Zmienilem czujnik temperatury ten na cztery piny,i przekaznik tez.A za te polskie znaki to przepraszam ,angielska klawiatura niema takich.
System zaplonu CI ( przed generacja jetronic ) Jaki powinien byc voltaz sygnalu powrotnego z czujnika "halla" z kopulki rozdzielacza .Zasilanie jest 12 V a powraca sygnal "kwadratowy" o wartosci 0V do 4.99V . Czy jest to prawidlowe napiecie? Jaki sygnal,jakie napiecie i jaki przebieg powinien byc wysylany ze sterownika do wzmacniacza zaplonu ? Generalnie...
Bo to jest przekaźnik z K-jetronic'a, który nie miał po za nim żadnej elektroniki (oprócz zapłonu, oczywiście)
To K-Jetronic, bez żadnego "kompa". Pozycja spoczynkowa klapy wyłącza przekaźnik. http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8...
Problem rozwiązany, wymieniony został moduł sterujący Mono-Jetronic. Przekaźnik zaczął normalnie pracować. Temat do zamknięcia.
multimetr powinno styknąć sprawdź napięcie na zapłonie i od tego zacznij ale wyciąg przekaźnik pompy bo zalejesz silnik po prostu go tak zgaś wyciągając przekaźnik.
Na podszybiu srebrny wysoki przekaźnik z bezpiecznikiem na górze
Auto jw. rocznik 92 Systel LU Jetronic Przekaźnik pompy paliwa Bosch 7 pinów . interesuje mnie rozpiska pinów sterujących . 15- + po stacyjce 31 - ? 50 - ? TD - ? Mile widziany fragment instalacji elektrycznej z tymi obwodami. Uszkodzenie to losowe zaniki podtrzymania przekaźnika.W przekaźniku zimnych lutów niema.
K-Jetronic nie ma żadnej elektroniki która miała by sterować tym przekaźnikiem, więc ma być taki z "1". Czyli jak widzi "obroty" z cewki to ma załączyć pompę. To co mu potrzebne, piny: 1. masa 2. stały plus 3. wyjście na pompę 4. plus po kluczyku 5. sygnał z cewki. Czy te przekaźniki mogą być stosowane zamiennie? KE-Jetronic pojedzie z przekaźnikiem...
Sterownik L Jetronic. Przekaznik jest 6 - cio pinowy, to masę otrzymuje na jego pin nr.31 , a z 1 ECU pozyskuje impulsy z modułu zapłonowego. Ten przekaznik włącz też zasilanie na wtryski. Popatrz na emulator wtrysków w gazowni.
Elektronika i przekażnik wtrysku rozruchowego znajduje się w przekazniku zespolonym , który znajduje sie za akumulatorem , wielopinowy , czarny. Są tam dwa przekażniki , duży do pompy paliwa , mniejszy , to ten który szukasz. Zobacz jak wyglądają luty na tym małym.
Sprawdzone zostało wszystko co przy nim jest oprócz przekaźników sterujących. A wtryskiwacze? Sprawdz tez przeplywomierz powietrza. Pozdrawiam
W tym roczniku (91) były i Marelli i Bosch Mono Jetronic i Mono Jetronic bez podwójnego przekaźnika. Niedoczytałem że Bosch.
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
Zasil zawory z aku przez bezpiecznik i drugi przekaźnik.
Odciecie jest realizowane na dwa sposoby. Pierwszy przez przekaznik - odcina pompe paliwa. Drugi przez modul stop k-jet, ktory odcina paliwo na rozdzielaczu. Zatarcie polega na tym, iz podczas jazdy na LPG tloczki w rozdzielaczu paliwa pracuja na sucho i po jakim czasie sie zacieraja. Tu poczytaj - http://www.volvo-off.pl/Dlaczego_wtrysk_...
sprawdz czujnik inercyjny i przekaznik ktory nim steruje
Kwoku, to jest K-jetronic i najbardziej elektroniczny element to przekaźnik pompy.
Misiek , gdzie jest w tym silniku listwa wtryskowa , coś pomyliłeś. Który to jest przekaznik 208?
