Wyjmij czujnik (prosta sprawa: przekręcamy o 90 stopni i wysuwamy w dół) i zmierz go omomierzem na stole. Powinien mieć 220 omów. Jak przyłożymy do niego magnes ma być 0 omów.
Uszczelka to jedno ale jeśli pod wtryskiwaczem jest obsada wtrysku to najczęściej ta drogą paliwo miesza się z płynem .
Ile litrów oleju przekładniowego wchodzi do manualnej skrzyni biegów 716.5xx w Mercedes A 150 W169 1.5 benzyna z 2004 roku? Jaka specyfikacja i interwał wymiany?
Obydwa błędy dotyczą temperatury płynu. Pierwszy wskazuje możliwość uszkodzenia czujnika lub instalacji, drugi nadmiernej temperatury płynu.
A płyn chłodniczy jest?
Witam sprawdzałeś pompkę elektryczna od płynu czy działa .
Warto zacząć od wymiany płynu hamulcowego.
Na dolnym wężu od chłodnicy w króćcu przy silniku. Musisz wejść pod samochód, spuścić płyn.
To akurat znane w Mercedesach. Albo olej z uszczelniacza wału, albo płyn hamulcowy z wysprzęglika dają takie efekty. Stawiam na płyn. Nie dolewasz czasem?
A obejrzyj sobie skrzynię kolego. Tylko pilnuj, żeby do odpowietrzania płynu było pod sam korek.
Sprawdzałes poziom płynu? Mógł się zapowietrzyć.
a przed wymianą płynu dobrze grzało bo jak tak to zapowietrzony układ będzie
Ta kontrolka ma sygnalizować zbyt niski poziom płynu w chłodnicy.
Dogrzewacz płynu nie generuje lampki MIL
Nie jest to przypadkiem rynienka spływu ropy z wtryskiwaczy ? Ale u mnie cały czas już od 3 tygodni cieknie płyn chłodniczy...
Siedzi w obudowie termostatu.
Chlodnica spalin do sprawdzenia
Podmień pompę hamulcową i daj znać. Sekcja może nie dawać rady wytworzyć odpowiedniego ciśnienia ale płyn dopływać będzie.
sprezarka??
Witam, jaki płyn jest w hydraulicznym zewnętrznym mechanizmie zmiany biegów w Mercedesie Atego 1999 rok ??
A może warto spróbować na samym początku odpowietrzyć układ. Opisz sytuację kiedy i czy w ogóle był spuszczany płyn.
Może wcale nie ma zbiornika, ani płynu, bo jest elektryczne.
Musiałbyś zmierzyć ciśnienie przy jakim zaczyna wywalać płyn. Jeśli silnik się nie przegrzewa to może wadliwy jest zawór ciśnieniowy w zbiorniczku albo jednak sprężarka pompuje. Przy wadach w głowicy, albo w termostacie, zwykle występują gwałtowne skoki temperatury. Możesz zasymulować jakąś końcówką na zbiorniku powietrza niewielki ubytek, tak by sprężarka...
Sprawdzić oporność między liniami can
Mierzyłeś rzeczywistą temperaturę płynu?
czy ten typ mercedesa ma pływające tuleje bo prawdo podobnie są jakieś uszczelniacze na cylindrach po przegrzaniu silnika przepuszczają płyn
Jak pompa podciekała płyn zmiękczył pasek i pokwikuje.
Rozumiem.czyli to może być pompka jednak ..? Te pompki nie mają rewelacyjnej jakości. Żeby sobie umożliwić dostęp, to (znając konstrukcyjną kreatywność inżynierów Mercedesa) trzeba nadkole zrzucić - a przynajmniej jego przednią część. Samo wyjęcie pompki nie jest skomplikowane - jest "na wcisk" w gumową uszczelkę w zbiorniczku płynu. https://www.ilcats.ru/mercedes/?function...
