Mogło nazbierać się paliwa w układzie wydechowym i w miarę nagrzewania się układu paliwo odparowuje.
Te silniki nie mają żadnej procedury odpowietrzania. Wlewa się paliwo do baku, kręci się rozrusznikiem i układ odpowietrza się sam.
Gdzie znajduje się zawór zwrotny paliwa w Mercedesie A170 CDI? Sprawdź możliwe lokalizacje: pompa zasilająca, przewód paliwowy, filtr paliwa, śruba banjo przewodu powrotnego.
Wymiana uszczelniaczy na wtryskach rozwiązała problem.
Zasysa do silnika przez przewód powrotny, zwraca nadmiar przez przewód pobierający i "smok" w baku. Różnica jest taka, że przewód zwrotny (którym paliwo jest w tej chwili pobierane) kończy się dużo powyżej dna zbiornika. W związku z tym paliwo nie jest do końca wysysane. To takie domniemania, ale się zdarza.
Sprawdz podciśnienie w zbiorniku (zapchane odpowietrzenie) i zbiornik wysysa paliwo z układu
Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego. Dodano po 4 Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego.
Miałem podobny przypadek i padły pompy wszystkie. Przyczyna-kiepskie paliwo na "dobitkę" jakiś geniusz potraktował układ sprężonym powietrzem 10 bar:)
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
BODEK 434 postąpiłem jak napisałeś czyli dokładne oczyszczenie układu od zbiornika po pompy z przedmuchaniem wszystkich przewodów i kanałów w głowicy.Po złożeniu i jeżdzie próbnej auto pracuje równo błędy pomp nie występują.Przy okazji zauważyłem co mogło być przyczyną obecności piasku , mianowicie kierowca miał uszkodzony korek wlewu paliwa i tankując...
Paliwo jest, tylko auto traci moc na wyższych biegach. Ustaliłem już jakie powinno być ciśnienie w układzie, niestety nie tutaj.
Napisz jaki masz w tym aucie przebieg.Według mnie problem tkwi w układzie zasilania paliwem.
Widocznie pompka z baku zasysa te paliwo z powrotem do baku jeśli chodzi o te cofanie się paliwa. A co do tego, że nie ma paliwa w układzie to może być wina pompy paliwa. a jak już zapali to chodzi silnik normalnie ?
Witam. Układ paliwowy do diagnozy. Na dzień dobry proponuję nowy filtr paliwa.
Kupiłam 3 zestaw startowy do mercedesa i nie odpala to znaczy nie wchodzi na obroty . widocznie problem lezy gdzie indziej,potrzebna diagnostyka układu zasilania w paliwo
Sprawdź dokładnie jeszcze raz układ zasilania paliwem bo wygląda jak by się paliwo cofało, skoro najpierw zapala to na tym paliwie co jest w filtrze paliwa, a następnie trzeba długo kręcić żeby się odpowietrzył.
Cześć. Rozwiązałeś problem?
Przemyślałem sprawę i myślę że to trochę kompresi bomblowalo( podkładka pod wtryskiwaczem lub lużny wtryskiwacz), jak by była nieszczelności w układzie paliwowym to wypłynęło by paliwo.
Czujnik temperatury paliwa w CDi znajdziesz pod kolektorem ssącym, kostka elektryczna na 2 piny. Czujnik wkręcony w układ zasilania paliwem. Pozdrawiam.
Zapowietrza się układ paliwowy. Prawdopodobnie jak wypali paliwo z filtra, gaśnie. Sprawdzić szczelność.
Obejrzyj dokładnie w trakcie kręcenia w których przewodach jest paliwo a w których nie. Tam gdzie jest powietrze uszczelnij połączenia i powinno byc ok.
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Zgłosiłem się do salonu mercedesa i wydrukowali mi nie odpłatnie. Niestety w sieci nic nie znalazłem
Filtr paliwa wymieniałeś? Wężyki przelewowe należy wymienić tak samo.
prawdopodobna przyczyna to układ paliwowy:) możliwe że nawala pompa paliwa
Zobacz kolego czy paliwo nie cofa się do baku może to być wina zapowietrzania się układu paliwowego.