1 selenoid cyklu pracy 4 i 23 mostek 24 sygnal rozrusznika 11 i 7 sodna 20 przelacznik termiczny 22,2,10 masa 18 przekaznik glowny
Masz tam Mono-Jetronic A2.2 a nie Motronic. Sterowanie przekaźnika pompy pin 17 a wtrysku 13.
a jak wyglada ten potencjoimetr w przeplywomierzu ? moze ja go posiadam u siebie i nie mam wtedy K-jetronica a ke-jetronica . gdyz na forum vw jak pisalem z chlopakami to moj silnik ( kod GX) to niby ke-jetronic. A jakby to był KE-jetronic to wtedy nie wystepuje wg schematu przekaznik głowny
Albo przekaźnik pompy do k-jetronic'a, włącza pompę na 3 sek, a później na stałe jak dostaje impulsy z uzwojenia pierwotnego cewki wn
Nie sugeruj się zbytnio rozmieszczeniem elementów w opisie na tamtej stronie bo dotyczy on forda capri, ale u Ciebie impulsator też pewnie będzie gdzieś pod kokpitem, dokładnie nie wiem gdzie bo nie szukałem nigdy. Widziałem tylko raz w golfie 2 to był przy skrzynce z bezpiecznikami i wyglądał jak zwykły przekaźnik.
+12V stałe to pin 4. Do odcięcia najlepiej użyć dodatkowego przekaźnika.
Można założyć przekaźnik od jakiegoś samochodu z wtryskiem k-jetronic (starsze Audi, VW, escort) trzeba do niego doprowadzić impulsy z układu zapłonowego, żeby zasilał pompę gdy silnik pracuje
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Sprawdź wtryskiwacz rozruchowy ewentualnie termiczxny przekaźnik czasowy sterujacy tym wtryskiwaczem
Pompa sprawna a gdzie ten przekaźnik główny może się znajdować
Wygląda jakby uciekało ciśnienie paliwa i chwilę musi potrwać aż pompa wytworzy stosowne ciśnienie, nalezało by to zweryfikować poprzez pomiar manometrem. Druga możliwość to że nie działa przekaźnik czasowy, który powinien włączyć pompę po przekręceniu kluczyka na ok 3sek, działa dopiero przy kręceniu rozrusznikiem
W tym wtrysku nieda sie podpiac kompa sa tylko kody migowe. Emulacja zrobiona na mase przez przekaznik. Przez zła emulacje na benzynie tez by sie tak dzialo ?
Najtańsze rozwiązanie to przełącznik gazu Stag2w, po prostu zamiast elektrozaworów gazu podłączasz pompę[url=https://nagaz24.pl/centralka-a... Przekaźniki pompy paliwa od K czy Ke Jetronic-a są znacznie droższe
Kluczowanie to pin 27,zasilanie przez przekaznik pompy czyli jak pompa działa to i na wtryskiwacz prąd płynie.Żadnych emulatorów ci nie potrzeba zwykły przekaznik robi robotę.A i jeszcze jedno nie podałeś kodu silnika nie dziw się jak opis nie pasuje.
Sprawdź przejścia tych przewodów, zmostkuj przekaźnik, wyczyść styki w puszce przekaźników lubią gnić. Posprzawdzaj czy sygnał sterujący przekaźnikiem nie zanika.
Odcięcie benzyny mam przez przekaźnik ale jutro będę zakładał stop ke-jetronic.Jutro jeszcze wymienie EHA bo mam jeszcze 2 sztuki tego ustrojstwa.ps gdy mierze napięcie miedzy pinami jest bardzo niskie a gdy mierze względem masy silnika wynosi 8v
Ladamaniac-jakoś w systemach K-jetronic ,KE-jetronic (czyli systemach wtrysku mechanicznego)pompę odcinają,fakt-tam nie ma innego wyjscia.A czemu nie montują w innych systemach?Bo montaż takiego przekaźnika to czas,a co za tym idzie dodatkowe koszty.W czasach gdy liczy się "kto najtaniej" ma to znaczenie.Nieodcieta pompa paliwa sztandarowego produktu...
Pewnie nie włącza się ssanie. Najczęściej winę ponosi za to srebrny przekaźnik znajdujący się w sąsiedztwie akumulatora. Może być spalony znajdujący się na nim bezpiecznik, częstym uszkodzeniem są również popękane luty na płytce drukowanej w jego wnętrzu.
