kluczem popuszczaj nakretki od wtrysków po koleji na pracujacym siniku ,gdy odrkecisz i bedziesz widział i słyszał inna prace to znaczy że wtrysk i cisnienie w cylindrze masz dobre,jezeli odkrecisz i nie bedzie zadnej róznicy to wtedy wtrysk jest uszkodzony lub brak spreżania w cylindrze:idea::!: ,to mozesz tez sam zrobić :idea:
Witam Ja też mam taki sam problem z vito bardzo małe ciśnienie paliwa ? Jakieś pomysły
Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
Tak, musi być dobry kont wyprzedzenia zapłonu, dobre ciśnienie paliwa, dobry wtrysk rozruchowy, i dobrze ustawiona dawka paliwa.
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
Czy to błąd wtryskiwacza 2? A przewód do wtrysku drożny. Ciśnienie na tym garze ok?
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
Wtryski czyszczone.? Świece sprawne.?
witam ma pytanie do Was czy nie wiecie jakie powinno być ciśnienie na wtrysku w mercedesie w203 2.2CI z 2002roku. Na początku miałem spalanie w nim 5-6litry na 100km a teraz mam 10-12 litry na 100km i dojrzałem się że był wtrysk nie dokręcony a tak przy okazji chciałbym sprawdzić ciśnienie dla upewnienia się że są wszystkie sprawne
długo nabija ciśnienie ,1-2 sekundy powinno już być.
wtryskiwacze, ciśnienie paliwa, czujnik wtrysku.
A ja bym sprawdził te wtryski wystarczy że jeden będzie puszczał na przelew i z listwy zejdzie całe ciśnienie wtedy pompa.musi nabić całe ciśnienie wyjściowe dopiero puszczają wtryski na rozruch. Podłączałeś strzykawki pod wtryski?
Sprawdź wtryski na przelew .
Jak turbo pracuje? Jakie ciśnienie doładowania?
Przepływomierz i sondę sprawdzę w ten weekend. Tylko dlaczego on chodzi normalnie przy 6bar czy to może być wina komputera zbyt krótkie czasy wtrysku ? Ja to wiedzę tak: Niski czas wtrysku + ciśnienie 3bar = brak mu paliwa niski czas wtrysku + ciśnienie 6bar = paliwa dostaje wiecej i chodzi ok
Sprawdź cewki wtryskiwaczy i przewody. Nie wiem czy ten, ale Mercedesy nie palą jeżeli nie widzą wszystkich wtrysków. Jakie ciśnienie paliwa? Z uszkodzonymi świecami raczej by palił, może ciężko ale by zapalał, no i świece nie mają wpływu na pracę silnika gdy zapali/jest rozgrzany.
CIŚNIENIE pompy paliwa jakie,wtryski sprawdzałeś
Jaki tam jest automat do gaszenia to ja doskonale wiem. I wiem także, że potrafi czasem płatać figle. Ciśnienie w cylindrach sprawdzałeś?
Sprawdziłem ciśnienie na pompie i jest ok,wtryski też nie przelewają są w porządku,problem pozostaje nadal
Ciśnienie sprężania? Egr zamknięty ?
Nie o błedy pytam - masa powietrza, test zaworu EGR, ciśnienie wtrysku żądane i bieżące, korekty na wtryskiwaczach...
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gaśnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni, po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine, a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej". Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko, od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora. Pozdrawiam....
w moim przypadku po zaświeceniu sie kontrolki edc chwilę póżniej gasł silnik, po wymianie filtra paliwa i wykasowaniu błędów było ok. kontrolka edc jest od cisnienia paliwa w układzie vito 2.2cdi, sprawdź szczelność układu i ciśnienie paliwa, sprawdź filtr paliwa i wtryski
sprawdzałem na sprinterze 313cdi odpala jak ciśnienie jest około 20MPa. Próbowałem na plakao dpalić vitka ciśnienie wzrosło do 54MPa. Auto pracowało, obroty 1200, napięcia na wtryskach brak.
A może po prostu dymi, po paliwo które mu podlewa, nie spala się przy tak małej ilości powietrza, nie koniecznie spowodowane to jest już na etapie wtrysków...
jak by styku na wtyczkach nie było to by wywalił błąd w trysku a nie ciśnienie paliwa. wtryski wpradzone na stole czy tylko korekty?
ciśnienie od 25 do 30 bar a nie ma sterowaniem wtryskami to za małe ciśnienie przecież o 10x a piszesz że masz prawidłowe.??
