Przyucz krokowca
Pojeździj trochę, ja po czyszczeniu miałem to samo.Po jakiś 1000 km wszystko się ustabilizowało, też byłem w szoku jak po czyszczeniu zobaczyłem obroty.
A co ma być, pewnie megane jedynka na K7M i znana sprawa czemu głupieje na wolnych obrotach.
Kolego jestes pewien że to silnik krokowy podnosi ci obroty? A nie lewe powietrze, lub niedomknięta przepustnica.
Albo zaciął się silniczek krokowy.
sprawdz wtryski na przelew na kompie nie da sie tego dokładnie sprawdzic i jezeklui dobrze pamietam to trzeba je wkodowac lub sa nie takie jak trzeba
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
Tak jak widać na następnym zdjęciu uszczelka stara była twarda i po odkształceniu nie wracała do dawnego kształtu. Po mocniejszym naciśnięciu pękła. Obok zdeformowanej starej uszczelki na zdjęciu leży nowa ( grubsza i idealnie okrągła). Dodatkowo umieściłem schemat układu dolotowego: 1. Przepustnica 2 .Gruba uszczelka od obudowy filtra 3. Wymieniona...
Mechanik stwierdził że to przepustnica ale niestety bez żadnego sprawdzenia po prostu strzał w ciemno . Albo nie dałeś mu na to czasu albo to tylko wymieniacz.Falowanie to nie jedna przyczyna a kilka.Np.ECU,przepustnica,pedał gazu,wiązka ,lewe powietrze itp.Widzisz?Potrzebna diagnoza.
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Czy tylko podświetlania zegarów ? , a co z światłami ?, włączają się wentylatory na chłodnicy? Jakie jest wtedy napięcie? Czas trwania tego zjawiska.
Człowieku całe szczęście że ci w paliwie nie odpala, przecież mógłbyś go spalić i jeszcze tobie krzywda by się stała. Moja rada - wyprowadź go z tego paliwa, umyj, wysusz i dopiero spróbuj odpalać. Tak z ciekawości to do jakiej wysokości zanurzyłeś go w paliwie ?
witam, miałbym takie pytanie gdzie szukać czujnika temperatury silnika?, ponieważ w czasie odpalania auta wykręca mi się ono do 3000 obr/min i utrzymuje się tak przez około 2-3 min po czym wchcodzi na normalne obroty. Byłem z tym u elektryka który podłączył mi autko do komputera; wykazało ze ten czujnik zaniża mi temp. o 30 stopni C.
A jak zachowa się klima przy założeniu że presostat ma przerwę? Nie włączy się.
Może być wina mycia silnika, sprawdź kostkę komputera wtrysku, a co do tych mas to nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Masa silnika jest koło miarki oleju - na wsporniku alternatora. Proszę o poprawienie pisowni, wielkich liter oraz znaków interpunkcyjnych.
Zrobic tez przeglad klimy,moze byc za wysokie cisnienie i presostat rzuca sterowaniem
Jest jakaś szansa na pomoc ?
obroty ma ustawione na 750 Jak? Jakie obroty widzi sterownik?
A przy filtrze węglowym nie spadły podciśnienia?
Proszę o poradę jak przeczyścić regulator biegu jałowego i jak go rozłożyć , bo wszystko wskazuje na to . Teraz już na zimnym silniku wchodzi na wysokie obroty, na biegu jałowym, tak jakby nie dostawał powietrza. Pozdrawiam.
temat rozwiązany uszkodzony był czujnik położenia przepustnicy.
ale przy ruszaniu, czy w czasie jazdy na wysokich obrotach?
Błędy skasowałem takim zwykłym testerem (który zawsze wskazuje wypadanie zapłonów na 2 cylindrze) ogólnie używam go tylko do kasowania nie diagnozy.Jutro kolega z Clipem podjedzie i sprawdzę dokładniej.Po kasowaniu zawsze klemę na 30min ściągam. Oringów nie zmieniałem uszczelniam silikonem.Moim zdaniem coś z temperaturą bo dziwnie przelewa płyn do zbiorniczka...
