A jak z akukulatorem i paliwem?
Kolega poda coś więcej, rok produkcji, silnik, paliwo.
Mogło nazbierać się paliwa w układzie wydechowym i w miarę nagrzewania się układu paliwo odparowuje.
Witam. Mam problem z Mercedesem Atego 823. Po zgaszeniu, powrotem cofa się paliwo.
Uszczelka to jedno ale jeśli pod wtryskiwaczem jest obsada wtrysku to najczęściej ta drogą paliwo miesza się z płynem .
zawór odcinajacy paliwo
Nie wiem jakie wtryski a mozna to jakos sprawdzic? Dodano po 55 Dodalem dwa filmiki jeden jak chodzi na paliwie i drugi na gazie. Ten ktory chodzi gorzej to zasilanie jest paliwem.
No to jak kręci ,to może pompa wtryskowa zawór odcinający paliwo ,sprawdzałeś .
https://obrazki.elektroda.pl/5966300000_...
Zbiornik paliwa jest dwukomorowy jesteś pewny że zawsze masz paliwo w pompce?
Pomijając te '' elektrozawory'' na których nie ma prądu powinien zapalić bez ich udziału , należy sprawdzić czy rozdzielacz poda paliwo na wtryskiwacze , może być zatarty , niska wartość ciśnienia paliwa .
Te silniki nie mają żadnej procedury odpowietrzania. Wlewa się paliwo do baku, kręci się rozrusznikiem i układ odpowietrza się sam.
To proszę podziel się jakie efekty będą po zmianie. Dodano po 5 Ja jeszcze zmienię ten przewód z fotki i myśle też o wymianie oringów przewodów przy wtryskiwaczach....bo one były najczęściej ściągane ( przy wymianie wtrysków) ...i mi się problem zacząłwtedy. Może one mimo ,że suche to zasysają powietrze do układu lub powodują cofanie się paliwa przez...
Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
Zanika ci iskra i ecu wtedy odcina paliwo.
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Jest jednak jeszcze jedno pytanie w związku z tym o piszesz. Jeśli by tak było , to czy komputer ,po wykryciu ," błędu wypadanie zapłonów" ,podaje sygnał do otwarcia 3 wtryskiwacza , bo po wykręceniu świecy na 3 cylindrze okazuje się , że jest sucha , a silnik uruchomiłem przed wyjęciem świecy na około pół minuty ? Jak wyjąć , abo sprawdzić , czy 3...
albo sterowniki ale na poczatek instalacja i sam zawór Przewody czerwono-czarny i brązowo-żółty całe a zaworu nie ma wstawie opornik (?)i zobaczę czy edc zgaśnie.
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
Zmieniana przed awarią czy po? Dodano po 5 Płynu ubywa? Masło pod korkiem oleju? Czy olej dalej pojawia się w płynie? Czy olej nie czuć paliwem?
I czy w baku jest paliwo.
Gdyby paliwo nie dochodzilło to by zgasł.
Sonda lambda w starym dieslu na pompie rotacyjnej... Czym mnie jeszcze zaskocza ludzie na tym forum? Najbardziej stawialbym na paliwo.
A co niby to wciśnięcie gazu miało dać ? Ciśnienie paliwa jakie ? Wtrysk K czy KE-Jetronic ? Wtryskiwacz rozruchowy pracuje i podaje paliwo ?
mój przypadek z mercedesem wypracowana pompa zasilająca można wyjąć zaworek przed filtrem paliwa i pomorze lżej zasysać paliwo.
Problem rozwiązany. Zamontowany był niewłaściwy pływak z prawej strony (za pasażerem). Dla potomnych: - każdy z pływaków odpowiada za osobną połowę baku + prawy od zera do połowy + lewy od połowy do pełnego - występują i dopuszczalne są dwa różne rodzaje czujników, ale żeby wszystko działało poprawnie, w obu komorach muszą być zamontowane takie same...
prawdopodobna przyczyna to układ paliwowy:) możliwe że nawala pompa paliwa
Kupiłam 3 zestaw startowy do mercedesa i nie odpala to znaczy nie wchodzi na obroty . widocznie problem lezy gdzie indziej,potrzebna diagnostyka układu zasilania w paliwo
Zobacz czy z tłoka rozdzielacza nie wydostaje się paliwo.
Sprawdź czy masz paliwo na wejściu filtra. Na słuch to wiesz, chłop w szpitalu.
Jeżeli czujesz zapach spalin to możliwe że uszczelka pod którymś z wtrysków jest uszkodzona i właśnie tamtędy wydostaje sie paliwo.
