Cześć kolego :) Sprawdzę to, zamówiłem już manometr :) Gdzie najlepiej się wpiąć do układu, na wejściu do rozdzielacza paliwa ?
Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
Witam Jest to dwu pinowy czujnik znajdziesz go w rozdzielaczu paliwa.
Pomijając te '' elektrozawory'' na których nie ma prądu powinien zapalić bez ich udziału , należy sprawdzić czy rozdzielacz poda paliwo na wtryskiwacze , może być zatarty , niska wartość ciśnienia paliwa .
albo rozerwalo gume pod rozdzielaczem paliwa
Klapa to to , na środku rozdzielacza paliwa , podobne do przepustnicy lecz nie należy mylić z przepustnicą . gdyż ona znajduje sie pod tym rozdzielaczem , w kolektorze dolotowym - zobacz na linkę gazu. Robokop ma rację , albo ciśnienie paliwa albo zatarta głowiczka rozdzielacza paliwa.
Przy tym sterowniku błędy ? chyba ,że wymiga! Zacznij od sprawdzenia przewodów potencjometru klapy spiętrzającej i regulatora różnicowego ciśnienia paliwa na głowiczce rozdzielacza paliwa.
Przedpustnice masz jedną , na dole , a na górze jest klapa spiętrzajaca. Jeżeli ta nie chce się otwierać , to masz zatarty tłoczek głowiczki rozdzielacza paliwa.
Piotruś - tam jest 5 wtryskiwaczy / tak bo jest też rozruchowy/ , a nie jeden. Rozdzielacz paliwa uszkodzony , klapa spiętrzająca wygięta , potencjometr klapy spiętrzającej przetarty. Kto do MB tankuje 5 l paliwa? , to zabójstwo dla pompy paliwa i rozdzielacza paliwa.
A masz regulator ciśnienia paliwa na rozdzielaczu?
Witam Jeśli to co napisał kolega nie pomoże to posprawdzaj elementy rozdzielacza , w załączniku masz procedury / mam nadzieję że dobrze spisałem/ Pozdrawiam
https://obrazki.elektroda.pl/7570390000_... Jak widać troje drzwi i bagażnik są podłączone do takiego jakby "rozdzielacza", a drzwi kierowcy i bak paliwa mają swoje osobne wejścia na pompce.
Wyciek paliwa z rozdzielacza paliwa, a ściślej z tłoczka sterującego. Uprzedzając pytanie, nie do naprawienia, szukaj drugiego o tych samych nr.
Masz odpowiedz w drugim temacie. Ale mieszasz.
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
Witam mam problem z Mercedesem 230 te rok 1987 benzyna o tuż jak odpali choidzi idealnie dostanie temperatury to silnikiem trzęsie jak by chodził na 2 gary lekko gazu to jedzie a jak szybciej to przydusza , świece nowe palec rozdzielacza nowy kable nowe co mogłem wymieniłem pompa paliwa nowa filtr paliwa nowy
Sprawdź czy spada ciśnienie paliwa ja już pompa nie pracuje. To jest mechaniczny wtrysk ke-jetronic? bo tak mi się wydaje, to one mają czasami problem z odpaleniem, zabrudzony filterek paliwa przy rozdzielaczu, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa (nowy 900pln) i takie tam.
Łatwo nie będzie - nikt Ci wysyłkowo raczej tego nie naprawi. Po kompletnej regeneracji (O ile ktoś w ogóle Ci to zrobi) trzeba potem ustawić odpowiednio potencjometr (0,7V na jałowych obrotach) i ustawić róznice ciśnień pomiędzy górnymi a dolnymi komorami rozdzielacza. Trzeba też ustawić położenie zerowe tłoka rozdzielacza. Potem do rozdzielacza podłączyć...
sprawdz czy klapa spietrzajaca jest dobrze wyregulowana oraz czy pod rozdzielaczem paliwa w gumie nie ma jakis nieszczelnosci, pekniec
Tam nie ma przepływomierz , jest rozdzielacz paliwa. Dalej masz lewe powietrze , na gumowym kołnierzu pomiędzy rozdzielaczem , a kolektorem ssącym. Po wystrzale gazu , to jest częsta przyczyna.
A jeśli to benzyna, to spadła rurka pod filtrem powietrza (takie "kolanko" pod rozdzielaczem paliwa) P.S. : Sam widzisz teraz, jak dokładnie zadałeś pytanie :?
