Pomysł zastosowania przetwornicy napięcia z 12V na 5V zupełnie nie trafiony. To nie tak się robi, nie można tak, to nie będzie działać. Przetwornica służy do zasilania a nie konwersji sygnałów do niższych poziomów. Drugi błąd to fakt że to przetwornica STEP-UP czyli podnosząca napięcie a nie obniżająca... Pomysł wypali tylko na dzielniku lub osobnym...
Niema iskry zasilanie cewki jest natomiast sygnłu sterującego nie ma.Będe wdzięczny za podpowiedzi.
panowie,macie uszkodzone cewki w duoventilu.Modulik sterujący wykrywa zwiększony pobór prądu i przestaje nimi kluczowac.
jest mierzony prąd na wyjściu. Podobnie jak w Mercedesie, nieoryginalny rozrusznik nie pozwoli uruchomić silnika. Wymiana cewki elektro-włącznika ze starego pomagała. Zmierz rezystancję uzwojenia i porównaj.
podobno też jest dobry .niema sterowania masą z prawego nadkola (zielony przewód idący na prawy pin cewki)
Jeżeli ma jeszcze central pneumatyczny to wlutuj się w cewki przekaźników na pompie. w nowsztch c klasach są elektryczne i w każdych drzwiach jest sterownik CAN'owy
O kolego a texa to ogarnie? Ogolnie doszydlem do tego ze na cewki przy zawornach do otwierania dzwi nie wychodzi masa tylko dwa plusy. Mozesz podpowiedziec jak to przeprogramowac a i czy jak zamowie nowy bede musial programowac? Mam do dyspozycji Texa nawigator. Pozdrawiam.
Zawór sterowany jest PWM, wtedy będzie słychać cykanie różne w zależności od wypełnienia. Na stałym podpięciu nie będzie cykał, cyknie raz przy załączeniu. Pobór duży, bo opór cewki mały.
Masz okrągłe gniazdo na lewym nadkolu , tam jest sygnał TD , jest też , na pewno , moduł zapłonowy tranzystorowy , cewka zwykła , z pinu 1 cewki przez inwertor i będziesz miał sygnał dla wtrysku LPG. Zespolonym przekażnikiem dla pompy paliwa steruje sygnał z cewki czy TD? Może się mylę , podaj co to za rocznik.
Jeżeli masz drugi moduł, to łatwo sprawdzić(porównać), które przekaźniki odpowiedzialne są za daną funkcję fotela. Jeżeli działają odpowiednie przekaźniki w jednym i drugim module, to mogą już mieć styki przypalone, lub ich brak. Jeżeli nie działają, to można sprawdzić cewki przekaźników, sprawdzić sterownik od strony druku(zimne luty).
Witam. Mercedes W 202, 1997 rok, założony gaz, sterowanie na siemensie bezpośrednio na cewki. Problem to zanikająca iskra na 1 i 4 cylindrze. Odpala na wszystkich cylindrach by po jakimś czasie (ten czas jest bardzo różny od kilku sekund do kilku godzin) palić tylko na dwa cylindry (2 i 3). Układ z traconą iskrą, zamiana cewek miejscami nie daje poprawy....
Gregorio - katalizator był sprawdzony , czytaj. Tam jest podwójny czujnik pedału gazu , jeden steruje jedną trójką , drugi drugą. Tutaj bym szukał błędu. Silnik ma podwójne cewki zapłonowe na każdy cylinder, spróbuj zamienić /przynajmniej dwie/ na pracującą trójkę.
witam miałem problem z nie równą praca silnika, wiadomo przewody kopułka palec itd - sprawdzone ale silnik nadal nie pracuje równo.Kupiłem lampe do ustawiania zapłonu w celach diagnostycznych i wykryłem jakąś usterke teoretycznie cewki, jak zapinam kabel czujnika lampy na kabel z cewki, to migotanie jest z przerwami co 2 sek (badałem na innym aucie...
