Odpal zimne auto, daj mu się bez dotykania gazu zagrzać do temperatury pracy i dopiero na próbę
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
ale przy ruszaniu, czy w czasie jazdy na wysokich obrotach?
do jakich obrotów ci dochodzi. Ważne czy nie świeci się kontrolka jakiegoś błędu bo jest tak że w przypadku złapania błędu komputer blokuje wysokie obroty
Albo zaciął się silniczek krokowy.
Kolego ''Wasylek112233'' dziękuję za zainteresowanie ale kiedyś mierzyłem ten czujnik miernikiem i wychodziły mi opory mniej więcej tak jak ma być w zależności od temperatury. Jeszcze jedno, dawniej jak było wszystko dobrze to po odpaleniu zimnego silnika chodził na 1500 obr/min. następnie obroty po lekkim podgrzaniu spadały na 750 i utrzymywały się,...
sprawdz wtryski na przelew na kompie nie da sie tego dokładnie sprawdzic i jezeklui dobrze pamietam to trzeba je wkodowac lub sa nie takie jak trzeba
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Zrobic tez przeglad klimy,moze byc za wysokie cisnienie i presostat rzuca sterowaniem
Mnie kiedyś w Clio padł czujnik cisnienia oleju, komputer dostawał sygnał o za niskim ciśnieniu i podwyższał obroty silnika żeby "podpompować". Wymiana czujnika i z bani.
Kolego jestes pewien że to silnik krokowy podnosi ci obroty? A nie lewe powietrze, lub niedomknięta przepustnica.
Najpierw sprawdź i napisz rezultat. I nie pisz PW, bo i tak nie odpowiem tam.
Czy tylko podświetlania zegarów ? , a co z światłami ?, włączają się wentylatory na chłodnicy? Jakie jest wtedy napięcie? Czas trwania tego zjawiska.
Bardziej przwdopodobye że to czujnik tęperatury silnika uszkodzony dając stałą oporność dla tęperatury ok 40 stopni (brak podwyższonych obrotów dla zimnego, za wysokie obroty na ciepłym)
Przyucz krokowca
Może być wina mycia silnika, sprawdź kostkę komputera wtrysku, a co do tych mas to nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Masa silnika jest koło miarki oleju - na wsporniku alternatora. Proszę o poprawienie pisowni, wielkich liter oraz znaków interpunkcyjnych.
dokładnie nie pamiętam ale chyba amortyzatory były już wymienione a na pewno gumy drążka stabilizatora. Stuki są takie same czy auto jedzie na luzie jak i na wysokich obrotach silnika
wymień przewody W.N. wysokiego napięcia
Proszę o poradę jak przeczyścić regulator biegu jałowego i jak go rozłożyć , bo wszystko wskazuje na to . Teraz już na zimnym silniku wchodzi na wysokie obroty, na biegu jałowym, tak jakby nie dostawał powietrza. Pozdrawiam.
PROSZE O POMOC CO MAM ROBIC
gdyby była nieszczelność w dolocie to cały czas by tak chodził? odpaliłem auto po 2 dniach i chodzi normalnie...
Jest jakaś szansa na pomoc ?
obroty ma ustawione na 750 Jak? Jakie obroty widzi sterownik?
A przy filtrze węglowym nie spadły podciśnienia?
witam, miałbym takie pytanie gdzie szukać czujnika temperatury silnika?, ponieważ w czasie odpalania auta wykręca mi się ono do 3000 obr/min i utrzymuje się tak przez około 2-3 min po czym wchcodzi na normalne obroty. Byłem z tym u elektryka który podłączył mi autko do komputera; wykazało ze ten czujnik zaniża mi temp. o 30 stopni C.
Zapaliła mi się kontrolka z prawej strony, pomarańczowy kwadracik z zygzakiem w środku i podwyższyły się obroty. Auto renault megane scenic rok 1998, benzyna lpg , silnik 1.6.
Błędy skasowałem takim zwykłym testerem (który zawsze wskazuje wypadanie zapłonów na 2 cylindrze) ogólnie używam go tylko do kasowania nie diagnozy.Jutro kolega z Clipem podjedzie i sprawdzę dokładniej.Po kasowaniu zawsze klemę na 30min ściągam. Oringów nie zmieniałem uszczelniam silikonem.Moim zdaniem coś z temperaturą bo dziwnie przelewa płyn do zbiorniczka...
