Witam podepnę sie pod temat może ktoś miał takie problemy z vario 614 2004r 4,2td WDB6683531N113784 a otóż samochód nie chciał odpalić z rozruchu, kręcił ale nie chciał zaskoczyć(z samostartu lub z zaciągu po jednym obrocie koła odrazu odpalał), wymieniłem zaworki zwrotne przy filtrze paliwa bo myślałem...
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi...
Witam. Wiem że temat jest bardzo stary ale ja mam dokładnie takie same ja sienio19 i nie mogę nic znaleźć na ten temat. Auto to autobus na bazie Mercedesa Vario 815D z silnikiem OM904.923 z roku 2001. Wszystko zaczęło się od wymiany oleju. Ukręcił się korek spustowy oleju. Została wymieniona miska...
Witam podepnę sie pod temat może ktoś miał takie problemy z vario 614 2004r 4,2td a otóż samochód nie chciał odpalić z rozruchu, kręcił ale nie chciał zaskoczyć(z samostartu lub z zaciągu po jednym obrocie koła odrazu odpalał), wymieniłem zaworki zwrotne przy filtrze paliwa bo myślałem , że paliwo się...
Może coś jest zepsute że ma takie obroty, filtr paliwa i zbiornik OK? wkręca się na obroty normalnie nie kopci za bardzo?
To nie są zawory zwrotne o jakich myślisz. Pod wstępnym jest zasilanie, pod głównym powrót ale te zaworki spełniają rolę odcięcia wypływu paliwa z silnika w momencie prac przy przewodach. Jak Przewody są przykręcone to zaworki są stale otwarte. Zaworkiem zwrotnym jest plastikowa kulka pod sitkiem filtra...
Założyliśmy w końcu mechaniczne sensory i święty spokój. Szkoda już było czasu na zabawę z elektryką skoro nie przynosiła żadnych efektów. Osuszacze filtry itp wymieniamy regularnie, pracuje w firmie która ma ok 30 takich vario i własny warsztat. Odnośnie poduch to mieliśmy ostatnio taki problem że...
Pod obudową filtra paliwa jest uszczelka uszczelniająca nie tylko sam filtr przy bloku ale i oddziela kanały wysokiego od niskiego ciśnienia. Podobnie w komorze filtra pod rdzeniem na który nakłada się filtr. Przegrzewanie paliwa z powodu niewłaściwego przelewu może uszkodzić te uszczelki. Robią się...
W pierwszej kolejności zaworki sprawdziłem te pod filtrem były czyste a zaworek jest dobry na ssącym i na wydechu nowy filtr.Który to jest zaworek serwisowy? ten pod filtrem w krućcu czy ten co jest w głowicy za 1 i 4 pld? Dodano po 1 SORY -na zasilaniu i powrocie. Dodano po 1 A co z tą...
Witam. Chciałbym się dołączyć do tematu z pytaniem: co może być przyczyną powstawania błędu 6721 (niskie ciśnienie adblue) w MB Actros 2011r. ? - Filtry wymienione - cały moduł dozujący rozebrany, umyty, szczelny i drożny - zawór ciśnieniowy wymieniony i napompowany 3,5bara - dysza drożna a...
Filtr powietrza zapchany,auto jest chyba trochę zapuszczone.
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na...
Witam, nie mogę znaleźć filtra paliwa w mercedes Vario 614 d 2008 r. Proszę o pomoc, gdzie on jest usytuowany?
WITAM WSZYSTKICH MAM PROBLEM Z MERCEDESEM MAGO JEST TO BUS NA MERCEDESIE VARIO 814 , PROBLEM JEST TAKI ŻE AUTO ZIMNE ODPALA A PO PRZEJECHANIU POWIEDZMY 70KM PONOWNE ODPALENIE TRWA BARDZO DŁUGO NA TYLE ŻE W PRZECIĄGU DWÓCH MIESIĘCY ZOSTAŁY WYMIENIONE DWA ROZRUSZNIKI OCZYWIŚCIE NOWE . W AUCIE DO TEJ PORY...