Jesli po zatrzymaniu obroty spadają, nie falują, wszystko ok.
do jakich obrotów ci dochodzi. Ważne czy nie świeci się kontrolka jakiegoś błędu bo jest tak że w przypadku złapania błędu komputer blokuje wysokie obroty
Oczywiście..
Witam Mam problem ze swoją MEgane I z 1996r 1.6 V8 75KM rano autko odpaliło przejechałem 20 km autko stało z godzinę i potem już nie chciało odpalić:(. Autko po godzinie walki nie reagowało. Nagle coś mnie tknęło i wcisnąłem wyłącznik bezwładnościowy i autko odpaliło. Zostawiłem je na jakieś 10min aż zgasł. POtem po odpaleniu wskoczył mi na 4-5tyś i...
Przepustnica ok. Świece mam bosha juz wymieniane z tym że kabli nie wymieniłem. Też obstawiałem żeby je wymienić ale chciałem się upewnić. Zobaczymy co będzie po wymianie kabli. Tylko że te obroty nizmiernie denerwują.
Wyczyść przepustnicę.
Jestem użytkownikiem samochodu Renault Megane Scenic z silnikiem benzynowym o pojemności 1600 cm³ typ K7M. W czasie jazdy w momencie kiedy silnik nagrzeje się do temperatury przy której włąncza się wentylator silnik zaczyna szaleć, nie ma wolnych obrotów tylko wyskok na 3000 obr. i tak trzyma do obniżenia się temperatury ale i wtedy obroty nie...
Bardziej przwdopodobye że to czujnik tęperatury silnika uszkodzony dając stałą oporność dla tęperatury ok 40 stopni (brak podwyższonych obrotów dla zimnego, za wysokie obroty na ciepłym)
No tak ma być. :)
[i] albo [*]
Lewe powietrze.
Witam mam problem z Renault Megane scenic 1.6 16V 1999r 116 tys. km gdy auto stoi nocą na mrozie i je odpalę rano to o obroty biegu jałowo sięgają 2000tys. ( choć z informacji prducęta wynika że sterowni może zwiększać obroty biegu jałowego do 2.500obr/ min). Dopiero po przejechaniu ok 3km obr. b. jał. zaczynają spadać stopniowo do 850obr/min, silnik...
Co by nie było,i tak ci każą tu,na tym forum wyczyścić silniczek krokowy :)
no i gdzie ta odpowiedz...
Czyść przepustnicę
Kolego,mam ten sam problem.Proszę podziel się jak załatwiłeś ten problem.Co ostatecznie było uszkodzone
witam, mam taki problem z meganka 1.6 8v 98 rok. otoz. jak auto jest zimne jest problem z odpaleniem , krece go ,zapali na doslownie sekunde i zgasnie, potem musze dlugo krecic zeby zapalil. jak juz zapali to trzyma wysokie obroty ok 2.5 tys. zdusze go na biegu zeby spadly to wtedy trzyma niskie, ale jak znowu dodam gazu to trzyma wysokie , jak jest...
Tego nie robiłem w zasadzie nie wiem też jak
Zapaliła mi się kontrolka z prawej strony, pomarańczowy kwadracik z zygzakiem w środku i podwyższyły się obroty. Auto renault megane scenic rok 1998, benzyna lpg , silnik 1.6.
wymiana czujnika nic nie dała niestety (obroty spadły tylko do 1200)... ale stary i tak okazal sie walnięty. jeszcze jakies pomysły co to moze być?
wymień przewody W.N. wysokiego napięcia
Na zimnym silniku jest w dobrze, przejade kilka kilometrów samochód zaczyna szarpać, jedzie na wysokich obrotach, na wolnych szarpie. Wymieniłem przewody i świece bo były strzały w kolektor. Strzelac przestało ale nie mozna normalnie jeżdzić. Megana 2.0 GAZ i nie ma znaczenia czy jest to na gazie czy na benzynie. Co to może być
gdyby była nieszczelność w dolocie to cały czas by tak chodził? odpaliłem auto po 2 dniach i chodzi normalnie...
