Trzeba znaleźć miejsce ucieczki ciśnienia. Ja bym zaczął od wtrysków - czyli na początek test przelewowy. Bo zazwyczaj okazuje się, że wtryskiwacze "sprawdzone w profesjonalnym warsztacie" okazują się powodem. Te "profesjonalne" warsztaty to może i mają jakieś maszyny do sprawdzania, ale jak coś konkretnego trzeba przy wtrysku zrobić to brak narzędzi...
Czy udało się rozwiązać problem? Mam taki sam w CLS z silnikiem OM642.
To jest silnik typu V Cylindry liczymy 3-----6 2-----5 1-----4 Wiec kolejność zapłonu trochę mi nie pasuje 153624
Cześć. Byłbyś w stanie to dla mnie zrobić?
Zamykam temat.Myślę,że pomogłem :bye:
Koniecznie zajedź do mechanika na diagnostykę silnika. Pozdrawiam.
Panowie, jeśli macie problem z brakiem mocy a po zgaszeniu i zapaleniu wszystko wraca do normy to najpierw SPRAWDŹCIE NASTAWNIK TURBINY, w silnikach om642 to typowa przypadłość elektronika pada, I samochód wariuje, można to samemu ogarnąć, bo nie jest to trudne i nie słuchajcie speców że Turbina do wymiany, posiadam 3 mercedes cls e klasa i vito w 3.0...
Mam silnik 3.0 OM642 2006r.
Mam trudne pytanie. Silnik om642 3.0 cdi 224 KM. W trakcie wypalania DPF temperatura spalin powinna osiągać około 700-800 stopni, żeby zakończyć proces. U mnie maksymalnie dochodzi do 500 i koniec. Macie jakieś pomysły jaka może być przyczyna? Żadnych błędów na SD i poza tym auto jeździ normalnie.
U siebie w sprinterze też mam problem ze skaczącym ciśnieniem w układzie CR, i wymiana zaworu M-prop na pompie nie pomogła, a wtrysków nie sprawdzałem, tak więc u siebie też podejrzewam wtryski. Co prawda mam inny silnik ( om642)
Witam. Potrzebuje schematu ustawienia rozrzadu do Sprintera żeby być peewnym ze dobrze go ustawię. W samochodzie zerwał sie łańcuch zamierzam mu zmienić głowicę i chcę być pewnym żę wszystko dobrze ustawię moze powinienem na coś zwócić szczególną uwagę? Silnik 3.0 V6 kod silnika to OM642 . Z góry dziekuje
Witam, Mam problem z silnikiem OM642 3.0 diesel 224 km. Po lekkim dodaniu gazu wydobywa się mała ilość czarnego dymu. Wtryski wszystkie sprawdzone na stole, turbo po regeneracji, dolot szczelny, egr, przepływomierze podmienione. Auto posiada DPF - sprawny. Na komputerze brak błędów. Kończą mi się pomysły co sprawdzić:) Co robić dalej ? 2 warsztaty dieslowe...
polecam post z zagranicznego forum Mercedesa. Trzeba włączyć automatyczne tłumaczenie strony w Google https://translate.google.com/translate?h... a ten temat przerabiam ponownie.....pochwale się jakie efekty po weekendzie. Mimo, iż to wymieniałem tzn. nowe świece bosch i używany...
Jaki to silnik 3.0? może om642? Po wymianie filtra, była robiona adaptacja? Tak jak ktoś wyżej napisał, kontroluj stan poziomu oleju, czy go czasem nie przybywa.
Coś mi świta, że MB stosował identycznie wyglądające świece, ale na różne napięcia pracy. Masz prawidłowo dobraną parę moduł-świece? Numer modułu i świec? W silniku OM642 występuje jeden typ świec 4.4v.... nic mi nie wiadomo by było inaczej. Sterownik jest taki jaki był wcześniej tyle ,że nowy. Dodano po 11 Jeśli masz kable rozruchowe to zapnij je...
Mam do wymiany silnik w 300C 3.0 crd z 2006 OM642. Czy ktos wie jakie są roznice w silniku od mercedesa w211 ? Od takiego mam w kupnie goły słupek.
Panowie, Mój znajomy posiadacz Mercedesa W164 z silnikiem diesla 3.0 o oznaczeniu OM642 ma pewien problem z odpalaniem. Sprawdził świece żarowe, podmienił sterownik i zauważył, że: po przyłożeniu świecy do korpusu silnika nie rozgrzewa się do czerwoności. Po podaniu dodatkowej masy (np podpięcie kabla rozruchowego do świecy ) - świeca a karoseria auta...
Witam. Na początku przedstawię pacjenta - Mercedesa w211 z silnikiem 3.0 cdi OM642. Od długiego czasu borykam się z problemem w moim aucie. Na początku samochód został oddany do jednego mechanika, ale stwierdziłem, że jest zbyt skomplikowany i nie chcę grzebać sam. Skończyło się na tym, że jeden mechanik wymienił mi turbinę, EGR, milion razy poprawiał...
Witajcie Kilka dni temu naprawiłem nastawnik turbiny, który był w fatalnym stanie (podobno) i zwracał błąd P0244. Kilka dni temu przy pierwszym po uruchomieniu silnika gwałtownym przyspieszaniu poszarpało autem i tym razem wyskoczył błąd P2616 ale auto "tak jakby" nie straciło mocy na stałe i nie weszło w tryb awaryjny. Aplikacja TorquePro wskazuje...