Jak działa ogrzewanie to nic nie kombinuj tylko rozgrzej silnik do temperatury pracy i zostaw do wystygnięcia. Podczas stygnięcia sam się odpowietrzy, ewentualnie na zimnym uzupełnisz płyn i po zabiegu Nie odkręca się korka na gorącym silniku bo ewentualny bombel powietrza jest sprężony, po odkręceniu korka rozpręża się i wyrzuca płyn ze zbiorniczka.
Pisałem o tym na forum. Na 99% jest uszkodzony czujnik zbiorniczka SPRYSKIWACZA. Poszukaj sobie w archiwum.
Witam!!! Od pewnego czasu w moim Mercedesie W210 2,2 Diesel 1996 r świeci się kontrolka o niskim poziomie stanu płynu chłodniczego w chłodnicy (na żółto). Z układem chłodzenia jest wszystko w porządku, płyn jest ok. Czy istnieje jakiś sposób na "skasowanie" tej usterki-zgaszenie kontrolki? Z góry dziękuję i pozdrawiam!!!
70 - 80 stopni to dla altka żaden problem. W niektórych nowych autach alternator jest chłodzony (grzany?) płynem chłodniczym. Np Mercedes A klasa niektóre, Renault Espace 2,2 DCI.
Mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym cieczy chłodzącej
Pompa jest do wymiany tam nie powinno nic wyciekać.
Najprościej wymyć dobrze okolice w których podejrzewasz wyciek starając się nie zamoczyć elektroniki.Na pewno pomogło by też ustalenie czy to olej czy płyn.
po postoju po 2 godz. jest jeszcze ciśnienie w zbiorniczku czyli wygląda na to że układ jest chyba szczelny Nie mam żadnej skali porównawczej w szybkości stygnięcia silnika w samochodzie ciężarowym, ale mnie się wydaje, że po takim czasie i przy takiej temperaturze otoczenia silnik powinien być raczej zimny i w zbiorniku nie powinno być żadnego ciśnienia...
Nie zaobserwowałeś czasem ubytku płynu w zbiorniczku wyrównawczym? pozdrawiam Janusz
Walczyłem raz z fordem,objawy identyczne a winny był korek zbiorniczka płynu. Po wymianie na nowy przestało wyrzucać płyn.
17,7 Ohma (jakby ktoś szukał) zamykam temat
Przy pracującym silniku wyłącza sprężarkę klimatyzacji - tryb "ekonomiczny". Przy wyłączonym zapłonie albo dodatkowo wyjętym kluczyku to ogrzewanie szczątkowe wnętrza REST - włącza się pompa cyrkulacyjna i dmuchawa na niski bieg. Działa to do momentu spadku temperatury płynu (chyba koło 50°C).
Niebieski dym to płyn z układy chłodzenia się przedostaje. Sprawdź poziom czy nie pije płynu ;)
Sory źle spisałem vin jest taki WDB9505471K894047 Dodano po 3 A co może być z tym czujnikiem od płynu
a sprawdzali Panowie czujnik temperatury płynu chłodniczego?.. owy czujnik potrafi robić takie cuda...
Witam, w autach które posiadałem zawsze były czujniki przy lewarku, a nie jest za niski poziom płynu hamulcowego?.
Jak i czy to w ogóle możliwe, wymienić płyn hamulcowy w Mercedesie A-klasa z ABS-em w warunkach domowych?
W autach ciężarowych jeszcze może "podbierać" płyn sprężarka, tzn. może być uszkodzona uszczelka pod głowiczką sprężarki lub pęknięta sama głowiczka. Spróbuj spuścić powietrze z układu i zobaczysz, czy poleci samo powietrze, czy też będzie leciał płyn.
nieszczelna pompa wodna,ale jezeli piszesz ze wyciekow nie ma to podejrzewam uszczelke pod glowica.zalej stan plynu do zbiorniczka i uruchom silnik.przegazuj go i zobacz czy w zbiorniczku sie nie zaczyna gotowac no i stan plynu czy jest czysty,moze jakies plamy tluste z oleju.jezeli jest cos nie tak to zwalaj glowice
Sprawdzaj poziom płynu na zimnym silniku np. po nocy.
