Pojemność masz wybitą na głowicy, jak zdjąłeś pokrywę zaworów to znajdziesz w okolicy 3 konika zaworowego. To jest stary samochód ? No proszę Cię.
Może się przyda
Mercedes Atego 1218 silnik om934 Po wymianie uszczelki głowicy zatarł się wał szukam osób znających problem tych silników,posiadających wiedzę jak go poprawnie naprawić.
Profesjonalnie możesz to zrobić w warsztacie który naprawia mercedesy.
Liniał krawędziowy i badanie ze szczelinomierzem odchyłki. Skoro poszedł olej, a uszczelka nie nosi śladów wypchnięcia czy wypalenia to pozostaje jeszcze pęknięcie w obrębie bloku/głowicy.
Potwierdzam , wielokrotnie zmieniałem w mercedes axor zbiorniczek wyrównawczy , obaw był taki bardzo podobny do uszkodzonej uszczelki głowicy , pozdrawiam --miko..
No jedynie w uszczelce pod głowicą,lub w samej głowicy.
tzn były już sugestie że moze wtrysk leje , ale zostało to wyeliminowane bo ani nie ma tam wiekszego osadu na tym tłoku jak na pozostałych a po za tym to jakby wtrysk lał to już po takim okresie by była dziura w tłoku , Patrzac tak na logike to jest kilka możliwości wykrzywiony blok , wykrzywiona głowica , opuszczona tuleja itp , uszczelka za każdym...
Witam serdecznie, chciałem zapytać czy ktoś z Państwa posiada może instrukcję wymiany uszczelki pod głowicą w Mercedesie A klasa w168 1.7cdi. Dziękuję i pozdrawiam
Nie dawno była robiona. Wymienione uszczelki głowicy.
Pobaw się tym kablem rozruchowym a znajdziesz gdzie nie ma dobrego przewodnika. Zapnij jeden koniec tam gdzie wcześniej czyli na CR a drugim wędruj od miejsca gdzie wiesz że działa aż do masy świec czyli głowicy. Jak zapniesz na rozrusznik i działa to wiesz że tam jest masa. Jedziesz dalej aż się straci. Może się okaże że uszczelka pod głowicą jest...
uszczelka pod głowicą
Według mnie wina uszczelki pod głowicą
Mercedes Atego 1218 euro 6 silnik om934 po wymianie uszczelki głowicy zatarł się na wale korbowym.Szukam osób znających problem tych silników co jest powodem tej usterki z którą jak zdążyłem się zorientować boryka się dużo warsztatów .
To musisz wracać do tego kto robił silnik. Chyba, że sam robiłeś. Zacząłbym od podstaw- czy uszczelka pod głowicą ok.
Pewnie czujesz spaliny z układu chłodzenia. Objawy uszczelki pod głowicą.
Termostat, zapowietrzony układ, uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Uszczelkę pod głowicą masz uszkodzoną
W czasie rozruchu 4 bar. Jednak w tym przypadku winna jest głowica lub uszczelka.
Pół litra, 3 czy 4 cyfrowa kwota. Mercedesa widzę pominąłeś a czternastoletni mercedes z uszkodzoną uszczelką pod głowicą byłby odpowiednim ekwiwalentem za ten licznik :D
Witam W moim Mercedesie w124 m104 280E padła uszczelka pod głowicą. Olej poszedł do układu chłodzącego. Głowica zrobiona, uszczelka wymieniona, ale jak pozbyć się oleju z układu ? Są na to jakieś skuteczne preparaty albo metody ?
Jeśli dym jest bardzo duży to spala olej, poszła sobie uszczelka pod głowicą. Częsty przypadek.
hej, podaj kod silnika to przesle dokumentacje glowica byla planowana? pozdr
Witam.Proszę o pomoc.Mam problem z wyciekiem płynu chłodniczego w samochodzie mercedes atego 1217.Wymieniłem głowicę i uszczelkę pod głowicą i sprawdziłem sprężarkę. wszystko jest ok.Mimo to po uruchomieniu samochodu płyn wycieka przez zbiorniczek wyrównawczy. Proszę o pomoc
Jeśli wywala przez miarkę to nadmierne ciśnieni w komorze korbowej -kompresor -turbo -pierścienie na tłoku ( biały dym z komory korbowej ) -uszczelka pod głowicą
Na opakowaniu uszczelki masz wszystko
Jak dasz głowicę do roboty to w międzyczasie możesz poczyścić popychacze, zbiera się w nich gęsty osad przez co zaczynają dzwonić. Ja zrobiłem według tego poradnika i jest duża poprawa w ich pracy. Podczas odpalania było słychać stukot tak jak zawory w starym mercedesie a po umyciu cisza. http://forum.opel24.com/topic/16106-Czys...
