Błędy w jaśkach jakieś są? Zobacz czy zamki życzą sobie się otworzyć. Zasilanie posprawdzaj na ABS. Mogły być odwrotnie podpięte kable rozruchowe, bardziej prawdopodobnie dostał szpilkę napięciową.
Witam, Warto sprawdzić pobór prądu na postoju. Czy przypadkiem jakiś z odbiorników nie pobiera zbyt dużego prądu. Jeśli tak jest to należy po kolei wyłączać bezpieczniki i w ten sposób sprawdzić który to odbiornik.
Dojedziesz do mechanika
Człowieku daj to komuś bo nie ogarniesz ty masz fizycznie zajrzeć pod maskę wziąć mierniki posprawdzać napięcia zasilania.
Sprzedany zanim problem został sprawdzony.
Ja bym odłączył wszystkie czujniki na silniku które są zasilane 5-tka i zobaczył czy w tej gałęzi zasilania jest napięcie.
Masz strzelony kabel z ECU do usm (bsm) pomarańczowy kolor chyba prawy dolny róg akumulatora, dostaje zielonego aż w końcu nie puszcza napięcia.
Nie jest do niczego. Powinno być puste miejsce, stąd też brak zasilania.
Mam pytanko skąd brane jest zasilanie na silnik dmuchawy. Ani na przełączniku ani na module rezystorów nie ma zasilania.Czy ktoś ma schemat instalki. Bezpieczniki są ok. Może przekaźnik lecz gdzie on jest. Pozostałe elementy samochodu są ok POZDRAWIAM
Ma być czysta masa(łapana z wiązki silnika) http://obrazki.elektroda.net/65_12743741...
Sprawdź bezpiecznik F17 7.5 A w skrzynce pod maską. NIe masz zasilania na przełączniku kierowcy. Moduł kierowcy nie ma nic do pasażera tylko przełącznik i jego zasilanie.
Wycieraczkę włącza się opcjonalnie na stałe lub włącza się czasowo-impuls spryskiwacza, stąd dwa przewody zasilania silnika.
Zanim rozbierzesz całe auto sprawdź dokładnie bezpieczniki pod kierownicą.
W razie wypadku nie odetnie zasilania pompy.
Czy z przełącznika wychodzi zasilanie? Często wypala się styk w skrzynce bezpiecznikowej i wtedy brak zasilania na dmuchawę.
Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
A sprawdziłeś, co się dzieje z zasilaniem? Zmierzyłeś cokolwiek?
Źle złożony nastawnik - ośka nie trafiła w pierścień, to jedna z przyczyn. Druga - brak zasilania do nastawnika.
Silnik kręci ? Jezeli tak to podlaczyc kompa, sprawdzić rozrząd czy nie przeskoczył, czujnik uderzeniowy pod maską po stronie kierowcy, zasilania na czujniki ;-)
Nie do końca wiem, o jakim aucie mowa. Bo piszesz megane 2 ale 2001 rok i to mi się nie trzyma kupy bo 2 było od 2003. W megane 2 jest całkowicie inna elektronika niż w 1, ale skoro wszystko gaśnie i nie masz nawet awaryjnych, lampek w kabinie lub świateł postojowych to nie ma cudów. Nie masz zasilania glownego
Sterowanie szybami jest wbudowane w moduł UC-BIC . Przekaźniki wlutowane na stałe do modułu. :cry:
Przy kostce od radia był przylutowany czarny kabelek do takiego żółto-fioletowego jak dobrze pamiętam. Odciąłem go i już jest spokój :D
Jeżeli nie działa radio i zegar no to mu brakuje zasilania ,musisz poszukać gdzie je wcięło
Podłącz silniczek do instalacji. Wówczas zmierz czy dochodzi napięcie do niego, kiedy naciskasz przycisk.
Odczytaj błędy. Takie objawy daje brak zasilania ECU lub trzymające immo.
Tam tester nic nie da, trzeba szukać dlaczego nie ma zasilania UCH
Schemat do zasilania silniczka?
diodą święcącą! Pomiędzy plus zasilania a przewodem transmisji danych, wszystko przy odbiorniku!
