Witam. Mam problem z Mercedesem Atego 823. Po zgaszeniu, powrotem cofa się paliwo.
Uszczelka to jedno ale jeśli pod wtryskiwaczem jest obsada wtrysku to najczęściej ta drogą paliwo miesza się z płynem .
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Mogło nazbierać się paliwa w układzie wydechowym i w miarę nagrzewania się układu paliwo odparowuje.
A jak z akukulatorem i paliwem?
Te silniki nie mają żadnej procedury odpowietrzania. Wlewa się paliwo do baku, kręci się rozrusznikiem i układ odpowietrza się sam.
Kolega poda coś więcej, rok produkcji, silnik, paliwo.
Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
Zbiornik paliwa jest dwukomorowy jesteś pewny że zawsze masz paliwo w pompce?
No to jak kręci ,to może pompa wtryskowa zawór odcinający paliwo ,sprawdzałeś .
Paliwo nie pójdzie dopóki klapa przeplywomierza nie zostanie nacisnieta przez przeplywajace powietrze.
To tym bardziej sugeruję sprawdzić kanały w głowicy, a tym samym jeszcze raz podkładki. :) Na 90% ciśnienie na powrót może wytworzyć niewłaściwie zamontowany lub uszkodzony wtryskiwacz, pęknięcie głowicy do kanału paliwowego, w ostateczności zablokowany na 0 przepływu zawór przelewowy z bloku.
prosze o pomoc paliwo ze zbiornika idzie do filtra z powietrzem wymienilem nowy przewód zasilajacy sprawdzałem szczelnosc smoka jest ok. noey filtr paliwa i dalej to samo mechanicy w warsztatach rozkładają rece....
zawór odcinajacy paliwo
Wymiana uszczelniaczy na wtryskach rozwiązała problem.
Pomijając te '' elektrozawory'' na których nie ma prądu powinien zapalić bez ich udziału , należy sprawdzić czy rozdzielacz poda paliwo na wtryskiwacze , może być zatarty , niska wartość ciśnienia paliwa .
Gdyby paliwo nie dochodzilło to by zgasł.
Zasysa do silnika przez przewód powrotny, zwraca nadmiar przez przewód pobierający i "smok" w baku. Różnica jest taka, że przewód zwrotny (którym paliwo jest w tej chwili pobierane) kończy się dużo powyżej dna zbiornika. W związku z tym paliwo nie jest do końca wysysane. To takie domniemania, ale się zdarza.
Sprawdź czy masz paliwo na wejściu filtra. Na słuch to wiesz, chłop w szpitalu.
Jeśli uszkodzony jest jeden wtryskiwacz nawet mechanicznie sterownik nie zezwoli na uruchomienie silnika.Sprawdzić trzeba ilość zwracanego paliwa przez każdy wtryskiwacz podczas rozruchu za pomocą menzurek.Wszystko będzie jasne.
Ten filtr jest na ssaniu więc jak ma ci się tam lać paliwo jak nawet jeszcze nie dotarło.
Sprawdz podciśnienie w zbiorniku (zapchane odpowietrzenie) i zbiornik wysysa paliwo z układu
MOŻE SMOK W ZBIORNIKU USZKODZONY
Tak, ale miałeś też błąd od urządzenia dawkującego paliwo, czy tylko błąd wałka?
Nie wiem jakie wtryski a mozna to jakos sprawdzic? Dodano po 55 Dodalem dwa filmiki jeden jak chodzi na paliwie i drugi na gazie. Ten ktory chodzi gorzej to zasilanie jest paliwem.
albo sterowniki ale na poczatek instalacja i sam zawór Przewody czerwono-czarny i brązowo-żółty całe a zaworu nie ma wstawie opornik (?)i zobaczę czy edc zgaśnie.
Zanika ci iskra i ecu wtedy odcina paliwo.
Kolego zacznij od wymiany zaworu regulacji ciśnienia paliwa i sprawdzenia oleju czy nie masz w nim paliwa (może być konieczność wymiany oleju ) . Obecnie silnik dostaje paliwo z wtrysków lub gaz oraz leje się do niego paliwo z tego zaworu , przy tak bogatej mieszance nie ma możliwości by nastąpił zapłon . Tym sparciałym wężykiem idzie podciśnienie do...
Lejące wtryski.
musisz wymienić krućce one są zamontowane w głowicy pod pokrywą zaworów każda głowica ma jeden kruciec one są odpowiedzialne za to żeby paliwo nie schodziło pozdrawiam
Sprawdź dokładnie jeszcze raz układ zasilania paliwem bo wygląda jak by się paliwo cofało, skoro najpierw zapala to na tym paliwie co jest w filtrze paliwa, a następnie trzeba długo kręcić żeby się odpowietrzył.