No i sprawdziłem, niestety uszczelka pod głowicą. Pechowy zbieg okoliczności
Uszczelka pod głowicą, lub pęknięta w głowica.
Witam żeby nie zakładać nowego tematu, chciałem się zapytać o luzy zaworowe (jaka przerwa) i z jakią siłą dokręcić głowicę w mercedesie atego 1223 2001r. Prosiłbym o pomoc
Dałem samochód do mechanika i stwierdził że uszczelka pod głowicą do zrobienia. Po splanowaniu i sprawdzeniu głowicy dał nowe uszczelki, a olej dalej przybywa. Może ktoś miał taki sam problem i podpowie co robić?
a nie odrazu najlepiej głowice wymienić Pokaż mi w którym miejscu napisałem że trzeba głowicę wymienić? i wcale ciężko nie było To miałeś farta. Do kol. Sim-kom Nr. Boscha tej uszczelki F00V C17 503.
Proszę o pomoc. Gdzie jest blokada pompy wtryskowej i czy trzeba ją zablokować (i jak to zrobić?) żeby zwolnić łańcuszek rozrządu? Czy wystarczy popuścić szpaner napinacza i się to nie przestawi? Muszę ściągnąć głowicę, bo poszła uszczelka pod głowicą. Czy po odkręceniu koła zębatego od wałka rozrządu głowica zejdzie?
Witam, problem zdaje się wylazł. Dolewając płynu chłodniczego postanowiłem skorzystać z okazji, że zaglądam do zbiorniczka wyrównawczego i przygazować. Efekt - bombelki. Więc uszczelka pod głowicą albo - mniej prawdopodobne - pęknięta głowica. Płyny się o dziwo nie wymieszały. Nie widać oznak obecności płynu chłodniczego w oleju ani oleju w płynie chłodniczym....
Ubywa płynu? Nabija duże ciśnienie do zbiorniczka? biały osad pod korkiem? Może głowica za słabo dociągnięta. Planowanie, szczelność, nowa uszczelka, wyczyszczony blok przed złożeniem - to wszystko zrobione?
Całej głowicy nie musisz wymieniać, zestaw naprawczy to właśnie ta płyta zaworowa i uszczelki. Trzyma to przy głowicy jedna centralna śrubka M6.
Płyn zabarwi się kiedy spaliny będą dostawaly się spod uszczelki głowicy bądź samej głowicy. Jeśli będzie peknieta tuleja to płyn nie zabarwi się. A jakie jest ciśnienie w układzie? Może to wina zaworu regulacji ciśnienia w korku na zbiorniczku wyrownawczym? 0,6-0,8 będzie w porządku.
wymieniłem uszczelkę pod głowicą i wszystkie szklanki - 2,000zł brutto
Witaj. Napisz coś więcej o twoim problemie.O ile wiem to odpowietrzanie w tym modelu nie jest szczególnie potrzebne tzn.układ sam się odpowietrza. Może masz uszkodzony termostat i woda się gotuje albo uszkodzoną uszczelkę pod głowicą bądź samą głowicę.
Przy turbinie mogła popękać również i głowica, jeżeli motor dostał w d..pę. To jest stały element awarii głowicy w motorach 3,5 turbo diesla w Mercedesie W140. Koszt ok. 800 zł za robotę, uszczelkę głowicy,planowanie i robotę zaworów to taka optymalna cena,ale dają gwarancję.gdyby była pęknięta głowica to koszty szybują znacznie do góry.
nie nie ja jestem nie pełnoletni. no tak nie za bardzo. zresztą nie będę w niego pchał sary bo nie za bardzo mam :cry: . muszę sam się z tym uporać. co to za przekaźnik pod czarną skrzynką przed bezpiecznikami ? nikt nie miał takiego problemu ? :cry: a i jeszcze czemu sadzi wodę ? uszczelka pod głowicą? :cry:
Witam wszystkich na forum. Mam taki problem z Mercedsem MP4 Euro 6 z 2016 roku. Pojawił się olej w zbiorniczku płynu chłodniczego oraz większe ciśnienie niż zwykle. Podejrzenie padło na uszczelkę pod głowicą, ale zachodzi pytanie, czy nie czasem coś innego. Czy miał ktoś podobny problem? Proszę o informację.
