Cześć. Byłbyś w stanie to dla mnie zrobić?
Tam jest podawane napięcie akumulatora jako sygnał PWM z regulacją wypełnienia sterowaną przez sterownik silnika. Warto obejrzeć ten film by zrozumieć jak to działa. https://youtu.be/0nh60HmoZa0 Bez specjalnych narzędzi ciężko takie świece wysterować na stole by sprawdzić ile czasu im zajmuje nagrzanie się. Tutaj by trzeba było wysterować jakiś tranzystor...
Wydech rozepnij i się przejedź.
Daj ten film na YT czy coś, bo nic się nie pokazuje tym razem.
Czy możesz napisać po polsku ten post?
Zamiana na inny wymaga adaptacji czy wkładamy i tyle?
Sorry że zdjęcie ale powinno Ci pomóc. Narazie czegoś pisz na priv.
Serio? Miernik w łape i mierz gdzie jest spadek napięcia.
Cześć. Mam problem z Mercedesem w211 320 CDI OM642 2005 rok, przebieg 400 tys. km
Witam wszystkich czy dysponuje ktoś wiedzą lub schematem kolejności zapłonu w silniku OM642
OM642 pomyłka 350d
Spróbuj wypalić dpf, robiąc przegazówkę na dłuższej trasie😉
Kolego nie pisz bzdetów jak nie znasz 1,4 hdi, już o tym pisałem. Miałem przygodę z EGR w Mercedesie om642 i akurat w tym silniku uszkodzony zawór recyrkulacji spalin uniemożliwiał rozruch auta, po prostu zaduszał silnik spalinami. Wystarczyło go odkręcić z kolektora ssącego, i można było awaryjnie zjechać z trasy. Ale masz rację, nie znam 1.4 HDi,...
U siebie w sprinterze też mam problem ze skaczącym ciśnieniem w układzie CR, i wymiana zaworu M-prop na pompie nie pomogła, a wtrysków nie sprawdzałem, tak więc u siebie też podejrzewam wtryski. Co prawda mam inny silnik ( om642)
Witam, powiedzcie mi, panowie, W211 OM642 V6 diesel 190 KM. Zaślepiłem klapy wirowe (urwała się dźwigienka od nich), nie zdążyłem jeszcze wyprogramować tego ze sterownika. Czy może mieć to cały czas jakiś negatywny wpływ, że silniczek nadal pracuje, ale klapy są zaślepione? Czy nie muszę go wyprogramowywać? Dodano po 10 A do tego będę walczył ze sterownikiem...
Zamykam temat.Myślę,że pomogłem :bye:
Panowie, jeśli macie problem z brakiem mocy a po zgaszeniu i zapaleniu wszystko wraca do normy to najpierw SPRAWDŹCIE NASTAWNIK TURBINY, w silnikach om642 to typowa przypadłość elektronika pada, I samochód wariuje, można to samemu ogarnąć, bo nie jest to trudne i nie słuchajcie speców że Turbina do wymiany, posiadam 3 mercedes cls e klasa i vito w 3.0...
Rozrusznik też jak najbardziej można sprawdzić, chociaż nie sądzę że to by było powodem, a dlatego że u nas w firmie mamy 6 sztuk om642 i w niektórych rozrusznik ledwo kręci, a silnik zapala bez problemu, chociaż fakt faktem w CDI wskazane jest aby rozruch był dynamiczny.
Kolego xsqr mam pytanie czy problem został rozwiązany jeśli tak co było jego przyczyną? Mam ten sam problem po nieszczelności wężyka paliwowego od filtra długiego i krótkiego oraz po ich wymianie auto raz ma moc raz nie ma nastawnik sprawdzony działa poprawnie, turbina też w dobrym stanie (trochę oleju puszcza, ale ma mały luz). Dodam że moje auto to...
Cześć Zmagam się od dłuższego czasu z problemem - po rozgrzaniu silnika szarpie przy postoju czyli przy obrotach 600 rpm. Tylko przy maksymalnym rozgrzaniu, jak jest 88 stopni i mniej jak sie zatrzymuje wszystko ok, tylko osiągnie maksymalną temperature i zaczyna się. Nie ważne czy P, N, R, czy D. Hamulec na światłach, na parkingu i zaczyna szarpać,...
Po odkręceniu korka wlewu oleju , na gorącym silniku ma on na wlewie leżeć , jak przyklejony .Jeśli podskakuje choć trochę, to masz nierówną kompresję i będzie poszarpywać delikatnie i nie masz po co sprawdzać korekt wtryskiwaczy . Więc będziesz też wiedział czy z tego powodu zatkał się DPF . Po odkręceniu korka wlewu oleju , na gorącym silniku ma...
Witam Chwilę nie pisałem czekając na podpięcie samochodu pod SD. Niestety podpięcie nie wykazało żadnych niepokojących odczytów. Jedyna diagnoza to: - spróbować podmienić przepływomierz - choć nigdy nie pokazał się żaden błąd z nim związany, - brak drożności któregoś z kanałów za chłodniczką EGR - np w kolektorze ssącym. Poszedłem drugim tropem i postanowiłem...
Witam, mam spory problem ze Sprinterem 318CDI. Silnik 3.0 v6 OM642. Miał robione głowice. Po naprawie nie chce się wkręcać na obroty. Dochodzi do ok. 2tyś. obr. i tak jak by go odcinało. Na niskich obrotach chodzi ładnie i równo. Brak błędów. Parametry mechanik twierdzi że w porządku. Podmieniany był czujnik ciśnienia doładowania, zawór EGR, przepływomierz,...
Witam, Mam zatarty silnik om 642.832 z w204 z 2012 roku. Jestem w trakcie poszukiwania słupka, lecz nie wiem, które oznaczenia z innych modeli (E-klasy) mogę brać pod uwagę. Czy jest ktoś w stanie wymienić oznaczenia silników, które będą kompatybilne i ewentualne korekty, które będę musiał zastosować podczas finalnego składania. AI: Czy możesz podać,...
Mam do wymiany silnik w 300C 3.0 crd z 2006 OM642. Czy ktos wie jakie są roznice w silniku od mercedesa w211 ? Od takiego mam w kupnie goły słupek.
Witam problem z cls 218 350cdi 2012r 265km om642. Problem się zaczął gdy jechałem trasę około 400km. Po wyjeździe na autostradę i próbie mocnego przyspieszenia auto poszarpalo ale po chwili odzyskali moc i zaczęło normalnie przyspieszać. Po podłączeniu testeru był zapisany blad nastawnik turbiny. Potem auto jeździło wokół komina i problem nie występował....
Witam wszystkich kolegow na forum, potrzebuje porady w ktora strone mam szukac rozwiazania problemu. Posiadam vito po lifcie z 2011r, silnik om642.890 V6, wszystko bylo ok do pewnego momentu gdy jeden z kolektorow ssacych odmowil dzialania. Szybka diagnoza i okazalo sie ze ramiona na kolektorze mialy luz i zlaczka plastikowa ktora trzyma ramie w kolektorze...
silnik mercedes om642 silnik om642 mercedes głowica mercedes
rozbiórka skrzyni bezpiecznik przepięcia klimatyzacja przekaźnik
telefon czysty termostat czajnika
Programowanie falownika TECO 7300CV: krok po kroku Excel: Zera zamiast pustych komórek po wklejeniu łącza