Sprawdź przekaźnik w aluminiowej obudowie znajdujący się za akumulatorem, taki z bezpiecznikiem. Często jest skorodowany. Ten przekaźnik podaje napięcie na wtryskiwacz rozruchowy i ABS. Jeśli masz ABS i lampka nie gaśnie, to na stówę tu tkwi problem. Powodzenia.
Tam jest K czy KE Jetronic ?, tak czy inaczej do sprawdzenia srebrny przekaźnik pompy paliwa koło akumulatora (zimne luty w środku)
"Już dawno bym "unowocześnił" na elektroniczny wtrysk i pozbył się tego szmelcu." no teraz po tych wszystkich naprawach/ingerencjach zapewne masz rację... ale nie zmienia to faktu, że sam układ wtrysku mechanicznego na tamte czasy, co by nie mówić, był bardzo, bardzo dobry... a przy odpowiednim podejściu/serwisowaniu, także bardzo trwały jak i bezawaryjny......
Za młody jestem, żeby znać to auto, ale tam jest jetronic czy autorski system mercedesa ? Jeżeli jetronic (lub k jetronic) to coś poradzimy. Jaki to problem dokładnie ?
Ke. jetronic na pokładzie?
Plastikowy przezroczysty to będzie raczej od podciśnienia do serwa hamulcowego, albo innych rzeczy sterowanych podciśnieniem, kolego. Swego czasu Mercedes miał bardo rozbudowane sterowanie podciśnieniem, od stacyjki przez poziomowanie reflektorów po składanie zagłówków na tylnej kanapie. Może też iść do modułu zapłonowego do korekty zapłonu od obciążenia....
Narzekałeś także na małą moc tego silnika.....7 cylindrowego :D. Jaki tam jest układ wtryskowy ? K czy KE Jetronic ?
Bosch KE3.1 - Jetronic (bo pewnie taki masz u siebie) - schemat sterowania silnika: http://obrazki.elektroda.pl/2231585400_1... A z ciekawości, to sprawdziłeś coś już?
Szukam schematu elektryki do samochodu lub silnika. Samochód: mercedes w114 lub w115 lub w116 lub z roczników 1972-1976 w wersji 280CE lub 280E. Silnik: wtrysk Bosch D jetronic – wtrysk elektroniczny, moc 185KM Lub konkretnie schemat Bosch lub Mercedesowski do silnika: M110.981 lub M110.982 – lata produkcji 1972-1981 Pozdrawiam i z góry...
Kolego , wpisz w wyszukiwarkę forum ; KE Jetronic . Znajdziesz kilkanaście tematów , poczytaj jak to działa i co się z czym "je" , a później zadaj pytanie określając fachowo poszczególne podzespoły. Sprawdź też jaki masz system wtrysku!
Sorry że dopiero teraz odpisuje ale znalazłem problem (chyba) jeden wąż podciśnieniowy był przerwany wymieniłem i chodzi jak narazie ;d Stanley KE jetronic ;] bynajmniej tak mi sie wydaje...
Zagłębiłem się w temat troszeczkę. www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?i... Obadałem błędy diodą. Co prawda nie ma tu mojego modelu bo jest ten po lifcie ale złącze 38-pinowe jest i w moim. Wyszło mi: Nie jestem pewien czy mam HFM czy LH4.1 Jetronic ale: PIN4 błąd 22 nie wiem na którą rozpiskę patrzeć PIN 17 - układ zapłonu błąd 6 - czujnik...
W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
Witam wiem że to stary temat ale mam podobny problem u mnie jest silnik 1.8 wielopunktowy z wtryskiem mechanicznym Jetronic nie chce zapalać nawet latem a o zimie nie wspomnę :cry: (Latem na gazie zapala bez problemu.) Jak się uda zapalić to ma ok.400-500 obrotów. Wymieniłem czujnik temp. płynów żadnej reakcji zaliczyłem kilka warsztatów nikt nie pomógł....