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
Nie wiem jak bardzo się zagrzał ale możliwe że mógł się odkształcić blok lub jest tam jakaś rysa przy kanale olejowym. Głowica przy wymianie uszczelki była sprawdzana na szczelnosc?
Najprawdopodobniej jest to właśnie uszczelka pod głowicą, miałem taki przypadek w 312 D, brak ogrzewania, gubienie wody, i w tamtym przypadku to była właśnie uszczelka.
Witam! Mam problem z Mercedesem 814 4,2l. Po zgaszeniu silnika ropa wraca z powrotu w przeciągu 30sek do baku i żeby ponownie go odpalić muszę pompować na ręcznej pompce. Zaczęło się tak dziać po wymianie uszczelki pod głowicą. Proszę o pomoc.
Ja się tykałem tylko kilku osobówek, nie mam doświadczenia w ciężarówkach, ale czy 97 stopni to za dużo? W układach zamkniętych na glikol jeszcze nic złego przy takiej nie działo. No i jeszcze uszczelka pod głowicą tudzież inna droga spalin do płynu potrafiła dawać objawy zapowietrzenia i przegrzewania.
Witam. Posiadam samochód marki Mercedes Vito 108CDI Mój mechanik rozkłada ręce. Nie mam ogrzewania. Została wymieniona uszczelka pod głowicą (planowanie , próba szczelności) wymieniony termostat i pompa wody. Po tej naprawie auto odzyskałem w takim stanie jak przed naprawa. Płyn w zbiorniczku się pieni POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dowiedziałem się,że może to być uszczelka pod głowicą,albo pęknięta głowica.Jestem w trakcie demontażu głowicy,okaże się po jej wyjęciu.
No chyba, że tak spartolili głowicę że nawet z uszczelką nadwymiarową zabrakło tych pare setek :wink: ...
Też miałem ten dylemat, przy mercedesie W203. Poczytałem fora. Stawiali na Elringa. Tak też zrobiłem, zwłaszcza, że ceny zbliżone. Na razie, śmiga bez problemów. Decyzja jednak należy do Ciebie.
Witam , Mercedes C180 1996 rok. Stał 3 lata w garażu . Poszła uszczelka pod głowicą. Głowica po planowaniu, dotarte zawory , wymienione uszczelniacze. Pomiar ciśnienia w cylindrach : 15 , 14.5 , 14.5 , 15 . Problem polega na tym ,że pomiar CO wychodzi wysoko 0.98% do tego dymi na szaro . Czy możliwe żeby przyczyną były pierścienie olejowe ? . Jak to...
Gondoljerzy sam sie skompensuj. Popatrz o jakim aucie piszą. Kompensacje się stosuje w K-Jetronicach oprócz Mercedesów.
Są stetoskopy dla mechaników, dysponując czymś takim ustaliłbyś na którym cylindrze stuka. No ja zawsze gonie do mojej babci i pożyczam taki od aparatu do mierzenia ciśnienia. Sprawdza się, prawie identycznie jak te dla mechaników. Cykac może bardzo dużo rzeczy. Np. może cyka ci pomiędzy głowicą, a kolektorem wydechowym na uszczelce, stąd i głośna...
Witam wymieniam znajomemu uszczelkę pod głowica w tym samochodzie Mercedes w124 2.0 E 109 KM chodzi mi ze nie znam kolejności dokręcania śrub i momentu i druga sprawa chodzi mi o rozrząd jak i gdzie szukać znaków chyba ze ktoś ma skan książki od benzyny ?? pozdrawiam
To teraz do wymiany uszczelka pod głowicą ;( Niestety, taki brak ogrzewania to pierwszy ale pewny objaw w Vito.