Witam . Sprinter stracił moc i zaczął dymić na biało.Stwierdzono uszkodzenie cewki sterowania wtrysku .Wymieniony został cały wtrysk o takich samych parametrach ,lecz nie zaistniała znaczna poprawa.Czy kasowanie błędu ma jakiś wpływ na poprawę pracy silnika?
1.BEZPIECZNIKI POD DESKĄ Z PRAWEJ STRONY: F1 - 7.5A - OKNO OBROTOWE F2 - 30A - SZYBA PASAŻERA,SZYBER-DACH PRZÓD F3 - 30A - SZYBA KIEROWCY,SZYBER-DACH TYŁ F4 - 25A - CENTRALNY ZAMEK F5 - 10A - OŚWIETLENIE KABINY F6 - 20A - GNIAZDA WTYKOWE W KABINIE P,L F7 - 7.5A - TELEFON F8 - 20A - ALARM ANTYWŁAMANIOWY(EDW) F9 - 10A - PRZEKAŹNIK OGRZEWANIA DODATKOWEGO...
Udało się przeprowadzić kalibrację po dokładnym wyczyszczeniu wszystkich zaworów i całego układu, został on odpowietrzony, akumulator został sprawdzony. Kalibracja przeszła bez problemu, natomiast w tym momencie stojąc w miejscu mogę sterować osią dowolnie, podczas jazdy wystarczy ruszyć kierownicą kilka razy i wyskakuje błąd " Układ wyśrodkowujący...
Znajdź moduł sterowania zamkiem ( dokładnie nie pamiętam, ale jest pod schowkiem pasażera albo ma prawym przednim słupku na dole) i po zdjeciu obudowy znajdź specjalny wielostykowy przekaźnik ( a właściwie wyprowadzenia cewek sterowanych masą) i tam podłącz (przez diody) sterowanie z alarmu/ster. zamka masą ( oczywiście otw. do cewki "otwórz")- spróbój...
Witam Miałem problem z Mercedesem i sterownik tam występujący to LN R1. Ktoś pisał o uszkodzonych przełącznikach uważam, że raczej one nie powinny się przepalać bo sterują cewki przekaźników a prądy tam są grubo poniżej 1A. Sprawdziłem wszystko w końcu zaczęłam dokładnie oglądać płytę sterownika pod lupą. Okazało się że przy wlutowanych przekaźnikach...
Ten klucz bierze zasilanie z cewki, która umieszczona jest w pierścieniu w stacyjce. (baterie w pilocie zasilają tylko część klucza która obsługuje CZ) Otóż miałem kilka przypadków, że obrywało się mocowanie ceweczki w kluczu (która odbiera ze stacyjki indukcyjnie zasilanie) Z wyjęciem płytki drukowanej z klucza nie ma problemu: należy wyjąć baterie,...
ale w tej wersji nie ma modułu, cewkami steruje sterownik
Mercedes W210 E230 z silnikiem M111.970 (150 KM). Po wymianie filtrów LPG samochód przejechał 10 km i nagle zabrakło iskry na dwóch cylindrach (1 i 3). Dziwne jest to, że to nie są dwa cylindry zasilane jedną cewką, ale dwa cylindry zasilane z górnych wyjść obydwu cewek. Sterowanie cewek z HFM działa, bo cylindry 2 i 4, na których cewki są bezpośrednio...
W Sprinterze sterujesz bezpośrednio silniczkiem . Przekaźnik "rozcina" przewód i podaje +12V na silniczek. Albo masą na kablach sterujących(oczywiście z ,,rozcinaniem,,)-żółto/czarny i zielono/czarny. W LTku zasada ta sama tylko kolory kabli inne, jakie-nie pamiętam. Z przekaźników montuje się taki układzik: http://obrazki.elektroda.pl/4981687600_1...
