Zakręć butlę lpg i polataj tylko na pb z 2 dni. zaobserwuj czy jest to samo czy lepiej.
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
Cześć Przyczyn takiego zachowania może być co najmniej kilkadziesiąt. Takiego auta nie naprawia się "co koledzy o tym sądzicie" tylko po prostu podpina się komputer diagnostyczny. Chyba że naprawdę chcesz sobie powymieniać trochę części - mogę z radością w tym pomóc :) ale dobrze dla ciebie (i dla twojej kieszeni) to się najprawdopodobniej nie skończy.
to jest mechaniczny wtrysk?
Na plaku odzywa się, ale gaśnie po wypaleniu go, pompka zasilająca podaje paliwo, ale idzie to palcem zatkać, nie wiem czy nie powinno być większe ciśnienie... Na pompie wtryskowej nie powinno być jakiś zaworków odpowiadających za utrzymanie ciśnienia wstępnego? Może ma ktoś schemat pompy wtryskowej?
Hej kolego, jeżeli wstaje deska to kluczyk jest ok, jeżeli stacyjka po przekręceniu na zapłon zaświeca się kontrolkami to na 99 % jest ok (wątpię że poszło tylko położenie 3 do uruchamiania zapłonu) może być dużo przyczyn, na początek, aby wyeliminować stacyjkę to --> zapłon --> dwójeczka --> sprzęgło --> 2-3 silnych chłopa i odpalać go na tzw. "pycha",...
Diagnostyka bo na forum to można gdybać.
Witej jeżeli odpala z silnika sprawdź przełącznik z windy jest to zabezpieczenie podczas załadunku żeby autko nie odjechało. Nie wiem jaka jest zabudowa,spotkałem się,że zabudowa została przerobiona, a przełącznik został.
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Najpierw to go podłącz pod komputer i odczytaj błędy i parametry bieżące bo tak to szukanie igły !
Witam. Trzeba zacząć od sprawdzenia ecu silnika na stole. Są trzy opcje do wyboru 1. Najlepsza moim zdaniem. Naprawić. Każdy kto zna ten typ sterownika po przeczytaniu postu dobrze już wie co może być przyczyną usterki. 2. Wymiana na używany. co wiąże się z dopasowaniem ecu do Auta. Jest kilka sposobów, niestety wiąże się to z zakupami i opłatą za programowanie,...
Jaki to 2,2 D, czy CDI. Poszperaj na forum W 210 napewno coś znajdziesz.
są dwa typy rozruszników w tych autkach jeden jest sterowany podaniem na 50-tke +12v a drugi jest sterowany cyfrowo{takie immo}
Odczytaj błędy czymkolwiek firmowym.
Wiązka pod silnikiem
Sprawdź czy masz paliwo na wejściu filtra. Na słuch to wiesz, chłop w szpitalu.
Z tego co mi wiadomo wiatrak nie kręci się na zimnym silniku. Wentylator załącza się po otwarciu tzw. dużego obiegu wody i po przekroczeniu odpowiedniej temperatury. Wiatrak jest sterowany przez czujnik temperatury najczęściej drugi niezależny od czujnika temperatury wskaźnika na desce rozdzielczej. Ta straszna temperatura do odczucie własne organoleptyczne...
chyba mam też ten sam problem,autko stało 2 tygodnie i padł akku. otworzyłem scyzorykiem wymieniłem akku na początku rozrusznik nie reagował ale po kilku razach zapalił przejechałem 40km po czym stał ok 6h wsiadłem wróciłem bez problemu stał znowu 7 dni i chcąc odpalić ani drgnie rozrusznik na krótko kręci ale nie zapala wydaje mi sie że z tym akku...
Tak, za schowkiem pasażera, trzeba zdemontować schowek. Jeszcze ewentualnie kiedyś widywalem uszkodzone kostki stacyjki.
Niestety, przy dźwigni nie ma regulacji. Patrząc nawet na samą linkę (w necie) nie widać tam nic, czym można by kręcić;-)
Panowie podam mój przykład może komuś się przyda względem rozrusznika. Postaram się w skrócie. Posiadam Mercedesa W204 rok 2010. Miałem problem z odpaleniem rozrusznika raz kręcił a innym razem nie, ale po kilku próbach przekręcani w stacyjce odpalał więc zwlekałem z naprawą, ale przyszedł ten moment, że żadna próba nie dawała rezultatu więc byłem zmuszony...