Pierwszy wynik po wpisaniu w google "ke-jetronic potencjometr" http://mb201-124.eu/topic/15528-ustawien... W końcu doszedłem czemu ten "mój" miał czasem fochy nie chciał palić, przekaźnik systemowy (ten srebrny przy akumulatorze) miał zimne luty. Na gazie ma dorobione odcięcie potencjometru. Nie wiem czy to dobre...
W książce "Układy Wtryskowe KE-jetronic Diagnostyka" jest szczegółowy opis sprawdzania krok po kroku poszczególnych elementów układu. Ja sprawdziłem wszysto co było możliwe w elektryce i podciśnieniach. Dzisiaj jeszcze sprawdziłem przekaźnik przepięciowy(ten z bezpiecznikiem 10A) na obecność zimnych lutów. Co do tego sygnału na pinie 25(TD) o prędkości...
co2 0% w salonie OPLA. gosc 5 razy sprawdzal bo nie dowierzał Dodano po 1 a w instalacji LPG jest reduktor, przełącznik 3 pozycyjny, butla, przewody i przekaźnik odcinający pompę
Audi 100 cc.Wtrysk K-Jetronik. Usterka pojawiła się zimą.Po odpaleniu silnik gaśnie po około 15 minutach.po odczekaniu około 10 minut silnik można odpalić,do końca dnia jeżdzi poprawnie.Gdy jest temperatura na zewnątrz powyżej 15 stopni usterka znika.Dzisiaj zrbiło się chłodniej-usterka wróciła. Sprawdzone elementy:cewka,silnik krokowy,alarm,przekażnik...
Kolego , wpisz w wyszukiwarkę forum ; KE Jetronic . Znajdziesz kilkanaście tematów , poczytaj jak to działa i co się z czym "je" , a później zadaj pytanie określając fachowo poszczególne podzespoły. Sprawdź też jaki masz system wtrysku!
Z tego co wyczytałem to jeśli na desce masz kontrolkę "Check engine" to przy tym silniku kody błyskowe można wywołać w gnieździe przekaźnika pompy paliwa. Wyjmuje się przekaźnik, w jego miejsce wkłada bezpiecznik po 4-6 sekundach wylmuje bezpiecznik i odczytuje kody błyskowe patrząc na kontrolkę "Check engine".
Dzieki własnie tak zrobiłem.Sterownik JETRONIC Bosch 0 280 800 104(105) Odłączyłem ten sterownik a pompa dalej sie załancza dziwne. Dodano po 3 Wyciągne przekażnik i nie działa .
jw. 1987 1.8 benzyna wtrysk Problem jest taki : nie ma sterowania pompą paliwową,sama pompka jest sprawna bo sprawdzałem włączając przekaźnik od niej... Jest tam komputer (0227400030CC BOSH)który jest połączony z innym modułem i dopiero z niego idzie sterowanie na przekaźnik,a właśnie tego sterowania nie ma...po włączeniu zapłonu pompka powinna się...
Znów zaczeły się problemy z moim autkiem Może ktoś pomoże OBIAWY Po rozgrzaniu silnika słychać tykanie przekaźnika pompy paliwowej, a do tego wchodzą wyrzsze obroty niż powinny ok 3tys, aleto jest różnie. Gdy przekaźnik "pyka" nie ma mowy o jeździe na benzynie, mam inst. gazową ale ona była sprawdzona, w przekaźniku pompki brak masy i tak samo jest...
No raczej jest, bo bezpiecznik cały i ten srebrny przekaźnik jest dobry ( rozbierałem ). A chyba on jest od ECU do przepięć czy coś takiego. Ale gdzieś czytałem że na LPG powinno być na S ( super ). Rasa psa nieznana, chyba kundel ;)
Napisz jaką masz instalacje gazowa , taka z centralką sterującą czy na tzw. skruta. Gazownicy często odcinają wtrysk za pomocą przekaźników. Poszukaj kabelków wychodzących z wtrysku i prześledź ich drogę, powinny być w jednym miejscu rozcięty kabelek. Połacz go na chwilkę i odpal zobaczysz czy wina leży po stronie odcięcia przez gaz czy z innych powodów....