No jak tak dymi i zjada olej to zagadnij co Jak już pod maską tez dym to musi być też nieszczelny (uszczelka głowicy) i pieron wie jeszcze co... Pewnie ma przejechane ~500 000 km więc to trup.
dziś okazało się że najprawdopodobniej uszczelka do wymiany pokazują się bomble w zbiorniczku wyrównawczym
Zmierz ciśnienie w układzie chłodzenia, sprawdź sprężarkę powietrza. Masz dwie możliwości przy nadmiernym ciśnieniu, albo sprężarka albo uszczelka pod głowicą silnika. Jeśli z pompą, termostatem i chłodnicą wszystko OK.
Witam. Rozebrałem dolot w Mercedesie W220 4,3l z silnikiem M113. Wypadają mi zapłony na pierwszej głowicy (wszystkie). Było podejrzenie, że padły klapy po tej stronie, więc rozebrałem dolot. Wszystko okazało się być w porządku. Teraz mam pytanie: czy między tą dolną częścią, która jest na silniku, a tą górną, która jest zdjęta, przychodzi jakaś uszczelka...
tak jak w temacie proszę o dokładne instrukcje jak poprawnie ustawić rozrząd, miło by było gdy by były zdjęcia :D potrzebuje tych informacji ponieważ nie zaznaczyłem na pompie i kole rozrzadu znaków podczas wymiany uszczelki pod głowica z góry dzieki za pomoc:D
Uszczelka pod głowicą Do wymiany , Do sprawdzenia głowica , Planowanie głowicy nowe śruby mocujące głowice. Ewentualnie jak historia sie powtórzyła planowanie bloku silnika.
Hej dzięki za pomoc pytałem jednego kolegi z pracy to mówił dolej płynu do chłodnicy ale on często zapika czasami raz dziennie czasami kilka razy co np 10 min 30 min itp. A płyn musi byc bo czasami jak chciałem sprawdzić czy jest albo dolać po trudnym odkręceniu zakrętki aż tryskało ze środka może w środku robi się ciśnienie i komputer głupieje po...
To może jednak była to wina tylko termostatu? Przy uszczelce głowicy wyjęcie termostatu nic nie daje. Ważny jest też montaż termostatu. Zawsze strzałką do góry. :)
W końcu siadła mi uszczelka pod głowicą i po wymianie wszystko wróciło do normy, więc możliwości są 2, albo już uszczelka powoli przepuszczała i dlatego wariował, albo na nowo ustawiony rozrząd pomógł.
Witam mam problem ze znalezieniem ustawian tj znaków, pozycji łańcucha rozrządu w mb 409d, 3.0l, 5c. Ma 88km. I za ......pana nie mogę dorwać tych info. Wedle papiera to silnik om617. Licznik nie działa ale ma przez 600tys. 😬 Ale uszczelka głowicy poszła i ..... Wiecie ..jakby ktoś pomóc chciał dźwięczny byłbym okrutnie pozdrawiam.
Witam, problem z Mercedesem A klasa 2.0 CDI, podczas jazdy przy zmianie biegu, ujęciu gazu dymi mocno na niebiesko. Uszczelka pod głowicą zmieniona i nic, dpf wyłączony, EGR czyszczony, turbo bez wycieku, olej zmieniony, policja na drodze zatrzymała i mierzyli spaliny wyszło ok, lekko pali równo chodzi, na postoju nie dymi, jakieś pomysły?
Te pompy są nie do zajechania jak z instalacją paliwową jest wszystko OK. Teraz to musisz zacząć od nowa, cała instalacja plus sprawdzenie czy nowa pompa została właściwie zamontowana, nowa uszczelka pod pompą itd. Ciśnienie paliwa, podciśnienie, szczelność obydwóch obwodów w bloku i głowicy.
wszystko już mam głowica splanowana nowe uszczelki jutro skręcam. Jednak nie było to takie proste z znalezieniem warsztatu które mi te forkomory wykręcił.
wiesz co ja miałem ten problem podobny przebieg na Actrosie i okazało sie że tuleja była opuszczona /odkształcona nie wiem , ogólnie to musisz sprawdzić CO2 czy jest w układzie jak jest to najprościej zaczac od chłodnicy EGR , jesli nie to to pewnie uszczelka pod głowica , tylko żebyś nie narobił sobie problemów jak ja to niech ci sprawdza czy na pewno...