Mam pytanie skrzynia dp0 jezdziłem z podłączonym kompem ponieważ skrzynia zgłaszała błąd sprawdzałem przełączanie zaworów i wszystko jest w porządku zastanawia mnie tylko ciśnienie oleju. Czy ciśnienie pomiędzy 3 a 6 barów (6 barów jest przy wysokich obrotach). Przy normalnej jeździe mam w granicach 3.. Czy takie wachanie to normalne?
Wyczyść przepustnicę.
No tak ma być. :)
Dymi na wyższych obrotach.
[i] albo [*]
Kolego,mam ten sam problem.Proszę podziel się jak załatwiłeś ten problem.Co ostatecznie było uszkodzone
Lewe powietrze.
Zabrudzenie przepustnicy i silnika krokowego daje objawy destabilizacji obrotów tj.pływania. Wyczyść w/wymienione,jeśli to nie pomoże,będziemy zastanawiać się dalej.
witam, mam taki problem z meganka 1.6 8v 98 rok. otoz. jak auto jest zimne jest problem z odpaleniem , krece go ,zapali na doslownie sekunde i zgasnie, potem musze dlugo krecic zeby zapalil. jak juz zapali to trzyma wysokie obroty ok 2.5 tys. zdusze go na biegu zeby spadly to wtedy trzyma niskie, ale jak znowu dodam gazu to trzyma wysokie , jak jest...
Hmnnn Moja szklana kula mówi że instalacja LPG to II gen. Że były strzały gazu, mówi. Więc pewnie masz uszkodzony MAP. Choć z fusów czytam że masz jednak sekwencje, i dlatego takie wysokie obroty że ci czujnik temp. cieczy szwankuje. Sprawdzić musisz już sam.
Co by nie było,i tak ci każą tu,na tym forum wyczyścić silniczek krokowy :)
Zazębnik (bendix) ma w sobie sprzęgło jednokierunkowe.Jak to zprzęgło ma poślizg to rozrusznik ruszy,ale nie ciągnie koła. Masz więc kolejny objaw i kolejną usterkę. Kiedy zgrzyta przy rozruchu (zęby o zęby) i nie kręci silnikiem,to oznacza że elektromagnes wypchnął bendiks na pozycję ,rdzeń załączył zworę w elektromagnesie,ale zęby są na tyle zjechane...
Uchylona przepustnica - mam na myśli czy śrubka oporowa jest oryginalnie zabezpieczona (nie kręcona) Kompresja, równa i wysoka 15,7 - to nie jest tak że czym wyższa tym lepiej , jest za wysoka i ustal dlaczego .
Witam, od dłuższego czasu w mojej Megane mam problem z obrotami , auto na luzie trzyma 1500/2000 tyś obrotów , ta sama sytuacja jest w trakcie jazdy , po którymś zgaszeniu i odpaleniu na nowo jest w porządku ale tylko na chwilę. Mechanik stwierdził że to przepustnica ale niestety bez żadnego sprawdzenia po prostu strzał w ciemno . Nie chcę w ciemno...
Na zimnym silniku jest w dobrze, przejade kilka kilometrów samochód zaczyna szarpać, jedzie na wysokich obrotach, na wolnych szarpie. Wymieniłem przewody i świece bo były strzały w kolektor. Strzelac przestało ale nie mozna normalnie jeżdzić. Megana 2.0 GAZ i nie ma znaczenia czy jest to na gazie czy na benzynie. Co to może być
Co do pierwszego pytania to nie widzę tutaj żadnej nieprawidłowości , a co do drugiego to szukajacie a znajdziecie
Witam. Mam mały problem z którym nie mogę się uporać. Kiedy jadę z górki na luzie obroty silnika są wysokie, w miare tracenia prędkości obr. spadają a po całkowitym zatrzymaniu są w normie. Podczas jazdy na biegu, po delikatnym zdjęciu nogi z gazu wyczuwa się szarpnięcie samochodem. Z góry bardzo dziękuje za pomoc. Ps. wcześniej samochód wariował na...