Mam tylko okrojony schemat :cry: Twoja instalacja jest dodatkowo wyposażona w regulacje dynamiczną wolnych obrotów i prawdopodobnie moduł służący do spełnienia normy euro. Tak jak napisałem, przewód ten przy sterowniku to masa układu, czerwony gruby zakończony oczkiem to plus z akumulatora i przy nim masz kostkę łączącą się z instalacją auta. Żółte...
Falujące obroty mogą być przyczyną niesprawnej sondy lambda, niesprawnego potencjometru klapy spiętrzającej wadliwego działania regulatora wolnych obrotów. Ja proponuję sprawdzić wszystkie gumowe rurki z układu dolotowego i gumową podłogę pod przepustnicą.W KE jetronicu nie może być lewego powietrza bo to zakłóca pracę silnika. Za akumulatorem jest...
Witam Jako elektro-laik chciałbym się dowiedzieć jak podłączyć zasilanie pomp paliwa? Generalnie przerabiam układ zasilania w samochodzie Lada 2104, chcę zastąpić mechaniczną pompkę paliwa elektryczną, a w przyszłości gaźnik wtryskiem. W pierwszej fazie muszę zrobić sterowanie elektrycznej pompki paliwa (0,2 bar) tak, aby po włączeniu stacyjki pompka...
Garri , no właśnie w tym problem ,że nie podaje paliwa , dopiero teraz napisał ,że pompa pracuje. Na "drutowanie " możesz pozwolić sobie Ty , doświadczony ale nie pytający. Do tematu. Ten duży czarny wielopinowy przekaźnik z elektronika jest od pompy i wtrysku rozruchowego. Odkręć jeden wtrysk , wsadź do butelko plastikowej i naciskając na klapę spiętrzającą...
Witam! Mam problem z paskiem nie odpala wcale. Brakło mi paliwa i zgasł mi silnik, po zatankowaniu układ sam się odpowietrzył i wszystko było ok. Po dwóch dniach mieszanej jazdy silnik zgasł i już nieodpalił. Myślałem że to woda w układzie bo był mróz dolałem uszlachetniacz do paliwa ale nie pomogło,dopiero na następny dzień odpalił silnik pracował...
Witam. Mam następujący problem z BMW E30 320i 125KM z 84 roku bez katalizatora 15- pinowe złącze. Na początku samochód czasem potrafił zgasnąć na środku drogi po czym nie chciał odpalić. Doszedłem, że to przekaźnik pompy paliwa (tu jest jeszcze układ sterujący). Po przelutowaniu już nie gasł. Jednak nadal obroty falowały na biegu jałowym. Schodziły...
Witam Nazajutrz. Otóż Archaniele40 wykonałem połączenia zwierające ze sobą wszystkie możliwe kombinacje wtyków w gnieździe pod przekaźnikiem, w sumie 42 połączenia, przy pomocy "probówki", tj. żaróweczki 4W 24V z wąsami +-. W żadnej z konfiguracji połączeń przeprowadzanej na zapłonie pompa się nie odezwała. To chyba wskazuje, że sterowanie przekaźnikiem...
a co powiecie na temat takiego podłączenia pod przekaźnik pompy paliwa tak jak jest to wykonane w Fiacie SC http://www.centomania.pl/sections.php?op... cztat ze strony "Przewód z sygnałem trzeba przeciągnąć do komory silnika. Powyżej centralki są dwa styczniki i dwa bezpieczniki. Nas interesuje tylko i wyłącznie stycznik...
witam mam problem z moim toledo (93r. , 1.8 RP, mono jetronic, sterownik Bosch 0 280 000 739 //// 443 907 403 G. Objawy pojawiły się już przed założeniem gazu ( nierównomierna praca, brak mocy, przygasanie) i wskazywały na lambdę, ale czasem usterka zupełnie zanikała, potem znów się pojawiała, co wydało mi się dziwne. Teraz po założeniu gazu jest podobnie...
Auto z roku '86. Ale w temacie wtrysku jest to koniec lat 70. Wtrysk L-Jetronic . Jest on trochę inny od LE-Jetronica, np. wtryski nie są zamienne. Przepływomierz ma 7 pinów. Napięcia nie mierzyłem. Jak pomorze, to jest to wersja wtrysku z "silnikiem krokowy" w formie odchylanego bimetalu. Brak Motronica. Sonda Lambda w tym wtrysku nie jest obowiązkowa...