Hamulce mam w dobrym stanie. Miałem wymieniane rurki od hamulców. teraz jest też nowy płyn.
a z której strony jest ten regulator od strony zbiorniczka płynu chamulcowego
Sprawdź masowanie, często puszczało. Masa sterownika silnika jest po lewej stronie (patrząc od przodu po prawej), za zbiornikiem płynu zmywacza szyb, nieopodal ABS'u
Korek jest czarny, czyli co? Płyn hamulcowy?
Jaki olej polecacie do hydraulicznej przekładni HPS. W końcu nie napisałeś, czy do wnętrza przekładni, czy do układu sterującego/przełączającego. Jeżeli chodzi o sterowanie zmianą biegów, to auto nie ma kodu IY2 - czyli do układu nie stosujemy płynu z grupy 345.0 Układ napełniamy płynem hamulcowym.
Zapytaj u Gladyska w Krakowie. Czyszcza tam ultra dzwiekami lub płynem wynns.
Na miarce pod korkiem masz podane dwa rodzaje wskazania poziomu płynu do wspomagania, dla zimnego 20*C i ciepłego 60*C. Kreski nad 20*C i 60*C oznaczają maksymalny poziom płynu zimnego i gorącego. Jak przy zimnym silniku masz poziom płynu między kreskami, to jest ok.
Lepiej naprawić na miejscu (nie jest to skomplikowane) podczas jazdy nawet kilka kilometrów możesz szybko przegrzać silnik. Nie masz teraz również obiegu płynu chłodniczego.
Jak pompki nie słychać to kilka możliwości. Bezpiecznik Manetka Pompka Brak płynu 🤪
Mercedes Sprinter 2,2 cdi 2012r. Wyciek płynu chłodniczego z góry silnika, nie widać na postoju z czego cieknie. Dawane ciśnienie na układ 1,5 bara i dalej nic nie widać. Wywala płyn w czasie jazdy zawsze tyle samo, brak około 2 litrów.
jeżeli płynu nie ubywa to są uszkodzone wtryskiwacze;) silnik nie przepala paliwa.
To zawory sterujące ogrzewaniem wewnątrz kabiny. Wpuszczają (a dokładniej wypuszczają) płyn do nagrzewnicy.
wymien płyn hamulcowy
To niekoniecznie może pompka szaleje lub tłoczek taniej będzie ale najpierw diagnoza płynu dosyć.
Odłącz masę akumulatora. Zdemontuj prawe wewnętrzne nadkole i osłonę. Zdemontuj filtr powietrza Spuść płyn. Zdemontuj rurki płynu Wykręć alternator. Gotowe
Potrzebuję pomocy kupiłem mercedes atego 1218 z roku 2005 i jest twarde sprzęgło co morze być za przyczyną płyn na maksa próbowałem odpowietrzać nic nie dało
czyli przyczyną będzie uszczelka pod głowicą napowietrzania płynu chłodniczego ?? :)
A przy okazji nie zauważyłeś jakiś anomalii w pracy silnika? Poziom płynów ok?
"Po co jakieś głupie adblu dolewać? Paliwo trzeba - to czywiste. Ale adblu? Jakiś wymysł dla głupich..." No to teraz masz: zbiornik został opróżniony do zera, pompa nie miała co pompować, skład spalin się zmienił i układ odpowiednio zareagował. Teraz żadna dolewka po czasie nie pomoże. W zasadzie jedynie komputer serwisowy Star Diagnose: reset całego...
jak bezboleśnie ten silnik wymontować Nie ma takiej opcji... "Boleśnie" to trzeba zdjąć całą górę deski a potem z dużą "perswazją" demontować poszczególne elementy górnej części nagrzewnicy bez jej demontażu z auta. Dużo pieprzenia się, ale możliwe do zrobienia. Obejdzie się bez spuszczania płynu.
Kontrolka zaswieci rownież w przypadku awarii wentylatora silnika.
Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa, może masz korek lodowy w przewodzie. Jeśli nie musisz dolewać płynu to znaczy, że nie ginie. Chyba, że dolewasz a nie raczyłeś o tym wspomnieć. Na rozgrzanym dolej do kreski Max, zakręć korek i nie baw się nim jeśli czujnik nie alarmuje o braku płynu. :)
Wentylator nie kręci. Kiedy włączam nadmuch, diody poziomu świecą, tzn kiedy dodaję więcej diody świecą ale wentylator nie kręci się. Auto całe sprawne, płyn wszystko jest
Dokładnie, tylko uważaj przy wymianie na osadzenie osłony.
i jak ? poszedł płyn?
Moim zdaniem poziom płynu w chłodnicy.
W aucie wszystko działało i nagle zapaliły się wszystkie kontrolki tj. ładowanie i reszta żółtych : lamp difect, poziom płynu, poziom oleju, płyn spryskiwaczy, itd.
A zaworek jest wkręcony w blok silnika i ma kontakt z płynem chłodniczym???
Witam.Proszę o pomoc.Mam problem z wyciekiem płynu chłodniczego w samochodzie mercedes atego 1217.Wymieniłem głowicę i uszczelkę pod głowicą i sprawdziłem sprężarkę. wszystko jest ok.Mimo to po uruchomieniu samochodu płyn wycieka przez zbiorniczek wyrównawczy. Proszę o pomoc
Ogólnie to z żadnym ubytkiem nie można jeździć ponieważ ulatniający się freon powoduje po wieszanie dziury ozonowej, w zasadzie to uciekło Ci ok40% gazu przez rok to za dużo ubytek "standardowy to ok 10-20%. Odssysajac czynnik i wpuszczając hudroge do układu a później detektor sprawdzasz czy nie ma nieszczelnosci i a jak są to dokładnie wskaże gdzie...
Czary mary.... jesli nie ma na 100% wycieków, to zostaje spalany lub wyrzucony w wydech , może idzie do płynu albo intercoolera.
Mechaniczne ustawienie dyszy
Wszystko opanowane okazało się, że uszkodzony był elektrozawór akumulatora ciśnienia powinien mieć 40 omów a miał zaledwie 16. Po jego wymianie wszystko wróciło do normy. Natomiast niskie ciśnienie ad blue było spowodowane moją niewiedzą a mianowicie sprawdzałem wydajność pompy na zgaszonym silniku a powinien być odpalony. Po tym teście błąd znikną...
Witam Mam pytanie. Jak wymienić płyn w automatycznej skrzyni biegów w mercedesie GL 450 CDI. Jakiś schemat może. Proszę o pomoc w tej sprawie.
Nic nie piszesz jaki tam masz dokładniej motor, jaki system wtryskowy, czy masz w aucie klimę czy nie. Tak to z wami jest - informacje byście chcieli dokładne, ale samemu zeznać dokładnie to już nie. Masz to, co znalazłem. Wziąłem taką raczej najbardziej popularną wersję. Jak to nie jest dokładnie to, co masz to twoja strata https://www.ilcats.ru/mercedes/?function...
Przyczyna leżała w wentylatorze od klimy
Wejdź sobie na stronę bevo Mercedes - to specyfikacje płynów eksploatacyjnych do Mercedesa. Znajdziesz tam odnośnik do strony mercedes-benz trucks gdzie specyfikacja 228.51 została przeniesiona. Tam znajdziesz chyba za sto olejów 228.51 o lepkości 5W30 Specyfikacja jest specyfikacją - jak 228.51 by była tylko do ciężarówek to by nie występowała w osobowych....
Diagnoskop SD i podglądnij temperaturę płynu chłodzącego oraz wysteruj wentylator aby sprawdzić czy potrafi szybko "kręcić".
