Człowieku daj to komuś bo nie ogarniesz ty masz fizycznie zajrzeć pod maskę wziąć mierniki posprawdzać napięcia zasilania.
Nie jest do niczego. Powinno być puste miejsce, stąd też brak zasilania.
Sprawdź bezpiecznik F17 7.5 A w skrzynce pod maską. NIe masz zasilania na przełączniku kierowcy. Moduł kierowcy nie ma nic do pasażera tylko przełącznik i jego zasilanie.
Ja bym odłączył wszystkie czujniki na silniku które są zasilane 5-tka i zobaczył czy w tej gałęzi zasilania jest napięcie.
Wycieraczkę włącza się opcjonalnie na stałe lub włącza się czasowo-impuls spryskiwacza, stąd dwa przewody zasilania silnika.
Dojedziesz do mechanika
Czy z przełącznika wychodzi zasilanie? Często wypala się styk w skrzynce bezpiecznikowej i wtedy brak zasilania na dmuchawę.
Witam, Warto sprawdzić pobór prądu na postoju. Czy przypadkiem jakiś z odbiorników nie pobiera zbyt dużego prądu. Jeśli tak jest to należy po kolei wyłączać bezpieczniki i w ten sposób sprawdzić który to odbiornik.
Błędy w jaśkach jakieś są? Zobacz czy zamki życzą sobie się otworzyć. Zasilanie posprawdzaj na ABS. Mogły być odwrotnie podpięte kable rozruchowe, bardziej prawdopodobnie dostał szpilkę napięciową.
A sprawdziłeś, co się dzieje z zasilaniem? Zmierzyłeś cokolwiek?
Źle złożony nastawnik - ośka nie trafiła w pierścień, to jedna z przyczyn. Druga - brak zasilania do nastawnika.
Tam tester nic nie da, trzeba szukać dlaczego nie ma zasilania UCH
Masz strzelony kabel z ECU do usm (bsm) pomarańczowy kolor chyba prawy dolny róg akumulatora, dostaje zielonego aż w końcu nie puszcza napięcia.
Silnik kręci ? Jezeli tak to podlaczyc kompa, sprawdzić rozrząd czy nie przeskoczył, czujnik uderzeniowy pod maską po stronie kierowcy, zasilania na czujniki ;-)
W razie wypadku nie odetnie zasilania pompy.
Nie do końca wiem, o jakim aucie mowa. Bo piszesz megane 2 ale 2001 rok i to mi się nie trzyma kupy bo 2 było od 2003. W megane 2 jest całkowicie inna elektronika niż w 1, ale skoro wszystko gaśnie i nie masz nawet awaryjnych, lampek w kabinie lub świateł postojowych to nie ma cudów. Nie masz zasilania glownego
Schemat do zasilania silniczka?
Przewody ok,ewidentny brak zasilania
Ok czyli obojętnie jaki wzmacniacz byle miał zasilanie i wpiąć go w kabel antenowy? Tak od czego jest ten 4 kabel? Nie pamiętam dokładnie ale prawdopodobnie jeden był FM a drugi też dla częstotliwościowi FM do nawigacji do odbioru TCM . Przetnij jeden i drugi , dotknij palcem albo metalowym wkrętaki do rdzenia przewodu i sprawdź na którym pojawia się...
nie miał jednak zasilania
Jeżeli nie działa radio i zegar no to mu brakuje zasilania ,musisz poszukać gdzie je wcięło
Odczytaj błędy. Takie objawy daje brak zasilania ECU lub trzymające immo.
A clip widzi opornośc poduszek,napięcie zasilania.....?
Jak cie to nurtuje,zrob diagnostyke systemu,pewnie zarejestrowal,,niskie napiecie zasilania,,
Stary alarm dał o sobie znać po odłączeniu i ponownym podłączeniu zasilania.
Jesli chodzi o UCH to szału z zasilaniami to nie ma . Jedno zasilanie gruby czerwony pojedynczy przewód. Dwie masy . Tyle. Sprawdzałeś czy na bezpiecznikach odpowiadających za niedziałające funkcje są zasilania ?
