Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
Łatwo nie będzie - nikt Ci wysyłkowo raczej tego nie naprawi. Po kompletnej regeneracji (O ile ktoś w ogóle Ci to zrobi) trzeba potem ustawić odpowiednio potencjometr (0,7V na jałowych obrotach) i ustawić róznice ciśnień pomiędzy górnymi a dolnymi komorami rozdzielacza. Trzeba też ustawić położenie zerowe tłoka rozdzielacza. Potem do rozdzielacza podłączyć...
Pomijając te '' elektrozawory'' na których nie ma prądu powinien zapalić bez ich udziału , należy sprawdzić czy rozdzielacz poda paliwo na wtryskiwacze , może być zatarty , niska wartość ciśnienia paliwa .
2 lata temu wymieniałem na nową - kupioną na allegro razem z "fajką" 115zł wpisz na allegro w wyszukiwarce któres z tych słów Mercedes rozdzielacz wtrysku kalosz kołnierz Dodano po 1 sam wymieniłem - godzina roboty doóki tego nie wymienisz gaz będzie strzelał Dodano po 51 sprawdzałem podrożało - 134zł + przesyłka Dodano po 7 przy wymianie - najpierw...
2 nowe miechy są. Tył opada równo. Jest tam jakiś...."rozdzielacz" ciśnienia?
Cześć kolego :) Sprawdzę to, zamówiłem już manometr :) Gdzie najlepiej się wpiąć do układu, na wejściu do rozdzielacza paliwa ?
Pomyśl , Bart86ca dał ci wszystko co potrzebne. Zobacz tylko w którą stronę kręci się paluch rozdzielacza i masz wszystko.
No to rozdzielacz złom, szukaj drugiego nie dłubanego. Nie będzie łatwo.
rozdzielacz sprawdź
Zacinający się "rozdzielacz" w maglownicy.
Naprawa rozdzielacza pomogła.
Tutaj masz większy problem. Napęd do pompy jest pionowo i bezpośrednio z wałka nie napędzisz. Poszukaj przekładni kątowej np z mostu (sam łeb )z półosiami na przegubach- Mercedes, BMW, czy jakiejś terenówki i to będzie chyba najtańsze rozwiązanie. Obroty i tak trzeba dobrać na kołach pasowych.
Witam Jeśli to co napisał kolega nie pomoże to posprawdzaj elementy rozdzielacza , w załączniku masz procedury / mam nadzieję że dobrze spisałem/ Pozdrawiam
Masz odpowiedz w drugim temacie. Ale mieszasz.
Klapa spiętrzająca chodzi , czy wisi? - sprawdz palcem. Zawór , to napewno elektrohydrauliczny regulator ciśnienia w głowiczce rozdzielacza.
Wyciek z rozdzielacza.
To jest nastawnik elektrohydrauliczny, ten z boku rozdzielacza.
Witam Jest to dwu pinowy czujnik znajdziesz go w rozdzielaczu paliwa.
Uruchom pompe paliwa tak by chodzila caly czas, wyciagnij wtryski, zdejmij filtr i nadus na klape. Na wszystkich wtryskach powinienes miec paliwo rozpylane. Jak mowiles jest to mechaniczny wtrysk wiec wazne jest tylko cisnienie paliwa. Piszesz ze wtrysk rozruchowy dziala, to moze ci poprostu zalewa i dlatego nie mozesz odpalic. Sprawdz jak wygladaja...
Zacznij od podstaw. Wymiana świec zapłonowych, kontrola lub wymiana kabli wysokiego napięcia, czyszczenie kopułki i palca rozdzielacza.
Pogięta metalowa membrana tarczy spiętrzającej lub spadły gumowe węże między zaworem wolnych obrotów a obudową rozdzielacza paliwa, albo obie przyczyny jednocześnie. Wąż ten znajdujue się pod rozdzielaczem paliwa. Do membrany tarczy musisz zdjąć pokrywę filtra powietrza.
