3123 Zawór ABS I osi lewa strona - zwarcie z plusem na styku 3 lub przerwa na X2 6/3 4244 Czujnik ABS osi tylnej z prawej strony - zwarcie 5341 Czujnik zużycia klocków osi tylnej z prawej - zwarcie z masą 7296 Czujnik ciśnienia w module regulacji ciśnienia osi przedniej - nieprawidłowe wartości /sprawdź wtyczki na pedale hamulca/
Witam. Usterka 4,5i6 cylindra (błąd zasterowania, brak reakcji na zasterowanie). Brak paliwa albo "stoją" pompy albo niesprawne wtryskiwacze lub ich połączenia. a ten MR 5523 to nie 5528?
Witam Dzisiaj padły obydwa czujniki ABS w tylnej osi ale rezystancja 1,2k jest w normie i dają impulsy ale odczytywane są jako zwarte. Jest jeszcze zwarcie do masy lub do plusa, jeśli jest usterka, to taka wartość mierzona (w/w 1,2kΩ) do masy to będzie błąd. Jeśli masz EBS to ten błąd może też generować moduł tylnej osi. Tak marginesem skoro są...
Jeśli masz "Dekielki"czujniki zużycia procentowe to musisz podłączyć pod komputer jeśli dekielki trzy przewodowe jeśli typu dwu przewodowe rezystancja dekielka 120 om jeśli okładziny OK jeśli okładziny zużyte brak rezystancji.
Zapewne błędy pojawiły się już przy awarii fabrycznej. Działać powinna, ale głowy nie dam. W Mercedesach najczęściej błędy same znikają po usunięciu usterki (tak przynajmniej bywa z czujnikami ABS - nie wiem jak z całym sterownikiem).
1-niewłasciwe działanie esp odwiedz warsztat 2-3 sprawdz działanie oswietlenia tablicy rej. prawa i lewa lampka
Możliwe, że czujnik albo wiązka. Nie trzeba wprowadzać, warto wykasować błędy.
To nie są błędy - to numery sterowników. W FR-rze brakuje jednej cyfry.
Tak.HHT albo stardiagnosis,choć nietylko one.
Sprawdź czy to nie przekładka z angola i czy kierowca to nie czasem pasażer.
Błędy dotyczą siłownika wybierającego zakresy "R" i 3/4 to jest siłownik obsługiwany przez elektrozawóry Y5 i Y6 (jak masz oryginalny schemat od tego pojazdu). Jest to siłownik który przeskłada zakresy w karetce. Umieszczony jest po boku w górnej części obudowy skrzyni na przedłużeniu wałka wybieraka biegów, czyli poprzecznie do skrzyni. Jeżeli awaryjnie...
Błędy z tymi żółtymi/złotymi znaczkami po prawej (czyli drugi, czwarty i piąty) komputer sugeruje jako priorytetowe w poszukiwaniach. Zacząłbym od drugiego. „Wchodzimy” w błąd i komputer prowadzi. Gorzej bo wszystkie są zapamiętane i teraz wszystko będzie w pomiarach OK.
Nie ma możliwości wyłączenia w sterowniku. Pewnie po prostu jest jakieś uszkodzenie i dlatego nie działa. Podłącz komputer i na początek odczytaj błędy.
Oczywiście musisz poczekać na właczonym radiu i zapłonie do momentu aż pojawią się - - - - ;) Jak długo to już zależy ile razy ktoś wprowadził zły kod w najgorszym wypadku niestety 24h
Masz dwa błędy związane z pustym zbiornikiem, wzrost emisji tlenków azotu był naturalną konsekwencją braku mocznika - stąd następne błędy. Nie wykasujesz ich bezpośrednio - trzeba zacząć od procedury ponownej inicjalizacji układu AdBlue. Nie słyszałem, żeby co innego niż Xentry dało radę. Zacznij od tego i najprawdopodobniej błędy się skasują. Czujniki...
