Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
No to jak kręci ,to może pompa wtryskowa zawór odcinający paliwo ,sprawdzałeś .
Lewa strona. Trzpień 11 mm. Wpust 3 mm. szerokości na środku trzpienia. Główka płaskiego śrubokręta ma kształt stożka , ale wpust w trzpieniu może być prosty , byle był na środku. Możesz użyć rurki kapilarnej założonej na pierwsze wyjście z pompy i ustawiać tak , aby zaczynał tłoczyć paliwo na 24 stopnie przed OT.
Czyli sprawa prosta - paliwo się skończyło i skończyło to pompę paliwa.
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
prawdopodobna przyczyna to układ paliwowy:) możliwe że nawala pompa paliwa
Najwygodniej zmierzyć ciśnienie na wyjściu z rozdzielacza na wtryskiwacz rozruchowy, można też na wężu doprowadzającym paliwo, ale trzeba mieć specjalny trójnik. Silnik nie musi pracować, wystarczy, że pompa działa
https://obrazki.elektroda.pl/5966300000_...
Miałem podobny przypadek i padły pompy wszystkie. Przyczyna-kiepskie paliwo na "dobitkę" jakiś geniusz potraktował układ sprężonym powietrzem 10 bar:)
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Na plaku pali? Ten silnik jak ma powietrze i paliwo, pali bez problemu. Chyba, że pompa padła lub rozrząd. Łańcuch nie hałasował ostatnio?
Witam. Pytanie dotyczy pompy paliwa Lukas Mercedes 2.2 diesel 1997r. ( krótki kabel). W przedniej części korpusu pompy od strony chłodnicy znajduje się mały otworek. I to własnie z niego tryska paliwo. Zaznaczę, że silnik daje się uruchomić i pracuje, wyciek jest intensywny. Moje pytanie brzmi , jaka jest przyczyna i jakie możliwości naprawy. Dziękuję...
juz o tej pompie sporo poczytałem. Zastanawia mnie tylko czemu z przelewów z wtrysków szlo paliwo z powietrzem. Nigdzie wycieku ropy ani nieszczelności nie widać i tak sie zastanawiam czy pompa wstępna może mieć z tym zwiazek
Wymień przekażnik pompy paliwa.
Było to już poruszane nie raz - stare sztrucelki, z pompami rzędowymi, bądź rotacyjnymi i wtryskiwaczami czopikowymi - czyli stare Golfy 2/3 z silnikami 1,6-1.9 (TD nie TDI!!!), stare Mercedesy czy Peugeoty. Do bezpośredniego zużycia olej i tak należy przefiltrować, dla pozbycia się sadzy i opiłków, oraz pozbyć się z niego wody.
Jak sprawdzałeś czy idzie paliwo na pompę? Dodano po 58 Przepraszam z pompy wtryskowej na wtrysk.
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
A dlaczego nie chce odpalić jeśli "daje" mu paliwo bezpośrednio do pompy? Wiesz może jak go odpowietrzyć?
Wymieniłem filtr paliwa + do tego pompę, przebieg ma 174 tyś.
Mam takie pytanie jeszcze. Czy można i czy było by skuteczne założenie po prostu zwsykłego zaworka zwrotnego na przewodzie paliwowym tuż przed filtrem paliwa?.....albo gdzieś na odcinku filtr paliwa a pompa CR ????Trochę druciarstwo ale może tak da się to potwierdzić czy to cofające się paliwo jest przyczyną?
Czyli problem z zasilaniem pompy wtryskowej w paliwo. Tego diagnoza nie wykryje.
mój przypadek z mercedesem wypracowana pompa zasilająca można wyjąć zaworek przed filtrem paliwa i pomorze lżej zasysać paliwo.
skoro jest to CDI to zacznij diagnostyke od wyciagniecia Regulatora Cisnienia Paliwa (z tylu silnika na magistrali paliwowej, 2 sruby torx - ale idzie odkrecic je nasadka 6 lub 8 mm ) przyczyna jakiej nalezy upatrywac to przerwany oring (gumowy lub plastikowy). przy tej usterce "czasami " dlugie kreceniepozwala uruchomic silnik. Pozdrawiam ...
