odkręciłem na górze skrzyni śrubę znajdującą się przed linką zmiany biegów - torx 40 lub 45 śruba zakończona trzpieniem To nie jest śruba zalewowa, olej zalewa się wewnętrznym korkiem znajdującym się na spodzie skrzyni w większej śrubie z rurką. Odkręciłeś trzpień stabilizujący dźwignię rozdzielacza ciśnienia w bloku zaworowym skrzyni Miska do zdjęcia...
Sprawdź ciśnienie sprężania, to powinno wyjaśnić czy to wina uszczelki pod głowicą. Jeżeli są przedmuchy do układu chłodzenia to zazwyczaj w czasie pracy silnika węże od chłodzenia robią się twarde z powodu większego ciśnienia w układzie chłodzącym. Przydało by się odczytać błędy ze sterownika silnika i zobaczyć w parametry bo może ten czujnik nie działa...
Jako mechanik masz przecież miernik ciśnienia paliwa. I lampe strobo żeby zobaczyć czy ci się rozrząd nie rozjechał. Sorry ale jak widze naprawe rozrządu w tym silniku to wnioski same się nasuwają
Witam serdecznie Szanowne Grono. Przychodzę z problemem odnośnie mojego Renault Megane 2 1.4 16V. Mam pytanie, co to za element na załączonym zdjęciu? Cieknie z niego olej i zalewa gniazdo świecy. Czy można to wymienić albo jakoś uszczelnić? Za wszelkie rady z góry dziękuję. https://obrazki.elektroda.pl/1268735800_...
Nie znam za bardzo tego silnika, ale jest jeden wtryskiwacz centralnym, chyba że dane z dowodu odnośnie pojemności i mocy nie pokrywają się z rzeczywistością. Nie ma też przewodów wysokiego napięcia, na świecach są bezpośrednio cewki. Świece zalewa na drugim cylindrze.
Moze poprostu czujnik temperatury cieczy, to od niego tez zalezy jaka jest dawka paliwa na zimnym i na cieplym silniku. To ze zalewa jedna ze swiec to moze sie cos dziac z wtryskiwaczem.
Meganka z tego roku ma UPC do gór nogami więc już ich nie zalewa . Ale decybel91 ma rację .- brak zasilania na ecu . sprawdź wiązkę z UPC do ECU . Zapomniałeś dodać żę dioda immo świeci na stałe po włączeniu zapłonu .
Nie dziw się że tyle chcą bo to mało wdzięczna robota , trzeba grzebać się w gumie żeby odłączyć immo , ewentualnie użyć tzw klepaczki . Jak pamiętam kluczyk daje się czasem naprawić , czasem trzeba wymienić odbiornik IR na podsufitce obok lampki bo zalewa go woda przez antenę . Ja bym poszukał po szrotach można czasem taki upolować za 30-50 pln a jak...
1) konczy się sonda 2) nadajnik szybkosci, standard w renault, zalewa go olej 3) polemizował bym 4) zawsze top wyskakuje, nawet megane II 5) i 6) problem na linii UCBIC -kaklulator silnika.
Jak wymieniali tez uszczelniacz to moze tam zrobili babola i olej zalewa sprzeglo? Nie ma wyciekow pod spodem?
ja miałem taki problem jak odciąłem czujnik temp od LPG (żeby włączać gaz bez rozrzewania silnika), reduktor nie był wystarczająco nagrzany (chodzi o okres zimowy) i samochód zalwał się gazem i gasł, czasami obroty mu falowały. Jak zmniejszyłem dawke gazu wszystko było ok, ale auto muł się zrobiło. Więc pojechałem do gazownika, podłączyliśmy spowrotem...
ciezki i pracochlonny temat jeszcze pytanie czy masz braki w ilosci gazu czy zalewa silnik jak pamietam sa tam dwa zaworki jak mi po wymianie membran przylewalo autko to je minimalnie doginalem
Jeśli jest iskra i dochodzi paliwo to musi palić silnik na "4 gary". Jak to jest możliwe że zalewa świece mimo że jest iskra? Prawidłowo to sprawdziłeś?