Witam wszystkich forumowiczów Zbytnio to nie dało te czyszczenie wtrysków chodziła na preparacie ponad godzinę Trzeba wchodzić na wysokie obroty na każdym biegu żeby się rozpędzić W środę idzie do majstra na komputer Dziękuję
A wcześniej tak nie było? Bo jak silnik na wysokich obrotach ma zamkniętą przepustnice to ma wysokie podciśnienie zarówno w kolektorze ssącym jak i w cylindrze zaraz po otwarciu zaworów wydechowych.
Mam renault megane coupe 2.0 16v 150 koni. Czy te ustawienia w progamie A-mon sa poprawne?? Na jalowych obrotach mieszanka jest caly czas bogata, podczas przyspieszana naprzemian jest uboga i bogata , na wysokich obrotach ustabilizowanych jest bogata, czy tak ma byc??
Witam mam problem z Renault Megane scenic 1.6 16V 1999r 116 tys. km gdy auto stoi nocą na mrozie i je odpalę rano to o obroty biegu jałowo sięgają 2000tys. ( choć z informacji prducęta wynika że sterowni może zwiększać obroty biegu jałowego do 2.500obr/ min). Dopiero po przejechaniu ok 3km obr. b. jał. zaczynają spadać stopniowo do 850obr/min, silnik...
Popraw styki potencjometru przepustnicy nie pomogło ... Dodano po 1 Pewnie pompa paliwa ma całkiem dość. Bez diagnostyki można sobie wróżyć... tylko jak już się silnik rozkręci to chodzi na wysokich obrotach nie brakuje mu paliwa więc chyba pompa odpada ...
auto nie odpala po nocy albo długim postoju. trzeba kilka razy kręcić żeby załapało. jak już odpali to z tłumika idzie biały dym i czuć benzynę obroty falują. po rozgrzaniu wszystko jest w miarę ok jednak obroty biegu jałowego utrzymują się w granicy tysiąca. oprócz tego dużo pali benzyny 2x tyle co powinien .auto ma założony gaz od niecałych dwóch...
Jak w temacie RENAULT MEGANE I 1.6 8V 1997 r. Przerywa przy przyspieszaniu na wysokich obrotach szarpie pod górkę przy dodaniu gazu Poza tym pracuje poprawnie Po delikatnym puszczeniu nogi z gazu samochód przestaje przerywać i pracuje poprawnie Przerywa tylko na wyższych biegach Wymienione Kable wysokiego napięcia NGK i cewki Nic nie pomogło
Nierówne obroty - coś z silniczkiem krokowym ( pewnie wystarczy wyczyścić)... Moze tez być coś z Map-em ( mi spadł wężyk i latał na obrotach) a co do spalania to u mnie też wysokie wiec chyba tak już serwisowo jest :D:D ;-).
sprawdź ładowanie akumulatora na wysokich obrotach i podczas jazdy spotkałem się z takim przypadkiem w fordzie mondeo że na wolnych obrotach ładowanie było ok natomiast na wyższych podczas jazdy spadało do 13 V przyczyną okazały się zużyte pierścienie na których nierówności przy wysokich obrotach podbijały szczotki co powodowało spadek napięcia i niedoładowywanie...
Jeśli na benzynie chodzi bez zarzutu, to w pierwszej kolejności sprawdź filtr(y) gazu. Wymiany może wymagać też membrana reduktora. I upewnij się, że świece i przewody wysokiego napięcia są w idealnym stanie.
Przepraszam że tak długo. Ale muszę ci pogratulować jesteś fachowcem po wyczyszczeniu silniczka silnik ma obroty około 800-900 nie jak poprzednio 600-700 nie faluje na obrotach i z wysokich nie spada do zera tylko zatrzymuje się tam gdzie powinien. Jeszcze raz stokrotne dzięki jesteś wielki hehe Pozdrawiam Marek.:D:D:D
Nie wyobrażam sobie szczerze mówiąc, że nawet wysłany błędny komunikat do nieistniejącego urządzenia namiesza w sterowniku silnika.... coś takiego mi się w głowie nie mieści, zresztą protokół CAN przecież nie wysyła danych pod adres, który przypadkowo może być błędny, tylko wysyła komunikat a obsługujące go urządzenie może go zrealizować jeżeli istnieje....
Droga w naprawie to ona jest,i jeszcze nikt za bardzo tego nie chce robić.A jeżeli chodzi o filtry to wiem ze się je wymienia co jakiś czas,ja mam swoja trzeci rok i nic do niej nie zaglądałem.Problem mam czasem z przełączaniem na gaz,przy wysokich obrotach to spoko natomiast przy niskich potrafi zgasnąć,nie zawsze.