Za akumulatorem w głębi.
właśnie nie zauważyłem żeby kopcił. chyba wezmę i kupię nową pompę wtryskową.
pierwsza to sama pompa druga to kompletny kosz .wyjmij ze zbiornika stary kosz wyjmij pompe spisz numer i znajdziesz taką jaka jest potrzebna ew. zamiennik .
Witam tak jak pisałem nakretki popuszczone na wtryskiwaczach, paliwo dochodzi do pompy ale juz nie wychodzi na wtryski,dzwignia jest w górze.
mam problem od czego zacząć silnik kręci pompa podaje paliwo ale nie chce zapalić
Jak stoi horyzontalnie to może paliwo cofać się przez nietrzymający zawór przy pompie.
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Jeśli chodzi o smok,to raczej nie,jak wymieniałem filtr to nawet nie był zabrudzony i paliwo w filtrze czyste,co dziwne! Paliwo będziesz miał czyste , ale pompa będzie miała ciężko ciągnąć. Powymieniaj wszystkie oringi na przewodach paliwowych.
Na 90% coś z paliwem, może być też sama pompa paliwa albo wtryski.
Z jakich powodów elektronika może odcinać paliwo ? Może fabryczny immobilizer ?
Jaka jest pompa wtryskowa (firma) może być nieszczelność i paliwo będzie schodzić.
Sterownik silnika nawalił. Paliwo zawsze leci do wtrysków.
Dziękuję za następną listę. Chciałbym się zapytac odnośnie pompy wtryskowej. Ponoc w Mercedesie W124 pompa ta smarowana jest olejem z obiegu silnikowego a nie smarowana paliwem. Czy gdzieś zastosowano podobne rozwiązania? I czy to w ogóle prawda.
pompa ma wytarte tuleje i łyżki i nie wie ile będę na niej jeździł może 200 tyś a może 10 km bzdura, a jak opiłki pujdą na wtryski i listwe zrobisz wtedy komplet za kilka tyś?
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
Elektrozawór to ELAB. Ten dynks za 5 tyś. to nie jest zwykły rozdzielacz. To pompa zasilająca. :) Masz tam na wejściach również zaworki kierunkowe, prędzej nimi ucieka paliwo. Z elektrozaworu mógłbyś wywalić rdzeń zaworu i auto będzie śmigało. Gdyby był niesprawny to nie tylko po uruchomieniu byłby kłopot z obrotami.
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
Tak k-jet. Chciałem odpalić po zimie i nic pompyni podają paliwa bo nie ma zasilania
Wykręć czujnik temperatury paliwa, jest w bloku silnika za pokrywą filtra paliwowego. Tam dopasuj jakiś manometr i mierz, ma być nie mniej jak 4,5 bara na wolnych obrotach. Wtyczka MR jest w sterowniku, za filtrem paliwa i pod pompami. :)
Jest po regeneracji i wtryski. Do zwiększenia dawki paliwa trzeba wyjąć pompę?
Dżizus... Jakby temat był bardziej skomplikowany, to byś walnął pewnie jedno zdanie na trzy strony ;) Przekaźniki pompy paliwa w Mercedesach z tych lat mają taką przypadłość, że pękają wewnątrz luty - robi się coś takiego jak "zimny lut" (z wyglądu) A jak chcesz sprawdzić sygnał ze stacyjki to sprawdź styk "15" na podstawce przekaźnika.
Witam serdecznie jestem posiadaczem samochodu marki Mercedes i chciałbym go odpowiednio zabezpieczyć, czytając forum dowiedziałem się ze jednak to nie jest takie proste jak myślałem. Mój plan jest następujący: Kupuje zawór odcinający paliwo (jest róznica pomiędzy dislem a benzyną) nacinam wężyk doprowadzający paliwo z baku do silnika i montuje w tym...
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Ale jak sprawdzić ciśnienie na pompie wtryski sa czyste i doprowadzają paliwo
W tych przekaźnikach bardzo popularne było uszkodzenie tzw. "zimne luty" - zwłaszcza w okolicy stycznika (przekaźniczka) pompy paliwa. Wystarczyło przelutować.
Ustawiałeś zapłon na ''widać znak'' , czy na przyrząd [ew. dorobiony trzpień]? Może gdzieś brak podkładki miedzianej na uszczelnieniu i paliwo schodzi. Zaworek ciśnieniowy na powrocie z pompy założony? Rozumiem , że przed uszczelnieniem było ok.