Witam, ja słyszałem że kompresor można zdjąć i auto nie ma prawa opaść. Załużmy ,że mam uszkodzony cylinder to ,dlaczego szybko się podnosi i sprawnie działa na klawisz podnoszenia? Co jest odpowiedzialne za utrzymanie stałej wysokości po wyłączonym silnika? Bo przecież on mi opada tylko raz na 5 lub 10 postojów po wyłączeniu silnika. A czy listwa rozdzielacza...
Co z ramieniem rozdzielacza ? Sprawdzałeś ?
Te bydlaki / 2,6l/ palą cymes , nawet przy takich różnicach kompresji , jeżeli zagazowane , to wina krzywej klapy spiętrzającej lub pękniety gumiak pod rozdzielaczem.
Zobacz czy nie wydostaje się paliwo z tłoczka rozdzielacza, wystarczy wyjąć klapę spiętrzającą. Była to głownie usterka 24, ale w 12 też się trafiały.
Imbus długi 3mm i delikatnie ustaw dawke. Otwór miedzy klapą a rozdzielaczem
No to niestety będę musiał szukać kogoś z SD. Dzięki za podpowiedz Dodano po 11 Nowy amortyzator miał inaczej ułożone piny we wtyczce od selenoidów stad błąd taki błąd. Natomiast błąd C1517 spowodowany był zjebanym NOWYM rozdzielaczem.
latwiej o rozdzielacz z allegro
Wyciek paliwa z rozdzielacza paliwa, a ściślej z tłoczka sterującego. Uprzedzając pytanie, nie do naprawienia, szukaj drugiego o tych samych nr.
https://obrazki.elektroda.pl/7570390000_... Jak widać troje drzwi i bagażnik są podłączone do takiego jakby "rozdzielacza", a drzwi kierowcy i bak paliwa mają swoje osobne wejścia na pompce.
nie tylko ja borykam się z kłopotami z kopułką i palcem. - to problem powszechny. Zawsze wygląda to tak, że jak kupię nowy zestaw świec, kabli, palca i kopułki dobrej firmy BERU, to wszystko szybko szlag trafia - no jakoś to działa i jeździ na popękanej kopułce która wygląda po 500km jak by 10 lat nie była zmianiana. A jeśli chodzi o stosowanie elementów...
Najwygodniej zmierzyć ciśnienie na wyjściu z rozdzielacza na wtryskiwacz rozruchowy, można też na wężu doprowadzającym paliwo, ale trzeba mieć specjalny trójnik. Silnik nie musi pracować, wystarczy, że pompa działa
Przy tym sterowniku błędy ? chyba ,że wymiga! Zacznij od sprawdzenia przewodów potencjometru klapy spiętrzającej i regulatora różnicowego ciśnienia paliwa na głowiczce rozdzielacza paliwa.
problem rozwiązany przyczyną było zapchanie się przewodu paliwowego przed rozdzielaczem teraz mój mercedes pracuje zarówno na gazie jak i na benzynie
Przedpustnice masz jedną , na dole , a na górze jest klapa spiętrzajaca. Jeżeli ta nie chce się otwierać , to masz zatarty tłoczek głowiczki rozdzielacza paliwa.
Niestety do dziś auto nie kręci 3 osią. Brak ciśnienia z rozdzielacza i nie mam pojęcia dlaczego. Nawet kolejna wymiana kolumny kierowniczej nic nie dała.
Piotruś - tam jest 5 wtryskiwaczy / tak bo jest też rozruchowy/ , a nie jeden. Rozdzielacz paliwa uszkodzony , klapa spiętrzająca wygięta , potencjometr klapy spiętrzającej przetarty. Kto do MB tankuje 5 l paliwa? , to zabójstwo dla pompy paliwa i rozdzielacza paliwa.
To jest tylko rezystorowy rozdzielacz i nie ma żadnego wzmacniacza.
