Nie wiem czy to napewno to złącze bo nie ma zdjęcia złącza z pompy.
Nie ma tam pompy elektrycznej.
Auto stoi u człowieka który naprawia tylko gwiazdy i jest dobry, ale minęło 6 miesięcy i powoli rozkłada ręce oczywiście komp odpowiedni
http://obrazki.elektroda.pl/6353226000_1... To Ci powinno wystarczyć. Pozdrawiam.
Nie spodziewałem się że w Vito są tak żywotne pompy.
Mam pytanko do autora czy wyjawiłeś nam jaki silnik jest w tej Setrze ( Mercedes, Man). Z tego co wiem było tam wsadzanych kilka modeli, ale najważniejsze co powinniśmy wiedzieć czy w Twoim modelu jest pompa sekcyjna sterowana servomechanizmem, czy też nie posiada cięgna gazu a sterowana jest elektronicznie przez system EDC: MS 5, M7, (MR Pompa PF,...
Nie da się .
Niestety tak czy inaczej to pompa
To ten prostszy typ... https://obrazki.elektroda.pl/6405360700_... Jak tu podasz podciśnienie, to motor zgaśnie. Dodano po 3 https://www.ilcats.ru/mercedes/?function... Element 95 (Vacuum box/stop...
Jest w pompie, na pinie w pompie nr 6 idzie do sterownika do pinu 19.
https://obrazki.elektroda.pl/5966300000_...
Ściągaczem ciągniesz za rowek na piaście koła. Albo https://www.google.pl/search?q=%C5%9Bci%...
Wystarczy, że klin ścięło na pompie.
To jest pompa do wersji z turbodoładowaniem. Wskazany element to siłownik ciśnieniowy korygujący dawkę paliwa zależnie od wartości ciśnienia w dolocie silnika.
Witam Kolego Daro122 zapomniałeś o istotnym elemencie regulacji a mianowicie o wyjęciu zaworka bo bez tej operacji taka metoda ustawiania zapłonu nie zda egzaminu, otwarcie listwy na Maksa też przekłamuje ustawienie . Tak na marginesie to ta metoda jest praktykowana przez starych wyjadaczy i pomimo że mają na stanie elektroniczne urządzenia to pierwsza...
Nie powinien szarpać. Sprawdź łącznik elastyczny wału.
Mogę się mylić, dawno tego nie widziałem ale sprawdź kolego napięcie linki gazu i kostkę przy pedale.
Zasilanie zobacz czy dochodzi do pompy.
Pozycja pompy rys nr.6 jest błędna.
Witam. Do autora, nie napisałeś jakie są efekty Twojej pracy ??? i czy otrzymana od nas pomoc, odniosła skutek. Pozdr.
witam, przyłaaczm się do tematu błąd C12BE co z tym fanten jak naprawić ?
1401 to silnik pompy ABS. Kabel 14 (czerwony) modulatora + pompy ABS.Pozdrawiam.
To mercedes wśród pomp , ale wystarczy 25-60 , czyli calowa o wysokości podnoszenia do 6m H2O
Niestety nie da się tego odpalić. Inne są Eso oraz sensor głowicy.
Pompa jest do wymiany tam nie powinno nic wyciekać.
prawdopodobna przyczyna to układ paliwowy:) możliwe że nawala pompa paliwa
To tam na pompie powinien być podciśnieniowy zawór gaszący (taki blaszany "grzybek"), należałoby sprawdzić czy się nie zablokował.
Wymień przekażnik pompy paliwa.
Rok produkcji 2014, euro 5, to jest chyba III generacja, VIN: WDB9333171 Z VIn-u na pewno wynika, że jest to trzecia generacja. I w takim razie rok wyprodukowania auta nie jest prawdziwy - bo te Actrosy się skończyły w 2011 lub na pewno w 2012. Pewnie po wyprodukowaniu podwozia auto długo stało na zabudowie i stąd ta różnica. O.K. - Już wiadomo co...
Skąd pewność, że pompa oleju sprawna?
pierwsza to sama pompa druga to kompletny kosz .wyjmij ze zbiornika stary kosz wyjmij pompe spisz numer i znajdziesz taką jaka jest potrzebna ew. zamiennik .