Sprawdza obecność spalin w układzie chłodzenia. Dzięki temu eliminujesz inne miejsca ubytku płynu. W twoim wypadku usczelka pod głowicą lub coś gorszego się stało. Płyn dostaje się do cylindra i zalewa swiecę. Dla pewności wykręcić świecę i zobacz ktôre mokre od płynu. Następnie zakręć silnikiem ( po odłączeniu sterowania cewek zapłonowych ) i zobacz...
UPC to ten pod maska po prawej? Tam często zalewa modół woda. Sprawdź wiązke i zasilanie do stera silnika.
Wyjmij lampki, odkręć obudowę i dostaniesz się do płytki. Zalewa ją najczęściej nie szyberdach, lecz nieszczelna antena radiowa. Użyj wyszukiwarki, temat był kilkakrotnie na forum, jak pamiętam.
Witam, mam problem z komputerem sterujacym (prawdopodobnie). Raz juz mialem taka usterke, poniewaz zalalo mi samochod. Usterke naprawil i elektryk naszczescie udalo sie oczyscic styki. Objawy byly rozne auto nie reagowalo na pilot w kluczyku, nie dzialaly wycieraczki kierunkowskazy. Elektryk wyjal komputer przeciscil i autko dzialalo az do dzisiaj....
Czujnik temperatury, który daje sygnał do kompa sterującego silnikiem. Sprawdź go w pierwszej kolejności, bo może cały czas podaje info o zimnym silniku i go zalewa na gorącym. Potem bym sprawdził sondę lambda, bo ona też może tak psocić na gorącym silniku.
Był teraz znajomy mechanik i powiedział ze to wina uszczelki swiece zalewa i na 3 garach chodzi. Dodano po 2 Zrobilem ok 10km wody dolałem jakies 1,5-2l.
Pewnego ranka przy -1 nie chciał odpalic. Kręcony około 5 minut nawet nie próbował zagadac. Załączony na hol z 3 biegu przy około 15 - 20 km/h odpalil za pierwszym razem. Od tamtej pory po nocy ciężej odpala. Kręci około 3 - 5 sekund. Na ciepłym rozróżnić dobrze nie zakreci a już odpali. Wspomoglem go kabla z rana aby dostał więcej prądu by wykluczyć...
Witam Panowie Renault Megane II 2.0 16V 136KM 2004r, LPG: Stag4, Valtek, Alaska. Mam problem z tym samochodem występujący przy jeździe na LPG, mianowicie zimny silnik pali bez problemów, natomiast gdy się zagrzeje i zostanie wyłączony po kilku minutach długo kręci zanim odpali i to nie zawsze, czasami odpali normalnie. Po wyłączeniu instalacji LPG i...
Witam wszystkich, Mam problem z autem z którym walczę już od dłuższego czasu ... Scenic '99 2.0 8v PB + LPG Auto ma wielkie problemy z odpaleniem po dłuższej przerwie ... 3-4 godziny postoju w aktualnych temp. i autko odmawia posłuszeństwa. Po kręceniu 6-10 razy odpala, przy czym gaz trzeba trzymać w podłodze. Gdy już odpali i ustabilizuje obroty można...
Odnośnie spalania, to jeździłem 2 tygodnie brata Astrą 1,4 16V 90KM instalacja IIgen, wyszło mi zaledwie 7,6-7,8l /100km Samochód ten chodzi tylko na gazie, na benzynie coś jest popsute - zalewa świecie i nie wchodzi na obroty, ale brat jeździ już tak 3 lata i mówi że nie będzie naprawiał bo napewno to coś kosztownego będzie, mówi że jak stanie całkiem...
UCH się często zalewają tak jak BSI w Cytrynach . Najlepiej wymienić ,ale programator będzie potrzebny.