Na skrzynce bezpieczników.Z tyłu skrzynki są wtyczki i smarzy się konektorek kabla koloru zółtego.Zdarza się też czasami i wylut w skrzynce,ale odradzam rozbiórkę tego UCBIC'a.Ja sobie radzę tak że zasilam przełącznik bezpośrednio ze stacyjki poprzez bezpiecznik 15A. Najszybciej i bez bólu.
Cewkę przekażnika pod alternator(wyjście na kontrolkę ładowania) oraz pod (przewód)światła mijania.To jest chyba najprostrze rozwiązanie.(chodzi mi oczywiście o przekażnik do zasilania św.dziennych)
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
Może być przekaźnik podtrzymujący, tak jest np. w Megane, ale usterka leży gdzieindziej. Sprawdź zasilania i masy na przełącznikach, ale nie miernikiem tylko żarówką. Tak samo żarówkę podłącz zamiast silnika, sprawdź czy ginie masa czy zasilanie przy podnoszeniu przedniaj szyby. Podpowiadam jak zdiagnozować żeby nie szukać po omacku i nie zgadywać co...
Podłączasz się bezpośrednio do pompy. Zdejmujesz złączki z pompy i zamiast nich wpinasz się tymi z kupionego kompletu. Filterek wepnij na zasilaniu.
Przewody ok,ewidentny brak zasilania
nie miał jednak zasilania
Ok czyli obojętnie jaki wzmacniacz byle miał zasilanie i wpiąć go w kabel antenowy? Tak od czego jest ten 4 kabel? Nie pamiętam dokładnie ale prawdopodobnie jeden był FM a drugi też dla częstotliwościowi FM do nawigacji do odbioru TCM . Przetnij jeden i drugi , dotknij palcem albo metalowym wkrętaki do rdzenia przewodu i sprawdź na którym pojawia się...
Panowie, zanim zaczniecie pruć pół auta, lutować procesory, wywalać immo, może tak wziąć i sprawdzić zasilania? Żarówką, minimum 21W. Zaręczam, że pomoże:)
ale motasz! normalnie wyjmij przelotkę i wykrój tak jak ci się będzie podobało! użyj szukajki- chyba nie tak trudno. masz http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic91...
Stary alarm dał o sobie znać po odłączeniu i ponownym podłączeniu zasilania.
Na początek do sprawdzenia bezpieczniki na akumulatorze. Wygląda na klasyczny brak zasilania...
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Brak świecenia kontrolki od immo, albo uszkodzenie w UCH albo brak zasilania, bezpiecznik we wnętrzu pojazdu, chyba 5A. Podaję z pamięci.
Masy i zasilania-od tego się zaczyna. Ale zazwyczaj zgnity zółty kabel. :lol:
Włączający się went to coś z zasilaniem ECM albo CAN. Trzeba pomierzyć zasilania na ECM.
Zobacz co jest na CANie ,
witam potrzebny schemat sterownika silnika renaut megane 2.0 16v 2003r nie mam komunikacji potrzebne zasilania.
Jeżeli to immo na podczerwień to musisz mieć kod immo(cztero cyfrowy)i go wprowadzić (przyciskien centralnego zamka),po zatwierdzeniu kodu wyłącz zapłon i przytrzymaj kilka sekund prz.c.zamka aż usłyszysz prace siłowników c.z,od tej pory masz ok.15sekund na skierowanie pierwszego kluczyka i naciśniecie 3razy(drzwi zablokują sie i odblokują)i tak samo...
No cóż, dzisiaj powtórka z rozrywki, pojazd po 24 godzinach nie odpalania nie odpalił z powodu braku zasilania z aku..?
Bezpieczniki sprawdzone? Brak stałego zasilania na zegary.
A clip widzi opornośc poduszek,napięcie zasilania.....?
Przekaźnik zasilania dmuchawy.
Jak cie to nurtuje,zrob diagnostyke systemu,pewnie zarejestrowal,,niskie napiecie zasilania,,
Oj, tam potrafią gnić przewody przy bezpiecznikach, Pierwsza sprawa to by c pewnym wszystkich zasilań.
