Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
Zakręć butlę lpg i polataj tylko na pb z 2 dni. zaobserwuj czy jest to samo czy lepiej.
Cześć Przyczyn takiego zachowania może być co najmniej kilkadziesiąt. Takiego auta nie naprawia się "co koledzy o tym sądzicie" tylko po prostu podpina się komputer diagnostyczny. Chyba że naprawdę chcesz sobie powymieniać trochę części - mogę z radością w tym pomóc :) ale dobrze dla ciebie (i dla twojej kieszeni) to się najprawdopodobniej nie skończy.
to jest mechaniczny wtrysk?
Na plaku odzywa się, ale gaśnie po wypaleniu go, pompka zasilająca podaje paliwo, ale idzie to palcem zatkać, nie wiem czy nie powinno być większe ciśnienie... Na pompie wtryskowej nie powinno być jakiś zaworków odpowiadających za utrzymanie ciśnienia wstępnego? Może ma ktoś schemat pompy wtryskowej?
Hej kolego, jeżeli wstaje deska to kluczyk jest ok, jeżeli stacyjka po przekręceniu na zapłon zaświeca się kontrolkami to na 99 % jest ok (wątpię że poszło tylko położenie 3 do uruchamiania zapłonu) może być dużo przyczyn, na początek, aby wyeliminować stacyjkę to --> zapłon --> dwójeczka --> sprzęgło --> 2-3 silnych chłopa i odpalać go na tzw. "pycha",...
Diagnostyka bo na forum to można gdybać.
Witej jeżeli odpala z silnika sprawdź przełącznik z windy jest to zabezpieczenie podczas załadunku żeby autko nie odjechało. Nie wiem jaka jest zabudowa,spotkałem się,że zabudowa została przerobiona, a przełącznik został.
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Najpierw to go podłącz pod komputer i odczytaj błędy i parametry bieżące bo tak to szukanie igły !
Witam. Trzeba zacząć od sprawdzenia ecu silnika na stole. Są trzy opcje do wyboru 1. Najlepsza moim zdaniem. Naprawić. Każdy kto zna ten typ sterownika po przeczytaniu postu dobrze już wie co może być przyczyną usterki. 2. Wymiana na używany. co wiąże się z dopasowaniem ecu do Auta. Jest kilka sposobów, niestety wiąże się to z zakupami i opłatą za programowanie,...
Jaki to 2,2 D, czy CDI. Poszperaj na forum W 210 napewno coś znajdziesz.
są dwa typy rozruszników w tych autkach jeden jest sterowany podaniem na 50-tke +12v a drugi jest sterowany cyfrowo{takie immo}
Z tego co mi wiadomo wiatrak nie kręci się na zimnym silniku. Wentylator załącza się po otwarciu tzw. dużego obiegu wody i po przekroczeniu odpowiedniej temperatury. Wiatrak jest sterowany przez czujnik temperatury najczęściej drugi niezależny od czujnika temperatury wskaźnika na desce rozdzielczej. Ta straszna temperatura do odczucie własne organoleptyczne...
Niestety, przy dźwigni nie ma regulacji. Patrząc nawet na samą linkę (w necie) nie widać tam nic, czym można by kręcić;-)
chyba mam też ten sam problem,autko stało 2 tygodnie i padł akku. otworzyłem scyzorykiem wymieniłem akku na początku rozrusznik nie reagował ale po kilku razach zapalił przejechałem 40km po czym stał ok 6h wsiadłem wróciłem bez problemu stał znowu 7 dni i chcąc odpalić ani drgnie rozrusznik na krótko kręci ale nie zapala wydaje mi sie że z tym akku...
Panowie podam mój przykład może komuś się przyda względem rozrusznika. Postaram się w skrócie. Posiadam Mercedesa W204 rok 2010. Miałem problem z odpaleniem rozrusznika raz kręcił a innym razem nie, ale po kilku próbach przekręcani w stacyjce odpalał więc zwlekałem z naprawą, ale przyszedł ten moment, że żadna próba nie dawała rezultatu więc byłem zmuszony...
Odczytaj błędy czymkolwiek firmowym.
Wiązka pod silnikiem
Jak długo musisz kręcić rozrusznikiem na zimnym?