Wykręć czujnik temperatury paliwa, jest w bloku silnika za pokrywą filtra paliwowego. Tam dopasuj jakiś manometr i mierz, ma być nie mniej jak 4,5 bara na wolnych obrotach. Wtyczka MR jest w sterowniku, za filtrem paliwa i pod pompami. :)
Odczytaj błędy czymkolwiek firmowym.
Uszkodzenia szukaj w alternatorze , prawdopodobnie regulator napięcia.
Błędy z N73 wskazują na zakłóconą komunikację CAN ze stacyjką. (N73 to stacyjka) B1002 wskazuje, że jak jest załączone stacyjką zasilanie 15R to nie dociera ono do modułu Airbagu. Bezpiecznik? To by też mogło tłumaczyć problemy z komunikacją. B1055 - klamra pasa kierowcy ma wewnątrz switch, od niego kabel do wtyczki pod siedzeniem. Kabel ulega przełamaniu...
Ale Ty pytania zadajesz - takich książek już chyba nikt nie ma ;) (w każdym razie był problem, żeby do tego dotrzeć) 104 - zwarcie w nastawniku, zwarcie na kablach 107 - przerwa w obwodzie nastawnika, błąd regulacji przy ustawieniu początkowym (inicjalizacji) 108 - Check total travelled positions, switch contact fault, linear setter cables.
INS 4017: rozpoznano niesparametryzowany moduł sterujący ukłądu poziomowania nadwozia ENR (nie zmieniałeś czasem licznika?) ABS 4049: czujnik prędkośći obrotowej przy osi przedniej z prawej strony ma przerwę, zwarcie z biegunem dodatnim lub masą. MR 9964: brak kodu transpondera poprzez zacisk 50
3130 - czujnik poziomu płynu chłodzącego, czujnik zużycia filtra powietrza lub zasilanie -> [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Nie przesadzaj. Pod numer VIN będzie na pewno kilka numerów SAM-a pasować.
Na dole skrzynki bezpiecznikow, opisany M. B jest od migaczy, a W od wycieraczek.
Jeśli chodzi o czujnik "zadymienia" chociaż takim nie jest to nie ma ON wpływu na regulację temp. tylko na obieg zewnętrzny lub wew. powietrza. ZDS czyli pamięć centralna nie ma wpływu na jazdę a problem polega na tym iż któraś z elektronik nie ma zrobionego upgrade softu w ZDS. Jeśli chodzi o asystenta to możliwe że jest źle ostawiony, nie zachowane...
4143 - czujnik położenia osi napędowej z prawej strony - błędna oporność znamionowa cewki. 5041 - czujnik ciśnienia osi napędzanej z lewej strony - zwarcie z masą.
Jeśli do tego momentu sprzęgło nie było wymieniane to już czas by je wymienić . Żywotność sprzęgła w aktrosie to góra 700,000 km.
DZIĘKI ZA INF. ALE TAK CHCIAŁ BYM WIEDZIEĆ ZA CO SĄ ODPOWIEDZIALNE TE BŁĘDY
Nie przypominam sobie takiej sytuacji w W203, ale wielokrotnie miałem z nią do czynienia w Mercedesie Sprinterze ze skrzynią Sprintshift (dosyć podobną). Właśnie błędy w komputerze silnika lub w systemie trakcji powodowały przejście skrzyni w tryb ręczny.
Sprawdź ciagłosc wiązki, sprawdź wience na półoskach. Lubią pękac i system wywala błąd obwodu. Jest to poprostu złe tłumaczenie. http://obrazki.elektroda.pl/6570497800_1... http://obrazki.elektroda.pl/3647968100_1...
Jakie parametry pokazuje diagnostyka a jakie i gdzie mierzysz ciśnienia?
Przy przeglądach musi trochę czasu upłynąć aby komputer policzył kiedy wymiana. Dodano po 15 błąd 17309 Zawór proporcjonalny 2 nieprawidłowa parametryzacja modułu sterującego MR sprawdź i ew. skoryguj parametr 007 musu być ustawiony jako NIEAKTYWNY trzeba przeprogramować kasetę silnika ciekawe czy TEXA to potrafi Dodano po 1 Na pewno zrobi to serwisówka
Odczyt błędów rzeczywiście wskazuje na tylny sam, bo sama antena nie powinna wygenerować błędu, po prostu było by brak reakcji na kluczyk.