Witam mam problem z Mercedesem 230 te rok 1987 benzyna o tuż jak odpali choidzi idealnie dostanie temperatury to silnikiem trzęsie jak by chodził na 2 gary lekko gazu to jedzie a jak szybciej to przydusza , świece nowe palec rozdzielacza nowy kable nowe co mogłem wymieniłem pompa paliwa nowa filtr paliwa nowy
Posiadam Mercedesa 124 E z silnikiem 2.3 (Benzyna) z jednopunktowym wtryskiem. Kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok ale z chwilą kiedy się zagrzeje następuje takie coś:Odpalam samochód i ruszam wygląda tak jakby się zalewał nie chce wogóle wejść na obroty strasznie się muli Mercedes W124 230E ma wielopunktowy , mechaniczny wtrysk paliwa KE-Jetronic....
Zobacz czy z tłoka rozdzielacza nie wydostaje się paliwo.
Dochodzi prąd na cewke na rozdzielaczu do opuszczenia? Jeśli nie to może być czujnik położenia.
A zawory? Mają luz? Rozdzielacz do regulacji/naprawy bo nierówno dawkuje.
Panowie, mam problem z moim W124. Mianowicie przy zmianie świec nie ponumerowałem przewodów i nie mam pojęcia, jak je teraz ogarnąć. Mam silnik M111 benzyna. AI: Podaj jeszcze rocznik auta albo pojemność silnika, bo M111 występował w kilku wersjach – to pomoże dobrać właściwą kolejność przewodów. 1994 r. AI: Masz może jakieś oznaczenia na cewce albo...
Wymieniono jakiś rozdzielacz, kasetę, sensory na zwrotnica i zaczęło działać.
Ten dwu pinowy na rozdzielaczu, jak czarny to dobrze. Ten wstępny ma jedynie kompensacje do ciśnienia atmosferycznego. Połączenie z jest po to, aby niwelować wpływy zabrudzonego filtru powietrza. Możesz go przepiąć do atmosfery i nic to zbytnio nie zmieni.
Bo jest opcja że jak chodzi na benzynie to jeszcze dostaje gaz. Dlatego ten problem jest na benzynie. Ale nie sugeruję że on musi być. Dlatego zakręć na butli gaz. Tam są 2 pokrętła jeden od tankowania a drugi od zasilania na silnik. Bo to raczej stara instalacja. Albo napisz co to za model LPG, ile przejechane na LPG itp. Pozdrawiam. Dodano po 1 Myslisz...
Zdejmij kopułki rozdzielacza zapłonu i wyczyść je , prawdopodobnie będą zawilgocone
Jeżeli przed zdarzeniem kichnął - to musisz sprawdzić szczelność układu dolotowego. W tych Mercedesach bardzo popularną usterką jest spadający gumowy wąż pod rozdzielaczem paliwa. Trochę jest dla mnie dziwne, że zadajesz to pytanie na forum elektronicznym, a nie na którymś forum Mercedesa. Linki kiedyś podawałem.
nie sprawdzałem numerów na korpusie rozdzielacza,paliwo jest filtr paliwa jest nowy pompa paliwa podaje paliwo sprawdze jeszcze te numery i ten prąd wielkie dzieki odezwe się czy coś się poprawi nurtują mnie te numery na rozdzielaczu zaraz to sprawdzę pozdrawiam
jest to k-jetronic rozdzielacz z regulatorem jesli to zapłon to co go rozłacza?
A to nie jest sterownik pneumatyczny do fotela rehabilitacyjnego merca? Tam w bagazniku pompka jest ktora pompuje powietrze przez ten rozdzielacz. Cos tak kojarzę bo robilem ta pompke
trafiłeś silnik na gaźniku 2EE, zapłonu sie nie ustawia , w rozdzielaczu palec ma trafic w rdzeń na kopulce .
Elektrozawór to ELAB. Ten dynks za 5 tyś. to nie jest zwykły rozdzielacz. To pompa zasilająca. :) Masz tam na wejściach również zaworki kierunkowe, prędzej nimi ucieka paliwo. Z elektrozaworu mógłbyś wywalić rdzeń zaworu i auto będzie śmigało. Gdyby był niesprawny to nie tylko po uruchomieniu byłby kłopot z obrotami.
miał wysokie obroty zawieszony regulator obrotów ,nieszczelny dolot, uchylona/wygięta klapa rozdzielacza od strzału lpg itp. Nie wtryskiwacze.
