Najważniejsza sprawa to cięgna gazu i ustawienie linek. Podciśnienie sprawdzasz przy skrzyni. Tak samo jak kick-down. Sterowanie zaworem zobacz.
Była nadzieja, że chrupnął przegub (dlatego pytałem, w którym miejscu), ale skoro biegi wchodzą bez wciśnięcia sprzęgła, to jest ono zerwane.
Witam, proponuję zdemontować płytę mechatroniki ,solidne mycie ,wymiana filtra oleju,zalanie nowego oleju z praktyki wiem że jest tam trochę osadu należy to oczyścić.
Witam manetka do wymiany, ewentualnie wiązka uszkodzoną. Blad powinien być o ile dobrze pamiętam w sterowniku CPC
Błąd P2203 jest to usterka czytnika obrotów wejściowych Y3/6n3 (częsta usterka). Zaznaczyłem w poście #2 który to jest.
Nie trzeba wyciągać skrzyni biegów.
Jezeli chcesz przeprowadzać jakikolwiek reset i następnie adaptację musisz mieć oryginalny komputer diagnostyczny Star Diagnose.
Korzystanie z wyszukiwarki nie zwalnia tylko dlatego, że jest się "nowym" Spróbuj przeprowadzić "nauczanie skrzyni" - procedura była na forum co najmniej dwa razy (raz zamieszczałem ją osobiście). Link do drugiego posta widziałem nie tak dawno w postach o Actrosie.
nic nie rozkrecasz, wychodzi w całosci, jest lekko mowiąc przeje.... musisz ja podniesc przekrecis wysunac , przekrecic i powinna wyjsc , jakos tak to bylo, naprawde ciezko sie to robi
Oprogramowanie w komputerze skrzyni biegów należy wymienić, "przypisać" do danej wersji silnikowej.
A więc MB z silnikiem 2.3L, skrzynia powinna ruszać z drugiego biegu. Jeżeli chcesz ruszyć z pierwszego biegu to musisz pedał przyśpieszacza wcisnąć do końca (podłogi) przez co pod pedałem włączysz włącznik kick-down i autko ruszy z 1 i przechodząc na 2 może nastąpić lekkie szarpnięcie. Jeżeli jest zbyt mocne, wręcz uderzenie, możesz je lekko obniżyć...
Poszukaj instrukcji do tego modelu - na pewno gdzieś jest jakiś korek, albo się wlewa przez bagnet... jak nie ma bagnetu to sprawdzasz przez korek - stara metoda na palec - wkładasz w otwór i sprawdzasz czy olej jest na poziomie poniżej otworu... tutaj masz link do forum mercedesa - wynika z niego, że powinieneś mieć bagnet: http://www.w210.pl/viewtopic.php?p=14700...
W półautomacie nic nie trzeba naciskać, ruch lewarka wymusza uruchomienie mechanizmu zmiany biegu. Masz popsute auto.
Z tego co widać na fotce to wcale tragedii nie ma . Ja na twoim miejscu bym zaczął w innym miejscu a mianowicie pod autem , sprawdź najpierw ustawienie cięgien zmiany biegów . i gumki na cięgnach bo zazwyczaj w Mercedes biegi wchodzą jak w masełko i jak są problemy z biegami to / przyjmuję że skrzynia sprawna na 100%/ zazwyczaj coś nie tak jest z cięgnami...
Zatem sprawa prosta, docisk się kończy.
Na tej stronie kupisz zestaw elementów nadawczo/odbiorczych - [url=https://nettigo.pl/products/dioda-i... Na tej stronie kupisz fotodiody - [url=https://pl.aliexpress.com/item/4000...
Zrób duże nauczanie skrzyni biegów.Po nauczaniu zrób próbę i odczytaj błędy. A jeszcze jedno sprawdź stan akumulatorów.
Przełóż pamięć 93C56 z starego sterownika lewarka.
Błąd czujnika obrotów wału na wyjściu skrzyni
podaj kod błędu i vin
Komunikat może nie mieć związku ale diagnostyka (najlepiej StarDiagnosis) podpowie co to za błąd jak również pomoże ustalić problem z blokadą na "P". Przyczyn może być kilka.
Sprzęgło hydrokinetyczne do zregenerowania.
Witam może na poczatek sprawdz poziom oleju ,a pózniej zrób servis - wymiana oleju i filtr , jak nie będzie poprawy to diagnostyka komputerowa .
Może poproś o pomoc romualda? SD skrzyń nie naprawia niestety.
A gdzie tam dobre, do wymiany. Zobacz też czy wahacze wzdłużne są ok. Inaczej szybko zniszczysz nowe poduchy belki.
Po wymianie sprzęgła nowa grubość tarczy powinna być wprowadzona do sterownika - choćby należałoby przeprowadzić tzw. "nauczanie skrzyni" chociaż nie do końca ta procedura zmienia parametry grubości sprzęgła w sterowniku. Jednak wygląda na to, że powód problemów jest inny. Jakie błędy są w sterowniku? Podłączałeś komputer? Jak wygląda tzw. "licznik...
