Dane dla MP2/MP3, ale ten sam silnik V6 Głowica - 4 śruby na krzyż 1. 10 Nm 2. 50 Nm 3. 100 Nm 4. 200 Nm 5. 90 stopni 6. 90 stopni Korbowód 110 Nm + 90 stopni Oś dźwigni zaworów 60 Nm + 90 stopni Wtryskiwacz 50 Nm Zawory 0,40 i 0,60 mm
Witaj Proszę momenty Głowica cylindrów (śruby) Sprawdzić śruby głowicy cylindrów Zmierzyć odległość: A Nowa śruba: 165.0 mm Jeżeli wartość ta przekroczy wartość graniczną (mm), to należy wymienić śrubę 167.5 mm Etap 1 (Śruby 1 - 10) 45 (Nm) Etap 2 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 3 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 4 (Śruby 11 i 12) 20 (Nm) Pokrywa łożyska stopy...
Z technicznego punku widzenia najlepszym sposobem będzie zdjęcie głowicy i wykręcenie świecy. Do wiercenia również będziesz musiał zdjąć głowicę, bo jeśli Ci naleci opiłków do cylindra to sam się domyśl co się stanie. Jeśli natomiast kawałek świecy wystaje to możesz sprubować wykręcić kluczem samozaciskowym, ale nie wiem gdzie można kupić, ja kiedyś...
Odłącz od sprężarki przewód tłoczący i mierz ciśnienie w układzie chłodzenia. Jeśli będzie rosło równie szybko to prędzej głowica silnika a nie sprężarka. :)
MERCEDES-BENZE (W211) 500 (273.960) 2005 - 2009 Uwaga: Zawsze wymieniać śruby rozciągliwe i nakrętki samoblokujące Głowica cylindrów http://obrazki.elektroda.pl/9296007200_1... Powiększ Głowica cylindrów (śruby) (Gwinty lekko nasmarowane) » Patrz 'Informacje dodatkowe' Etap 1 (Śruby 1 - 10)20 (Nm) Etap 2 (Śruby 1 - 10)50 (Nm) Etap...
Głowica do zdjęcia i do zrobienia, sprawdzić ją także na szczelność. Silnik gruntownie wypłukać, układ smarowania i układ olejowy. Po złożeniu zalać olejem mineralnym. Włożyć sprawny termostat. Silnik załatwiłeś sobie sam, uderzyłeś w jego czuły punkt (przegrzanie).
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Może kranzle nie tanie ale głowica mosiądz jak w K7 lub HD w karcherze. Jak ktoś poczyta moje posty zauważy że nie reklamuję żadnej marki ale staram się wydać opinię która da opinię o marce. Dla mnie kranzle od modelu k 1050 P do tych najdroższych to taki mercedes w124, ani on piękny ani szybki ale milony kilometrów potrafił przejechać. Kolego pisząc...
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Wyrzuca mi płyn podczas postoju.
https://obrazki.elektroda.pl/1351018100_... Witam. Mam problem z moim 642 a mianowicie po ustawieniu rozrządu jak na schemacie, lewa głowica strasznie hałasuje. GMP ustawione, 1 cylinder na pracy i na 5 powinno być wahnięcie (jeśli się mylę poprawcie) i pytanie moje takie czy krzywki na wałkach możliwe, że się przestawiły?. Dodam,...
musisz wymienić krućce one są zamontowane w głowicy pod pokrywą zaworów każda głowica ma jeden kruciec one są odpowiedzialne za to żeby paliwo nie schodziło pozdrawiam
Witam, mam taki problem z Mercedes actros 2017. 3 razy już przedmuchało uszczelkę pod głowicą, na 6 cylindrze, raz po lewej raz po prawej stronie, głowica była już sprawdzana w łodzi i nie wykazała, że jest skoszona lub wykrzywiona, dostałem 2 sugestie żeby wymienić tuleje na tym cylindrze bo może się opuściła lub ma wadę fabryczną. 1 raz wydmuchało...