Dziś dopiero zajrzałem na Elektrodę. Doprawdy nikt nie potrafi podpowiedzieć? Czujnik wygląda identycznie jak dwa czujniki wkręcone po bokach zaworu czterodrożnego. Może znajdować się na rozdzielaczu powietrza umieszczonym na tylnym moście lub przy zaworze "szybkiego odhamowania", zawory te z reguły montowane są wewnątrz ramy po lewej stronie, blisko...
W tym silniku nie ma aparatu zapłonowego tylko rozdzielacz zapłonu.Podłączyłeś czujnik obrotów z koła zmachowego do komputera?
Przepraszam, to z szybkości: A więc problem nie leżał jak KTS wskazywał w amorze, a rozdzielaczu ciśnienie gdzie brakowało zasilania na zawór upustowy lewy tylny. Winowajcą okazał się spróchniały kabelek.
sprawdz czy klapa spietrzajaca jest dobrze wyregulowana oraz czy pod rozdzielaczem paliwa w gumie nie ma jakis nieszczelnosci, pekniec
Manometr do 10bar z nyplami musisz mieć i porządne opaski i węże.. Wpinasz się w dojście do rozdzielacza lub pod wtrysk rozruchowy.Sitko masz w rozdzielaczu tam gdzie dojście(jak juz nie wydłubane).
dzieki za szybka odpowiedz juz biegne sprawdzic (takie "kolanko" pod rozdzielaczem paliwa) moze to bedzie to silnik to benzyna Dodano po 54 spadła rurka pod rozdzielaczem po zamontowaniu jej nadal nie odpala
Klapa spiętrzająca rozdzielacza paliwa - krzywa i się wiesza. Sprawdź dobrze czy nie bierze lewe powietrze - dolot kolektora ssącego po przepustnicy oraz "gumiak" pod zespołem rozdzielacza / może być pęknięty/. Masz założone na kolektorze zawory antywybuchowe?
Klima załącza się dopiero po przegazówce na 3 000 obrotów Ciśnienie podczas jazdy 10 12 bar na postoju około 15bar Przed załączeniem 7-8bar Po pewnym czasie spada i do 7 i się wyłącza. Podczas załączania spod maski słychać dziwne dźwięki coś jak z rozdzielacza hydraulicznego, słychać obciążenie że silnik dostaje. W211 [youtube]https://youtu.be/3L0q5tsOfdQ?si...
Tam nie ma przepływomierz , jest rozdzielacz paliwa. Dalej masz lewe powietrze , na gumowym kołnierzu pomiędzy rozdzielaczem , a kolektorem ssącym. Po wystrzale gazu , to jest częsta przyczyna.
Sprawdż jeszcze ciśnienie sterujące na rozdzielaczu na zimnym i cieplym motorze. Złe ciśnienie może być przyczyną falowania na wolnych.
Sprawdź szczelność całego układu ssącego (czy nie dostaje się „falszywe powietrze”). Pod rozdzielaczem paliwa jest taka śmieszna rura gumowa zwana „kaloszem”. Lubi spaść.
Szukaj nieszczelności (rozdzielacz przy kompresorze albo przy amortyzatorze) albo oddaj auto do warsztatu. Jeśli nie ma wycieku przy amortyzatorze to ściągnij przednie prawe nadkole i popsikaj wodą plastikowe przewody wychodzące z rozdzielacza. Jeśli wyciek jest w tym miejscu to będziesz widział.
