Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
Uszczelka to jedno ale jeśli pod wtryskiwaczem jest obsada wtrysku to najczęściej ta drogą paliwo miesza się z płynem .
Witam. Mam problem z Mercedesem Atego 823. Po zgaszeniu, powrotem cofa się paliwo.
Te silniki nie mają żadnej procedury odpowietrzania. Wlewa się paliwo do baku, kręci się rozrusznikiem i układ odpowietrza się sam.
Sprawdź czy masz paliwo na wejściu filtra. Na słuch to wiesz, chłop w szpitalu.
Najpierw luknij, czy nie zassało Ci zbiornika. Powodem takich sensacji często jest zatkane odpowietrzenie. Jeżeli zbiornik jest odkształcony, to opiera ścianką o pływak. Akurat w sedanie jest dosyć duża odległość od ścianek zbiornika do rury czujnika. Zbiornik musiałby być naprawdę "naleśnik" żeby uszkodzić czujnik. Oczywiście po drodze jeszcze wężyki...
MOŻE SMOK W ZBIORNIKU USZKODZONY
Wymiana uszczelniaczy na wtryskach rozwiązała problem.
Paliwo nie pójdzie dopóki klapa przeplywomierza nie zostanie nacisnieta przez przeplywajace powietrze.
Poluzować przewód paliwowy zasilający. Delikatnie. Wyciekające paliwo wytrzeć szmatą. Pierścień zobaczysz na miejscu, nie ma sensu wrzucać zdjęcia, bo widać go od razu. Potrzebne szczypce do segerów.
Sprawdź dokładnie jeszcze raz układ zasilania paliwem bo wygląda jak by się paliwo cofało, skoro najpierw zapala to na tym paliwie co jest w filtrze paliwa, a następnie trzeba długo kręcić żeby się odpowietrzył.
Pomijając te '' elektrozawory'' na których nie ma prądu powinien zapalić bez ich udziału , należy sprawdzić czy rozdzielacz poda paliwo na wtryskiwacze , może być zatarty , niska wartość ciśnienia paliwa .
Zasysa do silnika przez przewód powrotny, zwraca nadmiar przez przewód pobierający i "smok" w baku. Różnica jest taka, że przewód zwrotny (którym paliwo jest w tej chwili pobierane) kończy się dużo powyżej dna zbiornika. W związku z tym paliwo nie jest do końca wysysane. To takie domniemania, ale się zdarza.
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Kolego zacznij od wymiany zaworu regulacji ciśnienia paliwa i sprawdzenia oleju czy nie masz w nim paliwa (może być konieczność wymiany oleju ) . Obecnie silnik dostaje paliwo z wtrysków lub gaz oraz leje się do niego paliwo z tego zaworu , przy tak bogatej mieszance nie ma możliwości by nastąpił zapłon . Tym sparciałym wężykiem idzie podciśnienie do...
Mogło nazbierać się paliwa w układzie wydechowym i w miarę nagrzewania się układu paliwo odparowuje.
uszkodzony ecu Pytanie jaki tam jest układ wtryskowy. Bo były dwa: HFM z przepływomierzem i PMS pracujący na zasadzie pomiaru ciśnienia w kolektorze. Pamiętam, że sterowniki PMS się psuły. skoro silnik nie pracuje na 2,3 cylindrze, na benzynie, jak i na gazie, to nie leży problem w zasilaniu paliwem, tylko w układzie zapłonowym Można by pójść tym tropem...
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Zbiornik paliwa jest dwukomorowy jesteś pewny że zawsze masz paliwo w pompce?
Jest przykręcany jedną śrubą (ze zrywalnym łbem) przez którą idzie paliwo z zaworu do pompy wtryskowej. Techniki odkręcania takiej śruby są różne - ze zrozumiałych względów nie będę ułatwiał życia "fachowcom profesjonalnym inaczej" W to miejsce zakłada się typowy, mercedesowski "holenderek" doprowadzający paliwo bezpośrednio z przewodu zasilającego...
Koledzy jeśli nie można odpalić samochodu to znaczy że rozszczelniły się uszczelniacze (oringi) na przewodach i nie tylko, żeby to sprawdzić należy włożyc rękę pod kolektor ssący , pod spód pompy wtryskowej i sprawdzić czy jest mokra od paliwa. Jeśli tak to należy wymienic uszczelniacze radzę wszystkie nie radzę kupować w serwisie mercedesa tylko w...
