszczyznę bloku żeby namierzyć przedmuch.dodam że głowica obowiązkowo do szlifu płaszczyzny oraz sprawdzeniu szczelności i przy...
Głowica już kilka dni temu zdjęta, blok ok, wszystkie zawory wydechowe skrzywione. Głowica już zrobiona i czeka na założenie. Oczywiście uszczelka, rozrząd, pompa itd. nowiutkie. Silnik będzie jak "nowy" i te kilkadziesiąt tysięcy powinien bezawaryjnie śmigać. Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Miałem podobny problem z meganką dusiła się i muliła ale z rury wydechowej zaczeła lecieć para.Jak się okazało poszła uszczelka pod głowicą .Po z planowaniu głowicy i wymianie uszczelki auto jeżdzi ale pali jak smok.Mechanik z serwisu Renault powiedział że nie powinno się planować głowicy w tych autach.Sprawdz ciśnienie w cylindrach to pewne żeczy wykluczysz.
Ostatecznie podsumowując, coby temat zakończyć. Wymiana cewki pomogła, ale nie zmieniło to faktu, że miesiąc później zatarł się silnik ;-) - poszła uszczelka pod głowicą i kilka litrów cieczy chłodzącej do tłoka, w zamian wypluwając rdzę przez zbiorniczek wyrównawczy. Jeszcze raz dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.
Witam. Moje auto to megane coupe 1.6 8v LPB. W sumie to dziwna sprawa jest chciałbym poprosić o pomoc co sobie samemu sprawdzić zanim oddam auto w rece fachowca. Kiedy auto jest zostawione na kilka godzin odpala dość długo. Kiedy juz odpali po chwili gaśnie i za kolejnym razem juz zlapie. Ale kiedy auto stoi całą noc to jest kosmos...Kręce go około...
Witam. Mam mały problem z renault megane 1.6 w benzynie 8v 1999r. Po wymianie uszczelki pod głowicą samochód odpalił bez problemu ale po nie długim czasie zaczęły falować wolne obroty. Samochód zaczął się dławić, obroty spadały do 500, szarpnięcia silnikiem. Najpierw spróbowałem wymienić silnik krokowy na nowy. Była poprawa niewielka ale ponownie zaczęły...
Witam Mogłeś w ten sposób zrobić bardzo kosztowny błąd ale to można stwierdzić dopiero po objawach.Należało poczekać aż silnik całkiem ostygnie. Pierwszym objawem przegrzania silnika jest awaria uszczelki pod głowicą,zapieczenie pierścieni tłokowych,uszkodzenie uszczelniaczy zaworów. Podczas gwałtownego ochłodzenia silnika w Twoim przypadku dolaniem...
Witam Od czasu jak miałem podniesiony samochód u mechanika mam dziwne objawy przy mocnym skręcie w jakąkolwiek stronę. Przy mocnym skręcie w lewo i prawo słychać tak jakby coś przeskakiwało. Jeżeli skręcam mocno w prawo to przeskakuje w prawo a jak w lewo to w lewo. Kierownica po takim "przeskoczeniu" , jak ją puszczę na prostej drodze skręca sama....
Dziękuję za wskazówki. Liczę się z tym, że do momentu zdjęcia głowicy nie będę mógł na 100% stwierdzić co jest do wymiany, ale nie jest to duży problem. Części, które mogą wymagać wymiany są stosunkowo tanie i za kilkaset złotych mogę przeprowadzić remont silnika. Doświadczenia nie mam dużego, ale będę to robił z pomocą osoby, która w swoim życiu wykonała...
napisałem to wcześniej. mam megankę kilka lat i wiem że uszczelki pod głowicą szybko się kończą, szczególnie na gazie. Jak znika ci płyn i nie kapie, jak leci z wydechu woda, jak masz bomble powietrza w układzie chłodzenia to co to może chłopie być? metodę postępowania opisałem wcześniej. jeszcze raz:mówisz że nie ma wycieków, wszystko jest szczelne,...
Mogę wyrazic swoją opinie o Renault Megane Scenic I 1.6 benzyna. Kupując to auto wiedziałem o problemach z tą marką, ale czegoś takiego się nie spodziewałem. Samochód jest bez wypadkowy, jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny to naprawdę cudo, bez korozji, pęknięc itd. Natomiast żywotnośc mechaniczna i elektroniczna to katastrofa. Co dwa lata (ok. 10 - 15...
