https://obrazki.elektroda.pl/5966300000_...
prawdopodobna przyczyna to układ paliwowy:) możliwe że nawala pompa paliwa
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
No to jak kręci ,to może pompa wtryskowa zawór odcinający paliwo ,sprawdzałeś .
Wymień przekażnik pompy paliwa.
Tak k-jet. Chciałem odpalić po zimie i nic pompyni podają paliwa bo nie ma zasilania
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Czyli sprawa prosta - paliwo się skończyło i skończyło to pompę paliwa.
Lewa strona. Trzpień 11 mm. Wpust 3 mm. szerokości na środku trzpienia. Główka płaskiego śrubokręta ma kształt stożka , ale wpust w trzpieniu może być prosty , byle był na środku. Możesz użyć rurki kapilarnej założonej na pierwsze wyjście z pompy i ustawiać tak , aby zaczynał tłoczyć paliwo na 24 stopnie przed OT.
Wymieniałeś przekaźnik?
Witam. Pytanie dotyczy pompy paliwa Lukas Mercedes 2.2 diesel 1997r. ( krótki kabel). W przedniej części korpusu pompy od strony chłodnicy znajduje się mały otworek. I to własnie z niego tryska paliwo. Zaznaczę, że silnik daje się uruchomić i pracuje, wyciek jest intensywny. Moje pytanie brzmi , jaka jest przyczyna i jakie możliwości naprawy. Dziękuję...
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Najwygodniej zmierzyć ciśnienie na wyjściu z rozdzielacza na wtryskiwacz rozruchowy, można też na wężu doprowadzającym paliwo, ale trzeba mieć specjalny trójnik. Silnik nie musi pracować, wystarczy, że pompa działa
Miałem podobny przypadek i padły pompy wszystkie. Przyczyna-kiepskie paliwo na "dobitkę" jakiś geniusz potraktował układ sprężonym powietrzem 10 bar:)
Witam. Ciśnienie na listwie ma być około 4 Bar i tyle ma dawać pompa paliwa w Mercedesie Klasy A168.
Dżizus... Jakby temat był bardziej skomplikowany, to byś walnął pewnie jedno zdanie na trzy strony ;) Przekaźniki pompy paliwa w Mercedesach z tych lat mają taką przypadłość, że pękają wewnątrz luty - robi się coś takiego jak "zimny lut" (z wyglądu) A jak chcesz sprawdzić sygnał ze stacyjki to sprawdź styk "15" na podstawce przekaźnika.
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Na plaku pali? Ten silnik jak ma powietrze i paliwo, pali bez problemu. Chyba, że pompa padła lub rozrząd. Łańcuch nie hałasował ostatnio?
Czy pompa paliwa Nam jest również bardzo miło ciebie powitać :) Otwórz sobie dowolne EPC i porównaj numery pomp. Np. takie: https://www.ilcats.ru/mercedes/?function... Dla ułatwienia: pompa paliwa jest w "Body and chassis" a potem grupa 47
Czyli problem z zasilaniem pompy wtryskowej w paliwo. Tego diagnoza nie wykryje.
A dlaczego nie chce odpalić jeśli "daje" mu paliwo bezpośrednio do pompy? Wiesz może jak go odpowietrzyć?
To gdzie szukać przyczyny? Cewka? Pompa paliwa?
Na 90% coś z paliwem, może być też sama pompa paliwa albo wtryski.
Mercedes B klasa W245 2.0 benzyna turbo 194km 2005r zbiornik paliwa Dodano po 2 Czy ma ktoś zdjęcie gdzie znajduje się zbiornik paliwa i czy jak wytnę okienko dojdę do pompy paliwa
mam problem od czego zacząć silnik kręci pompa podaje paliwo ale nie chce zapalić
Wymieniłem filtr paliwa + do tego pompę, przebieg ma 174 tyś.
juz o tej pompie sporo poczytałem. Zastanawia mnie tylko czemu z przelewów z wtrysków szlo paliwo z powietrzem. Nigdzie wycieku ropy ani nieszczelności nie widać i tak sie zastanawiam czy pompa wstępna może mieć z tym zwiazek
Dwa główne problemy w168 to przepływomierz powietrza lub pompa paliwa 5-6bar musi podać.