System JETRONIC jeśli ktoś zna odpowiedż na moje pytanie to prosze o pomoc. Pozdrawiam
zapewne jest to mercedes 126 z silnikiem V8 KE- jetronic powinen pracoweać cały czas na wszystkie cylindry, sprwdz moze najpierw wysokie napiecie czyli kable, swiece, kopułka, palec, nastepnie sonde lambd powinna chodzić w zakresie od 0,2 do 0,8 volta, jesli stoi wjakies pozycji to juz nalezy sprawdzić analize spalin, ułorzenie oraz czy jest prosta...
Jaki Monowtrysk , KII jetronic , wtrysk mechaniczny . Trzeba czujnik temperatury silnika sprawdzić , jest z przodu na głowicy. Jest tam również wtrysk rozruchowy sterowane przez sterownik i zawsze uruchamia się po po włączeniu zapłonu w zależności od temp. sinilka. Jeszcze przed sprawdzaniem czujnika , odpalaj na lekko uchylonej przepustnicy , zassane...
powodem może byc sonda bo to ona jest głównym elementem regulującym skład mieszanki
Bilcza ul Czeremchy :) koło kielc tam zawsze jeździłem i chłopaki wiedzą po co tam siedzą :) akurat do wtrysku mechanicznego trzeba coś lepszego założyć aby nie walnęło i nie uszkodziło wtryskiwacza :)
Jak długo musisz kręcić rozrusznikiem na zimnym?
To może być przekaźnik od tzw. "komfortu" - wyłączy się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i zamknięciu drzwi.
Ustawienie rozrządu znaki. http://obrazki.elektroda.pl/5503299100_1...
To masz 2 przewody ze styków wyzwalających wtrysk i sygnał zapłonu.Zrobię ci fotkę i wkleje. http://imageshack.us/scaled/thumb/198/ru... http://imageshack.us/scaled/thumb/43/bim...
No właśnie nikt mnie nie podziękował.Takie samochody naprawiać na odległość nie masz nawet za dziękuję.
Michu ma rację ,jeżeli to system KE Jetronic. Po strzale "w gażnik" , wygięta klapa.
Przekaźniki tego typu występowały w każdym układzie K-jetronic. Np. audi, mercedes vw. Jak nie znajdziesz,, to jutro podam Ci symbole z mercedesa. Masz do przekaźnika doprowadzone 30, 31, 15, 87 i 1. W chwili pojawienia się kluczowania na jedynce, przekaźnik zwiera 30 i 87, wystawiając zasilanie na pompę paliwa i nastawnik biegu jałowego, czasami też...
Za duża dawka paliwa trzeba zmniejszyć. Jak? to już inny temat ;)
jeszcze nie wziąłem ale dzięki za słowa otuchy hehehe trochę luż poznałem bolączki k-jetronic (dzisiaj wyjechał passat a wcześniej była też taka sama mercawka tyle że problem był czysto elektryczny) back-fire mógł być bo jest LPG więc może coś w tym jest ale po nastąpieniu awarii został podobno wymieniony rozdzielacz z pracującego silnika i dalej to...
Witam kolego ja miałem takie same kłopoty z mercedesam ale sam wkońcu wziołem się do roboty i zrobiłem.Po pierwsze wymień świece,przewody wysokiego napięcia,obsady gumowe wtryskiwaczy,sprawdzić musizs dokładnie tą gumę /kalosz/ pod przepłuwomierzem najlepiej go zdjąć bo tak nie zobaczsz czy jest cała,oraz odmę jest to rurka gumowa wzdłuż pokrywy zaworowej...
Pewnie nie włącza się ssanie. Najczęściej winę ponosi za to srebrny przekaźnik znajdujący się w sąsiedztwie akumulatora. Może być spalony znajdujący się na nim bezpiecznik, częstym uszkodzeniem są również popękane luty na płytce drukowanej w jego wnętrzu.