Witam. Koniecznie wymień filtr powietrza i świece. Tak jak napisał Kolega wcześniej zmień również przewody wysokiego napięcia ( jeśli je masz u siebie) Pozdrawiam.
Cewki są nowe oprócz jednej, ale tą ostatnią miałem możliwość podmiany na nową, wtryski spróbuje jutro podmienić, ale czy wtryskiwacze powodowały by takie objawy ? Czy przy uszkodzonych wtryskach nie byłoby cały czas źle ? Na wolnych obrotach trzymał by czasami ok 500 obrotów i nierówno pracował, ale normalnie się wkręcał na wysokie obroty ? A to się...
Co maja za wysokie obroty do komunikacji sterownika wydasz niepotrzebnie pieniadze problem tkwi w czym innym a gosc ten który Ci to naprawia wie o tym. pozdrawiam
1-zmienic w ustawieniach na wtrysk półsekwencyjny 2- cisnienie na wolnych obrotach ok 1 bar 3- ponowna autokalibracja i dostrojenie mapy w czasie jazdy
Panowie to może coś ciekawszego. Renault megane 1.9 dti 1997r . silnik słabo sie nagrzewa a jak już się go uda dogrzać (tylko na wysokich obrotach) to po włączeniu nawiewu wenętrznego temperatura obniża się do ok 65 stopni. Trzy razy wymieniony termostat ostatni fabryczny, wymieniony czujnik temperatury, wymiana płynu chłodniczego plus czyszczenie układu....
Wymieniłem pompę wspomagania. Jest duża poprawa. Obroty nie wskakują na wysokie. Wspomaganie nie pada podczas jazdy. Kierownica chodzi lżej. Jest jednak ale... przy parkowaniu kierownica chodzi troszkę ciężko... Nie wiem czy to wina złego odpowietrzenia jeszcze?
Witam, mam problem z automatyczna skrzynia biegów w Renault Megane 2 (4.2008) 1.9 Diesel (Grandtour) biegi nie wchodzą tak jak powinny czyli nabiera wysokich obrotów przełączy jak by na coś połowicznego dopiero później na bieg prawidłowy czyli drugi i następnie znów zbyt wysokie obroty i trzeci bieg z trudnościami dopiero 4 wchodzi normalnie i jedzie...
Odpowiadam założona sprawna w 100% przepustnica.Jak jest źle zamiast odpinać unosiłem cewki.Stwierdzam auto chodzi tylko na 2 i 3 cylindrze.Unosząc skrajne cewki brak reakcji na prace silnika.Zauważyłem przy tym unoszeniu że wysokie napięcie jest generowane na wszystkich było słychać i "widać "je. Problem z 1 i 4 wtryskiem ?
po krótki postoju na parkingu miałem problem z odpaleniem, przekrecałem kluczyk było słychac tylko "jakies cykniecie" i dalej nic, po dłuzej przerwie silnik odpalał i mozna było jechac, wskaźnik temperatury pokazywał wtedy dosc wysoka temperature Masy usprawnij, akumulator - nadwozie, nadwozie - silnik, stan połączeń oraz czystość.
Kolego jackyz, do kolektora podlać?żeby wszedl na wyższe obroty? % też jakaś opcja ;)
Uzupełniasz płyn, odpalasz auto, włączone ogrzewanie na max i dmuchawa na max, czekasz, aż się zagrzeje silnik do normalnej temperatury pracy, dajesz parę razy wysokie obroty i powinien sam się odpowietrzyć! Uzupełniasz płyn, zamykasz korek, i ponownie obroty, po trzech czterech razach jest odpowietrzony :) a Ty cieszysz się ciepłem :)
Podczas ruszania na 1 szarpie Jak ruszasz z wyższych obrotów to przestaje szarpać?
Witam Jeśli wyłącze silnik wszystko jest OK. Natomiast jeśli po wyłączeniu silnika włącze zapłon i wyłącze to wyświetlacz od klimatronika nadal się będzie świecił i wentylator dalej będzie pracował. Jeśli nawiew pozostawiony będzie na wysokich obrotach to nawiew zaczyna wariować - włączać się i wyłączać, tak jakby przerywało na stykach. Czy ktoś może...