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
mój przypadek z mercedesem wypracowana pompa zasilająca można wyjąć zaworek przed filtrem paliwa i pomorze lżej zasysać paliwo.
Co sprawdziłeś?
To proszę podziel się jakie efekty będą po zmianie. Dodano po 5 Ja jeszcze zmienię ten przewód z fotki i myśle też o wymianie oringów przewodów przy wtryskiwaczach....bo one były najczęściej ściągane ( przy wymianie wtrysków) ...i mi się problem zacząłwtedy. Może one mimo ,że suche to zasysają powietrze do układu lub powodują cofanie się paliwa przez...
Lewa strona. Trzpień 11 mm. Wpust 3 mm. szerokości na środku trzpienia. Główka płaskiego śrubokręta ma kształt stożka , ale wpust w trzpieniu może być prosty , byle był na środku. Możesz użyć rurki kapilarnej założonej na pierwsze wyjście z pompy i ustawiać tak , aby zaczynał tłoczyć paliwo na 24 stopnie przed OT.
Paliwo się cofa.
I czy w baku jest paliwo.
Miałem podobny przypadek i padły pompy wszystkie. Przyczyna-kiepskie paliwo na "dobitkę" jakiś geniusz potraktował układ sprężonym powietrzem 10 bar:)
prawdopodobna przyczyna to układ paliwowy:) możliwe że nawala pompa paliwa
Jest jednak jeszcze jedno pytanie w związku z tym o piszesz. Jeśli by tak było , to czy komputer ,po wykryciu ," błędu wypadanie zapłonów" ,podaje sygnał do otwarcia 3 wtryskiwacza , bo po wykręceniu świecy na 3 cylindrze okazuje się , że jest sucha , a silnik uruchomiłem przed wyjęciem świecy na około pół minuty ? Jak wyjąć , abo sprawdzić , czy 3...
https://obrazki.elektroda.pl/5966300000_...
Mam problem z mercedes 124 2,0 diesel. Tankuje paliwo na stacji i po przejechaniu paru kilometrów spuszczam paliwo i jest czarne. Czyściłem zbiornik wstawiałem drugi wymieniałem filtry regenerowałem pompkę, która jest przy pompie paliwa i dalej brudzi paliwo.Co może być przyczyna.
Wymień wężyki przelewowe, może sparciały ze starości i z nich przecieka paliwo. V.
(at)benek111 powiem Ci że nie są to wtryskiwacze, ale jest to związane także jak by nie było z paliwem... . Pozdrawiam, Artur
Zobacz czy z tłoka rozdzielacza nie wydostaje się paliwo.
Na początek sprawdziłbym czy paliwo jest podawane. Odepnij przewód paliwowy z pompki, przekręć kluczyk i zobacz czy tłoczy paliwo.
Sonda lambda w starym dieslu na pompie rotacyjnej... Czym mnie jeszcze zaskocza ludzie na tym forum? Najbardziej stawialbym na paliwo.
Czyli sprawa prosta - paliwo się skończyło i skończyło to pompę paliwa.
dzieki ale założyłem już na dolocie paliwa zawór zwrotny i dalej nic tak ze to nie paliwo
Z tym, ze coś się do niego przedostaje. Jak myślisz, co to może być? Płyn chłodniczy lub paliwo, nic innego...
Na starym liczniku mruga tylko prawy kierunkowskaz, nawet gdy włączę lewy... Przyczyną na pewno w liczniku, bo przełożyłem do drugiego auta i też tylko prawy... Kupiłem używany licznik i z kierunkami spokój, to znowu centralny nie działa i paliwo też źle pokazuje
Jeżeli czujesz zapach spalin to możliwe że uszczelka pod którymś z wtrysków jest uszkodzona i właśnie tamtędy wydostaje sie paliwo.
Zmieniana przed awarią czy po? Dodano po 5 Płynu ubywa? Masło pod korkiem oleju? Czy olej dalej pojawia się w płynie? Czy olej nie czuć paliwem?
Gaszony pneumatycznie.Najlepiej elektrozawór na przewodzie paliwowym,albo pokombinowac coś z weżykiem podcisnieniowym zaworu odcinającego paliwo.
Napisz jaki masz w tym aucie przebieg.Według mnie problem tkwi w układzie zasilania paliwem.
Przemyślałem sprawę i myślę że to trochę kompresi bomblowalo( podkładka pod wtryskiwaczem lub lużny wtryskiwacz), jak by była nieszczelności w układzie paliwowym to wypłynęło by paliwo.
A co niby to wciśnięcie gazu miało dać ? Ciśnienie paliwa jakie ? Wtrysk K czy KE-Jetronic ? Wtryskiwacz rozruchowy pracuje i podaje paliwo ?
