3123 Zawór ABS I osi lewa strona - zwarcie z plusem na styku 3 lub przerwa na X2 6/3 4244 Czujnik ABS osi tylnej z prawej strony - zwarcie 5341 Czujnik zużycia klocków osi tylnej z prawej - zwarcie z masą 7296 Czujnik ciśnienia w module regulacji ciśnienia osi przedniej - nieprawidłowe wartości /sprawdź wtyczki na pedale hamulca/
Witam. Usterka 4,5i6 cylindra (błąd zasterowania, brak reakcji na zasterowanie). Brak paliwa albo "stoją" pompy albo niesprawne wtryskiwacze lub ich połączenia. a ten MR 5523 to nie 5528?
Gdzie dokładnie znajduje się czujnik temperatury powietrza dolotowego (IAT) w Mercedesie W245 B200, zarówno w wersji wolnossącej, jak i turbo? Szukam szczegółowej lokalizacji.
Witam Dzisiaj padły obydwa czujniki ABS w tylnej osi ale rezystancja 1,2k jest w normie i dają impulsy ale odczytywane są jako zwarte. Jest jeszcze zwarcie do masy lub do plusa, jeśli jest usterka, to taka wartość mierzona (w/w 1,2kΩ) do masy to będzie błąd. Jeśli masz EBS to ten błąd może też generować moduł tylnej osi. Tak marginesem skoro są...
Możliwe, że czujnik albo wiązka. Nie trzeba wprowadzać, warto wykasować błędy.
Jeśli masz "Dekielki"czujniki zużycia procentowe to musisz podłączyć pod komputer jeśli dekielki trzy przewodowe jeśli typu dwu przewodowe rezystancja dekielka 120 om jeśli okładziny OK jeśli okładziny zużyte brak rezystancji.
1-niewłasciwe działanie esp odwiedz warsztat 2-3 sprawdz działanie oswietlenia tablicy rej. prawa i lewa lampka
Zapewne błędy pojawiły się już przy awarii fabrycznej. Działać powinna, ale głowy nie dam. W Mercedesach najczęściej błędy same znikają po usunięciu usterki (tak przynajmniej bywa z czujnikami ABS - nie wiem jak z całym sterownikiem).
Tak.HHT albo stardiagnosis,choć nietylko one.
Sprawdź czy to nie przekładka z angola i czy kierowca to nie czasem pasażer.
Błędy dotyczą siłownika wybierającego zakresy "R" i 3/4 to jest siłownik obsługiwany przez elektrozawóry Y5 i Y6 (jak masz oryginalny schemat od tego pojazdu). Jest to siłownik który przeskłada zakresy w karetce. Umieszczony jest po boku w górnej części obudowy skrzyni na przedłużeniu wałka wybieraka biegów, czyli poprzecznie do skrzyni. Jeżeli awaryjnie...
Błędy z tymi żółtymi/złotymi znaczkami po prawej (czyli drugi, czwarty i piąty) komputer sugeruje jako priorytetowe w poszukiwaniach. Zacząłbym od drugiego. „Wchodzimy” w błąd i komputer prowadzi. Gorzej bo wszystkie są zapamiętane i teraz wszystko będzie w pomiarach OK.
Wykręć czujnik temperatury paliwa, jest w bloku silnika za pokrywą filtra paliwowego. Tam dopasuj jakiś manometr i mierz, ma być nie mniej jak 4,5 bara na wolnych obrotach. Wtyczka MR jest w sterowniku, za filtrem paliwa i pod pompami. :)
Nie ma możliwości wyłączenia w sterowniku. Pewnie po prostu jest jakieś uszkodzenie i dlatego nie działa. Podłącz komputer i na początek odczytaj błędy.
Masz dwa błędy związane z pustym zbiornikiem, wzrost emisji tlenków azotu był naturalną konsekwencją braku mocznika - stąd następne błędy. Nie wykasujesz ich bezpośrednio - trzeba zacząć od procedury ponownej inicjalizacji układu AdBlue. Nie słyszałem, żeby co innego niż Xentry dało radę. Zacznij od tego i najprawdopodobniej błędy się skasują. Czujniki...