Renault Megane 1.6 16 V rok 2005 Mam problem z falowaniem obrotów, może ktoś pomoże. Została wymieniona przepustnica na nową oryginalną, jest zaadoptowana. Wymieniony kompletny rozrząd wraz z fazatorem i kołem pasowym. Wymieniony kanister oparów, zawór odpowietrzenia par paliwa, czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Sody lambda obydwie też wymienione,...
Witam Renault Megane 1,4EKO 1998r. Po nagrzaniu, na wolnych obrotach zaczynają mrugać kontrolki ciśnienia oleju i płynu chłodniczego. Objawy się pogłebiają po włączeniu świateł, odczuwalne jest też spadanie obrotów silnika. Usterka wystąpiła po naprawie ( wymiana pompy wodnej, uszczelki pod głowicą, wymiana świec, wymiana płynu chłodniczego, oleju,...
cześć wszystkim potrzebuje pomocy a mianowicie mam taki problem mam megane 1.6 96r problemem jest głośna praca silnika słychać w nim stukanie przypominające klekot zaworów nadmieniam że luzy wyregulowane. Po kupnie tego autka wymieniałem uszczelkę pod głowicą bo pociła się trochę w okolicach kolektora wydechowego głowicę splanowałem wymieniłem rozrząd...
silnik i skrzynia 500funa http://cgi.ebay.co.uk/1998-RENAULT-MEGAN...
I sprawa się wyjaśniła po diagnostyce komputerowej.Otóż problem nie tkwił w komputerze wtrysku czy też uszczelce pod głowicą lecz w sondzie lambdzie.Brak styku na kostce,to częste przyczyny we francuzach.Jeszcze dodatkowym felerem jest wymiana środkowego tłumika.On także ujemnie działa na sondę lambdę.Dziękuję za pomoc
Mam problem z obrotami w moim samochodzie. Chodzi o to iż na ciepłym silniku obroty spadają poniżej 500. Dodatkowo w trakcie jazdy przy zmianie biegów i wciśnięciu pedała sprzęgła obroty spadają do 0 lecz samochód nie gaśnie. Ostatnio usunięty został katalizator, wymieniono uszczelkę pod głowicą i zamontowano nową cewkę. Dodatkowo na 2 przewodach od...
Hej, naprawiałam ostatnio głowice ( uszczelka itd ) i miesiąc po tym siadł mi rozrząd, czy jest to nie dopatrzenie mechanika, bo z tego co czytam jest to ścśle powiązane?? Dzieki za podpowiedz
Może już wcześniej były wycieki/przedmuchy i ktoś dodał uszczelniacz. W kwestji wysuwających się tulei w megane 1 pisze że głowicę przy zdejmowaniu należy na kołku obrócić po to by jej nie podnieść z tulejami a później unieruchomić tuleje płaskownikami przykręconymi śrubami do bloku aby się nie podniosły bo później wymiana uszczelek pod tulejami.
Witam. Po wymianie uszczelki pod głowica i po złożeniu w całość nie pali mi na dwa cylindry 3 i 4 . Zawory nie uderzone, świece ok, iskra jest rozrząd ustawiony na znaki 6 i 12 Zdejmowałem wałek od zaworów do planowania głowicy /. Prosze o pomoc Pozdrawiam
Już do końca nie wiem czy to ta nagrzewnica czy uszczelka bo z rury jak się auto trochę nagrzeje to leci biały dym co wskazuje na uszczelkę lecz płynu mi nie wyrzuca, sprawdzałem na biegu jałowym, lecz podczas jazdy się tworzy takie ciśnienie, że płyn wyrzuca. Jeden mechanik powiedział, że to uszczelka od nagrzewnicy mi raczej zablokowała przepływ i...
Po kupieniu auta rozrząd był zrobiony i wszystko było ok. Po około roku została wymieniona uszczelka pod głowicą i po tej wymianie zaczęło powoli...coraz głośniej klekotać. Silnik ma moc 90km. Co do obrotów to im wyższy bieg tym słabsze klekotanie. Co do zaworów to niedawno miałem wymienianą uszczelkę pod klawiatura i ustawiano zawory, ale to nie pomogło.
Ostatnio znalazłem trochę czasu więc byłem z głowicą i tłokami w warsztacie gdzie regenerują silniki i po oględzinach okazało się, że oprócz pierścieni są jeszcze zbyt duże luzy na prowadnicach. Same prowadnice nie są pęknięte, czy zdeformowane i jak powiedział luzy nie wynikają ze strzału ale z normalnego zużycia prowadnic. Ja sprawdzałem luzy na lekko...
gimak jak moge spradzic czy to sa te przedmuchy i jesli okazaloby sie ze to jest ten problem potrzeba jest wymiana uszczelki zeby je zlikwidowac? Tutaj podaję [url=http://megane.com.pl/megane-i-phi-d... bezpośredni do postu z testem, a tu do tematu [url=http://megane.com.pl/scenic-ii-phi-...