Jest przykręcany jedną śrubą (ze zrywalnym łbem) przez którą idzie paliwo z zaworu do pompy wtryskowej. Techniki odkręcania takiej śruby są różne - ze zrozumiałych względów nie będę ułatwiał życia "fachowcom profesjonalnym inaczej" W to miejsce zakłada się typowy, mercedesowski "holenderek" doprowadzający paliwo bezpośrednio z przewodu zasilającego...
bez grzania swiec powinien odpalić po kilku kreceniach rozrusznikiem, o ile dostaje paliwo.
Kupiłam 3 zestaw startowy do mercedesa i nie odpala to znaczy nie wchodzi na obroty . widocznie problem lezy gdzie indziej,potrzebna diagnostyka układu zasilania w paliwo
Ale jak sprawdzić ciśnienie na pompie wtryski sa czyste i doprowadzają paliwo
Mój przypadek z mercedesem miedziana podkładka pod wtryskiem paliwo kapało na tłok po 12 godzinach nie odpalał puszczał biały dym do wydechu,w zbiorniku paliwa mgła po trasie.
Witamy Kolegę na forum.Paliwo dobrej jakości?Podgrzewacz paliwa występuje?Jeśli tak to dochodzi do niego prąd?
Wtrysk to ke-jetronic? Pod jakim ciśnieniem dochodzi paliwo i jaki elektrozawór jest sprawny?
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Najpierw luknij, czy nie zassało Ci zbiornika. Powodem takich sensacji często jest zatkane odpowietrzenie. Jeżeli zbiornik jest odkształcony, to opiera ścianką o pływak. Akurat w sedanie jest dosyć duża odległość od ścianek zbiornika do rury czujnika. Zbiornik musiałby być naprawdę "naleśnik" żeby uszkodzić czujnik. Oczywiście po drodze jeszcze wężyki...
w starych dieslach mercedesa nic nie daje odcięcie plusa po zapłonie,jedynie brak podgrzewania świec,w zasadzie mozna tam odciąć tylko rozrusznik albo faktycznie elektrozaworem paliwo.
Wymieniłem filtr paliwa + do tego pompę, przebieg ma 174 tyś.
Najwygodniej zmierzyć ciśnienie na wyjściu z rozdzielacza na wtryskiwacz rozruchowy, można też na wężu doprowadzającym paliwo, ale trzeba mieć specjalny trójnik. Silnik nie musi pracować, wystarczy, że pompa działa
Tak to jest CDI. Wytłumacz, co to może znaczyć. Czy może mieć to związek ze złej jakości paliwem?
Zapomniałem dopisac, ze wowczas jest bak iskry, paliwo dochodzi
Witam. Układ paliwowy do diagnozy. Na dzień dobry proponuję nowy filtr paliwa.
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Po roku postoju, paliwo wymienione? Filtr paliwa wymieniony?
Witam wszystkich szanownych uzytkownikow serwisu zastanawiam sie czy ktos ewentualnie moglby mi pomoc Mercedes e320 w210 model zalozylem gas 2 tyg temu jak bylem w Polsce na Swieta mieszkam w Anglii} instalacja stag 300, reduktor mg-01e podobno to az do 300 koni wielozawor lovatoev00,wtrysk gas tech 500s przyjechalem nim do anglii no i jest maly prob...
Zapłon ustawiony książkowo, iskra jest na świecy,pompka podaje paliwo do kjeta a Mercedes nie daje w ogóle oznak życia. W kjet powinien ten talerzyk się otwierać przy rozruchu czy jak?
Zobacz czy nie wydostaje się paliwo z tłoczka rozdzielacza, wystarczy wyjąć klapę spiętrzającą. Była to głownie usterka 24, ale w 12 też się trafiały.
Reklamuj wtryskiwacze, no chyba że paliwo jest kiepskie.
Przecież masz osobno dwa analogowe zegary: po lewej paliwo, po prawej AdBlue i nic nie trzeba przełączać!
Proszę o pomoc w podobnym temacie .Urządzenie to samo i samochód też Sprinter.Kociołek włącza sie -odpala ale tylko na krótką chwilę.Co to może być?Cały kociołek wyczyściłem bo przedtem nie odpalał wogóle i z komika leciało tylko paliwo.
Witam!!! Posiadam samochód Mercedes C270 Cdi, mam z nim problem. Samochód nie chce odpalić, rozrusznik kręci, ale nie odpala. Sprawdziłem czy paliwo dochodzi do filtra i niestety paliwa nie ma. Potem podłączyłem wężyk bezpośrednio do pompy i niby ciągnie paliwo, ale nie pali. Wydaję się jakby ciągle był zapowietrzony. Co może być przyczyną? Dlaczego...