Sprawdź szczelność całego układu ssącego (czy nie dostaje się „falszywe powietrze”). Pod rozdzielaczem paliwa jest taka śmieszna rura gumowa zwana „kaloszem”. Lubi spaść.
Jest to rozwiązanie bardzo rzadko stosowane polegające na domknieciu el.nastawnika ciśnienia(sygnałem z i.g).Jako że rzadko stosowane to nie sądzę abyś na takie coś trafił,proponuję zdjąć wtyk z el nast.ciśnienia ,pompę puścić na stałe ,nacisnąć tarczę spiętrzającą i podać sterowanie na el.nas.ciśnienia bezpośrednio z akumulatora(można w elach diagnozy...
Jeżeli przed zdarzeniem kichnął - to musisz sprawdzić szczelność układu dolotowego. W tych Mercedesach bardzo popularną usterką jest spadający gumowy wąż pod rozdzielaczem paliwa. Trochę jest dla mnie dziwne, że zadajesz to pytanie na forum elektronicznym, a nie na którymś forum Mercedesa. Linki kiedyś podawałem.
Witam ponownie pompa paliwa wymieniona rozdzielacz paliwa wymieniony kopułka wymieniona filtr paliwa wymieniona a on dalej nie pali;/ jakieś pomysły?? lub może ktoś wie gdzie w lubuskim znajdę mechanika co potrafi to zrobić ??
2 lata temu wymieniałem na nową - kupioną na allegro razem z "fajką" 115zł wpisz na allegro w wyszukiwarce któres z tych słów Mercedes rozdzielacz wtrysku kalosz kołnierz Dodano po 1 sam wymieniłem - godzina roboty doóki tego nie wymienisz gaz będzie strzelał Dodano po 51 sprawdzałem podrożało - 134zł + przesyłka Dodano po 7 przy wymianie - najpierw...
Posiadam Mercedesa 124 E z silnikiem 2.3 (Benzyna) z jednopunktowym wtryskiem. Kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok ale z chwilą kiedy się zagrzeje następuje takie coś:Odpalam samochód i ruszam wygląda tak jakby się zalewał nie chce wogóle wejść na obroty strasznie się muli Mercedes W124 230E ma wielopunktowy , mechaniczny wtrysk paliwa KE-Jetronic....
Auto jeździło normalnie, tylko na zimnym delikatnie telepał na gorącym pojedyncze wypadanie zapłonu, regulator był tylko odkręcany z całym dystrybutorem/rozdzielaczem. Normalnie wygląda to na problem z ciśnieniem paliwa przy wyższych obrotach.
Klapa spiętrzająca rozdzielacza paliwa - krzywa i się wiesza. Sprawdź dobrze czy nie bierze lewe powietrze - dolot kolektora ssącego po przepustnicy oraz "gumiak" pod zespołem rozdzielacza / może być pęknięty/. Masz założone na kolektorze zawory antywybuchowe?
Jaką diagnistykę w 190 ? TD =prędkość obrotowa , zacisk cewki nr. 1 i 15 oraz masa. Ot cała diagnostyka. Rozdzielacz paliwa , klapa spietrzająca , regulacja położenia przepustnicy. Lewe powietrze i lub potencjometr klapy spiętrzającej.
Tzok - pompę normalnie można odłączyć, ale rozdzielacz paliwa nie będzie zadowolony - z czasem się zatrze. Jest na to gotowy patent - STOP KE czy jakoś tak.
Mercedes 124 2,3 system wtrysku jak w temacie. Silnik zalewa się benzyną. Sprawdziłem, że nie jest to wtryskiwacz rozruchowy, raczej nie wtryskiwacze robocze ponieważ zalewa wszystkie cylindry, tłoczek w głowicy rozdzielacza paliwa chodzi bez zacięć. Po zatrzymaniu rozrusznika słychać jak do wnętrza kolektorów psika przez chwilę paliwo.
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Poszukuje potencjometru klapy spietrzajecej rozdzielacza paliwa. Jego sciezka wytarla sie. Mam tez pytanie czy mozna ten potencjometr regenerowac,czy tez trzeba nowy<stary>.Prosze o pomoc. Pozdrawiam.