Witam Jestem posiadaczem samochodu Renuald Megane Scenic 1,6 8v benzyna. Problem polega na tym iż postanowiłem wymienić termostat, ponieważ silnik się nie dogrzewał tak jak powinien. Po wymianie termostatu i po odpowietrzeniu układu, temperatura silnika faluje na wskaźniku temperatury i się ona waha między 70 a 90 stopni. Przejeździłem na tym jakieś...
Silnik pali bez problemów? Jego praca nie budzi zastrzeżeń, czy jest zimny, czy po zagrzaniu? Jeśli po zagrzaniu silnika i dłuższej jeździe, nadal kopci białym dymem, to znaczy ze coś nie tak z uszczelką pod głowicą, lub z samą głowicą i do komory/komór spalania dostaje się płyn z układu chłodzenia. Sprawdź, czy ubywa płynu w ukł. chłodzenia. Czy w...
Wymianę na inny motor chcę zostawić jako ostateczność i jak najbardziej wchodzi w grę, lecz też strach przed tym co mogę kupić. Posiadam uszczelkę pod głowicę nabyłem ją za kilka groszy to szkoda było by jej nie wykorzystać, i może faktycznie dam głowice do splanowania, zeszlifuje klawiaturę i zobaczę co dalej. Jeśli stracę to tylko na własnej pracy...
Witam, Mam samochód, Renault Megane , rocznik 1996 w benzynowym silniku 1.4. Już przez kilka miesięcy mam z nim problem może napisze po kolei. Kupiłem auto, po jego zakupie minął miesiąc i padła uszczelka pod głowicą. Została ona wymieniona wraz ze wszystkimi płynami i filtrami. Już po tej usterce zaczęły się problemy ponieważ podczas 'gwałtownego'...
No więc uporałem się wreszcie z tymi falującymi obrotami w najprostszy z możliwych sposobów - sprzedałem samochód :D A już tak poważnie mówiąc, to przed sprzedażą uporałem się z obrotami. Wymieniłem silnik krokowy, membranę LPG oraz wyregulowałem zawory, nie wspomnę o wymianie świec i ... przewodów, choć po 2 miesiącach założyłem jeden stary, bo nowy...
Witam mam pytanko i prośbę o pomoc może ktoś coś wymyśli bo ja sam już się pogubiłem. Mam renault megane scenic 1,6 8v rocznik 97 w lutym tego roku założyłem gaz i autko nadal chodziło bez problemu, pewnego razu po przejechaniu już 5000km auto zaczęło szarpać i straciło moc okazało się że uszczelka pod głowicą (autko ma przejechane 248tys) wiec zaprowadziłem...
Witam. Jako, że jestem "szczęśliwym" posiadaczem tego samochodu i sam go naprawiam, opiszę tu większość usterek jakie znalazłem na tym forum, na które ludzie nie znają odpowiedzi, lub sobie z tym nie radzą. W tym aucie wymieniłem chyba wszystko więc krok po kroku opiszę to wszystko. Mam nadzieję, że temat zostanie podwieszony, tak aby każdy nie zakładał...
Na początek sprawdź stan i zapach cieczy chłodzącej i czy na uruchomionym silniku nie idą bąbelki oraz stan i zapach oleju być może że zamiast brać Ci oleju będzie go przybywało. Jeżeli coś będzie odbiegało od normy to może wskazywać na uszczelkę pod głowicą, ale najlepiej by było zrobić test ciśnienia sprężania dla wszystkich cylindrów. Drugie co może...
Witam Szanownych Grupowiczów, Swego czasu oddałem auto do mechanika celem wymiany uszczelki pod głowicą i nagrzewnicy. Auto wróciło od mechanika, ale jest pewien problem. Otóż wyjmowali deskę, aby dostać się do nagrzewnicy i od tego momentu nie gra głośnik (ten w drzwiach i ten w desce) z przodu, przy kierowcy. Pozostałe grają, ale lewy przód milczy....
To pewno silnik kaput. Najprawdopodobniej uszczelka pod głowićą, ale trzeba to jeszcze sprawdzić.
uszczelka głowica megane uszczelka głowica renault megane uszczelka megane
simson ładowania protect radio kenwood skanowanie dwustronne
schematy instrukcje serwisowe schematy instrukcje serwisowe
Montaż zamiennika zaworu PG6 w termie gazowej Wzmacniacz Onkyo A-8420: Jakie głośniki wybrać?