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
Lewa strona. Trzpień 11 mm. Wpust 3 mm. szerokości na środku trzpienia. Główka płaskiego śrubokręta ma kształt stożka , ale wpust w trzpieniu może być prosty , byle był na środku. Możesz użyć rurki kapilarnej założonej na pierwsze wyjście z pompy i ustawiać tak , aby zaczynał tłoczyć paliwo na 24 stopnie przed OT.
Miałem podobny przypadek i padły pompy wszystkie. Przyczyna-kiepskie paliwo na "dobitkę" jakiś geniusz potraktował układ sprężonym powietrzem 10 bar:)
Mam kolegę co ma podobnie jak Ty. Ma skodę służbową do dyspozycji, ale w soboty i niedziele nie pracuje więc nie wolno mu jeździć (a jeździ). Wyjmuje któryś bezpiecznik i auto przestaje nabijać km, po wszystkim wkłada bezpiecznik i jest wszystko "OK". Oczywiście powstały błąd kasuje specjalnie do tego celu zakupionym najtańszym testerkiem. Paliwo kupuje...
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
Zobacz czy nie wydostaje się paliwo z tłoczka rozdzielacza, wystarczy wyjąć klapę spiętrzającą. Była to głownie usterka 24, ale w 12 też się trafiały.
albo sterowniki ale na poczatek instalacja i sam zawór Przewody czerwono-czarny i brązowo-żółty całe a zaworu nie ma wstawie opornik (?)i zobaczę czy edc zgaśnie.
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
prosze o pomoc paliwo ze zbiornika idzie do filtra z powietrzem wymienilem nowy przewód zasilajacy sprawdzałem szczelnosc smoka jest ok. noey filtr paliwa i dalej to samo mechanicy w warsztatach rozkładają rece....
Wymieniłem filtr paliwa + do tego pompę, przebieg ma 174 tyś.
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Jak już zrobisz ten hamulec, nie dziw się że jego działanie jest symboliczne... Ojciec to męczył u siebie, znajomy mechanik też to ćwiczył i efekt średni. Ogólnie auto jest genialne, wlejesz byle co i pojedzie :) Jak silnik odpali, będzie miał paliwo i powietrze to idzie jak burza, kiedyś w czasie powodzi przy przeprawie przez wodę zrobiło się trochę...
Zrzuć pokrywę zaworów i zobacz stan krzywek wałka na tym cylindrze - czy nie wytarło na okrągło. Wydłub wtryski z kolektora, podłącz pod przewody, podstaw 8 takich samych słoiczków albo menzurek. Uruchom pompę paliwa bez uruchamiania silnika i naciśnij palcem lekko klapę przepływomierza. Porównaj, czy wszystkie wtryski dawkują +/- taką samą ilość paliwa...
Ten filtr jest na ssaniu więc jak ma ci się tam lać paliwo jak nawet jeszcze nie dotarło.
Witam. Niestety dalej męczę się z Vito. Wyjąłem zbiornik i pompkę. Zbiornik czysty minimalnie było na dnie trochę brudu ale pompka czysta. Wszystko wyczyściłem zbiornik i pompkę. Wtryski sprawdzone przelewy też są ok. Gdzie jeszcze szukać przyczyny? Co sądzicie? Po wymuszeniu przez komputer aby pompka podawała paliwo auto odpala. Ale jak zrobię około...
Witam! Mam problem z Mercedesem 814 4,2l. Po zgaszeniu silnika ropa wraca z powrotu w przeciągu 30sek do baku i żeby ponownie go odpalić muszę pompować na ręcznej pompce. Zaczęło się tak dziać po wymianie uszczelki pod głowicą. Proszę o pomoc.
No to jak kręci ,to może pompa wtryskowa zawór odcinający paliwo ,sprawdzałeś .
Gdyby paliwo nie dochodzilło to by zgasł.
Ale piszesz bzdury, jak ropa jest czarna to jest czarna na zasilaniu i na powrocie . Pompa puszcza troszkę oleju a ropa robi się czarna jak smoła dymić nie musi . Miałem taki problem w iveco dwa razy oddawałem pompę do regeneracji .Nie dali rady ropa jak była czarna tak była czarna . Jak na auto z przebiegiem prawie miliona kilometrów działa ok ale...