1. Podpinasz się pod remote lub sterowanie anteną. W instrukcji radia na pewno jest zaznaczone które to kable. 2. podłączasz pod in rear i in front. Pamiętaj żeby podpiąć wyjścia z radia odpowiednio sub pod rear a front pod front. Innaczej nie będziesz miał sterowania subem z radia. 3. Podłącz tak jak na zdjęciu. dsk pod fl,fr a suba pod rl - i rr +....
Witam mam problem z mercedesem w123 250mb mianowicie ostatnio zdazały sie problemy z odpalaniem poniewaz zanikała iskra ale jak juz odpalił to juz chodził,ale od wczoraj to juz nie odpala,nie ma iskry a dokładnie sterowania minusowym biegunem cewki poniewaz jak dam ninus z aku na cewke to przy rozłączeniu iskra sie pojawia,zmieniłem cewke i nadal nic,przy...
silnik jest na ciągłym mechanicznym wtrysku KE-Jetronic (wspomaganym elektronicznie) i nie ma tam klasycznego aparatu zapłonowego - jest czujnik położenia wału i na jego podstawie sterownik wtrysku steruje zapłonem poprzez jedną cewkę której przewód WN idzie od rozdzielacza mechanicznego z wirującym palcem. Palec ma odpowiednią szerokość, tak aby przeskok...
Wersje tego przekaźnika są różne, ale zadanie proste: porównać sygnał prędkości obrotowej silnika TD z sygnałem przychodzącym z cewki na wałku kompresora klimatyzacji (styki 9 i 11 na poprzednim zdjęciu przekaźnika i na schemacie). Jeżeli jest różnica - to znaczy, że z jakiegoś powodu jest poślizg na pasku wieloklinowym. Jeżeli jest poślizg - to przekaźnik...
Ja akurat mam brak ogrzewania w Vito v230 benzynowy. Dzisiaj rozbierałem elektrozawór i okazało się, że po stronie cewki dostał sie płyn ponadto już uszczelki są sparciałe. Myślę, że poszło mi uzwojenie cewki od tej wody ( płynu) . Te elektrozawór jest w sąsiedztwie kielicha przedniego amortyzatora w pobliżu obudowy filtra powietrza na wysokości przepływomierza...
tranzystor tylko jeden uszkodzony ale mam na podmianę z innego autka, biały przewód jest do anteny, a ten wiszący w powietrzu to możliwe że od świateł. nie wiem jak ten elektromagnes był podłączony bo ma 2 cewki nawinięte, zielona i czerwona, począdki uzwojeń zlokalizowałem na płytce bo wystawały resztki , ale końce są zlutowane razem i wiszą w powietrzu.
Tak jak napisałem, jest brak iskry, czyli na obu cewkach nie ma iskry, piszę obu bo są dwie cewki na cztery cylindry, brak jest sterowania na cewki, plus po stacyjce do nich dochodzi. Tak jak pisałem nie ma też błędów i wszystkie wartości rzeczywiste są prawidłowe poza kątem wyprzedzenia zapłonu którego nie ma na obu zestawach (komputer, stacyjka, blokada,...
Witam. Mam mb c200 z 96 r. Padło sterowanie jednej cewki.Nie jest to sterownik PMS ale odpowiednik BOSCH.Czy ktos wie co podstawic w miejsce orginalnego tranzystora sterującego jedną z cewek zapłonowych?Ma on 4 połączenia. pozdrawiam NACKO
Witam, mam problem z CLK 3.2 V6 B+G '99 Auto nie odpala, rozrusznik kręci, paliwo jest, iskra jest, przepustnica działa, czujnik wału OK, czujnik wałka OK, czujnik temperatury OK, ciśnienie paliwa OK, przepływomierz OK, świece nowe, cewki OK, kable OK. Auto łapie na 1 sekundę i gaśnie. Na plaku pali i reaguje, na gazie brak biegu jałowego i po zejściu...