Sprawdź czy masz paliwo na wejściu filtra. Na słuch to wiesz, chłop w szpitalu.
Witam. Niekiedy prócz kręcenia kierownicą konieczne jest podpięcie pod tester , ustawienie jazdy testowej adaptacyjnej (po kilku metrach jazdy na wprost dalej po łuku).Może też się udać po dłuższej jeździe (normalnej).W większości przypadków udaje się tak jak wspomnieli koledzy -po kręceniu.
Tak, za schowkiem pasażera, trzeba zdemontować schowek. Jeszcze ewentualnie kiedyś widywalem uszkodzone kostki stacyjki.
Jak zazwyczaj nie ma informacji co to za auto. Mamy już co najmniej trzecią generację CLS-a. Ale to oczywiście mało ważne - nawet roku nie warto podać. Otóż jest to skrzynia ze sterowaniem elektronicznym i żadnego „wybieraka” tam nie ma.
Klema do zmiany. Wystarczy, że masz spadek napięcia na niej i nie będzie kręcił.
Jakie jest napięcie na akumulatorze podczas kręcenia?
Piszesz,że stoczyłeś komutator bo był nadpalony. A czy powycinałeś izolację pomiędzy poszczególnymi lamelkami komutatora?.Lamelki powinny wystawać ok.1-2 mm powyżej izolacji.W innym przypadku szczotki nie będą dokładnie dotykały lamelek i rozrusznik będzie słabo kręcił lub w ogóle nie ruszy.
Witam, odgrzewam temat, pojazd jak wyżej (A170 CDI AUDTOMAT). Mój rozrusznik nic się nie odzywa, kontrolki nie przygasają (przy próbie uruchomienia silnika), na krótko rozrusznik kręci a auto odpala (po uprzednim włączeniu zapłonu). Przy próbie uruchomienia silnika przy dźwigni w położeniu P lub N słychać delikatne pyknięcie (prawdopodobnie przekaźnik)....
Bezpieczniki ok
Więc problem po stronie paliwa i tam szukaj Po daniu plaka ten silnik staje zwyklym wolnossakiem ktory nie potrzebuje grama elektroniki do jego uruchomienia,i to co piszesz nie do konca jest prawdą,wina moze lezec po stronie paliwowej lub elektroniki zarzadzania silnikiem. Zapalenie na plaku to tylko eliminacja uszkodzenia mechanicznego silnika. A...
Sprawdź dokładnie jeszcze raz układ zasilania paliwem bo wygląda jak by się paliwo cofało, skoro najpierw zapala to na tym paliwie co jest w filtrze paliwa, a następnie trzeba długo kręcić żeby się odpowietrzył.
Podłącz kompa i sprawdź w parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem.
Czyli rozbiegł się raczej skutecznie. Jak odpalasz bez placka to rozrusznik nie zaczął dziwnie szybko kręcić?
Włącz zapłon i jednocześnie na silniku naciśnij przyciski START i STOP wtedy będzie kręcił ale nie odpali :-)
Pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona? Nowa, używka, po regeneracji? Napisałeś, że raz jest 40, a raz 300. Ciśnienie jest jakąś analogią do tego, w którym momencie zaraz po starcie im dłużej kręcisz?
Diagnoskop SD i podglądnij temperaturę płynu chłodzącego oraz wysteruj wentylator aby sprawdzić czy potrafi szybko "kręcić".
3. Po stacyjce w momencie startu - trafia pełne 12 V na bendiks? No problem w tym że (24V) nie trafia :) Na krótko kręci.
Nie kręci Dodano po 7 W ogóle nie kręci
No działa :) co nie zmienia faktu że rozrusznik nie kręci (na krótko działa)
Hej, co to ci sie działo z tym stróżem co tak długo kręcił,u mnie jest to samo. Będę wdzięczny za podpowiedz Dodano po 1 Actrosem a nie strozem
Może jest zwichrowana tarcza licząca i traci się sygnał? Chociaż na takie uszkodzenie jest inny kod błędu... Jak masz możliwość można podpiąć oscyloskop. Można również podłączyć do czujnika multimetr ustawiony na napięcie przemienne. Oczywiście w obu przypadkach sygnał pojawi się przy kręceniu kołem.