Mam takie pytanie jeszcze. Czy można i czy było by skuteczne założenie po prostu zwsykłego zaworka zwrotnego na przewodzie paliwowym tuż przed filtrem paliwa?.....albo gdzieś na odcinku filtr paliwa a pompa CR ????Trochę druciarstwo ale może tak da się to potwierdzić czy to cofające się paliwo jest przyczyną?
Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
Było to już poruszane nie raz - stare sztrucelki, z pompami rzędowymi, bądź rotacyjnymi i wtryskiwaczami czopikowymi - czyli stare Golfy 2/3 z silnikami 1,6-1.9 (TD nie TDI!!!), stare Mercedesy czy Peugeoty. Do bezpośredniego zużycia olej i tak należy przefiltrować, dla pozbycia się sadzy i opiłków, oraz pozbyć się z niego wody.
Miałem taki sam przypadek a winna była pompa paliwa .
Przekaźnik pompy paliwa.
Nic dziwnego, alarm lub imobilajzer blokuje rozrusznik i wtryski a czasami jeszcze pompę paliwa.
Jak sprawdzałeś czy idzie paliwo na pompę? Dodano po 58 Przepraszam z pompy wtryskowej na wtrysk.
Ale jak sprawdzić ciśnienie na pompie wtryski sa czyste i doprowadzają paliwo
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Jest po regeneracji i wtryski. Do zwiększenia dawki paliwa trzeba wyjąć pompę?
mój przypadek z mercedesem wypracowana pompa zasilająca można wyjąć zaworek przed filtrem paliwa i pomorze lżej zasysać paliwo.
Jak stoi horyzontalnie to może paliwo cofać się przez nietrzymający zawór przy pompie.
W tych przekaźnikach bardzo popularne było uszkodzenie tzw. "zimne luty" - zwłaszcza w okolicy stycznika (przekaźniczka) pompy paliwa. Wystarczyło przelutować.
Jaka jest pompa wtryskowa (firma) może być nieszczelność i paliwo będzie schodzić.
Wykręć czujnik temperatury paliwa, jest w bloku silnika za pokrywą filtra paliwowego. Tam dopasuj jakiś manometr i mierz, ma być nie mniej jak 4,5 bara na wolnych obrotach. Wtyczka MR jest w sterowniku, za filtrem paliwa i pod pompami. :)
Następnym razem dostaniesz blokadę pisania na tydzień za takie info :D W tym układzie kłania się szczelność i jeszcze raz szczelność, łącznie z uszczelnieniami silnika. Sprawdź czy klapa spiętrzająca nie zacina się, szczelność kalosza, działanie zaworu termicznego. Masz dwie pompy paliwa?
właśnie nie zauważyłem żeby kopcił. chyba wezmę i kupię nową pompę wtryskową.
Spróbuj odpalić w trybie awaryjnym na gazie (ale nie podczas mrozu), jeśli odpali, to przyczyna leży po stronie benzyny. Dodano po 10 Kiedy wymieniałeś filtr paliwa? jeśli jeszcze od nowości nie zmieniony, to już czas zmienić. Jeżeli się zdecydujesz wymienić filtr to spuść paliwo. Przy okazji skontroluj filtr wstępny przy pompie paliwa w baku.
Witam tak jak pisałem nakretki popuszczone na wtryskiwaczach, paliwo dochodzi do pompy ale juz nie wychodzi na wtryski,dzwignia jest w górze.
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
Uszkodzona pompa paliwa?
Czujnik położenia wału. Bądz pompa paliwa.
kilka pytań : - jest gaz ? -jak już odpalisz to czy obroty falują ? - kiedy i czy wymieniałeś kopułkę i palec ? - sprawdź ciśnie pompy paliwa ?