Najprawdopodobniej przyczyną jest elektronika (a dokładniej ten nieszczęsny złośliwy chip). Co brakuje na przekaźniku podczas rozruchu, plusa na cewkę czy masy sterującej z ECM?
1.BEZPIECZNIKI POD DESKĄ Z PRAWEJ STRONY: F1 - 7.5A - OKNO OBROTOWE F2 - 30A - SZYBA PASAŻERA,SZYBER-DACH PRZÓD F3 - 30A - SZYBA KIEROWCY,SZYBER-DACH TYŁ F4 - 25A - CENTRALNY ZAMEK F5 - 10A - OŚWIETLENIE KABINY F6 - 20A - GNIAZDA WTYKOWE W KABINIE P,L F7 - 7.5A - TELEFON F8 - 20A - ALARM ANTYWŁAMANIOWY(EDW) F9 - 10A - PRZEKAŹNIK OGRZEWANIA DODATKOWEGO...
Zobacz co dzieje się z sygnałem sterującym cewką w czasie wypadania zapłonu.
Witam forumowiczów. W samochodzie kolegi mam następujący problem z kluczykiem, tzw. płetwą. W pewnym momencie przestał komunikować się ze stacyjką, po jakimś czasie komunikacja powróciła. Teraz znowu brak reakcji. Luty cewki na płytce wyglądają na poprawiane. Dodam, że kluczykiem zapasowym (płaski serwisowy, bez sterowania centralnym) można odpalić...
Ja bym to tylko porządnie zaizolował. Ewentualnie wyjąć piny z kostek i skrócić 2cm . To nie destrukcja calości jak w Oplu czy Mercedesie
Witam nie moge zakalibrowac 3 osi sterowanej hydraulicznie.Cały czas wywala bład e5 w texie.Texa oraz star diagnosis podpowiada by sprawdzic zawory 4 szt w bloku hydraulicznym oraz powietrze w układzie.Po nieudanej kalibracji wywala takze bład czujnika cisnienia ten wyzej w bloku hydraulicznym który został zakupiony nowy orginalny.Opis błedu sygnał...
Witam. Trafił mi się do naprawy sterownik z mercedesa jak w temacie. Sterownik był już naprawiany i miał wstawione dwa nowe tranzystory sterujące cewkami. Nie piszę na razie jakie to tranzystory bo to w sumie teraz nie istotne. Po wlutowaniu nowych tranzystorów silnik dalej nie palił na dwa gary. Okazało się, że spaliła się wewnątrz hybrydy ścieżka...
Witam zlece naprawe w/w sterownika brak sterowania cewki zapł 1 i 6 cylindra po zawrciu na przewodach Oferty na pw Tylko powazne oferty Pzdr
Kolego symbol graficzny oznacza zawór dawkujący AdBlue. Rozebrałem tą pompę i niestety nie ma w niej nic oprócz silnika do napędu pompy i elektroniki która nim steruje . Poniże układ wewnętrzny pompy. Silnik pompy na obrazku wskazywał by na silnik (krokowy) jaki był używany był w starszych systemach. Ale ja jeszcze tego nie rozbierałem więc mogą sie...
Dokładnie, mój pomiar prądu napewno był obarczony dużym błędem, mimo wszystko uważam że na 80% mieści się to przedziale 9-20A (a na 90% mieści się w przedziale 6-30A) przy śr. obciążeniu, a to daje już jakieś wyobrażenie. Te wskaźniki napięcia/prądu mają dedykowany bocznik o znikomej rezystancji. Tak pomiar na najwyższym biegu, heh jak zauważyłem takie...
Jest tam cewka WN na 1 i 4 cylinder. Może być cewka lub sterowanie cewką -koncówka mocy pod pinem F-20.
Pacjent Mercedes w124 przyjechał z zainstalowaną klimatyzacją na podłączenie sterowania do niej. Po podłączeniu panelu oraz sterownika sprężarki załącza się na 2-3 sekundy po czym rozłącza do następnego uruchomienia silnika bądź wyciągnięcia sterownika sprężarki. Do sterownika podłączyłem zasilanie +15,masę -31 przewód do cewki sprężarki zacisk 87 czujnik...