A może to tylko przysłowiowa "igła". Kawałek świecy wbity w przylgnię zaworu i podpiera. Wypłukany przez benzynę, bo nie przepalał. Ale to podparcie powinna wykazać kontrola głowicy, no nie?
Potrzebuję wymienić w nim uszczelkę pod głowicą oraz schematy elektryczne, ponieważ nie działają, bądź błędnie wskazują mi poziom paliwa, temperaturę, prędkościomierz i połowa kontrolek. Pozdrawiam
Witam. W moim mercedesie W211 była wymieniana głowica, ponieważ poszła uszczelka i olej przedostał sie do układu chłodzenia, po złożeniu wszystko ładnie chodziło, ale po przejechaniu ok. 400 km auto po zgaszeniu już nie chciało odpalić. Po podłączeniu do komputera wyświetliły się błędy: P2021 - kontrlola cisnienia w magistrali P2051 P2197 P2359 - niskie...
Witam, Musisz sprawdzić na ciepłym silniku ciśnienie sprężania na każdym cylindrze. Dobrze by było żebyś dał wtryski do kontroli. Według tego co napisałeś to wyraźnie wskazuje że jak się rozgrzeje to któryś cylinder wyraźnie przestaje pracować, może się też okazać że masz przedmuchaną uszczelkę pod głowicą , albo popękały pierścienie na jednym tłoku....
Witam opiszę troszkę swój problem, a więc tak jak w temacie mercedes w202 diesel silnik 2.0 75 koni. Wymieniona została uszczelka pod głowicą, rozpięty został przy tym łańcuch rozrządu i wszystko zostało złożone i tu moje pytanie czy po złożeniu rozrządu prawidłowo na znaki możlie jest przestawienie się pompy wtryskowej?dodam że nie była blokowana w...
jeżeli wodę nadal wypycha ze zbiornika przez ten wężyk to znaczy wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia np. uszczelka pod głowicą ? sprawdź też pompę wodną woda przy małym wycieku odparuje ale zostawia ślad np białe smugi?
Witam Szanownych użytkowników Mercedes C180 z 1996 roku . Po wymianie uszczelki pod głowicą. Dotarte zawory, wymienione uszczelniacze. Stał przez dwa lata tylko odpalany raz na 2 miesiące. Problem polega na tym że jak się zagrzeje puszcza dymek w kolorze biało-szarym ( biały można wytłumaczyć wodą w układzie wydechowym bo jest jej sporo ) oraz odcina...
Kiedyś tak, jak przyjechał 8 lat temu z niemiec, chodził tak jak powinien, później pożyczyłem znajomemu on zawadził w coś misą przebił ją olej wyleciał i zatarł silnik, był robiony kompletny remont, ale od tamtego momentu już nie było to samo. Później jak pisałem pękła uszczelka pod głowicą gdzieś na kanale olejowym i zatarł się drugi raz.
Dzień dobry. Obserwując forum stwierdzam, że masz Gerri najwięcej wiedzy na temat Mercedesów. Otóż kupiłem jakiś czas temu Sprintera 208 cdi z 2000 r. (Sprzedający twierdził, że uszczelka pod głowicą do wymiany). Były uszkodzone podkładki miedziane pod wtryskami i nagar zalany równo (widoczny był tylko pierwszy wtrysk). Zostało to zrobione. Później...
Jeszcze jest taki problem bo szwagier chyba uszczelke kolektora pomylił i nic nie mogę znaleźć na ten temat a może wiecie, czy idzie jedna Uszczeleka między głowica, a grzałka, i druga między grzałka a kolektorem czy jeszcze jakoś inaczej.
Witam, od ponad miesiąca walczę z dużym ciśnieniem w ukl chłodzenia w moim mercedesie (actros mp1 1831). Mechanik uparł się że to uszczelka pod głowicą, teoretycznie objawy faktycznie takie są, ale uszczelka została wymieniona, głowice planowane i sprawdzone na szczelność, na tulejach nie było widać żadnych pęknięć. następnie została wymieniona głowiczka...