Od pompy paliwa i filtrów bym zaczynał. Jeśli masz zatarty rozdzielacz, to tylko wymiana, sam nie jesteś w stanie nic z tym zrobić. Ten silnik powinien pracować na obrotach, bez sterownika ;) Wolnych obrotów może nie mieć.
nie sprawdzałem numerów na korpusie rozdzielacza,paliwo jest filtr paliwa jest nowy pompa paliwa podaje paliwo sprawdze jeszcze te numery i ten prąd wielkie dzieki odezwe się czy coś się poprawi nurtują mnie te numery na rozdzielaczu zaraz to sprawdzę pozdrawiam
Uruchom pompe paliwa tak by chodzila caly czas, wyciagnij wtryski, zdejmij filtr i nadus na klape. Na wszystkich wtryskach powinienes miec paliwo rozpylane. Jak mowiles jest to mechaniczny wtrysk wiec wazne jest tylko cisnienie paliwa. Piszesz ze wtrysk rozruchowy dziala, to moze ci poprostu zalewa i dlatego nie mozesz odpalic. Sprawdz jak wygladaja...
pojawia się nieszczelność w układzie dolotowym,sztywne gumy wtrysków,przewody gumowe,nie równe ciśnienie paliwa,może się kończy rozdzielacz,jak długo pracował na LPG ,jeżeli masz instalacje LPG to powiedz jak pracuje na gazie czy też falują.
tzn tak, pompa działa ponieważ jak odkrece przewód paliwowy od "tego systemu wtryskowego, co jest nad kolektorem (rozdzielacza) bo nie wiem jak sie on fachowo nazywa, to cisnienie jest duze, ale dalej juz za "rozdzielaczem" przy samym wtrysku juz paliwo nie dochodzi. Jak przekręce kluczyk to słychać pompe po jakims czasie ale ma dziwny glos, jakby sie...
Witam szanownych kolegów. Pojawił się nowy problem w moim mercedesie w126 4.2v8 Problem polega na tym ze po nocy (w dzień nie ma tego problemu), muszę go kręcić 2 czasami 3 razy zanim odpali, po odpaleniu powoli (ociężale) wkręca się na obroty, potem juz jest ok. Wymienione: kable, kopułka,filtr paliwa,rozdzielacz (rotor) Problem zaczął się po wymianie...
Wtryski maja pylić i grać jak klapę wychylisz ręką na włączonej pompie takie piiiiiiiii . Może być padnięty regulator termiczny. I wywal/wymień małe sitko śrubie na wlocie paliwa do rozdzielacza. wtryski po załączeniu pompy niektóre pylą inne sikają po zaniku ciśnienia niektóre się zamykają a nie które leją jeszcze. dramat
Witam Mam problem z Mercedesem W124 2,6 benzyna, 6 cylindrów + gaz. Rocznik 1989. Otóż silnik nie ma pełnej mocy (ok. 50%), nie wkręca się powyżej 4500 obrotów, wyraźnie słychać, że komputer odcina większą dawkę. Wygląda to tak, jakby chodził w trybie awaryjnym. Zostało wymieniowe: świece, olej, rozdzielacz paliwa, komputer i problem dalej występuje....
kurka szlaczek cuda niewidy mi się dzieją odkręciłem ten przewód dolotowy paliwa do rozdzielacza ciśnienie jest potężne już wiem co go boli mianowicie zawór przelewowy za reduktorem nie otwiera się przez co wtryski leją a i tak by lały bo dwa lata nie było na paliwie jeżdżone i go zalewa dodatkowo powinien ten zawór otworzyć jakoś podciśnienie z przewodu...
Przecież podziękowałem, zresztą sam doszedłem że rozdzielacz leje i po wymianie oringów wewnątrz rozdzielacza nadal był problem z odpaleniem, tak jak by go zalewało. nic nie dawała regulacja przepływomierza, okazało się że po wybuchu gazu bardzo mocno wygieło ramię od przepływomierza i silnik dostawał za dużo paliwa w żaden sposób nie dało się wyregulować...
Zobacz czy z tłoka rozdzielacza nie wydostaje się paliwo.
Myślę, że nie parametry ale kolejność zapłonu i nie pasie ale na lewej pokrywie głowicy Proszę bardzo - nalepka z przedniego pasa. Od lewej: - przy jakiej temperaturze sprawdzamy zapłon (regulujemy) - czy przy regulacji podciśnienie na aparacie jest zdjęte czy założone - kąt ustawienia - dokładność ustawienia - obroty przy jakich sprawdzamy - obroty...
A zawory? Mają luz? Rozdzielacz do regulacji/naprawy bo nierówno dawkuje. Zawory są regulowane hydraulicznie. Możliwe że trzeba będzie się zająć rozdzielaczem. Ale nierówno (minimalnie) podający rozdzielacz nie będzie powodował takiego muła i gaśnięcia auta po kilkuset metrach. Gaśnięcie dzieje się często ale tylko w czasie jazdy. Jak sobie chodzi...
