W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
powodem może byc sonda bo to ona jest głównym elementem regulującym skład mieszanki
Bilcza ul Czeremchy :) koło kielc tam zawsze jeździłem i chłopaki wiedzą po co tam siedzą :) akurat do wtrysku mechanicznego trzeba coś lepszego założyć aby nie walnęło i nie uszkodziło wtryskiwacza :)
Jak długo musisz kręcić rozrusznikiem na zimnym?
Sprawdź przekaźnik w aluminiowej obudowie znajdujący się za akumulatorem, taki z bezpiecznikiem. Często jest skorodowany. Ten przekaźnik podaje napięcie na wtryskiwacz rozruchowy i ABS. Jeśli masz ABS i lampka nie gaśnie, to na stówę tu tkwi problem. Powodzenia.
Ustawienie rozrządu znaki. http://obrazki.elektroda.pl/5503299100_1...
Na podszybiu srebrny wysoki przekaźnik z bezpiecznikiem na górze
To masz 2 przewody ze styków wyzwalających wtrysk i sygnał zapłonu.Zrobię ci fotkę i wkleje. http://imageshack.us/scaled/thumb/198/ru... http://imageshack.us/scaled/thumb/43/bim...
No właśnie nikt mnie nie podziękował.Takie samochody naprawiać na odległość nie masz nawet za dziękuję.
Michu ma rację ,jeżeli to system KE Jetronic. Po strzale "w gażnik" , wygięta klapa.
jeszcze nie wziąłem ale dzięki za słowa otuchy hehehe trochę luż poznałem bolączki k-jetronic (dzisiaj wyjechał passat a wcześniej była też taka sama mercawka tyle że problem był czysto elektryczny) back-fire mógł być bo jest LPG więc może coś w tym jest ale po nastąpieniu awarii został podobno wymieniony rozdzielacz z pracującego silnika i dalej to...
Za młody jestem, żeby znać to auto, ale tam jest jetronic czy autorski system mercedesa ? Jeżeli jetronic (lub k jetronic) to coś poradzimy. Jaki to problem dokładnie ?
Za duża dawka paliwa trzeba zmniejszyć. Jak? to już inny temat ;)
Pewnie nie włącza się ssanie. Najczęściej winę ponosi za to srebrny przekaźnik znajdujący się w sąsiedztwie akumulatora. Może być spalony znajdujący się na nim bezpiecznik, częstym uszkodzeniem są również popękane luty na płytce drukowanej w jego wnętrzu.
System zasilania K-Jetronic
Przekaźniki tego typu występowały w każdym układzie K-jetronic. Np. audi, mercedes vw. Jak nie znajdziesz,, to jutro podam Ci symbole z mercedesa. Masz do przekaźnika doprowadzone 30, 31, 15, 87 i 1. W chwili pojawienia się kluczowania na jedynce, przekaźnik zwiera 30 i 87, wystawiając zasilanie na pompę paliwa i nastawnik biegu jałowego, czasami też...
Witam. Mam podobnie, choć lekko inaczej. U mnie wolne obroty są ok, dopiero po włączeniu biegu (na automacie) zaczyna się falowanie i przydychanie, jak już raz zdechnie, to zrobi to jeszcze ewentualnie raz, potem pobuja się 200 - 1000 obrotów i jakoś potem już jadę... cyrki trwają do 3 min jazdy... masakra - mb 124 300 et z gazem, ale objawy te są również...
Masz gaźnik czy KE Jetronic?
To układ D-Jetronic?
Tam nie ma przepływomierz , jest rozdzielacz paliwa. Dalej masz lewe powietrze , na gumowym kołnierzu pomiędzy rozdzielaczem , a kolektorem ssącym. Po wystrzale gazu , to jest częsta przyczyna.
Ciekawe rzeczy można się tu dowiedzieć. Silnik krokowy w KE Jetronic...
Ke. jetronic na pokładzie?
Narzekałeś także na małą moc tego silnika.....7 cylindrowego :D. Jaki tam jest układ wtryskowy ? K czy KE Jetronic ?
Kichnął, zablokowało klapę spiętrzającą...
Jeżeli tego nie znasz nawet nie zaczynaj.Książka Jurgen Kasedorf,do przeczytania.