Na początek sprawdziłbym czy paliwo jest podawane. Odepnij przewód paliwowy z pompki, przekręć kluczyk i zobacz czy tłoczy paliwo.
dzieki ale założyłem już na dolocie paliwa zawór zwrotny i dalej nic tak ze to nie paliwo
Gaszony pneumatycznie.Najlepiej elektrozawór na przewodzie paliwowym,albo pokombinowac coś z weżykiem podcisnieniowym zaworu odcinającego paliwo.
Paliwo nie pójdzie dopóki klapa przeplywomierza nie zostanie nacisnieta przez przeplywajace powietrze.
Napisz jaki masz w tym aucie przebieg.Według mnie problem tkwi w układzie zasilania paliwem.
bez grzania swiec powinien odpalić po kilku kreceniach rozrusznikiem, o ile dostaje paliwo.
Ale jak sprawdzić ciśnienie na pompie wtryski sa czyste i doprowadzają paliwo
Zasysa do silnika przez przewód powrotny, zwraca nadmiar przez przewód pobierający i "smok" w baku. Różnica jest taka, że przewód zwrotny (którym paliwo jest w tej chwili pobierane) kończy się dużo powyżej dna zbiornika. W związku z tym paliwo nie jest do końca wysysane. To takie domniemania, ale się zdarza.
Tak to jest CDI. Wytłumacz, co to może znaczyć. Czy może mieć to związek ze złej jakości paliwem?
musisz wymienić krućce one są zamontowane w głowicy pod pokrywą zaworów każda głowica ma jeden kruciec one są odpowiedzialne za to żeby paliwo nie schodziło pozdrawiam
Sprawdz podciśnienie w zbiorniku (zapchane odpowietrzenie) i zbiornik wysysa paliwo z układu
Kolego zacznij od wymiany zaworu regulacji ciśnienia paliwa i sprawdzenia oleju czy nie masz w nim paliwa (może być konieczność wymiany oleju ) . Obecnie silnik dostaje paliwo z wtrysków lub gaz oraz leje się do niego paliwo z tego zaworu , przy tak bogatej mieszance nie ma możliwości by nastąpił zapłon . Tym sparciałym wężykiem idzie podciśnienie do...
w starych dieslach mercedesa nic nie daje odcięcie plusa po zapłonie,jedynie brak podgrzewania świec,w zasadzie mozna tam odciąć tylko rozrusznik albo faktycznie elektrozaworem paliwo.
To zostaje regulator ciśnienia paliwa.
Mercedes 124 2,3 system wtrysku jak w temacie. Silnik zalewa się benzyną. Sprawdziłem, że nie jest to wtryskiwacz rozruchowy, raczej nie wtryskiwacze robocze ponieważ zalewa wszystkie cylindry, tłoczek w głowicy rozdzielacza paliwa chodzi bez zacięć. Po zatrzymaniu rozrusznika słychać jak do wnętrza kolektorów psika przez chwilę paliwo.
(at)benek111 powiem Ci że nie są to wtryskiwacze, ale jest to związane także jak by nie było z paliwem... . Pozdrawiam, Artur
Paliwo się cofa.
Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego. Dodano po 4 Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego.
Wymień przekażnik pompy paliwa.
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Jeśli uszkodzony jest jeden wtryskiwacz nawet mechanicznie sterownik nie zezwoli na uruchomienie silnika.Sprawdzić trzeba ilość zwracanego paliwa przez każdy wtryskiwacz podczas rozruchu za pomocą menzurek.Wszystko będzie jasne.
Po niedzieli postaram sie zrobic diagnozę.Pompa mechanicznie wydaje się ok , myślę że może nawalac elektronika. jakby pompa była walnieta to myślę że nawet by nie zagadał.Zagaduje za każdym razem ale potem gaśnie , jakby coś /eletronika /odcinała paliwo.Z jakich powodów elektronika może odcinać paliwo ?
Tak k-jet. Chciałem odpalić po zimie i nic pompyni podają paliwa bo nie ma zasilania
Oczywiście wymień też filtr paliwa.
Wymień wężyki przelewowe, może sparciały ze starości i z nich przecieka paliwo. V.
Jest przykręcany jedną śrubą (ze zrywalnym łbem) przez którą idzie paliwo z zaworu do pompy wtryskowej. Techniki odkręcania takiej śruby są różne - ze zrozumiałych względów nie będę ułatwiał życia "fachowcom profesjonalnym inaczej" W to miejsce zakłada się typowy, mercedesowski "holenderek" doprowadzający paliwo bezpośrednio z przewodu zasilającego...
Wymiana uszczelniaczy na wtryskach rozwiązała problem.
Z tym, ze coś się do niego przedostaje. Jak myślisz, co to może być? Płyn chłodniczy lub paliwo, nic innego...