Problem rozwiązany. Zamontowany był niewłaściwy pływak z prawej strony (za pasażerem). Dla potomnych: - każdy z pływaków odpowiada za osobną połowę baku + prawy od zera do połowy + lewy od połowy do pełnego - występują i dopuszczalne są dwa różne rodzaje czujników, ale żeby wszystko działało poprawnie, w obu komorach muszą być zamontowane takie same...
Było to już poruszane nie raz - stare sztrucelki, z pompami rzędowymi, bądź rotacyjnymi i wtryskiwaczami czopikowymi - czyli stare Golfy 2/3 z silnikami 1,6-1.9 (TD nie TDI!!!), stare Mercedesy czy Peugeoty. Do bezpośredniego zużycia olej i tak należy przefiltrować, dla pozbycia się sadzy i opiłków, oraz pozbyć się z niego wody.
Zrzuć pokrywę zaworów i zobacz stan krzywek wałka na tym cylindrze - czy nie wytarło na okrągło. Wydłub wtryski z kolektora, podłącz pod przewody, podstaw 8 takich samych słoiczków albo menzurek. Uruchom pompę paliwa bez uruchamiania silnika i naciśnij palcem lekko klapę przepływomierza. Porównaj, czy wszystkie wtryski dawkują +/- taką samą ilość paliwa...
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Ten błąd nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Informuje o braku informacji o stanie czujnika skroplin. Jak na wtryskach sucho (cokolwiek to znaczy), to popuść przewody do wtryskiwaczy i pompuj ręczną pompką aż będzie paliwo bez powietrza.
Czujnik temperatury paliwa w CDi znajdziesz pod kolektorem ssącym, kostka elektryczna na 2 piny. Czujnik wkręcony w układ zasilania paliwem. Pozdrawiam.
A jak śmierdzi ten dym? Olejem, paliwem czy jak?
Czyli problem z zasilaniem pompy wtryskowej w paliwo. Tego diagnoza nie wykryje.
Pierwsze co widać to wyciek nie przy zbiorniku. A wyciek na samym silniku. Silnik pokazany od spodu, czyli tam gdzie paliwo zgodnie z teorią grawitacji spływa. Wyciek prawdopodobnie jest wyżej. I aby go zlokalizować trzeba by odkręcić te "piękne" plastikowe osłony w górnej części silnika. Bo właśnie tam podawane jest paliwo. I to właśnie tam trzeba...
Mercedes 124 2,3 system wtrysku jak w temacie. Silnik zalewa się benzyną. Sprawdziłem, że nie jest to wtryskiwacz rozruchowy, raczej nie wtryskiwacze robocze ponieważ zalewa wszystkie cylindry, tłoczek w głowicy rozdzielacza paliwa chodzi bez zacięć. Po zatrzymaniu rozrusznika słychać jak do wnętrza kolektorów psika przez chwilę paliwo.
Jaka jest pompa wtryskowa (firma) może być nieszczelność i paliwo będzie schodzić.
Zapowietrza się układ paliwowy. Prawdopodobnie jak wypali paliwo z filtra, gaśnie. Sprawdzić szczelność.
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Wymień przekażnik pompy paliwa.
Mam kolegę co ma podobnie jak Ty. Ma skodę służbową do dyspozycji, ale w soboty i niedziele nie pracuje więc nie wolno mu jeździć (a jeździ). Wyjmuje któryś bezpiecznik i auto przestaje nabijać km, po wszystkim wkłada bezpiecznik i jest wszystko "OK". Oczywiście powstały błąd kasuje specjalnie do tego celu zakupionym najtańszym testerkiem. Paliwo kupuje...
Co do pierwszego, to może to być podpora wału. A co do drugiego to nieszczelność w układzie paliwowym i jak przekręcasz kluczyk to pompka w baku dopiero uzupełnia paliwo, nie słychać wtedy takiego bulgotania czy przelewania się paliwa ?
Po niedzieli postaram sie zrobic diagnozę.Pompa mechanicznie wydaje się ok , myślę że może nawalac elektronika. jakby pompa była walnieta to myślę że nawet by nie zagadał.Zagaduje za każdym razem ale potem gaśnie , jakby coś /eletronika /odcinała paliwo.Z jakich powodów elektronika może odcinać paliwo ?
Sprawdź parametry, jakie ciśnienie na listwie ?,na przelewach jest paliwo?, kompresja jest?
paliwo mercedes mercedes cofać paliwo regulator paliwo mercedes
pralki hisense głośnik philips regeneracja pc814 transoptor
Understanding the Shunt Inductor in CMT2310A Balun Design Command EAWCBT-Tuya with OpenBK: Step-by-Step Guide