Mercedes ma tylko jeden słuszny i działający program do diagnostyki. Nazywa się to Star Diagnostic. Podjedź do kogoś kto dysponuje, z czytaj błędy i będziesz miał od razu opisy czego dotyczą. Na chłopski rozum: jak po dłuższym postoju ma problemy z rozruchem to pierwsze co przychodzi na myśl to cofające się paliwo spowodowane nieszczelnością układu...
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
uszkodzony ecu Pytanie jaki tam jest układ wtryskowy. Bo były dwa: HFM z przepływomierzem i PMS pracujący na zasadzie pomiaru ciśnienia w kolektorze. Pamiętam, że sterowniki PMS się psuły. skoro silnik nie pracuje na 2,3 cylindrze, na benzynie, jak i na gazie, to nie leży problem w zasilaniu paliwem, tylko w układzie zapłonowym Można by pójść tym tropem...
Witam, odpowiedź na moje pytanie mnie zaskoczyła. Jakiś stwór zjadł kawałek przewodu. Tak skutecznie, że obciął go przy wejściu do wiązk,i a niestety dojście do czujnika jest co najmniej strasznie trudne nie mówiąc o połączeniu kabli i zaizolowaniu. Współczuję każdemu kto będzie musiał go wymienić.
Mam dokładnie chyba ten sam problem jutro zmieniam zawór na pompie wysokiego ciśnienia obstawiam ze to on przepuszcza paliwo do zbiornika zamiast utrzymać w układzie u mnie jeśli pompka przestaje pracować odpalam auto i działa ale dosyć długo pompuje... wiec obstawiam taka diagnozę u siebie Dodano po 57 Mam dokładnie chyba ten sam problem jutro zmieniam...
Kompresja, synchronizacja, paliwo i iskra. Tu trzeba szukać problemu. Na plaku chodzi, czyli synchro i iskra jest. Problem leży w układzie paliwowym lub jego sterowaniu
Luzujesz każdą z rurek wtryskowych a drugi kręci rozrusznikiem. Jak się pojawia paliwo - dociągasz i po zawodach. Minuta roboty - mniej niż czas potrzebny aby dokonać wpisu na forum.
Taki silnik się odpala bez obciążenia układu korbowo-tłokowego, czyli świeceout żeby go odprężyć, paliwo "zakręcone", w takim stanie ma nabić ciśnienie oleju.
Jeszcze jedno co przychodzi mi do głowy to zasilanie w paliwo, zatkane przewody paliwowe lub filtr. To ustrojstwo to zawór odcinający paliwo, dokładany, właśnie on zatykał układ. Proponuję go wymontować.
Z tego co słyszałem to w podstawie filtra paliwa na dole jest jakiś śrut który robi za zaworek zwrotny, jeśli ta część jest uszkodzona to paliwo schodzi z filtra i objawy są podobne do tych co opisujesz.
Witam mercedes w210 2.2 diesle mianowicie w trakcie jazdy auto szarpie dymi jak by nie dochodziło mu paliwo czy możliwe jest zapowietrzenie układu lub problemy z elektryką? podczas szarpania zapala się wykrzyknik kontrolka. Objaw występuje co jakiś czas na ciepłym silniku.
Co do pierwszego, to może to być podpora wału. A co do drugiego to nieszczelność w układzie paliwowym i jak przekręcasz kluczyk to pompka w baku dopiero uzupełnia paliwo, nie słychać wtedy takiego bulgotania czy przelewania się paliwa ?
Jak długo nie możesz odpowietrzyć to popuść śruby mocujące wtryskiwacz - wtedy rozrusznik ma lżej kręcić przez co można dłużej nim kręcić. Po kolei wygląda to tak: odpowietrzenie pompką ręczną, poluzowanie wtryskiwaczy i przewodów do nich, rozruch do momentu pojawienia się paliwa na przewodach. Potem wszystko dokręcasz i uruchamiasz. Jeśli nie chce...
No i co wtedy zalewa cylindry paliwem? Jak w gaźniku?Ciśnienie szczątkowe w układzie jest. Wątpię .
witam mam problem z mb100d. po uruchomieniu silnika widać że w przewodzie paliwowym zasilającym idzie paliwo z powietrzem. na powrocie dzieje się tak samo co efekcie prowadzi d zapowietrzania się układu. co może byc przyczyną takiej sytuacji? pompa wtryskowa? czy jest tam jakiś zawór odpowiadający za zasysanie paliwa ze zbiornika ? Proszę poprawić pisownię...