Witam. Problem z silnikiem z beczki 2,0 D na dwóch pierwszych sekcjach w pompie paliwa Bosch jest brak podawania paliwa; 3 i 4 podają. Układ odpowietrzony. Co jakiś czas na pierwszej i drugiej sekcji jest to paliwo podane, ale znikome ilości. Wiem, wiem, można pompę wymienić, ale chciałbym się dowiedzieć, czym to może być spowodowane. Po odkręceniu...
Co sprawdziłeś?
Metoda na "bańke" zadziala tylko po co??? Przecież nie będziesz jeździł z kanistrem na na dachu, jest duza możliwości ze wytraciła ze parafina i zatkało kosz w zbiorniku lub tez zamarzl, nie katuj go plakiem bo wtryski pozacierasz.
musisz wymienić krućce one są zamontowane w głowicy pod pokrywą zaworów każda głowica ma jeden kruciec one są odpowiedzialne za to żeby paliwo nie schodziło pozdrawiam
witam mam problem z mercedesem w140 na rozgrzanym silniku powyzej 80 stopni auto przerywa wymienilem swiece wczesniej nie jechal na gazie a teraz na benzynie. prosze o pomoc
ale czy to mozliwe zeby wtryskiwacze byly uszkodzone przejechalem wracajac z Polski cala europe trasa same autostrady i niepobral nic paliwa przeszlo 1000 km a za to jeszcze w Polsce gdzie wiadomo jaka jest jazda pobral dosc sporo wydaje mi sie gdyby byl to problem spryskiwaczy pobieral by paliwo caly czas nie tylko czasami a pompa wydaje mi sie ze...
Na starym liczniku mruga tylko prawy kierunkowskaz, nawet gdy włączę lewy... Przyczyną na pewno w liczniku, bo przełożyłem do drugiego auta i też tylko prawy... Kupiłem używany licznik i z kierunkami spokój, to znowu centralny nie działa i paliwo też źle pokazuje
Pierwsze co widać to wyciek nie przy zbiorniku. A wyciek na samym silniku. Silnik pokazany od spodu, czyli tam gdzie paliwo zgodnie z teorią grawitacji spływa. Wyciek prawdopodobnie jest wyżej. I aby go zlokalizować trzeba by odkręcić te "piękne" plastikowe osłony w górnej części silnika. Bo właśnie tam podawane jest paliwo. I to właśnie tam trzeba...
U mnie tez były wyciągane wtryski ja ten problem mam w w221 Dodano po 4 Oringi to gdyby były winowajca to bardziej chyba wg mnie by wypychało paliwo z listwy tam spore ciśnienie a nie ciągną powietrze
Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego. Dodano po 4 Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego.
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Rozrusznik kręci silnik non stop 150obr/min (tak pokazuje komputer), paliwo z tego samego źródła co do innych samochodów, inne nie mają problemów.
Ponieważ wtryski są pewne, podejrzewam teraz, że pompa wysokiego ciśnienia nie buduje ciśnienia wystarczająco szybko podczas rozruchu. Nie wiem gdzie ta pompa się znajduje. Jeżeli w baku, to tam będzie gdzieś nieszczelność powodująca, że podczas postoju paliwo z przewodów paliwowych spływa z powrotem do baku i prawdopodobnie pompa uruchamia się dopiero...
a więc, paliwo dochodzi do pompy(2 cylinder) , ale nie jest wtryskiwane do komory, impuls z ecu dochodzi badałem żarówką, czyli pompa do wymiany? dodaje foto : http://obrazki.elektroda.net/42_12898343... Gerri nie pompę tylko wtrysk
To raczej nie kwestia podciśnienia, tylko problem z dawkowaniem paliwa na pompie. Skoro po przytkaniu dolotu obroty spadają, to znaczy, że silnik dostaje zbyt dużo paliwa w stosunku do powietrza – czyli klasyczne „rozbieganie się” diesla w lekkiej formie. Najczęstsze przyczyny: – Zawieszony regulator obrotów w pompie wtryskowej (wewnątrz pompy, przy...
Wtryskiwacze regenerowane rok temu, od tamtego czasu lane jest paliwo uszlachetniane tylko z BP. Dodano po 1 Jak można zdiagnozować wytłuczoną panewkę w sposób nieinwazyjny tzn. nie demontując połowy silnika? Jeśli panewka, to dlaczego przez moment stukanie po rozruchu ustaje?