DEXTRON III nie nadaje się do wielu modeli skrzyń ,więc z zalewaniem go trzeba uważać
Witam, Dziękuję za pomoc, kanały odpływowe zostały przeczyszczone sprężonym powietrzem, wygląda że jest ok.
Wyglada że przeczyszczenie podszybia załatwiło sprawę. Dziękuję za pomoc
To akumulator masz pod deską rozdzielczą? To dziwne to renault trochę... No to już usłyszałeś o tych bezpiecznikach. Wpisz sobie w google "megane bezpieczniki za akumulatorem" i pooglądaj obrazki. to listwa z maxifusami, która zawsze jest zalewana i gnije.
zalewać jeździć i obserwować :wink:
ale w tej megance jest sagem a nie siemens. Widzocznie mlode roczniki maja sagemy... A czy sagemy byly zalewane?
może go ,,zalewa" gazem ? sprawdź komputer gazu :)
Cewka jest ok, sprawdzałem juz wczesniej i teraz, jest ok jest iskra... Cały czas zalewają sie 2 swiece auto trzesie i gasnie...
Głowica do naprawy. Przy strzale obligatoryjnie wymienia się prowadnice i uszczelniacze. Kopcenie na biało sugeruje że silnik zalewany jest albo olejem, albo wodą.
Parownik wali zmarznietym gazem na maxa i "zalewa silnik". Membrana jest juz z "kartonu".
Sprawdź napięcie jakie wychodzi na żarówki i będzie coś więcej może wiadomo, te moduły bardzo często w przed lift-owych są zalewane wodą i cuda się dzieją.
Jeśli nawet będę wiedział jak dokonać pomiaru to nie obrażę się za wskazówki dla laika. Z tymi wskazówkami będzie trudniej, bo Lagunę widziałem tyko od zewnątrz. Nie wiem też co myśleć o tym: Nawet bez podłączania bezpieczników nie wykazuje żadnej reakcji. Kabelkiem połączyłem klemy i tu jest ok -idzie iskierka. Mogę tylko napisać ogólnie moje działanie...
Najpierw sprawdź czy pilot działa w ogóle, skieruj diodkę nadawczą w obiektyw aparatu czy telefonu i wciśnij guzik na kluczyku, powinieneś widzieć w aparacie/telefonie miganie. W megankach często zalewały się odbiorniki w podsufitce przez cieknącą antenę, możesz to sprawdzić też.
Chodzi o to że naprawa auta z LPG jest droższa i bardziej skomplikowana oraz wkur...... ca jak monter był lamerkiem. Normą jest zmiana korekt map, upalona pompa paliwa , uszkodzone wtryski benzyny, uszkodzone wtryski gazu i reduktor zalewający gazem silnik, nieszczelności układu chodzenia i wydechowego.
Sprawdź czy nie jest naderwana dioda nadajnika podczerwieni w kluczyku(wyciąg płytkę z kluczyka i sprawdź czy nie jest urwana nózka diody).Luknij na odbiornik podczerwieni(kolo lampki na podsufitce)bywa że jest zalewany przez wodę cieknacą spod stopki anteny.
A i jeszcze dodam że jak zapali już po tej któreś próbie to obroty są niskie tak jakby już gasł i trzeba dodać gazu i wtedy gra. Może się zalewa,czyjnik temp.wody wariuje.
Witam Renówka ciężko pali po przestanej nocy , wymieniłem świece i przewody WN umyłem silniczek krokowy benzyną , a autko dalej pali z bólem , po 5 min jak zapali i się zagrzeje auto chodzi normalnie , brak mi pomysłów sprawdzałem też wężyki podciśnienia ale są ok , ogóle po pierwszym zapaleniu auta z rana po wciśnięciu gazu auto się nie wkręca na obroty...