Kup sobie "OBSŁUGA I NAPRAWA MERCEDES BENZ 124 200, 200 E, 230 E, 200 D, 250 D, 300 D Wydawnictwo Auto 1997" Jest choćby na allegro. Masz tam wszystko, co Cię interesuje i jeszcze trochę :) Co do braku wymagań konkretnego silnika to jesteś w błędzie- są spore różnice. V.
Witam. Mercedes Atego rocznik 2006 r. Silnik 4249 cm³. Problemem jest płyn chłodniczy w paliwie. Po wyczyszczeniu układu, zalaniu paliwem 20 l i odpaleniu, po około 15 min zaczął przeplatać. Po wypompowaniu paliwa ze zbiornika okazało się, że w paliwie jest około 7 l płynu, i moje pytanie, gdzie może być przeciek? Podstawa filtra sprawdzona, z resztą...
Przecież tam nie ma listwy tylko jest rozdzielacz. Odłącz elektronikę i sprawdź, czy odpali. Jak nie, odkręć przewody wysokiego ciśnienia od wtrysków, włóż je do butelek albo słoiczków i przekręć kluczyk. Jeżeli paliwo leci ze wszystkich przewodów to układ zasilania paliwem wstępnie wygląda na sprawny. Sprawdź jeszcze, czy dobrze podłączyłeś przewody...
Wypsiukałem juz prawie całego plaka, nie reaguje na niego. W filtrze paliwa jest pełno. Pompa dajaca ciśnienie na listwe wtryskowa podaje paliwo ale jakoś słabo leci jak dla mnie (nie sika tak na sały silnik tylko się jakby sączyło) po przykreceniu przewodu ---pompa cisnienia a listwa wtryskowa z przewodu nie leci paliwo. aaaa, jeszcze po zdjeciu przewodów...
Jak dla mnie to problem z układem paliwowym, ciśnienie zmierzone? Paliwo dochodzi do listwy? Pompa paliwa tłoczy? Filtr paliwa wymieniany? Chyba raczej podstawy bo tu immo chyba objawia się brakiem startu rozrusznika - klucz scyzoryk? Troszkę więcej informacji potrzeba. Pozdrawiam
Oczywiście paliwowy w bloku silnika, odłącz zasilanie i powrót i wtedy sprawdzaj tę szczelność. :) 6,5-7 bar na wolnych obrotach to mocno za dużo. Masz zablokowany powrót. Zawór serwisowy w króćcu powrotnym z filtra albo przelewowy na bloku. Przy niedostatecznym przepływie na powrót masz niedostateczne chłodzenie wtryskiwaczy i tu moze być przyczyna...
Ja dałbym sobie spokój z elektroniką a sprawdził układ paliwowy. Sam pisałeś, że ciężko pali, a jak już to po chwili gaśnie. Według mnie to typowy objaw zasysania powietrza (minimalnie) do układu paliwowego. Sam już się nieraz nadziałem, że dwa dni szukania gdzie bądż a w efekcie się okazało, że (np.) opaska na filtrze paliwa przepuszczała...
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Ja bym mu zmierzył ciśnienie paliwa (min 6bar), te układy wtrysku są strasznie czułe na to paliwo podawane pod cisnieniem ok 5-5.5 bara.
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
zapowietrza ci się układ paliwowy inaczej cofa się paliwo z powrotem do zbiornika . Odpala na chwile na tym co ma jeszcze w sobie pompa CR . Wymień wszystkie O-ringi na paliwowych przewodach plastikowych wraz z oringami na filtrze paliwa i sprawdź stan przewodów przelewowych i powinno pomóc.
"Po co jakieś głupie adblu dolewać? Paliwo trzeba - to czywiste. Ale adblu? Jakiś wymysł dla głupich..." No to teraz masz: zbiornik został opróżniony do zera, pompa nie miała co pompować, skład spalin się zmienił i układ odpowiednio zareagował. Teraz żadna dolewka po czasie nie pomoże. W zasadzie jedynie komputer serwisowy Star Diagnose: reset całego...
Mam problem z mercedesem 220 C DISEL rok 1997,po przejechaniu około 7 km kiedy płyn hłodzący osiąga temperaturę 85 stopni i następuje otwarcie termostatu zapala się kątrolka EPC i silnik zaczyna pracować jak na trzech cylindrach, pedał przyśpieszenia nie reaguje na polecenie więc staję i gasze silnik. Po trzech minutach odpalam i wszystko jest idealnie...