Sprawdź silniczek krokowy przepustnicy. Najlepiej go wykręcić, przemyć i wydmuchać sprężonym powietrzem. Silniczek jest często przyczyną nietrzymania obrotów albo są zbyt wysokie (nawet do 4000) albo zbyt niskie (zimny nawet nie chce odpalić). Wśród moich znajomych i umnie dzieje się tak samo. Po wymianie spokój :) . Pozdrawiam szafran
Panowie to może coś ciekawszego. Renault megane 1.9 dti 1997r . silnik słabo sie nagrzewa a jak już się go uda dogrzać (tylko na wysokich obrotach) to po włączeniu nawiewu wenętrznego temperatura obniża się do ok 65 stopni. Trzy razy wymieniony termostat ostatni fabryczny, wymieniony czujnik temperatury, wymiana płynu chłodniczego plus czyszczenie układu....
Zastanawiające jest ciśnienie w cylindrach wg.mnie za wysokie powinno byc około10atm.może to być kwestia regulacji zaworów (0,10-0,15 ssący i0,25-0,30wydechowy)lub była robiona głowica i coś popsuto
Witam Więc tak zastosowałem dodatkową butelkę i zamontowałem wg schematu znalezionego na elektrodzie, i okazało się że co chwile następuje bąblowanie w zbiorniczku, czyli uszczelka pod głowicą. Zdecydowałem się na wymianę uszczelki i ewidentnie była walnięta przy 4 cylindrze, po planowaniu już jest wszystko OK ale problem gaśnięcia i obrotów pozostał...
Błędy dotyczące silnika są takie: DF328 brak korelacji pomiędzy ścieżką 1 a ścieżką 2 potencjometrów przepustnicy DF095 potencjometr przepustnicy - ścieżka 1 - zwarcie do plusa 12V DF096 potencjometr przepustnicy - ścieżka 2 - zwarcie do plusa 12V DF407 może ktoś mi przetłumaczy to: Trajectory control. Co to jest trajectory control? Są jeszcze dwa:...
Witam i dziękuję za opinię. Mam ten sam problem co Ty, błąd P002, i mam te same spostrzeżenia co Ty: Zdarza się częściej przy upalnej pogodzie i często przy wysokim przełożeniu (4,5,6...) i mocnym przyspieszaniu na niskich obrotach. Jeśli dobrze rozumiem, ekran pod pompą wysokiego ciśnienia został wymieniony? Czy mógłbyś podać odniesienie lub link...
Witam Jazda na niskich obrotach i wysokim biegu odpowiada głównie producentom silników :) bo te się w ten sposób szybciej rozsypują. Jeździłem kiedyś Renaultem Megane w którym były wyświetlane strzałki do zmiany biegów, przy niby optymalnym utrzymaniu obrotów silnik był tak słaby, że każde wyprzedzanie stawało się niebezpieczne i trwało setkami metrów....
A co było powodem jego wymiany?
Witam jestem od wczoraj nowym posiadaczem Scenica 2000r 1.9DTI 98KM I mam takie zapytanie przy 100km/h mam 3 tys obrotów przy 120 mam ponad 4tys, 130 km/h to sie boje jechać, ostatnio miałem Carisme z 97r z silnikiem Renault i przy 120km/h miałem 3 tys obrotów tylko sobie mruczał a tutaj straszny hałas wycie i boje sie jechać powyżej 120km/h bo strach...
Panowie pomóżcie zakupiłem Megane scenic 1998 r z 2.0 gaz 114 km problem był z obrotami a mianowcie albo mial za wysokie albo w ogóle gasi na gazie i na bedzynie to samo auto stoi u mechanika podpieli komuper błędu nie pokazuje no i nie wiedzą gdzie szukać. Pomoże ktoś doradzi?
Witam miałem takie zdarzenie : Wracając autem z zakupów przejechalem jakies 300m a samochód zaczął dzwinie szarpać i chodzić po 3 sek Zgasł. Próbowalem go odplalic to po 6 sek krecenia odpalil pogazowałem go troche puściłem gaz i znowu zgasł po ponownym kreceniu wyczerpal mi sie akumulator. Po przyholowaniu samochodu do domu zobaczyle mze pasek klinowy...
