Rozlutownica nie może ssać ciągle bo studzi grot, ma być wyzwalana impulsowo.
Weź pod uwagę, że przy odłączonym wężyku podciśnienia, zawór pozostaje otwarty. Gdy choć jedno pokrętło jest ustawione na "ciepłe" (choćby minimalnie, aby tylko nie na całkiem "zimne"), nie powinno ssać z wężyka. Jeśli tutaj będzie ok, to usterka jest raczej mechaniczna - coś z klapami mieszajacymi. No i najważniejsze: czy płynu jest pod dostatkiem?...
Jakiego smoka , chyba wawelskiego , bo w 190E pompa jest na zewnątrz zbiornika i to poniżej jego dna. A doprowadzenie paliwa do pompy jest z dna zbiornika? Tam od spodu zbiornika jest jakiś przyłącz? :lol: Nie wiem czy zauważyliście, ale napisał że samochód zaczyna szarpać, bo po prostu zaczyna brakować paliwa (spada ciśnienie). O ile rzeczywiście...
WSSWWSSW To kolejność .
To jest element układu EGR (system recyrkulacji spalin) i nie ma nic wspólnego z układem gaszenia. Siłownik gaszenia (zasilany faktycznie podciśnieniem) był stosowany przy pompach rzędowych (i przy pompie był montowany - a nie na rurze ssącej)
Trudny jest dostęp do kolektora ssącego w Mercedesie W213 2.2 diesel 654.920 2016 r.
Wtryski są już nie tegez to raz. Dwa jest problem z turbo, albo pije już olej, albo jest dziura pomiędzy turbo a kolektorem ssący,.
Czujnik ciśnienia doładowania, ten w kolektorze ssącym. Przekroczenie zakresu pomiaru lub zwarcie, przerwa...
Bolączką tej rozlutownicy jest grzałka i zapychający się kanał, nie pompka :) Ta od mercedesa moim zdaniem ssie lepiej, ale jej główna, ogromna zaleta to fakt, że jest cicha. Już tylko dla tego faktu warto.
Kolego przede wszystkim zaczął bym od zmiany filtra paliwa i zobacz między filtrem są takie malutkie oringi i czy z nich nie leje podobny przypadek miałem w 2.5 ,i nie obeszło się bez ściągania kolektora ssącego.
Witam, problem rozwiązany piszę bo może komuś się ta informacja przyda, powodem wycieku oleju były uszczelniacze pod wymiennikiem ciepła pod kolektorami ssącymi.
Podgrzewanie kolektora to „19” - dochodzi jak widać gruby przewód 2,5
0,40 ssące 0,60 wydech
SSie dolot? czy nie ssie.
Membrana/talerzyk po lewej to siłownik do zwiększania obrotów po zimnym rozruchu (ssanie). O ile pamiętam w celu luzowało się kontrę i kręcąc tą membraną zmieniały się obroty.
Napisz jaki samochód. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... Ja do tego używam niby prostej konstrukcji wkrętarka na 12 V żeby w razie czego podpiąć się pod akumulator. I wiertło 9 z wprowadzeniem 6. Z tym że przy oplach 2.0 muszę odkręcić nieraz turbinę bo nie mam jak podejść. Przy fordzie i mercedesie musiałem odkręcić kolektor ssący żeby...
Witam. Mam podobnie więc pytanko jakie było rozwiązanie problemu? U mnie jeszcze na kolejtorze ssącym są wycieki oleju
Wymien zawór ERG nowy 1200 uzywany 600 i po kłopocie. znajduje się on na kolektorze ssącym
Na kolktorze ssącym jest przepływomierz pod przepływomierz włóż rękę prawdopodobnie spadła rurka gumowa.Powodzenia.
stałym tematem w mesiu jest podgrzewacz kolektora ssącego - nie wyłacza się, odłacz go i zobacz jak bedzie
Silnik wygląda na produkt Johson Electric: http://www.johnsonelectric.com/en/produc... U mnie w rozlutownicy uszkodziła się pompka ssąca to założyłem pompkę z centralnego zamka z mercedesa; ssie porządnie.
Wygląda to na nieszczelność w kolektorze ssącym.
no a panowie co z tym dmuchaniem w kolektor ssący
Podgrzewacz kolektora ssącego.
trzeci kolektor ssący
Trzeba, bo powietrze musi dostawać każdy silnik. I to nie małej średnicy rurka, tylko porządna rura musi iść a na końcu daszek i ssanie ma być od dołu.