Witam, neumím polsky, tak píšu česky. Příčinou je vypnutí palivového čerpadla při provozu na gaz LPG. Po vypnutí čerpadla není tlak v systému KEIII Jetrinic, proto se klapka váhy vzduchu vychýlí zcela nahoru i pří nízkých otáčkách motoru. Řídící jednotka tento stav neumí vyhodnotit a začne pracovat v nouzovém režimu. V nouzovém režimu pracuje motor...
Witajcie Ostatnio przeskoczył mi rozrząd w moim Fiacie Uno 1.0 FIRE na wtrysku. Podczas jego wymiany postanowiłem zgrać sobie zawartość EEPROMu... I teraz sprawa wygląda następująco: Zaraz po przeskoczeniu paska, silnik odpalał i jak wiadomo - szybko gasł. Po założeniu paska i grzebaniu w ECU, nie chce odpalić. Iskra jest, napięcie na pompie paliwa...
Witam temat następujący Auto Mercedes 124 2.0 K-Jet oczywiście zagazowany (wiem że temat rzeka i był wałkowany ,lecz problem dość dziwny. Mianowicie Auta nie można wyregulować na wolnych obrotach,układ pozornie szczelny wymyty nie jest po wielu wybuchach LPG ,klapa spiętrzająca prosta,srebrny przekaźnik sprawny + dodatkowo przylutowany na wszelki wypadek....
witam po dłuższej przerwie - problem nadal nie rozwiązany przeczytałem mase topiców na różnych forach lecz żaden nie rozwiązał mojego problemu. Dokładnie rzecz biorąc sprawa ma się tak: wszystkie czujniki temperatury są ok (żeby była jasność jest to wtrysk KE-Jetronic). Czujnik temp. to dwa termistory w jednej obudowie - jednen z nich podpięty jest...
witam, zakładam nowy temat gdyż stary "mercedes W124 230E - złącze diagnostyczne" mija się z celem - sorry że robię bałagan ale już ręce rokładam nad mieciorem :cry: Problem: auto (W124 230E 88') ciężko zapala jak jest zimne tzn temp powietrza<5st. C Jak już załapie to potelepie trochę do częściowego rozgrzania. Potem już chodzi jak należy i nie...
Witam wszystkich! Mam problem z podłączeniem sensorowej blokady zapłony, którą kupiłem na allegro. Samochód to mercedes 190e 2.0 na wtrysku ke-jetronic 1991r. Proszę o wskazówki, w które miejsce mam podłączyć przewody które na schemacie podłączenia urządzenia producent nazwał g"ruby czerwony i gruby czarny".:| Schemat podłączenia blokady: http://images23.fotosik.pl/144/0676189f5...
Witam wszystkich Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem i potrzebuje pomocy. Silnik odpala za pierwszym obrotem, na wolnych obrotach pracuje idealnie, problem pojawia się przy około 2000 do 3000 obr/min,przy dalszym dodawaniu gazu silnik kopci na czarno i nie wchodzi dalej na obroty(dym raczej nie pachnie spalonym olejem tylko chyba pochodzi z nieprzepalonej...
witam w ktorym miejsce zasilic kasete bezpiecznikow? chodzi mi jak podpiac sie tylko do silnika bo ow silniki jest w innym aucie mam wszystkie wiazki modul komputer cewke czujniki i kasete nie iwem ktore przekazniki beda mi potrzebne i w ktore miejsce je wpiac no i jak zrobic to zasilenie kasety tak aby mozna bylo go odpalic silnik to 1800 KE-jetronic...
Komputer nie ma nadzoru nad obwodem pompy. Chyba nawet obwodu cewki przekaznika nie kontroluje. Przekaznik podaje prąd do pompy, dopuki dostaje impulsy z układu zapłonowego. Napisz jaki to system (k-Jetronik, czy LH Jetronik 2.2 ?)
w K jetroniku byly takie przekazniki
Na szybko, założyć przekaźnik i zobaczyć jak będzie odpalało. Zmierz napięcia plus modułu do plusa czopa akumulatora. To samo zrób z masą. Zobaczymy jaki jest spadek.
