Uszczelka to jedno ale jeśli pod wtryskiwaczem jest obsada wtrysku to najczęściej ta drogą paliwo miesza się z płynem .
Wyjmij czujnik (prosta sprawa: przekręcamy o 90 stopni i wysuwamy w dół) i zmierz go omomierzem na stole. Powinien mieć 220 omów. Jak przyłożymy do niego magnes ma być 0 omów.
Obydwa błędy dotyczą temperatury płynu. Pierwszy wskazuje możliwość uszkodzenia czujnika lub instalacji, drugi nadmiernej temperatury płynu.
A płyn chłodniczy jest?
a przed wymianą płynu dobrze grzało bo jak tak to zapowietrzony układ będzie
Tak, dlatego musi to zrobić 2 razy. W zasadzie to powtórzyłem trochę bez sensu co napisał bodek434. Jeżeli leje się wszędzie (okolice głowic), to czy ten silnik nie był czasem przegrzany?
Chlodnica spalin do sprawdzenia
Witam sprawdzałeś pompkę elektryczna od płynu czy działa .
Musiałbyś zmierzyć ciśnienie przy jakim zaczyna wywalać płyn. Jeśli silnik się nie przegrzewa to może wadliwy jest zawór ciśnieniowy w zbiorniczku albo jednak sprężarka pompuje. Przy wadach w głowicy, albo w termostacie, zwykle występują gwałtowne skoki temperatury. Możesz zasymulować jakąś końcówką na zbiorniku powietrza niewielki ubytek, tak by sprężarka...
To akurat znane w Mercedesach. Albo olej z uszczelniacza wału, albo płyn hamulcowy z wysprzęglika dają takie efekty. Stawiam na płyn. Nie dolewasz czasem?
Warto zacząć od wymiany płynu hamulcowego.
Pisałem o tym na forum. Na 99% jest uszkodzony czujnik zbiorniczka SPRYSKIWACZA. Poszukaj sobie w archiwum.
A obejrzyj sobie skrzynię kolego. Tylko pilnuj, żeby do odpowietrzania płynu było pod sam korek.
Sprawdzić oporność między liniami can
Witam, jaki płyn jest w hydraulicznym zewnętrznym mechanizmie zmiany biegów w Mercedesie Atego 1999 rok ??
Ta kontrolka ma sygnalizować zbyt niski poziom płynu w chłodnicy.
po postoju po 2 godz. jest jeszcze ciśnienie w zbiorniczku czyli wygląda na to że układ jest chyba szczelny Nie mam żadnej skali porównawczej w szybkości stygnięcia silnika w samochodzie ciężarowym, ale mnie się wydaje, że po takim czasie i przy takiej temperaturze otoczenia silnik powinien być raczej zimny i w zbiorniku nie powinno być żadnego ciśnienia...
Sprawdzałes poziom płynu? Mógł się zapowietrzyć.
Może wcale nie ma zbiornika, ani płynu, bo jest elektryczne.
Dogrzewacz płynu nie generuje lampki MIL
Nie jest to przypadkiem rynienka spływu ropy z wtryskiwaczy ? Ale u mnie cały czas już od 3 tygodni cieknie płyn chłodniczy...
Jak działa ogrzewanie to nic nie kombinuj tylko rozgrzej silnik do temperatury pracy i zostaw do wystygnięcia. Podczas stygnięcia sam się odpowietrzy, ewentualnie na zimnym uzupełnisz płyn i po zabiegu Nie odkręca się korka na gorącym silniku bo ewentualny bombel powietrza jest sprężony, po odkręceniu korka rozpręża się i wyrzuca płyn ze zbiorniczka.
Sprawdzaj poziom płynu na zimnym silniku np. po nocy.
Podmień pompę hamulcową i daj znać. Sekcja może nie dawać rady wytworzyć odpowiedniego ciśnienia ale płyn dopływać będzie.
Na dolnym wężu od chłodnicy w króćcu przy silniku. Musisz wejść pod samochód, spuścić płyn.
Mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym cieczy chłodzącej
Jak pompa podciekała płyn zmiękczył pasek i pokwikuje.
A może warto spróbować na samym początku odpowietrzyć układ. Opisz sytuację kiedy i czy w ogóle był spuszczany płyn.
Rozumiem.czyli to może być pompka jednak ..? Te pompki nie mają rewelacyjnej jakości. Żeby sobie umożliwić dostęp, to (znając konstrukcyjną kreatywność inżynierów Mercedesa) trzeba nadkole zrzucić - a przynajmniej jego przednią część. Samo wyjęcie pompki nie jest skomplikowane - jest "na wcisk" w gumową uszczelkę w zbiorniczku płynu. https://www.ilcats.ru/mercedes/?function...