Co do pierwszego pytania to nie widzę tutaj żadnej nieprawidłowości , a co do drugiego to szukajacie a znajdziecie
PROSZE O POMOC CO MAM ROBIC
Mam pytanie skrzynia dp0 jezdziłem z podłączonym kompem ponieważ skrzynia zgłaszała błąd sprawdzałem przełączanie zaworów i wszystko jest w porządku zastanawia mnie tylko ciśnienie oleju. Czy ciśnienie pomiędzy 3 a 6 barów (6 barów jest przy wysokich obrotach). Przy normalnej jeździe mam w granicach 3.. Czy takie wachanie to normalne?
Te szwagry :P, może paść całkiem a może zacząć "kłamać" przy wysokich obrotach, zależnie od typu uszkodzenia.
dokładnie nie pamiętam ale chyba amortyzatory były już wymienione a na pewno gumy drążka stabilizatora. Stuki są takie same czy auto jedzie na luzie jak i na wysokich obrotach silnika
Uchylona przepustnica - mam na myśli czy śrubka oporowa jest oryginalnie zabezpieczona (nie kręcona) Kompresja, równa i wysoka 15,7 - to nie jest tak że czym wyższa tym lepiej , jest za wysoka i ustal dlaczego .
Miałem to samo przy meganie 1.9 dci 2002r, odcinała zapłon tak powyżej 2 tys obrotów przy obciążeniu, wymieniłem prawie wszystko łącznie z pompą wysokiego ciśnienia, którą na szczęście mogłem oddać a okazało się że winna była pompa niskiego ciśnienia, koszt około 120 zł chiński zamiennik. Pompa powinna mieć wydatek ponad 2litry ropy na minutę co bardzo...
Zazębnik (bendix) ma w sobie sprzęgło jednokierunkowe.Jak to zprzęgło ma poślizg to rozrusznik ruszy,ale nie ciągnie koła. Masz więc kolejny objaw i kolejną usterkę. Kiedy zgrzyta przy rozruchu (zęby o zęby) i nie kręci silnikiem,to oznacza że elektromagnes wypchnął bendiks na pozycję ,rdzeń załączył zworę w elektromagnesie,ale zęby są na tyle zjechane...
Witam. Mam mały problem z którym nie mogę się uporać. Kiedy jadę z górki na luzie obroty silnika są wysokie, w miare tracenia prędkości obr. spadają a po całkowitym zatrzymaniu są w normie. Podczas jazdy na biegu, po delikatnym zdjęciu nogi z gazu wyczuwa się szarpnięcie samochodem. Z góry bardzo dziękuje za pomoc. Ps. wcześniej samochód wariował na...
Jak w temacie RENAULT MEGANE I 1.6 8V 1997 r. Przerywa przy przyspieszaniu na wysokich obrotach szarpie pod górkę przy dodaniu gazu Poza tym pracuje poprawnie Po delikatnym puszczeniu nogi z gazu samochód przestaje przerywać i pracuje poprawnie Przerywa tylko na wyższych biegach Wymienione Kable wysokiego napięcia NGK i cewki Nic nie pomogło
Witam wszystkich forumowiczów Zbytnio to nie dało te czyszczenie wtrysków chodziła na preparacie ponad godzinę Trzeba wchodzić na wysokie obroty na każdym biegu żeby się rozpędzić W środę idzie do majstra na komputer Dziękuję
hirsch-tech nie masz racji cewki te najczęściej przebicia dostają już w głowicy a tam niestety mgiełka nie dotrze gdyż uszczelnione sa wchodząc do głowicy origami! to fakt te silniki lubią wysokie obroty ja w megane mam k4m i przy wyprzedzaniu często wypada docisnąć w granic 5tys ale nawet w niższych nie jest to muł w przypadku kolegi wygląda mi to...