Witam. Możesz nie mieć miecha podnoszącego oś ale możesz mieć układ odpowietrzający poduszki osi wleczonej i układ pomocy przy ruszaniu. Masz jakieś przyciski do obsługi tych funkcji w kabinie? Z innej beczki. Szukam cewkę elektrozaworu sterującego skrętem osi. Elektrozawór ATOS. Dodano po 4 I gdybyś mógł zmierzyć oporność tej cewki, jeśli jeszcze masz...
Klimatyzacja oryginalna. Ciśnienie jak pamiętam po napełnieniu klimatyzacji i uruchomieniu silnika było około 17 Dodano po 1 Napięcie chyba jest ponieważ zdjąłem obudowę z przekaźnika i podłączyłem kostkę uruchomiłem silnik i zwarłem palcem stycznik na cewce wentylatory zadziałały.Ponadto obejrzałem ten sterownik przekaźnik i jest jakby dobry posiada...
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
przyłączę się do tematu ... mam C180 i wentylatory od Klimy się nie włączają ale ... są dwa przekaźniki które sterują u mnie tymi wentylatorami. 1. ( niebieski 15A ) od prawdopodobnie ma dochładzać silnik gdy nie wyrabia główny wentylator 2. ( zielony 30A ) chłodzenie układu klimatyzacji i napięcie ze styków do silników jest puszczone przez duży rezystor...
Dowolny z cewką na 12VDC może być od gazu. W razie problemów z dostaniem można dać cewkę 24VAC.
Czyli nie ma masy na cewce przekaźnika. Prawdopodobnie przekaźnik jest sterowany masą z ECU. Po zmostkowaniu 30 i 87 pompa się uruchamia? Można odpalić samochód?
Widzę że kolega ma jakąś urazę do marki Hiab, jaki to on feee... Ja nie mogę tego powiedzieć. Skoro masz urazę do tej marki to twoja sprawa. Gdybyś chciał to jednak przypisać mnie to wskaż mi chociaż to miejsce. Czyli co? Sterować samochodem z pilota żurawia się nie da? Bo dalej kolega temu zaprzecza co napisałem wyżej. Nie pilotem żurawia tylko pilotem...
Wyjdź na zewnątrz z przewodem sterującym i daj jakiś tranzystor lub moduł na zewnątrz sterownika. Pozdrawiam.
Wyglada to na problem z cewkami. Możliwe ze cewka ma gdzieś wewnętrzne przebicie a sterowanie idzie bezpośrednio z ECU wiec przebija na wyjściu sterownika.
Ale to nadal nie sygnalizacja zamknięcia zamka a tylko sygnalizacja pracy siłownika . Wystarczy ,że popychacz się obluzuje ,cięgno wypadnie z mocowania w zamku a dioda będzie pokazywała stan nie prawidłowy do faktycznego . Bezsensowna taka sygnalizacja ,ot gadżet a nie funkcjonalność użytkowa i bezpieczeństwo . Nie byłbym aż tak pryncypialny w krytyce....
tak w opisie napisałem ze nie jest na cewkach tylko kopułki kable kopułki i palec są dobre zanika sterowanie wtryskiwaczem.
do czujnika poł. wału jest dojście za kolektorem dolotowym zwykle imbus 5mm jeżeli obrotomierz skacze to jest ok, sprawdź koniecznie jeszcze czujnik położenia wałka rozrządu, domyślam sie że masz sterownik VDO HFM często też padają tranzystory sterujące cewkami. Zmieniałeś te ekranowane przewody ww czujników?
