To jest element układu EGR (system recyrkulacji spalin) i nie ma nic wspólnego z układem gaszenia. Siłownik gaszenia (zasilany faktycznie podciśnieniem) był stosowany przy pompach rzędowych (i przy pompie był montowany - a nie na rurze ssącej)
Rozlutownica nie może ssać ciągle bo studzi grot, ma być wyzwalana impulsowo.
Wtryski są już nie tegez to raz. Dwa jest problem z turbo, albo pije już olej, albo jest dziura pomiędzy turbo a kolektorem ssący,.
Weź pod uwagę, że przy odłączonym wężyku podciśnienia, zawór pozostaje otwarty. Gdy choć jedno pokrętło jest ustawione na "ciepłe" (choćby minimalnie, aby tylko nie na całkiem "zimne"), nie powinno ssać z wężyka. Jeśli tutaj będzie ok, to usterka jest raczej mechaniczna - coś z klapami mieszajacymi. No i najważniejsze: czy płynu jest pod dostatkiem?...
Jakiego smoka , chyba wawelskiego , bo w 190E pompa jest na zewnątrz zbiornika i to poniżej jego dna. A doprowadzenie paliwa do pompy jest z dna zbiornika? Tam od spodu zbiornika jest jakiś przyłącz? :lol: Nie wiem czy zauważyliście, ale napisał że samochód zaczyna szarpać, bo po prostu zaczyna brakować paliwa (spada ciśnienie). O ile rzeczywiście...
Trudny jest dostęp do kolektora ssącego w Mercedesie W213 2.2 diesel 654.920 2016 r.
WSSWWSSW To kolejność .
Witam, problem rozwiązany piszę bo może komuś się ta informacja przyda, powodem wycieku oleju były uszczelniacze pod wymiennikiem ciepła pod kolektorami ssącymi.
Wymien zawór ERG nowy 1200 uzywany 600 i po kłopocie. znajduje się on na kolektorze ssącym
SSie dolot? czy nie ssie.
Wygląda to na nieszczelność w kolektorze ssącym.
Czujnik ciśnienia doładowania, ten w kolektorze ssącym. Przekroczenie zakresu pomiaru lub zwarcie, przerwa...
Kolego przede wszystkim zaczął bym od zmiany filtra paliwa i zobacz między filtrem są takie malutkie oringi i czy z nich nie leje podobny przypadek miałem w 2.5 ,i nie obeszło się bez ściągania kolektora ssącego.
Podgrzewacz kolektora ssącego.
316cdi więc założyłem że 906 No to źle założyłeś: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B... W linku nie ma ostatniej generacji Sprintera, ale on również ma wersję o oznaczeniu handlowym "316 CDI" Do tego (żeby nie było za łatwo) model 906 ma dwa silniki: 646 (wcześniejszy) i 651 (późniejszy). Oba auta można było kupić z oznaczeniem "316...
no a panowie co z tym dmuchaniem w kolektor ssący
dokladnie tak jak mowi dali. Zaworki od turbo z lewej strony pod maska . jak jest nieszczelny nie zalaczy sprezarki a po wylaczeniu silnika slychac charakterystyczne ssanie
Witam. Mam podobnie więc pytanko jakie było rozwiązanie problemu? U mnie jeszcze na kolejtorze ssącym są wycieki oleju
Witam. ktoś mi może powiedzieć gdzie mogę szukać przyczyny tego błędu Szukaj na kolektorze ssącym.
trzeci kolektor ssący
psuły się przepływomierze. Jest na ECU przy kolektorze ssącym.
Wystarczy odkręcić kolektor ssący ;)
0,40 ssące 0,60 wydech
Zapłon jest "nieregulowalny"!! Sprawdź szczelność kolektora ssącego
kolego tenczujnik u góry z trzema kablami to map sensor on musi byc podłonczony wężykiem do kolektora ssącego
Rzuć okiem na węże podciśnienia wychodzące z kolektora ssącego.
Membrana/talerzyk po lewej to siłownik do zwiększania obrotów po zimnym rozruchu (ssanie). O ile pamiętam w celu luzowało się kontrę i kręcąc tą membraną zmieniały się obroty.
Na kolktorze ssącym jest przepływomierz pod przepływomierz włóż rękę prawdopodobnie spadła rurka gumowa.Powodzenia.
Moc wróciła,powodem braku mocy były pourywane klapki w kolektorze ssącym.
stałym tematem w mesiu jest podgrzewacz kolektora ssącego - nie wyłacza się, odłacz go i zobacz jak bedzie
No chyba turbosprężarka nie jest w porządku,pojawił się olej .Jak dobrze widzę to od strony kolektora wydechowego, warto sprawdzić czy turbina nie pcha oleju do kolektora ssącego.
recyrkulator spalin trzeba sprawdzic jego otwarcie , kontrolując tym samym przepływomierz powietrza jaka masę pokazuję podczas zaworu zamkniętego i otwartego. za dużo spalin trafia na ssanie
Trzeba, bo powietrze musi dostawać każdy silnik. I to nie małej średnicy rurka, tylko porządna rura musi iść a na końcu daszek i ssanie ma być od dołu.