Jak zazwyczaj nie ma informacji co to za auto. Mamy już co najmniej trzecią generację CLS-a. Ale to oczywiście mało ważne - nawet roku nie warto podać. Otóż jest to skrzynia ze sterowaniem elektronicznym i żadnego „wybieraka” tam nie ma.
Klema do zmiany. Wystarczy, że masz spadek napięcia na niej i nie będzie kręcił.
Piszesz,że stoczyłeś komutator bo był nadpalony. A czy powycinałeś izolację pomiędzy poszczególnymi lamelkami komutatora?.Lamelki powinny wystawać ok.1-2 mm powyżej izolacji.W innym przypadku szczotki nie będą dokładnie dotykały lamelek i rozrusznik będzie słabo kręcił lub w ogóle nie ruszy.
Bezpieczniki ok
Więc problem po stronie paliwa i tam szukaj Po daniu plaka ten silnik staje zwyklym wolnossakiem ktory nie potrzebuje grama elektroniki do jego uruchomienia,i to co piszesz nie do konca jest prawdą,wina moze lezec po stronie paliwowej lub elektroniki zarzadzania silnikiem. Zapalenie na plaku to tylko eliminacja uszkodzenia mechanicznego silnika. A...
Jak długo musisz kręcić rozrusznikiem na zimnym?
Witam, odgrzewam temat, pojazd jak wyżej (A170 CDI AUDTOMAT). Mój rozrusznik nic się nie odzywa, kontrolki nie przygasają (przy próbie uruchomienia silnika), na krótko rozrusznik kręci a auto odpala (po uprzednim włączeniu zapłonu). Przy próbie uruchomienia silnika przy dźwigni w położeniu P lub N słychać delikatne pyknięcie (prawdopodobnie przekaźnik)....
Witam. Niekiedy prócz kręcenia kierownicą konieczne jest podpięcie pod tester , ustawienie jazdy testowej adaptacyjnej (po kilku metrach jazdy na wprost dalej po łuku).Może też się udać po dłuższej jeździe (normalnej).W większości przypadków udaje się tak jak wspomnieli koledzy -po kręceniu.
Jakie jest napięcie na akumulatorze podczas kręcenia?
Włącz zapłon i jednocześnie na silniku naciśnij przyciski START i STOP wtedy będzie kręcił ale nie odpali :-)
Czyli rozbiegł się raczej skutecznie. Jak odpalasz bez placka to rozrusznik nie zaczął dziwnie szybko kręcić?
No działa :) co nie zmienia faktu że rozrusznik nie kręci (na krótko działa)
Sprawdź dokładnie jeszcze raz układ zasilania paliwem bo wygląda jak by się paliwo cofało, skoro najpierw zapala to na tym paliwie co jest w filtrze paliwa, a następnie trzeba długo kręcić żeby się odpowietrzył.
Nie kręci Dodano po 7 W ogóle nie kręci
Hej, co to ci sie działo z tym stróżem co tak długo kręcił,u mnie jest to samo. Będę wdzięczny za podpowiedz Dodano po 1 Actrosem a nie strozem
Diagnoskop SD i podglądnij temperaturę płynu chłodzącego oraz wysteruj wentylator aby sprawdzić czy potrafi szybko "kręcić".
Jaki masz kluczyk? Scyzoryk czy rybkę? Rybki lubią się rozprogramować nawet przy skanerze w markecie. Sprawdź czy jak kręcisz rozrusznikiem to dochodzi plus na fioletowy przewód w kasecie ze sterownikami,z przodu pod maską po stronie pasażera,pierwsza obudowa z bezpiecznikami. Ten test odpowie,czy wine za taki stan ponosi okablowanie,stacyjka,czy wina...
Masz jeszcze to auto? Bo mam dokładnie taki sam model i jakbyś miał chwilę sprawdzić napięcia na bezpiecznikach w prawym przednim module to byłbym bardzo wdzięczny, bo o dziwo niektóre mają 0.32-0.4V, ogólnie ten moduł ma własnie podłączenie masy tylko w tym jednym miejscu, ale ciekawi mnie zacisk 15 bo na tym zacisku jest koło 8-10V a przecież to jest...