Zasilania powinny być na pinie 2, 5 i 12 po stacyjce. Przychodzą z modułu G. Masa na 7. Sprawdz bezpieczniki i przekaźnik na module G.
Napisz co to za Mercedes, 245 nic mi nie mówi. Piszesz 180 cdi, sądziłem że to klasa C. Przyjmując do naprawy autka Mercedesa rozróżniam klasy A, B, C itd., a cyferki ??? to do serwisu.
Ale co tu wymyślać? Przełącznik zespolony się skończył. Albo to reanimować jakoś, czego producent nie przewidział, albo lepiej wymiana na nowy.
Usterki szukaj w instalacji elektrycznej.
A czujnik stopu działa? Bo ewdidentnie nie puszcza elektromagnes lock up.
Masz problem z czujnikiem położenia dźwigni zmiany biegów ale gdzie ona jest w tym samochodzie nie wiem. Miałem podobny problem z automatem w omedze.
No chyba trochę cię poniosło.
Przegrzany olej zmienia (traci) swoje właściwości. Na P/N olej praktycznie się nie rozgrzewa. Nagrzewanie występuje w pozycji D/R gdy samochód stoi oraz podczas jazdy, im mocniej dasz gazu, tym bardziej (strata energii w konwerterze, gdy blokada lock-up jest wyłączona). Jak napisał Paweł, testowo można tak zrobić, do jazdy to średni pomysł. Ta chłodnica...
Nie występuje osobno, trzeba wymienić płytę elektryczną w skrzynce. http://obrazki.elektroda.pl/9399053500_1...
Zależy jak ten luz sprawdzałeś. Jak na umytym wałku głównym bez posmarowania olejem to i na nowych luz wyczujesz. Mierzysz wałek i bieżnie łozysk w kołach, jak nie ma wyrobienia od igiełek łozysk to łozyska wymieniasz jesli są wyjechane, wypadają igiełki itp. Przy dobrych łozyskach po wlaniu oliwki nie powinieneś wyczuć luzu a koła powinny obracać się...
Witamy :) Uszkodzenie dotyczy sygnału z przełącznika "split" - czyli przełącznika półbiegów. Zdejmij kondon naokoło lewarka i dokładnie obejrzyj kabel. Najczęściej tam się łamie przy ruchach lewarkiem.
Musisz się rozejrzeć po swojej okolicy bo na razie wszyscy mechanicy z daleka.
sprawdzałeś olej w skrzyni? sprawdź: Poduszki silnika łączniki stabilizatora przód sworznie Elastyczne łączniki wału (przedni i tylni) poduszki wózka tył luz na moście sprzęgło pompa sprzęgła, wysprzęglik A najlepiej niech dobry mechanik od mercedesów sprawdzi pzdr.
Podłącz skaner pod gniazdo diagnostyczne i napisz jakie kody błędów są w skrzyni biegów.
Witam, jaki płyn jest w hydraulicznym zewnętrznym mechanizmie zmiany biegów w Mercedesie Atego 1999 rok ??
Problem rozwiązany. Po wymianie 2 czujników prędkości kół ABS, problem zniknął.
Mam podobnie z2012 do tego przy nauczaniu skrzyni wyskakuje błąd Gs09. Skrzynia w czasie jazdy sama randomowo przerzuca biegi na automacie, potem wrzuca manual, neutral...
Witam. I jak historia się zakończyła bo mam ten sam objaw
Temat ogarniety
Witam wszystkich mam następujący problem w moim w220 s320 2000rok,problemem jest skrzynia biegów lub lewarek zmiany biegów auto od miesiąca stoi nie chce odpalić z kluczyka, na wyświetlaczu nie pokazuje biegów p, r, d, nic komplet. Po wykręceniu lewarka sprawdzeniu na oko oczywiście sterownik nie wygląda na przypalony brudny czy coś wygląda jak nowy....
Witam.Jest już po naprawie.Sterownik skrzyni biegów!!!Dla zainteresowanych podam namiary gdzie można go naprawić.Pozdrawiam.
Przeguby elastyczne wału napędowego sprawdzone ?
Witam kolegę. Mam pytanie, czy dostałeś jakąś odpowiedź na temat tego braku 7. biegu.
Takie objawy to miałem przy uszkodzonym sterowniku skrzyni biegów w eps w actrosie. Nie wrzuca biegów do ruszenia. Albo pojezdzi godzine a potem glupieje. Proces nauczania musi byc idealnie wykonany wszystkie czynnosci co do sekundy inaczej będzie walic błędami
biegów skrzyni biegów mercedes mercedes actros biegów mercedes skrzyni biegów
paliwo palnik zmywarka aristo hotpoint toyota yaris filtr paliwo
schemat driver ledów ubezpieczenie laptop
Podłączenie dwóch czujników SPS30 do Arduino GIGA Ekran magnetyczny do cewki elektrozaworu w ekspresie do kawy