Dla "świętego spokoju" zmierzyć ciśnienie paliwa i sprężanie w cylindrach. Jeżeli w instalacji lpg jest opcja awaryjnego uruchomienia na lpg to z niej skorzystać i coś się wyjaśni. Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk.
Zawór puszcza ciśnienie lub któryś wtrysk puszcza na przelew do sprawdzenia.
Z własnego doświadczenia wiem, że należy regenerować kompletny układ. Często jest tak że wymiana poszczególnych jednostek( wtrysków, pomp, czy pompowtrysków) nie pomaga. Pozdrawiam
A tak podłączyć pod jakiś komputer nie łaska? -SERIO? Człowiek grzecznie pyta a tu proszę . Łaska podłączyć pod komputer co było robione już kilka razy. Ciśnienie na wale jest wtryski powymieniane. Komputer nie pokazuje błędu.
Witam serdecznie i proszę o pomoc. Mercedes Vito, silnik 646 o pojemności 2148 cm, nie odpala. Sprawdzone zostało ciśnienie na tłokach, wtryski, świece, paliwo oraz wiele innych rzeczy, które mogą mieć wpływ na palenie. Podczas holowania do mechanika udało mi się go odpalić na zaciąg bez większego problemu. Wiem, że tego się nie robi. Czy może to być...
Sprawdz wtryski na powrotach.
Za małe ciśnienie oleju i już.
Sprawdź korektę wtryskow jak będzie około 4.5 to test na przelewy ,i 95% wtryski
Jest odczyt z czujnika ciśnienia na railu. Z poszczególnych wtrysków nie ma.
przy okazji padł wtrysk sterujący zbiegło się to niestety z uszczelką
Sprawdzałeś to o czym wyżej napisałem? Uparłeś się na ten komputer... A o sprawdzeniu tych podpowiadanych elementów ani słowa. Komputer nie poda większej dawki dopóki nie będzie widział doładowania, puszczonego sprzęgła, wyłączonego luzu skrzyni biegów, sprawnego pedału gazu. Ciśnienie paliwa mierzyłeś na bloku, zawór przelewowy sprawdziłeś, czujniki...
Tam są chyba dwie, najlepiej to zmierz ciśnienie przed rozdzielaczem. Jak będzie ok tzn. coś koło 8bar (tak jest bynajmniej w 117.963) to daj mostek na przekaźnik paliwa i naciskaj klapę spiętrzającą z wtryskiwaczy powinien lecieć strumień tym większy im mocniej naciśniesz.
Najpierw czy dochodzi paliwo, potem sprawdź ciśnienie bezpośrednio na pompie. Następnie ciśnienie na listwie z zaślepionymi wtryskami /sprawdzasz zaworek przelewowy/. Potem to już chyba wtryski do sprawdzenia.
Wtrysk to KE - "usprawniona" wersja K-Jetronica. Wskaźnik jest elektryczny w tym modelu. Silnik to m103, znany chociażby z modelu w124. Poczytaj sobie na forach MB o tym wtrysku. Laik tego nie naprawi. Jak jesteś kumaty, to z tej lektury wyciągniesz sporo wiedzy i może uda Ci się go ogarnąć. Po zdjęciach widać, że było LPG, co znacząco utrudnia działanie...
Nagminnie rozpadała się izolacja w wiązce silnika i cewek - czy wiązka była już naprawiana? Ciśnienie sprężania pomierzone na tych dwóch garach? Cewka do podmiany. Nie ciągnie lewego powietrza przez wężyki od wtrysków gazu?
Na diagnostyce komputerowej mechanik wykrył za małe ciśnienie na trzecim wtrysku. Zrobiłem i dalej to samo. Co robić?
Witam wszystkich. Po wymianie silnika w Mercedesie Sprinterze 2.2CDI, nie zapala. Ciśnienie na listwie jest właściwe, wszystkie czujniki zostały przełożone ze starego silnika, więc wszystko powinno być ok. Na kompie pokazuje błędy z wtryskami, podstawiony nowy wtrysk i impuls na niego jest tylko raz i znowu wyskakuje błąd i świeci się kontrolka EDC....
