Sprawdź dokładnie jeszcze raz układ zasilania paliwem bo wygląda jak by się paliwo cofało, skoro najpierw zapala to na tym paliwie co jest w filtrze paliwa, a następnie trzeba długo kręcić żeby się odpowietrzył.
Jak długo musisz kręcić rozrusznikiem na zimnym?
Również Ciebie serdecznie witamy na forum! Do sprawdzenia: - wtryski (może któryś za dużo daje na przelew) - uszczelki na zaworku przelewowym na railu (zawór jest na samym końcu rail'a (tym końcu bliżej kabiny) - sprawdź przed uruchomieniem czy w przewodach paliwowych nie pojawia się powietrze.
ja to zauważyłem już wcześniej za każdym razem jak wymieniam filtr lub odkrece któryś z przewodów paliwa, świadczy to o tym że układ zassał powietrze i pompa je musi przepompowac do zbiornika, wydaje mi się że w twoim przypadku tego powietrza zasysa gdzieś więcej niż u mnie bo u mnie rano tego bulgotania nie ma, ale i tak musi długo kręcić
Witam Problem z Atego od jesieni jak stał dłużej (doba lub kilka godzin) trzeba było kręcić z 10 sekund zanim zapalił. Jak się go zgasiło o od razu zapalało nie było problemu. Filtry i oringi oryginalne, w filtrze wstępnym przy kulce było trochę syfu ale po wyczyszczeniu nic nie pomogło. Żadnych błędów nie pokazuje. Pozdrawiam
Z uwagi na to, że miałem przyjemność składać taki silnik po kapitalnym remoncie to napisze kilka uwag. Czy został wymieniony zawór baypas'u magistrali olejowej na nowy? Jeżeli w starym silniku wypaliło tłok to opiłki metalu mogły go zablokować. Pompa oleju musi być bezwzględnie przed montażem zanurzona w całości w oleju i napełniona poprzez kręcenie...
Witam, Mam problem z samochodem mercedes vario - strasznie długo trzeba kręcić zanim odpali na mrozie, w końcu odpala i chodzi normalnie. Problem pojawia się co zimę, wogóle nie pojawia się w pozostałym czasie. Końcówki wtrysków wymienione, pompki posprawdzane. Ubiegłej zimy często było tak, że nawet na mrozie pierwszy raz odpalał dobrze, a potem przy...
Zakręć butlę lpg i polataj tylko na pb z 2 dni. zaobserwuj czy jest to samo czy lepiej.
Kontrolka zapala się po prze gazowaniu oraz spadaniu obrotów. Zapalam ponownie auto , czasem pali za pierwszym razem, a czasem muszę długo kręcić . Zauważyłem ostatnio ze podczas próby odpalania wskaźnik temperatury wariuje i leci wskazówka do samej góry( czy to problem z masą), drugą sprawą jaka mnie nie pokoi to taka ze czasem nie zapala się kontrolka...
Witam Mam problem z Mercedesem Atego czasami pali dobrze a czasami trzeba długo kręcić tak jakby się zapowietrzał, na zimnym silniku pali lepiej. Przebieg auta jest 243 tys km Były zmieniane filtry oringi nowe kopułki na filtry uszczelka między filtrem a blokiem robili to mechanicy była chwilowa poprawa ale nadal po chwilowym postoju trzeba długo kręcic...
Mam problem. Posiadam Mercedesa Solinę 815 i niestety bardzo ciężko pali ale tylko przy ponownym rozruchu po przejechaniu kilku kilometrów. Zanim zapali trzeba bardzo długo kręcić ... Co może być przyczyną? Co sprawdzić?
potwierdzam to co kolega napisał . W moim c250 zauważyłem Przy unieruchomionym silniku- wystarczy odłączyć przewód nadmiaru paliwa na wtryskiwaczu-którykolwiek z nich - a już można zaobserwować w przewodach przy filtrze (przezroczystych) jak ropka zaczyna cofać się i powstają pęcherzyki powietrza . Po czym jeśli tak się stanie - a wystarczy że tak na...
