Nie wiem czy to napewno to złącze bo nie ma zdjęcia złącza z pompy.
https://obrazki.elektroda.pl/5966300000_...
Niestety tak czy inaczej to pompa
Ściągaczem ciągniesz za rowek na piaście koła. Albo https://www.google.pl/search?q=%C5%9Bci%...
Nie spodziewałem się że w Vito są tak żywotne pompy.
Wystarczy, że klin ścięło na pompie.
Zasilanie zobacz czy dochodzi do pompy.
Nie ma tam pompy elektrycznej.
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Witam. Do autora, nie napisałeś jakie są efekty Twojej pracy ??? i czy otrzymana od nas pomoc, odniosła skutek. Pozdr.
Pompa jest do wymiany tam nie powinno nic wyciekać.
Wykręć czujnik temperatury paliwa, jest w bloku silnika za pokrywą filtra paliwowego. Tam dopasuj jakiś manometr i mierz, ma być nie mniej jak 4,5 bara na wolnych obrotach. Wtyczka MR jest w sterowniku, za filtrem paliwa i pod pompami. :)
prawdopodobna przyczyna to układ paliwowy:) możliwe że nawala pompa paliwa
Wymień przekażnik pompy paliwa.
Dobrze był ustawiony. Możesz ustawić na 3 stopnie po OT, mniej będzie żarł prądu solenoid kąta. Pełny zakres regulacji tej pompy to aż 48stopni warunkiem prawidłowego działania to sprawny wtryskiwacz 1 cylindra, brak uszkodzeń na kole zamachowym i brak usterek w instalacji EDC pompy.
witam. raaczej wszytsko swieci, caly gaszcz kontrolek dopiero gasna po zapaleniu. jak nie kreci zobacz czy idzie prad na rozrusznik. kluczyki nie moga sie rozprogramowac, jak byl wymieniany silnik to trzeba wszytsko sprogramowac bo na pewno immo masz w pompie.
1401 to silnik pompy ABS. Kabel 14 (czerwony) modulatora + pompy ABS.Pozdrawiam.
Skąd pewność, że pompa oleju sprawna?
Witam Kolego Daro122 zapomniałeś o istotnym elemencie regulacji a mianowicie o wyjęciu zaworka bo bez tej operacji taka metoda ustawiania zapłonu nie zda egzaminu, otwarcie listwy na Maksa też przekłamuje ustawienie . Tak na marginesie to ta metoda jest praktykowana przez starych wyjadaczy i pomimo że mają na stanie elektroniczne urządzenia to pierwsza...
Może być od Vito 2.3 td.
sterownik pompy za akku.
Mam pytanko do autora czy wyjawiłeś nam jaki silnik jest w tej Setrze ( Mercedes, Man). Z tego co wiem było tam wsadzanych kilka modeli, ale najważniejsze co powinniśmy wiedzieć czy w Twoim modelu jest pompa sekcyjna sterowana servomechanizmem, czy też nie posiada cięgna gazu a sterowana jest elektronicznie przez system EDC: MS 5, M7, (MR Pompa PF,...
Tak k-jet. Chciałem odpalić po zimie i nic pompyni podają paliwa bo nie ma zasilania
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
wszystko na OT pompę regulujesz póżniej
Pozycja pompy rys nr.6 jest błędna.
Najwygodniej zmierzyć ciśnienie na wyjściu z rozdzielacza na wtryskiwacz rozruchowy, można też na wężu doprowadzającym paliwo, ale trzeba mieć specjalny trójnik. Silnik nie musi pracować, wystarczy, że pompa działa
Pod podany VIN program serwisowy wyrzuca tylko jeden numer: A6510900005
Na filtrze nie sprawdzałem. Ale z tego co pamietam to nie było słuchać pompy.
Wymieniłem pompę
Witam. Ciśnienie na listwie ma być około 4 Bar i tyle ma dawać pompa paliwa w Mercedesie Klasy A168.
Jest w pompie, na pinie w pompie nr 6 idzie do sterownika do pinu 19.
Czy istnieje mozliwosc uporac sie z bledem C235C ? Czy tylko wymiana pompy?
Jeżeli ukł się nie zapowietrza na 100% wygląda to na nastawnik w pompie
Pompa, wysprzęglik, przewody do weryfikacji
1. Naprawiać. 2. Np rozrusznika. 3. ....... pssyt! 4. To nie pompa.
Wczoraj właśnie wyjechałem z kanału swoim W 168 miałem to samo co ty kolego wymieniałem listki w przepływce i nic to nie dało .Szukałem przyczyny tydzień aż w końcu kupiłem najtańszy manometr do pomiaru ciśnienia paliwa, to był strzał w dziesiątkę pompa paliwa dawała 1.5 Bara wymiana pompy i smaga.