Za akumulatorem w głębi.
sterownik pompy za akku.
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Może być od Vito 2.3 td.
Mierzyć to sie dosłownie nie da, najwyżej KTSem albo czyms jako wartość zmierzoną. Poniżej 200Barów ECU chyba nie zezwala na rozruch. nie jestem do końca pewien. W CDI częsko padają pompy wysokiego ciśnienia
obroty reguluje się także śrubą z tyłu pompy. Nie obroty lecz dawkę, przy czym zmieniają się obroty 3 pin to jest czujnik temperatury Immo jeżeli jest to jest przykręcone do pompy na zasilaniu paliwa.
Pompa, wysprzęglik, przewody do weryfikacji
co do pompy na 12V: w starych mercedesach były pompy elektryczne (chyba od ogrzewania), skonstruowane na zasadzie "poza blokiem silnika", czyli łatwe do podłączenia. Pytałem o nie na szrocie, nie pamiętam ceny, ale była wyższa od zwykłej pompy CO.
Zastąpiłem sterownik wspomagania przekaźnikiem 60a/12v więc mam zapas wszystko działa jak należy więc zamykam temat dziękuje za odpowiedzi.
Osiągalne nowe bez większego problemu. A0000772209
Po staremu kolego: zaczynamy od VIN - u.
http://obrazki.elektroda.net/47_12413862... http://obrazki.elektroda.net/54_12413863... http://obrazki.elektroda.net/73_12413863... I jeszcze blokada pompy: http://obrazki.elektroda.net/15_12413864... Powodzenia.
W trzpień wkręca się śrubę, nie pamiętam M-ile, parę podkładek i nakrętek i można wyjąć: http://obrazki.elektroda.pl/9993331600_1... Albo wybijak udarowy.
Witam udalo sie rozwiązać temat ?
Dwa główne problemy w168 to przepływomierz powietrza lub pompa paliwa 5-6bar musi podać.
wszystko na OT pompę regulujesz póżniej
Pompa jest przed tylnym kołem, od spodu. http://www.pelicanparts.com/techarticles... Przekaźnik jest pod kanapą. http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=10884
Pompę "znak na za pięć dwunasta" a wał na 10 lub 12 stopni(zależy od rocznika) przed górnym martwym punktem nie na zero.Reszta regulacji zegarem lub testerem ale powinien odpalić.
pompa uszkodzona
Witam. Ciśnienie na listwie ma być około 4 Bar i tyle ma dawać pompa paliwa w Mercedesie Klasy A168.
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Pod podany VIN program serwisowy wyrzuca tylko jeden numer: A6510900005
polutować
Kalibracja EHZ często sprawia problemy, również w serwisach. Powinno się robić na płytach obrotowych.Chyba ze względu na opory ruchu. Co było przyczyną kalibracji? Ostatecznie można przegrać pamiątkę ze sprawnego sterownika i zrobić zbieżność na stanowisku do geometrii. Napisz jakie są parametry po dłuższym postoju, po uruchomieniu i w czasie kręcenia...
Wymieniłem pompę
Dżizus... Jakby temat był bardziej skomplikowany, to byś walnął pewnie jedno zdanie na trzy strony ;) Przekaźniki pompy paliwa w Mercedesach z tych lat mają taką przypadłość, że pękają wewnątrz luty - robi się coś takiego jak "zimny lut" (z wyglądu) A jak chcesz sprawdzić sygnał ze stacyjki to sprawdź styk "15" na podstawce przekaźnika.
Wykręć czujnik temperatury paliwa, jest w bloku silnika za pokrywą filtra paliwowego. Tam dopasuj jakiś manometr i mierz, ma być nie mniej jak 4,5 bara na wolnych obrotach. Wtyczka MR jest w sterowniku, za filtrem paliwa i pod pompami. :)
Witam wszystkich! MB E klasa 2.2D 97’ LUCAS KRÓTKI KABEL VIN: WDB2100041A321849 opiszę po krótko mój problem: Po przekręceniu kluczyka, nagrzaniu świec odpalam silnik- pali sie kontrolka EPC i silnik nie wchodzi na wyższe obroty niż 1200, wystarczy jednak,że wyłączę zapłon kluczykiem i odpalę motor bez grzania świec , wszystko jest ok, kontrolka...
przewody biały i czarny na kompresorze
Czyli nie ma masy na cewce przekaźnika. Prawdopodobnie przekaźnik jest sterowany masą z ECU. Po zmostkowaniu 30 i 87 pompa się uruchamia? Można odpalić samochód?