Siemano, jest ktoś w stanie mi pomóc? Poskładałem silnik tak, jak na schemacie powyżej, od strony kierowcy. Głowica jest zalana ropą, a auto kopci na biało, jakby nie było wtrysku w tym momencie.
wiesz co ja miałem ten problem podobny przebieg na Actrosie i okazało sie że tuleja była opuszczona /odkształcona nie wiem , ogólnie to musisz sprawdzić CO2 czy jest w układzie jak jest to najprościej zaczac od chłodnicy EGR , jesli nie to to pewnie uszczelka pod głowica , tylko żebyś nie narobił sobie problemów jak ja to niech ci sprawdza czy na pewno...
Zamykamy temat. W aucie wymienilem turbine, głowica została zregenerowana wynik auto dalej kopciło. Zdecydowałem wymienic na nowe pozostale dwa wtryski, auto chodzi jak zegarek. Usterka wadliwe wtryskiwacze. Dzieki wszystkim za informacje mam nadzieje ze komus sie przyda moja przygoda.Pozdrawiam.
Witam, mam pytanie otóż w moim Mercedesie atego 1222 2008r euro 5 z ad blue, silnik 924 la od pewnego czasu znika płyn chłodniczy. Przy dodaniu gazu w zbiorniku wyrównawczym wyraźnie podnosi się poziom wody, ciśnienie się nie robi bo nie wyrzuca go tym zaworkiem z tyłu zbiornika. Po jeździe i ponownym odpaleniu silnika np. na drugi dzień woda w zbiorniku...
Czy głowica była sprawdzana na szczelność przy 90 stopniach celcjusza?
witam mam na kanale vito 2.3 td chciałbym ustawić rozrząd wałek i wał mam ustawione na znaki ale z pompom mam problem bo nie mam blokady proszę o pomoc pilne zdjęta była głowica nic nie znaczyłem sobie to był mój błąd
Zgadza się , na łańcuszku , vito jest z 2000 roku i schemat który kolega kowal tu podrzucił będzie tym co właśnie mi potrzebne . głowica już prawie zdjęta .Jak to wszystko ogarnę to dorzucę tu do tematu parę informacji którę mogłyby komuś siękiedyś przydać. na razie dzięki za pomoc
Witam! Może i wstawianie nowych kondensatorów jest profanacją, ale ja na razie nie zbieram nowych lampowców, naprawiam to co przez 15 lat zgromadziłem. Nie były to odbiorniki szczególnie stare, wszystkie powojenne, najwięcej takich z UKF-em. Odbiorniki były zwleczone z flohmarktów z Niemiec, kupowane na giełdach, przeważnie za grosze. Radia po przeróbkach,...
Kolego , to nie ten system; po pierwsze to nie mechaniczny wtrysk lecz elektroniczny; po drugie nie ma klapy spiętrzającej z głowica rozdzielacza paliwa! Może masz pod ręka "fotografa" , zrób zdjęcie głowiczki rozdzielacza ( najlepiej silnika)paliwa i wklej na forum lub poszukaj link do podobnego silnika.
Od drzwi kierowcy tez nie działa. Ani kluczykiem od stacyjki ani awaryjnym nie da się otworzyć. Wykręciłem narazie zamek ten od bagażnika. Udało mi się wyjąc ta głowice był jeszcze plastik który trzeba było podważyć i głowica wyleciała. Niestety nie mogę rozebrać bębenka na 2 zdjęciu widać śrube wyglada jak motylkowa niestety nie posiadam takiego klucza...
Głowica jednak do zdjęcia .
A głowica byla sprawdzana na szczelnosc??
No nie jest to łatwa zabawa z wymianą uszczelki, proponuje żeby robił to ktoś kto się zna na merckach bo jest tam parę takich haczyków które mogą sprawić problemy no i żeby po złożeniu wszystko dobrze działało. Do wymiany jest jedna głowica czy dwie i dlaczego?
W czasie rozruchu 4 bar. Jednak w tym przypadku winna jest głowica lub uszczelka.