Witam ponownie Mój silnik jest typu K-Jetronik. Mam jeszcze jedno pytanko związane z tym przekaźnikiem: czy w sytuacji, gdy on się zepsuje są takie objawy jak u mnie czy auto po prostu zgaśnie? Jeżeli mógłbym prosić jeszcze jakiś przybliżony symbol tego przekaźnika to byłoby super. Tymczasem wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Z tego co pamiętam, to wkładasz bezpiecznik do przekaźnika, włączasz zapłon, pompa zacznie ciągle pracować i teraz albo kontrolka zacznie wyświetlać kody, albo wyjmujesz bezpiecznik i dopiero zacznie migać
W VW golf II z silnikiem 1.8 16V PL z KE-Jetronik po właczeniu zapłonu zawiesza się obrotomierz? co jest tego przyczyną? przekaźnik? bezpiecznik? Proszę o pomoc.
Co do pompy od 2.2 do 1.8 to nie rob takich rzeczy 2.2 chodzi na k-jetronicu rozerwie ten twoj wtrysk.Ma za wysokie cisnienie.Kup na allegro pompe do poldka za 100zl i bedzie smigac.
witam.w systemie VW motronic wyjście z ecu pin 12 sterowanie przekaźnikiem a w jetroniku pin 13 .audi 12 pin a jaki dokładnie masz problem.Pozdrawiam
W sumie przy mechanicznym wtrysku (KE-Jetronik lub KE-Motronic) w trakcie pracy na gazie pompa MUSI być odcięta od wtrysku (nie może być podawane ciśnienie paliwa na wtryskiwacze ) ale to każdy gazownik wie. Ja mam też wtrysk mechniczny (ale mniej w nim elektroniki bo to K-Jetronik bez katalizatora) i zasilanie pompy odłączane przekaźnikiem (i tak na...
A powiedz mi przyjacielu na których ty pinach niby OBD sprawdzałeś układ zapłonowy? Wymigaj błędy na 2 pinie, na 3 masz jetronica a na 6 klimę. Sprawdź 2 pierwsze na wszelki wypadek. Zastanawia mnie kwestia rozrusznika. Jak masz drugą sztukę (w sensie furę) to zamień jeszcze przekaźniki nad wiatrakiem, tam są główne zasilające komputery. Na oniec sprawdź...
Witam. Przejrzałem wszystkie posty dotyczące tego tematu lecz nie znalazłem lekarstwa na mój problem. Więc pozwolę sobie poruszyć ten niezgłębiony do końca temat po raz kolejny. - w aucie jest zainstalowana instalacja gazowa z polskim sterownikiem Maxilambda, pompa paliwa nie była odcinana przekaźnikem tylko urządzeniem typ "stop k-jetronic" które jak...
Witam! Dziękuje za zainteresowaniem tematem i opinie.Auto to BMW z wtryskiem motronik z automatycznym przełączaniem z benzyny na gaz po rozruchu .Wg mechanika pompa zużywa się szybciej jeśli samochód jedzie na gazie gdyż pracuje na maksa /ciśnienie przelewu jest wyższe od ciśnienia pracy/ i to też mogło przyczynić się do uszkodzenia.W poprzednim aucie...
http://obrazki.elektroda.pl/2438320000_1... Witam Chciałbym przedstawić wykonaną przeze mnie stację lutowniczą do BGA. Jako, że stacje do BGA trochę kosztują, a w warsztacie przydał by mi się taki sprzęt, postanowiłem zbudować taką stację sam. Pracowałem na kilku stacjach: 1 - Techot TH-580 2 - Jetronix ECO 3 - Achi IR PRO SC v3 4 -...
Hej znalazłem prądy i okazał się uszkodzony przekaźnik pompy - oddałem do regeneracji i już działa.. mam zasilanie na pompie paliwa.. - ale teraz nurtuje mnie jedno - czy ona powinna pracować przy jeździe na gaz..?? Szczerze to na razie pompa nie pracuje bo jest spalona ale podłączyłem żarówkę h4 do styków pompy i świeci pełnym blaskiem gdy jade na...
mercedes jetronic jetronic ciśnienie jetronic obrotami
antena satelitarna ustawienie corab renault schematy megan piekarnik programator
amica daw7123dcb latarka parkside
Whirlpool MEWRSB 7259 WS – jak wyjąć szufladę na detergenty, zatrzask, czyszczenie SKD 1000 SilverCrest – brak dźwięku z kaset na komputerze, konfiguracja USB, Audacity