A wcześniej tak nie było? Bo jak silnik na wysokich obrotach ma zamkniętą przepustnice to ma wysokie podciśnienie zarówno w kolektorze ssącym jak i w cylindrze zaraz po otwarciu zaworów wydechowych.
Mam renault megane coupe 2.0 16v 150 koni. Czy te ustawienia w progamie A-mon sa poprawne?? Na jalowych obrotach mieszanka jest caly czas bogata, podczas przyspieszana naprzemian jest uboga i bogata , na wysokich obrotach ustabilizowanych jest bogata, czy tak ma byc??
Jeśli na benzynie chodzi bez zarzutu, to w pierwszej kolejności sprawdź filtr(y) gazu. Wymiany może wymagać też membrana reduktora. I upewnij się, że świece i przewody wysokiego napięcia są w idealnym stanie.
Nierówne obroty - coś z silniczkiem krokowym ( pewnie wystarczy wyczyścić)... Moze tez być coś z Map-em ( mi spadł wężyk i latał na obrotach) a co do spalania to u mnie też wysokie wiec chyba tak już serwisowo jest :D:D ;-).
Przepraszam że tak długo. Ale muszę ci pogratulować jesteś fachowcem po wyczyszczeniu silniczka silnik ma obroty około 800-900 nie jak poprzednio 600-700 nie faluje na obrotach i z wysokich nie spada do zera tylko zatrzymuje się tam gdzie powinien. Jeszcze raz stokrotne dzięki jesteś wielki hehe Pozdrawiam Marek.:D:D:D
sprawdź ładowanie akumulatora na wysokich obrotach i podczas jazdy spotkałem się z takim przypadkiem w fordzie mondeo że na wolnych obrotach ładowanie było ok natomiast na wyższych podczas jazdy spadało do 13 V przyczyną okazały się zużyte pierścienie na których nierówności przy wysokich obrotach podbijały szczotki co powodowało spadek napięcia i niedoładowywanie...
Witam. Koniecznie wymień filtr powietrza i świece. Tak jak napisał Kolega wcześniej zmień również przewody wysokiego napięcia ( jeśli je masz u siebie) Pozdrawiam.
Popraw styki potencjometru przepustnicy nie pomogło ... Dodano po 1 Pewnie pompa paliwa ma całkiem dość. Bez diagnostyki można sobie wróżyć... tylko jak już się silnik rozkręci to chodzi na wysokich obrotach nie brakuje mu paliwa więc chyba pompa odpada ...
Sterownik od silnika także musisz zeskanować i wtedy będzie wiadomo. Wg. Twego opisu bardziej mi to wygląda na niewielką nieszczelność na którymś wtryskiwaczu i dlatego na wysokich obrotach nie ma różnicy a na wolnych, przy krótkich czasach dają o sobie znać.
Nie wyobrażam sobie szczerze mówiąc, że nawet wysłany błędny komunikat do nieistniejącego urządzenia namiesza w sterowniku silnika.... coś takiego mi się w głowie nie mieści, zresztą protokół CAN przecież nie wysyła danych pod adres, który przypadkowo może być błędny, tylko wysyła komunikat a obsługujące go urządzenie może go zrealizować jeżeli istnieje....
Cewki są nowe oprócz jednej, ale tą ostatnią miałem możliwość podmiany na nową, wtryski spróbuje jutro podmienić, ale czy wtryskiwacze powodowały by takie objawy ? Czy przy uszkodzonych wtryskach nie byłoby cały czas źle ? Na wolnych obrotach trzymał by czasami ok 500 obrotów i nierówno pracował, ale normalnie się wkręcał na wysokie obroty ? A to się...
Panowie pomóżcie zakupiłem Megane scenic 1998 r z 2.0 gaz 114 km problem był z obrotami a mianowcie albo mial za wysokie albo w ogóle gasi na gazie i na bedzynie to samo auto stoi u mechanika podpieli komuper błędu nie pokazuje no i nie wiedzą gdzie szukać. Pomoże ktoś doradzi?