System zasilania K-Jetronic
Tak szczerze ci powiem że z lepszego gó... jakim jest ke-jetronic ładujesz się w gorsze bo głębokie z tym gaźnikiem.
Witam. Mam podobnie, choć lekko inaczej. U mnie wolne obroty są ok, dopiero po włączeniu biegu (na automacie) zaczyna się falowanie i przydychanie, jak już raz zdechnie, to zrobi to jeszcze ewentualnie raz, potem pobuja się 200 - 1000 obrotów i jakoś potem już jadę... cyrki trwają do 3 min jazdy... masakra - mb 124 300 et z gazem, ale objawy te są również...
To układ D-Jetronic?
Ciekawe rzeczy można się tu dowiedzieć. Silnik krokowy w KE Jetronic...
Ja do Mercedesa kupowałem w ASO.
Dostałeś wiadomość na PW
Kichnął, zablokowało klapę spiętrzającą...
Witam. Mercedes W124 2,3E KE-jetronic . Jest instalacja gazowa zwykła i mam pytanie co mogli zrobić insalatorzy brc aby odłączyć benzyne? Pompa paliwa chodzi cały czas więc pewnie coś z elektrohydrauliczym regulatorem - ale co? Pytam bo nie dostaje paliwa. Pozdr.
Jeżeli tego nie znasz nawet nie zaczynaj.Książka Jurgen Kasedorf,do przeczytania.
System identyczny jak w moim Porsche, czyli system K -Jetronic - mechaniczny układ wtryskowy. Tutaj masz link o zasadzie dzialania : https://pl.wikipedia.org/wiki/Bosch_K-Je... Silnik może być zatarty, na co wskazuje brak ciśnienia oleju. O ile pamietam, tam jeszcze jest bezposredni manometr, a nie uklad elektryczny. Po kilku próbach ani drgnie....
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Posiadam Mercedesa 124 E z silnikiem 2.3 (Benzyna) z jednopunktowym wtryskiem. Kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok ale z chwilą kiedy się zagrzeje następuje takie coś:Odpalam samochód i ruszam wygląda tak jakby się zalewał nie chce wogóle wejść na obroty strasznie się muli Mercedes W124 230E ma wielopunktowy , mechaniczny wtrysk paliwa KE-Jetronic....
na gazie jest ok właśnie
Potencjometr klapy sprawdzony?
Kolego, 2.6 jest na mechanicznym wtrysku KE jetronic, gaźniki były tylko w 2.0 i to rzadko. O kalosz, chodzi mi o tę wielką gumę pod wtryskiem, jest ona często mocno sfatygowana po tylu latach eksploatacji ;) O jaką rurę chodzi? Masz zdjęcie? Chodzi o dolot do filtra?
[quote="szymon_V8"]Ponieważ to mój pierwszy post na tym forum, witam wszystkich serdecznie. znalazlem taka charakterystyke w necie: Ze względu na spore zużycie paliwa Mercedes W126 często przerobiony jest na gaz. Jeśli instalacja była założona niedawno, nie będzie problemów z eksploatacją. Jednak jeśli mamy pod maską instalację starszą niż pięć-sześć...
http://mb201-124.eu/topic/8207-w201w124-...
O ile mi wiadomo 190 nie ma potencjometru przepustnicy,a przełącznik biegu jałowego i pelnego otwarcia.Potencjometr jest na ramieniu klapy spiętrzającej. Mówimy o systemie KE-Jetronic?
witam !Tak jak w tytule pisałem obroty mają tendencję do przycinania się na 2000tyś. obr po czym spadają do 1600 i falują .Jest to model z 1991 roku z wtyskiem ke-jetronik. Dzieje się to tylko na benzynie. Proszę o pomoc jeśli wie ktoś co może być przyczyną.
Ewentualnie mogę wstawkę zrobić o KE-jetronic, z tym, że pewnie u Ciebie pewnie jest K-jetronic bez tej "elektroniki".