Jest to rozwiązanie bardzo rzadko stosowane polegające na domknieciu el.nastawnika ciśnienia(sygnałem z i.g).Jako że rzadko stosowane to nie sądzę abyś na takie coś trafił,proponuję zdjąć wtyk z el nast.ciśnienia ,pompę puścić na stałe ,nacisnąć tarczę spiętrzającą i podać sterowanie na el.nas.ciśnienia bezpośrednio z akumulatora(można w elach diagnozy...
Dokładnie DS150E podaje wartości i można nim wiele zdiagnozować, ale korekt już nie zrobimy, w kilku przypadkach idzie nim wpisać np. wtryskiwacze. Dziwne bo dziś już jest chyba OK, wychodzi na to, że układ paliwowy musiał się dobrze odpowietrzyć, chociaż wcześniej demontowałem też wszystko co związane z paliwem, nawet wtryski i po składaniu jak już...
Oczywiście, że układ zasilania. Trzeba zacząć od podstaw: wkład filtru paliwa, ssawka , przewody - aby dobrze było doprowadzane paliwo pod odpowiednim ciśnieniem do pomp jednostkowych. Tylko jak nie masz z tym do czynienia to nie jest takie proste - bo te silniki nie mają ręcznej pompki paliwowej, a wkład filtru musi być odpowiedni i dokładnie zamontowany....
Dzięki kolego saron, właśnie tego się obawiałem, nie słyszałem o tych pompach dobrych opinii i miałem nadzieję, że może tu było inne rozwiązanie. Wg serwisu tych pomp reklamującego się w internecie wytrzymują po 200 000.. Do tej pory tabor oparty w 100% na mercedesie i układach PLD, z którymi nie było najmniejszego problemu.
Dziś zauważyłem ,że mam przerdzewiałe przewody paliwowe. Jeszcze nie ciekną ale chcę się tym zająć. Chodzi mi o przewody stalowe (zapewne jeszcze fabryczne) pod podwoziem. Po podłodze idą trzy przewody: 1 cieńszy miedziany i 2 grubsze.Jakieś pół roku temu wymieniałem przewody hamulcowe i myślałem ,że te 3 przewody są od hamulców. Po wymianie zostały...
pompa jest rzędowa, zachowanie układu jest takie jak by był zapowietrzony jednak próbując odpowietrzać pompując pompką ręczną układ jest zalany .Mam pytanie czy w pompie wtryskowej listwa jest sterowana podcisnieniowo czy mechanicznie bo wygląda jakby paliwo nie dochodziło na wtryski
Bez komputera to możemy zgadywać. Paliwo dochodzi ale nie przechodzi przez zatkany filtr. Masz dziurę w układzie zasilania na silniku. Miałeś trefne paliwo w zbiorniku i załatwiłeś pompy wtryskowe itd. Nie masz błędów to szukaj w paliwie albo pod komputer.
Mercedes Cdi. Objawy jakie opisujesz wskazują na usterkę w układzie zasilania paliwem. Sprawdź wtryski na "przelew" ( sprawdzenie polega na podłączeniu menzurek pomiarowych w miejsce przewodów przelewu wtryskiwacza. Zdemontuj przelewy i podłącz menzurki ( możesz też wcisnąć we wtryskiwacze strzykawki plastikowe) Odłączone przewody przelewowe od wtryskiwaczy...
Nie znalazłem świecy na 24V z bimetalem , która sama puszcza sobie paliwo do świecy po nagrzaniu . Chodziło mi właśnie o taką świece żeby nie ingerować w układ wtryskowy samochodu i nie podłącza zasilania z pompy wtryskowej
Witam, nie mam zabudowy hydro. A z obrotami jest tak, że jak jadę z przyczepą (tandem) to wkręca mi się max na 1700-1800obr/min zaznaczę że bez ładunku, przyznam się że nigdy nie sprawdzałem jakie jest oprogramowanie ani tez nie sprawdzałem na ile maksymalnie się wkręca. Może jest tak, że z ładunkiem samochód wkręca się wyżej, staram się trzymać zawsze...