Mierzyć to sie dosłownie nie da, najwyżej KTSem albo czyms jako wartość zmierzoną. Poniżej 200Barów ECU chyba nie zezwala na rozruch. nie jestem do końca pewien. W CDI częsko padają pompy wysokiego ciśnienia
To ta słynna pompa Lucas?
pompa uszkodzona
Witam tak jak kolega pisał wcześniej gdzieś się rozszczelnił układ ,przeważnie na tych łączkach gumowych tzw trójnikach oraz zobacz przy reflektorach bo podnoszenie też nasz pneumatyczne lub uszkodził się sam "gaśnik zamontowany w pompie wtryskowej"
Zerknij do bagażnika z lewej strony w podłodze.
http://obrazki.elektroda.pl/6353226000_1... To Ci powinno wystarczyć. Pozdrawiam.
Właśnie to jest układ zasilania na pompach pld. Stwierdziłem że nie ma impulsów na cewkach tych pomp.
2.2 z 2003 nie ma pompy
Używany ma mokrą pompę
W tych pompach jest taka bańka zwana akumulatorem ciśnienia. To taka sama jak zbiornik wyrównawczy w układach np. instalacji c.o. prawdopodobnie straciła ciśnienie wstępne. Tak z ciekawości zapytam czy ktoś to zmieniał. Miałem kiedyś taki samochód z tego typu serwem i wiem że to jest problem. Czy po każdorazowym naciśnięciu pedału hamulca uruchamia...
Trochę gryzący to nie spalona ropa ustawienie jest 14stopni za GZP i wkładasz pompę oczywiście zablokowaną.
Nie da się .
Po tylu latach może się sklejać przekaźnik zasilający pompę.
Dżizus... Jakby temat był bardziej skomplikowany, to byś walnął pewnie jedno zdanie na trzy strony ;) Przekaźniki pompy paliwa w Mercedesach z tych lat mają taką przypadłość, że pękają wewnątrz luty - robi się coś takiego jak "zimny lut" (z wyglądu) A jak chcesz sprawdzić sygnał ze stacyjki to sprawdź styk "15" na podstawce przekaźnika.
Problem z pompą AdBlue Mercedes W166 2 dni temu, po przejechaniu kilku kilometrów, zaświecił się Check na żółto. Auto bez jakichkolwiek objawów usterki. Komputer stwierdza błąd P13DF, pompa nie daje ciśnienia. Wjechaliśmy samochodem do garażu, ściągnęliśmy osłony, przewody przeczyszczone, błąd zniknął sam! Co to może być? Co robić z tym dalej? Dodam,...
To jest pompa do wersji z turbodoładowaniem. Wskazany element to siłownik ciśnieniowy korygujący dawkę paliwa zależnie od wartości ciśnienia w dolocie silnika.
komputer wskazał błąd p1350 magnetyczny zawór regulacji początku wtrysku czyli pozostaje tylko demontaż pompy ?
Jednak uszkodzona pompa
Chyba posłucham kolegi i oddam wtryski do sprawdzenia. Dziwi mnie tylko, że po kilkukrotnym uruchomieniu zapłonu pali lepiej. Dodano po 5 Też mi się w te wtryski nie chce wierzyć. Bardziej jakaś nieszczelność. U mnie niestety nic nie było wymieniane i nagle zaczął źle palić. I od tego momentu wymienione świece przekaźnik filtr, czujnik na pompie a dziś...
To ten prostszy typ... https://obrazki.elektroda.pl/6405360700_... Jak tu podasz podciśnienie, to motor zgaśnie. Dodano po 3 https://www.ilcats.ru/mercedes/?function... Element 95 (Vacuum box/stop...
Na plaku odzywa się, ale gaśnie po wypaleniu go, pompka zasilająca podaje paliwo, ale idzie to palcem zatkać, nie wiem czy nie powinno być większe ciśnienie... Na pompie wtryskowej nie powinno być jakiś zaworków odpowiadających za utrzymanie ciśnienia wstępnego? Może ma ktoś schemat pompy wtryskowej?
To tam na pompie powinien być podciśnieniowy zawór gaszący (taki blaszany "grzybek"), należałoby sprawdzić czy się nie zablokował.
Wymieniałeś przekaźnik?
W168 jak mysle. Miernik w łape i obmierz zasilanie pompy.
Mam podobny problem. Ale już opanowane. Pompa.
Nie powinien szarpać. Sprawdź łącznik elastyczny wału.
Auto stoi u człowieka który naprawia tylko gwiazdy i jest dobry, ale minęło 6 miesięcy i powoli rozkłada ręce oczywiście komp odpowiedni
Wygląda na to, że w pompie. Nawet śladowa ilość oleju napędowego powoduje nieodwracalne uszkodzenie gumowych elementów w pompie.
Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
Można wymienić uszczelniacze na sekcjach, ale po takim pytaniu wątpię, abyś sam to zrobił. Nie trzeba demontować pompy.
da sie dokupic sama elektryke pompy?
a gdzie jest pionowe cięgło, które powinno być na końcu pompy ?