To cos koło OM352. Widziałem cos takiego w unimogu. Silnik zaprojektowany w czasie drugiej wojny.. Tam nie ma świec. Jest wtrysk bezposredni który jednak powinien sobie lekko porzdzić z temperaturami takimi jak teraz. Przy minus 20 dawało mu sie ogien z płonacej szmaty w kolektor. Pewnie problem z zasilaniem w paliwo. Pompa wstepna do sprawdzenia.
Jeśli chodzi o smok,to raczej nie,jak wymieniałem filtr to nawet nie był zabrudzony i paliwo w filtrze czyste,co dziwne! Paliwo będziesz miał czyste , ale pompa będzie miała ciężko ciągnąć. Powymieniaj wszystkie oringi na przewodach paliwowych.
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Pompa zaczyna podawać paliwo jak zaczynają sie pojawić obłoki z wydechu.
Jak dla mnie to problem z układem paliwowym, ciśnienie zmierzone? Paliwo dochodzi do listwy? Pompa paliwa tłoczy? Filtr paliwa wymieniany? Chyba raczej podstawy bo tu immo chyba objawia się brakiem startu rozrusznika - klucz scyzoryk? Troszkę więcej informacji potrzeba. Pozdrawiam
Ten z bezpiecznikiem to nadprądowy , obok powinnień być czarny , wielopinowy / nóżkowy/ - jest w nim też przekażnik od pompy paliwa.
mam miecia E190 rok produkcji 1990 z silnikem 1.8 i gazem - po wystrzale z przepustnicy silnik przestał pracować. Po wielokrotnej próbie odpalenia okazało się że w oleju jest benzyna. Nowy olej, świece, palec, przewody (iskra jest) - a auto nie chce zapalić. Żeby nie zalać silnika benzyną odłączono pompę paliwa i wytworzono ciśnienie. Podłączam pompę...
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
Warto podpiąć pod StarDiagnosis. Jak sprawdziłeś pompę paliwa?
Mercedes B-Klasa dla pojazdów wyprodukowanych w latach: 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011. Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim znajduje się pod podłogą w pobliżu siedzenia pasażera lub w pobliżu siedzenia kierowcy. Należy zdjąć panel podłogowy, pokrywę i izolację akustyczną. Bezpiecznik nr 7 do przekaźnika pompy paliwa - sprawdzić....
Po niedzieli postaram sie zrobic diagnozę.Pompa mechanicznie wydaje się ok , myślę że może nawalac elektronika. jakby pompa była walnieta to myślę że nawet by nie zagadał.Zagaduje za każdym razem ale potem gaśnie , jakby coś /eletronika /odcinała paliwo.Z jakich powodów elektronika może odcinać paliwo ?
skoro jest to CDI to zacznij diagnostyke od wyciagniecia Regulatora Cisnienia Paliwa (z tylu silnika na magistrali paliwowej, 2 sruby torx - ale idzie odkrecic je nasadka 6 lub 8 mm ) przyczyna jakiej nalezy upatrywac to przerwany oring (gumowy lub plastikowy). przy tej usterce "czasami " dlugie kreceniepozwala uruchomic silnik. Pozdrawiam ...
Co do odpalania po nagrzaniu sprawdzałeś pompę paliwa?
Sterownik silnika nawalił. Paliwo zawsze leci do wtrysków.
pompa ma wytarte tuleje i łyżki i nie wie ile będę na niej jeździł może 200 tyś a może 10 km bzdura, a jak opiłki pujdą na wtryski i listwe zrobisz wtedy komplet za kilka tyś?
Elektrozawór to ELAB. Ten dynks za 5 tyś. to nie jest zwykły rozdzielacz. To pompa zasilająca. :) Masz tam na wejściach również zaworki kierunkowe, prędzej nimi ucieka paliwo. Z elektrozaworu mógłbyś wywalić rdzeń zaworu i auto będzie śmigało. Gdyby był niesprawny to nie tylko po uruchomieniu byłby kłopot z obrotami.