A wymieniałeś wraz z głowica popychacze zaworów?
Problem rozwiązany wszystkiemu winna okazała się dwumasa - wymieniona na nową i silnik przestał drżeć :-) Czasów otwarcia niestety nie udało mi się sprawdzić, choć teraz to już nieważne. Ale mam pytanie w związku z tym do użytkowników StarDiagnosis - czy to możliwe, że nowa głowica nie chce się łączyć ze starszymi pojazdami (auto z 2005), czy to po...
na filmiku koleś zakłada adapter z szybkozłączem do sprężarki zamiast wtryskiwacza. jak dla mnie trochę za póżno, bo powinien na samym początku. jeżli przed zaczęciem pracy ustawi się silnik w gmp cylindra który jest naprawiany /w trybie pracy oczywiście/ i poda się po ciśnieniem powietrze do cylindra na cały okres naprawy to wątpię, aby jakiekolwiek...
witam wszystkich mam pronblem z mercedesem vario 815 ubywa mi płyn chłodzący nigdzie nie widać ubytku żadnej mokrej plamy pod autem wymieniłem pompe wody nagrzewnice i zaworek ogrzewania bo tam też był wyciek plynu dolewam około 15 litrów tygodniowo auto robi 400km dziennie po postoju po 2 godz. jest jescze cisnienie w zbiorniczku czyli wygląda na to...
Głowica została splanowana w warsztacie a resztę robiłem sam. Chciałem się właśnie dowiedzieć dlaczego po złożeniu słychać to klekotanie. Już nie raz ustawiałem rozrząd w innych samochodach i wszystko było ok.
tak jak w temacie proszę o dokładne instrukcje jak poprawnie ustawić rozrząd, miło by było gdy by były zdjęcia :D potrzebuje tych informacji ponieważ nie zaznaczyłem na pompie i kole rozrzadu znaków podczas wymiany uszczelki pod głowica z góry dzieki za pomoc:D
Temat okazuje się grubo elektryczny.Ciśnienie paliwa wyszło ok ale na każdej z pomp korozja taka że ułamują się te małe śrubeczki trzymające styki elektr. auto jeżdziło jako solarka i pług,instalacja do tylnych lamp praktycznie przeżarta przez sól a cała głowica zardzewiała i ruda po zdjęciu pokryw.Oddałem autko bardziej cierpliwym.Dzięki za pomoc temat...
Pisząc o gnieździe i wyszczerbieniu miałem na myśli wyszczerbienie przy krawędzi komory spalania na głowicy. Jak sa na głowicy cztery okręgi a w nich po dwa gniazda (w moim przypadku) zaworowe to wyszczerbienie na było na krawędzi tego okregu (komory spalania w głowicy). Tam właśnie lał sie płyn chłodniczy. Głowice rozebrałem. Splanowałem. Zawory sa...
Zawór w kierownicy spalin turbiny. Wtryski wymontuj i daj do sprawdzenia, bez powodu nie dymią a wtedy trudno o dobre doładowanie. A jak już głowica bez wtrysków to mechaniczny pomiar sprężania. Jeden słabszy cylinder ograniczy moc w MR dla całego silnika. A to sprawdziłeś? "Ulubiona" przyczyna braku mocy. http://obrazki.elektroda.pl/7721467500_1...
czyli przyczyną będzie uszczelka pod głowicą napowietrzania płynu chłodniczego ?? :) Nie istnieje coś takiego jak głowica napowietrzania płynu. :) :) Oddaj autko do mechanika bo coś popsujesz.
Odświeżam temat . Silnik już poskładany . Głowica splanowana, zawory dotarte i wymienione uszczelniacze. Silnik chodzi jak zegarek jedynie dymi na szaro. Możliwe ,że wypala to co się dostało do wydechu podczas czyszczenia. Pomiar ciśnienia od pierwszego tłoka 14,5 ; 14,0 ; 14,0 ; 15,0 Martwi mnie tylko ,że jak wykręciłem świece to te zewnętrzne były...
