Bo pewnie kupiłeś od handlarza który paliwo spuszczał :D
Może robić to przez jakiś opornik aby czegoś nie upalić co ty na to ?
Na pierwszy rzut oka nie jest to wielki problem ,ściągnąć przewody paliwowe i odkręcić nakrędkę, ale w praktyce odkręcić ją i zakręcić jest problem. Ja zrobiłem do tego specjalny przyrząd , nawet ściągnięcie przewodów paliwowych jest upierdliwe. Pozdrawiam
Szkoda pieniędzy na jakikolwiek emulator (chociaż kto bogatemu zabroni), co jakiś czas zrobić autotest wskaźników, po nim wskaźniki pokazują właściwy poziom paliwa w zbiorniku.
zobacz stabilizator napiecia przy wskazniku i zoczacz czy sie kurz niedostal isie gdzies nieprzyciera jak to jest ok to zobacz przy pompie paliwa plywak od poziomu
A zatem gdzie jest twój problem? Weź pod uwagę, że jest to tylko kalkulator zaprogramowany. A więc pobiera informacje z czujnika odległości przebytych oraz czasu otwarcia wtryskiwaczy. Zapewne zużycie w czasie jazdy jest zbliżone. Weź jednak pod uwagę, że całkiem sporo jeździ się z prędkością poniżej 30 km/h kiedy informacje nie są podawane oraz postój....
Jeśli miał byś kompa to miał byś dwa wyświetlacze, jeden pod prędkościomierzem a drugi od komputera nad wskaźnikiem temperatury i poziomu paliwa.
Rozwiązaniem są różnego typu emulatory poziomu paliwa które w skrócie mówiąc doprowadzają do wymuszonego aktualizowania "stanu" paliwa w baku przeprowadzając swoją operację w pierwszych sekundach zaraz po odpaleniu silnika. Najczęściej jest to wymuszenie 1/2 poziomu. W trakcie jazdy następuje odliczanie wtryśniętych porcji paliwa aż do kolejnego rozruchu...
żeby wybuchło musi być dużo powietrza a w baku jest raczej duszno wiec się nie przejmuj się, zwarcie może zrobić tylko zasilanie pompy ale wtedy wywali i tak tylko bezpiecznik od pompy co do układu z wskaźnikiem poziomu paliwa to przy zwarciu na czujniku do masy najwyżej będziesz miał zawsze full paliwa :-)
Po odłączeniu wtyczki poziom paliwa spada na 0, styki wyczyściłem, a przewody są całe, nie wiem jak sprawdzić co jest zepsute.
Kupiłem MEGANE96 1.4RN z gazem. Pompa paliwa brak oznak pracy przy włączeniu zapłonu silnik pracuje tylko na gazie wymieniłem pompę paliwa i problem jest nadal stara pompa jest jednak sprawna sprawdziłem bezpieczniki pod kierownicą wszystkie sprawne.Wskaznik poziomu paliwa nie pokazywał stanu po wymianie pompy zaczął poprawnie pokazywać to przez (mały...
Ktory rocznik?W nowszych modelach jest autodiagnoza,po wlaczeniu zaplonu zapalaja sie kontrolki(temp.rezerwa,itd)nastepnie gasna.Do rezerwy nie ma oddzielnego sterowania z czujnika w baku,po wystapieniu okreslonej rezystancji na czujniku paliwa w wyniku spadku poziomu paliwa elektronika zegarow zapala kontrolke.Jesli wskaznik pokazuje dobrze to usterka...
Witam serdecznie, mam pewien problem związany ze wskazówką poziomu paliwa w baku ( cały czas pokazuje 0) ale kontrolka rezerwy zapala się gdy jest mało cennego płynu. Macie jakieś sugestie jaki może być powód usterki?
Witam. Jakiś czas temu do mojej megany 1.4 55kw przełożyłem kompletną pompę paliwa wraz z obudową itd. od megane 1.6. Wszystko byłoby OK gdyby nie to, że nie działa mi kontrolka rezerwy. Po przekręceniu kluczyka kontrolka się świeci a następnie gaśnie. Wskazówka pokazuje poziom paliwa na 0 a rezerwa się nie zapala ( nawet nie mignie ). Jak sprawdzić...
witam, moim zdaniem wszystkiemu winien jest układ pływaka przekazującego sygnał do wskaźnika, składa sie on z rurki pełniącej funkcję tłumika wahań przy np. przejeżdzaniu wyboistą drogą tak aby poziom paliwa wskazywany przez wskazówkę nie zmieniał się, sprawdź cały układ pływaków, być może własnie tu tkwi przoblem
Witam! Jak w temacie - Laguna II 1.9 DCI 2002r Problem jest taki, że co jakiś czas wskaźnik poziomu paliwa zachowuje się bynajmniej dziwnie :) Otóż co jakiś czas ten cud techniki twierdzi iż jadę na rezerwie bądź wcale nie mam paliwa (ba, już 3 dzień jeżdżę na powietrze :) ) mimo iż jest trochę poniżej 1/4 baku. Po odłączeniu akumulatora i załączeniu...
wskaźnik poziom paliwo megane poziom paliwo megane wskaźnik paliwo
siłownika master zasilanie wycieraczki scenic automat
reduktor ciśnienia membranowy forscan mazda
300B SE – optymalny punkt pracy dla dynamiki, Ua 380V, Ia 75mA, Ra 3kΩ, audio high-end ECC88 – optymalny punkt pracy lampy dla dobrej dynamiki audio, parametry, ustawienia, marki JJ, ElectroHarmonix