Witam forumowiczow otóż mam taki problem z moją megane 1.6 96r. pewnego dnia zaswiecila mi sie kontrolka ladowania akumlatora po włączeniu silnika i zaraz potem spaliły się światła mijania. potem zmierzyłem napiecie na klemach akumlatora przy niskich obrotach i pokazało 17v a potem przy wysokich obrotach było aż 20v i akumlator aż zaczął syczeć. Postanowiłem...
tak tylko na wolnych obrotach a szczególnie jak zchodzi z wysokich Dodano po 3 a gaśnie tylko przy włączonej klimatyzacji bo bez klimy nic się nie dzieje czy może być przyczyna w żle podłączonym czujniku ciśnienia ponieważ była w nim ingerencja była urwana kostka a nowa została przylutowana na czuja
Ja mam dziwny problem gaśnie mi meganka 1,6 - 16V na niskich obrotach na gazie. Tzn jak schodzi z wysokich na niskie, ale nie zawsze. A co do świec to po wymianie mam problem z zapalaniem - długo kręcę rozrusznikiempotem pali i już jest OK (na benzynie) zastanawiam sie czy to nie mogą być żle dobrane świece.
W samochodzie został wymieniony czujnik położenia wału, podłączyłem go pod komputer i wyświetla błąd obrotów silnika i nie można go skasować. Jeśli bardzo długo go pokręcić to zapala no i chodzi na wysokich obrotach. Po zdjęciu nogi z gazu gaśnie i już nie zapala. W samochodzie wymieniłem świece, przewody wysokiego napięcia, silniczek krokowy. Sprawdziłem...
sprawdź przewód gumowy który idzie do przepustnicy od takiego sterownika obok on steruje powietrzem robienia do mieszanki, jeśli będziesz miał tam jakąś dziurke to sprężania dobrego nie bedzie tylko na wysokich obrotach będzie ok, ja miałem coś podobnego i byłem na komp. to wykazał czujnik temp i obwód przepustnicy, a podobne objawy miałem, chyba że...
Witam. Moja męganka 1.6 8v +LPG przełącza się na gaz po osiągnięciu określonej temperatury przy 2,5 tyś obrotów. W czasie jazdy na gazie często miewa pojedyncze szarpnięcia (na wysokich i niskich obrotach), po czym automatycznie przełącza się na benzynę. Wymieniłem już świece, przewody i sprawdziłem też cewki. Może ktoś z Was miał taki problem, lub...
Witam. Mam problem, z którego nie umiem rozwiązać. Mam Megane III 2012r 1.5dci. Przed zimą była mała stłuczka- uszkodzona chłodnica klimatyzacji. Auto zostało naprawione jakoś w grudniu, ale dopiero ostatnio postanowiłem napełnić układ czynnikiem. Przy próbie napełniania wzorowa szczelność. Wentylator chłodnicy załącza się, ale nie załącza się jakby...
Witam, Renault Megane Scenic 1.6 16V (silnik K4M), grudzień 1999 (model przejściowy). Czasami, ale nie zawsze, pojawia się dokuczliwy objaw: na luzie obroty spadają do ok 600obr/.min, silnikiem trochę szarpie. Gdy dodam gazu (ale nie do końca) - wszystko przez chwilę jest OK, potem obroty zaczynają powoli spadać, silnik tak jakby zaczyna powoli dusić...
Pewnie z silniczkiem krokowym dzieje się coś złego i stąd problem z utrzymywanie wolnych obrotów silnika. Można go przeczyścić .Powinno pomóc. Jeśli mowa o ciężkim rozruchu to świece i kable. W nocy proponuje popryskać wodą kable wysokiego napięcia rozpylaczem do kwiatów . Jeśli będą przebicia kable do wymiany(domowy sposób). Pozdrawiam
Cześć. Mam ten sam problem z Clio2 , też elektroniczna przepustnica (bez krokowego). Moje obserwacje są takie: - po odpaleniu obroty nieco powyżej 1000 - powinny spaść ciut poniżej, - po wciśnięciu bardzo lekko czasem wracają do 1000, - po przekroczeniu 1200 lecą same do 2000, - po wyłączeniu silnika są niskie aż nie dodam gazu, - po poduszeniu - popuszczeniu...