Kwantor. I nadal kolega będzie w punkcie wyjścia. Nie będzie wiedział czy sprężarka, czy cylinder silnika. :( Jak odłączy przewód sprężarki i ciśnienie równie szybko wzrośnie to będzie miał wskazówkę, że ma szukać w silniku. A wtedy wtryski won i dobre ciśnienie powietrza do cylindrów po kolei, na zamkniętych zaworach. Autor nic nie wspomniał o badaniu...
wtryski do weryfikacji. Ogólnie za niskie ciśnienie Rail zapewne, tester prawdę powie.
założyłem dodatkowy zaworek zwrotny z filtrem zaraz za zbiornikiem Nie tędy droga. Mercedes nie lubi jak się go poprawia. Znajdź przyczynę i ją zlikwiduj! Oprócz zaworka zwrotnego jest w układzie zaworek utrzymujący ciśnienie (zdaje się numer 8). Jeżeli po wyłączeniu silnika ciśnienie podawane na linię zasilającą wtryski nie będzie się utrzymywać to...
a wtryski otwiera ? Pewnie regulator ciśnienia skoro pompa jest ok
Problem z przepustnicą, po pewnych przebiegach siada ke-jetronic, albo ciśnienie paliwa, lub regulator, albo wtrysk rozruchowy. Bardzo ciężko to naprawić.
Po regeneracji może być problem ciśnienie powietrza za zwężką (diffuser) 5. a przed wtryskiem 3. powinno być około 1.5 bara u ciebie jest zbyt duże. W dodatku cofanie płynu adblu poza czujnik ciśnienia gdzie powstaje krystalizacja daje do myślenia i nasuwa myśl że przez zawór dozujący Y109 cofa się powietrze wypierając adblu poza czujnik ciśnienia B129...
Witam, silnik OM364 609D 89r. Panowie, potrzebuję momentu dokręcenia zaworów i wartość luzu na zaworach oraz wszystkich przydatnych informacji związanych z wykręceniem wtrysków i pompy (regeneracja). Ciśnienie cylindrów mieści się w przedziale 16 bar. Przyczyną brak mocy. Na obecną chwilę znalezione dwa mankamenty: niedokręcony wtrysk, wyciek na przewodzie...
Witam, mam problem z sprinterem 2.2 po przekładce silnika nie odpala, krecic ,kreci jak głupi na plaku chodzi, pompa w baku podaje, błędy to P0201-P0204 czyli błędy wtryskiwaczy dodam ze wtryski są założone te co były w tym silnik co przyjechał, czy mogą być to wtryski ? i jeszcze dodam że ciśnienie na szynie jest ponad 300 bar
Podaj dokładnie kompresje na sucho i po podaniu oleju. Iskra na świeci jest? Moduł też podmieniałeś? On jest na wtrysku czy gaźniku tak z ciekawości
sprawdź ciśnienie na listwie i wtryski na powrotach częsta usterjka to oring na regulatorze na listwie z tyłu siklnika
A co niby to wciśnięcie gazu miało dać ? Ciśnienie paliwa jakie ? Wtrysk K czy KE-Jetronic ? Wtryskiwacz rozruchowy pracuje i podaje paliwo ?
błędy sprawdzałem CDP(autocom) a zasilania według pindaty ,dane o ciśnieniu paliwa 90 wziąłem z infotech no i właśnie wydaje mi się za niskie porównując z innymi cdi np.sprinter 200bar .Czujnik ciśnienia jest dobry bo w parametrach widać podczas kręcenia ciśnienie 95bar a gdy się go wypnie ze wtyczki ciśnienie wskakuje na 300bar ale i tak nie pojawia...
no chyba bede musiał zmienić tego mechanika, dzisiaj mi powiedział że nie ma pojecia dlaczego auto nie odpala. jednak stwierdził ze odpala na sprayu bez zakłóceń. macie jakieś pomysły?? czy wtryski mogą być przyczyną???
Problem rozwiązany, okazało się że winny był filtr paliwa. Przepuszczał zaworek regulujący ciśnienie paliwa który znajduje się w filtrze paliwa.
To czy ma rację to potwierdzi diagnostyka wtrysków, ale jak najbardziej wtryskiwacz który puszcza na przelew może powodować niskie ciśnienie w układzie CR. W tym silniku zwrócił bym też uwagę na pompę paliwa w zbiorniku.
za niskie ciśnienie na pompie, przy rozruchu powinno być około 250 bar, zawór na listwie lub sterowanie wtryskami. Osobiście stawiam na pompę.