Witam. Mam problem z pompa leci mi ropa w zaznaczonych na zdjeciu miejscach. Mozna to jakas zrobic bez demontazu pompy czy bez tego sie nie obejdzie. Pozdrawiam
bez problemów różowo-czerwony plus po stacyjce,powinien wtedy też nie działać rozruch,sprawdzone w wielu mercedesach i ewentualnie rozrusznik na fioletowym,pompy jakoś nigdy nie odcinałem,bo w większości robiłem diesle,ale faktycznie chyba jest niebiesko-czerwona tak jak napisał kolega wyżej i chyba jest do podłapania po stronie pasażera w boczku-ale...
Masz pewnie problem z zasilaniem w paliwo. Nieszczelnośc, uszkodzona pompa wstepna. Poza tym nie było 2.5TD 113km.
Więc jak widzisz nie ma oleju, silnik chodził i nie zassał. Zara się okaże że zapomnieli smoka przykręcić....... W fabryce nikt nie odkręca miski by zalać pompę. Silnik przychodzi gotowy. Leją olej, paliwo i naprzód.
Ustawiałeś zapłon na ''widać znak'' , czy na przyrząd [ew. dorobiony trzpień]? Może gdzieś brak podkładki miedzianej na uszczelnieniu i paliwo schodzi. Zaworek ciśnieniowy na powrocie z pompy założony? Rozumiem , że przed uszczelnieniem było ok.
Dziękuję za następną listę. Chciałbym się zapytac odnośnie pompy wtryskowej. Ponoc w Mercedesie W124 pompa ta smarowana jest olejem z obiegu silnikowego a nie smarowana paliwem. Czy gdzieś zastosowano podobne rozwiązania? I czy to w ogóle prawda.
sprawdź czystość czujnika w pompie CR
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
nie widzę jaki masz układ zasilania paliwem / vin odszukałem , sprawdzam /, albo masz na obudowie filtra paliwa (jak widać na zdjęciu powyżej ) albo masz filtr wstępny przed pompą paliwa . - poszukaj na obudowie
Jest przykręcany jedną śrubą (ze zrywalnym łbem) przez którą idzie paliwo z zaworu do pompy wtryskowej. Techniki odkręcania takiej śruby są różne - ze zrozumiałych względów nie będę ułatwiał życia "fachowcom profesjonalnym inaczej" W to miejsce zakłada się typowy, mercedesowski "holenderek" doprowadzający paliwo bezpośrednio z przewodu zasilającego...
W baku na 100% jest tyle około 15-25 litrów paliwa bo przy wymianie pompy paliwa tyle zlałem. Piszecie że syf to by się ogólnie według mnie ciągle dławił i szarpał. A jak napisałem wystarczy zalać 2l-3l więcej od tego niby minimalnego progu ustalmy np. 20 litrów co zostaje w baku automatycznie auto przestaje szarpać i pompa paliwa chodzi ale tak że...
mam taki problem w mesiu 190 z 1992roku dodam jeszcze ze na mechanicznym wtrysku benzyny, padla pompa paliwowa. Po wymianie na nowa auto dalej nie chce sie uruchomic. Czy mogl ulec uszkodzeniu rozdzielacz a jesli tak jak to sprawdzic. Dodam ze nie dochodzi paliwo do wtryskiwaczy. Bede wdzieczny za jakiekolwiek sugestie i jeszcze jedno wtryskiwacz rozruchowy...
Jak masz tam płomieniówkę to sprawdź czy nie przecieka. Przy cieknącej będzie łapał powietrze na postoju, na próbę możesz go zaślepić. Sprawny silnik bez płomieniówki też zaskoczy bez problemu. Chyba ma też ta pompa podciśnieniowy przyśpieszacz kąta?
Przy zapalaniu powinien mieć 250 obrotów i 350 bar, 200 to za mało na dci, to jest minimum przy którym nie koniecznie odpali. słaba pompa, albo przeciek na zasilaniu paliwem. Pozdrawiam
Zacząłbym od sprawdzenia, czy fizycznie paliwo jest w zbiorniku i dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia.