I zatankuj powyżej połowy paliwa. Jak jest mniej wypalanie przerywa w wielu autach,chodzi chyba o chłodzenie paliwa.
Czyli sprawa prosta - paliwo się skończyło i skończyło to pompę paliwa.
Zapomniałem dopisac, ze wowczas jest bak iskry, paliwo dochodzi
Lewa strona. Trzpień 11 mm. Wpust 3 mm. szerokości na środku trzpienia. Główka płaskiego śrubokręta ma kształt stożka , ale wpust w trzpieniu może być prosty , byle był na środku. Możesz użyć rurki kapilarnej założonej na pierwsze wyjście z pompy i ustawiać tak , aby zaczynał tłoczyć paliwo na 24 stopnie przed OT.
Tak, musi być dobry kont wyprzedzenia zapłonu, dobre ciśnienie paliwa, dobry wtrysk rozruchowy, i dobrze ustawiona dawka paliwa.
Przewód czerwono różowy w wiązce wychodzącej ze stacyjki.Temat był już poruszny na forum.
dzieki gerii za wyczerpujaca wypowiedz. teraz moge diabla za rogi chwycic :D to jest akurat 132 KM wiec KAT Dodano po 6 czy przy zdjetej wtyczce regulsator ustawiony jest na duzą dawkę czy malą? przy zdjetej wtyczce nadal leje paliwo.
prosze o pomoc paliwo ze zbiornika idzie do filtra z powietrzem wymienilem nowy przewód zasilajacy sprawdzałem szczelnosc smoka jest ok. noey filtr paliwa i dalej to samo mechanicy w warsztatach rozkładają rece....
Tak, to hamulec silnikowy. Może to być dźwignia pod kierownicą a może być awaria. W każdym razie nie powinno syczeć przy dodaniu gazu (zamknięta klapa na wydechu i syczą spaliny przelatujące przez małą dziurkę w klapie). Można jeździć pod warunkiem odłączenia cięgna od klapy i zablokowaniu jej w pozycji otwartej. Oczuwiście nie jest to naprawa tylko...
Dwa słowa wprowadzenia - o czym już kilkakrotnie pisałem. W202 to dwa zupełnie różne auta: przedliftowy, z klasyczną stacyjką i mało rozbudowanym CAN-em, i poliftowy, z kluczykiem "rybką" którego instalacja elektryczna oparta jest całkowicie na technologii CAN. Te dwa auta są całkowicie nieporównywalne pod względem elektrycznym. Poliftowy 202 to w zasadzie...
Sprawdź dokładnie jeszcze raz układ zasilania paliwem bo wygląda jak by się paliwo cofało, skoro najpierw zapala to na tym paliwie co jest w filtrze paliwa, a następnie trzeba długo kręcić żeby się odpowietrzył.
Czujnik temperatury paliwa w CDi znajdziesz pod kolektorem ssącym, kostka elektryczna na 2 piny. Czujnik wkręcony w układ zasilania paliwem. Pozdrawiam.
Po roku postoju, paliwo wymienione? Filtr paliwa wymieniony?
Miałem podobny przypadek i padły pompy wszystkie. Przyczyna-kiepskie paliwo na "dobitkę" jakiś geniusz potraktował układ sprężonym powietrzem 10 bar:)
Ten błąd nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Informuje o braku informacji o stanie czujnika skroplin. Jak na wtryskach sucho (cokolwiek to znaczy), to popuść przewody do wtryskiwaczy i pompuj ręczną pompką aż będzie paliwo bez powietrza.
Reklamuj wtryskiwacze, no chyba że paliwo jest kiepskie.
Przemyślałem sprawę i myślę że to trochę kompresi bomblowalo( podkładka pod wtryskiwaczem lub lużny wtryskiwacz), jak by była nieszczelności w układzie paliwowym to wypłynęło by paliwo.
No i lipa dalej to samo. Mam map sensor z innego vito i to nic nie pomogło. Sprawdziłem wszystkie wezyki są ok. Ciekawe czy nie ma problemu z elektryka. We wtyczce do map sensor jest napięcie 5v, 0v i 4,5v gdzieś doczytałem się ze powinno być 5v napięcie 0 masa i około 1v na sygnał do ecu. Może z tym jest problem. Są złe odczyty do ecu i podaje źle...
MOŻE SMOK W ZBIORNIKU USZKODZONY
ten za rozdzielaczem to regulator ciśnienia dobra zapytam w sklepie albo na złomie jak nie pomoże to go sprzedaje Dodano po 57 właśnie mnie natchnęło jak to sprawdzić pompką od roweru utworzyć podciśnienie aby otworzyć membrankę w regulatorze wtedy zobaczę czy auto dostaje kopa czy go zalewa paliwem
Co do pierwszego, to może to być podpora wału. A co do drugiego to nieszczelność w układzie paliwowym i jak przekręcasz kluczyk to pompka w baku dopiero uzupełnia paliwo, nie słychać wtedy takiego bulgotania czy przelewania się paliwa ?