Robiłem test są spaliny w płynie podejrzenie padło na EGR. Dam znać czy pomogło :)
Odłączałem przewód powietrzny od osuszacza i wtedy dalej płyn się przelewał, czy w ten sposób można wykluczyć sprężarkę? Zawór od ogrzewania mam zamknięty, ale mały obieg (na chłodnicę) nie jest zamknięty. A czy przypadkiem to właśnie ten przewód nie jest odpowietrzeniem chłodnicy i dlaczego akurat idzie tam gdzie korek, a nie np. bezpośrednio do zbiornika...
To wkręć tam kawałek innego przewodu, "postaw" go do pionu żeby był powyżej zbiorniczka, koniec włóż do jakiegoś naczynia i pompuj pedałem aż płyn poleci.
Być może się mylę ale nie słyszałem o takiej funkcji w tym pojeździe. Proszę sprawdź stan płynu wspomagania i zobacz czy w czasie pracy i występowaniu problemu płyn się nie spienia.
Kiedyś zrobiłem taki obrazek do osobówki - tu jest to samo: http://img710.imageshack.us/img710/6158/... Czerwone to pierścieniowy pływak ze styropianu z magnesikiem w środku.
A zawór płynu nagrzewnicy puszcza?
Nie czuję zapachu płynu wewnątrz samochodu tylko jak podniosę maskę, konkretnie chodzi mi o przewody idące poza silnik, ponieważ tam gdzie są widoczne nie zauważyłem wycieku. Podejrzewam nieszczelność z tyłu silnika tam podobno jest metalowy króciec który prawdopodobnie jest powodem przecieku.
AI podpowiada. Aby odpowietrzyć układ chłodzenia w Mercedesie W204 1.8 Kompressor z 2010 roku, należy uruchomić silnik i włączyć ogrzewanie kabiny na maksymalną moc, po czym poczekać na samoczynne odpowietrzenie systemu przez elektryczną pompę wody. Warto także sprawdzić po procesie poziom płynu chłodzącego i ewentualne wycieki.
Jestem posiadaczem Mercedesa Vito 1997r 114 benzyna.Mam z nim dwa problemy a mianowicie: 1.Prędkościomierz startował przy prędkości 30 km/h a po podłączeniu radia nie chodzi wogóle,z czego on ma odczyt prędkości (abs czy też może ze skrzyni biegów) 2.Czy po włączeniu zapłonu musi pracować pompka cyrkulacji płynu chłodniczego.
Witam, nie działa mi retarder w Mercedesie Integro 2002 r. Po podłączeniu komputera żadnych błędów. Temperatury płynu i oleju pokazuje. Proszę o podpowiedź, co jeszcze sprawdzić.
Kiedy kolega wymieniał płyn- nigdy?.
Ja wymieniałem wszystkie przewody miękkie i większość sztywnych plus płyn- jedynie na czas roboty odłączyłem akumulatory (wystarczy właściwie główny, ale...), po robocie podłączyłem. Bez problemów ze strony SBC. V.
Sorry Gregor ,pisalem na szybko. Mercedes to 3osiowa wywrotka. Plyn jest zalany nowy,pompa wspomagania nowa przewody drozne i szczelne ,filtr w zbiorniczku nowy . Mimo to plyn jest spieniony i zostaje wyrzucany przez zbiorniczek. Myslalem jeszcze o tych zwrotnicach bo w sumie jak na kolach stoi to fajera ciezko chodzi jak dzwigne przod to lekko,i moze...
Było na forum. Zielony korek zbiornika - Pentozyna, czarny - Dot4 Każdy inny płyn zniszczy układ.
Adblue by działało musi spełnić warunki takie jak -temperatura zewnętrzna -ciśnienie atmosferyczne -temperatura katalizatora -temperatura płynu chłodzącego -temperatura adblue
mercedes płyn czujnik płyn mercedes mercedes płyn actros
pedału sprzęgła vectra kupić sprzęt audio netgear konfiguracja wireless
hasło nazwa użytkownika router hasło nazwa użytkownika router
Zwiększenie pojemności baterii Ryobi 5Ah do 9Ah - Jakie ogniwa wybrać? Kamera USB GAHUWA niewidoczna na Linuxie - co robić?