Witam. Dobrze by było żeby kolega wyłączył Caps Lock i małymi literkami pisał. A co do Mercedesa to by pasowało gazownika odwiedzić a jeśli chodzi o benzynę to sprawdzić czy pompa daje ciśnienie na listwę?
Usterka w wysokim napięciu,zasilanie paliwem ,wtryski ,pompa paliwa,filtr paliwa.Jeżeli był gaz napewno przepływomierz uszkodzony.
Witam serdecznie jestem posiadaczem samochodu marki Mercedes i chciałbym go odpowiednio zabezpieczyć, czytając forum dowiedziałem się ze jednak to nie jest takie proste jak myślałem. Mój plan jest następujący: Kupuje zawór odcinający paliwo (jest róznica pomiędzy dislem a benzyną) nacinam wężyk doprowadzający paliwo z baku do silnika i montuje w tym...
Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może być też spowodowany powietrzem w przewodach paliwowych. Próba przelewowa była robiona paliwo leci,...
Sonda lambda w starym dieslu na pompie rotacyjnej... Czym mnie jeszcze zaskocza ludzie na tym forum? Najbardziej stawialbym na paliwo.
A przy pompie paliwa sprawdzałeś?
Problem tkwił w zaworze przy pompie paliwa No to klikaj "pomógł" ;)
dzięki za odpowiedź natomiast u mnie wtryski ponoć były regenerowane. Pojawiła się u mnie kolejna zagadka i byc może też rozwiazanie problemu. Auto nie chce palić ale jak od spodu przywali się czymś w bak auto odpala wiec wnioskuje ze problem jest tu z pompa paliwa.
Więcej info daj model silnik itp pompa w baku działa słychać ja ??
Skoro w kółko pojawiają się błędy 5 pompy to przełóż ją na inny cylinder. Jeśli błąd pójdzie za pompą to masz odpowiedź.
Zarośnięte sitko w zbiorniku.Czyszczenie pomoże.
Zewrzyj na krótko blokadę alarmu. Co to oznacza, jak to zrobić, tzn. w którym miejscu? Odszukaj centralę w aucie, rozkręć ją, na PCB powinien być duży przekaźnik, popatrz po druku o których przewodów (raczej grubszych) dochodzą ścieżki, na wtyczce znajdziesz te przewody, odizoluj je i skręć na tzw. skrętkę - auto powinno zaskoczyć. Na razie tyle. Do...
Sorry przepraszam was bardzo to ja źle napisałem. To był ten zaworek paliwa przed pompa. I jego ominol. I założył przy filarze zawór żeby paliwo się nie wycofało. Ale wymieniłem ten zaworek podpiolem kostkę i bez zmian
Za akumulatorem w głębi.
Sprawdzał kolega czy nie ma czasem pęcherzyków powietrza w układzie paliwowym idącym do filtra paliwa?
tez mialem podobny problem.u mnie rozszczelnila sie pompa wtryskowa i tez paliwko po jakims czasie splywalo.wymienilem oringi na wszystkich wtryskiwaczach i jest ok.
Witam! W Mercedesie W124 230E Automat, mam problem z podawaniem paliwa. A mianowicie, gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, pompa cały czas pompuje mi paliwo. Nie odcina go przed uruchomieniem w pierwszych 3 sekundach. Co może być przyczyną? Będę wdzięczny za jaką kolwiek podpowiedź.
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
mercedes pompa paliwo regeneracja pompa paliwo mercedes odpowietrzać pompa paliwo mercedes
deska rozdzielczy iveco zmywarka whirlpool wirnik pompa sharan schemat wiązka
wiertarka celma kondensator klimatyzacja czujnik temperatury
Zamiennik woofera dla JVC S-PX3: Kluczowe parametry Migająca czerwona kontrolka i słaby udar w młotowiertarce Milwaukee