A jak śmierdzi ten dym? Olejem, paliwem czy jak?
Najpierw odkręciłem przewód ciśnieniowy z wtryskiwacza i zakręcilem rozrusznikiem tak żeby silnik obrócił sie kilka razy. Nie poleciała ani kropla paliwa. Odkręciłem drugi przewód i znowu zakręcile. Nadal z żadnego z nich nie poleciala ani kropla paliwa. Wtedy żeby sprawdzic czy paliwo w ogóle dochodzi do pompy, to poluzowałem przewód doprowadzający...
Aby dostać się do tego czujnika należy wyjąć zbiornik paliwa.
To tym bardziej sugeruję sprawdzić kanały w głowicy, a tym samym jeszcze raz podkładki. :) Na 90% ciśnienie na powrót może wytworzyć niewłaściwie zamontowany lub uszkodzony wtryskiwacz, pęknięcie głowicy do kanału paliwowego, w ostateczności zablokowany na 0 przepływu zawór przelewowy z bloku.
... kupiłem vaneo w Lublinie i jadąc do Krosna (250km) cały czas pokazywał ilość kilometrów które mogę przejechać na paliwie w zbiorniku...po zatankowaniu oczywiście licznik się zmienił. Gdy dojechałem do domu syn od razu pomajerzył wszystkimi przyciskami i diabli wzięli to ustawienie... parę godzin już spędziłem żeby jakoś ich przywrócić ale ciągle...
Zapłon ustawiony książkowo, iskra jest na świecy,pompka podaje paliwo do kjeta a Mercedes nie daje w ogóle oznak życia. W kjet powinien ten talerzyk się otwierać przy rozruchu czy jak?
Wydech w niczym nie przeszkadza.Wystarczy odkręcić jedną śrubę od wspornika wydechu.Ściągałem kilkanaście razy w tym modelu.
Jaka jest pompa wtryskowa (firma) może być nieszczelność i paliwo będzie schodzić.
Witam. Układ paliwowy do diagnozy. Na dzień dobry proponuję nowy filtr paliwa.
Sprawdź parametry, jakie ciśnienie na listwie ?,na przelewach jest paliwo?, kompresja jest?
Może to głupie pytanie, ale jak mam to sprawdzić? Wcześniej nie chciał w ogóle odpalać, dopiero odpalał jak podawałem strzykawką paliwo do gaźnika.
Witam!!! Posiadam samochód Mercedes C270 Cdi, mam z nim problem. Samochód nie chce odpalić, rozrusznik kręci, ale nie odpala. Sprawdziłem czy paliwo dochodzi do filtra i niestety paliwa nie ma. Potem podłączyłem wężyk bezpośrednio do pompy i niby ciągnie paliwo, ale nie pali. Wydaję się jakby ciągle był zapowietrzony. Co może być przyczyną? Dlaczego...
Czyli problem z zasilaniem pompy wtryskowej w paliwo. Tego diagnoza nie wykryje.
Wymieniałeś przekaźnik?
Wtrysk to ke-jetronic? Pod jakim ciśnieniem dochodzi paliwo i jaki elektrozawór jest sprawny?
Proszę o pomoc w podobnym temacie .Urządzenie to samo i samochód też Sprinter.Kociołek włącza sie -odpala ale tylko na krótką chwilę.Co to może być?Cały kociołek wyczyściłem bo przedtem nie odpalał wogóle i z komika leciało tylko paliwo.
A co z ciśnieniem paliwa?
Ja dałbym sobie spokój z elektroniką a sprawdził układ paliwowy. Sam pisałeś, że ciężko pali, a jak już to po chwili gaśnie. Według mnie to typowy objaw zasysania powietrza (minimalnie) do układu paliwowego. Sam już się nieraz nadziałem, że dwa dni szukania gdzie bądż a w efekcie się okazało, że (np.) opaska na filtrze paliwa przepuszczała...
Uszkodzony był wężyk paliwa
Skoro mamy zgadywać typ silnika, to zacznij od wymiany zaworu ciśnienia paliwa.
mercedes paliwo mercedes cofać paliwo mercedes zaworek paliwo
odkurzacz zelmer wycie silnika sprężarki klimy volvo pralka uszkodzony sterownik
zakup punktów zakup punktów elektroda
Wysokie obroty silnika po uruchomieniu - przyczyny i diagnostyka Wzmacniacz WS432: Bezpieczny spadek na rezystorach emiterowych