Wszystko jest możliwe, ale jeżeli byłaby nieszczelność w układzie paliwowym, to po dłuższym postoju miałbyś problem odpaleniem auta, musiałbyś długo kręcić rozrusznikiem, dzieje się tak ? Jeżeli w trakcie jazdy już na ciepłym silniku, to coś innego, bo gdyby była nieszczelność w układzie to byłby wyciek. Czy był wymieniany filtr paliwa ?
Witam, potrzebuje pomocy, mam vario 614d 2006r, od pewnego czasu zaczął ciężko palić jak postoi, trzeba długo kręcić rozrusznikiem, a jak zaczyna łapać to początkowo na jeden, dwa cylindry. założyłem zaworki jednokierunkowe na przewodzie zasilającym i powrotnym, ale to nic nie pomogło. czy może ktoś zna przyczynę? Dzięki
Samochód ciężarowy Mercedes ATEGO 917 z 1999 roku błąd mr10311 problemy z zapaleniem silnika. Nie ma siły przy rozruchu i trzeba długo kręcić nie wiem czy to bardzo poważna usterka i czy dalej mogę jechać jeśli kto miał podobny problem to proszę o pilna pomoc
Witam, posiadam Mercedesa Eklasa W210 2002r. z silnikiem 2,2CDI. Mam problem z odpalaniem auta na zimnym silniku. Gdy silnik jest zimny i temperatura około 0stopni na zawnątrz, auto długo trzeba kręcić żeby odpaliło (około 10s). Ważny fakt jest taki że nie świeci się ani na chwilę kontrolka świec żarowych przed rozruchem w trakcie i po. Auto gdy już...
Do mechanika niech sprawdzi wszystko .
Od niedawna posiadam mercedesa c-klasę 220D 97r.i mam pewne problemy z jego odpalaniem. Gdy jest zimny to pali bez najmniejszych problemów, natomiast przy ciepłym silniku trzeba długo kręcić żeby zapalił. proszę o poradę co to może być i jak sobie z tym poradzić. pozdrawiam
witajcie mam problem z mercedesem w203 2002rok 2.7 diesel : kręci odzywa się na sekundę (tzn. odezwie się na wszystkie baniaki i gaśnie a potem kręcić można do oporu i nic)ale nie pali na plaku pali bez problemu. Wymieniłem o ringi na przewodach paliwowych nie ma bąbelków jak wcześniej były pompa podaje paliwo bez kłopotów ale klamot nie pali . wcześniej...
Jeśli samochód stoi krzywo, zjedzie się nim na prostą, to po kilku zakręceniach odpala. Jeśli jednak ktoś próbuje uruchomić go na krzywiźnie, to po tym na prostej trzeba naprawdę długo kręcić zanim zapali. To ja bym szukał wady w zbiorniku, w smoku ssącym.
Witam serdecznie mam pytanie posiadam mercedesa klasa a 1.7 cdi 2000 rok disel.Zatankowałem paliwo w CPN i nie mogę odpalić mercedesa zauważyłem,że w przewodzie między filtrem paliwa a pompą paliwa znajduje się dość dużo powietrza / bąbelki/ wymieniłem /uszczelki/ oringi na tym przewodzie i nic to nie dało. Po odpaleniu chodzi i jest strasznie dużo...
Witam, mam problem z moim Sprinterem 518 cdi, Od jakiegoś czasu gdy silnik był ciepły ciężko odpalał. dodam że jak był zimny odpalał normalnie. problem z dnia na dzień się powiększa i w tym momencie nawet jak jest zimny nie chce odpalić, trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem żeby załapał. Jak już odpali silnik pracuje normalnie nie ma spadków mocy...
Witam Mam mały problem otóż jak samochód postoi przez noc to muszę długo kręcić rozrusznikiem (10 s) zanim zapali odkręciłem rurkę zasilającą listwę wtryskiwaczy i była tam niewielka ilość paliwa. Aby wykluczyć awarię elektryki (zapłon itp) spróbowałem choć tego nie praktykuję odpalić awaryjnie na gazie , samochód zapalił. Diagnostyka nie wykazała błędów...