Masz jeszcze to auto? Bo mam dokładnie taki sam model i jakbyś miał chwilę sprawdzić napięcia na bezpiecznikach w prawym przednim module to byłbym bardzo wdzięczny, bo o dziwo niektóre mają 0.32-0.4V, ogólnie ten moduł ma własnie podłączenie masy tylko w tym jednym miejscu, ale ciekawi mnie zacisk 15 bo na tym zacisku jest koło 8-10V a przecież to jest...
Sprawdź bezpieczniki przewody do silnika Dodano po 10 Trochę wiedzy technicznej
witam podlacze sie pod temat zeby nie zakladac nowego watku, mam ten sam problem. Przyjechalem pod dom zaparkowalem. Rano schodze i auto juz nie odpala, kreci i nic, czasami strzeli pare razy w dolot i nic wiecej, blad jaki wyskakuje to p0341. Mial ktos taki wynalazek ?? niby blad opisuje czujnik polozenia walka ssacego poza zakresem. Czyzby czasami...
Jaki masz kluczyk? Scyzoryk czy rybkę? Rybki lubią się rozprogramować nawet przy skanerze w markecie. Sprawdź czy jak kręcisz rozrusznikiem to dochodzi plus na fioletowy przewód w kasecie ze sterownikami,z przodu pod maską po stronie pasażera,pierwsza obudowa z bezpiecznikami. Ten test odpowie,czy wine za taki stan ponosi okablowanie,stacyjka,czy wina...
U mnie był podobny problem, bo świece grzały dopiero poniżej 3st.cel. ale dołożyłem u elektryka płomieniówkę i pali bezproblemowo. Przecież autor pisze że silnik ZI a nie ZS. Lambda do palenia nic nie ma prawdopodobnie mieszanka nie jest wzbogacana do odpowiedniej wartości. Ile pokazuje czujnik temperatury? Jakie jest ciśnienie paliwa przed startem...
witam ja mam podobny problrm i nie chce zakładac nowego tematu sprawa wyglada tak (mowa o ml ropniaku 2000 rok) po podaniu paliwa bezposrednio na pompe odpala i spoko wszystko wiec sprawa w ukladzie paliwowym od baku do filtra teraz pytane 1 czy jest pompka w baku bo ja tam nic nie słysze po włączeniu zapłonu (nie bardzo mi sie chce do baku zagladac...
Tak nie zapali, co najwyżej go zaleje. Nie kręciłeś wcześniej śrubą regulacji składu mieszanki ?
Nie palił, w rozruszniku nie było żadnej szczotki nawet na krótko nie kręcił teraz na rrotko kręci
Skoro wczesniej pomagało stukanie to znaczy ze szczotki się blokowały, a teraz zblokowały się już na dobre i nie daje rady kręcić.
Witam. Czy problem został rozwiązany? Bo mamy to samo i nie wiemy gdzie szukać
Witam, Właśnie zostałem nie mile zaskoczony. Samochód ok 5 rano załączył alarm ( przebudziłem się, pomyślałem że sąsiadów i poszedłem spać ). Ok 10 rano zobaczyłem, że migają lampy awaryjne więc odblokowałem go i zablokowałem pilotem. Po próbie odpalenia - efekt mizerny, lekki obrót i tyle. Pomyślałem ok pewnie akumulator. Podpiąłem na kablach akumulator...
Nie tak od razu! Jak jest wersja przed liftingiem - to nie ma sterownika, tylko jest załączanie poprzez przekaźniki. (ale Kolega nie był uprzejmy określić rodzaju pojazdu - wiadomo: będzie ciekawsza i gorętsza dyskusja...) Najlepiej to iść po kablu zasilającym od elektromotoru - jak znajdziesz wtyczkę to ją wypiąć i tam podać prąd. Jest duże prawdopodobieństwo...
Nie odpala czy nie kręci?
ja to zauważyłem już wcześniej za każdym razem jak wymieniam filtr lub odkrece któryś z przewodów paliwa, świadczy to o tym że układ zassał powietrze i pompa je musi przepompowac do zbiornika, wydaje mi się że w twoim przypadku tego powietrza zasysa gdzieś więcej niż u mnie bo u mnie rano tego bulgotania nie ma, ale i tak musi długo kręcić
Jeżeli kręci rozrusznik to nie immo.