Witam. Mercedes W124 2,3E KE-jetronic . Jest instalacja gazowa zwykła i mam pytanie co mogli zrobić insalatorzy brc aby odłączyć benzyne? Pompa paliwa chodzi cały czas więc pewnie coś z elektrohydrauliczym regulatorem - ale co? Pytam bo nie dostaje paliwa. Pozdr.
na gazie jest ok właśnie
Tak szczerze ci powiem że z lepszego gó... jakim jest ke-jetronic ładujesz się w gorsze bo głębokie z tym gaźnikiem.
Dostałeś wiadomość na PW
O ile mi wiadomo 190 nie ma potencjometru przepustnicy,a przełącznik biegu jałowego i pelnego otwarcia.Potencjometr jest na ramieniu klapy spiętrzającej. Mówimy o systemie KE-Jetronic?
Jak on działa? To należy się dowiedzieć , poczytać , douczyć /na tym forum jest od groma na ten temat / , a dopiero później zadawać pytania o usterkę wtrysku mechanicznego sterowanego przez KE Jetronica.
witam !Tak jak w tytule pisałem obroty mają tendencję do przycinania się na 2000tyś. obr po czym spadają do 1600 i falują .Jest to model z 1991 roku z wtyskiem ke-jetronik. Dzieje się to tylko na benzynie. Proszę o pomoc jeśli wie ktoś co może być przyczyną.
Dziękuję za odpowiedz. Aktualnie problem polega na tym, ze jak motorek sie nagrzeje traci moc i gaśnie( na gazie i na benzynie), zaczęło sie to dziać po probe ustawienia zapłonu, fachowiec nie mial lampy stroboskopowej z wyświetlaczem obrotów i podpiął jakiś duży obrotomierz do cewki i od tamtego momentu mam ten problem. Wymienilem kopulke, palec, platyny....
[quote="szymon_V8"]Ponieważ to mój pierwszy post na tym forum, witam wszystkich serdecznie. znalazlem taka charakterystyke w necie: Ze względu na spore zużycie paliwa Mercedes W126 często przerobiony jest na gaz. Jeśli instalacja była założona niedawno, nie będzie problemów z eksploatacją. Jednak jeśli mamy pod maską instalację starszą niż pięć-sześć...
Potencjometr klapy sprawdzony?
A masz tam coś takiego? http://www.oldmerc.net/adjusting-the-con...
http://mb201-124.eu/topic/8207-w201w124-...
Ewentualnie mogę wstawkę zrobić o KE-jetronic, z tym, że pewnie u Ciebie pewnie jest K-jetronic bez tej "elektroniki".
Miałem to samo, jeśli nie elektryka, to trzeba sprawdzić silnik krokowy, albo wyregulować ciśnienie na wtryskach. Robi się to takim dużym imbusem, który wchodzi w filtr powietrza tam jest taki otwór odpowiedni. Ja mam pełny wtrysk paliwa K-Jetronic Bosch.
Posiadam Mercedesa 124 E z silnikiem 2.3 (Benzyna) z jednopunktowym wtryskiem. Kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok ale z chwilą kiedy się zagrzeje następuje takie coś:Odpalam samochód i ruszam wygląda tak jakby się zalewał nie chce wogóle wejść na obroty strasznie się muli Mercedes W124 230E ma wielopunktowy , mechaniczny wtrysk paliwa KE-Jetronic....
Potencjometru nikt Ci nie naprawi - wytrał się - wymiana. Można kupić na allegro zamienniki, parę zamontowałem i chodziły jak trzeba. Do zestrojenia tego układu potrzeba zwykły miernik, oscyloskop, ale przede wszystkim wiedzę z zakresu jego działania i dokumentację. Żaden warsztat niewyspecjalizowany w tego typu układach ci tego nie zrobi. Zestawy naprawcze...
Wrzuć jakieś fotki co cie niepokoi,ten silnik na KE nie potrzebuje podciśnień żadnych specjalnych, jest tylko na regulatorze ciśnienia i wężyk do modułu zapłonu.Klapę ustawiłeś imbusem na ciepłym silniku? https://www.google.pl/search?q=ke-jetron... http://www.mbpartsworld.com/productSearc...
Gondoljerzy sam sie skompensuj. Popatrz o jakim aucie piszą. Kompensacje się stosuje w K-Jetronicach oprócz Mercedesów.
Wtrysk to ke-jetronic? Pod jakim ciśnieniem dochodzi paliwo i jaki elektrozawór jest sprawny?
System identyczny jak w moim Porsche, czyli system K -Jetronic - mechaniczny układ wtryskowy. Tutaj masz link o zasadzie dzialania : https://pl.wikipedia.org/wiki/Bosch_K-Je... Silnik może być zatarty, na co wskazuje brak ciśnienia oleju. O ile pamietam, tam jeszcze jest bezposredni manometr, a nie uklad elektryczny. Po kilku próbach ani drgnie....