Nie wiem jak bardzo się zagrzał ale możliwe że mógł się odkształcić blok lub jest tam jakaś rysa przy kanale olejowym. Głowica przy wymianie uszczelki była sprawdzana na szczelnosc?
Po uruchomieniu wycieka, czy ciśnienie bije w układ chłodzenia i wyrzuca płyn całkiem? Głowica w 100% sprawdzona na szczelność? Jeśli sprawdzana głowica i sprężarka, a ciśnienie bije dalej w układ chłodzenia, to niestety przyczyną może być któraś tuleja.
Witam, posiadam sprintera 2.9 122km 98r w aucie od jakiegoś czasu dziwnie pracuje silnik, odpala na dotyk, ma moc, nie ubywa płynów, ale po odpaleniu (czy zimny czy ciepły to jest tak samo) pracuje równo ale tak dziwnie rechocze coś w silniku, jak dodam delikatnie gazu to zaczyna nierówno pracować, trochę tak szarpie silnikiem i jakby mocniej rechocze...
Uszczelka pod głowicą Do wymiany , Do sprawdzenia głowica , Planowanie głowicy nowe śruby mocujące głowice. Ewentualnie jak historia sie powtórzyła planowanie bloku silnika.
Witam , Mercedes C180 1996 rok. Stał 3 lata w garażu . Poszła uszczelka pod głowicą. Głowica po planowaniu, dotarte zawory , wymienione uszczelniacze. Pomiar ciśnienia w cylindrach : 15 , 14.5 , 14.5 , 15 . Problem polega na tym ,że pomiar CO wychodzi wysoko 0.98% do tego dymi na szaro . Czy możliwe żeby przyczyną były pierścienie olejowe ? . Jak to...
Witam Od kilku dni mojego sprintera dręczy pewna przypadłość. Mianowicie, po uruchomieniu silnika ( zwłaszcza rankiem, lub po długim postoju gdy ostygnie ) Włącza się kontrolka świec żarowych. Oczywiście po przekręceniu zapłonu kontrolka świec żarowych gaśnie, lecz ponownie zaświeca po około 20 sekundach od uruchomienia. Gaśnie dopiero po około minucie...
mam identyczny problem i walczę.dodam tylko że zrobiłem w tym silniku remont tzn.nowe tłoki ,panewki turbina nowa , głowica zrobiona , odma nowa.itd.sprinterek kilka dni po kupnie zatarł się klientowi , najdziwniejsze że przed zatarciem takie same objawy były czyli na postoju kopci. dziś spróbuje dopalić dpf i zobaczę .tak podejrzewam że to on jest...
Witam,posiadam od 2 miesięcy tego 2.5td i nie mogę znaleśc przyczyny klekotania na wolnych obrotach.Jest to rocznik 93,kilometów na liczniku 274000,lecz podejżewam że jest przynajmiej dwa razy tyle.Pali od kopa po zgaśnięciu świec żarowych,pali na niebiesko z rury sypią sie sadze,po chwili sadze się nie sypią lecz dalej pali na niebiesko,no ten smród...
Ubywa płynu? Nabija duże ciśnienie do zbiorniczka? biały osad pod korkiem? Może głowica za słabo dociągnięta. Planowanie, szczelność, nowa uszczelka, wyczyszczony blok przed złożeniem - to wszystko zrobione?
Silnik do remontu.Najpewniej głowica - sprawdzić ciśnienie na zimnym i gorącym silniku. Pozdrawiam.
Dmuchanie w kolektor świadczyłoby o nieszczelności zaworów ssących , ale skoro piszesz że głowica była robiona to chyba tylko pomiar ciśnienia na cylindrach da Ci odpowiedż.
30 sekund to za mało na odpływ przy nieszczelnych przewodach. Wyciągaj wtryski i sprawdź uszczelki pod wtryskami. A jak była głowica zakładana razem z wtryskami to czy nie utrącili którejś końcówki.