Droga w naprawie to ona jest,i jeszcze nikt za bardzo tego nie chce robić.A jeżeli chodzi o filtry to wiem ze się je wymienia co jakiś czas,ja mam swoja trzeci rok i nic do niej nie zaglądałem.Problem mam czasem z przełączaniem na gaz,przy wysokich obrotach to spoko natomiast przy niskich potrafi zgasnąć,nie zawsze.
1-zmienic w ustawieniach na wtrysk półsekwencyjny 2- cisnienie na wolnych obrotach ok 1 bar 3- ponowna autokalibracja i dostrojenie mapy w czasie jazdy
Co maja za wysokie obroty do komunikacji sterownika wydasz niepotrzebnie pieniadze problem tkwi w czym innym a gosc ten który Ci to naprawia wie o tym. pozdrawiam
Witam, mam problem z automatyczna skrzynia biegów w Renault Megane 2 (4.2008) 1.9 Diesel (Grandtour) biegi nie wchodzą tak jak powinny czyli nabiera wysokich obrotów przełączy jak by na coś połowicznego dopiero później na bieg prawidłowy czyli drugi i następnie znów zbyt wysokie obroty i trzeci bieg z trudnościami dopiero 4 wchodzi normalnie i jedzie...
Panowie to może coś ciekawszego. Renault megane 1.9 dti 1997r . silnik słabo sie nagrzewa a jak już się go uda dogrzać (tylko na wysokich obrotach) to po włączeniu nawiewu wenętrznego temperatura obniża się do ok 65 stopni. Trzy razy wymieniony termostat ostatni fabryczny, wymieniony czujnik temperatury, wymiana płynu chłodniczego plus czyszczenie układu....
A co było powodem jego wymiany?
auto nie odpala po nocy albo długim postoju. trzeba kilka razy kręcić żeby załapało. jak już odpali to z tłumika idzie biały dym i czuć benzynę obroty falują. po rozgrzaniu wszystko jest w miarę ok jednak obroty biegu jałowego utrzymują się w granicy tysiąca. oprócz tego dużo pali benzyny 2x tyle co powinien .auto ma założony gaz od niecałych dwóch...
Oczywiście, że adaptacja przepustnicy była robiona, bez tego przecież obroty na wolnych wariowały i działy by się różne inne rzeczy. Ten silnik nie zbyt chętnie wkręca się na obroty pod czas jazdy, na postoju spoko, wdepniesz gaz i nawet jakoś to jest ale np jedziesz sobie na 4 biegu 80km/h - 3tys/obr deptasz do końca a reakcja jest bardzo słaba, a...
Witam ponownie, silnik jak każdy inny także poradzicie sobie. Z opisu tego co nastąpiło wydaje mi się, że na pewno coś strzeliło bo skąd olej pojawił się w zbiorniczku wyrównawczym, metaliczne stukanie zsynchronizowane z obrotami, w końcu wyciek płynu i dymienie? można by sprawdzić chłodnice oleju tylko (nie jestem pewny czy ten silnik to ma)to by tłumaczyło...
Jeżeli już o to pytasz. " With the ignition switched off, measure the absolute value of the current circulating in the wire connecting the alternator to the + terminal of the battery with the current clamp." Chodzi o pomiar prądu "podtrzymania pamięci" i tego typu sprawy. To ja dorzucę na potwierdzenie z innego źródła, że wartość testowa 14.8V przy...
Jazda bez sprawnego wentylatora niepotrzebnie tylko przeciąża układ wysokimi ciśnieniami. Zawsze trzeba na chwilę stanąć lub wolniej podjechać. Wczoraj już na koniec robiłem Megane 3 na klimę. Szczelność idealna (a czynnika było tylko 160 gram), robię próżnię, nabijam wg producenta 500 gram, zapuszczam klimę i na LP jest około 2,5 bara, za to wysokie...