A co niby to wciśnięcie gazu miało dać ? Ciśnienie paliwa jakie ? Wtrysk K czy KE-Jetronic ? Wtryskiwacz rozruchowy pracuje i podaje paliwo ?
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
na pewno nie jest to d-jetronic choć budowa prawie taka sama tylko rozdzielacz jest mechaniczny w linku układ d-jet http://www.aficionadosalamecanica.net/in... u mnie zapłon jest z czujnikiem halla i modułem zapłonowym podobnie jak w d-jet czujnik na rozdzielaczu jest w kolorze niebieskim (na foto) http://www.benzworld.org/forums/attachme...
Kolego, 2.6 jest na mechanicznym wtrysku KE jetronic, gaźniki były tylko w 2.0 i to rzadko. O kalosz, chodzi mi o tę wielką gumę pod wtryskiem, jest ona często mocno sfatygowana po tylu latach eksploatacji ;) O jaką rurę chodzi? Masz zdjęcie? Chodzi o dolot do filtra?
jest to k-jetronic rozdzielacz z regulatorem jesli to zapłon to co go rozłacza?
"Już dawno bym "unowocześnił" na elektroniczny wtrysk i pozbył się tego szmelcu." no teraz po tych wszystkich naprawach/ingerencjach zapewne masz rację... ale nie zmienia to faktu, że sam układ wtrysku mechanicznego na tamte czasy, co by nie mówić, był bardzo, bardzo dobry... a przy odpowiednim podejściu/serwisowaniu, także bardzo trwały jak i bezawaryjny......
Witam, z tego co mi wiadomo to już nie. To stare auto i to w wersji amerykańskiej, ale do europejskich chyba też już takich części nowych nie sprzedają. A w zamiennikach chyba nigdy nie było :-(. Tutaj jest wyszukiwarka ale nic nie znajduje https://www.mercedes-benz.com/de/fahrzeu... mozna do nic napisac w razie...
Jedynym autem w którym miałem na potęgę problemów z LPG był Mercedes W124 200E Bo tam jest KE-Jetronic i mikser :)
Szukam schematu elektryki do samochodu lub silnika. Samochód: mercedes w114 lub w115 lub w116 lub z roczników 1972-1976 w wersji 280CE lub 280E. Silnik: wtrysk Bosch D jetronic – wtrysk elektroniczny, moc 185KM Lub konkretnie schemat Bosch lub Mercedesowski do silnika: M110.981 lub M110.982 – lata produkcji 1972-1981 Pozdrawiam i z góry...
dokladnie. k lub ke jetronic. je tez sie regeneruje. tak jak pisałem, ultra dzwieki lub wynns.
Po co wracasz do tematu będziemy go odgrzebywać w nieskończoność? Sugestia aby sprawdzić tarczę spiętrzającą była Tobie podsunięta, warto z nich korzystać skoro zaglądasz na forum i chcesz rozwiązać problem. użyj wyszukiwarki K-Jetronic klapa spiętrzająca. zamykam
Witam, chciałbym zrezygnować z tranzystorowego układu zapłonowego z rezystorami balastowymi. Wiem ze wiąże sie to z wymiana cewki zapłonowej na taka która nie wymaga rezystorów o oporność uzwojenia pierwotnego wynosi 3.5 ohm. Chciałbym sie dowiedzieć od jakiego samochodu mogę dopasować taka cewkę i czy wiąże sie to z wymiana świec zapłonowych.i Jeżeli...
Od kiedy KE-Jetronic to mono-wtrysk ? No i jak napisał Emeryt2, naucz się pisać po Polsku.
Czyli jak rozumiem z nową pompą nagle wtryskiwacz rozruchowy się ożywi i napięcie będzie się pojawiać za każdym razem przy zimnym silniku.??? Coś nowego w KE-jetronic że napięcie sterujące wtryskiwacza zależne od ciśnienia.
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Problem z przepustnicą, po pewnych przebiegach siada ke-jetronic, albo ciśnienie paliwa, lub regulator, albo wtrysk rozruchowy. Bardzo ciężko to naprawić.
Pewnie kwestia regulacji ramienia klapy spiętrzającej,ale pasowalo by tez sprawdzić wtryskiwacz rozruchowy. KE-Jetronic jest nieskoplikowanym systemem,ale dla kogoś kto wie o co chodzi.