witam . problem jest następujący( auto jest w dośc kiepskim stanie technicznym ale zapala i na wolnych obrotach silnik kręci dobrze zapala ok) podczas próby ruszania silnik wchodzi na wysokie obroty i natychmiast gaśnie. po podłączniu do kts-a wychodzi błąd 5008 elektroniczna blokada odjazdu brak kodu(nie daje sie wykasować). podmieniałem czujnik obrotów...
hirsch-tech nie masz racji cewki te najczęściej przebicia dostają już w głowicy a tam niestety mgiełka nie dotrze gdyż uszczelnione sa wchodząc do głowicy origami! to fakt te silniki lubią wysokie obroty ja w megane mam k4m i przy wyprzedzaniu często wypada docisnąć w granic 5tys ale nawet w niższych nie jest to muł w przypadku kolegi wygląda mi to...
Powyżej 2000 obrotów dźwięk powracał do normy. Ponoć mogły tu zawinić cewki. Czy faktycznie tak może być i za co cewki w ogóle odpowiadają. Cewki odpowiadają za wytwożenie wysokiego napiecia które wywołuje przeskok iskry pomiędzy elektrodami świecy zapłonowej. Moim zdaniem to nie wina cewki bo to samo by było powyżej 2000rpm na pierwszym miejscu sprawdziłbym...
Witam problem wygląda nastepująco ,auto odpala bez problemu ma za wysokie obroty i podczas postoju reaguje na gaz bardzo dobrze ,jednak gdy rusze to przy każdej zmianie biegu(zdjęciu nogi z gazu) tak jakby odcinał zapłon dopiero gdy zejdzie poniżej 1500obr/min zaczyna jechać nawet do odcinki ,o co chodzi nie mam pojęcia ,auto jest po wymianie rozrządu...
Witam ! Mam pewein problem. Coś stuka mi miarowo z prawej strony samochodu i co ciekawe słychać to bardziej wyraźnie jak się siedzi w kabinie niż na zewnątrz. Stukanie nie pojawia sie od razu a po utrzymywaniu obrotów na poziomie powyżej 1500 obr/min przez pewien czas. Stukanie słychać nawet na postoju. Stukanie pojawiło się przy wysokich mrozach lae...
Tak dziękuje tobie Przemo. Jak pokręcę rozrusznikiem,to ciśnienie na rampie i przewodach jest, jak popuścisz przewód wysokiego ciśniena to wywala tak, że trzeba uważać żeby kogoś tym nie zabić:). Chodziło mi o to, że jak odepnę przewód niskiego ciśnienia powrotny od wtrysków,to nic nie leci,co mówi mi że wtryski nie 'chodzą'. Pompa paliwo zaciąga,podpiołem...
Może zaczniemy od tego że trzeba dołączyć parametry pracy wtryskiwaczy i podstawowe dane przy jakich czasach wtryskiwacze się zapętlają. Także nie rozumiem czemu zabraknie mocy na wysokich obrotach, bo po obniżeniu ciśnienia wzrosną czasy wtrysków ale do zapętlania jeszcze daleko. Z czasem pracy na biegu jałowym się zgadzam że nie powinien być dłuższy...
witam, chciałem sprostować moje poprzednie spostrzeżenia, mianowicie sprężarka załącza się na 1-2 sek. potem wyłącza sie na jakieś 10 sek. i tak w kółko, czasem załączy się i pracuje, ale na biegu jałowym silnika, jak przygazuje to sytuacja się powtarza, sprawdzałem dzisiaj przy temperaturze powietrza 30 st.c. mianowicie na biegu jałowym po włączeniu...
Witam wszystkich serdecznie posiadam Megane I z 97r w cabrio z instalacja gazową brc naprawa mojego auta trwa miesiąc lecz nie mam już siły. Auto kupiłem od kolegi w owym stanie: Auto na zimnym silniku odpalało lecz gasło po zagrzaniu silnik pracował nie równo(zbyt niskie obroty) ale nie gasł. Gaz działał poprawnie.Pojechałem do mechanika stwierdził...
renault megane wysoki obrót megane wysoki obrót renault wysoki obrót
comarch optima ogrzewać scania przesunięcia bitowe
kemppi mastertig 3500w kemppi mastertig 3500w
Demontaż frontu pralki Beko - krok po kroku Zablokowany tempomat w Scania 420 automat - przyczyny