Odpowiadam założona sprawna w 100% przepustnica.Jak jest źle zamiast odpinać unosiłem cewki.Stwierdzam auto chodzi tylko na 2 i 3 cylindrze.Unosząc skrajne cewki brak reakcji na prace silnika.Zauważyłem przy tym unoszeniu że wysokie napięcie jest generowane na wszystkich było słychać i "widać "je. Problem z 1 i 4 wtryskiem ?
po krótki postoju na parkingu miałem problem z odpaleniem, przekrecałem kluczyk było słychac tylko "jakies cykniecie" i dalej nic, po dłuzej przerwie silnik odpalał i mozna było jechac, wskaźnik temperatury pokazywał wtedy dosc wysoka temperature Masy usprawnij, akumulator - nadwozie, nadwozie - silnik, stan połączeń oraz czystość.
nierówna praca silnika (silnik krokowy nowy) przy zejściu z wysokich obrotów potrafi zgasnąć , czasami zapala się kontrolka komputera a czasami gaśnie , wymieniłem także czujnik temp.cieczy chłodzącej , miało pomóc , przewody sprawdzone , filtr paliwa nowy ,
Dymi na wyższych obrotach.
Panowie to może coś ciekawszego. Renault megane 1.9 dti 1997r . silnik słabo sie nagrzewa a jak już się go uda dogrzać (tylko na wysokich obrotach) to po włączeniu nawiewu wenętrznego temperatura obniża się do ok 65 stopni. Trzy razy wymieniony termostat ostatni fabryczny, wymieniony czujnik temperatury, wymiana płynu chłodniczego plus czyszczenie układu....
Uzupełniasz płyn, odpalasz auto, włączone ogrzewanie na max i dmuchawa na max, czekasz, aż się zagrzeje silnik do normalnej temperatury pracy, dajesz parę razy wysokie obroty i powinien sam się odpowietrzyć! Uzupełniasz płyn, zamykasz korek, i ponownie obroty, po trzech czterech razach jest odpowietrzony :) a Ty cieszysz się ciepłem :)
Panowie, zastanówcie się jak silnik może wejść na 5000 rpm, nawet mając dziurę w dolocie jak lej po bombie, w momencie gdy tps informuje sterownik o zamkniętej przepustnicy ? Odpalałem megane 16V bez kolektora ssącego, podłączyłem tylko przepustnicę i silnik krokowy do wiązki ecu, silnik pracował w miarę stabilnie na wolnych obrotach.
Witam! nie mam dokładnego schematu dla tego sterownika, ale z tego co przemierzyłem wyjścia z kostki stawiam na uszkodzone wyjście grzania z ECU. Ma ktoś może pinout takiego sterownika albo spotkał się z podobnym problemem? Sytuacja wygląda tak z objawów somatycznych to wchodzi na wysokie obroty a po naciśnięciu hamulca z nich schodzi a błąd to grzanie...
Zastanawiające jest ciśnienie w cylindrach wg.mnie za wysokie powinno byc około10atm.może to być kwestia regulacji zaworów (0,10-0,15 ssący i0,25-0,30wydechowy)lub była robiona głowica i coś popsuto
Witam Jeśli wyłącze silnik wszystko jest OK. Natomiast jeśli po wyłączeniu silnika włącze zapłon i wyłącze to wyświetlacz od klimatronika nadal się będzie świecił i wentylator dalej będzie pracował. Jeśli nawiew pozostawiony będzie na wysokich obrotach to nawiew zaczyna wariować - włączać się i wyłączać, tak jakby przerywało na stykach. Czy ktoś może...
Witam Więc tak zastosowałem dodatkową butelkę i zamontowałem wg schematu znalezionego na elektrodzie, i okazało się że co chwile następuje bąblowanie w zbiorniczku, czyli uszczelka pod głowicą. Zdecydowałem się na wymianę uszczelki i ewidentnie była walnięta przy 4 cylindrze, po planowaniu już jest wszystko OK ale problem gaśnięcia i obrotów pozostał...