Zarośnięte sitko w zbiorniku.Czyszczenie pomoże.
Jak dla mnie to problem z układem paliwowym, ciśnienie zmierzone? Paliwo dochodzi do listwy? Pompa paliwa tłoczy? Filtr paliwa wymieniany? Chyba raczej podstawy bo tu immo chyba objawia się brakiem startu rozrusznika - klucz scyzoryk? Troszkę więcej informacji potrzeba. Pozdrawiam
sprawdź czystość czujnika w pompie CR
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Jest przykręcany jedną śrubą (ze zrywalnym łbem) przez którą idzie paliwo z zaworu do pompy wtryskowej. Techniki odkręcania takiej śruby są różne - ze zrozumiałych względów nie będę ułatwiał życia "fachowcom profesjonalnym inaczej" W to miejsce zakłada się typowy, mercedesowski "holenderek" doprowadzający paliwo bezpośrednio z przewodu zasilającego...
Dwa główne problemy w168 to przepływomierz powietrza lub pompa paliwa 5-6bar musi podać.
Witam. Ciśnienie na listwie ma być około 4 Bar i tyle ma dawać pompa paliwa w Mercedesie Klasy A168.
Witam Pompa nie ma podciśnieniowego przyspieszacza konta wtrysku więc to nie on jest przyczyną problemu. Pompa ma wolne obroty regulowane gazem ręcznym (na lince). Auto po odstaniu 24 godz. nie może odpalić na własnych akumulatorach (akumulatory są w bardzo dobrym stanie) musi zostać ładowany i dopiero przy pomocy prostownika odpali. A np po 2 do 3...
mam taki problem w mesiu 190 z 1992roku dodam jeszcze ze na mechanicznym wtrysku benzyny, padla pompa paliwowa. Po wymianie na nowa auto dalej nie chce sie uruchomic. Czy mogl ulec uszkodzeniu rozdzielacz a jesli tak jak to sprawdzic. Dodam ze nie dochodzi paliwo do wtryskiwaczy. Bede wdzieczny za jakiekolwiek sugestie i jeszcze jedno wtryskiwacz rozruchowy...
Czy pompa paliwa od mercedesa w202 1.8l benzyna podjedzie do 2.0l benzyny 94r
Masz pewnie problem z zasilaniem w paliwo. Nieszczelnośc, uszkodzona pompa wstepna. Poza tym nie było 2.5TD 113km.
Witam. Dobrze by było żeby kolega wyłączył Caps Lock i małymi literkami pisał. A co do Mercedesa to by pasowało gazownika odwiedzić a jeśli chodzi o benzynę to sprawdzić czy pompa daje ciśnienie na listwę?
Witam proszę o szybką pomoc. Mianowicie od pewnego czasu mam problem z pompa paliwa w moim Mercedesie. (Mercedes 190 e 1.8 bez instalacji gazowej). Problem polega na tym że gdy w baku zostaje mi około 15-25 litrów paliwa to pompa paliwa zaczyna głośniej chodzić wręcz buczy i przy większych obrotach silnika samochód zaczyna szarpać. Początkowo myślałem...
Spróbuj odpalić w trybie awaryjnym na gazie (ale nie podczas mrozu), jeśli odpali, to przyczyna leży po stronie benzyny. Dodano po 10 Kiedy wymieniałeś filtr paliwa? jeśli jeszcze od nowości nie zmieniony, to już czas zmienić. Jeżeli się zdecydujesz wymienić filtr to spuść paliwo. Przy okazji skontroluj filtr wstępny przy pompie paliwa w baku.
Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może być też spowodowany powietrzem w przewodach paliwowych. Próba przelewowa była robiona paliwo leci,...
To cos koło OM352. Widziałem cos takiego w unimogu. Silnik zaprojektowany w czasie drugiej wojny.. Tam nie ma świec. Jest wtrysk bezposredni który jednak powinien sobie lekko porzdzić z temperaturami takimi jak teraz. Przy minus 20 dawało mu sie ogien z płonacej szmaty w kolektor. Pewnie problem z zasilaniem w paliwo. Pompa wstepna do sprawdzenia.