Tylny sam zbadaj - jakie błędy ?
Uszkodzony któryś sterownik. Znalazłem na pewnym zamkniętym forum informację, poza tym po wklepaniu w google też wyskoczy trochę info na ten temat.
Wymiana czujnika temperatury spalin rozwiazało problm
Rozumiem ze nie kręci wogóle? Sprawdż modół z wbudowanymi przekaznikami który znajduje sie po lewej stronie auta obok reszty sterowników. Jeden z tych przekazników odpowiada za kręcenie rozrusznikiem, drugi zasila ster silnika.
Problemem był przełącznik zespolony z manetkami. Po wymianie wszystko ok.
Czujnik sprawdź/wymień.
To jest podzielone na 3 grupy. Wiem tylko że koncentrator blisko złącza OBD to ten najszybszy CAN, czyli wszystko co związane z napędem i bezpieczeństwem jazdy (silnik, skrzynia, hamulce, poduszki powietrzne itp.), najprościej odpinać po kolei i patrzeć z czym zginie komunikacja.
Czujnik wody masz w zbiorniku powietrza zamiast korka spustowego. ABS te trzy błędy na jednym zaworze.
Witam mam błędy Mercedes w210 błędy C1504 i blad C1140 i C1501 wiem ,że 2 pierwsze to czujnik skrętu kierownicy ale co oznacza błąd C1501 ?
Błędy typowe Mercedes P1664 Electric heater booster equipment fault P1664 electric heater fault P1664 electric heater open P1664 electric heater output stage fault P1664 electric heater short P1664 heater P1664 load signal of electric heater motor implausible
Usterka czytnika na płycie elektrycznej umieszczonej na płycie zaworowej w skrzyni biegów.
Moze zrób jakaś diagnozę możliwe ze są jakieś błędy
Te błędy nie mają nic do odpalania. Trzeba zacząć od porządnej diagnostyki.
Jeśli się nie mylę napięcie polaryzujące pierwszy i drugi potencjometr pedału gazu powinno wynosić 5V. Czy tak jest?
Pięknie to opisałeś ale zwrócę uwagę na fakt że wcale nie musi nikt grzebać w systemie wystarczy że ktoś skasuje serwisy komputerem który źle wykona tą operacje i takie błędy mogą się pojawić.
A instrukcje jak z czytać błędy.
Szukaj kolo akumulatora w bagazniku czy nie jest zielono na orzewodach i cxy sie nie trzymaja na izolacji. Dodano po 1 Skąd jestes?
Sprawdź czy pod wtyczkami nastawników wałków rozrządu nie ma oleju. Przeciekające elektromagnesy i olej pompowany wiązką do sterownika to dosyć powszechny problem tego modelu.
niewypał błędów Pomijam pisownie, czym to diagnozowane? Test elementów wykonawczych przechodzi? Komunikacja nie jest zrywana? Same błędy to nie wszystko.
Witam. Mam problem wyświetliło mi dwa błędy NR 1 2030 i NR 1 2031. Jest to Mercedes Atego 1528 rok 2000. Bardzo proszę o pomoc.
Sprawdz najpierw bezpiecznik zasilajacy tablice wskazników. Jezeli jest dobry - to najprawdopodobniej uszkodzenie jest na plytce drukowanej licznika. Pisalem o tym na forum - poszukaj sobie (a w zasadzie powinienes to zrobic wczesniej)
Temat rozwiązany pomógł oryginalny komp z dostępem online.
Kolektor wydechowy masz szczelny?
Rozwiązałes problem?
E309 Data ostatniego odblokowania modułu sterującego nie zgadza się z odpowiednią datą zapisaną w module sterującym Centralnej Pamięci Danych ZDS Taki błąd najczęściej pojawia się gdy wykona się jakąś obsługę i ją skasuje z instrumentu lub pominie dopisanie danych do ZDS przy kasowaniu komputerem. Kasuje się to przez wybór aktualizacji danych, jesli...