Błędy z N73 wskazują na zakłóconą komunikację CAN ze stacyjką. (N73 to stacyjka) B1002 wskazuje, że jak jest załączone stacyjką zasilanie 15R to nie dociera ono do modułu Airbagu. Bezpiecznik? To by też mogło tłumaczyć problemy z komunikacją. B1055 - klamra pasa kierowcy ma wewnątrz switch, od niego kabel do wtyczki pod siedzeniem. Kabel ulega przełamaniu...
INS 4017: rozpoznano niesparametryzowany moduł sterujący ukłądu poziomowania nadwozia ENR (nie zmieniałeś czasem licznika?) ABS 4049: czujnik prędkośći obrotowej przy osi przedniej z prawej strony ma przerwę, zwarcie z biegunem dodatnim lub masą. MR 9964: brak kodu transpondera poprzez zacisk 50
Odczytaj błędy czymkolwiek firmowym.
Oczywiście musisz poczekać na właczonym radiu i zapłonie do momentu aż pojawią się - - - - ;) Jak długo to już zależy ile razy ktoś wprowadził zły kod w najgorszym wypadku niestety 24h
Uszkodzenia szukaj w alternatorze , prawdopodobnie regulator napięcia.
Ale Ty pytania zadajesz - takich książek już chyba nikt nie ma ;) (w każdym razie był problem, żeby do tego dotrzeć) 104 - zwarcie w nastawniku, zwarcie na kablach 107 - przerwa w obwodzie nastawnika, błąd regulacji przy ustawieniu początkowym (inicjalizacji) 108 - Check total travelled positions, switch contact fault, linear setter cables.
4143 - czujnik położenia osi napędowej z prawej strony - błędna oporność znamionowa cewki. 5041 - czujnik ciśnienia osi napędzanej z lewej strony - zwarcie z masą.
3130 - czujnik poziomu płynu chłodzącego, czujnik zużycia filtra powietrza lub zasilanie -> [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Jeśli chodzi o czujnik "zadymienia" chociaż takim nie jest to nie ma ON wpływu na regulację temp. tylko na obieg zewnętrzny lub wew. powietrza. ZDS czyli pamięć centralna nie ma wpływu na jazdę a problem polega na tym iż któraś z elektronik nie ma zrobionego upgrade softu w ZDS. Jeśli chodzi o asystenta to możliwe że jest źle ostawiony, nie zachowane...
Jeśli do tego momentu sprzęgło nie było wymieniane to już czas by je wymienić . Żywotność sprzęgła w aktrosie to góra 700,000 km.
Odczyt błędów rzeczywiście wskazuje na tylny sam, bo sama antena nie powinna wygenerować błędu, po prostu było by brak reakcji na kluczyk.
Czujnik wody masz w zbiorniku powietrza zamiast korka spustowego. ABS te trzy błędy na jednym zaworze.
Na dole skrzynki bezpiecznikow, opisany M. B jest od migaczy, a W od wycieraczek.
Sprawdź ciagłosc wiązki, sprawdź wience na półoskach. Lubią pękac i system wywala błąd obwodu. Jest to poprostu złe tłumaczenie. http://obrazki.elektroda.pl/6570497800_1... http://obrazki.elektroda.pl/3647968100_1...
Jakie parametry pokazuje diagnostyka a jakie i gdzie mierzysz ciśnienia?
Wymiana czujnika temperatury spalin rozwiazało problm
Witam mam błędy Mercedes w210 błędy C1504 i blad C1140 i C1501 wiem ,że 2 pierwsze to czujnik skrętu kierownicy ale co oznacza błąd C1501 ?
DZIĘKI ZA INF. ALE TAK CHCIAŁ BYM WIEDZIEĆ ZA CO SĄ ODPOWIEDZIALNE TE BŁĘDY
Problemem był przełącznik zespolony z manetkami. Po wymianie wszystko ok.