Napięcie jest 8V Po wyjęciu głowicy znalazłem zwarty tranzystor mam problem w odczytaniu jest prawie nie czytelny teraz tylko może uratować mnie schemat samej głowicy Głowica posiada trzy układy TDA1574. TDA1597 4558 Bardzo proszę o poratowanie, jeśli ktoś posiada taki schemat
A więc przyczyną była wywalona uszczelka pod głowicą:) Napinacz łańcucha też wymagał wymiany. Ale to nie koniec problemów!!! Głowica splanowana, uszczelka wymieniona, szpilki nowe...ogolnie 3/4 góry silnika wymienione.... Całość poskładana...a silnik nie ma mocy :( KOmputer nie pokazuje błędów, pomiary wszystkie ok,turbina sprawna a 130konny silnik...
Żeby głowica popękała to już musi być jakaś masakra masakry, prędzej pokrywa zaworów. Jak już zostawiać poluzowane żeby kompresja wypchła to niech ma paliwo i prąd, bo bez paliwa kompresja jest koło 25 a z paliwem ponad 60, więc prawdopodobieństwo wypchnięcia jest większe :)
Witam! Piszesz o płycie zaworowej, chyba masz na myśli głowicę. Rzeczywiście głowicy nie wymieniłem tylko oczyściłem, była zabrudzona. Przyszło mi na myśl, że przez nią może dostawać się płyn chłodniczy do układu ale nie zauważyłem żadnych pęknięć no i sama głowica kosztuje około tysiąca. Sam nie sprawdzę czy nie jest uszkodzona głowica ale chyba wychodzi...
witam mam problem z Mercedesem W210 3.2 CDI 1999r. Właścicielem samochodu jestem niecały tydzień i kupowałem go z podejrzeniem ze może być wydmuchana uszczelka pod głowica albo głowica kaput. Otóż objawy są takie : temperatura silnika to 60 stopni c ale jak odkręcę korek od zbiorniczka wyrównawczego to wybija wodę??. Ogrzewanie nie dmucha ciepłe chyba...
Poniżej przebieg z czujnika. http://obrazki.elektroda.pl/1948483700_1... Rozrząd oczywiście sprawdzony. Była robiona głowica więc wszystko zostało złożone zgodnie z danymi.
Pewnie kiepski akumulator. Jak długo go kręcisz że się prawie rozładowuje? Zastanów się jeszcze raz, nad tym co napisałeś. Możliwe że to wina pompy. W systemach Bosch EDC, jeśli ciepły silnik ciężko zapala, z reguły winny jest albo czujnik temperatury paliwa, albo zużyta głowica pompy. Tak czy inaczej, trzeba przepatrzeć kolejno osprzęt silnika.
A czy blok silnika i głowica jest identyczna? chodzi o otwory, czy osprzęt z tego silnika będzie pasował do tego od 124? Teraz obawiam się że nie ma wyjścia tylko wymiana po zdjęciu osłony okazało się że zerwany łańcuch zaklinował sie między wałem a napinaczem i wyszczypał blok w miejscu gdzie jest zamontowany kołek na którym siedzi napinacz, poza tym...
Wymień korek na zbiorniku wyrównawczym,odłączenie przewodu na osuszacz nic nie daje bo kompresor ,a właściwie jego głowica jest chłodzona wodą, to tam może ewentualnie robić kompresje do układu,przede wszystkim dokładnie przedmuchaj chłodnicę sprężonym powietrzem,chłodnice w autobusach są umieszczone z tyłu z zbierają, cały syf z jezdni z pod kół ,poza...
na 5 cylindrze było 3 bary mniej niż na pozostałych, teraz nie mierzyłem bo nie mam manometru, muszę pożyczyć 3 bary to znaczy ile na pozostałych ? Czy przy podniesionych obrotach przepala ? dlaczego wymieniane były pierścienie ? czy przed tym całym / pseudo / remontem te same objawy ? kto wymieniał pierścienie ? głowica zdjęta z trupa czy chodzącego...