Czyli może to być przyczyną ze pozapaleniu codziennie rano auto jest jakby zapowietrzone terakuje ,dopiero po chwili pracuje prawidłowo ,oraz ze w górnym obrotów nie ma bo własnie objawy satakie jakby nie było paliwa ,moze te zaworki o który piszesz sa wysłuzone i nieszczelne. Dodano po 7 Byłem dziś u pompiarza tego który sprawdzał tę pompę na swojej...
Przy silniku napewno nie ma tego. Do rozdzielacza paliwa idzie przewód paliwowy plus drugi powrót. W zespole pompki też tego nie ma pod autem. A czy skrzynia automatyczna miała jakiś podgrzewacz? To idzie pod wycieraczką szyby albo do kabiny albo może pod auto. Już od prawie roku to nie działało i niby bez tego też silnik pracuje. Grzałka sama w sobie...
Najprawdopodobniej źle przeprowadzona procedura wymiany. A jaka tam jest procedura wymiany??? Wyciągasz starą pompę, wsadzasz nową - żadnej filozofii nie ma. Nawet nie trzeba w baku grzebać, bo pompa jest na zewnątrz. Odnośnie zapytania: może pompa łapie powietrze? Odkręć przy rozdzielaczu paliwa przewód doprowadzający benzynę, zanurz go do butelki...
W 1992 r nie robiono MB na gazniku lecz na KE Jetronicu. Z mechanicznym wtryskiem , z rozdzielaczem paliwa i klapą spiętrzającą. Dla pytającego: z Twojego opisu wynika , że daremne nasze pisanie , abyś sprawdził klapę spiętrzająca , bo i tak nie wiesz gdzie ona jest . Podpowiem , jak ściągniesz filtr powietrza to ją zobaczysz.
Nie zalewa silnik nie dostaje paliwa ,czujnik sprawdzony od 20° do 90°,podciśnienie przy zejściu z obrotów sięga 1,1 bara , stawiam jeszcze na przepone w rozdzielaczu może się skończyła. No i faktycznie pęknięcie przepony było powodem problemu,mimo wszystko jak ktoś posiada dane nastawcze dla tego silnika i dla 24V to byłbym wdzięczny. Wymieniłem rozdzielacz...
objawy wskazują na uszkodzenie rozdzielacza paliwa, sprawdz moze jeszcze czy nikt nie kombinował przy samym przepływomierzu powietrza, od spodu jest taka sprezynka która jest odpowiedzialna za ruch zwrotny tarczy przepływomierza i czy nie jest zatarte na tulejkach ramie przepływomierza
Witam. Od czego by tu zacząć.... Mam sprintera 902 2,2 cdi 80kw z 2005r i problem z odpalaniem sprintera jak jest ciepły. Bardzo długo kręci. W ostatnich miesiącach zostały zregenerowane wtryski, pompka wstępna, oringi układu paliwowego, zawór regulacji ciśnienia, termostat wraz z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego, rozrusznik i nowy aku. Po podłączeniu...
Wszystko jest tak jak było. Fachowcy podpowiadają że już leciwe KE-Jetroniki nie trzymają ciśnienia w rozdzielaczach jak nowe i klapa przepływomierza lata luźno po dłuższej jeździe bez przełączenia na Pb-dopełnienia ciśnienia paliwa i potencjometr klapy podaje sygnał do otwierania zaworu powietrza dodatkowego i silnik gaśnie przez zbyt ubogą mieszankę....
Jeżeli na wysokich obrotach pali, a na małych się dusi, to mogła spaść ta rurka pod rozdzielaczem paliwa. Układ ssący jest rozszczelniony i nie ma wystarczającego podciśnienia w kolektorze żeby otworzyć klapę przepływomierza. Na czujniki nie patrz, to jest prymitywny, mechaniczny wtrysk ze wspomaganiem elektroniki. Jak motor jest ciepły, to możesz cały...
Witam, posiadam auto jak w temacie. Silnik ten sam co w W124 i W126 tzn 2.6 benzyna 6 cylindrów. Instalacja gazowa BRC, zwykła (1 gen). Kupiłem auto uszkodzone, nie pamiętam czasów gdy pracowało poprawnie, a mówiąc ściślej gdy wogóle pracowało. Udało mi się doprowadzić do tego że po ciężkich kilkuminutowych mękach rozrusznika auto odpala na gazie. Zdarza...