Te silniki nie mają żadnej procedury odpowietrzania. Wlewa się paliwo do baku, kręci się rozrusznikiem i układ odpowietrza się sam.
Miałem podobny przypadek, auto nie kręciło rozrusznikiem, problemem były zaśniedziałe piny na sterowniku silnika. Tutaj sterownik silnika załącza przekaźnik na rozrusznik, a nie stacyjka. Może to naprowadzi Cię na rozwiązanie.
Witam. A napięcie do rozrusznika dochodzi wtedy jak nie kręci?
A po co jakieś przyciski, wystarczy połączyć dwa kable na wtyczce od pozycjonera(pozycjoner siedział na automacie) i będzie kręcił.
Jakby nie było to troche czasu upłyneło, a przyczyną były wtryski założone nowe i sprzęt hula;)
Dla mnie wkład elektryczny stacyjki,przy awari immo rozrusznik powinien kręcić
Słyszałam że w niektórych modelach Mercedesów A i B Klass były rozuuszniki z czujnikiem temperatury? Jak to sprawdzić?
Rozumiem ze nie kręci wogóle? Sprawdż modół z wbudowanymi przekaznikami który znajduje sie po lewej stronie auta obok reszty sterowników. Jeden z tych przekazników odpowiada za kręcenie rozrusznikiem, drugi zasila ster silnika.
pompa sprawdzona ale dalej jest tak samo
Dla przestrogi. Ostatnie zdanie autora postu: I czy benzyna jak stoi otwarta w kanistrze to czy coś się z nią dzieje? Na pewno paruje, uwalniając niebezpieczne i wybuchowe opary. Do autora postu (celowo z małej litery) zdajesz sobie sprawę z zagrożeniem przechowywania benzyny w otwartym pojemniku?
Temat umarł A problem się rozwiązał??
Napisz co to za model i czy działo się coś wcześniej niepokojącego. Twoje pytanie brzmi mniej więcej tak (popsuł się mercedes nie kręci) tylko nikt nie wie jaki mercedes a na przestrzeni czasu zdecydowanie różnią się od siebie ;)
Przewody sprawdzone były najpierw, zaworek ze zdjęcia też był przypchany ale też go wyczyściliśmy. Podciśnienie w zbiorniku paliwa wykluczyliśmy, bo na noc został ściągnięty korek wlewu paliwa. Jakie ciśnienie ma być na bloku ? A może ktoś obeznany na północnym mazowszu zająłby się autem ?
Temat zamknięty. Powodem był wypalony przedni modol sam. (spaliło sterowanie modułu silnika pod bezpiecznikiem) a druga usterka nie działające wskaźniki itd to wina akumulatora... Za niskie napięcie po zadziałaniu rozrusznika... Autko już normalnie odpala i wszystko jest ok. Dziękuję za pomoc. 😁
No można go kręcić do bólu, nawet nie szarpnie silnikiem od zapłonu.
Chodzi mi o odkręcenie centralnej śruby, czyli całego wiatraka. Stojąc przed autem kręcić w prawo?
Pomyśl , Bart86ca dał ci wszystko co potrzebne. Zobacz tylko w którą stronę kręci się paluch rozdzielacza i masz wszystko.
Witam mam mercedesa A170 rok 1999 nie odpala rozrusznik tylko kreci 5sekud i cisza prubowalem na ktotko i kreci ale niepali przekazniki ok zero bledow prosze o pomoc :cry: :cry:
byłem u kilku ale każdy mówi że się nie zna na tego typu stacyjkach
Mercedes W245 b klasa,benzyna Nie można przekręcić stacyjki, pilot żyje, centalny działa i co ciekawe po włożeniu kluczyka odblokowuje blokadę kierowncy. ECU brak komunikacji; w module SAM błąd b1037 - zwarcie przekaźnika 15R. Potrzebuje informacji jak to pchnać, czy to stacyjka czy raczej coś w instalacji.
Jakie jest ciśnienie na railu jak kręci i nie odpala?
Za filtrem i druga osoba psikała, a ty kręciłeś?