Witam i dziękuję za opinię. Mam ten sam problem co Ty, błąd P002, i mam te same spostrzeżenia co Ty: Zdarza się częściej przy upalnej pogodzie i często przy wysokim przełożeniu (4,5,6...) i mocnym przyspieszaniu na niskich obrotach. Jeśli dobrze rozumiem, ekran pod pompą wysokiego ciśnienia został wymieniony? Czy mógłbyś podać odniesienie lub link...
Witam. Mam taki problem z Meganką II 1.6 16.v (K4M) że trochę trzęsie silnikiem na wolnych. Nagrałem filmik z parametrami pracy. Czy ktoś może mi powiedzieć czy jakiś parametr jest po za normą ? MAP chyba jest trochę za wysoki 35 ale czujnik od gazu pokazuje 30-31 i może tu jest problem? link do filmu https://youtu.be/_RrR-vzS470
Witam serdecznie. Posiadam Megane 1.6 8v i chciałbym uzyskać informacje które pomogą mi w ustaleniu co jest temu pojazdowi. Mianowicie. Jeszcze do nie dawna po odpaleniu auta obroty ładnie spadały do 850 wszystko było cacy zaczeło się od tego że przy każdym podjeździe do skrzyżowania na luzie (wciśniętym sprzęgle) obroty falowały od 1500 do 2500 przy...
Wymieniłem pompę wspomagania. Jest duża poprawa. Obroty nie wskakują na wysokie. Wspomaganie nie pada podczas jazdy. Kierownica chodzi lżej. Jest jednak ale... przy parkowaniu kierownica chodzi troszkę ciężko... Nie wiem czy to wina złego odpowietrzenia jeszcze?
Błędy dotyczące silnika są takie: DF328 brak korelacji pomiędzy ścieżką 1 a ścieżką 2 potencjometrów przepustnicy DF095 potencjometr przepustnicy - ścieżka 1 - zwarcie do plusa 12V DF096 potencjometr przepustnicy - ścieżka 2 - zwarcie do plusa 12V DF407 może ktoś mi przetłumaczy to: Trajectory control. Co to jest trajectory control? Są jeszcze dwa:...
Witam Jazda na niskich obrotach i wysokim biegu odpowiada głównie producentom silników :) bo te się w ten sposób szybciej rozsypują. Jeździłem kiedyś Renaultem Megane w którym były wyświetlane strzałki do zmiany biegów, przy niby optymalnym utrzymaniu obrotów silnik był tak słaby, że każde wyprzedzanie stawało się niebezpieczne i trwało setkami metrów....
Witam forumowiczow otóż mam taki problem z moją megane 1.6 96r. pewnego dnia zaswiecila mi sie kontrolka ladowania akumlatora po włączeniu silnika i zaraz potem spaliły się światła mijania. potem zmierzyłem napiecie na klemach akumlatora przy niskich obrotach i pokazało 17v a potem przy wysokich obrotach było aż 20v i akumlator aż zaczął syczeć. Postanowiłem...
Dzień dobry, W megane 1 po lifcie po przekroczeniu około 60 km/h zaczyna być głośno w kabinie, przy 90 km/h już dosyć bardzo głośno: co zrobiłem: wymieniłem opony z zimowych na letnie ( bez zmiany choć lekko inny odgłos) Słychać trochę to tak jakby głos pochodził od opon. Inne sugestie które słyszałem to: problem z ABS, problem ze wspomaganiem, zbyt...
wysoki obrót silnik megane renault megane wysoki obrót wysoki obrót renault megane
przerwanie delay instrukcja frezarka bosch zmywarka instrukcja
zmywarka whirlpool diagnostyka silnika
Diagnostyka przerwy w kablu skrętkowym Noyafa NF-8209S Schemat elektryczny pralki Electrolux EWS 11277 FW - jak zdobyć?