To na pewno jest dioda. Katoda (oznaczona kreską) podłączona do +12V stałego zasilania radia, anoda do masy. Nie wiem czym i jak to mierzyłeś? Jeśli wykazuje przerwę, to ją wymień.
DF038 ogólnie odnosi się do problemów z zasilaniem sterownika wtrysku .
a ja wylozyl bym akumulator i bardzo dokladnie wyczyscil styki na glownych bezpiecznikach i mysle ze problem sie rozwiaze najprosciej jest otworzyc schowek rozizolowac kawalek wiazki i tam znajdziemy trzy grubsze czerwone kable nalezy sprawdzic po obciazeniem np zarowka h7 czy jest na nich staly plus jak jest to zostaje tylko uch obiawy ktore opisales...
Jesli chodzi o UCH to szału z zasilaniami to nie ma . Jedno zasilanie gruby czerwony pojedynczy przewód. Dwie masy . Tyle. Sprawdzałeś czy na bezpiecznikach odpowiadających za niedziałające funkcje są zasilania ?
brakuje Ci zasilania stałego (30) na liczniku to wszystko
Zrób porządny przegląd okablowania pod maską.
Zobacz czy nie masz opisanych bezpieczników w kabinie jak są opisy poszukaj F13 jak pamiętam chyba 7,5A on jest od centralnego, jak bezpiecznik ok sprawdź czy w ogóle do jego styków dochodzi zasilanie stałe 12V. Jak nie będzie zasilania do sprawdzenia duży bezpiecznik w komorze silnika 60A.
powiem tak-nie wiem jak w renault,ale w Oplu i VW sterownik rejestruje usterkę związaną z napieciem zasilania.
Czyli ecu dalej nie ma zasilania.
MASA na sterowniku i zasilania! Dodano po 1 A i jeszcze kostkę stacyjki sprawdzić żarówą.
Andiv chyba masz racje. Podmieniłem panel i nadal nic więc to pewnie uch. Tylko od czego zacząć? sprawa załatwiona przyczyna leżała po stronie zasilania panelu.
Czy ktoś z was ma schemat systemu AdBlue z Megane IV 1.5? Interesuje mnie wszystko, co można sprawdzić, aby usunąć usterkę tego systemu. Tzn. pomimo pełnego zbiornika wyświetla się komunikat „uzupełnij AdBlue” 0 km. Szukam filtra, czujników do sprawdzenia. Czy multimetrem można sprawdzić pompę? Jak sprawdzić zasilanie? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Masz w błędach ,że brak zasilania to napraw i będzie dobrze,wymiany blokad bezsensowne.
Czyli wygląda na to że radio nie dostawało zasilania po stacyjce.
Witam, mam podobny przypadek. Podłączam zasilanie i cisza.
Jak kontrolka immo nie mruga to zaczął bym od sprawdzenia zasilań.
Zazwyczaj pada przekaźnik zasilający sterownik silnika(takie objawy), powinno wywalić błąd brak zasilania.
Witam.Mam problem z dmuchawą(nie działa na żadnym stopniu prędkości,klima też nie działa),wygląda na to,że brakuje zasilania.Proszę o pomoc za którą z góry dziękuję.
Witam. Mój kłopot polega na tym ,że wczoraj przekręciłem za słabo kluczyk w stacyjce. Silnik chciał nie zdążył odpalić, cofnąłem kluczyk z powrotem poczekałem kilka sekund i po ponownym przekręceniu dosłownie umarł. Dioda która mruga na środku deski to mruga, nie świecą się kontrolki, radio działa,zegar działa, światła świecą, awaryjne działają. Drodzy...
Witam.Do sprawdzenia na pewno przycisk plus tranzystory i oczywiście napięcie zasilania(czy jest?)
To popraw zasilanie pierścienia.
a nie na L powinno być te 11?
Napięcie 5 volt jest na czujnikach. Sprawne są :crazyeyes: Ja o połączeniu systemowym pomiędzy modułem wtrysku i modułem klimatyzacji a ty o napięciu zasilania czujników :shocked!:
Karta Ok. Szukaj problemów w zasilaniu itp.
Ale ecu nie monitoruje pompy, wygląda że coś innego jest problemem. Odciąłeś zasilanie pompy, czy wyłącznik bezpieczeństwa?