Mam problem z mercedesem 300ce-24 silnik m104 na Ke-jetcie. Auto zgubiło iskrę. Najpierw gubiło ją zupełnie losowo od czasu do czasu, na końcu padło całkiem. Podmieniłem : - czujnik położenia wału (przebiegi na obydwu wydają się być ok) - cewkę zapłonową (obie na stole działają) - sterownik (moduł) zapłonowy. Iskry nadal niema. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć...
Mam pytanie do teges Mercedes 124 3 litrowy silnik wtrysk KE-Jetronic, pompa paliwowa odcinana zamontowany STOP KE-Jetronic Małe wolne obroty na gazie regulacją na parowniku da się wyregulować do 600-700 obr.instalacja gazowa 70000 km często zdarza się że gasie na świałach i przy przy gwałtownym zatrzymaniu najgorzej jest za nim silnik nie osiągnie...
System JETRONIC jeśli ktoś zna odpowiedż na moje pytanie to prosze o pomoc. Pozdrawiam
Jest to silnik 2.6 lub 3.0 benzyna, razem ze skrzynią, której numery podałeś. Pochodzi z Mercedesa W124 lub W190. K-jetronic był też w 123 2,3 4 cyl i 2,8 6 cyl, chyba od 80 roku. Wcześniejszy 2,3 mial 6 cyl i gaźnik.
Ja do Mercedesa kupowałem w ASO.
czyli jedyne co mozna zrobic do doładniepozpłukac zeby zawó lekko chodził,jeli chodzi lekk i cewka dziala a napiecie dochodzi to przwdopodobnie sprezynka nie dziala ,czyli mozna prubowac rozbierac i ratowac sprezynke ale tego raczej nie polecam ,to nie łatwe zadanie ,trzeba by szukac jakiegos uzywanego sprawnego egzemplaza jest tego sporo to typowy...
Te specjalne klapy to raczej tylko do Mercedesów i podobnych się nadają, bo tu musiała by być membraną do dołu i po krótkim czasie zrobiła by się nieszczelna.
zapewne jest to mercedes 126 z silnikiem V8 KE- jetronic powinen pracoweać cały czas na wszystkie cylindry, sprwdz moze najpierw wysokie napiecie czyli kable, swiece, kopułka, palec, nastepnie sonde lambd powinna chodzić w zakresie od 0,2 do 0,8 volta, jesli stoi wjakies pozycji to juz nalezy sprawdzić analize spalin, ułorzenie oraz czy jest prosta...
Witam, mam pytanie dotyczące Mercedesa W111 coupe SE 220: czy czujnik załączania benzyny do korektora ssącego przy odpalaniu działa, gdy silnik jest ciepły, czy nie? Z góry dziękuję za informację. AI: Z którego roku jest Pana Mercedes W111 220 SE? 1964 AI: Jaki dokładnie układ wtryskowy jest zastosowany w tym egzemplarzu (np. mechaniczny Bosch, D-Jetronic...
Na rozdzielaczu masz regulator dawki czy nie? Zrób zdjęcie. http://www.german-spob.de/start.php?lang... Jak taki to ke-jetronic i wtryskiwacz sterowany przez ecu.I lecisz po schemacie wtedy.
Witam. Proszę o pomoc - mój "nowy" mercedes 124 na k-jetronic robi mi brzydkie rzeczy (auto z silnikiem benzynowym 300 z 91 roku.) Co się dzieje? - zapalam - super, chodzi... obroty (zima) może ciut wysokie na początek - około 1500, ale siada po chwili... co dalej? włączam bieg (zwłaszcza wsteczny - automat) i ruszam... to on podgasa, zaczyna falować...
To układ KE-Jetronic, problem może leżeć wszędzie, od ciśnienia paliwa poprzez regulację klapy spietrzającej do wtryskiwacza rozruchowego. Ale prawda o tych mercedesach jest taka-jak jest wszytko ok to można mu zabrać sterownik elektroniczny i dalej będzie chodził dobrze.