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Dziękuję za odpowiedz. Aktualnie problem polega na tym, ze jak motorek sie nagrzeje traci moc i gaśnie( na gazie i na benzynie), zaczęło sie to dziać po probe ustawienia zapłonu, fachowiec nie mial lampy stroboskopowej z wyświetlaczem obrotów i podpiął jakiś duży obrotomierz do cewki i od tamtego momentu mam ten problem. Wymienilem kopulke, palec, platyny....
:arrow: toradek mieszasz pojęcia a w dodatku nie wiesz na czym polega K-jetronic.
Oddaj do warsztatu bo KE-Jeta latwo rozstroic. Musisz "ozywic" benzyne, inaczej tego nie ustawisz!
A masz tam coś takiego? http://www.oldmerc.net/adjusting-the-con...
Miałem to samo, jeśli nie elektryka, to trzeba sprawdzić silnik krokowy, albo wyregulować ciśnienie na wtryskach. Robi się to takim dużym imbusem, który wchodzi w filtr powietrza tam jest taki otwór odpowiedni. Ja mam pełny wtrysk paliwa K-Jetronic Bosch.
Witam, z tego co mi wiadomo to już nie. To stare auto i to w wersji amerykańskiej, ale do europejskich chyba też już takich części nowych nie sprzedają. A w zamiennikach chyba nigdy nie było :-(. Tutaj jest wyszukiwarka ale nic nie znajduje https://www.mercedes-benz.com/de/fahrzeu... mozna do nic napisac w razie...
Wtrysk to ke-jetronic? Pod jakim ciśnieniem dochodzi paliwo i jaki elektrozawór jest sprawny?
na pewno nie jest to d-jetronic choć budowa prawie taka sama tylko rozdzielacz jest mechaniczny w linku układ d-jet http://www.aficionadosalamecanica.net/in... u mnie zapłon jest z czujnikiem halla i modułem zapłonowym podobnie jak w d-jet czujnik na rozdzielaczu jest w kolorze niebieskim (na foto) http://www.benzworld.org/forums/attachme...
A co niby to wciśnięcie gazu miało dać ? Ciśnienie paliwa jakie ? Wtrysk K czy KE-Jetronic ? Wtryskiwacz rozruchowy pracuje i podaje paliwo ?
Potencjometru nikt Ci nie naprawi - wytrał się - wymiana. Można kupić na allegro zamienniki, parę zamontowałem i chodziły jak trzeba. Do zestrojenia tego układu potrzeba zwykły miernik, oscyloskop, ale przede wszystkim wiedzę z zakresu jego działania i dokumentację. Żaden warsztat niewyspecjalizowany w tego typu układach ci tego nie zrobi. Zestawy naprawcze...
Wrzuć jakieś fotki co cie niepokoi,ten silnik na KE nie potrzebuje podciśnień żadnych specjalnych, jest tylko na regulatorze ciśnienia i wężyk do modułu zapłonu.Klapę ustawiłeś imbusem na ciepłym silniku? https://www.google.pl/search?q=ke-jetron... http://www.mbpartsworld.com/productSearc...
Po co wracasz do tematu będziemy go odgrzebywać w nieskończoność? Sugestia aby sprawdzić tarczę spiętrzającą była Tobie podsunięta, warto z nich korzystać skoro zaglądasz na forum i chcesz rozwiązać problem. użyj wyszukiwarki K-Jetronic klapa spiętrzająca. zamykam
jest to k-jetronic rozdzielacz z regulatorem jesli to zapłon to co go rozłacza?
Jest to silnik 2.6 lub 3.0 benzyna, razem ze skrzynią, której numery podałeś. Pochodzi z Mercedesa W124 lub W190. K-jetronic był też w 123 2,3 4 cyl i 2,8 6 cyl, chyba od 80 roku. Wcześniejszy 2,3 mial 6 cyl i gaźnik.
dokladnie. k lub ke jetronic. je tez sie regeneruje. tak jak pisałem, ultra dzwieki lub wynns.
