Zmienilem czujnik temperatury ten na cztery piny,i przekaznik tez.A za te polskie znaki to przepraszam ,angielska klawiatura niema takich.
System zaplonu CI ( przed generacja jetronic ) Jaki powinien byc voltaz sygnalu powrotnego z czujnika "halla" z kopulki rozdzielacza .Zasilanie jest 12 V a powraca sygnal "kwadratowy" o wartosci 0V do 4.99V . Czy jest to prawidlowe napiecie? Jaki sygnal,jakie napiecie i jaki przebieg powinien byc wysylany ze sterownika do wzmacniacza zaplonu ? Generalnie...
Bo to jest przekaźnik z K-jetronic'a, który nie miał po za nim żadnej elektroniki (oprócz zapłonu, oczywiście)
Tam jest K czy KE Jetronic ?, tak czy inaczej do sprawdzenia srebrny przekaźnik pompy paliwa koło akumulatora (zimne luty w środku)
To K-Jetronic, bez żadnego "kompa". Pozycja spoczynkowa klapy wyłącza przekaźnik. http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8...
Problem rozwiązany, wymieniony został moduł sterujący Mono-Jetronic. Przekaźnik zaczął normalnie pracować. Temat do zamknięcia.
Na podszybiu srebrny wysoki przekaźnik z bezpiecznikiem na górze
multimetr powinno styknąć sprawdź napięcie na zapłonie i od tego zacznij ale wyciąg przekaźnik pompy bo zalejesz silnik po prostu go tak zgaś wyciągając przekaźnik.
Auto jw. rocznik 92 Systel LU Jetronic Przekaźnik pompy paliwa Bosch 7 pinów . interesuje mnie rozpiska pinów sterujących . 15- + po stacyjce 31 - ? 50 - ? TD - ? Mile widziany fragment instalacji elektrycznej z tymi obwodami. Uszkodzenie to losowe zaniki podtrzymania przekaźnika.W przekaźniku zimnych lutów niema.
K-Jetronic nie ma żadnej elektroniki która miała by sterować tym przekaźnikiem, więc ma być taki z "1". Czyli jak widzi "obroty" z cewki to ma załączyć pompę. To co mu potrzebne, piny: 1. masa 2. stały plus 3. wyjście na pompę 4. plus po kluczyku 5. sygnał z cewki. Czy te przekaźniki mogą być stosowane zamiennie? KE-Jetronic pojedzie z przekaźnikiem...
Sterownik L Jetronic. Przekaznik jest 6 - cio pinowy, to masę otrzymuje na jego pin nr.31 , a z 1 ECU pozyskuje impulsy z modułu zapłonowego. Ten przekaznik włącz też zasilanie na wtryski. Popatrz na emulator wtrysków w gazowni.
Sprawdzone zostało wszystko co przy nim jest oprócz przekaźników sterujących. A wtryskiwacze? Sprawdz tez przeplywomierz powietrza. Pozdrawiam
Elektronika i przekażnik wtrysku rozruchowego znajduje się w przekazniku zespolonym , który znajduje sie za akumulatorem , wielopinowy , czarny. Są tam dwa przekażniki , duży do pompy paliwa , mniejszy , to ten który szukasz. Zobacz jak wyglądają luty na tym małym.
W tym roczniku (91) były i Marelli i Bosch Mono Jetronic i Mono Jetronic bez podwójnego przekaźnika. Niedoczytałem że Bosch.
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
Zasil zawory z aku przez bezpiecznik i drugi przekaźnik.
Odciecie jest realizowane na dwa sposoby. Pierwszy przez przekaznik - odcina pompe paliwa. Drugi przez modul stop k-jet, ktory odcina paliwo na rozdzielaczu. Zatarcie polega na tym, iz podczas jazdy na LPG tloczki w rozdzielaczu paliwa pracuja na sucho i po jakim czasie sie zacieraja. Tu poczytaj - http://www.volvo-off.pl/Dlaczego_wtrysk_...
sprawdz czujnik inercyjny i przekaznik ktory nim steruje
Kwoku, to jest K-jetronic i najbardziej elektroniczny element to przekaźnik pompy.
Misiek , gdzie jest w tym silniku listwa wtryskowa , coś pomyliłeś. Który to jest przekaznik 208?