mówisz 5 bar? nie sprawdzałem wprawdzie ale wszędzie gdzie szukałem info piszą że 40-50bar więc jeśli ty sprawdzałeś manometrem to może będę miał wiarygodną informację bo czekam na wtryski do wspomnianej wcześniej pagody i może się skuszę żeby pomierzyć wiem że na 5bar otwierają się wtryski od k-jetronica ale to lata 80-te
Jeśli na wtrysku KE-Jetronic, to albo na łatwiznę - odcięcie pompy, co z czasem powoduje zatarcie tłoczka rozdzielacza, albo poczytaj/poszukaj na forach Mercedesa o STOP-KE (w Mercedesach był praktycznie identyczny wtrysk)
Hej, posiadacie może schemacik do MB w108 4.5l d-jet? Problem polega na tym, ze elektrozawór sterujący katem wyprzedzenia na aparacie zapłonowym nie dostaje napięcia. Oba piny robią zwarcie na masę. Podpowiedzi mile widziane:)
Kolega 6lat temu napisał ... ale co mnie z tego jak ja mam KE a nie K Jetronic. W KE nie ma regulatora termicznego z grzałką tylko zwykły zaworek termiczny podciśnienia ale może to być też jakiś trop.
Za uboga mieszanka. Jak wiadomo z teorii uboga mieszanka spala się bardzo szybko (z tąd dzwonienie w starszych silnikach zwłaszcza Polonezach, Dużych Fiatach po nagłym naciśnięciu gazu, kierowcy mylili to często z graniem zaworów, a to poprostu bło spalanie stukowe, uboga mieszanka się szybko spalała wręcz wybuchała w cylindrach) i dlatego przy takim...
Jeśli to jest D-jetronic z pierwszych serii to w aparacie zapłonowym masz dwa przerywacze odpowiedzialne za prace układu wtryskowego i zajmij się ich kontrolą.
Sprawdź czy spada ciśnienie paliwa ja już pompa nie pracuje. To jest mechaniczny wtrysk ke-jetronic? bo tak mi się wydaje, to one mają czasami problem z odpaleniem, zabrudzony filterek paliwa przy rozdzielaczu, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa (nowy 900pln) i takie tam.
zakladalem do paru mercedesów instalacje gazowe jesli jest na K-jetronicu to też nie ma problemu polecam reduktor LOVATO do tego odpowiedni mixer ( montowany na korpus przepustnicy K-JETRONICA mixer musi miec charakterystyczny grzybek na srodku ) niestety musimy wywiercic otwor w plastikowej obudowie filtru powietrza aby przeprowadzis przewod doprowadzajacy...
Kolego , wpisz w wyszukiwarkę forum ; KE Jetronic . Znajdziesz kilkanaście tematów , poczytaj jak to działa i co się z czym "je" , a później zadaj pytanie określając fachowo poszczególne podzespoły. Sprawdź też jaki masz system wtrysku!
Coś się zepsuło - system K-Jetronic - jest na jego temat trochę na forum. Swoją drogą 5,6 litra za darmo nie jeździ. Ta czarna maź to cały czas, czy tylko na zimnym silniku?
Witam mam kilka pytań silnik jak w tytule jest tam system paliwowy Bosch LH-Jetronic < jaki to wtrysk sekwencyjny czy pół sekwencyjny? > jaki sterowniki zastosować do gazu? bo nie robia chyba na 12 cylindrów. Pozdrawiam
Witam Jednak robię przewody na miedzi. Chciałbym się zapytać, upewnić czy podłączenie paliwa zasilanie/powrót do k-jetronica jest dobrze jak na zdjęciu czy na odwrót? http://obrazki.elektroda.pl/6354991000_1... Pozdrawiam
Poczytaj na forum mercedesa (www.mercmania.pl) w dziale paliwa alternatywne. Teraz to głównie temat o montażu blosa - i takie rozwiązanie jest najlepsze. Niestety występuje tam pewien problem skutecznie odcinający cała śmietankę od reszty - koszty montażu a co najważniejsze brak zakładów instalacyjnych w których o drazu cię nie "zleją". Kolejnym problemem...
Wiem który panel z milionem przycisków ale ten ma pokrętła jak w124 i jeden przycisk na środku od obiegu zewnetrznego. Za to na pokrętle po lewej ma jakby wiatrak . Jutro zadzwonię do gościa i się dopytam o klime . Wycieraczki lamp się zgadzają . Dwie ostatnie pozycje mnie zastanawiają . Pierwsza to głośnik basowy jak myśle ale druga . Monitory w zagłówkach...
Witam, mam problem jak w temacie. Auto często gaśnie na wolnych obrotach zarówno na benzynie i na gazie, ale czasem tez trzyma je równo i nic się nie dzieje. http://obrazki.elektroda.pl/6793496500_1... Z tego co zauważyłem to jak gaśnie to zaznaczona na czerwono przepustnica się zamyka, i odcina dopływ powietrza. Czy w tym aucie jest...