Przy przeglądach musi trochę czasu upłynąć aby komputer policzył kiedy wymiana. Dodano po 15 błąd 17309 Zawór proporcjonalny 2 nieprawidłowa parametryzacja modułu sterującego MR sprawdź i ew. skoryguj parametr 007 musu być ustawiony jako NIEAKTYWNY trzeba przeprogramować kasetę silnika ciekawe czy TEXA to potrafi Dodano po 1 Na pewno zrobi to serwisówka
Tylny sam zbadaj - jakie błędy ?
Rozumiem ze nie kręci wogóle? Sprawdż modół z wbudowanymi przekaznikami który znajduje sie po lewej stronie auta obok reszty sterowników. Jeden z tych przekazników odpowiada za kręcenie rozrusznikiem, drugi zasila ster silnika.
Uszkodzony któryś sterownik. Znalazłem na pewnym zamkniętym forum informację, poza tym po wklepaniu w google też wyskoczy trochę info na ten temat.
Nie przypominam sobie takiej sytuacji w W203, ale wielokrotnie miałem z nią do czynienia w Mercedesie Sprinterze ze skrzynią Sprintshift (dosyć podobną). Właśnie błędy w komputerze silnika lub w systemie trakcji powodowały przejście skrzyni w tryb ręczny.
Czujnik sprawdź/wymień.
To jest podzielone na 3 grupy. Wiem tylko że koncentrator blisko złącza OBD to ten najszybszy CAN, czyli wszystko co związane z napędem i bezpieczeństwem jazdy (silnik, skrzynia, hamulce, poduszki powietrzne itp.), najprościej odpinać po kolei i patrzeć z czym zginie komunikacja.
Witam przychodzę z problemem z moim mercedesem. Cały czas swieci mi się check engine błędy typu: położenie walka rozrządu typu A : opóźniony, położenie walka rozrządu typu B: opóźniony, cylinder jeden
Szukaj kolo akumulatora w bagazniku czy nie jest zielono na orzewodach i cxy sie nie trzymaja na izolacji. Dodano po 1 Skąd jestes?
Pisałem hasłami, odczytać błędy i analiza. Pomóż koledze. Masz wiedzę - doradź. Pozdrawiam.
Mercedes Arocs kody błędów CCM; 07F1EC, 07F1ED, 07F1ED, 07F1E0, 07F1E8, 07F1E9 potrzebuję Panowie odczytać błędy jakie wyskoczyły
Sterownik silnika do wymiany. Ostatnio grzebałem w mercedesie ML (sterownik ABS) - też go ogladałem pod lupą i nic. Też robił co chciał. Czasami jeździł cały dzień bez problemu czasem po paru minutach blokował skrzynię biegów. Tracił komunikację z innymi sterownikami kiedy chciał a potem się komunikował gdy chciał. Sterownik zmieniony - wszystko hula....
podłącz kompa serwisowego nie które błędy trzeba skasować przez podanie specjalnego kodu Dodano po 1 jeśli jesteś z okolic Włoszczowy pomogę
Błędy typowe Mercedes P1664 Electric heater booster equipment fault P1664 electric heater fault P1664 electric heater open P1664 electric heater output stage fault P1664 electric heater short P1664 heater P1664 load signal of electric heater motor implausible
Pięknie to opisałeś ale zwrócę uwagę na fakt że wcale nie musi nikt grzebać w systemie wystarczy że ktoś skasuje serwisy komputerem który źle wykona tą operacje i takie błędy mogą się pojawić.
Temat rozwiązany pomógł oryginalny komp z dostępem online.
Moze zrób jakaś diagnozę możliwe ze są jakieś błędy
E309 Data ostatniego odblokowania modułu sterującego nie zgadza się z odpowiednią datą zapisaną w module sterującym Centralnej Pamięci Danych ZDS Taki błąd najczęściej pojawia się gdy wykona się jakąś obsługę i ją skasuje z instrumentu lub pominie dopisanie danych do ZDS przy kasowaniu komputerem. Kasuje się to przez wybór aktualizacji danych, jesli...