1 selenoid cyklu pracy 4 i 23 mostek 24 sygnal rozrusznika 11 i 7 sodna 20 przelacznik termiczny 22,2,10 masa 18 przekaznik glowny
Masz tam Mono-Jetronic A2.2 a nie Motronic. Sterowanie przekaźnika pompy pin 17 a wtrysku 13.
a jak wyglada ten potencjoimetr w przeplywomierzu ? moze ja go posiadam u siebie i nie mam wtedy K-jetronica a ke-jetronica . gdyz na forum vw jak pisalem z chlopakami to moj silnik ( kod GX) to niby ke-jetronic. A jakby to był KE-jetronic to wtedy nie wystepuje wg schematu przekaznik głowny
Albo przekaźnik pompy do k-jetronic'a, włącza pompę na 3 sek, a później na stałe jak dostaje impulsy z uzwojenia pierwotnego cewki wn
Nie sugeruj się zbytnio rozmieszczeniem elementów w opisie na tamtej stronie bo dotyczy on forda capri, ale u Ciebie impulsator też pewnie będzie gdzieś pod kokpitem, dokładnie nie wiem gdzie bo nie szukałem nigdy. Widziałem tylko raz w golfie 2 to był przy skrzynce z bezpiecznikami i wyglądał jak zwykły przekaźnik.
+12V stałe to pin 4. Do odcięcia najlepiej użyć dodatkowego przekaźnika.
Można założyć przekaźnik od jakiegoś samochodu z wtryskiem k-jetronic (starsze Audi, VW, escort) trzeba do niego doprowadzić impulsy z układu zapłonowego, żeby zasilał pompę gdy silnik pracuje
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Sprawdź wtryskiwacz rozruchowy ewentualnie termiczxny przekaźnik czasowy sterujacy tym wtryskiwaczem
Pompa sprawna a gdzie ten przekaźnik główny może się znajdować
Wygląda jakby uciekało ciśnienie paliwa i chwilę musi potrwać aż pompa wytworzy stosowne ciśnienie, nalezało by to zweryfikować poprzez pomiar manometrem. Druga możliwość to że nie działa przekaźnik czasowy, który powinien włączyć pompę po przekręceniu kluczyka na ok 3sek, działa dopiero przy kręceniu rozrusznikiem
W tym wtrysku nieda sie podpiac kompa sa tylko kody migowe. Emulacja zrobiona na mase przez przekaznik. Przez zła emulacje na benzynie tez by sie tak dzialo ?
Najtańsze rozwiązanie to przełącznik gazu Stag2w, po prostu zamiast elektrozaworów gazu podłączasz pompę[url=https://nagaz24.pl/centralka-a... Przekaźniki pompy paliwa od K czy Ke Jetronic-a są znacznie droższe
Kluczowanie to pin 27,zasilanie przez przekaznik pompy czyli jak pompa działa to i na wtryskiwacz prąd płynie.Żadnych emulatorów ci nie potrzeba zwykły przekaznik robi robotę.A i jeszcze jedno nie podałeś kodu silnika nie dziw się jak opis nie pasuje.
Sprawdź przejścia tych przewodów, zmostkuj przekaźnik, wyczyść styki w puszce przekaźników lubią gnić. Posprzawdzaj czy sygnał sterujący przekaźnikiem nie zanika.
Odcięcie benzyny mam przez przekaźnik ale jutro będę zakładał stop ke-jetronic.Jutro jeszcze wymienie EHA bo mam jeszcze 2 sztuki tego ustrojstwa.ps gdy mierze napięcie miedzy pinami jest bardzo niskie a gdy mierze względem masy silnika wynosi 8v
Ladamaniac-jakoś w systemach K-jetronic ,KE-jetronic (czyli systemach wtrysku mechanicznego)pompę odcinają,fakt-tam nie ma innego wyjscia.A czemu nie montują w innych systemach?Bo montaż takiego przekaźnika to czas,a co za tym idzie dodatkowe koszty.W czasach gdy liczy się "kto najtaniej" ma to znaczenie.Nieodcieta pompa paliwa sztandarowego produktu...
Pewnie nie włącza się ssanie. Najczęściej winę ponosi za to srebrny przekaźnik znajdujący się w sąsiedztwie akumulatora. Może być spalony znajdujący się na nim bezpiecznik, częstym uszkodzeniem są również popękane luty na płytce drukowanej w jego wnętrzu.
Pierwszy wynik po wpisaniu w google "ke-jetronic potencjometr" http://mb201-124.eu/topic/15528-ustawien... W końcu doszedłem czemu ten "mój" miał czasem fochy nie chciał palić, przekaźnik systemowy (ten srebrny przy akumulatorze) miał zimne luty. Na gazie ma dorobione odcięcie potencjometru. Nie wiem czy to dobre...