Witam, wiem że podobne tematy były już omawiane, ale nie znalazłem potrzebnych mi informacji. Poszukuję pomysłu na to jak pozyskać sygnał z przewodów WN podłączonych do świec zapłonowych (lub innego miejsca instalacji) w celu sterowania wtryskiem LPG. Mowa o silniku Mercedesa typ m103 , 6 cylindrów , wtrysk KE-Jetronic. Sterownik instalacji LPG ma możliwość...
chodzą, chodzą tylko trzeba dobrze instalcję zrobić. Żadnych cut-off (w tym modelu to niedopuszczalne, chyba że lubimy słuchać wybuchów pod maską). A nie wiem co to za gazownik co wyrzuca regulator biegu jałowego (w modelach z wtryskiem mechanicznym KE-Jetronic nie ma silnika krokowego, jest elektromagnetyczny regulator biegu jałowego) MUSI być zamontowany...
Bosch KE3.1 - Jetronic (bo pewnie taki masz u siebie) - schemat sterowania silnika: http://obrazki.elektroda.pl/2231585400_1... A z ciekawości, to sprawdziłeś coś już?
W 1992 r nie robiono MB na gazniku lecz na KE Jetronicu. Z mechanicznym wtryskiem , z rozdzielaczem paliwa i klapą spiętrzającą. Dla pytającego: z Twojego opisu wynika , że daremne nasze pisanie , abyś sprawdził klapę spiętrzająca , bo i tak nie wiesz gdzie ona jest . Podpowiem , jak ściągniesz filtr powietrza to ją zobaczysz.
Zagłębiłem się w temat troszeczkę. www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?i... Obadałem błędy diodą. Co prawda nie ma tu mojego modelu bo jest ten po lifcie ale złącze 38-pinowe jest i w moim. Wyszło mi: Nie jestem pewien czy mam HFM czy LH4.1 Jetronic ale: PIN4 błąd 22 nie wiem na którą rozpiskę patrzeć PIN 17 - układ zapłonu błąd 6 - czujnik...
Plastikowy przezroczysty to będzie raczej od podciśnienia do serwa hamulcowego, albo innych rzeczy sterowanych podciśnieniem, kolego. Swego czasu Mercedes miał bardo rozbudowane sterowanie podciśnieniem, od stacyjki przez poziomowanie reflektorów po składanie zagłówków na tylnej kanapie. Może też iść do modułu zapłonowego do korekty zapłonu od obciążenia....
sprawdz wtryskiwacz rozruchowy miałem kiedyś taki sam problem w mercedesie 190 2.0 i dotykałem palcem i działał a wtryskiwacz nie załączał się. uwazaj na te klape łatwo ją rozregulować
Sprawna używka pozostaje w sferze marzeń, niestety części do systemu D-Jetronic jest jak na lekarstwo. To zastąpisz zaworem N... z grupy VW. Co się z nim stało? Cewka, nie zmienia stanu pracy? Można próbować go reanimować.
Jeśli to 190E na wtrysku KE-Jetronic to nastawnik wolnych obrotów tak buczy. Wyjmij i zobacz czy się nie zatarł. Jest w takiej gumie wciśnięty w kolektor, między 3, a 4 cylindrem(silnik M102), jeśli to motor M103 to jest przykręcony z przodu kolektora gumową obejmą na dwie śruby M6. Sorry za domysły ale nie było 190B.
Kilka plików, które mogą się przydać osobom naprawiających Mercedesa 190E. https://obrazki.elektroda.pl/5270875300_... https://obrazki.elektroda.pl/6285565900_... https://obrazki.elektroda.pl/6662827000_...
(at)boncky Jaki masz silniki tz na D-Jecie czy K-Jecie bo 350 do początku 76 roku była na D-jecie tak jak kolega w pierwszym poście, a potem na K-Jecie? Przyczyn może być kilka dla K-Jetronica. Najbardziej błaha to nieszczelności w układzie dolotowym, większy problem to niskie ciśnienie paliwa i tu może być pompa albo regulator termiczny (przynajmniej...
jetronic mercedes jetronic ciśnienie mercedes jetronic przekaznik
bezpiecznik termiczny bateria piosenka radia huawei gniazdo naprawa
elektrownia wiatrowa radio alpine jakie kupić
Lokalizacja modułu sterowania wentylatorami w Golf 4 1.4 16V MX GP843 ST - identyfikacja komponentu