Jedynym autem w którym miałem na potęgę problemów z LPG był Mercedes W124 200E Bo tam jest KE-Jetronic i mikser :)
Od kiedy KE-Jetronic to mono-wtrysk ? No i jak napisał Emeryt2, naucz się pisać po Polsku.
Garri , no właśnie w tym problem ,że nie podaje paliwa , dopiero teraz napisał ,że pompa pracuje. Na "drutowanie " możesz pozwolić sobie Ty , doświadczony ale nie pytający. Do tematu. Ten duży czarny wielopinowy przekaźnik z elektronika jest od pompy i wtrysku rozruchowego. Odkręć jeden wtrysk , wsadź do butelko plastikowej i naciskając na klapę spiętrzającą...
Pewnie kwestia regulacji ramienia klapy spiętrzającej,ale pasowalo by tez sprawdzić wtryskiwacz rozruchowy. KE-Jetronic jest nieskoplikowanym systemem,ale dla kogoś kto wie o co chodzi.
Czyli jak rozumiem z nową pompą nagle wtryskiwacz rozruchowy się ożywi i napięcie będzie się pojawiać za każdym razem przy zimnym silniku.??? Coś nowego w KE-jetronic że napięcie sterujące wtryskiwacza zależne od ciśnienia.
Jak masz K-Jetronic to wtryskiem rozruchowym steruje wyłącznik termiczny. https://www.google.pl/search?q=thermozei...
Problem z przepustnicą, po pewnych przebiegach siada ke-jetronic, albo ciśnienie paliwa, lub regulator, albo wtrysk rozruchowy. Bardzo ciężko to naprawić.
Witam, chciałbym zrezygnować z tranzystorowego układu zapłonowego z rezystorami balastowymi. Wiem ze wiąże sie to z wymiana cewki zapłonowej na taka która nie wymaga rezystorów o oporność uzwojenia pierwotnego wynosi 3.5 ohm. Chciałbym sie dowiedzieć od jakiego samochodu mogę dopasować taka cewkę i czy wiąże sie to z wymiana świec zapłonowych.i Jeżeli...
Domyślam się, że chodzi o K-Jetronic ew. KE-Jetronic. Obstawiam uszkodzony regulator termiczny (ten przykręcony do bloku silnika). Pewnie przepuszcza i silnik pracuje cały czas na wzbogaconej mieszance, albo nie działa obwód podgrzewania, co jest zresztą najbardziej prawdopodobne. Sprawdź na początek napięcie na wtyczce regulatora oraz rezystancje jego...
Nie ma możliwości założenie instalacji 4 gen!!!!!!!!!!W gre moze wejśc tylko 2 gen.ke jetronic jest ryzykowny do gazu.Zazwyczaj na mechanicznym wtrysku nie chodza prawidłowo.1 strzał i po mieszalniku...Poza tym gaz do mercedesa???hmmm chociaz widzialem świry montujące gaz do merca V12 S klasy......bez komentarza
Witam, wiem że podobne tematy były już omawiane, ale nie znalazłem potrzebnych mi informacji. Poszukuję pomysłu na to jak pozyskać sygnał z przewodów WN podłączonych do świec zapłonowych (lub innego miejsca instalacji) w celu sterowania wtryskiem LPG. Mowa o silniku Mercedesa typ m103 , 6 cylindrów , wtrysk KE-Jetronic. Sterownik instalacji LPG ma możliwość...
Mam pytanie do teges Mercedes 124 3 litrowy silnik wtrysk KE-Jetronic, pompa paliwowa odcinana zamontowany STOP KE-Jetronic Małe wolne obroty na gazie regulacją na parowniku da się wyregulować do 600-700 obr.instalacja gazowa 70000 km często zdarza się że gasie na świałach i przy przy gwałtownym zatrzymaniu najgorzej jest za nim silnik nie osiągnie...