W nowszych autach podanie (+) od postojowych sterowanych po CAN-ie nie daje spodziewanych zmian stanów potrzebnych dla sterowania automatyki świateł dziennych LED . Dzieje się tak w wielu modelach samochodów. Włącz do układu dodatkowy przekaźnik i za jego pomocą steruj światłami dziennymi LED. Cewka przekaźnika równolegle z żarówką postojowych a styki...
stały problem w tych silnikach to: problemy z wysokim napieciem - uszkodzenia cewek, sterowanie cewkami - pada hybryda w sterowniku sterowanie wtryskiwaczami lewe powietrze ciśnienie i szczelnośc cylindrów przepływomierz
Na teście komputerowym po rozgrzaniu silnika komputer pokazuje temperaturę silnika 67 stopni. Natomiast na zegarze samochodu licznika 80 stopni. I teraz nie wiem gdzie pokazuje prawdziwą temperaturę. Najlepiej sprawdzić temperatury według licznika i komputera przy pierwszym porannym uruchomieniu, gdy wszystkie temperatury są jednakowe i są równe temperaturze...
W moim Mercedesie gdy go kupilem nie bylo orynalnej anteny elektrycznej. Udalo mi sie zdobyc Hirschmanna ale od Seata, nie ma w niej sterowania. To akurat nie problem bo zrobie proste sterowanie za pomoca dwoch przekaznikow rozwierno-zwiernych, ale ty rodzi sie pytanie-czy wyjscie na sterowanie anteny z radia samochodowego moze byc obciazone cewkami...
A po co tam więcej ? Im mniej tym lepiej...jeśli działa. Moim zdaniem powinieneś się cieszyć, że jest taki bo będzie mniej awaryjny. Zwykła przetwornica sterowana jakimś prockiem....moim zdaniem jest ok. Półprzewodniki i cewki się nie psują z czasem zatem jedyne co może paść to te duże kondensatory ale one są daleko od nagrzewających się cewek i łatwo...
[Quote = "blue_17"] Mercedes-Benz Diagnostic Trouble Codes (DTC) dla modeli 1996 + Nieprawidłowe działanie układu Czyszczenie P0466 Czujnik obwodu Range / Performance P0467 Czujnik przepływu Purge Circuit Low Input P0468 Czujnik przepływu Purge Circuit High Input P0469 Obwód czujnika przepływu Purge Przerywany P0470 Nieprawidłowe działanie czujnika...
Nie wiem o czym piszesz kolego. Elektrozawór zawiera zwykłą cewkę indukcyjną, a już na pewno NIE jest on sterowany sygnałem kodowanym - ponieważ te same inżyniery z Mercedesa nie doprowadziły do tego zaworu szyny CAN. Pozdrawiam
https://obrazki.elektroda.pl/5311259600_... Dawno temu kolega przywiózł zdekompletowaną motorówkę z czterocylindrowym silnikiem Volvo Penta. Silnik miał aparat zapłonowy Bosch wg numerów był z jakiegoś Mercedesa. W miejscu przerywacza była przykręcona taka kostka, na krzywkę założony okrągły plastik. Ta kostka była podłączona BEZPOŚREDNIO...
Witam forumowiczów Czy ktoś z Was orientuje się, jaki powinien być kąt wyprzedzenia zapłonu w silniku w Mietku W108? Dokładny typ auta to: W108.016, silnik M130.920. Sześciocylindrowy, 140KM, cewka zapłonowa zasilana poprzez moduł sterujący. W żadnych dokumentacjach nie mogę znaleźć tej wartości. Pozdrawiam - Grafstar
Te "małe zbiorniczki" to zawór podwójny (duoventil). najprawdopodobniej uszkodzony,zwarcie w cewkach. Moduł sterujący ma zabezpieczenie nadprądowe ,jeżeli wykryje za duży prąd w obwodach cewek-nie załączy masy na nie. O ile pamiętam opór każdej z cewek to 13 om. Sprawdził bym jeszcze czy jest dobra masa (brązowy kabel)na sterownik.