Sorki, że tak tu się w temat wkręcam . Można sprawdzić ciśnienie na "Listwie wtrysków" czy buduje odpowiednie? Dodano po 3 PS; Na ramie Aby Moderator nie miał za złe używania terminów ;P Dodano po 1 Rampie
kolega napisał ze jest brak dymu wiec nawet jeżeli świece nie grzeją dym powinien iść wtryski na przelewy najpierw potem pod kompa czy ciśnienie na szynie jest
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Spróbuję dziś Vagiem ale nie wiem czy obsługuje Mercedesa ale spróbuję a i jest to Benzyna a ta szyna co wspomniałeś ciśnienie to mógł byś bliżej opisać co i jak sprawdzić oraz gdzie szukać ? i oczywiście jest na pompo wtryskach benzyna ...
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Witam, mam od długiego czasu duży problem z moim samochodem. Jak w temacie jest to mercedes kaczka z silnikiem 2.3d, któremu brakuje mocy. Wtryski są sprawdzone i sprawne, ciśnienie na cylindrach zmierzone i na żadnym nie schodzi poniżej 2,5 MPa, przewody paliwowe zmienione, smok w baku czysty filtry paliwa wymienione, powietrza też. Samochód zawsze...
Masa powietrza bieg jałowy 450 - max obciążenie 690 Ciśnienie zasysania bieg jałowy 994 - max obciążenie 990 Ciśnienie paliwa bieg jałowy 250- max obciążenie 700 Dawka wtrysku : bieg jałowy 7.3 - max obciążenie 11 - (dawka jest za mała) Nastawnik zaworu egr jednak nie chodzi. Zawór jest cały czas zamknięty, czy to mogło spowodować, że auto nie chce...
jakie ma być to ciśnienie na listwie bo u mnie jest 95bar mierzyłem ciśnieniomierzem wkręconym zamiast jednego wtryskiwacza
Czytam Krzychu i podziwaim cierpliwość kol. Klossa. Tylko ja to znam. Ma rację ,że do tych wtrysków trudno o dobrego fachowca. Ale w dalszym ciągu twierdzisz,że jest tam ciśnienie , Krzychu , jak , jest czy nie?
Odkopię temat, ostatnio nabyłem drogą kupna :) i trochę potestowałem póki co na Volvo FL i kilku osobówkach. W Volvo FL (EURO5) dało się dostać do sterownika hamulców (sprawdzenie ciśnienia podawanego na każde koło, poziom zużycia klocków), sterowanie zawieszeniem pneumatycznym (odczyt ciśnień, kalibracja wysokości po wymianie czujnika, testowanie)....
EDC Eletronic Diesel Conttrol Elektroniczna regulacja silników ZS Ogólna nazwa elektronicznych systemów sterujących stosowanych w silnikach wysokoprężnych. W systemach tych regulowane są za pośrednictwem siłowników i zaworów elektromagnetycznych następujące parametry: początek tłoczenia paliwa, wielkość dawki paliwa czas trwania wtrysku, ciśnienie wtrysku....
Klapa to to , na środku rozdzielacza paliwa , podobne do przepustnicy lecz nie należy mylić z przepustnicą . gdyż ona znajduje sie pod tym rozdzielaczem , w kolektorze dolotowym - zobacz na linkę gazu. Robokop ma rację , albo ciśnienie paliwa albo zatarta głowiczka rozdzielacza paliwa.
Zawory wyregulowane. Ciśnienie się poprawiło lecz z odpalaniem nic się nie zmieniło. Wtryski zrobione i wyregulowane. Teraz już sam nie wiem co robić i sprawdzać.
pompę sprawdzałem i jest sprawna. Ja sprawdzałeś? Ciśnienie jakie masz na wejściu zasilania paliwem? Może być przygnieciony pod autem przewód paliwowy.
Można podłączyć po SD i sprawdzić ilość wtrysku i ciśnienie paliwa, może coś jest nie tak z mechaniką silnika, ale bez osłuchania to nic nie powiem.
Membrana powinna być w przewężeniu, jest takie ma gdzieś 3 do 5 mm. A może masz zatkany regulator ciśnienia paliwa. Miałem takie przypadki. Sprawdź ciśnienie systemowe. Czyli te przed rozdzielaczem paliwa. Wtryski otwierają się przy 3.5 atm. Systemowe ma być od 5.5 do 6.5. Jak będzie dobre wyjmij wtryski. Wsadź do słoiczków, kręć rozrusznikiem, aby...