Na początek do sprawdzenia bezpieczniki na akumulatorze. Wygląda na klasyczny brak zasilania...
Skrzynka pod kierownicą, bezpiecznik ,,L,,-15A, niebieski, ma być na nim cały czas prąd,to zasilanie czerwonego kabla. https://obrazki.elektroda.pl/1051871300_...
Ma być czysta masa(łapana z wiązki silnika) http://obrazki.elektroda.net/65_12743741...
powiem tak-nie wiem jak w renault,ale w Oplu i VW sterownik rejestruje usterkę związaną z napieciem zasilania.
Sprzedany zanim problem został sprawdzony.
ale motasz! normalnie wyjmij przelotkę i wykrój tak jak ci się będzie podobało! użyj szukajki- chyba nie tak trudno. masz http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic91...
Mam pytanko skąd brane jest zasilanie na silnik dmuchawy. Ani na przełączniku ani na module rezystorów nie ma zasilania.Czy ktoś ma schemat instalki. Bezpieczniki są ok. Może przekaźnik lecz gdzie on jest. Pozostałe elementy samochodu są ok POZDRAWIAM
Włączający się went to coś z zasilaniem ECM albo CAN. Trzeba pomierzyć zasilania na ECM.
Andiv chyba masz racje. Podmieniłem panel i nadal nic więc to pewnie uch. Tylko od czego zacząć? sprawa załatwiona przyczyna leżała po stronie zasilania panelu.
Cewkę przekażnika pod alternator(wyjście na kontrolkę ładowania) oraz pod (przewód)światła mijania.To jest chyba najprostrze rozwiązanie.(chodzi mi oczywiście o przekażnik do zasilania św.dziennych)
witam potrzebny schemat sterownika silnika renaut megane 2.0 16v 2003r nie mam komunikacji potrzebne zasilania.
Podłączasz się bezpośrednio do pompy. Zdejmujesz złączki z pompy i zamiast nich wpinasz się tymi z kupionego kompletu. Filterek wepnij na zasilaniu.
diodą święcącą! Pomiędzy plus zasilania a przewodem transmisji danych, wszystko przy odbiorniku!
Przekaźnik zasilania dmuchawy.
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
No cóż, dzisiaj powtórka z rozrywki, pojazd po 24 godzinach nie odpalania nie odpalił z powodu braku zasilania z aku..?
Jak kontrolka immo nie mruga to zaczął bym od sprawdzenia zasilań.
Czyli ecu dalej nie ma zasilania.
Zazwyczaj pada przekaźnik zasilający sterownik silnika(takie objawy), powinno wywalić błąd brak zasilania.
Oj, tam potrafią gnić przewody przy bezpiecznikach, Pierwsza sprawa to by c pewnym wszystkich zasilań.
Panowie, zanim zaczniecie pruć pół auta, lutować procesory, wywalać immo, może tak wziąć i sprawdzić zasilania? Żarówką, minimum 21W. Zaręczam, że pomoże:)
Bezpieczniki sprawdzone? Brak stałego zasilania na zegary.
A sprawdziłeś bezpieczniki, skoro kontrolka się nie zapala, może być problem z zasilaniem.
DF038 ogólnie odnosi się do problemów z zasilaniem sterownika wtrysku .
Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
Sterowanie szybami jest wbudowane w moduł UC-BIC . Przekaźniki wlutowane na stałe do modułu. :cry:
Heh, ja wymieniłabym baterię w pilocie, perpetum mobile to to nie jest i zasilania potrzebuję.
Podaj zasilanie bezpośrednio na silnik i sprawdź czy dmuchawa pracuje. Jeśli tak to sprawdzaj po kolei układ zasilania.
Karta Ok. Szukaj problemów w zasilaniu itp.
Czujniki mogą być sprawne. Albo masz błędy w programie, albo brakuje gdzieś zasilania.
Brak świecenia kontrolki od immo, albo uszkodzenie w UCH albo brak zasilania, bezpiecznik we wnętrzu pojazdu, chyba 5A. Podaję z pamięci.
iskra jest w punkcie Czego to się człowiek nie dowie...:) Iskra jest na wszystkich świecach i cały czas jak kręcisz rozrusznikiem ? Podepnij komputer i sprawdź parametry pracy silnika będzie wiadomo czego szukać. Weź oscyloskop w rękę i posprawdzaj sygnały z czujnika obrotu wału, z wtrysków, sprawdź czy sterownik silnika na pewno ma wszystkie zasilania...