Mercedes B-Klasa dla pojazdów wyprodukowanych w latach: 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011. Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim znajduje się pod podłogą w pobliżu siedzenia pasażera lub w pobliżu siedzenia kierowcy. Należy zdjąć panel podłogowy, pokrywę i izolację akustyczną. Bezpiecznik nr 7 do przekaźnika pompy paliwa - sprawdzić....
Mercedes 203, 2,2 CDI przestał odpalać. Sytuacja jest taka - auto do końca sprawne, nigdy nie było problemów. Od 2 miesięcy stoi nieużywane, odstawione na "głębokiej rezerwie", stało na wzniesieniu, przodem w górę i lekko przechylone na bok. Wczoraj Mercedes był potrzebny, zakręcił raz silnikiem na chwilę, odpalił na 3 obroty i zgasł, po 3 takich próbach...
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
Witam, u mnie okazał się błąd komputera i do tego wymieniłem urządzenie dawkujące paliwo do wypalania DPF, oczywiście po drodze nocą, na razie jest OK. Dodano po 1 Nie zawsze czujnik faz rozrządu, jak masz możliwość, podmień od kogoś. U mnie wymieniłem ten czujnik bez sensu, 1500 w plecy.
"Po co jakieś głupie adblu dolewać? Paliwo trzeba - to czywiste. Ale adblu? Jakiś wymysł dla głupich..." No to teraz masz: zbiornik został opróżniony do zera, pompa nie miała co pompować, skład spalin się zmienił i układ odpowiednio zareagował. Teraz żadna dolewka po czasie nie pomoże. W zasadzie jedynie komputer serwisowy Star Diagnose: reset całego...
zawór odcinajacy paliwo
Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może być też spowodowany powietrzem w przewodach paliwowych. Próba przelewowa była robiona paliwo leci,...
Witam wszystkich, problem dotyczy Vito V638,2.2cdi.120km manual,rok produkcji 1999.A dokładnie licznika kilometrów. Nie pokazuje dokładnej prędkości i obrotów. Też zakłamuje dystans. Paliwo i temperatura jest ok. Numer licznika to A 000 446 60 21. Widać że ktoś już coś przy nim robił. Chce kupić drugi licznik i mam pytanie jakie jeszcze numery będą...
Nie. Ale hamulec powoduje spadek obrotów, a gdy regulator jest trupem to może puszczać całe paliwo ponownie do baku zamiast zostawić na listwie. Czemu hamulec o to obwiniasz? Spadek obrotów wiń raczej. Zresztą to twoje auto, zrobisz jak uważasz, ja tylko sugerowałem.
Miałem ten sam problem, obrotomież nie działał, kierunek prawy działał kiedy chciał, ABS się świecił i chyba paliwo się zacinało zaraz po odpaleniu. Problem był w przekaźnikach pod maską [strona pasażera], przelutowałem, narazie działa.
Jest jednak jeszcze jedno pytanie w związku z tym o piszesz. Jeśli by tak było , to czy komputer ,po wykryciu ," błędu wypadanie zapłonów" ,podaje sygnał do otwarcia 3 wtryskiwacza , bo po wykręceniu świecy na 3 cylindrze okazuje się , że jest sucha , a silnik uruchomiłem przed wyjęciem świecy na około pół minuty ? Jak wyjąć , abo sprawdzić , czy 3...
witam ja mam podobny problrm i nie chce zakładac nowego tematu sprawa wyglada tak (mowa o ml ropniaku 2000 rok) po podaniu paliwa bezposrednio na pompe odpala i spoko wszystko wiec sprawa w ukladzie paliwowym od baku do filtra teraz pytane 1 czy jest pompka w baku bo ja tam nic nie słysze po włączeniu zapłonu (nie bardzo mi sie chce do baku zagladac...
Paliwo tu nie ma nic do tego. Ewidentnie coś z elektroniką. Sterownik Bosch A 646 153 78 79 Wczoraj z nowości to nie odpalał, tylko wentylator chłodnicy na full od razu, potem znowu zaczął odpalać. To zaczyna wyglądać na sterownik silnika, ale czy jest tu na forum jakiś specjalista, który go naprawił? Bo szukać drugiego używanego to też loteria... https://obrazki.elektroda.pl/9169311100_...
juz o tej pompie sporo poczytałem. Zastanawia mnie tylko czemu z przelewów z wtrysków szlo paliwo z powietrzem. Nigdzie wycieku ropy ani nieszczelności nie widać i tak sie zastanawiam czy pompa wstępna może mieć z tym zwiazek
sprawdź powrót paliwa do zbiornika, paliwo na wolnych wraca czy nie , jeszcze jedno odpowietrzenie zbiornika
Witam wszystkich mam problem z mercedesem w 220 3.2 CDI po wciśnięciu pedału gazu do dechy auto gaśnie pokazuje bład p1187 monitorowanie ciśnienia wymieniłem pompę po regeneracji wtryski po regeneracji zawór ciśnienia i czujnik ciśnienia na listwie też przekładałem ominąłem też filtr paliwa prosto z banki paliwo podałem i ciągle to samo gaśnie ,przy...