Witam, mam Mercedesa 1317 93 r. z silnikiem OM 366 A i nie przypuszczałem, że będę musiał pisać kiedykolwiek w sprawie tego auta, bo to było auto nie do zajechania, przejechało u mnie 700 tkm bez poważniejszej naprawy (jedyne co było robione przy silniku to pompa wody 2 miesiące temu). Łącznie auto ma dziś 1 mln tkm i przydarzyła się następująca awaria:...
Witam jeszcze raz. Wczoraj podjęliśmy "próbę" montażu czujnika.. Jednak jest mały problem.. Uniemożliwiający w sumie dojście do miejsca na odwiert dla wiertarki. http://images65.fotosik.pl/77/53544b388c... Na zdjęciu na wprost widać w kształcie "patentu na kluczyk do drzwi" odlew na czujkę. Jednak nie da się ustawić odpowiednio wiertarki żeby...
Witam, może być padnięta pompa wody. Sprawdź czy nagrzewnica grzeje stopniowo wraz z rozgrzewaniem się silnika, a gdy silnik zaczyna osiągać temperaturę pracy, czyli 90 stopni to jeśli nagrzewnica zaczyna dmuchać coraz to chłodniejszym powietrzem lub w ogóle słabo grzeje (powinna dmuchać naprawdę gorącym powietrzem gdy silnik osiągnie 90 stopni) to...
Trudno się z tym zgodzić. Przynajmniej tak wynika z mojego doświadczenia. Ani 1.6THP, ani 1.6HDI nie są silnikami PSA. nawet jak by był PSA to przecież wyrwanie sitka z węża to żadne koszty a wymiana głowicy we wspaniałym VW, albo walka z rdzą - np VW Passat 2009! Rdza nad przednia szybą i nie tylko - jak to można nazwać? Koszta żadne jeśli o tym wiesz....
Witam wymieniam znajomemu uszczelkę pod głowica w tym samochodzie Mercedes w124 2.0 E 109 KM chodzi mi ze nie znam kolejności dokręcania śrub i momentu i druga sprawa chodzi mi o rozrząd jak i gdzie szukać znaków chyba ze ktoś ma skan książki od benzyny ?? pozdrawiam
Bardzo Cię przepraszam za to masło maślane. A więc Pacjent mercedes w202 zbieżność tył lewe koło -1.5' Głowica upada zakładam ją ponownie pokazuję +0.5' robię zbieżność, tragedia wyszła. Wjeżdżam Golfem IV na którym miałem pewną zbieżność zakładam wszystko kierownica prosto i zbieżność z przodu była taka że prawe koło było na 0.01 a lewe na -0,10'....
Opcji jest sporo. Uszczelniacze zaworów. Wtryskiwacze. Turbo. Jeśli chodzi o turbo to zobaczyć czy węże od interculera są mokre od oleju w środku. Wtryskiwacze mogą lać ropę. uszczelniacze najczęściej Siadają. Najlepiej oddać auto do mechanika by sprawdził i zdiagnozować. Dodano po 11 A pozatym filtr cząstek stałych może być już zarombany sprawdzales...
Tak jak przedmówcy - Diesla odradzam. Jeśli odpuszczasz gaz to Corolla E12 - w benzynie silniki na łańcuchu rozrządu, pojemność i moc dopasuj do siebie, przyzwoity stosunek ekonomii do osiągów, niskie spalanie w korkach w na wolnych obrotach. Auto ogólnie bardzo mało awaryjne, być może trzeba będzie zrobić konserwację (zabezpieczenie antykorozyjne takie...
Witam temat następujący Auto Mercedes 124 2.0 K-Jet oczywiście zagazowany (wiem że temat rzeka i był wałkowany ,lecz problem dość dziwny. Mianowicie Auta nie można wyregulować na wolnych obrotach,układ pozornie szczelny wymyty nie jest po wielu wybuchach LPG ,klapa spiętrzająca prosta,srebrny przekaźnik sprawny + dodatkowo przylutowany na wszelki wypadek....