Witam, mam podobny przypadek. Podłączam zasilanie i cisza.
Masy i zasilania-od tego się zaczyna. Ale zazwyczaj zgnity zółty kabel. :lol:
Gdyby to były oporniki to wentylator nie pracowałby na określonych obrotach lub przerywał, ale wyświetlacz by świecił a tu wyświetlacz przygasa, tak jakby brakowało zasilania.
Czyli wygląda na to że radio nie dostawało zasilania po stacyjce.
a ja wylozyl bym akumulator i bardzo dokladnie wyczyscil styki na glownych bezpiecznikach i mysle ze problem sie rozwiaze najprosciej jest otworzyc schowek rozizolowac kawalek wiazki i tam znajdziemy trzy grubsze czerwone kable nalezy sprawdzic po obciazeniem np zarowka h7 czy jest na nich staly plus jak jest to zostaje tylko uch obiawy ktore opisales...
Witam.Do sprawdzenia na pewno przycisk plus tranzystory i oczywiście napięcie zasilania(czy jest?)
Podłącz silniczek do instalacji. Wówczas zmierz czy dochodzi napięcie do niego, kiedy naciskasz przycisk.
Napięcie 5 volt jest na czujnikach. Sprawne są :crazyeyes: Ja o połączeniu systemowym pomiędzy modułem wtrysku i modułem klimatyzacji a ty o napięciu zasilania czujników :shocked!:
Idąc wzdłuż kabla poszukaj centralki i odłącz zasilanie.
To na pewno jest dioda. Katoda (oznaczona kreską) podłączona do +12V stałego zasilania radia, anoda do masy. Nie wiem czym i jak to mierzyłeś? Jeśli wykazuje przerwę, to ją wymień.
Może być przekaźnik podtrzymujący, tak jest np. w Megane, ale usterka leży gdzieindziej. Sprawdź zasilania i masy na przełącznikach, ale nie miernikiem tylko żarówką. Tak samo żarówkę podłącz zamiast silnika, sprawdź czy ginie masa czy zasilanie przy podnoszeniu przedniaj szyby. Podpowiadam jak zdiagnozować żeby nie szukać po omacku i nie zgadywać co...
Masz w błędach ,że brak zasilania to napraw i będzie dobrze,wymiany blokad bezsensowne.
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Technicznie możliwe jest wszystko , w sprawie przełączania na gaz wystarczy dodatkowy przełącznik , który odłączy czujnik temperatury a w jego miejsce przyłączy rezystor o oporze odpowiadającym temperaturze wyższej niż nastawiona przełączania. Pompę można odłączać za pomocą przekaźnika uruchamianego równolegle z otwieraniem zaworu elektromagnetycznego...
tak gdy by miał orginał KTS to by nie pytał o zasilania chyba
Zobacz czy nie masz opisanych bezpieczników w kabinie jak są opisy poszukaj F13 jak pamiętam chyba 7,5A on jest od centralnego, jak bezpiecznik ok sprawdź czy w ogóle do jego styków dochodzi zasilanie stałe 12V. Jak nie będzie zasilania do sprawdzenia duży bezpiecznik w komorze silnika 60A.
Witam, poszukuję schematu lub informacji na temat zasilania sterownika VALEO czujników parkowania Renault Megane III 2010. Licznik i Clip nie wykrywa sterownika znalazłem tylko jedno zasilanie (12V). Nie widzę drugiego "po kluczyku" w prawdzie to automat, ale chyba powinno coś być.
Ale ecu nie monitoruje pompy, wygląda że coś innego jest problemem. Odciąłeś zasilanie pompy, czy wyłącznik bezpieczeństwa?
napisz gdzie są piny od zasilania
MASA na sterowniku i zasilania! Dodano po 1 A i jeszcze kostkę stacyjki sprawdzić żarówą.