Rząd to normalnie rząd cylindrów. Masz tam fałkę,więc masz rząd pierwszy i drugi. Poprawniej powinno być lewy lub prawy bank cylindrów. 015 Za niski sygnał Sonda lambda rząd 1 czujnik 1 008 Obwód grzania sondy lambda rząd 1 czujnik 1 Uszkodzenie w obwodzie sondy pierwszego rzędu,sonda nr1,czyli przed katalizatorem "080 Przerywacz szkodzący katalizatorowi...
HEJ, sterownik ma odpowiednie zasilanie? Może być uszkodzony przewód przy rozruszniku (zalany gumą), który podaje zasilanie do sterownika.
Nie wyświetlają się żadne błędy.
immo trzyma
chodzi o sterownik BAS z abs wogole sie nie mogę polączyc a gdzie jest CAN
Wiązka od sterownika do skrzyni. Da te same błędy.
Widocznie jaltest i texa nie radzą sobie z problemem. Jak mają opcję kasowania Bit pamięci to spróbuj. Ale coś w zapamiętanych być musi. Chyba, że masz problem z ciśnieniem powietrza. Wtedy ostrzega, ale nie zawsze wpisze błędy do BS.
To nie są kody błędów spisałeś początkowy numer części modułu BS z wyświetlacza. Poniżej masz specyfikacje swojego pojazdu. http://obrazki.elektroda.pl/4836658600_1...
Po pierwsze odczytać błędy ze skrzyni za pomocą odpowiedniego urządzenia diagnostycznego.
INS F01 0 1123 Stan wejścia X1 18/13 "kontrola żarówek" jest nieprawidłowy lub stan wejścia X2 18/8 "blokada mechanizmu różnicowego" jest nieprawidłowy INS F02 2 0104 Przekroczenie zakresu na wejściu sygnałowym czujnika "ciśnienie rezerwowe w obwodzie hamulcowym 1" INS F03 2 0204 Przekroczenie zakresu na wejściu sygnałowym czujnika "ciśnienie rezerwowe...
Witam Auto to Vito 2.2CDI rok 2001 pali sie kontrolka EDC i nie moze wejsc wiecej jak 3000obr. po diagnozie car softem sa dwa błędy : P1617 CDI CONTROL UNIT: EEPROM OR DEFECTIVE OR CODING P1481 GLOW PLUG FAILURE proszę o pomoc
Pisałem hasłami, odczytać błędy i analiza. Pomóż koledze. Masz wiedzę - doradź. Pozdrawiam.
Przyciskami System i Info doprowadź do wyświetlenia napisu FR Learn. Długopisem wciśnij reset i ręką Quit. Pojawi się znaczek + .Zwolnij reset i quit. Wciśnij pedał gazu aż na wyświetlaczu będzie +++. Puść gaz i znowu wciśnij reset i quit.
Ok ale co nie działa?
Przeskanuj cale auto i zobacz gdzie nie ma komunikacji lub sa błędy.
Najnowszy x431 potrafi dopisać VIN , potrafi też wyzerować niektóre sterowniki by później uruchomić Star Diagnozą - mojego nie potrafił , a w żadnym nie dopisze kluczy , więc to tylko chińska zabawka jak dla mnie mało przydatna w Mercedesie. Dodatkowo błędy i zdarzenia przedstawia jako to samo - jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
jest to C180 z `98r
Jest to moduł SCR, i najlepiej odłączać każdy element oddzielnie i sprawdzać kiedy zwarcie ustanie. Może to też być podgrzewacz dozownika lub sam dozownik.
Wypada napisać w którym sterowniku te błędy się pojawiły.
To zupełnie inne Mercedesy. Inna architektura. A błędy w oprogramowaniu się zdarzają.
Najpierw to go podłącz pod komputer i odczytaj błędy i parametry bieżące bo tak to szukanie igły !