Czyli sprawa prosta - paliwo się skończyło i skończyło to pompę paliwa.
Jak dla mnie to problem z układem paliwowym, ciśnienie zmierzone? Paliwo dochodzi do listwy? Pompa paliwa tłoczy? Filtr paliwa wymieniany? Chyba raczej podstawy bo tu immo chyba objawia się brakiem startu rozrusznika - klucz scyzoryk? Troszkę więcej informacji potrzeba. Pozdrawiam
Opowiem Wam pewną historię, jest ona prawdziwa. Pewien Mercedes 190D z rocznika bodajże 1983. Samochód uderzony w lewy bok, ale nie na tyle, aby nie jeździć. Ma też rozwalony tył. Auto nie porusza się po drogach publicznych, jest autem wożącym jedzenie, kawkę a także pracowników z i na pola. Pól jest sporo, masa hektarów (winnice, oliwki, pomarańcza,...
Aź mnie ciarki przechodzę jak ktoś pisze że tego się nie da zrobić w amatatorskich warunklach. Da się , da się, kochani. tylko trzeba chcieć. JESZCZE RAZ ? 1. Odkręcasz rurkę wysokiego cisnienia z pompy wtrysk. tą która idzie na pierwszy cylinder. 2. Oczyszczasz np, czystą szmatką niepotrzebne paliwo, na wystającej części pompy tam gdzie jest otworek...
Jak podaje paliwo i jest iskra ,to np przestawiony rozrząd, zatkany wydech lub dolot.Zakładając że wtryski otwierają się a paliwo jest ok. Pozostaje jeszcze diagnoza testerem.
Witam. Problem dotyczy maszyny rolniczej Claas Jaguar 850 z silnikiem Mercedesa OM457LA E2/3. W zeszłym sezonie po nocy palił czasem od strzała, ale im dalej w sezon to trudności były większe z odpalaniem do tego stopnia, że trzeba było pompować pompką ręczną, bo paliwo się cofało... W pompce ręcznej widać jak tłoczy powietrze przy pierwszych ruchach....
Okazało się że uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia, nie podawała paliwa, pompa zmieniona, paliwo pojawiło się na wtryskach, ale nadal jest błąd czujnika, zmieniony na nowy, wtedy zmienia się błąd na 20EA z opisem usterka elektryczna. Na starym czujniku jest błąd 221E - sprawdź podespół B4/6 ( czujnik ciśnienia w szynie paliwowej) zmiana przesunięcia.
Witam serdecznie i proszę o pomoc. Mercedes Vito, silnik 646 o pojemności 2148 cm, nie odpala. Sprawdzone zostało ciśnienie na tłokach, wtryski, świece, paliwo oraz wiele innych rzeczy, które mogą mieć wpływ na palenie. Podczas holowania do mechanika udało mi się go odpalić na zaciąg bez większego problemu. Wiem, że tego się nie robi. Czy może to być...
Ten błąd nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Informuje o braku informacji o stanie czujnika skroplin. Jak na wtryskach sucho (cokolwiek to znaczy), to popuść przewody do wtryskiwaczy i pompuj ręczną pompką aż będzie paliwo bez powietrza.
Gaweł88 czy dałeś radę rozwiązać problem ?? mam identyczne objawy To szukaj nieszczelności paliwo ci sie cofa. :D :idea:
Wtrysk to ke-jetronic? Pod jakim ciśnieniem dochodzi paliwo i jaki elektrozawór jest sprawny?
Witam, Mam problem z eberspacher d5ws w Mercedes Sprinter, problem polega na tym że po wciśnięciu guzika grzania na zegarze od eberspacher, pompki włączają się na jakieś 5 sekund i potem cisza, na zegarze normalnie odlicza czas i nic się więcej nie dzieje. Od razu napiszę co sprawdziłem: Wymieniłem całe urządzenie na nowe używane sprawne (to przy reflektorze...