Dowiem sie o diagnostyke, pompe wymienial warsztat, wymienili puszke pod zbiornikiem spryskiwaczy. Twierdza ze oni zalozyli pompe ktora im dalem i to juz nie ich problem. Ja podejzewam ze przyczyna nie lezy po stronie pompy.
Problem rozwiązany. Sterownik nie wysyła sygnału na pierwsze 3 pompy pld
Tak lewarek się zachowuje przy zapowietrzeniu układu. Nie próbuj na siłę bo zniszczysz pompę.
rozebrałem tą przy pompie
Pompę zmień tak czy inaczej. Wycie nie przynosi nic dobrego. Zamiennika chińskiego ciężko trafić z jakością. Najlepiej nowa takiego samego producenta jaka u Ciebie jest.
jeśli sam go skądś wyciągnąłeś to wsłuchaj się gdzie syczy :) swoją drogą - w tak nowoczesnym mercedesie jak Vito nadal jest gaszenie podciśnieniem? nie elektrozaworkiem w pompie??
ESO - elektrozawór stopu.
Witam. Czy już ktoś wymontowywał płytkę sterującą pompą wspomagania?? Poniżej zamieszczam zdjęcie płytka jest trochę popalona ale to nie stanowi problemu. Bardziej martwi mnie oddziaływanie wilgoci boję się, że to już jest nie do uratowania. http://obrazki.elektroda.pl/3932373000_1...
pierwsza to sama pompa druga to kompletny kosz .wyjmij ze zbiornika stary kosz wyjmij pompe spisz numer i znajdziesz taką jaka jest potrzebna ew. zamiennik .
Masz tam filtr oleju wspomagania? jeśli tak to wymieniony?
za niskie ciśnienie na pompie, przy rozruchu powinno być około 250 bar, zawór na listwie lub sterowanie wtryskami. Osobiście stawiam na pompę.
w pompie.
Nie zawsze filtr jest zanurzony w oleju. A jakiej pojemności jest taki zbiorniczek przy pompie
Za akumulatorem w głębi.
Czas. Na samodiagnostykę. Dodano po 1 Są merce, które w ogóle nie zapalą, jeśli będą grzały świeczki. Uroki tej pompy.
schemat F wykonać na przewodach białym i czarnym wewnątrz pompy
Generalnie uklad jest banalny nie wiem po co schemat ale macie w zalaczniku Pozdrowienia Darek
Osobiście polecam Mikroster LUX z pilotem P052 Miałem go w swoim samochodzie http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i... Dodano po 4 ewentualnie Minister Plus LUX http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i... Dodano po 7 ewentualnie Minister Plus LUX http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i...
Jak stoi horyzontalnie to może paliwo cofać się przez nietrzymający zawór przy pompie.
Rok produkcji 2014, euro 5, to jest chyba III generacja, VIN: WDB9333171 Z VIn-u na pewno wynika, że jest to trzecia generacja. I w takim razie rok wyprodukowania auta nie jest prawdziwy - bo te Actrosy się skończyły w 2011 lub na pewno w 2012. Pewnie po wyprodukowaniu podwozia auto długo stało na zabudowie i stąd ta różnica. O.K. - Już wiadomo co...
Po staremu kolego: zaczynamy od VIN - u.
i -/minus/ 24 st przed GP
Czyli nie ma masy na cewce przekaźnika. Prawdopodobnie przekaźnik jest sterowany masą z ECU. Po zmostkowaniu 30 i 87 pompa się uruchamia? Można odpalić samochód?
Wpisz w googla: pompa wstępna mercedes cdi
Masz podpowiedź wyżej. Pompa do sprawdzenia. Zacznij od zaworu przelewowego w pompie.
To sonda szerokopasmowa i parametrem informującym o składzie mieszanki jest prąd pompy sondy.
Jest po regeneracji i wtryski. Do zwiększenia dawki paliwa trzeba wyjąć pompę?
Nieszczelności pojawiają się w przewodach lub filtrze paliwa następnie sprawdz pompę.
Pompy z tamtego okresu mają wbudowany zawór bezpieczeństwa, otwierający się przy 10 barach, u Ciebie wystąpił problem wydajnością pompy (nieszczelność) a nie z ciśnieniem (zimny start). Swoją pompę, możesz zastąpić pompą od W-126 5.0.
Czy doszedłeś do tego co było przyczyna bledu? Ja mam to samo w prawym przednim kole. Nawet serwis Mercedesa w Zabrzu rozłożył ręce. Przypuszczają tylko ze może to być sterownik ABS’u przy pompie.
To mercedes wśród pomp , ale wystarczy 25-60 , czyli calowa o wysokości podnoszenia do 6m H2O
mercedes pompa przekaźnik pompa mercedes mercedes mercedes podciśnienie pompa
iskry nagrzeje szumy nikon pralka moduł sterujący
telewizor elektron telewizor elektron
Łożyska EBI - typy, zastosowania, jakość i konserwacja Wentylator w opalarce MacAlister MHG2000 nie działa