Odpowiedź trochę nie ścisła, bo "błąd zasilania" ale czym: paliwem czy prądem. Ja mam podane jako: "błąd wysterowania" - czyli prąd. P.S.: "nieścisła" trzpień zaworu cewki pompowtryskiwacza. W tych silnikach nie ma pompowtryskiwaczy. Co do usterki 4041 do wyświetlany komunikat przez komputer pokładowy brzmi: "Wentylator/hamulec silnikowy nie działa"...
Za zapowietrzanie pompy zawsze jest odpowiedzialny odcinek dolotowy ,więc na ssaniu jakakolwiek nieszczelność daje takie efekty ,uszczelnić ssanie i po sprawie . Pompa jest tak skonstruowana że jak tłok jest w stanie spoczynku to zamknięte jest na amen. W mercedesach często smok przerdzewieje i tam zasysa powietrze . Kup sobie strzykawkę 50 lub 100...
Witam serdecznie autko jak w temacie problem polega na tym że nie chce palić diagnostyka pokazała czujnik położenia wału ale ani jego zmiana ani sprawdzenie przewodów nie przyniosły skutku system jest zasilany paliwem przez pompy jedno sekcyjne podobnie jak w mercedesie nie ciekną zawór zwrotny wymieniony i paliwo jest utrzymywane w układzie dodam jeszcze...
Witam . Od jakiegoś czasu mam problem z uruchomieniem silnika , jest to 1.4 benzyna. Pierwsze jego niedomagania zaczęły się jakieś pół roku temu i stopniowo narastały, otóż po dłuższym postoju auta około 5-8 godz odpala może za 10 razem ale jak już odpali to obroty są równomierne, nie gaśnie, nic złego nie dzieje się z obrotami i silnikiem, po zgaszeniu...
Na oleju spod frytek już niejeden jeździł. Najciekawszy przypadek jaki widziałem to był Passat B5 z dołożonym podgrzewaczem paliwa (wymiennikiem ciepła z płynem chłodzącym) oraz układem wtrysku "plaka" zaadaptowanym z Unimoga. Tylko że oryginalną, ręczną pompkę zastąpiono chińskim kompresorkiem do kół przypiętym na opaskach pod zderzakiem. A z paliw...
Robisz to tak ,ustaw wał korbowy na znak OT - górny martwy punkt , ustaw wałek rozrządu krzywkami do góry na pierwszym cylindrze - znaki za kołem rozrządu pokryją się . W takiej pozycji załóż łańcuch rozrządu . Aby przewody wtryskowe pasowały ustal który króciec podający pompy podaje w tym momęcie na pierwszy cylinder , znak na kole wieloklinowym pompy...
Czy może mieć to związek ze złej jakości paliwem? Prawie stuprocentowo tak. Jak napisałem - nie wiadomo, co to może być, bo sterownik żadnego feleru na wyświetlaczu nie melduje - "zjechać na serwis" i tam się wszystko okaże.... Z praktyki wiem, jakie spustoszenia w silniku CDI potrafi zrobić ropa naszych wschodnich sąsiadów :| - wysoka zawartość siarki,...
Pełno parafiny ... albo wody w układzie paliwowym . No i nie odpali bo rurki zatkane Są preparatu do ON ...
nie widzę jaki masz układ zasilania paliwem / vin odszukałem , sprawdzam /, albo masz na obudowie filtra paliwa (jak widać na zdjęciu powyżej ) albo masz filtr wstępny przed pompą paliwa . - poszukaj na obudowie
Witam . Jeśli chodzi,o wtryski to się na tym nie znam,ale myślę, że może być tu jakiś problem z paliwem. Przytkany filtr paliwa(kiedy wymieniany?) nieszczelna instalacja("łapie powietrze?).Jeśli ze świecami Pani sobie poradzi(albo z pomocą jakiegoś pana),to myślę,że z układem paliwowym, trzeba szukać pomocy dobrego mechanika. A taki, na pewno, się znajdzie,...
Może nie jest to zbyt fachowy sposób, ale po prostu biorę niewielka strzykawke i w rurkę paliwowa od strony baku zapodaje kilkanaście mililitrów paliwa. Jak dotąd zawsze pomagało. Układ nie musi być zapowietrzony, ale jak nie jest uruchamiany całe lato może być rownież problem z jego uruchomieniem wskutek utraty właściwości przez paliwo (zwłaszcza widoczne...