Ssący 0,4 wydech 0,6 GMP czy OT w kanale z wycięciem z kropką
Przejechałem z 1500km z urwana klapka. Czy mógł uszkodzić się cylinder. Silnik pracował równo tylko syczał w związku z nieszczelnym dolotem. Nie wiem czy rozbierać dalej i szukać klapki. Czy zaślepiac i składać.
dokladnie tak jak mowi dali. Zaworki od turbo z lewej strony pod maska . jak jest nieszczelny nie zalaczy sprezarki a po wylaczeniu silnika slychac charakterystyczne ssanie
Witam. ktoś mi może powiedzieć gdzie mogę szukać przyczyny tego błędu Szukaj na kolektorze ssącym.
316cdi więc założyłem że 906 No to źle założyłeś: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B... W linku nie ma ostatniej generacji Sprintera, ale on również ma wersję o oznaczeniu handlowym "316 CDI" Do tego (żeby nie było za łatwo) model 906 ma dwa silniki: 646 (wcześniejszy) i 651 (późniejszy). Oba auta można było kupić z oznaczeniem "316...
psuły się przepływomierze. Jest na ECU przy kolektorze ssącym.
we własnym zakresie możesz jeszcze wykluczyć układ zapłonowy, wystarczy psikąć Plaka do powietrza ssanego i sprawdzisz czy będzie pracował trochę dłużej, jak tyle samo czasu to znaczy że coś z zapłonem.
Wystarczy odkręcić kolektor ssący ;)
Zapłon jest "nieregulowalny"!! Sprawdź szczelność kolektora ssącego
hmmm brak mocy moze byc spowodowany nieszczelnym zaworkiem od podcisnienia turbiny. Znajduje sie z lewej strony pod filtrem. Odpowiedzialny jest za wlaczanie turbiny przy odpowiednich obrotach. Jezeli jest nieszczelny to nie ma sily popchnac zawleczki, a ssanie rowniez przy tego typu usterce wystepuje .
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Podciśnienie W202 Mercedes. Czy posiada ktoś schemat podciśnienia do Mercedesa W202 C180 1.8 benzyna? Chciałem wymienić uszczelkę kolektora ssącego i zauważyłem, że pod nim jest urwany przewód, ale nie wiem, gdzie powinien iść. Może ktoś posiada taki schemat, gdzie go podłączyć?
Czujnik barometryczny powinien znajdować się w kolektorze ssącym.
Rzuć okiem na węże podciśnienia wychodzące z kolektora ssącego.
nie trzeba sprytne klucze troche meczarni i po problemie
kolego tenczujnik u góry z trzema kablami to map sensor on musi byc podłonczony wężykiem do kolektora ssącego
Moc wróciła,powodem braku mocy były pourywane klapki w kolektorze ssącym.
Witam może turbina się kończy. Odłącz przewód pomiędzy kolektorem a głowicą i odpal.
Jak jest pozatykany dopływ paliwa do filtra to najłatwiej olej zasysa napędem pompy zasilającej. Oringi na wtryskiwaczach i pompach wtryskowych też moga przepuszczać. Za duze ssanie występuje przy niedrożnym dopływie. MR 0310 za mała wartość sygnału czujnika wału korbowego, może się wysunął.
No chyba turbosprężarka nie jest w porządku,pojawił się olej .Jak dobrze widzę to od strony kolektora wydechowego, warto sprawdzić czy turbina nie pcha oleju do kolektora ssącego.
recyrkulator spalin trzeba sprawdzic jego otwarcie , kontrolując tym samym przepływomierz powietrza jaka masę pokazuję podczas zaworu zamkniętego i otwartego. za dużo spalin trafia na ssanie
A po wpięciu do OBD jakieś błędy pokazuje.
Zmienne fazy mam tylko na wałku ssącym . Wiem , że skala na kole pasowym jest po to aby zmierzyć, kontrolować wyciąg łańcuszka więc jeżeli na nowym wskazuje 8 stopni to coś mi się tu nie podoba . Poza tym , w aucie jest problem ponieważ strasznie silnikiem telepie na wolnych obrotach . Próbuje się dopatrzyć przyczyny w nieprawidłowo ustawionym rozrządzie...
Czy do komputera jest podłączony wężyk z kolektora ssącego za przepustnicą.?
ssać mercedes kolektor ssać mercedes zawora ssać mercedes
głośniczek komputerowy gryzonie gryzoni flash iphone
napęd normstahl ultra kondensator samyoung
Mixer audio – brak świecenia LED i LED MP3, działa audio – typowe przyczyny zasilania Chwilowe duże spalanie – przyczyny, diagnostyka OBD, DPF, MAF, GDI, Diesel, benzyna