Jeśli na wtrysku KE-Jetronic, to albo na łatwiznę - odcięcie pompy, co z czasem powoduje zatarcie tłoczka rozdzielacza, albo poczytaj/poszukaj na forach Mercedesa o STOP-KE (w Mercedesach był praktycznie identyczny wtrysk)
Mercedes 124 2,3 system wtrysku jak w temacie. Silnik zalewa się benzyną. Sprawdziłem, że nie jest to wtryskiwacz rozruchowy, raczej nie wtryskiwacze robocze ponieważ zalewa wszystkie cylindry, tłoczek w głowicy rozdzielacza paliwa chodzi bez zacięć. Po zatrzymaniu rozrusznika słychać jak do wnętrza kolektorów psika przez chwilę paliwo.
Nie zalewa silnik nie dostaje paliwa ,czujnik sprawdzony od 20° do 90°,podciśnienie przy zejściu z obrotów sięga 1,1 bara , stawiam jeszcze na przepone w rozdzielaczu może się skończyła. No i faktycznie pęknięcie przepony było powodem problemu,mimo wszystko jak ktoś posiada dane nastawcze dla tego silnika i dla 24V to byłbym wdzięczny. Wymieniłem rozdzielacz...
To z tym palcem rozdzielacza nie będzie dawał takich objawów, bo wypadanie zapłonów miałbyś przypadkowe i szybko silnik by stanął albo bardzo szarpał. Jeśli przy wypadaniu zapłonu miałby wyłączać jedną stronę, to winna będzie kopułka rozdzielacza, przewody albo świece , w ostateczności zły stan techniczny silnika. Chociaż w tym roczniku jakoś nie wydaje...
Potem zapłon korygujesz aparatem To nie jest aparat zapłonowy tylko sam rozdzielacz zapłonu. Kręcenie nim nie zmieni kata zapłonu nic a nic.
Z tego co się orientuję da się kupić w marketach rozdzielacz który wkłada się do zwykłego gniazdka zapalniczki i kosztuje kilka-naście złotych ;)
Z tego co pamiętam, gniazdo to służy tylko i wyłącznie do kontroli wyprzedzenia zapłonu, narzędziem serwisowym. Instalacja go nie widzi. Prawidłowy czujnik jest gdzieś z tyłu silnika i kończy się na module wtyczką przypominającą wtyk antenowy. W tym silniku do sprawdzenia jeszcze palec rozdzielacza, lubi się gubić w zeznaniach
Jaką diagnistykę w 190 ? TD =prędkość obrotowa , zacisk cewki nr. 1 i 15 oraz masa. Ot cała diagnostyka. Rozdzielacz paliwa , klapa spietrzająca , regulacja położenia przepustnicy. Lewe powietrze i lub potencjometr klapy spiętrzającej.
W Hdsie brakuje rozdzielacza. Chciałbym go uruchomić za pomocą rozdzielacza monoblokowego badestnost . Dlatego potrzebuje informacje na temat pompy żeby dobrać rozdzielacz o odpowiednim przepływie. Nie szukałbym informacji na temat pompy gdyby ceny rozdzielaczy o wydajności powyżej 95 litrów na minutę nie były takie wysokie
Dzięki za odpowiedź. Wszystko się zgadza tyle że podciśnienie z wakuum pompy idzie białym wężykiem do takiego rozdzielacza w nogach pasażera i stamtąd nie wychodzi już na fioletowy . Pytanie czy ten rozdzielacz jakoś tym steruje czy to po prostu jest rozgałęziacz który ma zatkany jakiś kanalik.
Aby kompresor się się załączył musi samochód opaść na odpowiednią wysokość, możesz to zrobić upuszczając powietrze z miecha, poluzowując kluczem 10 nakrętki. Najlepiej robić to na podnośniku, gdyż powinny wszystkie koła znajdować się na jednym poziomie (sprawdź bezpiecznik i przekaźnik). https://www.youtube.com/watch?v=wrzBNLnm... https://www.youtube.com/watch?v=R7zRlrLq...
Czyli nie chodzi o pierwszy lub drugi obwód jak sprawdzić który nie działa z dodatkowych są dwa czujniki w rozdzielaczu plus dodam jeszcze że nie mogę wykonać serwisu osuszacza a świeci się na wyświetlaczu. Gdy próbuje zrobić jaltestem wywala błąd że samochód nie obsługuje tej konfiguracji Podłącz diagnoskop (raczej texa dla mnie lepsza z dwojga złego),...