Mercedes B-Klasa dla pojazdów wyprodukowanych w latach: 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011. Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim znajduje się pod podłogą w pobliżu siedzenia pasażera lub w pobliżu siedzenia kierowcy. Należy zdjąć panel podłogowy, pokrywę i izolację akustyczną. Bezpiecznik nr 7 do przekaźnika pompy paliwa - sprawdzić....
Ten z bezpiecznikiem to nadprądowy , obok powinnień być czarny , wielopinowy / nóżkowy/ - jest w nim też przekażnik od pompy paliwa.
Więcej info daj model silnik itp pompa w baku działa słychać ja ??
Skoro w kółko pojawiają się błędy 5 pompy to przełóż ją na inny cylinder. Jeśli błąd pójdzie za pompą to masz odpowiedź.
Musisz zdjąć osłonę akumulatora pod nogami pasażera i za akumulatotem, od strony maski masz przekaźniki i bezpieczniki. Możesz ciąć albo ten niebiesko-czerwony, albo czerwono-zielonego stałego plusa, zasilającego ten przekaźnik. Mowa o przekaźniku k7, jest to ten lewy z dwóch górnych.
Więc jak widzisz nie ma oleju, silnik chodził i nie zassał. Zara się okaże że zapomnieli smoka przykręcić....... W fabryce nikt nie odkręca miski by zalać pompę. Silnik przychodzi gotowy. Leją olej, paliwo i naprzód.
Witam! W Mercedesie W124 230E Automat, mam problem z podawaniem paliwa. A mianowicie, gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, pompa cały czas pompuje mi paliwo. Nie odcina go przed uruchomieniem w pierwszych 3 sekundach. Co może być przyczyną? Będę wdzięczny za jaką kolwiek podpowiedź.
polutować
Problem prawdopodobnie jest w samym ECU.
Filtr jest nowy i paliwo dociera do filtra.Pompa nie puszcza na wtryski paliwa. Dodano po 3 Czy jest możliwe że siadla pompa wtryskowa?Trochę ma już przejechane 350 tyś.A czy jakiś imbomilajzer nie puszcza? Samochód jeździł i palił bez problemu nawet przy dużych mrozach.
tez mialem podobny problem.u mnie rozszczelnila sie pompa wtryskowa i tez paliwko po jakims czasie splywalo.wymienilem oringi na wszystkich wtryskiwaczach i jest ok.
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Ja tego nie neguję. :D Autor zasugerował, że zauważył brak pracy tej pompy (może wcześniej ją słyszał, może ktoś ją dokładał, może była inna pompa przepływowa na przewodach?), a na schemacie jest przekaźnik pompy paliwa, jak i sama pompa. Oczywiście niczego to nie zmienia, bo definitywnie problemem jest zapowietrzony lub niesprawny układ paliwowy. Zacząłbym...
Zacząłbym od sprawdzenia, czy fizycznie paliwo jest w zbiorniku i dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia.
Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
Sonda lambda w starym dieslu na pompie rotacyjnej... Czym mnie jeszcze zaskocza ludzie na tym forum? Najbardziej stawialbym na paliwo.
Przy zapalaniu powinien mieć 250 obrotów i 350 bar, 200 to za mało na dci, to jest minimum przy którym nie koniecznie odpali. słaba pompa, albo przeciek na zasilaniu paliwem. Pozdrawiam
Sorry przepraszam was bardzo to ja źle napisałem. To był ten zaworek paliwa przed pompa. I jego ominol. I założył przy filarze zawór żeby paliwo się nie wycofało. Ale wymieniłem ten zaworek podpiolem kostkę i bez zmian
Wymieniałeś przekaźnik?
nie widzę jaki masz układ zasilania paliwem / vin odszukałem , sprawdzam /, albo masz na obudowie filtra paliwa (jak widać na zdjęciu powyżej ) albo masz filtr wstępny przed pompą paliwa . - poszukaj na obudowie
Usterka w wysokim napięciu,zasilanie paliwem ,wtryski ,pompa paliwa,filtr paliwa.Jeżeli był gaz napewno przepływomierz uszkodzony.