Zrobiłem bypass i wyszło mi że nie pompuje wcale płynu do nagrzewnicy, tak po dłuższych zastanowieniach kupiłem nowy nie oryginalny zbiorniczek cieczy założyłem i od razu jak ręką odjął!!!. Wychodzi na to że tam są jakieś zawory w środku w postaci kulek i czegoś tam. Ciesze się bardzo że to nie głowica - planowanie, wyciąganie jej i inne zabiegi, czy...
No dobra... Zacznę od filtrów i olejów. Nie wiem kiedy było to wymieniane. Mam auto od 2 tygodni. Kabina w stanie bdb. Nie malowany. Fakt, faktem, jest to EX-TAXI ale trzyma się ok. Czy silnik był wymieniany ? Nie mam bladego pojęcia. Według niemieckich papierów przyjechał już z takim motorem. Kupiłem go tylko z jednego powodu. Widziałem gdzie był serwisowany....
Do kolegi który zaczął ten temat, nie che mi się czytać tych wszystkich wypocin wiec może ktoś już to napisał ale mierzyłeś temp. sprężarki, katalizatora, temp. dopalania filtra cząstek stałych. temp. oleju i ogólne parametry pracy silnika po twoim nazwijmy to tuningu ? Proponuje ponadto sprawdzić wyprzedzenie konta wtrysku i opóźnienie zapłonu ma...
Witam. Mam następujący problem- mój silnik OM 621,918 200D pomimo wzorowych parametrów Ciśnienie sprężania 27 z drobnymi, http://obrazki.elektroda.pl/8006940400_1... nowe wtryski, sprawdzona pompa wtryskowa, ustawiany na różne sposoby zapłon, przestawiany i testowany w zakresie od -28* do -10*przed OT ( -26* dla 200D) jest mułowaty ma...
Witam. Mercedes SLK R171 1,8 kompresor 184KM M271954. Urwany zawór, więc głowica i pewnie blok do wymiany. Osprzęt z tego silnika jest sprawny. Jakie słupki będą kompatybilne z tym silnikiem? Bylo ich kilka wersji różniące się mocą ale nie mogę się doszukać jakie były różnice.
tylko, że japoniec przejedzie dajmy na to 300tys km o ile tyle przejedzie, a taki VW czy Mercedes przejedzie 500tys i ludzie się śmieją, że te auta są jeszcze na dotarciu. prostota niemieckich aut to coś pięknego, wszystko naprawisz "młotkiem i przecinakiem". Prosze przyjacielu jeśli nie wiesz co mówisz to naprawde nie pisz, bo zaniżasz poziom, czy...
Pierwsza rzecz gorąca głowica, druga- nie statyczna ale dynamiczna siła użyta do wyciągnięcia wtryskiwaczy. Oto cała tajemnica.
Proszę o pomoc. Gdzie jest blokada pompy wtryskowej i czy trzeba ją zablokować (i jak to zrobić?) żeby zwolnić łańcuszek rozrządu? Czy wystarczy popuścić szpaner napinacza i się to nie przestawi? Muszę ściągnąć głowicę, bo poszła uszczelka pod głowicą. Czy po odkręceniu koła zębatego od wałka rozrządu głowica zejdzie?
Raczej ten numer nie przejdzie (inny program, inna głowica). Pozostaje konwerter JP-EU, czasem takie coś można trafić.
zalecana wymiana to co druga wymiana rozrzadu Mam osobówkę, Renault Megane. Tak samo zalecana wymiana co drugi rozrząd. Po pierwszej wymianie rozrządu (80 tysięcy km) nie wymieniłem pompy. Zrobiłem błąd, nie pomyślałem że uszczelniacz w pompie też się starzeje, a samochód miał wtedy 12 lat i nie wymieniany rozrząd, ani pompa. Zrobiłem jeszcze 40 tysięcy...
Od strony paska osprzętu na głowicy.
Profesjonalnie możesz to zrobić w warsztacie który naprawia mercedesy.