Witam. Czy problem został rozwiązany? Bo mamy to samo i nie wiemy gdzie szukać
witam podlacze sie pod temat zeby nie zakladac nowego watku, mam ten sam problem. Przyjechalem pod dom zaparkowalem. Rano schodze i auto juz nie odpala, kreci i nic, czasami strzeli pare razy w dolot i nic wiecej, blad jaki wyskakuje to p0341. Mial ktos taki wynalazek ?? niby blad opisuje czujnik polozenia walka ssacego poza zakresem. Czyzby czasami...
witam ja mam podobny problrm i nie chce zakładac nowego tematu sprawa wyglada tak (mowa o ml ropniaku 2000 rok) po podaniu paliwa bezposrednio na pompe odpala i spoko wszystko wiec sprawa w ukladzie paliwowym od baku do filtra teraz pytane 1 czy jest pompka w baku bo ja tam nic nie słysze po włączeniu zapłonu (nie bardzo mi sie chce do baku zagladac...
Tak nie zapali, co najwyżej go zaleje. Nie kręciłeś wcześniej śrubą regulacji składu mieszanki ?
Sprawdź bezpieczniki przewody do silnika Dodano po 10 Trochę wiedzy technicznej
Nie palił, w rozruszniku nie było żadnej szczotki nawet na krótko nie kręcił teraz na rrotko kręci
Może jest zwichrowana tarcza licząca i traci się sygnał? Chociaż na takie uszkodzenie jest inny kod błędu... Jak masz możliwość można podpiąć oscyloskop. Można również podłączyć do czujnika multimetr ustawiony na napięcie przemienne. Oczywiście w obu przypadkach sygnał pojawi się przy kręceniu kołem.
Witam, Aktualizacja tematu: Wymienione zostalo: 5 szt swieca zarowa - zapobiegawczo, Filtr paliwa Efekt: Samochod odpalal na mrozie bez problemu az do dzis - ponowym problem, nie odpala na mrozie i znow zostal rozladowany akumulator ( ponowne proby byly na odpalaniu po " kablach " ale rozrusznik kreci - zaplonu brak )... Aktualizacja: Problemem okazal...
Te silniki nie mają żadnej procedury odpowietrzania. Wlewa się paliwo do baku, kręci się rozrusznikiem i układ odpowietrza się sam.
Jeżeli kręci rozrusznik to nie immo.
Miałem podobny przypadek, auto nie kręciło rozrusznikiem, problemem były zaśniedziałe piny na sterowniku silnika. Tutaj sterownik silnika załącza przekaźnik na rozrusznik, a nie stacyjka. Może to naprowadzi Cię na rozwiązanie.
Skoro wczesniej pomagało stukanie to znaczy ze szczotki się blokowały, a teraz zblokowały się już na dobre i nie daje rady kręcić.
Nie odpala czy nie kręci?
U mnie był podobny problem, bo świece grzały dopiero poniżej 3st.cel. ale dołożyłem u elektryka płomieniówkę i pali bezproblemowo. Przecież autor pisze że silnik ZI a nie ZS. Lambda do palenia nic nie ma prawdopodobnie mieszanka nie jest wzbogacana do odpowiedniej wartości. Ile pokazuje czujnik temperatury? Jakie jest ciśnienie paliwa przed startem...
pompa sprawdzona ale dalej jest tak samo
A po co jakieś przyciski, wystarczy połączyć dwa kable na wtyczce od pozycjonera(pozycjoner siedział na automacie) i będzie kręcił.
ja to zauważyłem już wcześniej za każdym razem jak wymieniam filtr lub odkrece któryś z przewodów paliwa, świadczy to o tym że układ zassał powietrze i pompa je musi przepompowac do zbiornika, wydaje mi się że w twoim przypadku tego powietrza zasysa gdzieś więcej niż u mnie bo u mnie rano tego bulgotania nie ma, ale i tak musi długo kręcić
Słyszałam że w niektórych modelach Mercedesów A i B Klass były rozuuszniki z czujnikiem temperatury? Jak to sprawdzić?