Tak, wiem, że XXI w wersji C działa z KE-Jetronicem (choć nie wiem skąd bierze impulsy sterujące do wtryskiwaczy, bo tak na prawdę to jest to system przeznaczony do wtrysku full-group, a nie ciągłego/mechanicznego), ale ciężko go już dzisiaj dostać. Alternatywą jest instalacja III generacji. Z uwagi na dużą pojemność kolektora dolotowego i delikatne...
Tak jak w temacie bo znalazłem juz pompe rozdzielacz a nie wiem gdzie jest ten zamek centralny bardzo prosze o pomoc gdzie on sie znajduje w samochodzie.
Raczej masz 273tyś i co znaczy rozdzielacz i wałek rozrządu to komputer do usterek mechanicznych A za te duże litery to.....
Poczekaj trochę. Moja eska od soboty stoi u mechanika ponownie bo teraz spadł na prawym przednim kole. Pozostałe działają prawidłowo. Auto przekazywali sie całe i ta jedna strona patrzy w dół. Wstępnie mechanik po diagnozie komputerem powiedział ze zepsuła sie listwa rozdzielacza ciśnienia. Ale zapomniałem dzisiaj zadzwonić. Napisze co z moja eska jak...
Witam mam problem z dodatkową osią ehz w Mercedesie actros MP3 wyskakuje taki błąd czy przyczyną może być różnica ciśnień z układem kierowniczym a z tylnym rozdzielaczem ? https://obrazki.elektroda.pl/3250189000_... https://obrazki.elektroda.pl/4377525100_... https://obrazki.elektroda.pl/3955290400_...
Czujnik ciśnienia jest w rozdzielaczu nad osią pomiędzy elektrozaworami. Sprawdź jakie widzi ciśnienie w układzie i porównaj z manometrem wkręconym na szybkozłączkę pod spodem.
Ponieważ , to nie jest APARAT ZAPLONOWY tylko rozdzielacz zapłonu. Czujnik przy kole zamachowym , a następnie układ zapłonowy na lewym nadkolu oraz sterownik - te rzeczy regulują zapłon!!
Za mało informacji! Rodzaj siłownika, sterowania, jaki rozdzielacz, czy coś było robione przed usterką. Na chybił trafił to nie otwiera Ci zaworu powrotnego. Ale to już wiesz sam, bez pomocy. :)
Jak w temacie a mianowicie auto jak użytkuje codziennie to jest ok lecz jak postoi juz tydzień lub dłużej leży cały na ziemi, odpalam auto się podnosi i jade ostatnio zauważyłem ze nawet po dwóch dniach stoi nieco niżej. Tak już się dzieje odkąd go mam(ponad rok) 6miesiecy temu założyłem jeden nowy amortyzator bo stary mi wystrzelil, pytanie moje jest...
dzisiaj rano sytuacja sie powtórzyła, auto zgasło przy gwałtownym ruszaniu, auto stalo przez weekend (dodam ze cały weekend padał deszcz). zauważyłem szarpania od samego poczatku odpalenia go dziś jakby gubił zapłon, kable WN sa nowe (Beru rok temu zakładane w serwisie mercedesa) świece bosch (półtora roczne bosch W7DC0) cewka zapłonowa nowa (Beru miesiąc...
Jakie zestawienie? Jaki Salus? Ile tych Salusów: jeden, czy więcej? Czym on steruje? Kotłem? Listwą i siłownikami na rozdzielaczu? Napisz jaki to model, porób zdjęcia. To tak jak byś zapytał: mam garaż murowany i tam stoi Mercedes (nie wiadomo czy ze skrzynią biegów manualną czy automatyczną, ile biegów, odpalany kluczykiem czy kartą itd.) i pytał jak...
Ano wiem że pompa pracuje bo wytwarza ponad 3 atm. na wejściu do rozdzielacza a przewody paliwowe po odkręceniu przy wtryskiwaczach są suche nawet po naciśnięciu tarczy spiętrzającej. Pozdr.