Głowica: 1. 10 Nm 2. 50 Nm 3. 100 Nm 4. 200 Nm 5. 90* 6. 90* Łożyska główne: 1. 100 Nm 2. 200 Nm 3. 320 NM 4. 90* Łożyska korbowodowe: 1. 50 Nm 2. 110 Nm 3. 90* Koło zamachowe: 210 Nm i 90* Centralna śruba koła pasowego wału: 200 Nm Osłona głowicy silnika: 20 Nm Dysza wtryskowa/jarzmo mocujące do głowicy: 50 Nm Nakrętka złączkowa wtrysku paliwa: 40...
Witam, Przyczyną okazała się jednak uszczelka pod glowica.
Może się przyda
Wysłałem spakowane zdjęcia w wiadomości prywatnej.
No to mechanik odpowiedział i po po co pytać. Na tym forum nie ma wróżbitów. Oprócz tego co powiedział mechanik pobieżnie to może być wiele przyczyn: brak kompresji, pęknięta głowica, uszkodzony zawór, uszkodzona wiązka elektryczna, sterownik silnika, pęknięty tłok, zapieczone pierścienie i wiele innych. Wybierz coś sobie. Samochód na porządny warsztat,...
To w załączniku masz wszystko.
Na opakowaniu uszczelki masz wszystko No niestety czasami nie ma ;-) Z goetze dla BLS'a nie miałem ;-) 1.40NM 2.70NM 3.Czekamy 10 minm 4.90 stopni 5.90 stopni 6. sruby M8 dokrecamy 25-30NM http://obrazki.elektroda.pl/3457968900_1...
Najtaniej chyba będzie kupić ''golasa'' bez osprzętu. Za stary dostaniesz pewnie ponad 100pln na złomie. Głowicę można używaną założyć , ale tłok stary...
Dokręcasz na krzyż 1. 10 Nm 2. 50 Nm 3. 100 Nm 4. 200 Nm 5. 90 stopni 6. 90 stopni
Nie można, jest test kompresji silnika. Na szkoleniu u producenta głowicy.
Niestety nie da się tego odpalić. Inne są Eso oraz sensor głowicy.
Witam. Z instrukcji, którą ja widzę dla tego silnika, to ten mały klucz wystarczy. http://obrazki.elektroda.pl/1278958000_1...
Dokręcanie głowicy dla silnika OM.366 http://obrazki.elektroda.pl/3033076300_1... Moment dokręcania Dla silników do numeru 071683 Długość śruby L = 112mm MAX Etap 1) 60 Nm 2) 90 Nm 3) 120 Nm 4) po odczekaniu 15 min ponownie powtarzamy 3 5) 120 Nm Dla silników od numeru 071684 Długość śruby L = 113mm MAX Etap 1) 60 Nm 2) 90 Nm 3) 120...
na niebiesko. Brak kompresji albo za późny kąt wtrysku.
Mercedes Atego 1218 silnik om934 Po wymianie uszczelki głowicy zatarł się wał szukam osób znających problem tych silników,posiadających wiedzę jak go poprawnie naprawić.
Czujnik jest montowany na głowicy silnika od strony kolektora dolotowego. Pozdrawiam Janusz
jeden dlawik ..drugi dlawik.. wsadzilbym tam jakis kondensator.
Jak dla mnie Omega 2.0 XEV, proste, bez udziwnień i miejsca nak na lotniskowcu:) chyba tylko do rozrządu ;) wymień tam cewke albo czujnik temp z tyłu przy głowicy ;) Mercedes Vito i demontaż skrzyni biegów automat :/
Odprowadzenie paliwa, skroplin z głowicy silnika. Wyciek z rampy, przewodów, wtryskiwaczy, przelewów. Jak się tam dokopiesz :D gniazda wtryskiwaczy do sprawdzenia.
głowica mercedes mercedes głowica mercedes actros głowica
błędu protokole załączenie tyrystora bocznikiem czujnik klimy passat
philips 58pus schemat instalacji fotowoltaicznej
Konserwacja i czyszczenie automatu spłukującego ciśnieniowego 3/4 Migomat MP 0106 200A Majster Polska - brak zasilania