W książce "Układy Wtryskowe KE-jetronic Diagnostyka" jest szczegółowy opis sprawdzania krok po kroku poszczególnych elementów układu. Ja sprawdziłem wszysto co było możliwe w elektryce i podciśnieniach. Dzisiaj jeszcze sprawdziłem przekaźnik przepięciowy(ten z bezpiecznikiem 10A) na obecność zimnych lutów. Co do tego sygnału na pinie 25(TD) o prędkości...
co2 0% w salonie OPLA. gosc 5 razy sprawdzal bo nie dowierzał Dodano po 1 a w instalacji LPG jest reduktor, przełącznik 3 pozycyjny, butla, przewody i przekaźnik odcinający pompę
Audi 100 cc.Wtrysk K-Jetronik. Usterka pojawiła się zimą.Po odpaleniu silnik gaśnie po około 15 minutach.po odczekaniu około 10 minut silnik można odpalić,do końca dnia jeżdzi poprawnie.Gdy jest temperatura na zewnątrz powyżej 15 stopni usterka znika.Dzisiaj zrbiło się chłodniej-usterka wróciła. Sprawdzone elementy:cewka,silnik krokowy,alarm,przekażnik...
Kolego , wpisz w wyszukiwarkę forum ; KE Jetronic . Znajdziesz kilkanaście tematów , poczytaj jak to działa i co się z czym "je" , a później zadaj pytanie określając fachowo poszczególne podzespoły. Sprawdź też jaki masz system wtrysku!
Z tego co wyczytałem to jeśli na desce masz kontrolkę "Check engine" to przy tym silniku kody błyskowe można wywołać w gnieździe przekaźnika pompy paliwa. Wyjmuje się przekaźnik, w jego miejsce wkłada bezpiecznik po 4-6 sekundach wylmuje bezpiecznik i odczytuje kody błyskowe patrząc na kontrolkę "Check engine".
Dzieki własnie tak zrobiłem.Sterownik JETRONIC Bosch 0 280 800 104(105) Odłączyłem ten sterownik a pompa dalej sie załancza dziwne. Dodano po 3 Wyciągne przekażnik i nie działa .
jw. 1987 1.8 benzyna wtrysk Problem jest taki : nie ma sterowania pompą paliwową,sama pompka jest sprawna bo sprawdzałem włączając przekaźnik od niej... Jest tam komputer (0227400030CC BOSH)który jest połączony z innym modułem i dopiero z niego idzie sterowanie na przekaźnik,a właśnie tego sterowania nie ma...po włączeniu zapłonu pompka powinna się...
Znów zaczeły się problemy z moim autkiem Może ktoś pomoże OBIAWY Po rozgrzaniu silnika słychać tykanie przekaźnika pompy paliwowej, a do tego wchodzą wyrzsze obroty niż powinny ok 3tys, aleto jest różnie. Gdy przekaźnik "pyka" nie ma mowy o jeździe na benzynie, mam inst. gazową ale ona była sprawdzona, w przekaźniku pompki brak masy i tak samo jest...
No raczej jest, bo bezpiecznik cały i ten srebrny przekaźnik jest dobry ( rozbierałem ). A chyba on jest od ECU do przepięć czy coś takiego. Ale gdzieś czytałem że na LPG powinno być na S ( super ). Rasa psa nieznana, chyba kundel ;)
Napisz jaką masz instalacje gazowa , taka z centralką sterującą czy na tzw. skruta. Gazownicy często odcinają wtrysk za pomocą przekaźników. Poszukaj kabelków wychodzących z wtrysku i prześledź ich drogę, powinny być w jednym miejscu rozcięty kabelek. Połacz go na chwilkę i odpal zobaczysz czy wina leży po stronie odcięcia przez gaz czy z innych powodów....
Mam tylko okrojony schemat :cry: Twoja instalacja jest dodatkowo wyposażona w regulacje dynamiczną wolnych obrotów i prawdopodobnie moduł służący do spełnienia normy euro. Tak jak napisałem, przewód ten przy sterowniku to masa układu, czerwony gruby zakończony oczkiem to plus z akumulatora i przy nim masz kostkę łączącą się z instalacją auta. Żółte...
mercedes jetronic jetronic ciśnienie jetronic obrotami
gaźnik odśnieżarka chrysler kluczykiem samsung ue55ku6100
naprawa udaru makita bateria parkside styki
Brak prądu w subwooferze - diagnostyka i naprawa Asus Dual RTX 4070 Ti Super - Wentylatory nie kręcą się podczas przeglądania internetu