Wypada napisać w którym sterowniku te błędy się pojawiły.
A instrukcje jak z czytać błędy.
Usterka czytnika na płycie elektrycznej umieszczonej na płycie zaworowej w skrzyni biegów.
niewypał błędów Pomijam pisownie, czym to diagnozowane? Test elementów wykonawczych przechodzi? Komunikacja nie jest zrywana? Same błędy to nie wszystko.
Czym to czytałeś i przetłumacz te błędy.
Inny Merc ale błędy chyba te same
Widocznie jaltest i texa nie radzą sobie z problemem. Jak mają opcję kasowania Bit pamięci to spróbuj. Ale coś w zapamiętanych być musi. Chyba, że masz problem z ciśnieniem powietrza. Wtedy ostrzega, ale nie zawsze wpisze błędy do BS.
chodzi o sterownik BAS z abs wogole sie nie mogę polączyc a gdzie jest CAN
Prawdopodobnie błędy bezpieczeństwa do skasowania.
immo trzyma
HEJ, sterownik ma odpowiednie zasilanie? Może być uszkodzony przewód przy rozruszniku (zalany gumą), który podaje zasilanie do sterownika.
Kolektor wydechowy masz szczelny?
Rozwiązałes problem?
Problem ze skrzynią biegów. Przy pomocy programu diagnostycznego dedykowanego dla Mercedesa odczytać błędy zapisane w sterowniku skrzyni biegów. Dokonać ich analizy.
To nie są błędy - to numery sterowników. W FR-rze brakuje jednej cyfry.
To nie są kody błędów spisałeś początkowy numer części modułu BS z wyświetlacza. Poniżej masz specyfikacje swojego pojazdu. http://obrazki.elektroda.pl/4836658600_1...
Te błędy nie mają nic do odpalania. Trzeba zacząć od porządnej diagnostyki.
Nie wyświetlają się żadne błędy.
Rząd to normalnie rząd cylindrów. Masz tam fałkę,więc masz rząd pierwszy i drugi. Poprawniej powinno być lewy lub prawy bank cylindrów. 015 Za niski sygnał Sonda lambda rząd 1 czujnik 1 008 Obwód grzania sondy lambda rząd 1 czujnik 1 Uszkodzenie w obwodzie sondy pierwszego rzędu,sonda nr1,czyli przed katalizatorem "080 Przerywacz szkodzący katalizatorowi...
Nie przesadzaj. Pod numer VIN będzie na pewno kilka numerów SAM-a pasować.
Wiązka od sterownika do skrzyni. Da te same błędy.
Jest to moduł SCR, i najlepiej odłączać każdy element oddzielnie i sprawdzać kiedy zwarcie ustanie. Może to też być podgrzewacz dozownika lub sam dozownik.
Ok ale co nie działa?
Witam Auto to Vito 2.2CDI rok 2001 pali sie kontrolka EDC i nie moze wejsc wiecej jak 3000obr. po diagnozie car softem sa dwa błędy : P1617 CDI CONTROL UNIT: EEPROM OR DEFECTIVE OR CODING P1481 GLOW PLUG FAILURE proszę o pomoc
Ostatni błąd to taki błąd którego normalnie nie możesz usunąć tylko musisz zrobisz reset sterownika coś jak błąd bezpieczeństwa. Normalnie starka go usuwa aż do następnego wyłapania błędu. A i zapomniałem dodać samochód jeździ od cały czas a te błędy potrafi złapać czasami raz na dwa tygodnie A czasami raz na półtora miesiąca.