Mercedes Sprinter 2,2 cdi 2012r. Wyciek płynu chłodniczego z góry silnika, nie widać na postoju z czego cieknie. Dawane ciśnienie na układ 1,5 bara i dalej nic nie widać. Wywala płyn w czasie jazdy zawsze tyle samo, brak około 2 litrów.
Siedzi w obudowie termostatu.
Pompa jest do wymiany tam nie powinno nic wyciekać.
Kontrolka zaswieci rownież w przypadku awarii wentylatora silnika.
Odłączałem przewód powietrzny od osuszacza i wtedy dalej płyn się przelewał, czy w ten sposób można wykluczyć sprężarkę? Zawór od ogrzewania mam zamknięty, ale mały obieg (na chłodnicę) nie jest zamknięty. A czy przypadkiem to właśnie ten przewód nie jest odpowietrzeniem chłodnicy i dlaczego akurat idzie tam gdzie korek, a nie np. bezpośrednio do zbiornika...
Mierzyłeś rzeczywistą temperaturę płynu?
"Po co jakieś głupie adblu dolewać? Paliwo trzeba - to czywiste. Ale adblu? Jakiś wymysł dla głupich..." No to teraz masz: zbiornik został opróżniony do zera, pompa nie miała co pompować, skład spalin się zmienił i układ odpowiednio zareagował. Teraz żadna dolewka po czasie nie pomoże. W zasadzie jedynie komputer serwisowy Star Diagnose: reset całego...
Nie zaobserwowałeś czasem ubytku płynu w zbiorniczku wyrównawczym? pozdrawiam Janusz
Wyrzuca mi płyn podczas postoju.
a sprawdzali Panowie czujnik temperatury płynu chłodniczego?.. owy czujnik potrafi robić takie cuda...
Potrzebuję pomocy kupiłem mercedes atego 1218 z roku 2005 i jest twarde sprzęgło co morze być za przyczyną płyn na maksa próbowałem odpowietrzać nic nie dało
Jest tak jak pisze Gerri, oprócz tej ekologii. To akurat mają w.......
Mechaniczne ustawienie dyszy
Przyczyna leżała w wentylatorze od klimy
70 - 80 stopni to dla altka żaden problem. W niektórych nowych autach alternator jest chłodzony (grzany?) płynem chłodniczym. Np Mercedes A klasa niektóre, Renault Espace 2,2 DCI.
Przy pracującym silniku wyłącza sprężarkę klimatyzacji - tryb "ekonomiczny". Przy wyłączonym zapłonie albo dodatkowo wyjętym kluczyku to ogrzewanie szczątkowe wnętrza REST - włącza się pompa cyrkulacyjna i dmuchawa na niski bieg. Działa to do momentu spadku temperatury płynu (chyba koło 50°C).
Dokładnie, tylko uważaj przy wymianie na osadzenie osłony.
Nic nie piszesz jaki tam masz dokładniej motor, jaki system wtryskowy, czy masz w aucie klimę czy nie. Tak to z wami jest - informacje byście chcieli dokładne, ale samemu zeznać dokładnie to już nie. Masz to, co znalazłem. Wziąłem taką raczej najbardziej popularną wersję. Jak to nie jest dokładnie to, co masz to twoja strata https://www.ilcats.ru/mercedes/?function...
Nie czuję zapachu płynu wewnątrz samochodu tylko jak podniosę maskę, konkretnie chodzi mi o przewody idące poza silnik, ponieważ tam gdzie są widoczne nie zauważyłem wycieku. Podejrzewam nieszczelność z tyłu silnika tam podobno jest metalowy króciec który prawdopodobnie jest powodem przecieku.
Jak i czy to w ogóle możliwe, wymienić płyn hamulcowy w Mercedesie A-klasa z ABS-em w warunkach domowych?
jeżeli płynu nie ubywa to są uszkodzone wtryskiwacze;) silnik nie przepala paliwa.
Pompa wody, chłodnica i termostat sprawdzone?
Sprawdź masowanie, często puszczało. Masa sterownika silnika jest po lewej stronie (patrząc od przodu po prawej), za zbiornikiem płynu zmywacza szyb, nieopodal ABS'u
Na miarce pod korkiem masz podane dwa rodzaje wskazania poziomu płynu do wspomagania, dla zimnego 20*C i ciepłego 60*C. Kreski nad 20*C i 60*C oznaczają maksymalny poziom płynu zimnego i gorącego. Jak przy zimnym silniku masz poziom płynu między kreskami, to jest ok.