Rozwalona kostka stacyjki. Nie wiem czy sie myle ale gdyby było zwarcie w przekaźniku czy stacyjce to rozrusznik nie powinien kręcić.
Pompa do sprawdzenia Nastawnik lub Pęknięte lub zużyte sprężynki w sekcji
Masa byla zmieniana od silnika do ramy.na krótko kręci
Trzeba wykręcić zawór i zastosować zaślepkę od obudowy rozrządu mb om611/646. Kręcona na imbus. Jest Zawór Jeszcze w podstawie filtra oleju...
Rozrusznik wyczyść i być może wymień szczotki.
Też mam te yato od roku i jeszcze żadnego nie złamałem, a kręciły nawet zawieszenie w Mercedesach.
witam mam problem z odpaleniem sprintera auto było uderzone w tyłek ale wtym dniu nie było problemu stało 2 tygodnie nie odpalane a teraz rozrusznik kręci chwilę iakumulator siada prubuję go ladować ijest to samo zauwazyłem ze po przekręceniu kluczyka wsazówka na prostowniku siada nie wiem czy to wina akomulatora a może rozrusznik swiece zarowe chyba...
Na tym samym forum kolega ma bardzo podobny problem do twojego , może tam znajdziesz wskazówkę " Mercedes Atego 815 czasem nie odpala". Dodano po 40 Sorry nie zauważyłem , że już tam byłeś.
Witam, można wiedzieć, jak to się zakończyło Emlek ? co było powodem ?
Gaśnie na wysokich obrotach tylko podczas przyspieszania czy nawet jak w żółwim tempie osiągasz większą prędkość to też na wysokich pod obciążeniem zgaśnie? Jak na jałowym? Po tym jak zgaśnie i próbujesz go uruchomić to pali od razu czy musisz "chwilę" kręcić?
A ciśnienie na wężach się pokazuje przy przegazowaniu? Turbo się kręci?
Trzeba zerknąć w pompkę. Tam zdaje się jest tylko jedna, która kręci się w obie strony w zależności czy ma pryskać na przód czy na tył.
Były sprawdzane moduły SAM i zasilania (bezpieczniki i zimne luty)?
Po pierwsze diagnoza.
Sigi nie zapala,obrotomierz sie nie rusza wcale jak się kręci
Też już o tym pomyślałem, wieczorem jestem umówiony na kompa, mam nadzieję że cos się wyjaśni. Sprawdzałem filtr paliwa i czy pompa małego ciśnienia podaje paliwo, Paliwo podaje, auto zaczęło kopcić na czarno, ale nadal nie odpala. Tak jak by miał za mało powietra lub za dużo paliwa dostawał? Po odpowietrzeniu układu paliwowego auto pali na dotyk, ale...
Co sie okazalo bo moj juz stoi trzeci tydzien.
Witam, Czujnik temperatury zewnętrznej już działa, poprostu nie był wysunięty do końca w kostce. Ale niestety dalej nie kręci rozrusznik, tylko po przekręceniu rozrusznika kręci się na maxa wentylator chłodnicy, i na desce pokazuje się trojkat z wykrzyknikiem i napis „Service due now”. Co mogę jeszcze sprawdzić bez podłączenia komputera.
Wszystko się kręci jak należy...
Witam, ten biały nalot to prawdopodobnie Środek do konserwacji styków, a mianowicie co do problemu to silnik kręci i nie odpala? czy nie kręci?
Może nie masz masy na silniku
Witam. Mercedes C202. Zimny pali ma dotyk, wszystkie parametry prawidłowe, silnik ma moc, ale po zakończonej jeździe, po wyłączeniu auta i przy próbie ponownego uruchomienia po ok. 15 minutach trzeba kręcić kilkanaście razy, aż zaskoczy. Następnie silnik pracuje prawidłowo.
mercedes długo kręcić mercedes kręcić wałem mercedes rozrusznik krótki kręcić
pytania dozoru suwakowy potencjometr stereo lodówka gorenje mrozić
rezonator ceramiczny nawigacja transonic
Iveco Stralis - Brak powietrza w naczepie, automatyczna skrzynia biegów Wymiana łożyska kulkowego w szlifierce kątowej MAC Allister