_xx_gemius_xx_/h15wAK7YvqKOMjFTS_ukDMGn2... Witam Mam problem z szybą elektryczną. Silnik sprawdzony. Panel sprawdzony (moduł drzwi widzi panel). W diagnozie aktywnej nie można wysterować przekaźnika. Przekaźnik sprawdzony (mogę wysterować opuszczanie lub podnoszenie szyby zasilając cewkę przekaźnika)....
jakby pokrętła wogóle nie reagowały Wygląda na uszkodzony panel sterujący. Przed wymianą sprawdź oporność cewek elektrozaworów. Powinno być (o ile pamiętam) 2 X 14 omów. W Mercedesach z tych lat, kratki środkowe ZAWSZE wieją na zimno Powód jest taki, że u starszych ludzi nawiew ciepłego powietrza na twarz może doprowadzić do omdlenia - lub co najmniej...
Witam sorki ze podpinam sie pod innny temat, ale moze ktos mi pomoże. Swieży nabytek i problemy :( Silnik Mercedes OM457 E2/E3 6 rzedowa na PLD taki jak w axorach, autobusach setry itd. ale zamontowany w maszynie przemysłowej. 1.Problem z odpaleniem nie ma reguły raz pali od strzała, a kolejnym krecenie i na ciepłym i na zimnym silniku 2. totalny brak...
Osatatnio wpadlem na taki oto pomysl. Rozdzielacz wtrysku jest sterowany pradowo poprzez cewki. W celu zbogacenia mieszanki komputer zwieksza posiom sygnalu sterujacego, uklad wykonawczy w rozdielaczu podaje wieksza dawke paliwa. Teraz gdy odwrocimy biegunowosc zasilania cewki to w momencie zapotrzebowania na wieksza dawke zwiekszenie sygnalu bedzie...
Jaki moduł zapłonowy jest wymieniony? W caro plus nie ma odrębnego modułu zapłonowego, gdyż: -wtrysk pojedynczy - cewkami steruje sterownik silnika, też zaś umieszczony jest pod maską, na lewym błotniku wewnętrznym, zaraz koło lewej lampy. - MPI, czyli caro plus GSI moduł jest razem z cewką zapłonową. W zwykłym caro GLI jest, ale nie w plusie. Przestaniesz...
https://obrazki.elektroda.pl/1605811200_... Multimetr Elektronik bez multimetru jest jak zakonnica bez habitu. Jest to bowiem podstawowe narzędzie pomiarowo-diagnostyczne i jego posiadanie jest po prostu niezbędne. Ale o ile zakonnica wie, co będzie nosić, to początkujący elektronik może się zgubić w gąszczu dostępnych typów, marek...
Witam Problem dotyczy Mercedesa w211 2007r 500 silnik oznaczenie 273. Samochód nie wysterowuje cewek nr 1 z prawej głowicy i 5,7,8 z lewej głowicy. Problem powstał prawdopodobnie poprzez braku przykręcenia masy na prawejgłowicy idący do wiązki cewek. Jedną cewkę puścił z dymem(dosłownie) co ciekawe po włożeniu sprawnej cewki w to miejsce sterowanie(iskra)...
Witam, mam problem ze sterownikiem HFM - brak napięcia sterowania na jednej cewce 1 i 4 cyl. Znalazłem podobny temat na forum tam pomogła wymiama tranzystorów u mie niestety usterka jest nadal Wymieniłem 2 tranzystory BUX 127. Czy ma ktoś pomysł jak to naprawić lub schemat takiego sterownika albo wie co trzeba wymienić? Jest to sterownik HFM 017 545...
cewki mercedes mercedes cewki mercedes sterowanie
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot anoda magnezowy zamontować otwieranie pralki
schematy boardview schematy boardview
Minecraft Java Edition – gra z piratem a oryginał, serwer offline, EULA, bezpieczeństwo GAZ-51 skrzynia biegów: 4 bieg wyskakuje, zgrzyta, nie wchodzi do końca – synchronizator, naprawa