Witam wszystkich użytkowników elektrody! Piszę do Was, bo już nie mam więcej pomysłów co może być przyczyną mojego problemu, a mianowicie: auto pali na dotyk ale tylko jeśli jest choć troszkę ciepłe. Jak postoi dłużej to muszę długo kręcić żeby uruchomić motor co jest bardzo nieprzyjemnym uczuciem. Sam nie wiem, czy coś jeszcze można zrobić, bo chyba...
Witam, mam problem z moim Vito, samochód jest z roku 1997rok, silnik 2.3D. Po niedawnym dużym mrozie nie mogłem odpalić samochodu, jak odpalił raz na "zapych" to pochodził chwilkę i sam zgasł, potem już cisza. Teraz samochód bardzo ciężko odpala, długo trzeba go kręcić żeby wogóle zaskoczył,silnik cofa do tylu tak jak pszy benzynie jak zaplon jest zle...
Odpalam tylko i wyłącznie na benzynie gdyż jak przełączę na gaz na zimnym silniku to gaśnie od razu nie jest to sekwencja ale gaz chodzi dopiero po uzyskaniu pewnej temperatury. A problem z odpalaniem pojawia się po zrobieniu jakiejs dluzszej trasy np 50 km ciągłej jazdy. Silnik sie zagrzewa i wtedy od pierwszego nie odpali muszę kręcić długo i zawsze...
Hej, co to ci sie działo z tym stróżem co tak długo kręcił,u mnie jest to samo. Będę wdzięczny za podpowiedz Dodano po 1 Actrosem a nie strozem
Witam Kupiłem Mercedesa Vito z silnikiem 2300 benzyna+LPG 97rok.Tak jak w tytule mam problem z odpaleniem auta na benzynie.Muszę długo kręcić rozrusznikiem żeby auto odpaliło. Jak już odpali to pracuje ok. Natomiast na gazie faluje na obrotach i pali jak smok. Dodam że wymieniłem w nim tak:świece, przewody do świec, pompe paliwa, sonde lambde.Nic to...
Witam. Czy problem został rozwiązany? Bo mamy to samo i nie wiemy gdzie szukać
pompa sprawdzona ale dalej jest tak samo
Co za przyczyna że przy zimnym silniku pali bdobrze a przy rozgrzanym długo trzeba kręcić żeby zapalił.
Pompa do sprawdzenia Nastawnik lub Pęknięte lub zużyte sprężynki w sekcji
Tak, skoro auto wcześniej działało. Dodano po 3 I jeszcze jedno, tam używaj minimalnych ruchów (ja mam do tego specjalny śrubokręt z długim, zagiętym ramieniem), nie kręć przypadkiem jak w maluchu....
Witam. Niekiedy prócz kręcenia kierownicą konieczne jest podpięcie pod tester , ustawienie jazdy testowej adaptacyjnej (po kilku metrach jazdy na wprost dalej po łuku).Może też się udać po dłuższej jeździe (normalnej).W większości przypadków udaje się tak jak wspomnieli koledzy -po kręceniu.
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Podczas usterki wybieraka, przytrzymaj kluczyk w pozycji na odpalanie przez dłuższy czas i powinien zakręcić.
Na zimnym trzeba długo kręcić żeby zapalił
Widocznie występują zakłócenia sygnału ABS z czujnika na tym kole i sterownik załącza działanie regulacyjne. Pierwsze co bym zrobił to podłączył komputer i sprawdził jak wyglądają sygnały prędkości z czujników kół w czasie powolnej jazdy i jednocześnie kręcenia kierownicą (nie piszesz czy lewe tylne czy przednie). A tak w ogóle to powinieneś właśnie...
poruszałem dzisiaj przekaźnikiem koło abs-u i odpalał normalnie. To nie jest przekaźnik, tylko takie duże złącze i faktycznie m.in. idzie tam przewód do rozrusznika. Trzeba to rozłączyć i zapuścić czegoś do czyszczenia styków.
Nie miałem nigdy przypadku takiego, że musiałem je wymienić bo nie "dogniotły" się do nowych wtrysków. Ja z kolei mialem tak kilkakrotnie - w Manie, w DAFie, w Mercedesie
Pewnie kiepski akumulator. Jak długo go kręcisz że się prawie rozładowuje?