Odłącz masę akumulatora. Zdemontuj prawe wewnętrzne nadkole i osłonę. Zdemontuj filtr powietrza Spuść płyn. Zdemontuj rurki płynu Wykręć alternator. Gotowe
czy ten typ mercedesa ma pływające tuleje bo prawdo podobnie są jakieś uszczelniacze na cylindrach po przegrzaniu silnika przepuszczają płyn
Są dwa rodzaje czujników. Białe i. Czarne, z opornikiem i bez.
To zawory sterujące ogrzewaniem wewnątrz kabiny. Wpuszczają (a dokładniej wypuszczają) płyn do nagrzewnicy.
Wejdź sobie na stronę bevo Mercedes - to specyfikacje płynów eksploatacyjnych do Mercedesa. Znajdziesz tam odnośnik do strony mercedes-benz trucks gdzie specyfikacja 228.51 została przeniesiona. Tam znajdziesz chyba za sto olejów 228.51 o lepkości 5W30 Specyfikacja jest specyfikacją - jak 228.51 by była tylko do ciężarówek to by nie występowała w osobowych....
Temat już dla mnie jest nieaktualny. Auto sprzedane z tą usterką. Temat dla siebie zamykam. Dla Was dalej otwarty.Po obserwujących widać że problem nie tylko ja miałem. No szkoda ... a mógłbym naprawić.
Najprościej wymyć dobrze okolice w których podejrzewasz wyciek starając się nie zamoczyć elektroniki.Na pewno pomogło by też ustalenie czy to olej czy płyn.
Robiłem test są spaliny w płynie podejrzenie padło na EGR. Dam znać czy pomogło :)
nieszczelna pompa wodna,ale jezeli piszesz ze wyciekow nie ma to podejrzewam uszczelke pod glowica.zalej stan plynu do zbiorniczka i uruchom silnik.przegazuj go i zobacz czy w zbiorniczku sie nie zaczyna gotowac no i stan plynu czy jest czysty,moze jakies plamy tluste z oleju.jezeli jest cos nie tak to zwalaj glowice
W autach ciężarowych jeszcze może "podbierać" płyn sprężarka, tzn. może być uszkodzona uszczelka pod głowiczką sprężarki lub pęknięta sama głowiczka. Spróbuj spuścić powietrze z układu i zobaczysz, czy poleci samo powietrze, czy też będzie leciał płyn.
Kiedyś zrobiłem taki obrazek do osobówki - tu jest to samo: http://img710.imageshack.us/img710/6158/... Czerwone to pierścieniowy pływak ze styropianu z magnesikiem w środku.
Rozepnijmy złącze kabiny i tam masz kostki .Zobacz kolory kabli na wtyczkach i znajdź takie w wtyczkach złącza kabiny
Jak pompki nie słychać to kilka możliwości. Bezpiecznik Manetka Pompka Brak płynu 🤪
Zbiornik jest podgrzewany. Zobacz instalacje.
Witam, w autach które posiadałem zawsze były czujniki przy lewarku, a nie jest za niski poziom płynu hamulcowego?.
Witam, nie działa mi retarder w Mercedesie Integro 2002 r. Po podłączeniu komputera żadnych błędów. Temperatury płynu i oleju pokazuje. Proszę o podpowiedź, co jeszcze sprawdzić.
Sorry Gregor ,pisalem na szybko. Mercedes to 3osiowa wywrotka. Plyn jest zalany nowy,pompa wspomagania nowa przewody drozne i szczelne ,filtr w zbiorniczku nowy . Mimo to plyn jest spieniony i zostaje wyrzucany przez zbiorniczek. Myslalem jeszcze o tych zwrotnicach bo w sumie jak na kolach stoi to fajera ciezko chodzi jak dzwigne przod to lekko,i moze...
17,7 Ohma (jakby ktoś szukał) zamykam temat
Diagnoskop SD i podglądnij temperaturę płynu chłodzącego oraz wysteruj wentylator aby sprawdzić czy potrafi szybko "kręcić".
a z której strony jest ten regulator od strony zbiorniczka płynu chamulcowego
Zapytaj u Gladyska w Krakowie. Czyszcza tam ultra dzwiekami lub płynem wynns.
Witam Mam pytanie. Jak wymienić płyn w automatycznej skrzyni biegów w mercedesie GL 450 CDI. Jakiś schemat może. Proszę o pomoc w tej sprawie.