Nie tak od razu! Jak jest wersja przed liftingiem - to nie ma sterownika, tylko jest załączanie poprzez przekaźniki. (ale Kolega nie był uprzejmy określić rodzaju pojazdu - wiadomo: będzie ciekawsza i gorętsza dyskusja...) Najlepiej to iść po kablu zasilającym od elektromotoru - jak znajdziesz wtyczkę to ją wypiąć i tam podać prąd. Jest duże prawdopodobieństwo...
Jakby nie było to troche czasu upłyneło, a przyczyną były wtryski założone nowe i sprzęt hula;)
Witam. A napięcie do rozrusznika dochodzi wtedy jak nie kręci?
Rozumiem ze nie kręci wogóle? Sprawdż modół z wbudowanymi przekaznikami który znajduje sie po lewej stronie auta obok reszty sterowników. Jeden z tych przekazników odpowiada za kręcenie rozrusznikiem, drugi zasila ster silnika.
Temat umarł A problem się rozwiązał??
Dla przestrogi. Ostatnie zdanie autora postu: I czy benzyna jak stoi otwarta w kanistrze to czy coś się z nią dzieje? Na pewno paruje, uwalniając niebezpieczne i wybuchowe opary. Do autora postu (celowo z małej litery) zdajesz sobie sprawę z zagrożeniem przechowywania benzyny w otwartym pojemniku?
Rozrusznik wyczyść i być może wymień szczotki.
Pomyśl , Bart86ca dał ci wszystko co potrzebne. Zobacz tylko w którą stronę kręci się paluch rozdzielacza i masz wszystko.
Przewody sprawdzone były najpierw, zaworek ze zdjęcia też był przypchany ale też go wyczyściliśmy. Podciśnienie w zbiorniku paliwa wykluczyliśmy, bo na noc został ściągnięty korek wlewu paliwa. Jakie ciśnienie ma być na bloku ? A może ktoś obeznany na północnym mazowszu zająłby się autem ?
Pompa do sprawdzenia Nastawnik lub Pęknięte lub zużyte sprężynki w sekcji
byłem u kilku ale każdy mówi że się nie zna na tego typu stacyjkach
Dla mnie wkład elektryczny stacyjki,przy awari immo rozrusznik powinien kręcić
Witam mam mercedesa A170 rok 1999 nie odpala rozrusznik tylko kreci 5sekud i cisza prubowalem na ktotko i kreci ale niepali przekazniki ok zero bledow prosze o pomoc :cry: :cry:
Jakie jest ciśnienie na railu jak kręci i nie odpala?
Trzeba zerknąć w pompkę. Tam zdaje się jest tylko jedna, która kręci się w obie strony w zależności czy ma pryskać na przód czy na tył.
Na tym samym forum kolega ma bardzo podobny problem do twojego , może tam znajdziesz wskazówkę " Mercedes Atego 815 czasem nie odpala". Dodano po 40 Sorry nie zauważyłem , że już tam byłeś.
Napisz co to za model i czy działo się coś wcześniej niepokojącego. Twoje pytanie brzmi mniej więcej tak (popsuł się mercedes nie kręci) tylko nikt nie wie jaki mercedes a na przestrzeni czasu zdecydowanie różnią się od siebie ;)
Witam, można wiedzieć, jak to się zakończyło Emlek ? co było powodem ?
Też mam te yato od roku i jeszcze żadnego nie złamałem, a kręciły nawet zawieszenie w Mercedesach.
Za filtrem i druga osoba psikała, a ty kręciłeś?
witam mam problem z odpaleniem sprintera auto było uderzone w tyłek ale wtym dniu nie było problemu stało 2 tygodnie nie odpalane a teraz rozrusznik kręci chwilę iakumulator siada prubuję go ladować ijest to samo zauwazyłem ze po przekręceniu kluczyka wsazówka na prostowniku siada nie wiem czy to wina akomulatora a może rozrusznik swiece zarowe chyba...
Były sprawdzane moduły SAM i zasilania (bezpieczniki i zimne luty)?
No można go kręcić do bólu, nawet nie szarpnie silnikiem od zapłonu.