Najnowszy x431 potrafi dopisać VIN , potrafi też wyzerować niektóre sterowniki by później uruchomić Star Diagnozą - mojego nie potrafił , a w żadnym nie dopisze kluczy , więc to tylko chińska zabawka jak dla mnie mało przydatna w Mercedesie. Dodatkowo błędy i zdarzenia przedstawia jako to samo - jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
Podjedź do kogoś na diagnostykę niech sczytać błędy, wtedy będzie można coś pomóc
jak już wcześniej napisałem jeśli pali Ci bezpiecznik kiedy masz wszystko odłączone to GM(skrzynka)
Hey, Bez mojej wiedzy facet próbował odholować moje auto z parkingu (mercedes GLC 43AMG 2017r). Wciągnął je (na chama) na lawetę, po interwencji policji, auto zostało zdjęte. Po włączeniu samochodu mam choinkę na desce i szereg komunikatów: - aktywny asystent toru jazdy nieaktywny , - abs, kontrola trakcji nieaktywne, - aktywny asystent kąta martwego...
Już rozwiązane, przekaźnik rozrusznika.
Przeskanuj cale auto i zobacz gdzie nie ma komunikacji lub sa błędy.
jest to C180 z `98r
To zupełnie inne Mercedesy. Inna architektura. A błędy w oprogramowaniu się zdarzają.
Czy po wymianie przepływomierza robiłeś jego kalibrację? Tak jak wtryski, to i czujnik masy powietrza, przepustnicę i kilka innych trzeba wprowadzać przez opcję "uruchamiania" (tak się to chyba nazywa). Bez przyuczenia będą wyskakiwać błędy.
Sprawdz najpierw bezpiecznik zasilajacy tablice wskazników. Jezeli jest dobry - to najprawdopodobniej uszkodzenie jest na plytce drukowanej licznika. Pisalem o tym na forum - poszukaj sobie (a w zasadzie powinienes to zrobic wczesniej)
Po pierwsze odczytać błędy ze skrzyni za pomocą odpowiedniego urządzenia diagnostycznego.
Dobrze jakbyś SD podłączył. Wygląda na błąd od czujnika ciśnienia w lewej poduszce. Sprawdź kostkę i przewody, podmień czujnik z drugiej poduchy. Jeżeli winny czujnik to go wymień i skalibruj.
Sprawdzałeś parametry zimnego silnika (wskazania czujników,błędy ).
A poza tym trzeba napisać w jakich sterownikach znaleziono te błędy.
Oława/ Wrocław
Witam, tekst archiwalny ale spróbuję odświeżyć, mercedes 1827 przed Actrosem, rok 95, VIN WDB 652 ... kody odczytane z wyświetlacza zielonego nad licznikiem i tachografem, ABS 01F194 02F190 02F108 ENR 01F104 02F140 03F141 04F142 05F144 06F146 FMR 01F035 02F040 03F100 04F105 05F115 06F175 EDC 01F050 trochę tego jest ale auto ciągle jeździ i jest w niezłym...
Wpisz sobie na YT autonomis usterka ładowania tam jest pełna diagnostyka układu ładowania akumulatora dodatkowego i całą procedure diagnostyki i naprawy. Polecam bo Pan zna się na rzeczy.
Błędy wskazują na czujnik wału korbowego.
Interfejs diagnostyczny podpiąć i odczytać błędy...
żadne błędy sie nie pokazują
Prawidłowa jest ostatnia podpowiedź - olej przekładni kierowniczej.
Cześć Jaki jest VIN auta? Jakie dokładnie są teraz zarejestrowane błędy?
A co się działo przed wymianą rozrusznika? Sprawdziłeś dokładnie instalację zasilającą oraz masy i masz zdrowy akumulator? 4038 Usterka wewnętrzna w module sterującym Jedna ze wskazówek; Na skutek niedopuszczalnego podłączania dodatkowych przekaźników bez diody uwalniającej do zacisku 50 stacyjki, napięcie indukowane może spowodować zniszczenie wejścia...
Jesteś pewien, że to OM652? Coś mi się to nie kojarzy taki motor.
błędy mercedes błędy skrzyni mercedes błędy mercedes atego
prywatne filmy podłączenie komputer honda accord compaq 6720s bateria
automat smoke robot humanoidalny
Koszt wymiany wałka rozrządu i głowicy w Passat B6 2008 Tranzystor ГТ7: Charakterystyka i Zamienniki