(at)boncky Jaki masz silniki tz na D-Jecie czy K-Jecie bo 350 do początku 76 roku była na D-jecie tak jak kolega w pierwszym poście, a potem na K-Jecie? Przyczyn może być kilka dla K-Jetronica. Najbardziej błaha to nieszczelności w układzie dolotowym, większy problem to niskie ciśnienie paliwa i tu może być pompa albo regulator termiczny (przynajmniej...
Sprawdź poduszki, przewody tył na szczelność. Jak sprężarka z przodu to powinieneś mieć zbiornik, akumulator ciśnienia, chyba gdzieś w bagażniku. Sprawdź go na szczelność też. Dodano po 2 Jak tam będzie ok to trzeba zobaczyć czy powietrze idzie na tył z rozdzielacza, chyba przy kompresorze. Generalnie nie musisz mieć SD żeby AM działał. SD później tylko...
cisnienia w ukladzie paliwowym ok regulator sprawdzalem na sprezarce - rowne 5.5 w jaki sposob dziala regulator cisnienia w rozdzielaczu? .... bo wydaje sie byc wysterowany dobrze - napiecie ok 10.5 pojawia sie przy rozruchu po czym spada do 0.... i rosnie po przygazowaniu. Ciśnienie systemowe to nie wszystko: bardzo istotna jest różnica pomiędzy ciśnieniem...
No i znalazłem z tłoka rozdzielacza wydostaje się paliwo prosto do kolektora dolotowego ,wyciek rośnie w miare nagrzewania się korpusu i stąd załócenia w pracy silnika.
stary jeździsz cls-em i chcesz skrzynię łatać na sznurki i czujniki z prc? to co dopiero inne naprawy? olej zmieniłeś? rozdzielacz razem z płytą czyściłeś? występuje płyta elektryczna z czujnikami, zmieniasz płytę + olej i filtr, czyścisz rozdział i po sprawie. Cenowo nie ma tragedii.
(at)alett444 - ja na twoim miejscu najpierw sprawdził bym jakie błędy generuje sterownik silnika jeśli zaś chodzi o mój problem, okazało się że miałem delikatny zadzior w prowadnicy rozdzielacza w pompie, i dlatego auto zapaliło normalnie lecz gdy dodałem gazu, rozdzielacz się przesunął ale już nie wrócił do poprzedniego położenia, stąd od razu błąd...
Witam, zamykam wątek. Po zdjęciu miski odkręciłem rozdzielacz (6-7 torx) przepłukałem w nitro rozpuszczalniku cewki(zawory wraz z oringami-nieco puchną w rozpuszczalniku). Na stykach było odrobinę pyłu metalicznego. Odkręciłem blachy dociskające sprężyny suwaków (4 szt. na ścianach rozdzielacza) UWAGA ale po jednej jedna ze sprężyn nie wystawała poza...
Z boku na rozdzielaczu masz szarą albo czarną lub brązową kostkę, dwu pinową, to jest regulacja ciśnienia sterującego. Regulator który pokazałeś na fotce, to regulator mechaniczny, utrzymujący stałą wartość ciśnienia roboczego.
Witam. Mam pytanie o schemat podciśnienia w 190D 2.0 rocznik 1992 z EGR-em. Mam problem z niskimi obrotami, po wymianie świec żarowych coś zostało namotane i silnik chodzi na wyższych obrotach. W instalacji podciśnienia jest jeden rozdzielacz z pięcioma wejściami, nigdzie na schematach takiego nie znalazłem. Może ktoś ma taki schemat i mnie poratuje.
rozdzielacz zapłonu mercedes mercedes rozdzielacz wtrysk mercedes rozdzielacz wtrysku
tranzystor a1266 wymiana żarówki punto oświetlenie przez bluetooth
zarówka punto archiwizacja danych dysku
Kocioł Saunier Duval Thelia Condens - brak reakcji palnika Chromecast nie odtwarza filmów dla dorosłych - jak to zmienić?