Bolączką tej rozlutownicy jest grzałka i zapychający się kanał, nie pompka :) Ta od mercedesa moim zdaniem ssie lepiej, ale jej główna, ogromna zaleta to fakt, że jest cicha. Już tylko dla tego faktu warto.
Ssący 0,4 wydech 0,6 GMP czy OT w kanale z wycięciem z kropką
To je ono :) W tym miejscu jednak szybciej policzy gwiazdy na niebie niż impulsy z koła zamachowego. Musieli mieć dobre ciśnienie wody na tej myjni... W takim razie regulacja wolnych obrotów też nie chodzi (np. tzw. "ssanie")
Podgrzewanie kolektora to „19” - dochodzi jak widać gruby przewód 2,5
jest duża szansa że problem z EGR, ostatniu walczyłem z podobnym problemem, ktoś wyciągał alternator i mosiał ściągnąć rurę od turba, później założył ale nie skręcił opaski i zwaliło rurę... Sprawdź układ ssący od przepływomierza w kierunki kolektora ssącego
Napisz jaki samochód. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... Ja do tego używam niby prostej konstrukcji wkrętarka na 12 V żeby w razie czego podpiąć się pod akumulator. I wiertło 9 z wprowadzeniem 6. Z tym że przy oplach 2.0 muszę odkręcić nieraz turbinę bo nie mam jak podejść. Przy fordzie i mercedesie musiałem odkręcić kolektor ssący żeby...
Witam mam Sprintera 313 z roku 2003 przebieg 180tys no niestety stracił siłę zauważyłem że pod korkiem wlewu oleju lekko wydmuchuje olej a jak się stanie obok auta to słychać charakterystyczne ssanie pazdrawiam
Jeśli samochód stoi krzywo, zjedzie się nim na prostą, to po kilku zakręceniach odpala. Jeśli jednak ktoś próbuje uruchomić go na krzywiźnie, to po tym na prostej trzeba naprawdę długo kręcić zanim zapali. To ja bym szukał wady w zbiorniku, w smoku ssącym.
Witam. Potrzebuję pilnie porady. W Mercedesie w203 c200 2.2 cdi urwała się klapa w kolektorze ssącym. Czy po usunięciu wszystkich klap auto będzie chodziło normalnie? Czy ktoś już usuwał klapy z kolektora ssącego w Mercedesie 2.2 cdi? Ja usuwałem już klapy w Bmw 2.0d i w 3.0 d. Auto chodzi idealnie a Mercedes nie wiem. Pilnie potrzebuję porady.
Mam taki problem gdy przekręcę kluczyk w stacyjce to zapala mi się lampa od grzania się świec ale on tak szybko nie zgaśnie dopiero gdy trochę pojeżdżę. Wydaje mi się ze to jest wina świec ale żeby je wymienić muszę zdjąć kolektor ssący jak go zdjąć ?
Czujnik barometryczny powinien znajdować się w kolektorze ssącym.
we własnym zakresie możesz jeszcze wykluczyć układ zapłonowy, wystarczy psikąć Plaka do powietrza ssanego i sprawdzisz czy będzie pracował trochę dłużej, jak tyle samo czasu to znaczy że coś z zapłonem.
Czy do komputera jest podłączony wężyk z kolektora ssącego za przepustnicą.?
Mam głupie przeczucie ,że może pierścień się przytarł Może być też zawór ssący/wydech.
Zmienne fazy mam tylko na wałku ssącym . Wiem , że skala na kole pasowym jest po to aby zmierzyć, kontrolować wyciąg łańcuszka więc jeżeli na nowym wskazuje 8 stopni to coś mi się tu nie podoba . Poza tym , w aucie jest problem ponieważ strasznie silnikiem telepie na wolnych obrotach . Próbuje się dopatrzyć przyczyny w nieprawidłowo ustawionym rozrządzie...
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Podciśnienie W202 Mercedes. Czy posiada ktoś schemat podciśnienia do Mercedesa W202 C180 1.8 benzyna? Chciałem wymienić uszczelkę kolektora ssącego i zauważyłem, że pod nim jest urwany przewód, ale nie wiem, gdzie powinien iść. Może ktoś posiada taki schemat, gdzie go podłączyć?
mercedes ssać kolektor ssać mercedes zawora ssać mercedes
gryzonie gryzoni uszkodzony moduł pralka butli propan butan
ekspres delonghi ekspres delonghi
Bluetooth w RCD300 Grundig – adaptery, integracja, montaż, kompatybilność Kamera do nagrywania: Sony ZV-1 II, Panasonic GH6, GoPro Hero 12, DJI Action 4 – wybór i parametry