No i mamy powyżej najlepszy przykład - a pisałem o tym na forum już wiele razy: PODAWAĆ DOKŁADNE DANE POJAZDU!!!!!!!!!!!!!!! "Mercedesów 1827" jest "od groma i trochę" - może to być Actros (których już są trzy wersje) może to być AXOR, może to być ciężkie Atego (też dwie wersje), a może to być któryś z wcześniejszych modeli. Niestety: pytającemu się...
Już rozwiązane, przekaźnik rozrusznika.
Inny Merc ale błędy chyba te same
żadne błędy sie nie pokazują
Zacisk 30 to stały prądowy z aku na sterowniki. Jeśli wyrzuca ten błąd to albo odpalany na słabym akumulatorze, albo problem z ładowaniem/spadkiem napięcia w instalacji.
Czym to czytałeś i przetłumacz te błędy.
Hey, Bez mojej wiedzy facet próbował odholować moje auto z parkingu (mercedes GLC 43AMG 2017r). Wciągnął je (na chama) na lawetę, po interwencji policji, auto zostało zdjęte. Po włączeniu samochodu mam choinkę na desce i szereg komunikatów: - aktywny asystent toru jazdy nieaktywny , - abs, kontrola trakcji nieaktywne, - aktywny asystent kąta martwego...
Mercedes Arocs kody błędów CCM; 07F1EC, 07F1ED, 07F1ED, 07F1E0, 07F1E8, 07F1E9 potrzebuję Panowie odczytać błędy jakie wyskoczyły
Interfejs diagnostyczny podpiąć i odczytać błędy...
Sprawdzałeś parametry zimnego silnika (wskazania czujników,błędy ).
witam.sprinter2,2cdi 2002r.Problem.jechałem i zgasł silnik włączając kontrolkę edc:)czytałem na forum porównując,ale mam pytanie czy zgasnięcie silnika przez brak paliwa może właczyć edc???????to nowy nabytek wiec muszę porobić parę pierdół.Zalałem 7 litrów paliwa dla pewności ale dalej nic??????? Dodano po 7 I jeszce jedno. może to istotna wskazówka:)wczoraj...
Ostatni błąd to taki błąd którego normalnie nie możesz usunąć tylko musisz zrobisz reset sterownika coś jak błąd bezpieczeństwa. Normalnie starka go usuwa aż do następnego wyłapania błędu. A i zapomniałem dodać samochód jeździ od cały czas a te błędy potrafi złapać czasami raz na dwa tygodnie A czasami raz na półtora miesiąca.
Błędy wskazują na czujnik wału korbowego.
A poza tym trzeba napisać w jakich sterownikach znaleziono te błędy.
Cześć Jaki jest VIN auta? Jakie dokładnie są teraz zarejestrowane błędy?
Oława/ Wrocław
A co się działo przed wymianą rozrusznika? Sprawdziłeś dokładnie instalację zasilającą oraz masy i masz zdrowy akumulator? 4038 Usterka wewnętrzna w module sterującym Jedna ze wskazówek; Na skutek niedopuszczalnego podłączania dodatkowych przekaźników bez diody uwalniającej do zacisku 50 stacyjki, napięcie indukowane może spowodować zniszczenie wejścia...
Przejrzałem listy błędów w Star Diagnozie, ale niestety kończą się one około numeru 3500. No cóż - taka jest specyfika, że testery uniwersalne posługują się kodami uniwersalnymi, a tester Mercedesa ma swoje kody - pomimo że stosuje złącze OBD. Treść błędów wskazuje na prawdopodobne problemy z zasilaniem sterownika. Było kiedyś coś takiego przy motorze...
Zrób duże nauczanie skrzyni biegów.Po nauczaniu zrób próbę i odczytaj błędy. A jeszcze jedno sprawdź stan akumulatorów.
Easy diag 2 lub 3 fajnie czyta błędy
Prawdopodobnie błędy bezpieczeństwa do skasowania.
mercedes błędy błędy mercedes błędy skrzyni mercedes
pap2t firmware mostek pomiaru pojemności instrukcja alcatel
Climatronic w Audi A4 B8: zimne powietrze z dmuchawy Brak smarowania zaworów w Ursus C-330: przyczyny i diagnostyka