Jaki olej polecacie do hydraulicznej przekładni HPS. W końcu nie napisałeś, czy do wnętrza przekładni, czy do układu sterującego/przełączającego. Jeżeli chodzi o sterowanie zmianą biegów, to auto nie ma kodu IY2 - czyli do układu nie stosujemy płynu z grupy 345.0 Układ napełniamy płynem hamulcowym.
tak
Mercedes 1120 - poszła pompa olejowa, zaczął terkotać, robiony był remont silnika, po 40 tyś. płyn poszedł do oleju, zaczął dymić na biało. Jaka to przyczyna? Proszę o szybką odpowiedź.
Ja wymieniałem wszystkie przewody miękkie i większość sztywnych plus płyn- jedynie na czas roboty odłączyłem akumulatory (wystarczy właściwie główny, ale...), po robocie podłączyłem. Bez problemów ze strony SBC. V.
Lepiej naprawić na miejscu (nie jest to skomplikowane) podczas jazdy nawet kilka kilometrów możesz szybko przegrzać silnik. Nie masz teraz również obiegu płynu chłodniczego.
i jak ? poszedł płyn?
Witam. Mam problem z ogrzewaniem w Mercedesie Atego. Temperatura płynu chłodniczego 85 stopni a w kabinie zimno. Proszę o podpowiedź.
wymien płyn hamulcowy
Niebieski dym to płyn z układy chłodzenia się przedostaje. Sprawdź poziom czy nie pije płynu ;)
Witam wszystkich na forum. Mam taki problem z Mercedsem MP4 Euro 6 z 2016 roku. Pojawił się olej w zbiorniczku płynu chłodniczego oraz większe ciśnienie niż zwykle. Podejrzenie padło na uszczelkę pod głowicą, ale zachodzi pytanie, czy nie czasem coś innego. Czy miał ktoś podobny problem? Proszę o informację.
Rozleje się olej I płyn, więc jak będziesz robił to na chodniku może być dużo sprzątania. A tak to raczej nic Cię zaskoczyć nie powinno
To niekoniecznie może pompka szaleje lub tłoczek taniej będzie ale najpierw diagnoza płynu dosyć.
Siłownik sprzęgła sprawdź. Czy nie jest mokro w okolicy pedałów.
Wentylator nie kręci. Kiedy włączam nadmuch, diody poziomu świecą, tzn kiedy dodaję więcej diody świecą ale wentylator nie kręci się. Auto całe sprawne, płyn wszystko jest
Korek jest czarny, czyli co? Płyn hamulcowy?
Sory źle spisałem vin jest taki WDB9505471K894047 Dodano po 3 A co może być z tym czujnikiem od płynu
czyli przyczyną będzie uszczelka pod głowicą napowietrzania płynu chłodniczego ?? :)
A przy okazji nie zauważyłeś jakiś anomalii w pracy silnika? Poziom płynów ok?
W aucie wszystko działało i nagle zapaliły się wszystkie kontrolki tj. ładowanie i reszta żółtych : lamp difect, poziom płynu, poziom oleju, płyn spryskiwaczy, itd.
Moim zdaniem poziom płynu w chłodnicy.
Może jak jest tarcza zablokowana spróbuj odkręcić odpowietrznik (dla spuszczenia ewentualnego ciśnienia płynu hamulcowego) Wtedy wykluczymy układ hydrauliczny. Wymieniałeś sam zacisk - czy całość? Łącznie z "kopytem" i prowadnicami?
Nie no z plaka odpala i silnik normalnie chodzi nie gasnie
Hamulce mam w dobrym stanie. Miałem wymieniane rurki od hamulców. teraz jest też nowy płyn.
To wkręć tam kawałek innego przewodu, "postaw" go do pionu żeby był powyżej zbiorniczka, koniec włóż do jakiegoś naczynia i pompuj pedałem aż płyn poleci.
Ogólnie to z żadnym ubytkiem nie można jeździć ponieważ ulatniający się freon powoduje po wieszanie dziury ozonowej, w zasadzie to uciekło Ci ok40% gazu przez rok to za dużo ubytek "standardowy to ok 10-20%. Odssysajac czynnik i wpuszczając hudroge do układu a później detektor sprawdzasz czy nie ma nieszczelnosci i a jak są to dokładnie wskaże gdzie...
płyn mercedes czujnik płyn mercedes mercedes płyn actros
temperatura klimatyzatora bydgoszcz trzeciewiec kamera gopro zasilanie
przycisk klapy bagażnika thomson 26hu5253
Przycisk BC na dźwigni kierunkowskazów BMW E39 Niedziałający wyświetlacz w Renault Espace 5 - przyczyny i rozwiązania