Cśnienie otwarcia dysz wynosi 1350 bar Taaak? To dlaczego do zastartowania silnika jest potrzebne ciśnienie minimum 120 bar? (przy takim ciśnieniu w railu silnik zacznie pracę)
ustaw sekwencyjny, żaden inny. ciśnienie ustaw na ok 1.6 - 1.7 musi być większe bo przy przyspieszaniu będzie przełączał na benzynę
No to jest już jakaś podpowiedź. Brak kodów to należy wykonać zwykłe czynnosci sprawdzające. Czy zawsze 52 stopnie? Przy takiej usterce to mierzył bym ciśnienie w magistrali wtrysku. ale ten pomiar 52 stopnie? czy zawsze 52 stopnie?
- Wtryski - test przelewowy - Star Diagnosis - test równomierności/ciśnienia sprężania - Star Diagnosis - ciśnienie na railu przy kręceniu rozrusznikiem - Układ paliwowy - sprawdzenie drożności od zbiornika do pompy WC
Witam. Panowie znam firmę z Niemiec, która regeneruje te silniki, kupuje od nich tylko silniki do mb. Gościu który remontuje te silniki zawsze mówił żeby zanim odpale silnik mam wkręcić manometr w miejsce czujnika i kręcić tak długo aż będzie 4bary ciśnienia, gdy ciśnienie oleju osiągnie 4 bary podpinam wtryski i gotowe. Zawsze tak robię gdy wymieniam...
zgasł w czasie normalnej jazdy,sprawdzenie przy pomocy OBD2 - brak błędów, czyta różne parametry.Rozrusznik kreci - immo ok . ciśnienie paliwa jakieś jest ,zaskoczy i nie pali. Konieczna diagnoza can z OBD1 - po skanowaniu wtryski - problem ! Jedyna możliwa altrnatywa skaner can z OBD1.
Cześć, jestem nowy na forum, ale już od jakiegoś czasu mam problem ze swoim Mercedesem GL X164 Bluetec. Problem polega na tym, że na wolnych obrotach po odpaleniu ciśnienie paliwa utrzymuje się na ponad 300 bar, nieważne czy ciepłe, czy zimne, bo zawsze pokazuje podobne wartości. Wchodzi w tryb awaryjny i pokazuje błąd za wysokiego ciśnienia paliwa...
Wyczyściłem geometrię na turbinie oraz zamontowałem zestaw naprawczy siłownika turbiny. Teraz śmiga aż miło (brak błędów). Jednak mam jeszcze jeno pytanie. Na zimnym silniku nie odpala, trzeb kręcić z 2 min, i dopiero zaczyna załapywać. Potem jeszcze kilka razy zgaśnie i znów odplam aż chodzi, jednak trzeba poczekać z 1 min. bo nie reaguje na gaz. Błędów...
Zawór czysty i dodatkowo wymieniony zestaw oringów, ciśnienie też nie jest stabilne zmienia się w zakresie 10 - 20 atm Przepływki czyste i chyba już wcześniej wymienione, pokazują takie same wartości Dzięki Zasugeruję klientowi robotę wtrysków...
Podnoszę temat. Komputer wykazał znaczne różnice pomiędzy poszczególnymi wtryskami. Końcówki rzeczywiście wyglądały kiepsko. Zostały wymienione na nowe, wtryski poustawiane. Sytuacja jednak za bardzo się nie poprawiła, auto jakieś mało żwawe. Ciśnienie doładowania jakie wskazywał komputer to niecałe 1,1, a wie ktoś jakie powinno być?
dwa podstawowe parametry które musisz sprawdzić : ciśnienie na listwie, obroty koła zamachowego , impulsy można sprawdzić oscyloskopem na podłączonym wtryskiwaczu,zobacz czy odpali na samostart
Jakie wartosci podczas odpalania? Wtryski sprawdzone na powrotach?
Wtrysk bezpośredni to układ Common Rail np. Renault 1.9dci,1,5dci, Mercedes 2.2cdi itp itd. W c360 i fordzie masz wtrysk pośredni. Szczerze mówiąc nie wiem czy będzie możliwa taka przeróbka. Oj, kolego - autorytatywnie się wypowiadasz, ale nie jest tak jak piszesz... Transit 2,5D i C360 to wtrysk BEZPOŚREDNI. Wtrysk bezpośredni to nie tylko Common...