To układ KE-Jetronic, problem może leżeć wszędzie, od ciśnienia paliwa poprzez regulację klapy spietrzającej do wtryskiwacza rozruchowego. Ale prawda o tych mercedesach jest taka-jak jest wszytko ok to można mu zabrać sterownik elektroniczny i dalej będzie chodził dobrze.
czyli jedyne co mozna zrobic do doładniepozpłukac zeby zawó lekko chodził,jeli chodzi lekk i cewka dziala a napiecie dochodzi to przwdopodobnie sprezynka nie dziala ,czyli mozna prubowac rozbierac i ratowac sprezynke ale tego raczej nie polecam ,to nie łatwe zadanie ,trzeba by szukac jakiegos uzywanego sprawnego egzemplaza jest tego sporo to typowy...
Te specjalne klapy to raczej tylko do Mercedesów i podobnych się nadają, bo tu musiała by być membraną do dołu i po krótkim czasie zrobiła by się nieszczelna.
Jeśli na wtrysku KE-Jetronic, to albo na łatwiznę - odcięcie pompy, co z czasem powoduje zatarcie tłoczka rozdzielacza, albo poczytaj/poszukaj na forach Mercedesa o STOP-KE (w Mercedesach był praktycznie identyczny wtrysk)
Blos tak ,są lepsze osiągi ale nie chroni to przed wystrzałem i jego skutkami.Tam gdzie jest sprawny nastawnik Elektrohydrauliczny jak najbardziej STOP K-JETRONIC nigdy odcięcie pompy.Najlepiej byłoby poszukać kto jeszcze ma w ofercie III gen i będzie to serwisował.A jeszcze lepiej jakbyś namierzył kto robi OMVL Była taka możliwość że IV gen brała tylko...
Sprawdź czy spada ciśnienie paliwa ja już pompa nie pracuje. To jest mechaniczny wtrysk ke-jetronic? bo tak mi się wydaje, to one mają czasami problem z odpaleniem, zabrudzony filterek paliwa przy rozdzielaczu, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa (nowy 900pln) i takie tam.
Jeśli to jest D-jetronic z pierwszych serii to w aparacie zapłonowym masz dwa przerywacze odpowiedzialne za prace układu wtryskowego i zajmij się ich kontrolą.
Mam problem z mercedesem 300ce-24 silnik m104 na Ke-jetcie. Auto zgubiło iskrę. Najpierw gubiło ją zupełnie losowo od czasu do czasu, na końcu padło całkiem. Podmieniłem : - czujnik położenia wału (przebiegi na obydwu wydają się być ok) - cewkę zapłonową (obie na stole działają) - sterownik (moduł) zapłonowy. Iskry nadal niema. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć...
Za uboga mieszanka. Jak wiadomo z teorii uboga mieszanka spala się bardzo szybko (z tąd dzwonienie w starszych silnikach zwłaszcza Polonezach, Dużych Fiatach po nagłym naciśnięciu gazu, kierowcy mylili to często z graniem zaworów, a to poprostu bło spalanie stukowe, uboga mieszanka się szybko spalała wręcz wybuchała w cylindrach) i dlatego przy takim...
Witam mam kilka pytań silnik jak w tytule jest tam system paliwowy Bosch LH-Jetronic < jaki to wtrysk sekwencyjny czy pół sekwencyjny? > jaki sterowniki zastosować do gazu? bo nie robia chyba na 12 cylindrów. Pozdrawiam
Witam. Proszę o pomoc - mój "nowy" mercedes 124 na k-jetronic robi mi brzydkie rzeczy (auto z silnikiem benzynowym 300 z 91 roku.) Co się dzieje? - zapalam - super, chodzi... obroty (zima) może ciut wysokie na początek - około 1500, ale siada po chwili... co dalej? włączam bieg (zwłaszcza wsteczny - automat) i ruszam... to on podgasa, zaczyna falować...