Silnik i skrzynia ponoć bez zarzutów Ponoć... ;) Już na gwarancji miał pięć zgłoszeń na uporczywe wycieki oleju z silnika (dwa na wyciek spod głowicy, jedno - wyciek z uszczelniacza wałka rozrządu, jedno - wyciek spod miski olejowej i jedno na wyciek spod pokrywy rozrządu). Do tego jedno zgłoszenie na wyciek z uszczelki miski skrzyni biegów. Pewnie...
Witam , jak w temacie , bez retardera , nigdzie nie leci , pompa wody nowa z podejrzeniem wycieku załozona , na 3 tys km ok 4 l ubytku , im ciezszy teren tym gorzej , 820000 km przebiegu , cisnienie w układzie chłodniczym raczej bez wiekszych zmian , najwiekszy ubytek podczas postoju i ostygnieciu ( zimny silnik pokazuje mało płynu ) , pomoze ktos ?...
Witam, mam problem z Mercedesem w202 2.2D 75KM. Spadło nagle ciśnienie na cylindrze 4 do 10atm. na pozostałych jest po 33atm. 4 cylinder w ogóle nie chodzi czasem na wyższych obrotach wystąpi zapłon stukowy (zbiera się paliwo uszczelnia i czasem odpali) zdjąłem głowice zalałem pierwszy sprawny i czwarty wadliwy ropą paliwo ubywa z cylindrów po równo...
Witam, mam problem ze sprinterem. Mercedes Sprinter 2004r 311cdi 384tyś km. Ostatnio wymieniana byla uszczelka pod głowicą, byly również regenerowane wtryski, wymieniana byla pompa wody, rolka napinacza oraz wiskoza. Remont był robiony około 3tyś temu. Wszystko na początku było ok ale teraz strasznie ciezko zapala tym bardziej jak postoi dłużej. Im...
Wymieniałem koledze uszczelkę pod głowicą w musso z silnikiem mercedesa . Jest to silnik 3.2 m104 . Wiem gdzie jest znak na kole pasowym , wiem też jak ustawić wałki rozrządu natomiast koło na wałku ssącym jest "ruchome" Zapewne służy to do zmiennych faz rozrządu . I teraz moje pytanie do znawców - jak ma być ustawione to ruchome koło .
Witam wszystkich i proszę o pomoc w znalezieniu usterki. Jestem posiadaczem Mercedesa 124 z 88r. poj. 2.0 benz. Kilka dni temu skończyła swój żywot uszczelka pod głowicą. Niestety ale głowica złom. Kupiłem drugą i splanowałem. Cały osprzęt ze starej głowicy przełożyłem do nowej (czyt. używanej). Nowa była golutka, nie licząc kilku czujników. Wszystko...
Witam. Złożyłem gaz w mercedesie W123 2.3litra, miał wtrysk mechaniczny i gaz szedł bezpośrednio do miksera przez filtr powietrza. Działało to znośnie przez około pół roku potem zaczęły się dziać czary z silnikiem (uszczelka pod głowicą, przerywał, szarpał na końcu w ogóle nie chciał gadać nawet na benzynie. Kupiłem jakiś czas temu też mercedesa w124...
Hej, ale w dieslach nie ma rozbieranego napinacza łańcucha, co sugeruje rysunek - pokazuje on napinacz od silnika benzynowego. Lobi83, równie dobrze w tym miejscu może się lać spod głowicy. Trzeba umyć i zobaczyć. Stek bzdur .Nie rozumiem jak mozna tak ludzi prowadzc w blad .Na 1000% Vito 2.3D oraz 2.3TD ma napinacz rozbieralny,. Kolega mógł mieć wyciek...
No nie jest to łatwa zabawa z wymianą uszczelki, proponuje żeby robił to ktoś kto się zna na merckach bo jest tam parę takich haczyków które mogą sprawić problemy no i żeby po złożeniu wszystko dobrze działało. Do wymiany jest jedna głowica czy dwie i dlaczego?
Nie wiem jak bmw ale w mercedesie wtryskiwacz w oryginale kosztuje 1400-1800 zł poza siecią można kupić nowy za ok 600 zł. Pompa wysokiego ciśnienia oryginał nowy 5 - 7 tys używki o wiele tańsze. W serwisie można do niej kupić zestaw naprawczy za 200 zł ale to tylko uszczelnienie jeśli się zatrze niestety trzeba ją wymienić. Zawór regulujący ciśnienie...
da sie pomulic o 180 a to dlatego ze na jeden obrot walka rozrzadu przypagaja dwa obroty walu korbowego i zbnaki beda sie zgadzac prosze mnie nie uczyc i nie kpic ze mnie chcialem pomoc moja wiedza oparta jest na wieloletnim doswiadczeniu a rozrzady skladalem nawet w silnikach v12 w mercedesach klasy s dlatego zrobisz jak zechcesz nie chcesz sluchac...