Kalibracja EHZ często sprawia problemy, również w serwisach. Powinno się robić na płytach obrotowych.Chyba ze względu na opory ruchu. Co było przyczyną kalibracji? Ostatecznie można przegrać pamiątkę ze sprawnego sterownika i zrobić zbieżność na stanowisku do geometrii. Napisz jakie są parametry po dłuższym postoju, po uruchomieniu i w czasie kręcenia...
Witam. Też mam taki problem od niedawna . Auto to Mercedes W211 kombi z silnikiem 2.2 CDI i automatyczną skrzynią.Niestety u mnie odpala tylko raz po dłuższym postoju ,a jak się zgasi to już nie kręci rozrusznikiem. Na wyświetlaczu komunikat ABS,ESP inoperative . W necie nic nie znalazłem. Niedługo jadę do elektryka to może będę coś wiedział.
Witam mam problem z odpaleniem mercedesa c klasa 2,2cdi tzn zapali i po 3sek zgaśnie,pózniej po długim kręceniu rozrusznikiem bywa ze zapali.Problem pojawił sie teraz kiedy jest zimno czy ktoś miał podobny kłopot z góry dziękuje za rady..pozdrawiam Dodano po 2 Witam mam problem z odpaleniem mercedesa c klasa 2,2cdi tzn zapali i po 3sek zgaśnie,pózniej...
Już wcześniej sprawdzałem i wychodzi na to, że wszystko wygląda dobrze. Na zębach w rozruszniku, nie ma nic prócz fabrycznych skośnych nacięć. Nic nie jest rozklepane czy wypolerowane. Myślę, że ślady byłby już dość duże bo rozrusznik umierał powoli od poprzedniej zimy. Coraz częściej cykał i nie kręcił aż całkowicie przestał parę dni temu. Także był...
Witam Zakładam nowy temat ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć czegoś co może pomóc. Mercedes Vito 2.2cdi 75kw zaczęło się od tego że palily się naokraglo kontrolki świec zarowych edc ebv trakcja i żółty trójkącik po środku (nie gasly w czasie jazdy) 😁 samochód jeździł brak mocy kręcił się do 3000obr żadko się nim jeździło ale jezdzil. Później...
Odczytane błędy: P0202 i P0203. Podczas kręcenia ciśnienie na szynie wynosi ok 340-380 bar, ciężko zarejestrować ponieważ silnik zaczyna "łapać" więc chwilowo jest ponad 400 bar, po czym zaraz gaśnie. Czy takie błędy mogą oznaczać uszkodzenie wtryskiwaczy poprzez kręcenie na sucho, czy to usterka elektryczna? Auto stoi pod chmurką, rozważam udział gryzonia...
Jak długo nie możesz odpowietrzyć to popuść śruby mocujące wtryskiwacz - wtedy rozrusznik ma lżej kręcić przez co można dłużej nim kręcić. Po kolei wygląda to tak: odpowietrzenie pompką ręczną, poluzowanie wtryskiwaczy i przewodów do nich, rozruch do momentu pojawienia się paliwa na przewodach. Potem wszystko dokręcasz i uruchamiasz. Jeśli nie chce...
Bo jak podłaczysz zawór na stałe pod 50 i kręcisz to wali on tak długo jak krecisz rozrusznikiem.E C U ogranicza ten czas zależnie od temperatury.
witam posiadam vito 99 rok 2,2 cdi i mam taki problem ze czasami po odpaleniu po chwili zgasnie i nie można go odpalic, czasami po długim kręceniu odpali ale rzadko lecz po podpięciu przewodów z drugiego akumulatora odpala po chwili
długo kręcić odpalić renault długo kręcić długo kręcić rozrusznik
przeciągać kabel peszlu panasonic świecić czerwona dioda motorola układ ładowania
saunier duval isotwin condens saunier duval isotwin condens
Klawisze na desce rozdzielczej BMW 520 1999 E39 - funkcje i znaczenie Dobór prądu znamionowego SSR i bezpiecznika dla grzałek 1250W w układzie trójkąt