W 1992 r nie robiono MB na gazniku lecz na KE Jetronicu. Z mechanicznym wtryskiem , z rozdzielaczem paliwa i klapą spiętrzającą. Dla pytającego: z Twojego opisu wynika , że daremne nasze pisanie , abyś sprawdził klapę spiętrzająca , bo i tak nie wiesz gdzie ona jest . Podpowiem , jak ściągniesz filtr powietrza to ją zobaczysz.
Coś się zepsuło - system K-Jetronic - jest na jego temat trochę na forum. Swoją drogą 5,6 litra za darmo nie jeździ. Ta czarna maź to cały czas, czy tylko na zimnym silniku?
Witam, mam pytanie dotyczące Mercedesa W111 coupe SE 220: czy czujnik załączania benzyny do korektora ssącego przy odpalaniu działa, gdy silnik jest ciepły, czy nie? Z góry dziękuję za informację. AI: Z którego roku jest Pana Mercedes W111 220 SE? 1964 AI: Jaki dokładnie układ wtryskowy jest zastosowany w tym egzemplarzu (np. mechaniczny Bosch, D-Jetronic...
chodzą, chodzą tylko trzeba dobrze instalcję zrobić. Żadnych cut-off (w tym modelu to niedopuszczalne, chyba że lubimy słuchać wybuchów pod maską). A nie wiem co to za gazownik co wyrzuca regulator biegu jałowego (w modelach z wtryskiem mechanicznym KE-Jetronic nie ma silnika krokowego, jest elektromagnetyczny regulator biegu jałowego) MUSI być zamontowany...
sprawdz wtryskiwacz rozruchowy miałem kiedyś taki sam problem w mercedesie 190 2.0 i dotykałem palcem i działał a wtryskiwacz nie załączał się. uwazaj na te klape łatwo ją rozregulować
Nie było 3.0 litrowej V6 w W124, raczej powinno być R6. W tym silniku jest elektroniczna regulacja obrotów.Może ciągnie lewe powietrze bowiem przy wtrysku KE _jetronic nie może być jakiegokolwiek lewego powietrza.Sprawdź gumowe rurki odmy czy nie są sparciałe, także gumowa podłoga pod przepływomierzem.
Hej, posiadacie może schemacik do MB w108 4.5l d-jet? Problem polega na tym, ze elektrozawór sterujący katem wyprzedzenia na aparacie zapłonowym nie dostaje napięcia. Oba piny robią zwarcie na masę. Podpowiedzi mile widziane:)
Jeśli to 190E na wtrysku KE-Jetronic to nastawnik wolnych obrotów tak buczy. Wyjmij i zobacz czy się nie zatarł. Jest w takiej gumie wciśnięty w kolektor, między 3, a 4 cylindrem(silnik M102), jeśli to motor M103 to jest przykręcony z przodu kolektora gumową obejmą na dwie śruby M6. Sorry za domysły ale nie było 190B.
Wiem który panel z milionem przycisków ale ten ma pokrętła jak w124 i jeden przycisk na środku od obiegu zewnetrznego. Za to na pokrętle po lewej ma jakby wiatrak . Jutro zadzwonię do gościa i się dopytam o klime . Wycieraczki lamp się zgadzają . Dwie ostatnie pozycje mnie zastanawiają . Pierwsza to głośnik basowy jak myśle ale druga . Monitory w zagłówkach...
Sprawna używka pozostaje w sferze marzeń, niestety części do systemu D-Jetronic jest jak na lekarstwo. To zastąpisz zaworem N... z grupy VW. Co się z nim stało? Cewka, nie zmienia stanu pracy? Można próbować go reanimować.
jetronic mercedes jetronic ciśnienie mercedes jetronic przekaznik
panel sterowania szybami passat cyfra umowa apache htaccess
odkurzacz powermed odkurzacz powermed
Czerwona dioda w drukarce Samsung ML-1675 - przyczyny i rozwiązania Inwerter 6000W nie przełącza na akumulator - przyczyny i diagnostyka