Witam, mam spory problem ze Sprinterem 318CDI. Silnik 3.0 v6 OM642. Miał robione głowice. Po naprawie nie chce się wkręcać na obroty. Dochodzi do ok. 2tyś. obr. i tak jak by go odcinało. Na niskich obrotach chodzi ładnie i równo. Brak błędów. Parametry mechanik twierdzi że w porządku. Podmieniany był czujnik ciśnienia doładowania, zawór EGR, przepływomierz,...
Tam jest podawane napięcie akumulatora jako sygnał PWM z regulacją wypełnienia sterowaną przez sterownik silnika. Warto obejrzeć ten film by zrozumieć jak to działa. https://youtu.be/0nh60HmoZa0 Bez specjalnych narzędzi ciężko takie świece wysterować na stole by sprawdzić ile czasu im zajmuje nagrzanie się. Tutaj by trzeba było wysterować jakiś tranzystor...
Skoro masz za niskie ciśnienie cr, to może być: - słaby akumulator, zbyt duży spadek napięcia - rozrusznik za wolno kręci(jakie obroty przy kręceniu) - regulator ciśnienia na listwie cr - pompa cr Z moich przypadków, dwa razy był uszkodzony regulator (w dwu różnych autach), raz rozrusznik zawalony olejem z wycieku z silnika i z odmy, po wyczyszczeniu...
Kolego nie pisz bzdetów jak nie znasz 1,4 hdi, już o tym pisałem. Miałem przygodę z EGR w Mercedesie om642 i akurat w tym silniku uszkodzony zawór recyrkulacji spalin uniemożliwiał rozruch auta, po prostu zaduszał silnik spalinami. Wystarczyło go odkręcić z kolektora ssącego, i można było awaryjnie zjechać z trasy. Ale masz rację, nie znam 1.4 HDi,...
Miałem podobny problem z tym silnikiem w swojej 211. U mnie spadki mocy powodowała wiązka od czujnika ciśnienia spalin (ten zaraz za turbiną). Ale szukając przyczyn, natrafiłem na wątki w różnych forach, że często problem robi nastawnik turbiny, traci on połączenie między wtyczką a płytką drukowaną. Co do ciężkiego odpalania na zimnym, częściowo problem...
Witam, OM642.920 190km 2006r. Opisze problem. Z góry przepraszam za nieprzejrzystość Na początku auto chodziło dobrze moc wszystko przyśpieszenie było. Po tym pękł mi kolektor wydechowy wymieniłem na sprawny od tamtej pory zaczęły dziać się cuda wianki. Tracił moc po mocniejszym dodaniu gazu ładowało prawie 2.5 bara ciśnienia. Turbo i nastawnik po regeneracji...
Witam, Mam zatarty silnik om 642.832 z w204 z 2012 roku. Jestem w trakcie poszukiwania słupka, lecz nie wiem, które oznaczenia z innych modeli (E-klasy) mogę brać pod uwagę. Czy jest ktoś w stanie wymienić oznaczenia silników, które będą kompatybilne i ewentualne korekty, które będę musiał zastosować podczas finalnego składania. AI: Czy możesz podać,...
Witam wszystkich kolegow na forum, potrzebuje porady w ktora strone mam szukac rozwiazania problemu. Posiadam vito po lifcie z 2011r, silnik om642.890 V6, wszystko bylo ok do pewnego momentu gdy jeden z kolektorow ssacych odmowil dzialania. Szybka diagnoza i okazalo sie ze ramiona na kolektorze mialy luz i zlaczka plastikowa ktora trzyma ramie w kolektorze...
Cześć Zmagam się od dłuższego czasu z problemem - po rozgrzaniu silnika szarpie przy postoju czyli przy obrotach 600 rpm. Tylko przy maksymalnym rozgrzaniu, jak jest 88 stopni i mniej jak sie zatrzymuje wszystko ok, tylko osiągnie maksymalną temperature i zaczyna się. Nie ważne czy P, N, R, czy D. Hamulec na światłach, na parkingu i zaczyna szarpać,...
Po odkręceniu korka wlewu oleju , na gorącym silniku ma on na wlewie leżeć , jak przyklejony .Jeśli podskakuje choć trochę, to masz nierówną kompresję i będzie poszarpywać delikatnie i nie masz po co sprawdzać korekt wtryskiwaczy . Więc będziesz też wiedział czy z tego powodu zatkał się DPF . Po odkręceniu korka wlewu oleju , na gorącym silniku ma...
Witam Chwilę nie pisałem czekając na podpięcie samochodu pod SD. Niestety podpięcie nie wykazało żadnych niepokojących odczytów. Jedyna diagnoza to: - spróbować podmienić przepływomierz - choć nigdy nie pokazał się żaden błąd z nim związany, - brak drożności któregoś z kanałów za chłodniczką EGR - np w kolektorze ssącym. Poszedłem drugim tropem i postanowiłem...
Witam problem z cls 218 350cdi 2012r 265km om642. Problem się zaczął gdy jechałem trasę około 400km. Po wyjeździe na autostradę i próbie mocnego przyspieszenia auto poszarpalo ale po chwili odzyskali moc i zaczęło normalnie przyspieszać. Po podłączeniu testeru był zapisany blad nastawnik turbiny. Potem auto jeździło wokół komina i problem nie występował....
silnik mercedes om642 mercedes om642 silnik dyson silnik
urc22b pilot stare radia lampowe zablokować klawisz telefon
instrukcja eumenia spawarka oerlikon
Prądnica Honda GCV 520 – budowa, schemat, ładowanie akumulatora, regulator MOSFET Winkler piec piekarniczy – brak parowania, diagnostyka, typowe usterki, serwis