Jest po regeneracji i wtryski. Do zwiększenia dawki paliwa trzeba wyjąć pompę?
2.2 z 2003 nie ma pompy
Najwygodniej zmierzyć ciśnienie na wyjściu z rozdzielacza na wtryskiwacz rozruchowy, można też na wężu doprowadzającym paliwo, ale trzeba mieć specjalny trójnik. Silnik nie musi pracować, wystarczy, że pompa działa
Jak sprawdzałeś czy idzie paliwo na pompę? Dodano po 58 Przepraszam z pompy wtryskowej na wtrysk.
To ta słynna pompa Lucas?
Dobrze był ustawiony. Możesz ustawić na 3 stopnie po OT, mniej będzie żarł prądu solenoid kąta. Pełny zakres regulacji tej pompy to aż 48stopni warunkiem prawidłowego działania to sprawny wtryskiwacz 1 cylindra, brak uszkodzeń na kole zamachowym i brak usterek w instalacji EDC pompy.
Lewa strona. Trzpień 11 mm. Wpust 3 mm. szerokości na środku trzpienia. Główka płaskiego śrubokręta ma kształt stożka , ale wpust w trzpieniu może być prosty , byle był na środku. Możesz użyć rurki kapilarnej założonej na pierwsze wyjście z pompy i ustawiać tak , aby zaczynał tłoczyć paliwo na 24 stopnie przed OT.
Tak k-jet. Chciałem odpalić po zimie i nic pompyni podają paliwa bo nie ma zasilania
witam. raaczej wszytsko swieci, caly gaszcz kontrolek dopiero gasna po zapaleniu. jak nie kreci zobacz czy idzie prad na rozrusznik. kluczyki nie moga sie rozprogramowac, jak byl wymieniany silnik to trzeba wszytsko sprogramowac bo na pewno immo masz w pompie.
Wygląda na to, że w pompie. Nawet śladowa ilość oleju napędowego powoduje nieodwracalne uszkodzenie gumowych elementów w pompie.
Trochę gryzący to nie spalona ropa ustawienie jest 14stopni za GZP i wkładasz pompę oczywiście zablokowaną.
Pompy z tamtego okresu mają wbudowany zawór bezpieczeństwa, otwierający się przy 10 barach, u Ciebie wystąpił problem wydajnością pompy (nieszczelność) a nie z ciśnieniem (zimny start). Swoją pompę, możesz zastąpić pompą od W-126 5.0.
Muszę wymienić przewód hamulcowy w Mercedesie W211 z pompą SBC. Jak to zrobić bezpiecznie? Czy wystarczy odłączyć akumulatory i po wymianie podłączyć? Czy lepiej zdeaktywować układ hamulcowy komputerem diagnostycznym?
W tych pompach jest taka bańka zwana akumulatorem ciśnienia. To taka sama jak zbiornik wyrównawczy w układach np. instalacji c.o. prawdopodobnie straciła ciśnienie wstępne. Tak z ciekawości zapytam czy ktoś to zmieniał. Miałem kiedyś taki samochód z tego typu serwem i wiem że to jest problem. Czy po każdorazowym naciśnięciu pedału hamulca uruchamia...
Oprogramowanie należy zaktualizować. Problem z obsługiwanym systemem.
Szukaj pod hasłem " mercedes pompa Lukas". Zbieraj do skarbonki, tanio nie będzie. Ewentualnie przekładka na pompę rzędową Boscha. Nie doczytałem, silnik 2.9 więc powyższe Ciebie nie dotyczy!
Mało danych żeby coś pomóc zrobić zdjecie tej kostki podejrzewam ze nie masz sterowania.
Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
Witam tak jak kolega pisał wcześniej gdzieś się rozszczelnił układ ,przeważnie na tych łączkach gumowych tzw trójnikach oraz zobacz przy reflektorach bo podnoszenie też nasz pneumatyczne lub uszkodził się sam "gaśnik zamontowany w pompie wtryskowej"
Pompa cyrkulacyjna chłodnicy powietrza doładowująca - przerwa w obwodzie. Szukalem tego cuda teraz przez dluzsza chwile, ale zabijcie mnie - nie wiem o co chodzi i z niczym sie nie kojarzy. Znowu pewnie winny jest tlumacz ktory "przetransferowal" kody bledow OBD z angielskiego na polski. Biora sie za to czesto humanisci nie majacy pojecia o budowie...
Mechaniczna ,obok pompy wysokiego ciśnienia.
witam mam aklase z 2001 1.7disel przy malych obrotach i przy ruszaniu ciezko kreci sie kierownica po dodaniu gazu odrazu wspomaganie chodzi przy sketach niebuczy wspomaganie nic niepiszczy a co jest tego niewiem czy pompa do wymiany czy inne podzespoly auto ma nakrecone male 470tys jest niezawodne szkoda mi go sprzedawac pomozcie zgory dziekuje Dodano...
Pompę zmień tak czy inaczej. Wycie nie przynosi nic dobrego. Zamiennika chińskiego ciężko trafić z jakością. Najlepiej nowa takiego samego producenta jaka u Ciebie jest.
Na filtrze nie sprawdzałem. Ale z tego co pamietam to nie było słuchać pompy.
Już, ze wszytskim sobie dawno poradziłem, przy okazji SPRZEDAM POMPĘ LUCAS NA CZĘŚCI
Musisz zdjąć osłonę akumulatora pod nogami pasażera i za akumulatotem, od strony maski masz przekaźniki i bezpieczniki. Możesz ciąć albo ten niebiesko-czerwony, albo czerwono-zielonego stałego plusa, zasilającego ten przekaźnik. Mowa o przekaźniku k7, jest to ten lewy z dwóch górnych.
Można wymienić uszczelniacze na sekcjach, ale po takim pytaniu wątpię, abyś sam to zrobił. Nie trzeba demontować pompy.
witam ale czy można ten zawór przełożyć z drugiej pompy to nie zrozumiałem
Po tylu latach może się sklejać przekaźnik zasilający pompę.
Jeżeli ukł się nie zapowietrza na 100% wygląda to na nastawnik w pompie
Czy istnieje mozliwosc uporac sie z bledem C235C ? Czy tylko wymiana pompy?
Tylko ze tam jest taka blaszka pod blaszka gumeczka i tam trzpień malutki milimetr średnicy mosiężny.
To jest element układu EGR (system recyrkulacji spalin) i nie ma nic wspólnego z układem gaszenia. Siłownik gaszenia (zasilany faktycznie podciśnieniem) był stosowany przy pompach rzędowych (i przy pompie był montowany - a nie na rurze ssącej)
Witam Czy po przekręceniu kluczyka powinno być słychać pompę paliwa w mercedesie Vito 112 CDI z 98r ? Gdzie jest pompa niskiego ciśnienia? pozdrawiam
1. Naprawiać. 2. Np rozrusznika. 3. ....... pssyt! 4. To nie pompa.
Jaki przebieg auta ? Ja bym sprobowł zestaw naprawczy/ regeneracyjny do pompy adblue ( bez problemu dostaniesz). Jesli po tej operacji cisnienie nadal będzie takie niskie to znaczy, że pompa się kończy.
I jak ,przyczyna problemu z pompą wspomagania znaleziona ? Obecnie mam ten sam problem i walczę - brak sił
Sprawdź krzyżaki na drążku łączącym kierownice z przekładnią.
a gdzie jest pionowe cięgło, które powinno być na końcu pompy ?
pompa mercedes przekaźnik pompa mercedes mercedes mercedes podciśnienie pompa
civic sonda koszt wymiany licznika czarny ekran lenovo laptop
mikrofalowy nadajnik termostat zamrazarki
Problemy z czujnikiem ciągu w piecu Junkers Najgorsze modele lodówek: Samsung, LG, Frigidaire i inne