(at)boncky Jaki masz silniki tz na D-Jecie czy K-Jecie bo 350 do początku 76 roku była na D-jecie tak jak kolega w pierwszym poście, a potem na K-Jecie? Przyczyn może być kilka dla K-Jetronica. Najbardziej błaha to nieszczelności w układzie dolotowym, większy problem to niskie ciśnienie paliwa i tu może być pompa albo regulator termiczny (przynajmniej...
Hej, ale autor pisze 1 Wrzesnia dalem nowy olej a 2 dni temu kontrolka znów się świeci. Jeśli dobrze dedukuję, że mowa o kontrolce ciśnienia oleju, to silnik dokonał żywota. K-Jeronic w gazie to swoją drogą trudny przeciwnik. Praca na gazie wymaga odłączania pompy paliwa, co pozbawia rozdzielacz chłodzenia i smarowania. Miałem dawno temu bmw e21 z k-jet...
gdyby było elektroniczne sterowanie zapłonem to nie zakładał bym tego tematu, w tym silniku jest kopułka i palec rozdzielacza na wałku rozrządu. Wtrysk mechaniczny KE-Jetronic, więc nie ma informacji o momentach wtrysku paliwa i potrzebuję skądś je zdobyć. przydało by mi się więcej informacji na temat tego przekładnika. Nawijam cewkę na przewody, ile...
Sprawdź gumowy łącznik pomiędzy zespołem rozdzielacza paliwa , a kolektorem ssącym oraz gumowe kolanko łączące zawór dodatkowego powietrza z kolektorem ssącym.
mercedes 210 E 220 DIESEL ( OKULAR) WITAM SERDECZNIE OD MIESIĄCA MA PROBLEM , RANO PO URUCHOMIENIU SILNIKA I PRZEJECHANIU OKOŁO DWUCH , TRZECH KILOMETRÓW ZAPALA MI SIE KONTROLKA KOMPUTERA : EPC: SPADAJA MI OBROTY DO OKOŁO 1000I NIEMA MOŻLIWOŚCI JAZDY . PO WYGASZENIU SILNIKA I PO PONOWNYM URUCHOMIENIU CZYNNOŚĆ POWTARZA MI SIĘ RAZ JESZCZE W SUMIE DWA...
Co prawda ja miałem MB 190 2.0l B+G ale sytuacja była identyczna z opisywaną. Winny był kabelek, który łączy silnik z karoserią. Miejsce na zdjęciu opisane "Kabelek MASA". Wydawało by się to bzdurą, ale faktycznie ISKRA do GAZU musi być znacznie mocniejsza, znacznie więcej prądu potrzebuje cewka, a silnik tą iskrę musi z powrotem z cewką złączyć......
Wszystko w normie oprocz cisnienia w inst. paliw. - jest 10 bar a powinno 5,5-6. Po podmiance regulatora nadal to samo. A co to dla Ciebie jest "regulator"? Dla mnie to część nr 59 na obrazku. http://www.unitcat.ru/mercedes/7/1/1/102... Jeżeli to wymieniałeś, a ciśnienie dalej się utrzymuje to prawdopodobnie zatkana jest rurka przelewowa...
Tak czytam i oczom nie wierzę. Toż u nas mamy Case-a IH z 1985 z silnikiem d239 (3,9 dm3) seryjnie 72KM. Obecnie ponad 8000 mth. Przy około 7000 mth dołożona turbosprężarka pompująca 1 bar i podkręcona dawka paliwa. Silnik jest nominalny. Żadnych stuków, zero dymu, nie ubywa oleju, odpala w każdy mróz. Sam silnik jest cichutki (może zasługa świetnie...
Zobacz czy nie wydostaje się paliwo z tłoczka rozdzielacza, wystarczy wyjąć klapę spiętrzającą. Była to głownie usterka 24, ale w 12 też się trafiały.
Ponieważ to mój pierwszy post na tym forum, witam wszystkich serdecznie. Każdy ma jakieś upodobania. Ja uwielbiam wręcz stare Mercedesy. Mam kilka sztuk, w tym W124 230E aut. + lpg, który ma ok. 1mln km przebiegu, z czego moje 400kkm (350kkm na lpg). Złego słowa nie mogę powiedzieć zarówno o aucie (kapitalnie skonstruowane) jak i jego eksploatacji na...