Witam Jest możliwe że przyczyną takiego zachowania silnika jest uszkodzona uszczelka pod głowicą ale możliwe też jest że możesz mieć problem z zaworami (nadpalone, podparte itd) i to może powodować niepoprawną pracę jak i zalewanie świec. Jeśli możesz spróbuj zmierzyć ciśnienie jakie masz na poszczególnych cylindrach. Pozdrawiam
Sugerujesz że masz za mało paliwa, a może jest odwrotnie. Auto może zapalać na dwóch paliwach np. nieszczelny elektrozawór przed reduktorem. I wtedy będzie się zalewać. Spróbuj jeszcze przed zgaszeniem silnika pojechać 10 min na samej benzynie czy to pomoże. Powodzenia
Odpowiedź jest bardzo dobra-odbiornik podczerwieni zalewany jest poprzez nie spełniające roli uszczelnienie anteny. Ja, po naprawie odbiornika ( mycie, odtworzenie ścieżek, wymiana skorodowanych elementów) zawsze zanurzam go w lakierze, później woda mu niestraszna.
Jak będziesz zalewał układ chłodzenia to wlewaj płyn pomału, cienką strużką. Wtedy jest szansa, że całe powietrze ujdzie. Czasami przy szybkim zalaniu w miejscach zagięć węży (syfony) blokuje się powietrze i układ nie chce się odpowietrzyć. Aczkolwiek jak wlewasz przez zbiornik to powinno się w miarę dobrze odpowietrzać.
Sprawdzenie bezpiecznika nr7 (30A) - Dobry Ty masz sprawdzić całą tą listwę z bezpiecznikami, ona się rozsypuje od zalewania wodą z podszybia. a wtryski wydaja dzwiek zasysania paliwa No to to jakaś nowość, od kiedy wtryski zaciągają paliwo? Lepiej oddaj auto do lekarza.
Mam problem z ogrzewaniem w samochodzie. Leci chłodne powietrze z wylotów chciażjest ustawione na maxa. Nidawno robilem płukanie układu chłodzącego (3 razy) i zalewałem go wodą destylowaną. Po zalaniu płynu jest lipa. Leci chłodne powietrze. Jak była woda było wszystko ok. Układ był płukany pod ciśnieniem. Stan płynu jest ok. Czy jest jakaś inna regulacja...
Witam. Tylko wspomnę. Znajomy lata temu ale w VW u mnie na garażu sam sobie uzdrawiał auto. Honownica na wiertarkę i nowe pierścienie. Poprawiło się mega i jeździł tym jeszcze kilka lat. Też byłem przeciwny roboty - ale jego sprawa i jego robota - wyszło. A innemu użyczyłem garażu na kilak dni. Sam pomagałem. Megane 2 1,6 Podejrzenie było zapieczonych...
W samochodzie został wymieniony czujnik położenia wału, podłączyłem go pod komputer i wyświetla błąd obrotów silnika i nie można go skasować. Jeśli bardzo długo go pokręcić to zapala no i chodzi na wysokich obrotach. Po zdjęciu nogi z gazu gaśnie i już nie zapala. W samochodzie wymieniłem świece, przewody wysokiego napięcia, silniczek krokowy. Sprawdziłem...
Znalezlem goscia ktory zajmuje sie calkowitym wylaczaniem immo ale ze wzgledu na to ze komputer pokladowy jest zalewany jakas guma bierze 500 zl. Ciekawe ile już wydałeś na kodowanie kluczy w serwisie. Bo z tego co piszesz to już na pewno wyszło więcej niż 500zł więc cena gościa co usuwa immo nie jest wygórowana (bo trzeba jeszcze emulator wstawić)....
renault megane zalewa zalewa świece pilarka zalewa
parametry ustawienia kanałów połączenie silnik pralka xsara picasso schemat instalacji
electronics zasilacz tester diagnostyczny
Lokalizacja bezpieczników świec żarowych Kia Ceed II 1.4 CRDi Wzmacniacz WS432: Brakujący tranzystor w zasilaczu