Skoro nie świeci dioda immo to znaczy że nie ma zasilania . Posprawdzaj bezpieczniki.
Bezpieczniki są dobre, brak zasilania (czerwony kabel)
To popraw zasilanie pierścienia.
brakuje Ci zasilania stałego (30) na liczniku to wszystko
Czyli sprawa prosta, trzeba zmienić konfiguarcje UCH, pewnie w UCH będzie błąd odnośnie zasilania pierścienia.
Więc jak można to naprawić, ewentualnie jakie elementy mogą być temu winne? I dlaczego ta iskra jest niesystematycznie? Może to być wina braku zasilania ECU?
Przecież wystarczyło sprawdzić na kilku czujnikach np MAP czy innych, czy nie ma zwary do masy w instalacji, a jak jest to wtedy odłączyć ECM , Choć jest to mylące bo linie łączą się czasem w ECM.Dlatego trzeba dobrze pomierzyć. A jak już masz sterownik na stole to poszukaj stabilizatora i sprawdź czy ten zwarty kond jest na wyjściu. Mówimy tutaj o...
Snooze w skrzynce masz dokumentacje różnych modeli proximy, poczytaj i sam zdecyduj jaki model wybrać i jeszcze jedno ultradzwięki z uderzeniowym + syrenka z własnym zasilaniem to podstawa przy montażu alarmu.
Miałem podobny problem 1,6 16v metodą prób wymieniałem cewki i udało się naprawić 2 uszkodzone po rozmowie z mechanikiem stwierdził że delikatne uszkodzenie cewek powodowało ogłupianie komp co powodowało wskazywane awarii diagnostyka stwierdziła błędy zasilania
Dziecko , nie ja piszę o zabezpieczających na zasilaniu ogólnym , ale zabepieczeniu wyjść niskoprądowych. Jeżeli " guma do żucia" , to trudno.
Czy problem występuje równiez przy rozgrzanym silniku?? Czy po wyłaczeniu silnika na pare sekund odpala normalnie?? Może to nieszczelność w układzie zasilania paliwem.
Zasilania pomierzyłeś?
Zasilanie na wyświetlacz jest ? +12v na żółtym masa na czarnym
Na skrzynce bezpieczników.Z tyłu skrzynki są wtyczki i smarzy się konektorek kabla koloru zółtego.Zdarza się też czasami i wylut w skrzynce,ale odradzam rozbiórkę tego UCBIC'a.Ja sobie radzę tak że zasilam przełącznik bezpośrednio ze stacyjki poprzez bezpiecznik 15A. Najszybciej i bez bólu.
Jak odpiąłeś klemy to uruchomiłeś alarm po naładowaniu się uzbroił jak nie masz rozładowaną baterie w pilocie to go nie wyłączysz alarmu musisz wypiąć cała centralkę i lub wypiąć bezpieczniki od zasilania jej.
Wyglada na brak zasilania immo - czasami .
Posprawdzać spadki napięć na silniku i sterowniku. Zobaczyć czy zasilania czujników są stabilne.
wyslalem ci maila. Powinienes dostac informacje na swoja skrzynke. Dodano po 34 podlaczylem zasilanie do pompki i jednak nie dziala wskazuje na to ze jest walnieta ale zastanawia mnie jedna czemu w przewodach ktore dochodza do pompki nie ma zasilania?
Silnik nie dostaje pełnej dawki paliwa i to jest skutek braku mocy silnika. Sprawdź zasilanie!!!
Masz zasilanie na wtryski? Moim zdaniem brak zasilania na ECU.
Może nie pomóc. Należałoby sprawdzić zasilania.
Sprawdź czy masz napięcie na bezpiecznikach świateł jak włączysz manetke, jak napięcie jest to walnięte żarówki lub przerwa od bezp. do żarówki. Jak nie ma napięcia na bezpiecznikach walnięta manetka lub przerwa na zasilaniu manetki.
megane błąd zasilania renault megane zasilania renault megane zasilania radia
cordoba pompa paliwa philips ustawić godzina niski ciśnienie oleju silnika
Schemat podłączenia chińskiej lampy LED do BMW F10 New Holland 4835 - niedziałający WOM: diagnostyka i naprawa