Witam serdecznie pacjent to mercedes 190 1.8 KAT bez LPG. Stał kilka lat, kupiłem go i zrobiłem wszystko co potrzeba olej, filtry, instalacja elektryczna itd. wszystko było OK przez około rok, teraz ma problem. Problem polega na tym iż gdy silnik nabiera temperatury 50stC i więcej to zaczyna szarpać. Im temperatura wyższa tym szarpanie mocniejsze. Nie...
Będę wdzięczny za pomoc w temacie sterowania wtryskiwaczem " zimnego startu ". Mercedes 380SL r107 silnik M116E38/116.960. VIN amerykański HDBA 45A 4BD 002354 odpowiednik europejski WDB 107 045 12 00 23 54 . Silnik po wymianie uszczelnień . Stopień sprężania w cylindrach 0,3-0,5 niższy od katalogowego. Odpalił ale chodził nierówno i nie miał mocy. Przemyłem...
znajduje sie na osce od klapy spietrzajacej. jak sciagniesz filtr to na rozdzielaczyu paliwa z przodu, taka czarna kostka. nic z nim nie zrobisz.
Osatatnio wpadlem na taki oto pomysl. Rozdzielacz wtrysku jest sterowany pradowo poprzez cewki. W celu zbogacenia mieszanki komputer zwieksza posiom sygnalu sterujacego, uklad wykonawczy w rozdielaczu podaje wieksza dawke paliwa. Teraz gdy odwrocimy biegunowosc zasilania cewki to w momencie zapotrzebowania na wieksza dawke zwiekszenie sygnalu bedzie...
Ja mialem taki motyw w mercedese 124 2,3l - winny byl rozdzielacz paliwa - jedna z dysz sie zapchala na wysokosci odpowiedzialnej za niskie obroty, wtedypalil na 3 gary, po dodaniu gazu palil na 4ry. Przy zasilani LGP nie bylo problemow bo paliwo idzie inna droga.
Witam! W126 4,2 89rok. Zmieniony silnik. Nie chcial odpalic. Zmieniony rozdzielacz paliwa. Dalej nie pali. Zmieniona jedna z pomp paliwa na nowa poniewaz stara szwankowala. Auto odpala, chodzi normalnie. Po ok 30 sek zostaje zgaszone w celu uzupelnienia plynu chlodniczego gdyz nie byl nalany po czy nie odpala. Nie slychac pompek paliwa. Okazuje sie...
emeryt2<<<< jak nie wiesz o co chodzi to się nie udzielaj, a nie zbierasz punkty na denerwowaniu ludzi, a już kilka było takich postów!!!!. Czemu nie szło paliwo na wtryski jak dochodziło na rozdzielacz? Mam jeszcze takie pytanie, czemu to jest wtrysk mechaniczny skoro idą przewody na wtryski ?.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
no wiec tak blosa montowalem sam, na szczesnie nie musialem robic zadnych przerobek gdyz rura dolotowa ma srednice 70mm wiec akurat pod blos, co to miejsca lokalizacji blosa zamontowałe, 7 cm dalej niz to było przy mikserze ( 7cm dalej to znaczy dalej od przepustnicy . I mimo ze silnik lepiej pracuje i reaguje jak to bylo w przyopadku miksera- to jak...
Należy równiez pamietać że nie wszystkie silniki Diesla posiadają pompkę paliwową i nie może zabraknąć ropki ponieważ.... zapowietrzy nam się silnik i nim póżniej pompa wyciagnie paliwo z baku to cały silnik pracuje na "sucho" zuzywają się wtedy pompa końcówki wtrysków i przede wszystkim cylindry pierścienie i tłoki... Ale to już bardzo rzadko się...
Posiadam czujnik paliwa który chciałbym zaadoptować do pojazdu własnej konstrukcji.Deska wskaźników pochodzi od mercedesa w123.Zmierzyłem wartości rezystancji dla czujnika z mercedesa i stwierdziłem że dla czujnika paliwa w miarę wzrostu poziomu paliwa rezystancja malała a w moim czujniku rośnie :( Czy możliwe jest dostosowanie charakterystyki posiadanego...
rozdzielacz paliwa mercedes rozdzielacz rozdzielacz paliwa przepływomierz
wymiana łożyska oporowego tyrystorowy moduł zapłonowy schemat diagnosta pytania
Nagrywanie muzyki na Akai GX-270D: Porady i ustawienia Instrukcja obsługi Vaillant turboMAX plus VU L 152/2-5