Miałem to samo, jeśli nie elektryka, to trzeba sprawdzić silnik krokowy, albo wyregulować ciśnienie na wtryskach. Robi się to takim dużym imbusem, który wchodzi w filtr powietrza tam jest taki otwór odpowiedni. Ja mam pełny wtrysk paliwa K-Jetronic Bosch.
Ok ale jakim miernikiem to sprawdzić ? Jeśli jest za wysokie to co robić. Dodano po 2 Tak masz 100% racji trafiłeś w samą dziesiątkę. Tak teraz dostałem błąd zbyt wysokie ciśnienie szyny miałem kiedyś taki błąd w BMW i wtrysk lał, ale teraz sprawdziłem na przelewy i wtryski ok, co robić w tej sytuacji, gdzie szukać problemu.
witam mój problem polega na tym ze auto chodzi perfekt na gazie ale od ponad roku nie chodziło na paliwie, wtryskiwacz pomocniczy działa ten podpięty do kolektora dolotowego ale na rozdzielaczu nie ma ciśnienia nie wiem czego, pompa paliwa nówka filtr także paliwo dochodzi do rozdzielacza ale ciśnienie na wylotach przewodów do wtrysków jest zerowe proszę...
Jeśli masz iskrę na felernej głowicy i wtryski na niej pracują to do sprawdzenia rozrząd, a przedtem można sprawdzić ciśnienie sprężania Dodano po 2 Zastanawiam się czy dobrym rozwiązaniem będzie zamienienie ECU To na zdjęciu to nie ECU tylko cewka zapłonowa
witam mój problem polega na tym ze auto chodzi perfekt na gazie ale od ponad roku nie chodziło na paliwie, wtryskiwacz pomocniczy działa ten podpięty do kolektora dolotowego ale na rozdzielaczu nie ma ciśnienia nie wiem czego, pompa paliwa nówka filtr także paliwo dochodzi do rozdzielacza ale ciśnienie na wylotach przewodów do wtrysków jest zerowe proszę...
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
Mam to samo tylko w reno dci i okazało się że padły wszystkie wtryski(przy dodawaniu gazu paliwo szło na przelew a nie na końcówkę na listwie ciśnienie spadało i gasł)Teraz wtryski są w Wawie na regeneracji nowe końcówki i uszczelnienia.Zrób próbe przelewową na wtryskach i samo wyjdzie.A jaki masz przebieg tego auta.
Nie daje się różnych wtrysków na jeden silnik. Może jeszcze powiesz, że ten czwarty był regulowany w innym warsztacie? To już byłaby masakra. Ciśnienie paliwa, ciśnienie sprężania sprawdziłeś? Nie grzeje się nadmiernie silnik?
Posiadam Mercedesa B 200 2.0 CDI. Po wymianie wtrysków, pompy paliwa, czujników ciśnienia paliwa, czyszczeniu układu paliwowego, wypalonym DPF. Na wysokich obrotach silnik wchodzi w stan awaryjny i pojawia się błąd ciśnienia paliwa. Po ponownym odpaleniu wszystko ok, ale przy dodaniu gazu jest powtórka. Co może być przyczyną?
P1482-Obwód wyjściowy sterowania świec żarowych P2134-Obwód podgrzewania wstępnego - cylinder 2 - R9/8 P2135-Obwód podgrzewania wstępnego - cylinder 3 - R9/9 P2051-Obwód czujnika ciśnienia na szynie CRCharakter usterki: Ciśnienie zbyt niskie P2021-Obwód czujnika ciśnienia na szynie CRCharakter usterki: Sygnał zbyt niski Wiesz co masz sprawdzić ?!
Walczyłem kiedyś z Cruzem 1.8, tylko na gazie rejestrował wypadanie na 3im cylindrze ale tylko na gazie, na benzynie nie było żadnych problemów(ciśnienie sprawdzone na początku iok). Zamieniłem wtryski gazowe miejscami i wypadanie znikło na 3im ale nie pojawiło się razem z przeniesieniem wtrysku, wymieniłem ten wtrysk na nowy i po problemie. Jednak...
ciśnienie wtrysków zetor końcówki wtrysków ciśnienie czyszczenie wtrysków mercedes
zmiana głosu mikrofon żelazko pokrętło napinacz pasek
łączenie zasilaczy pralka whirlpool mokre pranie
Miękki start do spawarki inwertorowej – soft-start, pre-charge, ochrona mostka, PFC, SSR Oleo-Mac 937 – zatrzymuje się łańcuch pod obciążeniem, brak mocy, regulacja gaźnika, sprzęgło