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
AdBlue jest w osobnym zbiorniku z tworzywa. Z wymianą wtrysków wymieniliśmy wszystkie filtry filtry + osuszacz, paliwo powinno wracać czyste. 150L w zaledwie 30 min przeszło przez tą rurkę, odpowietrznik mógł nie wyrobić :D Ale może faktycznie niepotrzebnie wiążę tą usterkę z wymianą wtrysków. Na weekend jak zjedzie sprawdzimy paliwo na powrocie, wymontujemy...
Widocznie pompka z baku zasysa te paliwo z powrotem do baku jeśli chodzi o te cofanie się paliwa. A co do tego, że nie ma paliwa w układzie to może być wina pompy paliwa. a jak już zapali to chodzi silnik normalnie ?
Po roku postoju, paliwo wymienione? Filtr paliwa wymieniony?
- napięcie na wtryskach (sygnał) - po wadliwej stronie cały czas mam 7V Pomiar z zapiętym wtryskiwaczem czy na samej kostce? Mierzyleś sygnał do plusa akumulatora czy do masy? Gdyby stale było 7V to lałoby się paliwo do cylindrów. Stąd wnoszę, ze pomiar do powtórzenia z zapiętym wtryskiem. Dla pewności jeszcze zasilanie tego wtrysku sprawdź tą małą...
Zapłon ustawiony książkowo, iskra jest na świecy,pompka podaje paliwo do kjeta a Mercedes nie daje w ogóle oznak życia. W kjet powinien ten talerzyk się otwierać przy rozruchu czy jak?
Dzień dobry Panowie, bardzo przepraszam potrzebuję pomocy, pacjent Mercedes Benz w124, silnik m111 2.0 benzyna 1993 rok problem z nim taki, że po odpaleniu ciężko pracuje, szarpie silnikiem niby to jakiś stary diesel na 3 cylindry a 4 nie działa, pokazuje 10 tys. obrotów na biegu jałowym cały czas... Co było zrobione: 1 regeneracja wiązki silnika, 2...
Mój przypadek z mercedesem miedziana podkładka pod wtryskiem paliwo kapało na tłok po 12 godzinach nie odpalał puszczał biały dym do wydechu,w zbiorniku paliwa mgła po trasie.
Paliwo się cofa.
Witam Mam taki problem z moim vito 112 CDI , od kilku miesięcy nie mogę zlokalizować gdzie leży przyczyna wycieku. Wygląda to tak , paliwo wydostaje się jakby z wężyków przelewowych wtryskiwaczy, napełnia się przestrzeń w której są wtryski a potem leje się po silniku z tyłu. Robiłem już różne rzeczy a mianowicie , wężyki wymieniane kilka razy ringi...
Kupiłam 3 zestaw startowy do mercedesa i nie odpala to znaczy nie wchodzi na obroty . widocznie problem lezy gdzie indziej,potrzebna diagnostyka układu zasilania w paliwo
Zapowietrza się układ paliwowy. Prawdopodobnie jak wypali paliwo z filtra, gaśnie. Sprawdzić szczelność.
Witam, Mercedesem A-klasa 140. Po odpaleniu bardzo słabo reaguje na pedał gazu( max obroty to 2000), dławi się i gaśnie bez " pompowania "pedału gazu auto zgaśnie po 2-3 sek. Kompletny brak mocy aż nie da się nim jechać. Wymieniona już: -pompa paliwa +filtr -przepustnica -świece -filtr powietrza Błędów diagnostycznych brak. Nie wiem czy ma to związek...
Witam też nie potrafię uruchomić swojego E220 2.2D 97r pompa lucas krótki kabel - objaw mam taki że nie podaje paliwa na wtryski podczas kręcenia rozrusznikiem, natomiast w wężykach nie ma powietrza i paliwo bez problemu płynie przez powrót do baku. Auto długo stało, czy te pompy się jakoś odpowietrza? Jak mogę zdiagnozować problem? Moogio jeśli możesz...
paliwo mercedes mercedes cofać paliwo regulator paliwo mercedes
piony wodne zawieszenie tylne laguna zawór regeneracji bosch
miele wentylator miernik analogowy szkolny
Passat B5 1.9 TDI 90KM kombi – szarpanie przy odpalaniu po wymianie rozrusznika Zakłócenia TVP1 – pikseloza i załamywanie obrazu na MUX-3 DVB-T, anteny Telmor, Dipol, LTE/5G