Witam Nie jestem specem od samochodów, ale podobnie miałem w Mercedesie C220. Okazało się że jest nieszczelność na rurce paliwa i zasysa powietrze do paliwa. Co dziwne - paliwo nie wyciekało, ale powietrze było zasysane i co jakiś czas układ się zapowietrzał przez co przerywał silnik, a przy nagłym zejściu z obrotów 3000 na wolne obroty silnik gasł...
Wymieniłem filtr paliwa odpowietrzyłem układ paliwowy i silnik pracuję.Dziękuję Bardzo za pomoc kolegom.
Też już o tym pomyślałem, wieczorem jestem umówiony na kompa, mam nadzieję że cos się wyjaśni. Sprawdzałem filtr paliwa i czy pompa małego ciśnienia podaje paliwo, Paliwo podaje, auto zaczęło kopcić na czarno, ale nadal nie odpala. Tak jak by miał za mało powietra lub za dużo paliwa dostawał? Po odpowietrzeniu układu paliwowego auto pali na dotyk, ale...
Okazało się że pomimi że wtryski zostały jeszcze raz sprawdzone i pomimo dobrego ciśnienia rozpylenia mieszanki to "lały" i była konieczna wymiana końcówek. Po założeniu końcówek BOSCH-a auto zapalało prawię normalnie ponieważ nieregularnie wydobywał sie stuk tak jak by w którymś cylindrze pozostawało paliwo. Okazało się że czujnik obrotów wałka rozrządu...
Wyjmij przekaznik pompy paliwa i zmostkuj w podstawce drutem styki oznaczone na przekazniku 30 i 87 i wtedy spróbuj odpalic (bez przekaznika) Pompka pójdzie cały czas - w takiej sytuacji jak opisujesz może być uszkodzony przekaźnik. A ciśnienie/podciśnienie w zbiorniku musi się robić, gdyż na takiej zasadzie pracuje układ odsysania oparów paliwa.
Zdaje się że setra to Mercedes. A jak Mercedes i pompa wspomagania jest połączona razem z paliwową. Popraw mnie jeśli się mylę. Czyli rozumiemy że płyn wspomagania się pieni i wyrzuca przez zbiornik. Czy do pompy wspomagania dochodzi metalowy przewód zasilający od zbiornika? Dodano po 3 Przerabiałem to samo w 4osce wyrzucało płyn korkiem . Zakucie metalowe...
Wymień wszystkie oringi w układzie paliwowym na przewodach. Wymiar 8x2,5 mm. Kosztują grosze. Wymień jeszcze zstaw uczelnien na zaworze regulacji ciśnienia z tyłu listwy i powinno się uspokoic.
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Cześć kolego :) Sprawdzę to, zamówiłem już manometr :) Gdzie najlepiej się wpiąć do układu, na wejściu do rozdzielacza paliwa ?
Ze schematu wynika, że po włączeniu zapłonu zasila przekaźnik i elementy 16, 17. 16 - to zawór (możliwe, że paliwowy - odcina dopływ paliwa po wyłączeniu zapłonu) 17 - to jakiś podgrzewacz paliwa. Oba elementy muszą się znajdować w układzie paliwowym. 16 może to być zawór A1040700046
Opisany objaw sugeruje zapowietrzanie układu paliwowego i cofanie się paliwa do zbiornika.
Kontrolka świec żarowych świeci ze względu na przepalenie jednej z nich Widzisz kolego - twoje informacje są nie do końca ścisłe. Owszem - kontrolka świec zapala się w przypadku przepalenia świecy, lecz nie na stałe. Zapala się już po uruchomieniu silnika i świeci przez ok. minutę-dwie a potem gaśnie. CIĄGŁE świecenie kontrolki może być spowodowane...
dzięki mam nadzieję że to tylko oringi Jeżeli przewody paliwowe wyglądają na mocno zmęczone, to też zastanów się nad ich wymianą. W ASO komplet przewodów z oringami to koszt ok. 350zł. Najczęściej wymiana oringów, jeśli w ogóle pomoże, to na krótko. Skoro te uszczelki kwalifikują się do wymiany, to przewody też. Drgania i wysoka temperatura w komorze...