Temat zamknięty. Powodem był wypalony przedni modol sam. (spaliło sterowanie modułu silnika pod bezpiecznikiem) a druga usterka nie działające wskaźniki itd to wina akumulatora... Za niskie napięcie po zadziałaniu rozrusznika... Autko już normalnie odpala i wszystko jest ok. Dziękuję za pomoc. 😁
Masa byla zmieniana od silnika do ramy.na krótko kręci
Też już o tym pomyślałem, wieczorem jestem umówiony na kompa, mam nadzieję że cos się wyjaśni. Sprawdzałem filtr paliwa i czy pompa małego ciśnienia podaje paliwo, Paliwo podaje, auto zaczęło kopcić na czarno, ale nadal nie odpala. Tak jak by miał za mało powietra lub za dużo paliwa dostawał? Po odpowietrzeniu układu paliwowego auto pali na dotyk, ale...
Rozwalona kostka stacyjki. Nie wiem czy sie myle ale gdyby było zwarcie w przekaźniku czy stacyjce to rozrusznik nie powinien kręcić.
Po pierwsze diagnoza.
Chodzi mi o odkręcenie centralnej śruby, czyli całego wiatraka. Stojąc przed autem kręcić w prawo?
Co sie okazalo bo moj juz stoi trzeci tydzien.
Witam, Czujnik temperatury zewnętrznej już działa, poprostu nie był wysunięty do końca w kostce. Ale niestety dalej nie kręci rozrusznik, tylko po przekręceniu rozrusznika kręci się na maxa wentylator chłodnicy, i na desce pokazuje się trojkat z wykrzyknikiem i napis „Service due now”. Co mogę jeszcze sprawdzić bez podłączenia komputera.
A ciśnienie na wężach się pokazuje przy przegazowaniu? Turbo się kręci?
Zostawiłem zapłon włączony może z minutę i samochód kręcił i kręcił, jakby ciśnienie zeszło w niskim układzie.
No to jak kręci ,to może pompa wtryskowa zawór odcinający paliwo ,sprawdzałeś .
Może nie masz masy na silniku
Trzeba wykręcić zawór i zastosować zaślepkę od obudowy rozrządu mb om611/646. Kręcona na imbus. Jest Zawór Jeszcze w podstawie filtra oleju...
Sigi nie zapala,obrotomierz sie nie rusza wcale jak się kręci
Trochę za mało danych: jaka instalacja gazowa, w jakich warunkach nie chce odpalić - tzn.. w opcji na benzynie czy na gazie itp. Nie znam ME230. Ale na logikę (pierwszym razem kolega zaciągnął i ruszył) - mógł być za słaby akumulator, kręcił ale napięcie było za niskie na przeskok iskry na świecach, później (było wszystko ok) bo akumulator podładowany,...
Gaśnie na wysokich obrotach tylko podczas przyspieszania czy nawet jak w żółwim tempie osiągasz większą prędkość to też na wysokich pod obciążeniem zgaśnie? Jak na jałowym? Po tym jak zgaśnie i próbujesz go uruchomić to pali od razu czy musisz "chwilę" kręcić?
Wszystko się kręci jak należy...
Jesteś kolego jak ten kot Brexit któremu otwiera się drzwi, a on dalej siedzi i miauczy :) Napisałem powyżej: "Po zwarciu przekaźnika k5 rozrusznik powinien ruszyć - nawet bez klucza w stacyjce. Prawdopodobnie jest dodatkowe zabezpieczenie na zabudowie" Kabel ze styku przekaźnika idzie w oryginale bezpośrednio na rozrusznik. Nie ma zbyt wiele do sprawdzenia....
Witam, ten biały nalot to prawdopodobnie Środek do konserwacji styków, a mianowicie co do problemu to silnik kręci i nie odpala? czy nie kręci?
Padła kostka stacyjki. W każdym razie pierwsza do sprawdzenia. Zacznij od klem i przewodów masowych No tak. Zapłonu nie ma, a rozrusznik kręci. Na pewno masa silnika ;) Zobacz czy te przewody są całe, czy wszystkie bezpieczniki są OK Zapłon nie ma osobnego bezpiecznika. Licznik ma, ale skoro auto nie pali, to raczej cały styk "15"padł.
mercedes długo kręci mercedes kręci zegar mercedes rozrusznik krótko kręci
prąd ciało człowieka prosty regulator oświetlenia sterownik lm339
ekspres delonghi problemy ekspres delonghi problemy
Vectra TV Smart 4K – niezgodność czasu w menu z rzeczywistym, błędna synchronizacja TOT/TDT Rewen – błąd ERR na wadze elektronicznej: przyczyny, reset, kalibracja, serwis