Znalazłem przyczynę niedomagań. http://obrazki.elektroda.net/78_12291905... http://obrazki.elektroda.net/58_12291906... Zepsuty jest element na zdięciu. Jest on zamontowany na pompie wtryskowej i z niego jest zasilona pompa. Jak to nazwać i jakie ma zadanie i ile to może kosztować. Jak zbadać ten element. Cy to jast elektro zawór....
Jest na pompie wysokiego ciśnienia, czasami go nie było a była montowana opornosć symulująca. Więcej info-GG
Panowie mam następujący problem z Lucasem. Pompa ciekła na śrubie zaznaczonej na żółto na zdjęciu http://obrazki.elektroda.net/91_12721205... , samochód ładnie palił. Postanowiłem, że rozkręcę pompę i spróbuję uszczelnić, rozkręciłem i zobaczyłem, że tam nie ma czego uszczelnić, więc nałożyłem tylko silikony na tą śrubę i wkręciłem ją z powrotem....
mam miecia E190 rok produkcji 1990 z silnikem 1.8 i gazem - po wystrzale z przepustnicy silnik przestał pracować. Po wielokrotnej próbie odpalenia okazało się że w oleju jest benzyna. Nowy olej, świece, palec, przewody (iskra jest) - a auto nie chce zapalić. Żeby nie zalać silnika benzyną odłączono pompę paliwa i wytworzono ciśnienie. Podłączam pompę...
Pompy z tamtego okresu mają wbudowany zawór bezpieczeństwa, otwierający się przy 10 barach, u Ciebie wystąpił problem wydajnością pompy (nieszczelność) a nie z ciśnieniem (zimny start). Swoją pompę, możesz zastąpić pompą od W-126 5.0.
Okazało się że uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia, nie podawała paliwa, pompa zmieniona, paliwo pojawiło się na wtryskach, ale nadal jest błąd czujnika, zmieniony na nowy, wtedy zmienia się błąd na 20EA z opisem usterka elektryczna. Na starym czujniku jest błąd 221E - sprawdź podespół B4/6 ( czujnik ciśnienia w szynie paliwowej) zmiana przesunięcia.
Wystarczy, że klin ścięło na pompie.
Kolego no wygrzebaleś post z przed pięciu lat, już dawno tego mercedesa sprzedałem i ty też to zrób 😁 Problem jest banalnie prosty oczywiście doszedłem do niego jak moje nerwy już do tego samochodu się skończyły , komputer jest popsuty , oddałem go do regeneracji ( 500 zł ) i problem się rozwiązał , Pozdrawiam
Witam, Mercedes w202 2.2 D p.Lucasa kluczyk scyzoryk, dwie diody przy lusterku. Standardowa sytuacja, po rozładowaniu aku, immo blokuje odpalenie auta, migają na przemian diody przy lusterku. Czy zakup takiego emulatora pomoże? http://www.autotronika.pl/product/emulat... ewewntualnie, jaki interfejs sobie z poradzi?
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
Widocznie pompka z baku zasysa te paliwo z powrotem do baku jeśli chodzi o te cofanie się paliwa. A co do tego, że nie ma paliwa w układzie to może być wina pompy paliwa. a jak już zapali to chodzi silnik normalnie ?
pompa jest rzędowa, zachowanie układu jest takie jak by był zapowietrzony jednak próbując odpowietrzać pompując pompką ręczną układ jest zalany .Mam pytanie czy w pompie wtryskowej listwa jest sterowana podcisnieniowo czy mechanicznie bo wygląda jakby paliwo nie dochodziło na wtryski
"Po co jakieś głupie adblu dolewać? Paliwo trzeba - to czywiste. Ale adblu? Jakiś wymysł dla głupich..." No to teraz masz: zbiornik został opróżniony do zera, pompa nie miała co pompować, skład spalin się zmienił i układ odpowiednio zareagował. Teraz żadna dolewka po czasie nie pomoże. W zasadzie jedynie komputer serwisowy Star Diagnose: reset całego...
pompa paliwo mercedes regeneracja pompa paliwo mercedes odpowietrzać pompa paliwo mercedes
bosch agregat prądotwórczy sygnał syrena samsung 65cali
Niedziałający wyświetlacz w Renault Espace 5 - przyczyny i rozwiązania Gęstość prądu w drutach nawojowych: izolacje i wartości