Witam Mam Mercedesa 914 z 1995r. o pojemności 6 litrów i od jakiegoś czasu mam z nim mały problem. A mianowicie mam wrażenie, że paliwo cofa się i przez to silnik ma ciężko zapalić, szczególnie przy niskich temperaturach. Silnik zasilany jest pompą bosch-a. Wymieniłem w niej zawór zwrotny paliwa i zaworek w pompce paliwa służącej do odpowietrzania układu...
Przy takim nachyleniu paliwo nawet przy bardzo szczelnym układzie odpłynie zanim zdążą ostygnąć wtryskiwacze, może jeden tylko minimalnie puszczać i masz problem. Po zgaszeniu silnika wtryski jeszcze przez chwilę nabierają temperatury gdy nie są chłodzone przepływającym paliwem, i zwiększa się w nich ciśnienie które ułatwia odpływ. Silnik nie odpali...
Witam, Mam problem z samochodem mercedes vario - strasznie długo trzeba kręcić zanim odpali na mrozie, w końcu odpala i chodzi normalnie. Problem pojawia się co zimę, wogóle nie pojawia się w pozostałym czasie. Końcówki wtrysków wymienione, pompki posprawdzane. Ubiegłej zimy często było tak, że nawet na mrozie pierwszy raz odpalał dobrze, a potem przy...
Do mądrasowa - choć dziś lany poniedziałek to przestań lać wodę. Pomyśl trochę, włącz szare komórki, który producent aut zgodziłby się na tak "cudowne rozwiązanie". Ja od około 30 lat słyszę taką legendę - przyjechał Niemiec z Niemiec do Polski najnowszym mercedesem lub najnowszą mercedes, to zalał polskie paliwo i samochód stanął. Oczywiście w Polsce...
Taki Mercedes w paleniu, przypomina znany "majzel 28" Najtańszym rozwiązaniem jest zamontować świecę płomieniową, bez sterownika od ciągnika MF. Trzeba wkręcić ją w kolektor aluminiowy, (dolot) koszt ok 30 zł. Potrzeba tylko dostarczyć napięcie +12V, oraz paliwo (ON) z przewodu zasilającego pompę wtryskową. Ja zamontowałem taki zestaw w koparko ładowarce,...
Wtryskiwacze do regeneracji, filtr paliwa do wymiany i czyszczenie układu paliwowego za filtrem. 99% że filtr paliwa przepuścił zanieczyszczenia.
Sprawdzał kolega czy nie ma czasem pęcherzyków powietrza w układzie paliwowym idącym do filtra paliwa?
Wyjąłem świece i przeprowadziłem obserwacje,po przekręceniu kluczyka świeca żarzy się na czerwono,po 10 sekundach, kontrolka gaśnie i jeżeli w ciągu 5 sekund nastąpi rozruch na świece podawane jest paliwo i świeca zapala się ogniem.Jeżeli nie nastąpi rozruch w ciągu tych 5 sekund świeca przestaje się żarzyć i podczas rozruchu nie jest podawane na nią...
Musisz uszczelnić układ paliwowy, wymienić wszystkie oringi, ew. zaworek zwrotny. Świece oczywiście sprawne i grzeją?
Witam Mercedes Vario 614d WDB6683531N081977 mam nastepujący problem przytarła sie pompa paliwa zasilajaca została wymieniona na nowa i został wyplukany układ paliwowy od pompy do pompowtrysków, po odpowietrzeniu uklady odpalił bez problemu po przejechaniu ok 100km silnik przestal pracowac na jednym cylindrze, po odczekaniu ok pol godziny auto odpaliło...
Prawie na pewno jest ponownie problem z DPF-em. Przy tak krótkich trasach (jeszcze nie wiem, ile w tych 100 kilometrach jest uruchomień silnika) uruchamiane jest wypalanie filtra, ale nie dochodzi do jego pełnego zakończenia i przy najbliższej okazji wypalanie zostaje ponownie uruchomione (co znowu wiąże się z dodatkowym paliwem wtryskiwanym do cylindrów)....
Zapowietrzający się układ. Musisz przeprowadzić wnikliwą inspekcje systemu paliwowego.
układ paliwo mercedes mercedes układ paliwo schemat mercedes układ zasilać paliwo
renault laguna kokpit makro przenoszenie komórek junkers cerapur podłączyć sterownik
powietrzna pompa ciepła pioneer instrukcja obsługi polski
Niedziałająca przednia kamera - diagnostyka i rozwiązania Honda PCX 125 - brak wskazań przejechanych kilometrów