A sprawdziłeś bezpieczniki, skoro kontrolka się nie zapala, może być problem z zasilaniem.
Sterownik daje zezwolenie na start sprężarki?
Dziecko , nie ja piszę o zabezpieczających na zasilaniu ogólnym , ale zabepieczeniu wyjść niskoprądowych. Jeżeli " guma do żucia" , to trudno.
Heh, ja wymieniłabym baterię w pilocie, perpetum mobile to to nie jest i zasilania potrzebuję.
Snooze w skrzynce masz dokumentacje różnych modeli proximy, poczytaj i sam zdecyduj jaki model wybrać i jeszcze jedno ultradzwięki z uderzeniowym + syrenka z własnym zasilaniem to podstawa przy montażu alarmu.
Podaj zasilanie bezpośrednio na silnik i sprawdź czy dmuchawa pracuje. Jeśli tak to sprawdzaj po kolei układ zasilania.
Powinno starczyć. Pozdr. Plik ma hasło,jeśli potrzebujesz pisz na PW.
Zasilanie na wyświetlacz jest ? +12v na żółtym masa na czarnym
Technicznie możliwe jest wszystko , w sprawie przełączania na gaz wystarczy dodatkowy przełącznik , który odłączy czujnik temperatury a w jego miejsce przyłączy rezystor o oporze odpowiadającym temperaturze wyższej niż nastawiona przełączania. Pompę można odłączać za pomocą przekaźnika uruchamianego równolegle z otwieraniem zaworu elektromagnetycznego...
Witam, Wyłamał sie jeden ząb w zębatce przesłony recyrkulacji powietrza i przez pewien czas po przekręceniu kluczyka w stacyjce przesłona tłucze sie niemiłosiernie.Koszt naprawy duży,więc przesłona na stałe zablokowana w położeniu otwartym.Czy niepodłączenie zasilania na silnik sterowania przesłoną nie spowoduje problemów. Pozdrawiam
Czujniki mogą być sprawne. Albo masz błędy w programie, albo brakuje gdzieś zasilania.
napisz gdzie są piny od zasilania
Gdyby to były oporniki to wentylator nie pracowałby na określonych obrotach lub przerywał, ale wyświetlacz by świecił a tu wyświetlacz przygasa, tak jakby brakowało zasilania.
Problem może być w wiązce, sprawdziłbym główne zasilania, bezpieczniki wysoko prądowe i ich gniazda, masy. Drugi podejrzany, akumulator, uszkodzenie wewnętrzne. Trzecia możliwość alternator. Ot i cała tajemnica diagnostyki.
Radio na banko odpada tam sygnału nie ma. Doinformuj się trochę, potem dyskutuj. Pin 1 kości ISO zasilania radia, kabel szary, w zegarach ten sam kolor w szarej kości 30 pinowej-pin 23.
Stary problem w megane. Sprawdź silnik krokowy w układzie zasilania. Wyczyść go na początek. Było to już na forum. Daj znać.
Witam. Zobacz, czy nie ma zimnych lutów lub przegrzanych ścieżek prowadzących zasilanie w radiu oraz konkakt z panelem.
tak gdy by miał orginał KTS to by nie pytał o zasilania chyba
Przecież wystarczyło sprawdzić na kilku czujnikach np MAP czy innych, czy nie ma zwary do masy w instalacji, a jak jest to wtedy odłączyć ECM , Choć jest to mylące bo linie łączą się czasem w ECM.Dlatego trzeba dobrze pomierzyć. A jak już masz sterownik na stole to poszukaj stabilizatora i sprawdź czy ten zwarty kond jest na wyjściu. Mówimy tutaj o...
Zasilania pomierzyłeś?
Bezpieczniki są dobre, brak zasilania (czerwony kabel)
Ponpa jest zasilana z przekażnika pompy paliwa
zasilania megane megane błąd zasilania renault megane zasilania
wymiana pierścień tłokowy tyrystory zamienniki wtyczka angielska
programatora ch341 symbole elektryczne
Radio Android wyłącza się po włączeniu zapłonu - przyczyny i rozwiązania Czyszczenie komory hydrostatu w pralce Candy Grand