Nie wiem dokładnie jak jest w Peugeot 206 robiłem podobny przypadek w 307 SW i komputer pokazywał zawór EGR a był przepływomierz i silnik w przedziale 2000 obrotów nie miał mocy i mieszał, po przekroczeniu 2,5 tyś dostawał kopa i jechał już poprawnie ale nie da się tak jeździć bo zakres prędkości 90-100 na godzinę i tak jeździli aż ugotowali uszczelkę...
Witam kolegów. Kupiłem uszczelkę pod głowicę firmy bodajże Victor Reintz i termostat. Za uszczelkę zapłaciłem 108. Polecam 4cars w Łodzi ceny walą na głowę porównując np. z intercarsem. Idę składać zobaczymy co stworzę.
To, że niedawno zmieniałeś uszczelkę pod głowicą nie oznacza, że nie mogło jej wydmuchać. Zwłaszcza jeśli założyłeś nieoryginalną (np. z JC). Podobnie jest z uszczelkami pod deklem zaworów. Na zamienniku przejedziesz 3-5k km i może się okazać, że znów puszcza. Oryginalne uszczelki są nieporównywalnie lepsze i trochę droższe.
cyt.......... Witam , mam taki problem mechanik którem zleciłem wymianę świec żarowych przy wykręcaniu jednej świecy ukręcił ją w taki sposób że wykręcić można tę cześć którę wkłada się klucz a ten kapturek został w głowicy i wystaje taki pręt grzewczy. czy jest jakiś sprawdzony patent na wyjęcie pozostałej części z głowicy bez ściągania głowicy ?...
witam, tam są regulatory hydrauliczne zaworów, raczej nie odnich bym zaczął tylko od sprawdzenia cisnienia doładowania, mogło puścić uszczelnienie turbiny, ale miałem 2 tyg temu taki przypadek ze pusciła uszczelka głowicy w okolicy kanału doprowadzajacego olej do głowicy i lał sie olej tak ze wygladało to na turbo, mozliwe ze odmą rzuca do dolotu, mozna...
Pierwszy problem to pewnie uszczelka pod głowicą. Jeśli na gorąco luzujesz korek czyli spuszczasz ciśnienie a po jakimś czasie znowu ciśnienie jest tzn że coś pompuje w układ. Skoro kompresor wymieniony to zostaje silnik. Można zrobić test CO ale nie zawsze jest to miarodajne. Możesz jeszcze jeździć z luźnym korkiem aż przedmuch się zrobi większy.
Witam szanownych forumowiczów Zakupiłem Mercedesa w202 c180 1997 rok . Wymieniam obecnie uszczelkę pod głowicą ponieważ poleciała na 4 tłoku. Z czystej ciekawości zmierzyłem ciśnienia w cylindrach auto z naprawdę małym przebiegiem 95 tys km. Wyniki testu : 1 tłok = 13 / 2 tłok = 11,5 / 3 tłok = 13 / 4 tłok = 12,5 Chcę zapytać co sądzicie o pomiarze...
Kolego Gerri nie jest prawdą że mi się nie chciało napisać ani modelu ani rocznika, nie pomyślałem że te dane są tak bardzo istotne. Chodzi o Mercedesa Vito W 638, silnik 2.0l 112 129KM w benzynie. Rok produkcji 1997 (1996 - 2003) r.nadwozie Autobus. Obecnie ma założoną instalacje gazową LPG Poprawiam, chodziło mi o 20 000 km. Vito 111 CDI, 2,2 l, 80...
mercedes głowicy mercedes głowicy mercedes mercedes uszczelka
ważność klucz radio kondensator trzeszcz czujnik poziom oleju miska
wyłacznik krzyżowy wyłacznik krzyżowy
Resetowanie centrali alarmowej RISCO GTI - usuwanie błędów Radio nawigacyjne uruchamia YouTube zamiast logo